PDA

View Full Version : Tyrone Spong's verrichtingen in Japan



reat
31-03-2010, 20:19
Voor fans,vrienden en geinteresseerden is er nieuws uit Japan van Tyrone. Er is een exclusief intervieuw met Fuji TV vandaag en foto's uit Japan.
Intervieuw gaat over zijn gewichtstoename, gevecht tegen Jerome le Banner en ook over zijn vechtersnaam "King of the Ring".

Klik hier voor intervieuw (http://www.reat.nl/images/stories/Fotoalbum/Boxing/K1/interview%20fuji%20tv%20met%20tyrone%20spong%2031% 20maart.pdf)

Klik hier voor aankomst en trainingsfoto's uit Japan (http://www.reat.nl/nieuws/59-tyrone-spong-in-japan)

Veel plezier.

Kemal
31-03-2010, 21:23
leuk, thanks!!!

Slome
31-03-2010, 21:26
thanks, en welkom natuurlijk bij de grooste sekte van nederland...;)

Hendy
31-03-2010, 21:43
Thanks man!

Justinian
31-03-2010, 21:51
Bedankt Rayen, leuk interview en mooie foto's! Succes met de laatste voorbereiding.

Richelieu
31-03-2010, 22:08
Bedankt Rayen, leuk interview en mooie foto's! Succes met de laatste voorbereiding.

x2, welkom op Mixfight Rayen ;)

Jeru
31-03-2010, 23:16
Spong met Hooft? Ik heb weer zitten snurken denk ik... sinds wanneer is hij weg bij Hoost?

Jeru
31-03-2010, 23:17
Of had hij per ongeluk de verkeerde gebeld... Hoost, Hooft je zou je zomaar kunnen vergissen ;)

Tony Galento
31-03-2010, 23:35
Harry werkt al een tijdje met Spong, hij stond tegen Maeda ook in z'n hoek. Samen met Hoost.

Jeru
31-03-2010, 23:43
Maar hij is dus wel weg bij Hoost?
Man moet toch weer meer gaan volgen... ben het zo langzamerhand een beetje kwijt :)

Tony Galento
31-03-2010, 23:44
Maar hij is dus wel weg bij Hoost?
Man moet toch weer meer gaan volgen... ben het zo langzamerhand een beetje kwijt :)

Volgens mij is hij niet weg bij Hoost.

joost
01-04-2010, 00:07
thanks! hoop dat 2010 een top jaar wordt voor tyrone! super vechter!

JeMalleMoer
01-04-2010, 00:44
Hij is niet weg bij hoost. Hij trainde al regelmatig met Harry toen nog bij FFC zat.

reat
01-04-2010, 19:52
Bij deze wat nieuwsflitsen over Tyrone Spong in Japan. Donderdag 1 april, de dag zit er voor ons weer op. Het K1 circus is vandaag weer begonnen , ik heb alle vechters al een keer gezien, behalve Badr Hari maar misschien heb ik niet goed gekeken. Tyrone begon vanmorgen al met zijn fotoshoot en daarna een paar interviews waar het veelal ging over zaken die je kunt lezen in zijn interview van gisteren. Wat vragen stellen betreft zijn de Japanse K1 journalisten niet erg origineel, het blijft me verbazen hoe ze elkaar napraten. Vandaag is Ernesto Hoost aangekomen uit Finland en daarmee is het volledig team van Tyrone nu compleet. Tyrone heeft erg lekker en scherp getraind dit maal in de Silver Wolf Gym (waar Masato ook traint), de sfeer was uitermate goed. Ernesto kon met zijn contacten deze gym regelen. Op de training gaf Ernesto vooral technische en tactische aanwijzingen voor de wedstrijd van zaterdag en Henry Hooft mocht weer de klappen vangen. Na de training zijn we gaan eten en pikant detail daarbij was dat Jerome le Banner ook in de zelfde tent zat te eten. De stemming was even onwennig, maar toen we het eten zagen waren we hem weer vergeten. En werd er zoals gewoonlijk weer gelachen en gedold.
Morgen krijgen we de persconferentie en weging voor 2 vechters nl. Peter Aerts en Kyotaro.
Ik heb wat sfeerbeelden van de fotoshoot en de persconferentie zoals je die niet vaak ziet, daarnaast van de training.
Klik hier voor foto’s van 1 april, (geen grapje) (http://www.reat.nl/nieuws/59-tyrone-spong-in-japan)

Jeru
01-04-2010, 19:54
Bedankt voor de updates weer. Mooi dat het team compleet is :)

gieloe
01-04-2010, 20:55
Leuke update en foto's! Jammer dat de foto's niet in een wat hogere resolutie zijn alleen...

reat
02-04-2010, 10:22
Beste green belt, je hebt helemaal gelijk de resolutie van de foto's is erg laag. Het verbaast me dat ik in een 5 sterren hotel met highspeed internet verbinding zoveel problemen heb om foto's te uploaden. Het duur minstens 6-8 minuten om een foto van 57 kb op mijn server te zetten. Ik baal er ook enorm van mijn bedoeling was ook om kleine filmpjes erop te zetten maar dat lukt met internet snelheid al helemaal niet. Sorry voor het ongemak en bedankt voor je terechte reaktie/opmerking.

reat
02-04-2010, 10:24
Beste lezers
Vandaag 2 april, de dag van de persconferentie en rulesmeeting.
De persconferentie werd gehouden in het Hotel waar alle vechters verblijven, dat was dus een stuk gemakkelijker i.p.v. in de openlucht in het centrum van Tokio (daar was het op 31 december bbrrr wat was het koud die dag). Alle vechters waren aanwezig behalve de Golden Boy, voor sommigen de Bad Boy, Badr Hari. Volgens de presentator ( Michael Chavelli) had het vliegtuig tegenwind ,maar hij was onderweg en kon ieder moment arriveren. Het geheel aan wat de vechters te vertellen hadden was erg gemoedelijk, iedereen was erg aardig voor elkaar tijdens hun individuele praatje.
Jerome le Banner bedankte vooral zijn trainer en begeleiders voor de afgelopen 3 weken en repte geen woord over zijn gevecht, Tyrone op zijn beurt gaf aan uit te kijken naar het gevecht tegen de legende.
Veel aandacht ging naar Peter Aerts die 97 kg woog, het lichts uit zijn gehele K1 carrière. Peter beloofde dat hij na deze partij verder gaat afvallen voor de K1 max, dat bracht wat lol in de zaal. Vragen hadden de journalisten niet, de enige interessante discussie ging over Kyotaro zijn haardracht, Peter reageerde dat het hem niet uitmaakt hoe de tegenstander zijn haar draagt, maar hij kiest voor zijn eigen kapsel.
Ik heb weer een aantal sfeerfoto’s genomen en morgen na het gala krijg je het laatste backstage nieuws.
Klik hier voor sfeerfoto's persconferentie. (http://www.reat.nl/nieuws/59-tyrone-spong-in-japan)

MMAFAN-1122
02-04-2010, 10:34
Leuk Bedankt..

Ben benieuwd of Badr vecht..