PDA

View Full Version : UFC Fight Night 21: Uitslagen ****SPOILER****



Slome
01-04-2010, 04:08
UFC Fight Night 21: Uitslagen *****SPOILER****

http://images.dailyradar.com/media/uploads/mma/story_preview/2010/02/03/10655_ufcfn21_poster.jpg
(bron: sherdog)


Charlie Brenneman vs. Jason High
Official scores: 29-28 (twice) and 30-27 for Brenneman, who takes the unanimous decision.

Gerald Harris vs. Mario Miranda
Harris by punches 4:49 1st round

Yushin Okami vs. Lucio Linhares
The doctor intervenes and stops the contest at 2:47, giving Okami the TKO win.

Caol Uno vs. Gleison Tibau
Tibau pounds away until rferee Bill Clancy saves Uno from more punishment at 4:13 of the first.

Robert Emerson vs. Nik Lentz
Official scores: 29-28 (twice) and 30-27 for Nik Lentz, who takes the unanimous decision.
"He hits really hard and he's a great fighter," said Lentz in his post-fight in-cage interview with Joe Rogan. "I wanted to take him down and strike with him, but I kinda hurt my shoulder. It popped out so I knew I had to win this one on the ground."

Jacob Volkmann vs. Ronys Torres
Volkman takes a split decision with scores of 30-27 (twice) and 28-29

Andre Winner vs. Rafaello Oliveira
Official scores: 30-27 (twice) and 29-28 for the winner by unanimous decision, Andre Winner.

Ross Pearson vs. Dennis Siver
Official scores: 30-27 across the board for Pearson, the winner of a unanimous decision

Nate Quarry vs. Jorge Rivera
Rivera wins punches 2nd round

Roy Nelson vs. Stefan Struve


Kenny Florian vs. Takanori Gomi

more 2 come...

leks
01-04-2010, 04:11
ok thx slome zal die andere post wel ff schonen, rivera heb ik altijd wel gemogen, mooie pot voor hem, alhoewel quarry ook een toffe peer is

leks
01-04-2010, 04:34
dat was snel :(

Slome
01-04-2010, 04:36
Roy Nelson vs. Stefan Struve

Nelson looks like a child next to Struve but it makes no difference. Nelson blasts Struve with a huge overhand right hand that crumbles him to the mat. Nelson punches away until referee Dan Miragliotta steps in to pull him off early in the first round. Struve is bleeding profusely from the nose as Nelson plays to the crowd by rubbing his big belly. The official time is 0:39 of the first.

Slome
01-04-2010, 04:46
ik vreesde al voor een overhand puch. en jah hoor... vieze dikke kwal...

Nopain85
01-04-2010, 04:53
heeft iemand toevallig een linkje voor me , sopcast doet het niet ?

Slome
01-04-2010, 05:00
Kenny Florian vs. Takanori Gomi

Round 1
Both fighters are treading lightly early on as they feel each other out. Not much is happening 90 seconds into the main event bout. Florian lands a nice left and Gomi shoots but Florian stuffs it easily. Florian pops Gomi’s head back with a stiff jab. Gomi lands a nice lead right hook but Florian is keeping him on the end of his jab. Florian lands a hard left leg-kick. Florian follows the jab with a hard left and Gomi shoots. Florian stuffs him again but Gomi answers with a hard left of his own. More jabs from Florian as the opening round ends.

Slome
01-04-2010, 05:05
Kenny Florian vs. Takanori Gomi

Round 2
Florian continues pushing forward with his jab as the second round starts. Gomi throws a hard combination that backs Florian of for a moment. Florian gets right back to the gameplan, pistoning the jab over and over. Gomi looks frustrated and leaps in with a big flurry that Florian easily moves away from. Gomi goes to the body with a hard hook and again with a lead right. Gomi is working well to the body in the second and lands another left to the breadbasket of Florian. Florian misses with a head kick. Gomi lands a one-two and Florian answers with a low kick. Gomi misses with a huge haymaker and Florian pops him with the jab again.

