PDA

View Full Version : The Dana White and Ariel Helwani debate



RamonaS
31-03-2010, 12:47
http://www.youtube.com/watch?v=qIeo5bn1dbw&feature=player_embedded

cafejolanda.nl
31-03-2010, 13:37
Ariel Hewani speechless.... hmm, maar 1 manier om erachter te komen of Fedor in de Top 3 zit voor beste pound for pound fighters! Laat hem tegen UFC vechters knokken!!

superfreak
31-03-2010, 13:41
Inderdaad, echter zie ik dat niet gebeuren.

Best p4p

1. Fedor
2. Anderson Silva
3. BJ Penn
4. GSP

Sendur
31-03-2010, 13:52
Inderdaad, echter zie ik dat niet gebeuren.

Best p4p

1. Fedor
2. Anderson Silva
3. BJ Penn
4. GSP

x2!

Vind Ariel Helwani wel altijd een goeie dude, Dana mag hem ook wel volgens mij.
Maar als het om Fedor gaat dan word hij echt boos haha.

Glen
31-03-2010, 13:55
Inderdaad, echter zie ik dat niet gebeuren.

Best p4p

1. Fedor
2. Anderson Silva
3. BJ Penn
4. GSP
Penn op 3 en GSP op 4....ik heb wat gemist??

XanaduNL
31-03-2010, 13:57
Elkaar laten uitpraten is moeilijk heh? :)

Sendur
31-03-2010, 13:59
Penn op 3 en GSP op 4....ik heb wat gemist??

Bij mij puur om het feit dat BJ op zowat alle gewichtsdivisies heeft gevochten en GSP niet.

LW en WW champion geweest en op HW gevochten.
In mijn ogen meer dan wat GSP in WW doet,

sorry maar dat is mijn mening.

Tony
31-03-2010, 14:22
Daarnaast is BJ Penn wel degelijk een finisher... en GSP niet...

[edit]
Moet ook wel beetje terugkomen van deze uitspraak. GSP had hardy tot 2x toe bijna gesubmit. Elke andere vechter zou geklopt hebben.. Alleen is Hardy zo'n rubberen robbie die vertikt te tikken

superfreak
31-03-2010, 14:22
Bij mij puur om het feit dat BJ op zowat alle gewichtsdivisies heeft gevochten en GSP niet.

LW en WW champion geweest en op HW gevochten.
In mijn ogen meer dan wat GSP in WW doet,

sorry maar dat is mijn mening.

Inderdaad. En zeker na wat GSP tegen Hardy heeft laten zien mag hij blij zijn dat hij niet op plek nummer 5 komt. Ja hij heeft gewonnen, ja hij was dominant op de grond, maar kon niet finishen om z'n leven te redden. Hij is takedown geil en eenmaal daar....

dirk5
31-03-2010, 14:33
Inderdaad. En zeker na wat GSP tegen Hardy heeft laten zien mag hij blij zijn dat hij niet op plek nummer 5 komt. Ja hij heeft gewonnen, ja hij was dominant op de grond, maar kon niet finishen om z'n leven te redden. Hij is takedown geil en eenmaal daar....

Hij hoeft ook niet alles te finishen natuurlijk, dat doet de broer van je nummer 3 wel ;)

MilfhunterMMA
31-03-2010, 14:40
Ariel Hewani speechless.... hmm, maar 1 manier om erachter te komen of Fedor in de Top 3 zit voor beste pound for pound fighters! Laat hem tegen UFC vechters knokken!!

speechless? wat een flauwekul. White is gewoon zon schreeuwerige amerikaan die in een discussie z'n opponent gewoon niet laat uitpraten. Hij blijft net zo lang aan het woord zodat iemand speechless overkomt.

The_Rock
31-03-2010, 15:42
Normaal gesproken vind ik Dana White de man maar als hij over Fedor praat dan is het echt een loser.

Ik ben een lesnar fan maar hij verslaat Herring, krijgt title shot en verslaat Couture die veel lichter is en nooit goed vocht tegen grotere worstelaars. Dana zegt dat hij de beste heavyweight ooit is of wordt. Lesnar verslaat Mir en hij is de big boy in de UFC.

Fedor verslaat Tim Sylvia die na zijn titel verdediging(mislukt maar wel Nog domineerde) naar Affliction ging. verslaat Andrei Arlovski die toch ALTIJD gevaarlijk is. Dan verslaat hij Rogers die veel zwaarder is en een KO punch met zich mee draagt. En daarvoor versloeg hij iedereen die voor hem stond.

Dana shut the f up.

Glen
31-03-2010, 15:43
Bij mij puur om het feit dat BJ op zowat alle gewichtsdivisies heeft gevochten en GSP niet.

LW en WW champion geweest en op HW gevochten.
In mijn ogen meer dan wat GSP in WW doet,

sorry maar dat is mijn mening.
Ik kan met die onderbouwing goed leven....

mikeymcd
31-03-2010, 16:56
Persoonlijk vind ik Fedor ook een held, maar ik denk toch dat de andere gewichtsklassen een veel hoger niveau hebben.

Fedor is iemand die leeft voor de vechtsport, een totaal ander leven heeft als de rest, eruit ziet alsof hij wel houdt van een biertje, de ring instapt alsof hij net zijn bed uit komt, voor iedereen respect heeft en alles wint. Hoe kan je dan niet fan van hem zijn.

Maar is hij P4P beter dan A. Silva, GSP en BJ PENN? Persoonlijk zal ik ook altijd Fedor op #1 zetten, maar of het ook zo is betwijfel ik.

cafejolanda.nl
31-03-2010, 17:12
speechless? wat een flauwekul. White is gewoon zon schreeuwerige amerikaan die in een discussie z'n opponent gewoon niet laat uitpraten. Hij blijft net zo lang aan het woord zodat iemand speechless overkomt.

Jongen bekijk dan het hele filmpje, time mark: 2min30.. Ariel Speechless....
Ik vind het ook raar, hij kan niet tegen schreeuwerige discussievoerders

ZanZaiZuk
31-03-2010, 17:33
1. Anderson Silva
2. Fedor
P4P toch

Sendur
31-03-2010, 17:58
Normaal gesproken vind ik Dana White de man maar als hij over Fedor praat dan is het echt een loser.

Ik ben een lesnar fan maar hij verslaat Herring, krijgt title shot en verslaat Couture die veel lichter is en nooit goed vocht tegen grotere worstelaars. Dana zegt dat hij de beste heavyweight ooit is of wordt. Lesnar verslaat Mir en hij is de big boy in de UFC.

Fedor verslaat Tim Sylvia die na zijn titel verdediging(mislukt maar wel Nog domineerde) naar Affliction ging. verslaat Andrei Arlovski die toch ALTIJD gevaarlijk is. Dan verslaat hij Rogers die veel zwaarder is en een KO punch met zich mee draagt. En daarvoor versloeg hij iedereen die voor hem stond.

Dana shut the f up.

x2 dude

univers1l
31-03-2010, 19:10
shit filmpje is verwijderd

marrilia
31-03-2010, 21:30
http://www.youtube.com/watch?v=O7IddiamTko&feature=player_embedded

wrestler_nl
31-03-2010, 21:51
Fedor is #1

univers1l
31-03-2010, 23:46
http://www.youtube.com/watch?v=O7IddiamTko&feature=player_embedded

tanx:thup: