PDA

View Full Version : Bonjasky dit jaar te beworden bij K1?



sterrenkijker
30-03-2010, 08:12
In de telegraaf lees ik vandaag een stukje over Sem Schilt die vertelt over zijn partij tegen Zimmerman. Daarbij staat ook een stukje over Bonjasky:

"Opvallende afwezige in Yokohama is Remy Bonjasky. Het contract van de drievoudig wereldkampioen met de krap bij kas zittende Japanse K-1-organisatie loopt morgen af. Bonjasky wil zijn K-1-carrière graag voortzetten, maar dan moet er eerst wel een interessante aanbieding vanuit Japan komen. "Wij zijn in onderhandeling. Ik verwacht dat Remy volgende maand een aanbod krijgt, maar dat zal ook afhankelijk zijn van het verloop van het toernooi in Yokohama. De K-1 is aan zet", zegt Charley Heus, manager van Bonjasky."

Met andere woorden het is nog maar de vraag of wij de Flying Gentleman dit jaar kunnen bewonderen tijdens de final 16...

micha
30-03-2010, 08:30
ik denk van wel hoor

dirk5
30-03-2010, 08:38
zal allemaal wel los lopen imo...

TOON
30-03-2010, 09:03
hoort denk ik bij de onderhandelingen ofzo....denk niet dat de K1 om bonjasky heen kan eerlijk gezegd....

phranq
30-03-2010, 10:19
Ik denk wel dat hij dan weer meer van zijn aanvallende stijl zal moeten laten zien zoals 5 jaar geleden, kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij meer een puntenvechter geworden is en we weten allemaal dat dat niet erg gewaardeerd word door de K1, kijk maar naar Faldir...

superfreak
30-03-2010, 10:36
Zou hem nog geen punten vechter willen noemen. Dat z'n dekking goed dicht zit wil nog niet zeggen dat hij voor punten gaat. Zie 'n trap die hij Saki gaf. De down die hij overeem gaf. Hij is wel opzoek naar de finish maar niet ten kosten van alles zeg maar. Faldir is bezig om te ontwijken en z'n tegenstander kapot te plukken. Zeer mooi om te zien en als je ooit in een ring gestaan hebt weet je hoe moeilijk dat is om te doen. Echter willen ze daar meer zien.

JeMalleMoer
30-03-2010, 10:40
Het ging specifiek over aankomend gala volgensmij

Kemal
30-03-2010, 12:50
hij zal er wel gewoon staan denk ik..

univers1l
30-03-2010, 14:46
bonjasky is geen aanvallende vechter en dat vinden ze in japan zeker niet vermakelijk, dus zullen ze hem wel een contract aanbieden, maar voor veel minder geld dan hij gewend is, het is maar de vraag of bonjasky water bij de wijn wil doen.

ps: dit is puur een vermoeden:D

Slome
30-03-2010, 14:48
hij is de champ!!!!!!!! onzin; hij staat er gewoon!!!

citrusfruit
30-03-2010, 14:48
hij moet weer de knop omzetten en de oude Bonjasky worden, vroeger waren veel van zijn partijen puur genieten, maar nu is het niet echt een smaakmaker meer

marokkaan
30-03-2010, 15:29
Allereerst respect voor Remy. Hij heeft ons veel mooie dingen laten zien en daar kunnen we alleen maar blij mee zijn. Daarnaast draagt hij de sport heel mooi uit, naar de buitenwereld toe. Daar kunnen veel vechters van leren.

Denk dat hij een vet contract had binnengesleept door die vliegende knieen van tijdvak 2001-2004. Nu die anders is gaan vechten is hij daarmee minder populair geworden lijkt het wel. Zou me dus niks verbazen als de K1 met een wat mindere contract komt.

Wat zijn de opties die Remy heeft mocht hij een voor hem zeer onaantrekkelijk contract krijgen.

Ik weet dat hij graag wilde acteren (hiermee doel ik niet op de finale tegen Badr maar in films!)

Ik bedoel meer, wat zijn de opties voor hem als de K1 er niet met hem uitkomt.

Misschien bij It's showtime laten uitvechten voor de heavywheight titel?

Chane
30-03-2010, 15:35
Zou echt belachelijk zijn als ze Remy geen nieuw contract aanbieden.
Of je nou van zijn stijl houdt of niet, je kan natuurlijk niet om een 3-voudig kampioen heen.
Ach... zal idd wel loslopen.

