PDA

View Full Version : Russich roulette loopt volledig mis!



joost
27-03-2010, 12:18
http://www.ad.nl/static/FOTO/pe/1/0/10/media_xl_120955.jpg?20100323105513 Beelden niet voor gevoelige kijkers




ASTRAKHAN - Een spelletje Russische roulette is helemaal fout afgelopen op een trouwfeest in het Russische Astrakhan. Toen een vriend van de bruidegom een toost wilde uitbrengen op het gelukkige paar, begon hij plots aan zijn staaltje Russische roulette.
Bij hem gebeurde er niks. Een andere gast op de bruiloft waagde zich even later ook aan het waanzinnige spel en schoot zichzelf in het hoofd voor de ogen van het hysterische bruidspaar. De man is in kritieke toestand en als hij het haalt, zal hij voor het leven verlamd zijn. De 'dader' is aangehouden. Hij beweert dat hij zeker was dat de revolver leeg was.

De beelden belandden op het internet en werden getoond op het Russische journaal. Aanvankelijk heeft de scène iets weg van een stoere macho die de bruilofgasten wil imponeren. De vriend van de bruidegom houdt de revolver tegen zijn slaap en drukt af, maar er gebeurt niets. Net op dat moment trekt de moderator de revolver ook weg. "Het is maar een grapje", claimde de man. "Probeer zelf maar eens."

Een stem roept dan: "Wow, Russische roulette, laat mij maar." De andere bruiloftgast neemt de Russische IZH-79-9 en zet die tegen zijn slaap. Een derde feestvierder probeert hem nog te stoppen, maar tevergeefs. De man jaagt een kogel door zijn schedel en zijgt neer. Meteen breekt paniek uit en iemand roept: "Ben je helemaal gek?"

Rubberen kogel
Het ging achteraf gezien om een rubberen kogel, maar toch is de schade bij het slachtoffer heel ernstig, aangezien de impact zelfs met een rubberen kogel heel groot is vlak tegen de slaap. Dokters slaagden erin om de kogel uit zijn schedel te halen. Hij is nog altijd in kritieke toestand en als hij het overleeft, zal hij levenslang verlamd zijn.

De 'dader' die de revolver te voorschijn toverde, verdedigt zich. ,,Ik wilde enkel een truc uithalen op het feest. Ik verwachtte veel applaus, maar ik had nooit gedacht dat iemand mijn truk zou willen herhalen. Ik had echt alle kogels eruit gehaald.'' De man mag zijn verhaal nu gaan doen voor de rechtbank.

Russische roulette stamt uit de periode van de tsaren. Cipiers dwongen gevangenen toen om het spel te spelen om te zien wie er zou sterven. Later jaren speelden officieren tijdens de Russische Revolutie (1917) ook Russische roulette om hun kameraden te imponeren. Ook in dit geval liep dat heel fout af.

http://www.youtube.com/watch?v=sTxyS6SxxPw&feature=player_embedded

Kemal
27-03-2010, 12:32
hahaha wat een mafkezen

Duijm
27-03-2010, 12:44
die sporen ook niet

ICON
27-03-2010, 17:13
maar het is niet echt misgegaan toch? is volgens mij de bedoeling van t spel

Leventdepevent
29-03-2010, 07:26
whaaaa ik had echt alle kogels eruit gehaald.....niet dus