PDA

View Full Version : Badr Hari vs. Alexey Ignashov - WGP PV



KayOne
27-03-2010, 09:17
http://www.youtube.com/watch?v=-_iJ4cYVIwg

marcelt
27-03-2010, 09:32
Zegt ie nou problem in my head ?

Ja Iggy is de enige die Schilt en Badr KO sloeg. Heb ze beiden gezien. Was echter wel al jaren geleden. Vrees het ergste voor Iggy.

gieloe
27-03-2010, 09:37
We hebben een Frank de Boer van het kickboksen erbij. Uhhhhhhh Uhhhhhh you knowwwwwwww Uhhhhh You Knowwwww. F* Boringgg.

Waar zijn die interviews van Badr van vroeger daar keek je nog echt naar uit. Dit is echt pure ergernis geworden imo.

Tja en Iggy, zoals altijd word er weer hoop gecreeerd, maar die zal ook wel weer tegenvallen.

Jeru
27-03-2010, 10:19
Als Badr scherp is dan wordt het een makkelijke overwinning.

TOON
27-03-2010, 10:23
easy win voor badr!

Petrosyan188
27-03-2010, 10:36
ik zit me nu zo aftevragen maar is iggy ooit knock-out gegaan? kan me niet meer herrineren iniedergeval...

micha
27-03-2010, 10:42
[quote=marcelt;895283]Zegt ie nou problem in my head ?


the only thing missing is the cown on my head

Darkness
27-03-2010, 11:25
Badr All the way!

phranq
27-03-2010, 13:44
ik zit me nu zo aftevragen maar is iggy ooit knock-out gegaan? kan me niet meer herrineren iniedergeval...

Nog nooit, maar eens moet de eerste keer zijn....

R.D.N
27-03-2010, 15:29
dat die wint van badr hee dat zou een stunt zijn vroeger vond ik hem echt goed echt een geval apart als die op komt lijkt het of die net ze nest uit komt rollen maar vrees toch het ergst voor hem maar geef hem toch een kans hij blijft gevaarlijk en hij is denk ik gebrandt

PinPoint
27-03-2010, 17:18
Als Badr scherp is dan wordt het een makkelijke overwinning.


Dan zeg ik als Iggy scherp is....The OLD Iggy, dan kon het nog wel eens echt leuk worden.

Maar na 4 jaar terug komen tegen iemand die nu zo'n beetje aan het pieken is.

Ik ben erg benieuwd !

Peter0711
27-03-2010, 17:22
Ik vrees ook dat Ignashof het niet gaat redden,maar toch hoop ik het stiekum wel..

Dat zou toch wat zijn,de oude Ignashof weer terug :D

Pride_187
27-03-2010, 17:52
ik denk als iggy echt hard aan het trainen, badr zijn borst nat kan maken

RisingSun
27-03-2010, 18:03
Wat zou het ongelovelijk vet zijn als Iggy de nieuwe K1 champ wordt door eerst Badr te verslaan en daarna de rest! Helaas zal die kans heel klein zijn maar ik ben nog altijd fan van de oude ignashov!

Peter0711
27-03-2010, 18:06
Kippevel!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=AogqitUl7Os

PinPoint
27-03-2010, 18:12
YEAH....old skool....

Wat hoop ik toch dat iemand een echt een pak slaag krijgt

rafi
27-03-2010, 18:17
de ouwe iggy had het ook niet kunnen redden tegen de badr van nu. iggy in zijn prime heeft toen ook klop gehad van venetiaan.

T15Boxing
27-03-2010, 18:18
Ik verheug me hier echt op. Het is idd zo dat Iggy not NOOIT KO/TKO is geslagen(Blessures tijdens een gevecht tellen niet mee) en zijn kin is gewoon niet menselijk. Het is ongelooflijk eigenlijk als je ziet dat zowat elke andere topper tenminste een keer of 2 KO is gegaan.