TOON
30-03-2010, 16:06
Allereerst respect voor Remy. Hij heeft ons veel mooie dingen laten zien en daar kunnen we alleen maar blij mee zijn. Daarnaast draagt hij de sport heel mooi uit, naar de buitenwereld toe. Daar kunnen veel vechters van leren.

Denk dat hij een vet contract had binnengesleept door die vliegende knieen van tijdvak 2001-2004. Nu die anders is gaan vechten is hij daarmee minder populair geworden lijkt het wel. Zou me dus niks verbazen als de K1 met een wat mindere contract komt.

Wat zijn de opties die Remy heeft mocht hij een voor hem zeer onaantrekkelijk contract krijgen.

Ik weet dat hij graag wilde acteren (hiermee doel ik niet op de finale tegen Badr maar in films!)

Ik bedoel meer, wat zijn de opties voor hem als de K1 er niet met hem uitkomt.

Misschien bij It's showtime laten uitvechten voor de heavywheight titel?

er zijn eigenlijk niet echt andere opties voor een HW....niet qua internationaal platform, exposure, geld e.d.

Petrosyan188
30-03-2010, 18:38
typische gevalletje van boontje komt op z'n loontje, anti-vechten dan krijg je dit en terecht!!

ReZp
30-03-2010, 18:44
typische gevalletje van boontje komt op z'n loontje, anti-vechten dan krijg je dit en terecht!!

volgens mij versla je niet bijna alle toppers met antivechten en volgens mij win je daar ook geen k1 finale mee.

psv mag toch ook gewoon nog in de eredivisie voetballen ? :thup:

Omar.
30-03-2010, 18:52
Haha, ik zie het helemaal voor me, Jaideep wel in de K-1 en Bonjasky niet.

Dan kan ik de K-1 ook niet meer serieus nemen sorry!

Zal vast wel goedkomen, denk niet dat de K-1 zo dom is om Remy te laten gaan!

mario the count
30-03-2010, 19:00
Zou hem nog geen punten vechter willen noemen. Dat z'n dekking goed dicht zit wil nog niet zeggen dat hij voor punten gaat. Zie 'n trap die hij Saki gaf. De down die hij overeem gaf. Hij is wel opzoek naar de finish maar niet ten kosten van alles zeg maar. Faldir is bezig om te ontwijken en z'n tegenstander kapot te plukken. Zeer mooi om te zien en als je ooit in een ring gestaan hebt weet je hoe moeilijk dat is om te doen. Echter willen ze daar meer zien.
+1.
Ik hoop dat hij een nieuw contract aangeboden krijgt want hij hoort er gewoon nog bij.3-voudig K1 kampioen, vorig jaar een superpartij neergezet tegen zimmerman en schilt nog 8 tellen gegeven.Hij is een abassadeur voor de sport, mocht hij een nieuw contract krijgen wordt dit waarschijnlijk wel zijn laatste jaar, dat gaf hij een tijd geleden al aan.

Petrosyan188
30-03-2010, 20:24
volgens mij versla je niet bijna alle toppers met antivechten en volgens mij win je daar ook geen k1 finale mee.

psv mag toch ook gewoon nog in de eredivisie voetballen ? :thup:

korte termijn geheugen? 2008 finale vergeten?

mario the count
30-03-2010, 20:32
korte termijn geheugen? 2008 finale vergeten?
Ik weet nog hoe dat tie ging, die verloor badr van bonsjasky door antivechten van badr:whistling:

Petrosyan188
30-03-2010, 20:37
nee 1e klas acteerwerk... viel me overigens tegen dat die geen officieele oscar daarvoor kreeg, gelukkig snappen de vechters het zelf wel, ik heb destijds aerts,manhoef,overeem en le banner gehoord en geen enkele verdedigde remy zij weten beter namelijk

mario the count
30-03-2010, 20:40
nee 1e klas acteerwerk... viel me overigens tegen dat die geen officieele oscar daarvoor kreeg, gelukkig snappen de vechters het zelf wel, ik heb destijds aerts,manhoef,overeem en le banner gehoord en geen enkele verdedigde remy zij weten beter namelijk
Badr maakte een overtreding waar hij een rode kaart voor moest krijgen ongeacht of remy nou acteerde of niet.