Slome
01-04-2010, 05:09
Kenny Florian vs. Takanori Gomi

Florian shoots in, but Gomi sprawls and moves off the cage. Punches inside for Gomi, but he ultimately backs away. Gomi briefly in an orthodox stance. One minute in. Couple of boos incite some action, and Florian shoots in successfully. Gomi in guard, and he holds Florian close. Florian delivers a right as Gomi tries to scramble away. Florian in half-mount. Florian slips his leg and moves to mount. Gomi rolls, and Florian unleashes a few left hands. Halfway through the frame. Gomi tries to scramble, but Florian is well-placed on the back and works in the rear-naked choke. Both hooks in, and Gomi is trapped. No choice but to tap.
Florian wins by RNC 3rd round

leks
01-04-2010, 05:10
all kenny helaas, gomi is te eenzijdig

Slome
01-04-2010, 05:12
http://www.mmaweekly.com/absolutenm/articlefiles/11116-IMG_0664.jpg
http://www.mmaweekly.com/absolutenm/articlefiles/11116-IMG_0746.jpg
http://www.mmaweekly.com/absolutenm/articlefiles/11116-IMG_1123.jpg
http://www.mmaweekly.com/absolutenm/articlefiles/11116-IMG_1359.jpg
http://www.mmaweekly.com/absolutenm/articlefiles/11116-IMG_1679.jpg
http://www.mmaweekly.com/absolutenm/articlefiles/11116-IMG_1844.jpg
http://www.mmaweekly.com/absolutenm/articlefiles/11116-IMG_2342.jpg
http://www.mmaweekly.com/absolutenm/articlefiles/11116-IMG_2584.jpg
http://www.mmaweekly.com/absolutenm/articlefiles/11116-IMG_2710.jpg

Slome
01-04-2010, 05:20
Ultimate Fight Night Live 21 Results:


Main Card:

Kenny Florian def. Takanori Gomi via submission 2:52 of R. 3
Roy Nelson def. Stefan Struve via KO Rd. 1 (:39)
Jorge Rivera def. Nate Quarry via TKO Rd. 2 (:29)
Ross Pearson def. Dennis Siver via Unanimous Decision (30-27,30-27,30-27)
Preliminary Card:

Andre Winner def. Rafaello Oliveira via Unanimous Decision (30-27, 29-28, 30-37)
Jacob Volkmann def. Ronys Torres via Split Decision (28-29, 30-27, 30-27)
Nik Lentz def. Rob Emerson via Unanimous Decision (29-28, 30-27, 29-28)
Gleison Tibau def. Caol Uno via TKO Rd. 1 (4:13)
Yushin Okami def. Lucio Linhares via TKO(Dr. Stoppage) Rd. 2 (2:47)
Gerald Harris def. Mario Miranda via TKO Rd. 1 (4:49)
Charlie Brenneman def. Jason High via Unanimous Decision (30-27,30-27,29-)

Slome
01-04-2010, 06:28
http://cdn1.sbnation.com/imported_assets/418184/ept_sports_mma_experts-257070890-1270086334.jpg

UFC Fight Night 21 $30,000 Bonuses:
Knockout of the Night - Roy Nelson
Submission of the Night - Kenny Florian
Fight of the Night - Ross Pearson vs Dennis Siver

Kemal
01-04-2010, 07:51
thanks! zijn er ergens al beelden te vinden...?

Jeru
01-04-2010, 08:09
Klote voor Struve. Beetje een verlies zoals tegen JDS...

Leventdepevent
01-04-2010, 08:18
jammer van struve

dirk5
01-04-2010, 09:20
Jammer van Stefan, toen ik net ging kijken en zag dat het gevecht net iets langer dan een minuut duurde wist ik het al.

Ook jammer van Gomi, maar dat had ik al een beetje verwacht, hence mijn bet in het wedkantoor. Wel zie ik hem in de toekomst nog wel wat partijen winnen in de UFC LW divisie, Florian en vooral BJ zijn gewoon buitencategorie.

iconian
01-04-2010, 09:52
laatste tijd weinig success op NL vlak. eerst hardonk KO, toen yvel KO, toen manhoef KO, nu struve.. Mousasi moet dan maar de vlaggendrager worden, als die ook tegen een KO aanloopt weet ik het ook niet meer

Katsujinken
01-04-2010, 09:57
Jammer van Struve, maar ik had niet anders verwacht. Als je ook moet uitkijken voor de takedown zit die extra lengte alleen maar in de weg.

