PDA

View Full Version : King Mo: Gegard Mousasi is going to feel my power



Harrie Nak
30-03-2010, 21:36
"People wonder if I'm ready for Mousasi? Is Mousasi ready for me? What happens when I win? Is everyone going to say, 'Oh, he just had a bad night.' All the people can say is that he has experience over me. I don't think I'll get the respect when I win. I think people will say, 'Forget it, we overrated Mousasi.' ... Who's he fought up until Cyborg? Until he got to the DREAM tournament. First five years, he wasn't fighting big names. I didn't hear people saying he should be fighting tougher people. If I want to get takedowns, I'll get them. It's not like he has much power. I have more power than he does. Even though he looks crisp, he's got a lot of holes in his standup. He's not going to land. He's taller and rangier, but he's going to feel my power. I've watched all the film on him, but I mean, what film can he watch on me? There's not much to watch, and every time I've been out there, I've fought differently."Bron (http://www.mmafighting.com/2010/03/30/king-mo-has-no-time-for-the-haters/).

Kan niet wachten tot Mo z'n mond (en ego) gesnoerd wordt. :box:

http://i33.tinypic.com/2r2oy2o.jpg

http://i30.tinypic.com/rwjn8j.jpg

Petrosyan188
30-03-2010, 21:38
serieus wat denkt die gast wel?? als mousasi met een been vecht, alleen zijn linkerarm en ogen dicht wint mousasi... hij zal dit toch niet menen of wel? hij zal toch ook wel weten dat hij een pak slaag gaat krijgen ik hoop het wel voor hem of anders gaat hij een onaangenaame verassing tegemoet krijgen

PinPoint
30-03-2010, 21:39
hoeveel onderwerpen gaan we hier nog over openen zeg..............

Djani
30-03-2010, 22:25
Normaal maakt het me niet uit wie er wint als ik MMA kijk, deze keer is dat niet het geval. Ik wil dat Mousasi hem goed Sobralt

Kemal
30-03-2010, 22:29
Sobralt

...Renato Sobral - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Renato_Sobral)

ondiep
30-03-2010, 22:34
pfff kan niet wachten totdat Mousasi die gast KO slaat... probleem is vaak dat dat soort types nadehand dan zelfs nog een grote bek hebben...

YoMarK
30-03-2010, 22:46
Probleem is ook dat het een lastige kerel is om tegen te vechten.

Marchant
30-03-2010, 23:21
Damn wat blijft deze gast praten!!

GerritTonijn
30-03-2010, 23:25
Hoop dat die KO gaat in 1e ronde (Mo)

Djani
31-03-2010, 07:43
...Renato Sobral - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Renato_Sobral)

Ik maak er een werkwoord van. Ben illigaal en schrijf het alsnog met een T, ik zoek erkenning:rolleyes:

Marquis
31-03-2010, 07:50
Mo op KO

Ivo C.
31-03-2010, 08:38
I watch films every night and that doesn't make me Chuck Norris... :ehhh:

joury1986
31-03-2010, 10:09
Nor does it makes me Ron Jeremy:cool2:

On topic: ik hoop dat Gegard hem gaat opvouwen, maar hij is wel een lastige!

wrestler_nl
31-03-2010, 10:56
ik denk niet dat King Mo het te lang zal volhouden tegen Gegard Mousasi!

Mule-Kick
31-03-2010, 11:42
Vermoeiende gast die Mo, hoop dat ie goed zn mond gesnoerd krijgt

Garcia
31-03-2010, 12:56
He talk the talk... can he walk te walk?

Petrosyan188
31-03-2010, 16:08
Mo op KO

reps voor deze grap waar ik bijna een uur heb om moet lachen

GerritTonijn
31-03-2010, 16:13
Jongens, stel je voor dat Mo hem idd KO'd.....dan houden we toch wel minuutje stiltje

Marquis
31-03-2010, 16:28
Jongens, stel je voor dat Mo hem idd KO'd.....dan houden we toch wel minuutje stiltje


Ik denk dat Petrosyan een uurtje gaat janken ipv lachen :lol:


Een losse partij als deze kan alle kanten op gaan... zie Lawler vs Manhoef of toen Badr KO ging tegen AO.

