PDA

View Full Version : Spong vs Le Banner ... een beetje te vroeg?



sjaakie'tje
30-03-2010, 23:35
Wat denk je; komt deze partij voor Spong nog wat te vroeg en is het een te groot risico of is hij er reeds klaar voor?

Koike88
30-03-2010, 23:38
Spong is een beest. Maar Le Banner heeft keiharde stoten. Maar hier zijn al topics over.
In ieder geval, als het op punten aankomt wint Spong. Een KO gaat richting Le Banner denk ik. Al verliest hij ze ook redelijk vaak op ko.
Hij zal wel gebrand zijn om te laten zien dat hij toch wat in huis heeft na die blamage op de finals.

STERKE JERKE
30-03-2010, 23:46
Dit wordt het gevecht der glazen kaken! De vechter met de meest gevoelige glazen kaak gaat k.o.! Zo simpel is dat.

Marchant
31-03-2010, 00:20
Weet het natuurlijk nooit en heb respect voor spong als vechten en persoon, maar heb het gevoel dat Jerome misschien iets te snel komt.

biggz
31-03-2010, 00:20
Ja ik weet niet zo goed wat ik van deze partij moet verwachten.

Le Banner ooit een beest, een vechter die kwam om te vechten. Nu slechts een slap aftreksel van wat hij ooit geweest was. Een ouwe rot die eigenlijk niet meer wil maar het geld niet kan laten liggen.

Spong, de vechter van wie heel de hele vechtsport wereld zeker wist dat hij hoge ogen ging gooien. Destijds met maar 2 verliespartijen achter ze naam, een man die niet te verslaan was. Nu is het een vechtende spierbundel en niet half de vechter die het toen was. Het spectaculaire en onverslaanbare is er nu af. Nu is hij gewoon 1 van de zoveelste heavyweights.

Niet echt een partij waar ik wakker van lig.
T is een leuke test voor Spong, maar winnen van JLB in deze tijd is niks bijzonders meer aan.

kooivechter
31-03-2010, 00:25
Ja ik weet niet zo goed wat ik van deze partij moet verwachten.

Le Banner ooit een beest, een vechter die kwam om te vechten. Nu slechts een slap aftreksel van wat hij ooit geweest was. Een ouwe rot die eigenlijk niet meer wil maar het geld niet kan laten liggen.

Spong, de vechter van wie heel de hele vechtsport wereld zeker wist dat hij hoge ogen ging gooien. Destijds met maar 2 verliespartijen achter ze naam, een man die niet te verslaan was. Nu is het een vechtende spierbundel en niet half de vechter die het toen was. Het spectaculaire en onverslaanbare is er nu af. Nu is hij gewoon 1 van de zoveelste heavyweights.

Niet echt een partij waar ik wakker van lig.
T is een leuke test voor Spong, maar winnen van JLB in deze tijd is niks bijzonders meer aan.

niks aan toe te voegen. Als Spong z'n kop erbij houdt moet hij dit kunnen winnen. Alleen een overwinning op le banner zegt nu niet meer zoveel. Wel een leuke uitdaging voor spong.

ashi76
31-03-2010, 00:48
Le Banner is (was) imo de beste K1 vechter die de titel niet heeft gewonnen.
Maar ik moet ook zeggen dat Le Banner niet meer de zelfde is als een jaar of 3 geleden.
Ik denk dat Spong hem moet kunnen hebben (hij zal echter wel top moeten zijn). Als Spong deze pot pakt kan dat wel eens de stap naar de echte top worden voor hem...

MJOKKIE
31-03-2010, 01:22
Le Banner is (was) imo de beste K1 vechter die de titel niet heeft gewonnen.
Maar ik moet ook zeggen dat Le Banner niet meer de zelfde is als een jaar of 3 geleden.
Ik denk dat Spong hem moet kunnen hebben (hij zal echter wel top moeten zijn). Als Spong deze pot pakt kan dat wel eens de stap naar de echte top worden voor hem...


Een jaar of drie.. Zullen we er een jaar of zeven tot tien van maken!

Marquis
31-03-2010, 08:52
Als je met de grote jongens mee wilt doen dan is geen enkele vechter in die competitie te vroeg. Met vallen en opstaan zullen wij over de schouders van Spong mee kijken of hij tot zijn recht komt in de K1.

