PDA

View Full Version : Overeem: If Brett Rogers is such a good striker, why doesn't he fight in K-1?



Harrie Nak
01-04-2010, 20:27
"I think that Rogers is a strong and big fighter, but no more then that. My game plan is to knock him out! Sometimes it is ok to hype up a fight and to bring more attention, but I guess that somebody calling me a coward like Brett did is just funny. He makes himself stupid or maybe does not know fighters like Bonjasky, Aerts and Badr Hari. If Brett is such a good striker and fearless why he is not fighting in K-1? I love challenging myself fighting in K-1 and MMA, and yes, after Rogers I want to fight Fedor. I already got a third place at the K-1 GP finals, something I do not see Rogers or Fedor even try!"Bron (http://www.lowkick.com/Strikeforce/Overeem-If-Brett-Rogers-is-such-a-good-striker-why-is-not-fighting-in-K-1-7280).

Marquis
01-04-2010, 20:33
Waarom zou Rogers of Fedor voor de K1 kiezen omdat een ander daar wel voor kiest?

In welke zin is die opmerking/vraag relevant voor Fedor en Rogers?


Laat de tijd maar snel voorbij gaan zodat die gevechten allemaal plaats vinden dan zijn we gelijk ook af van die SF soap.

Geouwuhoer van al die vechters van SF.. mond dicht en de ring in dat moeten ze doen .. Dat praten moeten ze aan ons over laten :lol:

wrestler_nl
01-04-2010, 20:53
lol wat een domme opmerking?
Alsof elke topstriker in MMA in k1 moet vechten :-) looooool
Dat is hetzelfde als zeggen dat GSP geen goede worstelaar is omdat hij nooit in high school heeft geworsteld of nooit in de national team is geweest....

TOON
01-04-2010, 20:55
waarom zouden ze uberhaupt willen vechten in de K1 inderdaad....hij moet ze op hun eigen terrein kunnen verslaan wil ie de 'beste' genoemd worden....beetje vreemde uitspraak....totaal niet relavant idd

bigboz
01-04-2010, 23:47
I already got a third place at the K-1 GP finals, something I do not see Rogers or Fedor even try!"

En never will see, zij focussen zich helemaal op MMA.

Fedor = 10 nog wat x sambo champion , dat zie ik AO ook niet doen ?

maar goed ben benieuwd denk wel dat AO Rogers pakt.

Stick to MMA geen fratsen, dat scheelt.

lopez86
02-04-2010, 00:12
Ali heeft wel een punt, alsof Rogers recht van spreken heeft, btj Ali een lafaard noemen terwijl hij zelf niks bereikt heeft.
Hoop ook dat dit snel over is.

anoniem gg
02-04-2010, 02:50
De context wordt weer eens uit zijn verband gerukt.

In de vraag stond wat Alistair er van vond dat een bekende boxer had getekend bij de UFC.
Alistair zegt alleen maar dat hij van uitdagingen houdt en in diverse dicipline's een tietel wil behalen en de beste zijn, iets wat hij Rogers of fedor niet ziet doen

Lennie
02-04-2010, 04:25
Beetje slechte vergelijking, is het zelfde als Lance Armstrong vragen waarom hij nooit is gaan downhill mountainbiken.

Choukri
02-04-2010, 05:24
Maar er is een paar posts eerder aangekaart dat Fedor dat dus wel degelijk doet, hij doet regelmatig mee met Sambo kampioenschappen. Ik snap dat AO en Rogers elkaar een beetje aan het opfokken zijn, maar wat heeft Fedor hier (op dit moment) mee te maken?

Marquis
02-04-2010, 07:08
Maar er is een paar posts eerder aangekaart dat Fedor dat dus wel degelijk doet, hij doet regelmatig mee met Sambo kampioenschappen. Ik snap dat AO en Rogers elkaar een beetje aan het opfokken zijn, maar wat heeft Fedor hier (op dit moment) mee te maken?


Precies wat is hier de relevantie van ?!?

Surrender
02-04-2010, 09:21
lol wat een domme opmerking?
Alsof elke topstriker in MMA in k1 moet vechten :-) looooool
Dat is hetzelfde als zeggen dat GSP geen goede worstelaar is omdat hij nooit in high school heeft geworsteld of nooit in de national team is geweest....

x2

Tony
02-04-2010, 09:36
Zoals Bas al aangeeft is deze opmerking dus weer totaal uit zijn verband gehaald... Dus... eigenlijk deze hele discussie niet waard.

Binnenkort staan ze tegenover elkaar... dan kunnen we eindelijk zien wie er gaat winnen.