En nu net als Badr in zn prime is en de grootste KO machine ooit lijkt te worden krijgt hij de kans om Ignashov's kin te kraken. Sorry hij lijkt me een goede kerel maar het wordt eindelijk zijn beurt haha.

PinPoint
27-03-2010, 18:30
iedereen in zn prime krijgt wel eens klop....behalve dat ie klop heeft gehad van Venitiaan heeft ie genoeg toppers er onder gekregen.

@T15Boxing; vergeet niet dat ie wel een stuk ouder is tegenwoordig. Dan kan die kin ook vast minder hebben.

nogmaals; Je kunt je afvragen of terug komen op deze manier, dus tegen Hari, wel verstandig is

T15Boxing
27-03-2010, 20:25
iedereen in zn prime krijgt wel eens klop....behalve dat ie klop heeft gehad van Venitiaan heeft ie genoeg toppers er onder gekregen.

@T15Boxing; vergeet niet dat ie wel een stuk ouder is tegenwoordig. Dan kan die kin ook vast minder hebben.

nogmaals; Je kunt je afvragen of terug komen op deze manier, dus tegen Hari, wel verstandig is

Klopt, hij is niet meer hetzelfde maar toch is hij nog maar 32. Ik zag hem laatst tegen Schilt in een punten verlies en hij kan nog steeds hetzelfde incasseren.
Badr moet echt veel props krijgen als het hem lukt om Iggy keihard KO te slaan. Ik denk dat het wel zal lukken want Hari is goed met rematches en hij heeft niet vergeten wat Ignashov hem heeft aangedaan.

Richelieu
27-03-2010, 21:14
Echt een doodzonde dat Ignashov op zijn hoogtepunt aan de drank is geraakt!

wrestler_nl
27-03-2010, 23:14
Badr moet dit makkelijk moeten winnen.
Hari by ko 1st round!

Kemal
27-03-2010, 23:31
Als Iggy dit verliest, wat er wel in zit, raakt ie volgens mij weer aan de zuip.. ;-)

Irishrover
28-03-2010, 01:28
Badr is 'the Rematch kid' in mijn ogen, buiten dat is hij na die ene verliespartij in alle opzichten veel sterker geworden.
Als Badr deze partij serieus neemt ( wat hij denk ik wel doet ) heeft hij een hele grote kans op slagen. ( Geen klappen, maar winst )

Iggy is natuurlijk een grote vechter geweest, bij deze ook alle respect voor hem.

mario the count
28-03-2010, 05:54
Als Iggy dit verliest, wat er wel in zit, raakt ie volgens mij weer aan de zuip.. ;-)
Weer aan de zuip?
Hij is er helaas nooit vanaf gekomen volgens mij:confused:
Hij staat totaal niet fit in de ring meer, en komt alleen maar om wat geld te innen.Net als Le Banner tegenwoordig overigens.

knift
28-03-2010, 11:36
Warrrr Iggy hoe dan ook ik blijf 'm trouw en ik hoop echt dat we een verassing te zien krijgen.

marcelt
28-03-2010, 11:39
Ik vrees ook dat Ignashof het niet gaat redden,maar toch hoop ik het stiekum wel..

Dat zou toch wat zijn,de oude Ignashof weer terug :D

X2

Durfal
28-03-2010, 13:02
Ben altijd een fan van Ignashov geweest maar na 4 jaar bijna niet vechten terug komen tegen Badr..............??
2005 hebben we iggy gejureerd in alkmaar tegen Bjorn Breggy
Die partij kon Ignashov al geen indruk meer maken.........
Enne Breggy is nix bijzonders vergeleken met Hari......... dus?????????..............
Nee ik denk dat Hari nu echt een maatje te groot is voor Ignashov...............
En dan bedoel ik niet Badr 1.97 en iggy 1.96cm hoog!!!

betuwebiker
28-03-2010, 13:12
de ouwe iggy had het ook niet kunnen redden tegen de badr van nu. iggy in zijn prime heeft toen ook klop gehad van venetiaan.