Petrosyan188
30-03-2010, 20:41
Badr maakte een overtreding waar hij een rode kaart voor moest krijgen ongeacht of remy nou acteerde of niet.

nee geel maar omdat remy zo goed kon acteren kreeg die rood

Tony Galento
30-03-2010, 20:50
nee geel maar omdat remy zo goed kon acteren kreeg die rood

ROOD.

mario the count
30-03-2010, 20:55
nee geel maar omdat remy zo goed kon acteren kreeg die rood
Geloof mij maar, als je dat hier flikt wordt je per direct gediskwalificeerd. De scheids daar zat te twijfelen omdat de finale heel belangrijk is voor de naam van de K-1 en als bonjasky door had kunnen gaan hadden ze badr daarom het liefst alleen een kaart gegeven zodat ze geen gezeik hadden van de duizenden fans.Normaal is zo een actie direct diskwalificatie.
Zoiets moet je bij Joop Ubeda in de ring flikken dan is het gelijk einde partij.

Petrosyan188
30-03-2010, 21:06
ja allemaal leuk en aardig... DUS!! door het acteerwerk heeft die de finale gewonnen

mario the count
30-03-2010, 21:08
ja allemaal leuk en aardig... DUS!! door het acteerwerk heeft die de finale gewonnen

Het is discussieren op hoog niveau met jou hoor:thup:

TOON
30-03-2010, 21:10
ja of je kunt zeggen dat badr door een fout verloren heeft...

maar goed, remy krijgt echt wel een contract, hoop dat ie nog een keer de kans krijgt om voor een win te gaan tegen badr, hij heeft iig alles in huis daarvoor :)

Petrosyan188
30-03-2010, 21:15
als die vecht zoals de jaren 2003/2004 dan zie ik hem echt graag terug overigens

ijsbier
30-03-2010, 21:18
ja allemaal leuk en aardig... DUS!! door het acteerwerk heeft die de finale gewonnen

weer zo'n mafkees die badr loopt te verdedigen....


Echt hoe kun je in godsernaam met droge ogen zeggen dat die diskwalificatie de schuld was van bonjaski.... :fp:

Petrosyan188
30-03-2010, 21:33
weer zo'n mafkees die badr loopt te verdedigen....


Echt hoe kun je in godsernaam met droge ogen zeggen dat die diskwalificatie de schuld was van bonjaski.... :fp:

ik loop badr helemaal niet te verdedigen, ik vind het megolische actie van hem, die uiteindelijk er 4ton kwijt voor is geraakt en net goed moet die maar niet doen, maar dan rollen bollen alsof je 20 kogels in je lichaam hebt gekregen is ook niet netjes

ijsbier
30-03-2010, 22:02
ja dude, voor 4 ton

Petrosyan188
30-03-2010, 22:08
dus is het een anti-vechter en een acteur(voor de 10000x)

ijsbier
30-03-2010, 22:21
ieder normaal mens gaat voor 4 ton even liggen janken

univers1l
30-03-2010, 22:21
jongens maak er nou geen badr vs bonjasky topic van.
het gaat om het contract en die zal bonjasky vast wel krijgen alleen is de vraag of bonjasky akkoord zal gaan met de doekoe, want die zal minder zijn

ijsbier
30-03-2010, 22:23
jongens maak er nou geen badr vs bonjasky topic van.
het gaat om het contract en die zal bonjasky vast wel krijgen alleen is de vraag of bonjasky akkoord zal gaan met de doekoe, want die zal minder zijn

ja en dat weet alleen bonjaski, dus dan valt er weer niks te bespreken.

Irishrover
30-03-2010, 23:00
jongens maak er nou geen badr vs bonjasky topic van.
het gaat om het contract en die zal bonjasky vast wel krijgen alleen is de vraag of bonjasky akkoord zal gaan met de doekoe, want die zal minder zijn

inderdaad, We hebben het puur over Bonjasky.
Als Bonjasky niet stopt, krijgt hij heus wel een contract
verdedigend of aanvallend, hij komt altijd ver.

connect
31-03-2010, 10:37
Allereerst respect voor Remy. Hij heeft ons veel mooie dingen laten zien en daar kunnen we alleen maar blij mee zijn. Daarnaast draagt hij de sport heel mooi uit, naar de buitenwereld toe. Daar kunnen veel vechters van leren.

Denk dat hij een vet contract had binnengesleept door die vliegende knieen van tijdvak 2001-2004. Nu die anders is gaan vechten is hij daarmee minder populair geworden lijkt het wel. Zou me dus niks verbazen als de K1 met een wat mindere contract komt.

