PDA

View Full Version : Brock Lesnar zag er zwaar OK uit *Geen spoilers UFC 111*



Biiyen
28-03-2010, 21:36
Na aanleiding van alle indianenverhalen op het internet dacht ik dat Brock Lesnar zwaar was afgevallen maar na gisteren blijkt dat dus weer allemaal reuze mee te vallen.

Mir en Carwin kwamen beide op 265 lbs de ring in en Brock leek mij een stuk groter dan beide.

Denkelijk krijgt de winnaar van Mir/Carwin het echt zwaar. Leuk ook van Brock om meteen de winnaar erop te wijzen dat hij in het bezit was van een "Make Belief" belt.

Fyodor
28-03-2010, 21:39
Na aanleiding van alle indianenverhalen op het internet dacht ik dat Brock Lesnar zwaar was afgevallen maar na gisteren blijkt dat dus weer allemaal reuze mee te vallen.

Mir en Carwin kwamen beide op 265 lbs de ring in en Brock leek mij een stuk groter dan beide.

Denkelijk krijgt de winnaar van Mir/Carwin het echt zwaar. Leuk ook van Brock om meteen de winnaar erop te wijzen dat hij in het bezit was van een "Make Belief" belt.

Zijn laagste gewicht gedurende zijn moeilijke periode was volgens mij ergens tussen de 240-250, dus dat valt dan ook wel mee. Hij zag er inderdaad gisteren goed (en groot) uit.

In juli is het gevecht tussen Brock en de winnaar van Mir/Carwin! :)

Jeru
28-03-2010, 21:43
Volgens mij was ie iets van 30 pond afgevallen, maar dat is alweer een tijdje geleden.

Brock LesnarURDirt.com (http://urdirt.com/2009/12/18/brock-lesnars-team-releases-a-statement-says-he-still-weighs-275lbs/)

“His weight is maintained as he cannot naturally maintain a weight of under 265lbs. His body is just not fit for it. His weight loss is not a issue. His body is still able to maintain his weight of 275 pounds at this time. He will return to his natural 300 pounds very easily and very quickly once training resumes and he is able to go by his previous diet.”

Jeru
28-03-2010, 22:01
Uhmmmmm dat lijkt me toch wel een dikke spoilert...

Slome
28-03-2010, 22:05
Uhmmmmm dat lijkt me toch wel een dikke spoilert...

slome....:blush:

jesselaar
29-03-2010, 16:56
[quote=Biiyen;896316]Na aanleiding van alle indianenverhalen op het internet dacht ik dat Brock Lesnar zwaar was afgevallen maar na gisteren blijkt dat dus weer allemaal reuze mee te vallen.

Mir en Carwin kwamen beide op 265 lbs de ring in en Brock leek mij een stuk groter dan beide.

Denkelijk krijgt de winnaar van Mir/Carwin het echt zwaar. Leuk ook van Brock om meteen de winnaar erop te wijzen dat hij in het bezit was van een "Make Belief" belt.[/quote



het lijkt erop dat brock een zn tijd af nodig had om zn hormoonhuishouden weer op orde te krijgen het was hm aardig gelukt zo te zien en wij maar denken dat hij ziek was. het was inderdaad een mirakel de dokters wisten niet wat ze zagen in een keer genezen er was niks meer van het gat in zn maag waar te nemen"" het lijkt superman wel ""ik denk dat carwin vs brock alle ppv records gaat verbreken en carwin zeker een top contender is en je geen klap van deze man moet incaseren ook brock niet .

Slome
29-03-2010, 17:11
[quote=Biiyen;896316]Na aanleiding van alle indianenverhalen op het internet dacht ik dat Brock Lesnar zwaar was afgevallen maar na gisteren blijkt dat dus weer allemaal reuze mee te vallen.

Mir en Carwin kwamen beide op 265 lbs de ring in en Brock leek mij een stuk groter dan beide.

Denkelijk krijgt de winnaar van Mir/Carwin het echt zwaar. Leuk ook van Brock om meteen de winnaar erop te wijzen dat hij in het bezit was van een "Make Belief" belt.[/quote



het lijkt erop dat brock een zn tijd af nodig had om zn hormoonhuishouden weer op orde te krijgen het was hm aardig gelukt zo te zien en wij maar denken dat hij ziek was. het was inderdaad een mirakel de dokters wisten niet wat ze zagen in een keer genezen er was niks meer van het gat in zn maag waar te nemen"" het lijkt superman wel ""ik denk dat carwin vs brock alle ppv records gaat verbreken en carwin zeker een top contender is en je geen klap van deze man moet incaseren ook brock niet .

spoiler....:thup:

Kemal
29-03-2010, 18:25
hehehe lachen weer dit topic...hier heb je ook 2 flinke spoilers hahaha
http://www.drunkhollywood.com/images/salam_hayek_cleavage_001.jpg