Voorlopig staat het 1-0 voor Iggy, en gezien de kin van Badr moet hij toch serieus oppassen voor deze taaie Wit-Rus.!
Ik hoop dat we een mooie gelijk opgaande partij te zien krijgen waar de Rus bewijst terug te zijn!!:thup:

betuwebiker
28-03-2010, 13:21
Ben altijd een fan van Ignashov geweest maar na 4 jaar bijna niet vechten terug komen tegen Badr..............??
2005 hebben we iggy gejureerd in alkmaar tegen Bjorn Breggy
Die partij kon Ignashov al geen indruk meer maken.........
Enne Breggy is nix bijzonders vergeleken met Hari......... dus?????????..............
Nee ik denk dat Hari nu echt een maatje te groot is voor Ignashov...............
En dan bedoel ik niet Badr 1.97 en iggy 1.96cm hoog!!!

Je moet eerst maar eens afwachten op zijn come-back,misschien verrast hij iedereen met een mooie KO??
Natuurlijk denk ook ik (anti Badr fan) dat Badr hem gaat winnen, de man heeft mooie dingen laten zien de laatste tijd.
Stiekum hoop ik op een winst voor de sympathieke Alexey.:thup:

En Breggy is voor mij zowieso niks bijzonders, na 1 ronde is hij zo traag dat het lijkt alsof hij door een slak is gebeten!:D

betuwebiker
28-03-2010, 13:31
Weer aan de zuip?
Hij is er helaas nooit vanaf gekomen volgens mij:confused:
Hij staat totaal niet fit in de ring meer, en komt alleen maar om wat geld te innen.Net als Le Banner tegenwoordig overigens.

Wat zit iedereen Le Banner toch af te zeiken??
De man heeft grootse dingen laten zien en de meest spectaculaire partijen neer gezet!
Dat de man al een jaar of 15 op het allerhoogste niveau mee draait wil wel iets zeggen of niet?

Als je Le Banner zo'n pannekoek vind, probeer eens 1 minuut uit in de ring tegen hem?
Tuurlijk was de laatste Partij tegen Sem geen prettig gezicht, maar ik kan alleen maar respect voor Jerome op brengen.

amsterdamn
28-03-2010, 13:42
Als je Le Banner zo'n pannekoek vind, probeer eens 1 minuut uit in de ring tegen hem?

Dit zijn echt van die 'kinderen voor kinderen' opmerkingen

mario the count
28-03-2010, 14:42
Wat zit iedereen Le Banner toch af te zeiken??
De man heeft grootse dingen laten zien en de meest spectaculaire partijen neer gezet!
Dat de man al een jaar of 15 op het allerhoogste niveau mee draait wil wel iets zeggen of niet?

Als je Le Banner zo'n pannekoek vind, probeer eens 1 minuut uit in de ring tegen hem?
Tuurlijk was de laatste Partij tegen Sem geen prettig gezicht, maar ik kan alleen maar respect voor Jerome op brengen.
Leer eens lezen, niet alleen lezen wat je wilt lezen. Waar staat dat ik Le Banner een pannekoek vind?
En ook al draait hij vanaf het begin af aan mee,hij was vorig jaar bezig met alles behalve K-1, vervolgens op de persconferentie niet op komen dagen en de dag van de K-1 finale pas aan komen kakken om vervolgens tegen 1 van de beste vechters in K-1 aan te treden, en er als een zoutzak bij staan.Dat vindt ik slecht en had zijn plek in de finale dan liever naar een gemotiveerde vechter zien gaan.