Petrosyan188
31-03-2010, 16:33
Ik denk dat Petrosyan een uurtje gaat janken ipv lachen :lol:


Een losse partij als deze kan alle kanten op gaan... zie Lawler vs Manhoef of toen Badr KO ging tegen AO.

ik wou effe voorstellen wat mijn reactie zou zijn, maar het lukt maar steeds niet kan met geen enkele hersencel denken dat mo echt wint van mousasi :confused:

bazooka
31-03-2010, 16:35
Ik denk dat Petrosyan een uurtje gaat janken ipv lachen :lol:


Een losse partij als deze kan alle kanten op gaan... zie Lawler vs Manhoef of toen Badr KO ging tegen AO.



Hier sluit ik me bij aan. Denk dat Mousasi wel eint, maar Mo maakt ook zeker een goede kans.

Marquis
31-03-2010, 16:38
ik wou effe voorstellen wat mijn reactie zou zijn, maar het lukt maar steeds niet kan met geen enkele hersencel denken dat mo echt wint van mousasi :confused:


Omdat je fan bent van Mousasi of omdat je simpel weg denkt dat deze match een regelrechte ramp is en nooit zou moeten plaats vinden omdat de klasse verschil (lees: AO vs Fujita) te groot is ?

Want wat ik hier uit begrijp is dat jij eigenlijk zegt dat Mo volkomen kansloos is (lees; hersencel).

Petrosyan188
31-03-2010, 16:44
Omdat je fan bent van Mousasi of omdat je simpel weg denkt dat deze match een regelrechte ramp is en nooit zou moeten plaats vinden omdat de klasse verschil (lees: AO vs Fujita) te groot is ?

Want wat ik hier uit begrijp is dat jij eigenlijk zegt dat Mo volkomen kansloos is (lees; hersencel).

zowiezo fan dat zal ik niet ontkennen, maar vooral omdat ik Mo kansloos acht, mousasi is veel te goed voor de strikeforce LHW, mousasi hoort tegen mannen als evans,rampage,machida,silva en/of rua te staan niet tegen gasten als king mo met alle respect

Marquis
31-03-2010, 16:46
zowiezo fan dat zal ik niet ontkennen, maar vooral omdat ik Mo kansloos acht, mousasi is veel te goed voor de strikeforce LHW, mousasi hoort tegen mannen als evans,rampage,machida,silva en/of rua te staan niet tegen gasten als king mo met alle respect


Blijkbaar is Mousasi niet goed genoeg om in de ufc te vechten.. anders zat hij toch niet bij SF :whistling:




*rent snel weg uit deze topic*

dirk5
31-03-2010, 16:51
Blijkbaar is Mousasi niet goed genoeg om in de ufc te vechten.. anders zat hij toch niet bij SF :whistling:




*rent snel weg uit deze topic*

anders ren gewoon weg van het forum, troll.

Marquis
31-03-2010, 16:54
anders ren gewoon weg van het forum, troll.


Scharminkeltje toch heb je in het dagelijkse leven ook zo een grote mond?

Zoja let's meet :thup:

Petrosyan188
31-03-2010, 16:54
om een heel lang verhaal kort te houden FOUT VAN UFC

Marquis
31-03-2010, 16:56
om een heel lang verhaal kort te houden FOUT VAN UFC


Problemen met onderhandelingen, niet eens met de voorwaarden van de UFC .. en genoegen nemen met SF ?

Sendur
31-03-2010, 17:11
Problemen met onderhandelingen, niet eens met de voorwaarden van de UFC .. en genoegen nemen met SF ?

de UFC wil Mousasi fucking graag, maarja hij moet nog 3 gevechten bij SF.

En wat Mo betreft...die gaat eraan.

dirk5
31-03-2010, 17:22
Problemen met onderhandelingen, niet eens met de voorwaarden van de UFC .. en genoegen nemen met SF ?