Wat Gomi betreft, verliezen van Florian is geen schande. Ik vond dat 'ie het prima deed voor een eerste partij in de UFC (altijd moeilijk voor voormalige topvechters - zie Shogun, Cro cop, etc). Maar wat ergerde ik me aan Rogan en Goldberg, zeg. Ik heb ze nog nooit zo biased gehoord. Met lichte jabs op afstand houden is niet hetzelfde als "picking him apart". Ik werd echt misselijk van dat commentaar.

Joris
01-04-2010, 10:14
laatste tijd weinig success op NL vlak. eerst hardonk KO, toen yvel KO, toen manhoef KO, nu struve.. Mousasi moet dan maar de vlaggendrager worden, als die ook tegen een KO aanloopt weet ik het ook niet meer


ik zou die namen nou niet meteen af willen schrijven, bovendien heb je overeem nog..

Remco
01-04-2010, 10:38
Ik heb op Stefan ingezet maar moet Roy credit geven: hij had een perfect gameplan. Jagen, jagen, jagen. Stefan moest meteen in zijn achteruit. Dat is vervelend voor de lange mannen (zie Schilt - Hari/Yvel). Ook ik zag al vooraf dat het filmpje 1.30m zou duren en hoopte nog even op een knie uit de hel, maar helaas...

Helemaal eens ook over het commentaar mbt Florian/Gomi. Gomi deed het redelijk, maar heeft inderdaad gaten en Florian is een scherpe techneut: maar om Florian nou zo veel veren in zijn kont te steken... Het was bijna alsof ze niet live zaten te kijken, maar al met de uitslag in het achterhoofd.

iconian
01-04-2010, 10:53
ik zou die namen nou niet meteen af willen schrijven, bovendien heb je overeem nog..

ik schrijf ze ook zeker niet af, is gewoon balen dat kickboxers als yvel, hardonk en manhoef zodra ze in amerika op het grote podium vechten allemaal knockout gaan met een goed getimede counter van hun tegenstander.

rafi
01-04-2010, 11:00
jammer voor struve.

Sendur
01-04-2010, 11:11
Sjonge jonge zeg waat een aap die Struve.
Sla dan ff terug ofzo :S
Maar achja.

lopez86
01-04-2010, 11:23
Jammer voor Stefan, het was m gegund, maar ik gun het Nelson zeker. Met name omdat ie hier voor vanalles uitgemaakt word. Don't mess with the Burger King.

Stephan
01-04-2010, 11:33
Vuile vette dikke kwal, flink balen voor Stefan!

Durfal
01-04-2010, 12:46
Die kwal maakt zich wel waar met zn 1.83 tegen 2.11 voor Stefan
dit is echt balen maar ook niet best van Stefan eerlijk=eerlijk,die lange was te apatisch geen knietechniek gezien en die yank stond toch open
Steef moet op boksles net als Semmy heeft gedaan het is niet anders............

wrestler_nl
01-04-2010, 13:34
Roy Nelson had gewoon een goede gameplan. Hij bleef maar jagen en Struve moest steeds achteruit lopen & dan is dat erg vervelend als je zo lang bent. Maar ik gun het Nelson wel, ik vind hem wel een coole gozer. ik zou hem wel tegen Gonzaga willen zien nu. Dat lijkt me een mooie matchup!
Florian deed het net als altijd weer uitstekend. Heel veel jabs, lowkicks en op afstand houden. Waarschijnlijk als hij nog 1 partij wint dan mag hij van mij wel nog een titleshot krijgen!
Rivera had ook een mooie tko gescoord, ik had liever dat Quarry had gewonnen. Ik mag Nate wel.

dirk5
01-04-2010, 14:09
http://i591.photobucket.com/albums/ss360/fedor4lifez/royhobbit.jpg

Slome
01-04-2010, 14:14
avatar?? haha... leuk gedaan, die sloffjes van roy.. epic

Sadix
01-04-2010, 14:14
daarom had ik niet gebet op die wedstrijd. Ik zag struve gewoon niet winnen van hem.