El Bambino
31-03-2010, 09:03
De man (spong) is een stoere vent en komt in de media zelfverzekerd over. In de ring heeft ie het tot nu toe niet waargemaakt en parisiteert nog steeds op zijn oude tijd.

Sjaak
31-03-2010, 09:07
Denk dat Le Banner wint op KO

Marco
31-03-2010, 11:19
le banner is volgens mij echt op, ik vind hem al jaren zwaar tegenvallen (en dat zeg ik met alle respect etc. voor dat we weer een lawine van commentaar hierop krijgen..)
spong zal ongetwijfeld gepast afstand bewaren en geen slagenwisseling aangaan, voordeel voor spong is denk ik dat hij veel sneller is en makkelijker in en uit kan bewegen, het enige voordeel voor le banner is zijn harde stoot, qua trappen hoeft spong niet bang te zijn voor le banner en qua conditie is spong sowieso de betere.
punten overwinning voor spong.

mikeymcd
31-03-2010, 11:25
Vind dat veel mensen Spong afschrijven in de HW, maar denk dat hij er wel gaat komen. Verwacht iig weer een betere Spong te zien dan dat we tot nu toe in de HW gezien hebben.

Marchant
31-03-2010, 11:45
qua conditie is spong sowieso de betere.
punten overwinning voor spong.


En daar zou Jerome denk ik velen kunnen verrassen denk ik,
Jerome traint nu al een tijdje met Pancration en ik denk dat dat een groot plus punt kan zijn.
Kijk bijv naar Peter Aerts deze was de laatste keer ook helemaal afgetraind.

Ik ga toch voor Le banner op KO.

Chane
31-03-2010, 12:08
Moeilijk dit... JLB is natuurlijk al een tijdje over zn top.
Maar vind Spong ook niet echt bijzonder. Tot nu toe heeft hij me nou niet t gevoel gegeven dat hij echt bij de top zal gaan horen.
Geef JLB t voordeel van de twijfel.

Thebadguy
31-03-2010, 13:13
Moeilijk dit... JLB is natuurlijk al een tijdje over zn top.
Maar vind Spong ook niet echt bijzonder. Tot nu toe heeft hij me nou niet t gevoel gegeven dat hij echt bij de top zal gaan horen.
Geef JLB t voordeel van de twijfel.

ty wint op ko 2nd rnd

Hendy
31-03-2010, 13:31
Spong gaat korte metten maken met JLB

WAR Tyrone!!

ulysse
31-03-2010, 13:38
Als Spong vecht zoals hij tegen Kyotaro deed zal het geen probleem zijn om van Le Banner te winnen.

Garcia
31-03-2010, 13:43
Ja ik weet niet zo goed wat ik van deze partij moet verwachten.

Le Banner ooit een beest, een vechter die kwam om te vechten. Nu slechts een slap aftreksel van wat hij ooit geweest was. Een ouwe rot die eigenlijk niet meer wil maar het geld niet kan laten liggen.

Spong, de vechter van wie heel de hele vechtsport wereld zeker wist dat hij hoge ogen ging gooien. Destijds met maar 2 verliespartijen achter ze naam, een man die niet te verslaan was. Nu is het een vechtende spierbundel en niet half de vechter die het toen was. Het spectaculaire en onverslaanbare is er nu af. Nu is hij gewoon 1 van de zoveelste heavyweights.

Niet echt een partij waar ik wakker van lig.
T is een leuke test voor Spong, maar winnen van JLB in deze tijd is niks bijzonders meer aan.

Niets aan toe te voegen.

citrusfruit
31-03-2010, 14:41
Iets zegt me dat Jerome nu hij bij Harinck traint wel weer een paar keer kan gaan verrassen. De kerel heeft hiervoor nog nooit met zijn verstand gevochten. Als hij conditioneel in orde is en zijn hoofd gebruikt, zal denk ik lastig te bevechten gaan worden voor de sub-top.

Hoop echter dat Spong de boel netjes weet te counteren en de winst pakt

Irishrover
31-03-2010, 14:57
Iets zegt me dat Jerome nu hij bij Harinck traint wel weer een paar keer kan gaan verrassen. De kerel heeft hiervoor nog nooit met zijn verstand gevochten. Als hij conditioneel in orde is en zijn hoofd gebruikt, zal denk ik lastig te bevechten gaan worden voor de sub-top.

