PDA

View Full Version : Schilt: Zimmerman is onberekenbaar



joost
30-03-2010, 10:18
AMSTERDAM - Op dezelfde plaats waar hij zich afgelopen december als Grand Prix-winnaar voor de vierde keer tot wereldkampioen kroonde, kan Sem Schilt zaterdag opnieuw een mooie prijs aan zijn palmares toevoegen. In de Yokohama Arena moet Schilt het opnemen tegen Errol Zimmerman. Het betreft een los wereldtitelgevecht in het superzwaargewicht (+100 kg). Ook deze titel veroverde de 36-jarige K-1-vechter reeds vier keer. In maart 2007 moest Ray Sefo uit Nieuw-Zeeland zijn meerdere erkennen in Schilt, waarna de Nederlander zijn titel met succes verdedigde tegen achtereenvolgens Mighty Mo, Mark Hunt en Jerome Le Banner.



http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00677/sem_677313d.jpg (javascript:fotovenster("http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00677/sem_677313d.jpg","Sem%20Schilt. "," ",159,200);)Sem Schilt.



Hoewel Schilt en Zimmerman nooit eerder tegenover elkaar stonden in wedstrijdverband, zullen ze weinig geheimen voor elkaar hebben. Beide vechters maken namelijk deel uit van het succesvolle Golden Glory-team en trainden vorig jaar nog samen. "Zimmerman behoort met zijn 23 jaar tot de jongere vechters in het circuit. Hij is onberekenbaar, maar ik denk dat hij mij wel ligt. Ik heb me in Nederland met een aantal Roemeense vechters goed voorbereid. Een gevecht om een wereldtitel is altijd speciaal", aldus Schilt.
Opvallende afwezige in Yokohama is Remy Bonjasky. Het contract van de drievoudig wereldkampioen met de krap bij kas zittende Japanse K-1-organisatie loopt morgen af. Bonjasky wil zijn K-1-carrière graag voortzetten, maar dan moet er eerst wel een interessante aanbieding vanuit Japan komen. "Wij zijn in onderhandeling. Ik verwacht dat Remy volgende maand een aanbod krijgt, maar dat zal ook afhankelijk zijn van het verloop van het toernooi in Yokohama. De K-1 is aan zet", zegt Charley Heus, manager van Bonjasky.

http://www.telegraaf.nl/telesport/6409842/__Schilt__Zimmerman_onberekenbaar__.html?p=19,1

joost
30-03-2010, 10:22
en nog een mooie preview in het volgende topic

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=102798

Tony
30-03-2010, 10:46
In feite zou Schilt deze partij niet mogen verliezen... Maar ik zie Zimmerman er ook nog wel voor aan dat ie binnendoor kan komen en begint te maaien met die knuisten van hem.. wellicht dat ie dan toch nog een "hari" weet te pullen.

micha
30-03-2010, 11:16
In feite zou Schilt deze partij niet mogen verliezen... Maar ik zie Zimmerman er ook nog wel voor aan dat ie binnendoor kan komen en begint te maaien met die knuisten van hem.. wellicht dat ie dan toch nog een "hari" weet te pullen.


die kans bestaat degelijk

Tony
30-03-2010, 12:04
Maar de kans is ook groot dat Schilt er alles aan doet om Zimmerman op afstand te houden en daar te bestoken met zijn benen.

Kemal
30-03-2010, 13:53
ben echt benieuwd wat het gaat worden!

Fyodor
30-03-2010, 16:09
In feite zou Schilt deze partij niet mogen verliezen... Maar ik zie Zimmerman er ook nog wel voor aan dat ie binnendoor kan komen en begint te maaien met die knuisten van hem.. wellicht dat ie dan toch nog een "hari" weet te pullen.

Dit is een partij die 9 van de 10 keer door Schilt gewonnen wordt, door goed gebruik te maken van zijn lengte en reach...

jan sensei kyokushin
30-03-2010, 16:13
Maar de kans is ook groot dat Schilt er alles aan doet om Zimmerman op afstand te houden en daar te bestoken met zijn benen.:rolleyes:

Osu

Omar.
30-03-2010, 18:48
Haha Misha eindelijk een x objectief.

Of heb je toch stiekem een favoriet Misha??

Sjaak
30-03-2010, 22:29
Semmy op knock out

Petrosyan188
30-03-2010, 22:40
als deze partij in 3rondes eindigt dan weten we wel dat dit allemaal een hele fake-zooi was om zimmerman omhoog te krijgen want dit hoort schilt in pak en beet 20sec aftemaken

BNP
31-03-2010, 11:24
als deze partij in 3rondes eindigt dan weten we wel dat dit allemaal een hele fake-zooi was om zimmerman omhoog te krijgen want dit hoort schilt in pak en beet 20sec aftemaken

droom verder man

Marquis
31-03-2010, 11:40
als deze partij in 3rondes eindigt dan weten we wel dat dit allemaal een hele fake-zooi was om zimmerman omhoog te krijgen want dit hoort schilt in pak en beet 20sec aftemaken


Of Sem gaat binnen 20 sec. neer. Zimmerman is geen pannekoek en hij is een brutale vlegel in de ring en heeft totaal geen ontzag voor zijn tegenstander. Dus ik denk dat dit een leuke pot kan worden.