Je roept hier altijd vanalles maar blijkbaar heb je er toch weinig kaas van gegeten dus ik zal het uitleggen voor je.

Gegard wilde dit jaar 6 a 7 keer vechten, de UFC laat je max 4 keer per jaar vechten. Toen heeft hij aangegeven zo vroeg in zijn carriere nog te kiezen voor het vele vechten. De UFC wil hem over 2 jaar nog erger in de UFC hebben dan afgelopen jaar dus voor Gegard is het dubbel feest, 1 a 2 jaar nog veel vechten, daarna een dikker contract tekenen dan voorheen.

Dat hij hiermee niet de toppers in zijn gewichtsklasse treft is een ander punt.

Ik heb altijd zo'n grote mond maar jij blijkbaar ook, je roept vanalles maar je weet niet wat er aan de hand is. dus nogmaals: TROLL!

Sendur
31-03-2010, 17:23
hehe nice one Dirk.

GerritTonijn
31-03-2010, 17:36
Scharminkeltje toch heb je in het dagelijkse leven ook zo een grote mond?

Zoja let's meet :thup:
http://i263.photobucket.com/albums/ii127/PatrickBateman1/Gif/gladje4.gif

Marquis
31-03-2010, 17:44
Je roept hier altijd vanalles maar blijkbaar heb je er toch weinig kaas van gegeten dus ik zal het uitleggen voor je.

Gegard wilde dit jaar 6 a 7 keer vechten, de UFC laat je max 4 keer per jaar vechten. Toen heeft hij aangegeven zo vroeg in zijn carriere nog te kiezen voor het vele vechten. De UFC wil hem over 2 jaar nog erger in de UFC hebben dan afgelopen jaar dus voor Gegard is het dubbel feest, 1 a 2 jaar nog veel vechten, daarna een dikker contract tekenen dan voorheen.

Dat hij hiermee niet de toppers in zijn gewichtsklasse treft is een ander punt.

Ik heb altijd zo'n grote mond maar jij blijkbaar ook, je roept vanalles maar je weet niet wat er aan de hand is. dus nogmaals: TROLL!


Jij idioot .. ben jij nou zo dom om mijn eerdere post niet te begrijpen?

Ooit gehoord van sarcasme/dollen/uitdagen of iemand uit zijn tent lokken,.. iedereen kan hier terug lezen dat ik wat aan het dollen was met Petrosyan ??

Jij noemt mij een troll en ik nodig je om eens buiten te komen spelen ..??!?

Ga daar eens op in ipv er om heen te draaien met je uitleg wat een willigkeurig persoon hier al weet.

Dus beste Dirk n.a.v. jou uitlating dat ik een trol ben en weg moet wezen hier... heb ik daar een reactie op gegeven. (actie - reactie)

Kom je buiten spelen Dirk ?

El Bambino
31-03-2010, 17:47
Typisch weer hoor. Wij hollanders hebben een potje zwaaroverschatting.
Oranje wordt elke EK of WK kampioen, Melvin Manhoef was een topper tordat ie tegen d echte top kwam te staan, Ali Overeem gaat de wereld veroveren, nog niks gezien op zwaar gewicht??
Gegard is een goede talent en hopelijk wordt het een topper in de toekeomst, echter hij moet het nog alleemaal waarmaken en King mo is geen pannenkoek :whistling:

dirk5
31-03-2010, 17:56
Jij idioot .. ben jij nou zo dom om mijn eerdere post niet te begrijpen?

ooit gehoord van sarcasme/dollen/uitdagen etc etc iedereen kan hier terug lezen dat ik wat aan het dollen was met Petrosyan ??

Jij noemt mij een troll en ik nodig je om eens buiten te komen spelen ..??!?

Ga daar eens op in ipv er om heen te draaien met je uitleg wat een willigkeurig persoon hier al weet.