Die big belly begint toch echt een contender te worden.

superfreak
01-04-2010, 14:17
Struve moet veel explosiever stoten. Stoten en handen terug naar je hoofd. low kicks en dan terug naar positie. Dat is voor lange mensen altijd moeilijk. Als iemand dan gaan jagen dan gaan ze ook met hun armen gestrekt op afstand houden dan ga je er overheen of onderdoor. Sem heeft dit al aardig uit z'n systeem. Front kicks had hij ook wel mogen geven.

Florian deed wat hij altijd deed maar nog is hij niet goed genoeg om tegen BJ iets te kunnen brengen. Mogelijk meer dan z'n laatste titleshot omdat z'n boksen nu beter is geworden. echter alsnog niet goed genoeg.

ondiep
01-04-2010, 14:57
Jammer zeg....

GerritTonijn
01-04-2010, 15:05
Ik wil dit eigenlijk niet zeggen....maar toen ik de eerste 20 sec. zag had ik al een vermoeden wat er ging gebeuren...wel zwaar kut natuurlijk

Harrie Nak
01-04-2010, 15:20
Ik zeg: Nelson vs. Yvel. :)

GerritTonijn
01-04-2010, 15:23
Ik zeg: Nelson vs. Yvel. :)

kdenk dat nelson stapje omhoog wil.

dirk5
01-04-2010, 15:38
http://i786.photobucket.com/albums/yy146/avengertoxic/dietnormal.jpg

Mule-Kick
01-04-2010, 15:45
Toen ik zag dat filmpje zo kort was wist ik ook al hoe laat het was. Na 10 seconden was al te zien hoe het ging eindigen. Jammer voor Struve maar hij komt er wel.

knilles
01-04-2010, 17:42
Hier alle videos

UFN 21 VIdeos - MMA Video Links | UFC, Pride, Affliction, StrikeForce, Dream MMA Videos, and More (http://mmavideolinks.to/mma-events/56-ufc-ultimate-fight-night/8058-ufn-21-videos.html#comment-2152)

Lionheart
01-04-2010, 17:53
Echt jammer voor Struve!

Weer zo een stoot net tegen Buentello.

Misschien moet hij qua gewicht alles eruithalen, want zo zal hij het helaas niet redden in de UFC.

TOON
01-04-2010, 19:36
balen voor stefan zeg! vooral de manier waarop.....was een van die dingen waar ie voor uit moest kijken....die maai....balen zeg! is zoiets zo moeilijk te verdedigen? komt ie in een keer tevoorschijn uit die dooie hoek?

GerritTonijn
01-04-2010, 19:38
balen voor stefan zeg! vooral de manier waarop.....was een van die dingen waar ie voor uit moest kijken....die maai....balen zeg! is zoiets zo moeilijk te verdedigen? komt ie in een keer tevoorschijn uit die dooie hoek?

JDS x2

Nu nelson VS JDS

GerritTonijn
01-04-2010, 19:42
Roy heeft trouwens die exact overhand R. wel goed geoefend.

http://img.mixedmartialarts.com/method=get&s=roy-nelson-04-01-10-10-23-47-549.jpg

Vale Tudo
02-04-2010, 00:59
Om te beginnen vind ik Struve een goede knokker en zeker een talent, maar om heel eerlijk te zijn vind ik hem staand heel erg tegen vallen! Dat was ook al duidelijk te zien bij zijn vorige partij tegen Buentello. En laten we nou eerlijk zijn, voor iemand van zijn lengte, afkomstig uit Nederland mag je staand wel wat meer verwachten toch? Het zou voor hem denk ik niet onverstandig zijn om misschien over te stappen naar een andere sportschool met meer sparringspartners, enz.

123trisweat
02-04-2010, 01:24
.....jammer.........exit stefan denk ik......mag ie het over 2 jaar weer proberen.