univers1l
28-03-2010, 14:55
badr gaat slopen jammer voor iggy.
was ooit een grote, maar badr is op dit moment de beste.
en wat betreft die 1-0 voor iggy? kom op man, hoe jong was badr toen? dat geeft alleen maar aan hoe veel hart badr heeft om op zo'n moment in te vallen tegen de beste van toen.
net zoals je nu badr zou matchen tegen bijv een kyotaro

knift
28-03-2010, 14:58
Ben altijd een fan van Ignashov geweest maar na 4 jaar bijna niet vechten terug komen tegen Badr..............??
2005 hebben we iggy gejureerd in alkmaar tegen Bjorn Breggy
Die partij kon Ignashov al geen indruk meer maken.........
Enne Breggy is nix bijzonders vergeleken met Hari......... dus?????????..............
Nee ik denk dat Hari nu echt een maatje te groot is voor Ignashov...............
En dan bedoel ik niet Badr 1.97 en iggy 1.96cm hoog!!!



Dat wil natuurlijk helemaal niets zeggen hoe die tegen Breggy vocht in 2005 tuurlijk is er veel gebeurt met Iggy maar ik denk dat ie nog steeds voor een verassing kan zorgen ik weet ook wel dat Badr veel beter is maar Ignashov heeft een onmensenlijke harde kin en zijn trappen zijn levens gevaarlijk.
misschien bekijk ik het niet opjectief hoor maar ik kijk heel er uit naar deze partij mede omdat Badr het gevecht brengt naar Iggy waardoor er altijd gaatjes ontstaan in de dekking van Badr en als je dan staat tegen iemand met een kin van titanium en een snoei harde stoot en trap dan kan de partij beide kanten op gaan.

rafi
28-03-2010, 15:06
geloof me iggy gaat gestrekt. er zit nu heel veel woede in badr waar iggy nu de dupe van wordt.

knift
28-03-2010, 15:15
geloof me iggy gaat gestrekt. er zit nu heel veel woede in badr waar iggy nu de dupe van wordt.


:fp:

mario the count
28-03-2010, 15:28
geloof me iggy gaat gestrekt. er zit nu heel veel woede in badr waar iggy nu de dupe van wordt.
Badr kan beter met zijn verstand gaan vechten dan met zijn woede, als hij met zijn verstand vecht valt er bijna niet te winnen van hem( zie partij tegen bouzidi).Vecht hij met woede gaan er gaatjes vallen en dat is denk ik nog steeds gevaarlijk tegen iggy.

simtekf1
28-03-2010, 16:57
Iggy heeft 2 keer een 8 count gehad, tegen Pavel Meyer als ik het goed heb en laatst tegen Kemayo.
Maar ik denk een easy win voor Hari, leuk dat ze Ignashov nu weer hypen maar hij heeft helemaal niks meer laten zien sinds 2005 ofzo.

Quato
28-03-2010, 20:03
En toch tegen beter weten in hopen op Ignashov...
Wat zou 't toch mooi zijn als hij weer een snelle counter kan plaatsen :-)

Hendy
28-03-2010, 20:14
Dit word echt een ''walk over'' voor Hari..

K1power
28-03-2010, 20:34
Hari vecht niet. Hij wordt vervangen door Ivica Perkovic.

http://www.profightstore.com/novosti/sibenska-stina-na-putu-crvenom-skorpionu/5045.aspx

TOON
28-03-2010, 20:47
das altijd leuk....een link posten met een artikel in het, wat zal het zijn? Pools??
kan er niet echt uithalen dat badr niet gaat vechten...

hadden we anders toch wel al gehoord lijkt me toch?? hoop ik...

Wiseguy
28-03-2010, 20:48
Even google translate aan het werk gezet.

28/03/2010
Sibenik Stina in de weg van de Rode Scorpio

http://www.mixfight.nl/slike/rubrika - user_upload/perkovic-nasl.jpg


Voor K1 super star Badr Harry, Dat is prive-problemen niet in staat om te concurreren tegen Alexeya IgnashovaIn de 3e Yokohama April voeren onzeIvica Perkovic. Na 6 jaar van onthouding van K-1 ring, Šibenčanin onlangs begonnen samenwerking met K-1 legende Branko Cikatić.

