PDA

View Full Version : Stefan Struve is klaar voor Roy Nelson



Garcia
24-03-2010, 12:28
Gisteren weer getraint bij Team Schreiber en Stefan was er ook. Het was een van z'n laatste trainingen voordat hij volgende week woensdag gaat knallen tegen TUF 10 winnaar Roy Nelson.

Stefan was scherp en gefocust. Het wordt een knalpartij waar ik zeker naar uitkijk.

Minpunt was mijn eigen conditie want na een blessure aan m'n rug niet al teveel gedaan met MMA :blush:

cafejolanda.nl
24-03-2010, 12:41
Ik heb Stefan even gesproken in Ede, hij is erg gefocused inderdaad.. Ik hoop dat ie die Burger King eating Fatso helemaal de grond in stampt.. al denk ik wel dat Stefan het erg moeilijk gaat krijgen..

ondiep
24-03-2010, 12:42
WAR STRUVE!!!!

steftheboxer
24-03-2010, 13:32
Wordt een erg belangrijke partij voor Struve! Als hij Nelson pakt doet hij ook Dana een plezier en verstevigd hij zijn positie in de UFC...

Gewoon zijn lengte gebruiken om Nelson op afstand te houden

GerritTonijn
24-03-2010, 13:33
Hoest nou met zn power/mass? gained die ondertussen wel wat massa ofniet

Sendur
24-03-2010, 13:48
Stefan moet dit echt winnen zou echt zo meesterlijk zijn.

Ik hoop echt dat hij hem pakt maar hij moet wel wat meer mass gaan krijgen in de toekomst.

ik kan eigenlijk maar 1 ding zeggen.
WAR STRUVE!

Garcia
24-03-2010, 13:51
Hoest nou met zn power/mass? gained die ondertussen wel wat massa ofniet

Power en skills heeft Stefan genoeg. Qua gewicht zit hij nu rond de 114 kg en dat is ook het gewicht wat hij had voor het gevecht tegen Paul B.

Fyodor
24-03-2010, 13:52
Stefan moet dit echt winnen zou echt zo meesterlijk zijn.

Ik hoop echt dat hij hem pakt maar hij moet wel wat meer mass gaan krijgen in de toekomst.

ik kan eigenlijk maar 1 ding zeggen.
WAR STRUVE!

Stefan moet gewoon samen met Roy naar de Burger King gaan en lekker hamburgers eten :lol:

WAR STRUVE!!

mikeymcd
24-03-2010, 14:04
Wordt een erg belangrijke partij voor Struve! Als hij Nelson pakt doet hij ook Dana een plezier en verstevigd hij zijn positie in de UFC...

Gewoon zijn lengte gebruiken om Nelson op afstand te houden


Ik denk dat het iig belangrijk is dat hij een goed gevecht neerzet. Vorige keer won hij wel, maar het publiek was de verliezer.
Denk dat Dana het toch het belangrijkste vind of je het publiek op de banken krijgt.

54321
24-03-2010, 14:16
Ik denk dat het iig belangrijk is dat hij een goed gevecht neerzet. Vorige keer won hij wel, maar het publiek was de verliezer.
Denk dat Dana het toch het belangrijkste vind of je het publiek op de banken krijgt.

Ben ik het niet mee eens dat het publiek de verliezer was. Er zat voldoende spektakel in de partij. Niet iedereen was het eens met de uitslag, maar dat is weer heel wat anders. Winst of verlies, Struve heeft alleen maar voor spektakel gezord in de octagon, vandaar ook zijn stijging in de rankings en plaatsing op de maincards. Hopelijk weet hij dit vast te houden.

War Struve!!!!

mikeymcd
24-03-2010, 14:25
Persoonlijk ben ik het met je eens, maar gelet op het Amerikaanse publiek denk ik niet dat ze veel van Struve hebben gezien wat ze niet vergeten. Vergeet niet dat wij door een oranje bril kijken naar zijn gevechten.
Hoop dat hij gaat knallen tegen Nelson!!

Mule-Kick
24-03-2010, 14:52
Hoop dat Struve hem pakt, maar denk dat hij het erg lastig gaat krijgen.

superfreak
24-03-2010, 15:02
Ben ik het niet mee eens dat het publiek de verliezer was. Er zat voldoende spektakel in de partij. Niet iedereen was het eens met de uitslag, maar dat is weer heel wat anders. Winst of verlies, Struve heeft alleen maar voor spektakel gezord in de octagon, vandaar ook zijn stijging in de rankings en plaatsing op de maincards. Hopelijk weet hij dit vast te houden.

War Struve!!!!

Helemaal mee eens. Was een leuke stand up war. Struve wist de crowd ook wel te bespellen door slagenwisseling aan te gaan.
Hoop dat hij wint door een zieke submission. Dan door.
Ik zeg daarna tegen Todd Duffee.

Might Is Right
24-03-2010, 15:07
WAR STRUVE!

Struve= de n°1 van Nederland! (leeftijd, stats, hoe hij weet te winnen,...)

mikeymcd
24-03-2010, 15:15
WAR STRUVE!

Struve= de n°1 van Nederland! (leeftijd, stats, hoe hij weet te winnen,...)


Gegard ??

GerritTonijn
24-03-2010, 16:42
Gegard ??

die telt niet mee want die komt voor Amernie uit :P

GerritTonijn
24-03-2010, 16:43
Helemaal mee eens. Was een leuke stand up war. Struve wist de crowd ook wel te bespellen door slagenwisseling aan te gaan.
Hoop dat hij wint door een zieke submission. Dan door.
Ik zeg daarna tegen Todd Duffee.

Duffee kilt hem

RocknRolla
24-03-2010, 17:04
War struve!!!

ijsblok
24-03-2010, 17:09
ik hoop hel erg opstruve, maar geef m weinig kans... Enige manier waar ik m op zie winnen is triangel eerlijk gezegd.

marcelt
24-03-2010, 17:42
Hij moet alleen al van Nelson winnen omdat ie eruit ziet als een fastfood blob ipv een atleet. Maar Nelson is een zeer lastige tegenstander. Hoop dat Stefan wint, maar ben er allerminst zeker van.

superfreak
24-03-2010, 17:48
Duffee kilt hem

Heb ook nooit gezegd dat het makkelijk zou zijn. Als hij het voor elkaar krijgt om 15 kg minimaal aan soepele spieren erbij te krijgen. Z'n takedowns verbeterd en stoten strakker dan kan hij zomaar winnen. Moet hij het wel naar de grond krijgen.

BNP
24-03-2010, 18:19
WAR STRUVE!

Struve= de n°1 van Nederland! (leeftijd, stats, hoe hij weet te winnen,...)


Denk toch wel dat Allistair de nr. 1 van Nederland is

BNP
24-03-2010, 18:20
Hoop dat Struve die dikzak een flink pak slaag geeft :D

hendriks
24-03-2010, 18:48
Hoop dat Struve die dikzak een flink pak slaag geeft :D
x2 gaat moeilijk worden maar het gaat em lukken

PD_EC
24-03-2010, 22:59
war struve

Perfectteamcindy
24-03-2010, 23:02
Hoop dat Struve die dikzak een flink pak slaag geeft :D
x2:thup:

kooivechter
25-03-2010, 00:31
ik denk dat struve dit wel gaat winnen. Op afstand houden met z'n lange reach en dan moet hij kunnen winnen. Roy is goed op de grond, alleen hij heeft geen snelle take downs. Struve z'n worstelen is goed genoeg mocht nelson in de clinch komen. Punten overwinning voor struve dus.