Dus beste Dirk n.a.v. jou uitlating dat ik een trol ben en weg moet wezen hier... heb ik daar een reactie op gegeven. (actie - reactie)

Kom je buiten spelen Dirk ?

haha, nerd, jij praat met sarcasme, iets wat je niet meent om een reactie uit te lokken.

ik noem je een troll ( Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv. trolls)) in een internetomgeving is een persoon die op forums, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare reacties (bijvoorbeeld flames) van andere mensen uit te lokken.)

en dan word je boos en dan wil je buiten spelen? hahahaha.

Marquis
31-03-2010, 17:59
Ik boos Dirk ? hahaha ik vraag je enkelt of je komt buiten spelen.

Als je er over uit bent let me know.

Bvd

Lionheart
31-03-2010, 20:29
Deze partij kan beide kanten opgaan!

Mousasi is een topper, maar vlak Mo niet uit, hij kan erg onberekenbaar uit de hoek komen.

amilster
31-03-2010, 23:01
snelle handen Mousasi

http://www.youtube.com/watch?v=dmWEfPQ_H4Q&feature=grec

ondiep
31-03-2010, 23:36
snelle handen Mousasi

http://www.youtube.com/watch?v=dmWEfPQ_H4Q&feature=grec

thx voor het filmpje :thup:

Irishrover
31-03-2010, 23:46
Ben je weer stoer bezig Dirkje, je hebt het recht niet om zo een grote mond te hebben.

Ben je veel te mager voor.

ARMENIA
31-03-2010, 23:59
snelle handen Mousasi

http://www.youtube.com/watch?v=dmWEfPQ_H4Q&feature=grec


mooi filmpje, maar mooiste is hoe ze praten:P

Marquis
18-04-2010, 10:37
ik wou effe voorstellen wat mijn reactie zou zijn, maar het lukt maar steeds niet kan met geen enkele hersencel denken dat mo echt wint van mousasi :confused:



:rolleyes:

Hendy
18-04-2010, 11:47
Marquis gaat nu in ieder topic ff zn gelijk halen... (gezien je v-cash ben je ook echt wel een kenner;))

bladetrinity
18-04-2010, 11:52
Scharminkeltje toch heb je in het dagelijkse leven ook zo een grote mond?

Zoja let's meet :thup:

Ik weet het ook anders gestelt. Ik zit nu met een blessure maar zullen we na de zomer als ik dan fit ben een partij draaien(mt). Wel leuk een sportief mixfight gebeuren.

Kemal
18-04-2010, 12:47
ik zeg maak er maar een "poll" van zodat iedereen kan stemmen incl v-cash!

Petrosyan188
18-04-2010, 12:50
ik ga dan voor bladetriny :)

Marquis
18-04-2010, 12:50
Marquis gaat nu in ieder topic ff zn gelijk halen... (gezien je v-cash ben je ook echt wel een kenner;))


Beetje jammer om mijn v-cash als mijn gelijk te ontkrachten :lol:

Gewoon zeggen Marquis je had gelijk Mo heeft idd zoals jij had voorspelt gewonnen. :thup:

Marquis
18-04-2010, 12:52
Ik weet het ook anders gestelt. Ik zit nu met een blessure maar zullen we na de zomer als ik dan fit ben een partij draaien(mt). Wel leuk een sportief mixfight gebeuren.


Ik ben veels te oud om in de ring te stappen.. ik los problemen op andere manieren op als je begrijpt wat ik bedoel.. met of zonder blessure. Dus laat daar voor een ieder geen misverstand over zijn.

Hendy
18-04-2010, 13:00
Ik ben veels te oud om in de ring te stappen.. ik los problemen op andere manieren op als je begrijpt wat ik bedoel.. met of zonder blessure. Dus laat daar voor een ieder geen misverstand over zijn.

Nee? verklaar je nader!

Zo oud ben je toch niet Marquis?

Marquis
18-04-2010, 13:02
Nee? verklaar je nader!

Zo oud ben je toch niet Marquis?


Praat jij nu voor derden Hendy ?

reageer is op mijn post die WEL voor jou bedoelt is :whistling:


En wat is oud Hendy ?

bladetrinity
18-04-2010, 13:03
Ik ben veels te oud om in de ring te stappen.. ik los problemen op andere manieren op als je begrijpt wat ik bedoel.. met of zonder blessure. Dus laat daar voor een ieder geen misverstand over zijn.