Heel jammer.......

kale-rfa
02-04-2010, 01:56
hier kan je de party zien.

http://video.mmator.com/search/label/ufc%20fight%20night%2021

of was het al bekend waar je het kan terug kijken?

Slome
02-04-2010, 14:12
een post fight interview met neslon
http://www.sherdog.com/videos/recent/Nelson-Reflects-on-Fast-Knockout-2357

hij is inmiddels al vrienden met Fedor:
http://squabbles.com/wp-content/uploads/2009/12/two_tough_fat_men1.jpg

Marchant
02-04-2010, 15:06
Roy heeft trouwens die exact overhand R. wel goed geoefend.

http://img.mixedmartialarts.com/method=get&s=roy-nelson-04-01-10-10-23-47-549.jpg


Haha die gast op die stoel!
Ziet er dom uit maar heb schijnbaar prima gewerkt!!
Zo zie je maar Big Roy is en echte strateeg! Jammer voor Struve maar gun het Roy zeker ook.

makavelli
02-04-2010, 15:12
Om te beginnen vind ik Struve een goede knokker en zeker een talent, maar om heel eerlijk te zijn vind ik hem staand heel erg tegen vallen! Dat was ook al duidelijk te zien bij zijn vorige partij tegen Buentello. En laten we nou eerlijk zijn, voor iemand van zijn lengte, afkomstig uit Nederland mag je staand wel wat meer verwachten toch? Het zou voor hem denk ik niet onverstandig zijn om misschien over te stappen naar een andere sportschool met meer sparringspartners, enz.

Mee eens! staan zal hij echt nog een stuk beter moeten worden. Schreiber is een toptrainer maar heeft hij daar wel goede sparringspartners?? ik zou er geen 1 kunnen noemen...

Slome
02-04-2010, 15:17
Mee eens! staan zal hij echt nog een stuk beter moeten worden. Schreiber is een toptrainer maar heeft hij daar wel goede sparringspartners?? ik zou er geen 1 kunnen noemen...

bob zelf?
milco?
maybe kan Garcia hier wat nuttigs over melden..
btw: in het interview gaf Stefan toch aangetraind te hebben met top level k-1 fighters.. het zal wel goed zitten...die redneck nelson ging gewoon goed vooruit!

TOON
02-04-2010, 17:39
hij traint al geregeld bij andere sportscholen....beetje kort door de bocht om meteen te roepen dat ie beter een andere sportschool moet zoeken....
ze hebben hem zover gebracht en verdienen wel wat meer credit in mijn ogen...

Durfal
02-04-2010, 20:24
Om te beginnen vind ik Struve een goede knokker en zeker een talent, maar om heel eerlijk te zijn vind ik hem staand heel erg tegen vallen! Dat was ook al duidelijk te zien bij zijn vorige partij tegen Buentello. En laten we nou eerlijk zijn, voor iemand van zijn lengte, afkomstig uit Nederland mag je staand wel wat meer verwachten toch? Het zou voor hem denk ik niet onverstandig zijn om misschien over te stappen naar een andere sportschool met meer sparringspartners, enz.

Pardon?? wat een domme opmerking!!
Om je even uit de brand te helpen, Bob heeft zn protege meegenomen naar Tom harinck meegenomen, ook naar Kamakura Den Haag en daar Stefan laten sparren met de top jongens van die betreffende scholen.
Dus sparren met Gerges Hesdy Daniel Ghita enz enz!!
Maar nee hoor je verliest en het ligt weer eens aan de trainer of aan de sportschool enz enz
Dit is echt weer Holland op zn smalst!!!
Die overhand-right was al heel lang van te voren bekend maar als de vechter niet anitcipeert en passief blijft dan ligt het aan de trainer en aan zn sparringpartners uit de vechter zn voorbereiding???
Hallo dit is geen potje schaatsen hoor waar Gerard Kemkers zn protege Sven Kramer de verkeerde bocht in dirigeerd!!!!!!!!!!!!
Het lijkt hier wel een voetbalsite als er gewonnen wordt komt het door de spelers als er verloren wordt is het de schuld van de trainer.............