-- Edging is een uitstekende, ervaren vechter en het spijt me dat deze samenwerking is om eerder komen- Said Branko's voor de binnenlandse media en zei rand van 'harde' seizoen.

Perkovic, samen met zijn mentor onlangs in Amsterdam Chakuriki Gymu de voorbereidingen, waar hij werd begroet het nieuws van de dropping Badr Hari en de mogelijkheid om de vacature als Ignashovljev tegenstander te vullen.

-- Ondanks de zeer korte termijn, in voorbereiding Chakuriki Gymu met grote K1 Peter Aerts, Jerome Le Banner onderzochte Thoma Harinck Ivica zal klaar voor de Rode Schorpioenen - Gerapporteerde ons dat Cikatić s Perkovic gewoon reizen naar Japan ..

lumberjack>>
28-03-2010, 20:54
waarom vecht ie niet?

TOON
28-03-2010, 20:56
wtf?

Omar.
28-03-2010, 20:56
Dit ga je niet menen?!?!!

lumberjack>>
28-03-2010, 20:57
zo te zien wel

Hendy
28-03-2010, 20:57
Hmm ben benieuwd..

knift
28-03-2010, 20:59
waarom vecht ie niet?



Lees andere topic en als het echt waar is ben ik zeer:boos::boos::boos:

YoMarK
28-03-2010, 21:02
"prive-problemen" :)

Petrosyan188
28-03-2010, 21:12
"prive-problemen" wij weten natuurlijk allemaal wel beter :thown:

TOON
28-03-2010, 21:17
laten we niet gaan speculeren.....dat hoort men niet te doen op een forum ;)

Omar.
28-03-2010, 21:17
Spijtig!!!

Straks wordt partij in de ArenA ook nog afgelast?!!

univers1l
28-03-2010, 21:20
wtf:boos::boos:
hoop dat het gewoon geruchten zijn

Wiseguy
28-03-2010, 21:26
Net bij de buren gelezen dat er contact is geweest met mike en die weet van niets. Dus partij gaat gewoon door.

TOON
28-03-2010, 21:42
Net bij de buren gelezen dat er contact is geweest met mike en die weet van niets. Dus partij gaat gewoon door.

gelukkig maar! toch een zekerheidje ivm vcash!

marcelt
28-03-2010, 21:58
gelukkig maar! toch een zekerheidje ivm vcash!

Heb je dan nooit genoeg jongen :whistling:

lumberjack>>
28-03-2010, 22:13
ik denk toch dat het niet doorgaat stond net een bron bij vermeldt

K1power
29-03-2010, 12:26
Inmiddels is er op de Japanse nieuwssite sportsnavi (betrouwbare bron) een update waarin Harinck Badr's vervanging bevestigt en hij ook bevestigt dat het inderdaad met dat voorval met die mishandeling te maken heeft. Ben dus vrijwel zeker ervan dat Badr niet vecht.

rafi
29-03-2010, 12:33
Inmiddels is er op de Japanse nieuwssite sportsnavi (betrouwbare bron) een update waarin Harinck Badr's vervanging bevestigt en hij ook bevestigt dat het inderdaad met dat voorval met die mishandeling te maken heeft. Ben dus vrijwel zeker ervan dat Badr niet vecht.
dit is pas je tweede post. wat een onzin weer.

K1power
29-03-2010, 12:49
In welke zin staat mijn postcount in relatie met wat ik te vertellen heb?

Collina
29-03-2010, 13:02
Op de officiele website van K1 Japan staat dat Badr Hari gewoon vecht, ik zie geen vervanging of iets dergelijks.