Het gaat ook niet om een probleem oplossen maar een sportieve uitdaging. Ook vraag je aan Dirk of die in het echt ook een grote monde heeft en vraag je om een keer af te spreken. Als Dirk hier op in was gegaan hoe zou je dan "problemen" willen oplossen?

Marquis
18-04-2010, 13:05
Het gaat ook niet om een probleem oplossen maar een sportieve uitdaging. Ook vraag je aan Dirk of die in het echt ook een grote monde heeft en vraag je om een keer af te spreken. Als Dirk hier op in was gegaan hoe zou je dan "problemen" willen oplossen?


Voor jou precies hetzelfde antwoord als Hendy Blade..

Praat jij nu voor Dirk ?

Dat gebeuren van Dirk en ik is allang gesust dus wat is jouw probleem om iemand uit te dagen die je niet kent of geen weet van heeft?

Voel je je wel lekker?

Peter0711
18-04-2010, 13:08
Marquis spreekt op de hoek van de straat met je af,en als je er dan staat probeert ie je aan te rijden met ze motor. :D

Marquis
18-04-2010, 13:10
Marquis spreekt op de hoek van de straat met je af,en als je er dan staat probeert ie je aan te rijden met ze motor. :D


zo iets ja,.. met mijn Vespa wel te verstaan :thup::thup::thup:



Mensen gaan nu kinderachtig doen omdat ik mijn gelijk kom halen.

Eerst lopen ze mij met z'n allen af te vallen omdat ik King Mo als winnaar heb staan en negatieve reps te geven e.d. en als ik mijn gelijk laat gelden hier worden ze boos :whistling:

bladetrinity
18-04-2010, 13:14
Voor jou precies hetzelfde antwoord als Hendy Blade..

Praat jij nu voor Dirk ?

Dat gebeuren van Dirk en ik is allang gesust dus wat is jouw probleem om iemand uit te dagen die je niet kent of geen weet van heeft?

Voel je je wel lekker?

Ja eigenlijk voel ik mij wel heerlijk. Ik daag iemand(jou) sportief gezien uit. Ik gebruik geen dreigende taal richting een forum member.

Je vraagt je af of sommige mensen in het echte leven ook een grote mond hebben. Ik vroeg mij af of jij ook meer praat dan dat je daden stelt?

Het leek mij wel een leuk idee die partij en ik denk dat er veel forum leden zouden kijken naar de partij.

Peter0711
18-04-2010, 13:17
Inderdaad..Wat weeg jij BladeTrinity?? Wat weegt Marquis the Big Mouth Biker?

Lokatie,datum..V-Cash...Wordt een topper..

Hendy
18-04-2010, 13:18
Praat jij nu voor derden Hendy ?

reageer is op mijn post die WEL voor jou bedoelt is :whistling:


En wat is oud Hendy ?

Nee hoor, reageer gewoon op een antwoord van je.

Oud? Couture op zn 46e komt ook nog aardig mee..

Marquis
18-04-2010, 13:19
Ja eigenlijk voel ik mij wel heerlijk. Ik daag iemand(jou) sportief gezien uit. Ik gebruik geen dreigende taal richting een forum member.

Je vraagt je af of sommige mensen in het echte leven ook een grote mond hebben. Ik vroeg mij af of jij ook meer praat dan dat je daden stelt?

Het leek mij wel een leuk idee die partij en ik denk dat er veel forum leden zouden kijken naar de partij.


Blade toch stel je niet zo aan.. als je zo graag de ring in wilt stappen dan moet je dat doen met iemand die dezelfde intentie als jij hebt.. ik ben dat betreft alles behalve sportief. Dus ik denk Blade dat je op sportief oogvlak verder moet zoeken want aan mij heb je niet veel in de ring. Ik hoop dat ik voor eens en altijd duidelijk ben geweest beste Blade. Ik wens jou nog een fijne zondag toe aangezien jij je heerlijk voelt (wat we niet willen bederven).