Begint Zimmerman timide dan zie ik Sem uiteraard wel winnen.

Irishrover
31-03-2010, 15:17
Of Sem gaat binnen 20 sec. neer. Zimmerman is geen pannekoek en hij is een brutale vlegel in de ring en heeft totaal geen ontzag voor zijn tegenstander. Dus ik denk dat dit een leuke pot kan worden.

Begint Zimmerman timide dan zie ik Sem uiteraard wel winnen.

Klopt, maar Zimmerman heeft geen K.O in de vuisten zoals men een tijd terug beweerde.
Ik vind Zimmerman sowieso overschat, is meer overhyped doordat hij Badr 8 seconden gaf.

Hoe lang kun je daar op teren.

dirk5
31-03-2010, 15:27
Klopt, maar Zimmerman heeft geen K.O in de vuisten zoals men een tijd terug beweerde.
Ik vind Zimmerman sowieso overschat, is meer overhyped doordat hij Badr 8 seconden gaf.

Hoe lang kun je daar op teren.

Niet omdat hij de k-1 world GP in amsterdam won in 2008? of omdat hij al 2 maal Feitosa heeft uitgeschakeld bij de final 16?

Ik begrijp dat je Badr nuthugger bent, maar niet de gehele wereld draait om Badr.

Marquis
31-03-2010, 15:37
Klopt, maar Zimmerman heeft geen K.O in de vuisten zoals men een tijd terug beweerde.
Ik vind Zimmerman sowieso overschat, is meer overhyped doordat hij Badr 8 seconden gaf.

Hoe lang kun je daar op teren.


Ik denk dat je Zimmerman dan een beetje overschat..

Marquis
31-03-2010, 15:37
Ik begrijp dat je Badr nuthugger bent, maar niet de gehele wereld draait om Badr.

Waarom moet je gelijk iemand nuthugger noemen omdat hij een andere mening heeft?

dirk5
31-03-2010, 15:44
Waarom moet je gelijk iemand nuthugger noemen omdat hij een andere mening heeft?

Dat hij net zo'n grote nuthugger van Badr is als ik van Fedor is geen publiekelijk geheim volgensmij, kijk maar naar 80% van zijn posts.
Verder is nuthugger in mijn ogen geen scheldwoord/verkeerde naam. Ik beschouw het meer als benaming voor een hele grote fan.

Ik vind alleen dat je Zimmerman tekort doet, en Badr te veel geeft wanneer je gaat zeggen dat hij alleen gehyped is vanwege de 8 tellen tegen Badr. Hij heeft al veel meer in zijn jonge carriere voor elkaar gekregen dan alleen Badr 8 tellen geven, en er zijn al veel meer vechters die Badr in het verleden 8 tellen hebben gegeven.

dat wil ik alleen aangeven.

BNP
31-03-2010, 16:38
Klopt, maar Zimmerman heeft geen K.O in de vuisten zoals men een tijd terug beweerde.
Ik vind Zimmerman sowieso overschat, is meer overhyped doordat hij Badr 8 seconden gaf.

Hoe lang kun je daar op teren.


Zimmerman geen K.O. in de vuisten haha?
denk dat hij 1 van de K1 vechters is met de meeste power.

Bobson
31-03-2010, 17:34
Een bijzonder GG onderonsje. Winst zou voor Sem moeten zijn dunkt me.

ReZp
31-03-2010, 20:01
Klopt, maar Zimmerman heeft geen K.O in de vuisten zoals men een tijd terug beweerde.
Ik vind Zimmerman sowieso overschat, is meer overhyped doordat hij Badr 8 seconden gaf.

Hoe lang kun je daar op teren.


Hmm kijk ff naar zijn stoten , ook van zijn laatste potten , en zeg dan nog een keer dat dat geen mokerslagen zijn.. als niemand k.o gaat betekend niet dat ie de power niet heeft.
naar mijn bescheiden mening dan.:thup:
ush

TOON
31-03-2010, 20:34
Klopt, maar Zimmerman heeft geen K.O in de vuisten zoals men een tijd terug beweerde.
Ik vind Zimmerman sowieso overschat, is meer overhyped doordat hij Badr 8 seconden gaf.

Hoe lang kun je daar op teren.

ben ook niet kapot van zimmerman, geen KO power ben ik niet met je eens, maar dat ie overschat is vind ik ook wel eigenlijk....

ja winnen van Feitosa 2x, dat staat....maar verder heeft ie het tegen alle toppers af laten weten (vooralsnog...) en schilt gaat um ook pakken.....