Zie: http://www.k-1.co.jp/en/event/2010/0403_wgp/index.html

Gr. Collina

K1power
29-03-2010, 13:15
De officiele website is sowieso de snelste niet qua updates. Ik zou ook graag worden verrast door te horen dat de partij wel doorgaat, maar wat ik tot nu toe vernam stemde me nou niet bepaald optimistisch.

mokumnised
29-03-2010, 14:45
Gaat gewoon door, is gisteren al bevestigd vanuit Mike's en als je het filmpje op kickboxtv bekijkt hoor je op het laatst badr ook zeggen dat ie the day after tomorrow vertrekt naar Japan.

wrestler_nl
29-03-2010, 14:59
dit is pas je tweede post. wat een onzin weer.

looool wat een domme post:twak:

abdel1991
29-03-2010, 15:15
partij gaat gewoon door, oom van mij kent melvin manhoef persoonlijk en die zij tegen hem gisteren via telefoon dat ze morgenmiddag naar japan vliegen

K1power
29-03-2010, 15:20
Dat klinkt enigszins geruststellend, hopen maar dat de partij alsnog doorgaat want keek er iig erg naar uit!

DAWK1D
29-03-2010, 15:34
Badr Hari gaat gehakt maken :thup:

Irishrover
29-03-2010, 16:03
Inmiddels is er op de Japanse nieuwssite sportsnavi (betrouwbare bron) een update waarin Harinck Badr's vervanging bevestigt en hij ook bevestigt dat het inderdaad met dat voorval met die mishandeling te maken heeft. Ben dus vrijwel zeker ervan dat Badr niet vecht.

Als je deze site bedoelt: http://sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/k1


Wanneer ik surf naar deze site, zie ik tekens zoals deze:

カンに=K-1ワルドGP追加対戦4カー表
Kan hier niet uithalen dat Badr niet vecht, of ligt het aan me computer ?

Harrie Nak
29-03-2010, 16:47
Als je deze site bedoelt: http://sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/k1


Wanneer ik surf naar deze site, zie ik tekens zoals deze:

カンに=K-1ワルドGP追加対戦4カー表

Kan hier niet uithalen dat Badr niet vecht, of ligt het aan me computer ?Het ligt er aan dat je geen Japans begrijpt. Geen getreur, Google (http://translate.google.nl/translate?u=http%3A%2F%2Fsportsnavi.yahoo.co.jp%2F fight%2Findex.html&sl=ja&tl=nl&hl=&ie=UTF-8) to the rescue! :)

Hendy
29-03-2010, 17:03
Hier de google vertaling (nog niet echt duidelijk;))



Badr Hari van de vermeende aanval, 4.3k-1 mededinger?
―かつての師が現状報告
- Status verslag, zodra een leraar


K-1などで 活躍する格闘家バダ・ハリが、オランダのアムステルダム市内で起きた暴行事件の容疑者として取調べを受けた 件に関して、かつての師匠であるドージョー・ チャクリキのトム・ハリンク会長がコメントを発表した。
Semmy Schilt K-1 fighter is actief in, zoals de zaak werd onderzocht als een verdachte in de aanval geval dat zich in Amsterdam in Nederland, aldus voorzitter Tom Harinku Dojo Chakuriki vroegere leraar aangekondigd.

ハリンク会長 は、バダ・ハリの現状について「取り調べは終了し今は自宅に戻された」と説明すると、「犯人として間違いな いと警察は感触を得ているようだ」と明かした。
Voorzitter Harinku de huidige stand van Badr Hari 'is nu klaar verhoor werd teruggegeven aan de home "en legde uit," zonder twijfel als crimineel en de politie lijken om een idee te krijgen "en onthuld.
現在はバダ・ ハリの行動に多くの制限がかかっているようであり、「この自由制限が続くなら日本へは行けないということだ 」とも語っており、アレクセイ・イグナショフと の対戦が予定されている4.3K-1横浜大会へも出場が厳しくなる見方を示した。
Is hier op het spel is zo veel beperkingen Badr Hari actie, "als Japan blijft deze vrijheid beperken is dat je niet kunt gaan" Hij zegt dat hij ook heeft, en is gepland voor Alexei Ignashov spelen 4.3k-1 schreef op maandag dat het team zal ook ernstig Yokohama verdrag.