Wat zijn de opties die Remy heeft mocht hij een voor hem zeer onaantrekkelijk contract krijgen.

Ik weet dat hij graag wilde acteren (hiermee doel ik niet op de finale tegen Badr maar in films!)

Ik bedoel meer, wat zijn de opties voor hem als de K1 er niet met hem uitkomt.




Misschien bij It's showtime laten uitvechten voor de heavywheight titel?



x2

Marquis
31-03-2010, 10:46
ik loop badr helemaal niet te verdedigen, ik vind het megolische actie van hem, die uiteindelijk er 4ton kwijt voor is geraakt en net goed moet die maar niet doen, maar dan rollen bollen alsof je 20 kogels in je lichaam hebt gekregen is ook niet netjes


Ik denk dat je na 2 kogels al stopt met rollen ;)

Badr heeft het helemaal aan zich zelf te danken... incl. "acteerwerk" van Remy.

Foutje bedankt!

Irishrover
31-03-2010, 14:10
Bonjasky zou ook heel goed kunnen presenteren, of samenwerken met Simon Rutz.
Of juist een eigen organisatie beginnen.

Zoveel opties.

TOON
31-03-2010, 15:40
Bonjasky zou ook heel goed kunnen presenteren, of samenwerken met Simon Rutz.
Of juist een eigen organisatie beginnen.

Zoveel opties.

ja maar denk dat zelfs een verlaagd aanbod van K1 meer opbrengt....qua geld moet je volgens mij nog steeds bij de K1 zijn.....It's showtime is qua organisatie het dichts in de buurt denk ik, maar niet qua exposure en geld.....eigen organisatie beginnen zal denk ik vooral investeren zijn....

er zijn niet echt alternatieven in het kickboksen op het niveau van de K1 organisatie....
Bij het MMA heb je naast UFC nog (op enige afstand) DREAM, SF en M1....dat zie ik niet zo bij het kickboksen....

Durfal
31-03-2010, 17:03
Het ging over een contract en het eindigt met ouwe koeien.................
Ik heb het al eerder gepost: de officieële regel binnen de K1 luidt: dat een vechter niet tweemaal voor hetzelfde vergrijp bestraft kan worden.
Kakuda gaf Hari eerst geel en daarna rood dat kan en mag dus niet!!! 2 x voor hetzelfde vergrijp!!
Sterker nog,na de gele kaart Had Remy een half uur gehad om bij te komen wil die daarna niet verder dan weigert ie de wedstrijd en heeft hari gewonnen.
De eerst fout lag bij Hari de tweede duidelijk bij Kakuda.
Regels zijn regels punt uit!!
Enne Bonjasky is te populair die krijgt wel weer een contract maar de K1 organisatie zelf is idd zo rijk en machtig niet meer...... ook in Japan is het crisis,dus haken naast de al eerder belasting perikelen de grote sponsors ook af.....

Osu

Lionheart
31-03-2010, 18:20
De mensen die Bonjasky een acteur vinden, kom aub met iets nieuws, die opvatting is zoooooo 2008!;)

En als je niet creatief genoeg bent, please shut up!

Petrosyan188
15-04-2010, 20:52
21 mei in boekarest vecht die voor de K-1 tegen wie is nog onbekend...

andyhugfan
15-04-2010, 21:32
shit, je bent me net te snel! :)

Bartju
16-04-2010, 17:28
Bonjasky is gewoon een van de beste die er rond looptogeacht wat voor vecht style hij zichzelf aanmeet. Hij is en blijft mijn favoriet en ik weet zeker dat er heel veel met mij zijn die hem ook echt hoog hebben zitten.
Maarja houden ze niet zo van zijn vecht stijl? schijt aan gaat niet alleen om de vechter zelf maar ook om de tegenstander ze maken samen het gevecht en niet alleen hij. moet jemaar eens kijken hoe spectaculair het zal worden als ze op de gala poster zetten hari-bonjasky! en het geld waar het allemaal om draait stroomt binnen.

Petrosyan188
16-04-2010, 19:04
geef remy gewoon een contract voor een partij tegen badr, slaat badr hem effe KO en hoeven we die met zijn hoog houdende armen acteur niet meer te zien, ik ga echt niet minder k-1 kijken zonder remy bonjasky integendeel zelfs meer, kijk ik voortaan ipv 7 8e finales er 8....