Osu

Vale Tudo
02-04-2010, 23:41
Pardon?? wat een domme opmerking!!
Om je even uit de brand te helpen, Bob heeft zn protege meegenomen naar Tom harinck meegenomen, ook naar Kamakura Den Haag en daar Stefan laten sparren met de top jongens van die betreffende scholen.
Dus sparren met Gerges Hesdy Daniel Ghita enz enz!!
Maar nee hoor je verliest en het ligt weer eens aan de trainer of aan de sportschool enz enz
Dit is echt weer Holland op zn smalst!!!
Die overhand-right was al heel lang van te voren bekend maar als de vechter niet anitcipeert en passief blijft dan ligt het aan de trainer en aan zn sparringpartners uit de vechter zn voorbereiding???
Hallo dit is geen potje schaatsen hoor waar Gerard Kemkers zn protege Sven Kramer de verkeerde bocht in dirigeerd!!!!!!!!!!!!
Het lijkt hier wel een voetbalsite als er gewonnen wordt komt het door de spelers als er verloren wordt is het de schuld van de trainer.............


Osu

Om te beginnen heb ik nooit gezegd dat hij weg MOET ofzo bij Bob omdat zijn sportschool niet goed genoeg zou zijn! En je hoeft mij niet uit de brand te helpen, want ik wist heel toevallig dat hij o.a. bij Chakuriki heeft getraind. Het gaat mij niet eens om zijn partij tegen Nelson dat ik aangeef dat ik zijn stand-up vind tegenvallen, maar dat baseer ik op zijn partijen in het algemeen. Ik ben van mening dat je als vechter zijnde kritisch naar jezelf moet kijken om te blijven ontwikkelen en met name als je nog zo jong bent! Zijn grondwerk is heel goed, maar vooral staand (en fysiek) zal hij echt beter moeten worden als hij wilt meedraaien met de topvechters in de UFC. En af en toe bij een andere sportschool trainen is natuurlijk hartstikke goed, maar als hij bijvoorbeeld bij een sportschool als Mike's Gym (zo zijn er nog meer hoor) 2 keer per dag, 5 dagen in de week gaat trainen met jongens als Badr, Melvin, Bjorn Bregy, enz, dan pas zal hij echt (in een korte tijd) staand veel beter gaan worden. Dat neemt niet weg dat het naar Bob toe misschien ondankbaar zou zijn omdat hij hem groot heeft gemaakt, maar uiteindelijk moet je toch aan jezelf denken, that's life!

Durfal
03-04-2010, 11:32
That's life meteen weglopen bij degene die je groot heeft gemaakt??
Voor de duidelijkheid Dana White heeft in een onderling gesprek met Bob gezegd dat hij het nog steeds ziet zitten met Stefan.
Hij is pas 22 zei Dana, laat 'm rustig groeien in zn spelletje.
En ja Stefan krijgt binnenkort gewoon weer een partij aangeboden,waarin ie zich wel moet bewijzen,want de UFC is bepaald geen filantropische instelling dat wel..........
En laat de rest maar aan Bob over,en Stefan is gelukkig zelf ook nuchter genoeg om niet meteen van sportschool te wisselen dus dat gaat echt wel goed komen.
De hiaten in Steef zn spelletje worden er echt wel uitgehaald ism met idd andere sportscholen.
Meteen naar een andere school toe bij een verliespartij op je prille 22-ste wat een paniekvoetbal wat een BULLSHIT!!!!

marrilia
03-04-2010, 12:41
heb net ufc fight night gegeken en wil even wat kwijt,kom ik op mixfight en zijn anderen me al voor geweest.

het gaat om stefan struve,die zeker getalenteerd is maar volgens mij nog wat tekort komt.

nu heb ik ook alle vertrouwen in bob al trainer maar met welke andere topvechters traint hij eigenlijk?

als je andere vechters hoort praten over sparren met andere topvechters zeggen ze dat omdat ze elke dag moeten vechten voor je leven ,je daardoor groeit als vechter.

nu weet ik dat stefan nog jong is maar denk dat hij nog veel kan leren en weet niet hoe snel dat gaat als hij tijdens de training niet uitgedaagd word.

wat zijn jullie gedachten hierover?