また、同じく ドージョー・チャクリキで学び、バダ・ハリとも親交のある初代K-1GP王者ブランコ・シカティック氏もコ メントを発表。
Daarnaast studeerde hij aan dezelfde Dojo Chakuriki, vertrouwdheid met zowel de eerste Badr Hari K-1GP Branko swing koning zei ook in een verklaring.
シカティック氏は「聞くところで判断するとバダは日本へは行けないだろう」と厳しい意見を語り 、代替選 手として自分の教え子であるイヴィチャ・ベルコビッチを「ミスター谷川にはバダの交代選手として起用可能と 伝えてある」と推薦したことを明かした。
De heer Branko is 'bepaald door de SES en zal niet naar Japan en er is een' harde praten en advies, en de eigen de student Berkovich Ivicha als zijn vervanger, om "de heer Tanigawa worden benoemd als een vervanging voor SES en Er zijn naar verluidt "is gebleken dat de aanbeveling.


以下はハリン ク会長、シカティック氏のコメント
Na Harinku voorzitter, de heer Branko reacties


■ハリンク会 長コメント。
■ voorzitter Harinku commentaar.

「警察での取 り調べは終了し今は自宅に戻された。犯人として間違いないと警察は感触を得ているようだ。
"De politie onderzoek is klaar nu naar huis teruggekeerd. De politie heeft geen twijfel dat de daders lijken het gevoel te krijgen.

複数の目撃者 がいるが裁判で証言台に立ってくれるかどうかだ。
Ons is de vraag of de getuige tijdens het proces dat verschillende getuigen.
証言台に立つ ことは正義感だけでできるものではない。
Als u de getuigenbank is niet iets dat alleen kan gevoel van rechtvaardigheid.
その後を考え るとどうしても仕返しされる恐怖が先にたつ。
Angst voor de kook en vervolgens terug te krijgen om echt te denken.
警察では状況証拠で逮捕に踏み込むかどうか検討している。
De politie overweegt in te gaan arrestaties op indirect bewijs.

自宅に戻され たバダはかなり行動に制限が課せられている。
SES is naar huis teruggekeerd om op te treden aanzienlijke opgelegde beperkingen.
自宅から遠出 することは禁止されている。
Een uitstapje dat is verbannen uit zijn huis.
この自由制限 が続くなら日本へは行けないということだ」
Als Japan blijft deze vrijheid beperken is dat je niet kunt gaan "


■オランダ滞 在中ブランコ・シカティック氏のコメント「聞くところで判断するとバダは日本へは行けないだろ う。
■ Branko Blanco opmerkingen tijdens het verblijf in Nederland ", te oordelen naar SES en er is een wil niet naar Japan.

私の生徒のイ ヴィチャ・ベルコビッチが一緒に日本に行くので、ミスター谷川にはバダの交代選手として起用可能と伝えてあ る。
Ik ga naar Japan met een Berkovich Ivicha van mijn studenten, heeft de heer Tanigawa gemeld te worden ingehuurd als een substituut voor SES.

ベルコビッチ はプロボクサーからキックに転向した。
Berkovich werd veranderd van een kick bokser.
判定負けした がWBA世界タイトルにも挑戦している。
De nederlaag in de pogingen om de WBA wereldtitel uitdaging.
クリチコとスパーリングを繰り返していた選手だ。
Sparren met een speler die had herhaaldelijk Kurichiko.
今回練習も しっかりできているのでスタンバイOKだ」
Stand onderneming omdat het ook kan deze praktijk is OK "


【関連記事】
[Artikelen]

