PDA

View Full Version : Georges St. Pierre continues to protect his house



Harrie Nak
30-03-2010, 11:39
http://www.youtube.com/watch?v=REbJXO9DnTI

cafejolanda.nl
30-03-2010, 11:44
Vet filmpie! GSP = Oppermachtig!

Kemal
30-03-2010, 13:51
mooi , thanks!

grim reaper
30-03-2010, 14:47
Vet filmpje

bladetrinity
30-03-2010, 15:01
Gsp is een geweldig atleet en goede kampioen.

Met dat gezegd vind ik hem echt verschrikkelijk saaie vechter. Ik geef hem groot gelijk hij neemt niks geen klappen en wint dominant. Maar ik kan bijna nooit een gsp gevecht af kijken.

BBC
30-03-2010, 16:03
Gsp is een geweldig atleet en goede kampioen.

Met dat gezegd vind ik hem echt verschrikkelijk saaie vechter. Ik geef hem groot gelijk hij neemt niks geen klappen en wint dominant. Maar ik kan bijna nooit een gsp gevecht af kijken.


Ik geniet van elke seconde van een GSP-fight. Niks toeval, geen moment voor de tegenstander, gameplan dat wisselt van ronde tot ronde. Het enige dat het saai maakt is dat de uitkomst ontegensprekelijk vastligt. GSP is voor mij de beste pound-for-pound vechter van het moment.

bladetrinity
30-03-2010, 16:20
Ik geniet van elke seconde van een GSP-fight. Niks toeval, geen moment voor de tegenstander, gameplan dat wisselt van ronde tot ronde. Het enige dat het saai maakt is dat de uitkomst ontegensprekelijk vastligt. GSP is voor mij de beste pound-for-pound vechter van het moment.

Beste pound for pound staat die zeker samen in het lijstje van : A. Silva em Fedor.

Ik vind alleen dat die sinds dat die k.o. gegaan is tegen Serra erg vaak voor de takedown gaat. Ik vind dit niet echt leuk om naar te kijken.

Vind bij de ufc de regels toch al erg worstel gericht maar das een andere discussie.

mikeymcd
30-03-2010, 17:24
Als je tegen een staande vechter staat is het slim om naar de grond te gaan. Ik snap dat gezeik niet zo hoor. Hij is gewoon een baas!!!

Under Armour doet er goed aan hem te sponsoren.

Sendur
30-03-2010, 18:33
Ik vind het een beetje lame worden.

GSP is duidelijk de beste in zijn gewichtsklasse klaar, maar ik vind dat als je een legende wil worden je toch echt net als BJ en Anderson Silva een gewichtsklasse hoger moet gaan proberen voor betere competitie.

Hoop het van wel want heb geen zin meer in 5 rondes lang domineren.

Kan alleen nog Daley en Thiago bedenken maar denk dat GSP beide heren plat legt.

El Bambino
30-03-2010, 20:34
Er is altijd baas boven baas en GSP is onder Anderson Silva en Fedor wellicht de beste nummer 3, maar zeker niet de allerbeste. Daarvoor is ie niet compleet a la Fedor die iedereen submit of KO slaat :thup:

Jeru
30-03-2010, 20:42
Toch een mooi reclamefilmpje!