Vale Tudo
03-04-2010, 16:51
That's life meteen weglopen bij degene die je groot heeft gemaakt??
Voor de duidelijkheid Dana White heeft in een onderling gesprek met Bob gezegd dat hij het nog steeds ziet zitten met Stefan.
Hij is pas 22 zei Dana, laat 'm rustig groeien in zn spelletje.
En ja Stefan krijgt binnenkort gewoon weer een partij aangeboden,waarin ie zich wel moet bewijzen,want de UFC is bepaald geen filantropische instelling dat wel..........
En laat de rest maar aan Bob over,en Stefan is gelukkig zelf ook nuchter genoeg om niet meteen van sportschool te wisselen dus dat gaat echt wel goed komen.
De hiaten in Steef zn spelletje worden er echt wel uitgehaald ism met idd andere sportscholen.
Meteen naar een andere school toe bij een verliespartij op je prille 22-ste wat een paniekvoetbal wat een BULLSHIT!!!!

Je hebt blijkbaar niet eens gelezen wat ik zei, want ik heb nooit gezegd dat hij meteen weg moet! :fp: Maar goed, ik heb het idee dat ik hoe dan ook een gevoelige snaar bij je heb geraakt door alleen maar met een idee'tje te komen! :whistling:

warbunny
04-04-2010, 15:15
Toen ik zag dat filmpje zo kort was wist ik ook al hoe laat het was. Na 10 seconden was al te zien hoe het ging eindigen. Jammer voor Struve maar hij komt er wel.
Nee, Struve komt er niet. Staand trainen met K-1 vechters maakt je niet direct beter in staand vechten in MMA. Op de grond krijgt hij ook klappen alsof het prijsschieten is. De gym waar hij zit heeft weinig te bieden om in de UFC mee te komen. Hij kan zo door gaan en dan is het snel exit en dan wordt hij een naam in Europa zoals hij nu is, in de B-shows mee doen en een winstje hier en daar maar als hij in de UFC mee wil doen moet hij harder werken en hij komt nou niet over als iemand die gretig is en er alles voor wil doen. Het spijt me zeer maar Struve zal het nooit worden. Hij wordt KO geslagen staand en als hij beter wordt staand dan wordt hij naar de grond gegooid en daar KO geslagen, ik geloof niet in zijn grondspel tegen de topvechters.

ICON
04-04-2010, 17:43
dus jij denkt te kunnen bepalen dat hij harder moet werken en dat hij er niet alles vor doet? gniffel...

warbunny
04-04-2010, 22:52
dus jij denkt te kunnen bepalen dat hij harder moet werken en dat hij er niet alles vor doet? gniffel...
Als dit zijn alles is dan moet hij een ander vak gaan zoeken want hij blijft dezelfde fouten maken. 0,0 verbetering in zijn verdediging. Schandalig dat hij met zijn lengte zijn tegenstander niet van hem af weet te houden, het is niet dat zijn tegenstander hem naar de grond probeerde te werken. Het feit dat hij bij Team Schreiber hangt zegt mij al voldoende, daar wordt je gewoon niet beter van dan dat hij nu is. Dit is het beste wat hij daar kan worden. Een vechter die hooguit het kaf van het koren scheidt in de zwaargewichtsklasse, iedere vechter met een goede aanpak gaat door Struve heen. Hij heeft twee gevechten gehad tegen contenders en twee keer dik verloren. Hij zou allang de UFC uitgegooid zijn als zijn partijen tegen de tweede en derde garnituur niet vermakelijk bleken te zijn en dat voornamelijk doordat hij ondanks genoeg klop te krijgen toch wist te winnen. Ik zie hem liever ook winnen maar dat er hier nog zoveel vertrouwen in hem is, is niets anders dan kijken met een gekleurde bril omdat het een jonge Nederlandse vechter betreft. Beschamend dat een vechter de UFC in stapt met zulke basale gaten in zijn spel en een jaar de kans krijgt om het te verbeteren maar er niet in slaagt.