・バ ダ・ハリ、暴行容疑で事情聴取 (http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=nl&ie=UTF-8&sl=ja&tl=nl&u=http://sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/headlines/20100325-00000000-spnavi-fight.html&rurl=translate.google.nl&usg=ALkJrhhZ87hSt0Iv1HGr-oj7jj77RpceAg)
, Badr Hari, ondervraagd op verdenking van aanranding (http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=nl&ie=UTF-8&sl=ja&tl=nl&u=http://sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/headlines/20100325-00000000-spnavi-fight.html&rurl=translate.google.nl&usg=ALkJrhhZ87hSt0Iv1HGr-oj7jj77RpceAg)

・4.3K-1 横浜大会でバダ・ハリvs.イグナショフ (http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=nl&ie=UTF-8&sl=ja&tl=nl&u=http://sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/k1/text/201003060004-spnavi.html&rurl=translate.google.nl&usg=ALkJrhjJ6rP26EOa5P2S5c4bPJYVT5ircA)
, Yokohama conventie 4.3k-1 Badr Hari vs Ignashov (http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=nl&ie=UTF-8&sl=ja&tl=nl&u=http://sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/k1/text/201003060004-spnavi.html&rurl=translate.google.nl&usg=ALkJrhjJ6rP26EOa5P2S5c4bPJYVT5ircA)

・カ ラケスが判定勝利、バダ・ハリとの対戦に弾み=アムステルダムファイトクラブ (http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=nl&ie=UTF-8&sl=ja&tl=nl&u=http://sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/headlines/20100301-00000018-spnavi-fight.html&rurl=translate.google.nl&usg=ALkJrhjKRQtexlipwGxzjwdH_NVP4hnvrA)
, Om Bepaalt de overwinning Bahia, met de impulsen spelen Badr Hari = Fight Club Amsterdam (http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=nl&ie=UTF-8&sl=ja&tl=nl&u=http://sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/headlines/20100301-00000018-spnavi-fight.html&rurl=translate.google.nl&usg=ALkJrhjKRQtexlipwGxzjwdH_NVP4hnvrA)

Irishrover
29-03-2010, 17:08
Volgens mij moet ik mijn comp. gaan updaten.
Want ik zie geen japanse tekens, maar ik zie de tekens die ik hiervoor poste.

Bedankt voor de vertaling.
Het is al wat duidelijker haha.

K1power
29-03-2010, 17:22
Irishrover, je hoeft alleen maar het taalpakket voor Aziatische talen te installeren om de tekens zichtbaar te maken (mocht je dit noodzakelijk vinden). Normaal gesproken vraagt internet explorer je hier automatisch om zodra je naar een website navigeert die hiervan gebruik maakt.

Even back on topic. De berichten spreken elkaar hier en daar nog wat tegen, maar ik hoop uiteraard dat de partij gewoon doorgaat.

Irishrover
29-03-2010, 17:35
Irishrover, je hoeft alleen maar het taalpakket voor Aziatische talen te installeren om de tekens zichtbaar te maken (mocht je dit noodzakelijk vinden). Normaal gesproken vraagt internet explorer je hier automatisch om zodra je naar een website navigeert die hiervan gebruik maakt.



Bedankt voor het advies!
Ik ga het meteen even doen.

8701.
29-03-2010, 18:31
bij de buren heeft iemand Mike gisteren gesproken en die noemde het dikke onzin..

knift
29-03-2010, 22:58
bij de buren heeft iemand Mike gisteren gesproken en die noemde het dikke onzin..


Gelukkig maar ik wil Iggy zien vlammen tegen Badr!

Darkness
30-03-2010, 02:53
Nou die vlam wordt snel gedooft!
Go BADR!

betuwebiker
30-03-2010, 07:26
Gelukkig maar ik wil Iggy zien vlammen tegen Badr!


:thup::twak:

MMAFAN-1122
30-03-2010, 09:01
Bedankt!

TOON
30-03-2010, 09:06
Gelukkig maar ik wil Iggy zien vlammen tegen Badr!

dan moet je terug in de tijd......gaat niet meer gebeuren.....