;)

Peter0711
18-04-2010, 13:20
ik ben dat betreft alles behalve sportief.

;)

Dus ook een eikel! :D

Marquis
18-04-2010, 13:21
Nee hoor, reageer gewoon op een antwoord van je.

Oud? Couture op zn 46e komt ook nog aardig mee..


Als je het niet erg vind Hendy geef ik daar geen antwoord op.

En nou back on topic.. want jij e.a. dwalen af. We hebben namelijk hier voor een offtopic section niet waar Hendy ?

bladetrinity
18-04-2010, 13:22
Blade toch stel je niet zo aan.. als je zo graag de ring in wilt stappen dan moet je dat doen met iemand die dezelfde intentie als jij hebt.. ik ben dat betreft alles behalve sportief. Dus ik denk Blade dat je op sportief oogvlak verder moet zoeken want aan mij heb je niet veel in de ring. Ik hoop dat ik voor eens en altijd duidelijk ben geweest beste Blade. Ik wens jou nog een fijne zondag toe aangezien jij je heerlijk voelt (wat we niet willen bederven).

;)

Nee dat begrijp ik dan ;). Jij ook nog een fijne zondag.

Marquis
18-04-2010, 13:23
Dus ook een eikel! :D


Petertje toch ben je weer je populariteits-gehalte een boost aan het geven. Zal ik je er bij helpen en in gaan op wat je allemaal loopt te zwammen hier? Als jij je daar beter bij voelt dan ben ik niet beroert om je daar bij te helpen.:thup:


Had ik trouwens al gezegd dat Mo heeft gewonnen hahahahahahahahahahaha

Peter0711
18-04-2010, 13:26
;) Was een geintje man..Maak je niet zo druk...
Je had gelijk..King Mo heeft gewonnen...Gefeliciteerd met overwinning en je V-Cash!

Hendy
18-04-2010, 13:28
Als je het niet erg vind Hendy geef ik daar geen antwoord op.

En nou back on topic.. want jij e.a. dwalen af. We hebben namelijk hier voor een offtopic section niet waar Hendy ? gelukkig ga jij nooit offtopic;)

Maar eerlijk is eerlijk.. ik was zeker impressed door Mo, wat ik van te voren niet had gedacht.

Marquis
18-04-2010, 13:28
;) Was een geintje man..Maak je niet zo druk...
Je had gelijk..King Mo heeft gewonnen...Gefeliciteerd met overwinning en je V-Cash!


Mijn V-cash kan me gestolen worden.. deze uitslag heeft me een reis voor 2 weken naar Ibiza bezorgd.

Dat zijn leuke dingen Peter :D

Peter0711
18-04-2010, 13:34
Mijn V-cash kan me gestolen worden.. deze uitslag heeft me een reis voor 2 weken naar Ibiza bezorgd.

Dat zijn leuke dingen Peter :D

Tis maar waar je van houdt Marguis..Ik persoonlijk ben van de vrouwen! Maar ieder zijn ding hoor,ik reken je er niet op af Veel plezier ;)

Marquis
18-04-2010, 13:36
Voldoende vrouwen in Ibiza kerel maak je daar maar geen zorgen over.

GerritTonijn
18-04-2010, 13:39
http://www.youtube.com/watch?v=utPKr7k0yZQ&feature=related

Peter0711
18-04-2010, 13:39
Voldoende vrouwen in Ibiza kerel maak je daar maar geen zorgen over.

Vrouwen? Ik zou wel eve stiekum kietelen tussen de benen,voordat je zo mee achterop de motor neemt tijger! :D

Lionheart
18-04-2010, 14:10
*OFF TOPIC*

Ibiza is the place to be als je veel lekkere wijven wilt zien! Ik was er afgelopen jaar nog, en het was een gekkehuis!! En een homo eiland, tja die trechterkijkers die denken er zo over, die komen niet buiten hun dorp volgens mij;)

*ON TOPIC*

King Mo heeft a good job afgeleverd door Mousasi niet in zijn spel te laten komen, top gedaan! Verdiend gewonnen.