Hoop echter dat Spong de boel netjes weet te counteren en de winst pakt

Precies, Jerome wordt een lastige voor de subtop wanneer hij op een bekeken & rustige manier vecht, mede door zijn gewicht zullen de suptoppers moeten uitkijken.
Hij moet het gevecht rustig brengen, en op sommige momenten uithalen.
Dan weer terug in positie, en weer loeren op die harde combinatie of uithaal.
Als light/heavyweight zul je eerder knock gaan.

Dus Jerome heeft een groot voordeel.

Tyrone spong zou met z'n snelheid eromheen moeten dansen & combineren.

Wordt een leuke pot als Jerome meer doet dan in z'n vorige wedstrijden.

BiCkOnE
31-03-2010, 16:44
le banner is volgens mij echt op, ik vind hem al jaren zwaar tegenvallen (en dat zeg ik met alle respect etc. voor dat we weer een lawine van commentaar hierop krijgen..)
spong zal ongetwijfeld gepast afstand bewaren en geen slagenwisseling aangaan, voordeel voor spong is denk ik dat hij veel sneller is en makkelijker in en uit kan bewegen, het enige voordeel voor le banner is zijn harde stoot, qua trappen hoeft spong niet bang te zijn voor le banner en qua conditie is spong sowieso de betere.
punten overwinning voor spong.

I.d.d. niets aan toe te voegen.....

Bobson
31-03-2010, 17:32
Deze partij komt niks te vroeg, want als ze nog even wachten kan het niet meer. Dan is LeBanner allang gestopt omdat hij met z'n rollator niet in de ring kan komen.

sjaakie'tje
31-03-2010, 22:57
Denk dat Le Banner nog wel goede partijen kan neerzetten, maar de het de laatste jaren vooral wat minder was door gebrek aan motivatie enerzijds en training anderzijds. Tegen Schilt vocht ie nog een puike partij in 2008, in de Finale 2007 was ie ook goed. 2009 was een pak minder in K-1 en ik denk dat die het vooral partijen bij de mensen zijn blijven hangen.
Ze verwachten dus de Le Banner van 2009, maar ... nu hij traint bij Chakuriki zou dat wel eens een onderschatting kunnen zijn.
We zullen zien!

betuwebiker
31-03-2010, 23:32
En daar zou Jerome denk ik velen kunnen verrassen denk ik,
Jerome traint nu al een tijdje met Pancration en ik denk dat dat een groot plus punt kan zijn.
Kijk bijv naar Peter Aerts deze was de laatste keer ook helemaal afgetraind.

Ik ga toch voor Le banner op KO.

+2!!:thup:
Gezien het afgetrainde lichaam van Aerts zullen ze JLB ook wel niet ontzien hebben, wellicht gaat hij voor een verrassing zorgen na de nederlaag tegen Sem.

Als groot fan van Spong zeg ik toch....WAR JEROME!!

betuwebiker
31-03-2010, 23:33
Denk dat Le Banner nog wel goede partijen kan neerzetten, maar de het de laatste jaren vooral wat minder was door gebrek aan motivatie enerzijds en training anderzijds. Tegen Schilt vocht ie nog een puike partij in 2008, in de Finale 2007 was ie ook goed. 2009 was een pak minder in K-1 en ik denk dat die het vooral partijen bij de mensen zijn blijven hangen.
Ze verwachten dus de Le Banner van 2009, maar ... nu hij traint bij Chakuriki zou dat wel eens een onderschatting kunnen zijn.
We zullen zien!

+2!!:thup:

betuwebiker
31-03-2010, 23:37
Deze partij komt niks te vroeg, want als ze nog even wachten kan het niet meer. Dan is LeBanner allang gestopt omdat hij met z'n rollator niet in de ring kan komen.

Je hebt hem zeker nooit van dichtbij gezien?
Jerome is echt een Topper!
Dat hij vorig jaar niks liet zien is geen reden om hem als bejaarde neer te zetten.
We zullen zien wat het wordt tegen Tyrone.?

TheCarnage
01-04-2010, 02:24
Te vroeg voor Spong?

Spong breekt JLB, waarom zou Spong hier überhaubt gezien worden als de underdog?

klavertje
01-04-2010, 18:39
Te vroeg voor Spong?

Spong breekt JLB, waarom zou Spong hier überhaubt gezien worden als de underdog?

Vind je dat die genoeg heeft laten zien dan, dat die niet in die positie thuis hoort...?

SjorsWilms
01-04-2010, 19:33
Is spong niet iets van 95 kg en lebanner 120? kdenk dat banner gewoon te groot voor em is...