PDA

View Full Version : Tiener besteedt zakgeld aan huurmoordenaar vader



Kemal
25-03-2010, 21:35
AMSTERDAM - Een Italiaanse tiener had van haar vader vijfduizend euro zakgeld geleend om op vakantie te gaan.In plaats daarvan huurde ze twee keer een moordenaar in om haar vader van het leven te beroven.

Ilena Moretti is gearresteerd nadat een van de huurmoordenaars zich terugtrok en aangifte deed, meldt (http://www.dailymail.co.uk/news/worldnews/article-1260221/Teenage-girl-arrested-using-holiday-money-father-pay-killed.html) de Britse krant The Daily Mail woensdag.
De eerste huurmoordenaar probeerde de vader, Rodolfo Moretti, twee maanden geleden al neer te steken, maar zonder 'succes'.

De moordenaar werd al snel in de houdgreep genomen door de man, die ook een karate-expert blijkt te zijn.
Ondanks dat de vader wel lichtgewond raakte, gaf zijn negentienjarige dochter niet op.

Klus klaren


Het meisje liep een Noord-Afrikaanse immigrant tegen het lijf en smeekte hem de klus te klaren. Ze wees hem de weg naar het huis en gaf tips om haar vader te vermoorden.
Maar de Afrikaan ging in plaats daarvan meteen naar de politie.

Ongelooflijk


Moretti zegt op de Italiaanse TV: “Ik kan het nog steeds niet geloven. Ik had haar geld gegeven om met vrienden naar New York te gaan. In plaats daarvan vertelde de politie mij dat ze al die tijd bij vrienden verbleef om haar plannetjes voor te bereiden.”
De burgemeester van het stadje Luzzara, Stefano Donelli, is ook geschokt.
“Het is ongelooflijk. Een paar weken nadat Moretti was aangevallen kwam hij nog naar het gemeentehuis met zijn vrouw om te vragen of er meer straatverlichting geplaatst kon worden, uit voorzorg.”

http://www.nu.nl/opmerkelijk/2211879/tiener-besteedt-zakgeld-huurmoordenaar-vader.html

wat een giller...

joost
25-03-2010, 21:49
5000? je zou haar toch een schop geven... verwend kreng!!!!!

GerritTonijn
25-03-2010, 21:54
wtf

DannyvK
25-03-2010, 23:53
Wat 'n ziek kind he haha.. die mag wel 'n paar daagjes huisarrest..

Leventdepevent
26-03-2010, 07:20
als ik die vader was zou ik zeggen: ... I’ma call a coupla hard, pipe-hittin’ niggers, who’ll go to work on the homes here with a pair of pliers and a blow torch. You hear me talkin’hillbilly boy? I ain’t through with you by a damn sight.I'm gonna get medieval on your ass

ondiep
26-03-2010, 07:44
Het zou je naslacht maar zijn :fp: onterven die handel :eek:

lopez86
26-03-2010, 08:41
als ik die vader was zou ik zeggen: ... I’ma call a coupla hard, pipe-hittin’ niggers, who’ll go to work on the homes here with a pair of pliers and a blow torch. You hear me talkin’hillbilly boy? I ain’t through with you by a damn sight.I'm gonna get medieval on your ass

pulp fiction quote :thup: geniaal :cool2:

Marchant
26-03-2010, 09:28
Of ze is zwaar gestoord of misschien heeft ze een rede?!
Als een dochter zo'n hekel aan haar vader heeft ben ik geneigd te denken dat er misschien iets achter zit. Misschien misbruik?
Kan me niet voorstellen dat je dat gewoon voor niets bijv. op een vrijdag ochtend beslist van "laat ik vandaag eens mijn vader vermoorden!"
Het blijft een zieke actie!

Kim
26-03-2010, 10:00
Of ze is zwaar gestoord of misschien heeft ze een rede?!
Als een dochter zo'n hekel aan haar vader heeft ben ik geneigd te denken dat er misschien iets achter zit. Misschien misbruik?
Kan me niet voorstellen dat je dat gewoon voor niets bijv. op een vrijdag ochtend beslist van "laat ik vandaag eens mijn vader vermoorden!"
Het blijft een zieke actie!

Ja inderdaad, er zal wel iets achter zitten en anders is het gewoon een sick bitch..

ondiep
26-03-2010, 10:09
Of ze is zwaar gestoord of misschien heeft ze een rede?!
Als een dochter zo'n hekel aan haar vader heeft ben ik geneigd te denken dat er misschien iets achter zit. Misschien misbruik?
Kan me niet voorstellen dat je dat gewoon voor niets bijv. op een vrijdag ochtend beslist van "laat ik vandaag eens mijn vader vermoorden!"
Het blijft een zieke actie!

Of ze wilde gewoon die erfenis hebben, als pappie 5k leent voor een vakantie naar amerika zou die denk ik niet krap bij kas zitten.

Marchant
26-03-2010, 10:29
Of ze wilde gewoon die erfenis hebben, als pappie 5k leent voor een vakantie naar amerika zou die denk ik niet krap bij kas zitten.

Maar dan zou het geld toch nog eerst naar haar mammie gaan!
Dan zou ze die ook moeten laten vermoorden, maar het was niet naar haar ouders gericht maar na de vader daarom denk ik dat er wel wat achter zou zitten.