PDA

View Full Version : Zieke submission



Harrie Nak
30-03-2010, 10:45
Uit de hoed getoverd door Logan Clark, afgelopen zaterdag tijdens het "Havoc at the Hyatt" event tegen Shane DeZee.

http://snaplocally.com/32710/18.jpg

Wikipedia heeft het over een Eskimo Kimura (whatever that is), dus zeg het maar.
Shoulder lock? Body triangle / kimura? Kimoraplata?

dirk5
30-03-2010, 10:49
ehm...

ik zie niet eens waar die ene dude begint en waar de andere ophoud.

Slome
30-03-2010, 10:55
lijkt me indd body triangle ft. kimura

steftheboxer
30-03-2010, 11:03
ehm...

ik zie niet eens waar die ene dude begint en waar de andere ophoud.

hahah ik heb exact hetzelfde...

ga hem nog even goed bekijken

superfreak
30-03-2010, 11:24
ehm...

ik zie niet eens waar die ene dude begint en waar de andere ophoud.

X3 kan iemand het uitleggen??

Sendur
30-03-2010, 11:35
van wie is nou die voet daar boven, en waar zijn die gast zijn benen?

wtf

Slome
30-03-2010, 11:42
die gast met die kleine baard zit bijna rechtop op ze bips.. benen allebei naar voren..gestreept broekje aan. die ander dude met die huge baard, ligt op ze rug/en zij achter hem. zet een kimura aan en zijn hol zit als t waren onder de rechter oksle van de rechtopzittende dude.. zijn rechter been zet een een body lock. en ze linker been hangt daar achter..

ps. dan hardy is er ook...(rechts)

Mule-Kick
30-03-2010, 11:55
die gast met die kleine baard zit bijna rechtop op ze bips.. benen allebei naar voren..gestreept broekje aan. die ander dude met die huge baard, ligt op ze rug/en zij achter hem. zet een kimura aan en zijn hol zit als t waren onder de rechter oksle van de rechtopzittende dude.. zijn rechter been zet een een body lock. en ze linker been hangt daar achter..

ps. dan hardy is er ook...(rechts)

thanx, het duurde ff maar nu zie ik t :lol:

goro
30-03-2010, 12:01
Ik krijg kippevel van zieke submissions.

FightingDutchman
30-03-2010, 12:46
lijkt me indd body triangle ft. kimura

Maar voor een body triangle moet z'n rechter been in de knieholte van z'n linker been zitten en dat is hier niet het geval volgens mij...

superfreak
30-03-2010, 12:49
die gast met die kleine baard zit bijna rechtop op ze bips.. benen allebei naar voren..gestreept broekje aan. die ander dude met die huge baard, ligt op ze rug/en zij achter hem. zet een kimura aan en zijn hol zit als t waren onder de rechter oksle van de rechtopzittende dude.. zijn rechter been zet een een body lock. en ze linker been hangt daar achter..

ps. dan hardy is er ook...(rechts)

thanks voor je uitleg nu al wat duidelijker. Echter denk ik niet dat hij voor een body lock ging. lijkt eerder of die andere gast voor een ankellock ging en in een world of trouble terecht kwam haha.

Slome
30-03-2010, 12:55
Maar voor een body triangle moet z'n rechter been in de knieholte van z'n linker been zitten en dat is hier niet het geval volgens mij...

klopt, maar als ie ze linkerbeen over dat grote hooft sweapt dan heb je kans dat i zit, maar omdat hij ook de rechter arm heeft en voor een kimura variant (met eigen been ertussen:confused:) wilt gaan, is t geen body traingle eerder enkel een body lock indd.. volg j t nog?! haha..

Kemal
30-03-2010, 12:58
uuuh siamese tweeling....

dietrik
30-03-2010, 16:44
Het lijken er wel drie...

Sendur
30-03-2010, 17:36
nu ik weet hoe het zit is het nog steeds wazig lol.

FightingDutchman
30-03-2010, 17:40
Volgens mij is het 'gewoon' een kimura (dus shoulder lock) alleen dan vanuit een extreem wazige positie. Lijkt erop dat hij zijn rechter been gebruikt om te voorkomen dat de tegenstander dr uit kan draaien. Z'n linker been doet hij eigenlijk weinig tot niets mee volgens mij (die steek alleen maar de lucht in). Lijkt een beetje op een inverted triangle maar dan met het been verder doorgestoken, dus tot onder de oksel....

Heb dit in ieder geval nog nooit gezien!

Omar.
30-03-2010, 17:45
Weet je zeker dat het geen spelletje Twister was??

Worf
30-03-2010, 18:10
Het lijken er wel drie...

:roflol: heb precies hetzelfde!

Briant
30-03-2010, 19:40
Volgens mij is het 'gewoon' een kimura (dus shoulder lock) alleen dan vanuit een extreem wazige positie. Lijkt erop dat hij zijn rechter been gebruikt om te voorkomen dat de tegenstander dr uit kan draaien. Z'n linker been doet hij eigenlijk weinig tot niets mee volgens mij (die steek alleen maar de lucht in). Lijkt een beetje op een inverted triangle maar dan met het been verder doorgestoken, dus tot onder de oksel....

Heb dit in ieder geval nog nooit gezien!

Als je er over na denkt zijn er maar 3 soorten klemmen, overstrekking, verdraaiing en compressie. Er zijn alleen duizenden manieren om dat te bereiken. Dit is er weer een die velen nog nooit gezien hebben. Ik vraag me af hoe deze mannen in deze situatie belandt zijn.

bigboz
30-03-2010, 20:41
Ik vind het er alsnog ziek uit zien haha xD Zie hem nog niet echt :p

CannieY
31-03-2010, 00:17
lolol heb 'em door thanx slome :P