Can't wait.. vind het echt een top matchup :)

Marquis
02-04-2010, 09:40
Dus... eigenlijk deze hele discussie niet waard.




Die gaat al een tijdje niet meer op :lol::lol::lol:

Tony
02-04-2010, 09:45
Hoe bedoel je die opmerking?
Kan hem op meerdere manieren interpreteren... vandaar :p

Harrie Nak
02-04-2010, 09:49
Don't shoot the messenger!

Oh, en geen paniek, Rogers gaat toch winnen... ;)


PDG: Speaking of your next fight; the last time you fought in St. Louis you knocked out Andrei Arlovski in the first round and now you return there to face Overeem. What are your thoughts on the match-up?

Brett Rogers: I am an emotional fighter and I like to fight people that I don’t like and I don’t like Alistair because of his cocky attitude and the fact that he thinks he is the shit. I don’t know if he remembers but I met him about a year and a half ago and it is not something that I have forgotten. I bumped into him on the elevator and I was talking to my manager and he asked me if I knew who that was and I said no. After that Alistair looked over his shoulder at me and was like what bitch, you don’t know who the fuck I am? So my manager told me it was Alistair Overeem and I was like ok. So that whole little situation rubbed me the wrong way and you know what happens (Andrei Arlovski) when you rub me the wrong way. He was talking all kinds of shit about me and so I got in the cage and whooped his ass. Think what you will, I don’t like Alistair and when we get in that cage, everyone is going to see the end result.Bron (http://www.punchdrunkgamer.com/interviews/30-interviews/1083-brett-rogers-return-of-the-grim-040110).

Marquis
02-04-2010, 10:03
Don't shoot the messenger!

Oh, en geen paniek, Rogers gaat toch winnen... ;)

Bron (http://www.punchdrunkgamer.com/interviews/30-interviews/1083-brett-rogers-return-of-the-grim-040110).


Wat hebben sommige vechters met onvolwassen gedrag vertonen.

Als je dit leest dan klinkt het net zo dom als bovenstaande post.

Waar ligt dat toch aan.. overtollig testoron,te laag IQ,slechte jeugd gehad?

Grow up !

shitt
02-04-2010, 10:30
grappig dat ali o nu de k1 wel serieus neemt en niet meer zo easy vind

Marquis
02-04-2010, 10:41
Hoe bedoel je die opmerking?
Kan hem op meerdere manieren interpreteren... vandaar :p


De bedoeling is ook dat je het op meerdere manieren interpreteert. ;-)
De vraag is weet je ook wat ik er mee bedoel hahaha ?!?

El Bambino
02-04-2010, 10:55
Ik zou zeggen, Ali zorg dat als je iets doet de beste daar in wordt. Je bent niet de beste in de K1 en helemaal niet in MMA :thup:

Tony
02-04-2010, 11:21
De bedoeling is ook dat je het op meerdere manieren interpreteert. ;-)
De vraag is weet je ook wat ik er mee bedoel hahaha ?!?

Nou dat weet ik dus niet...

Wat ik zelf wilde aangeven is in dat er weer een topic ontstaan is op MF over Overeem-Rogers die als basis een uitspraak van Overeem heeft.

Echter die bewuste uitspraak is al uit zijn verband gehaald, waardoor de heel discussie die er over volgt eigenlijk al zinloos maakt.

Heeft verders niks te maken met een of ander vermeend censuur op MF inzake Overeem...

Want het boeit namelijk ook geen ene flikker dat Rogers niet in de K1 te zien is.. hij is immers MMA vechter.

marcelt
02-04-2010, 11:25
Ik denk dat Alistair gewoon wil zeggen dat hij een goeie staande vechter is en dat bewezen heeft in K-1 en dat het nog maar de vraag is wat Rogers daar tegenover kan stellen.

Marquis
02-04-2010, 11:27
waardoor de heel discussie die er over volgt eigenlijk al zinloos maakt


Dat geld natuurlijk voor enkele topics deze constatering :D

Pahlavan
02-04-2010, 11:31
grappig dat ali o nu de k1 wel serieus neemt en niet meer zo easy vind

lol daar dacht ik dus ook aan... hij zei eerst toch dat mma veel moeilijker is dan k1?! :fp:

anyway... teveel gelul daar bij strikeforce.. we wachten gewoon af tot het zover is

8701.
02-04-2010, 11:43
Zoals Bas al aangeeft is deze opmerking dus weer totaal uit zijn verband gehaald... Dus... eigenlijk deze hele discussie niet waard.

Binnenkort staan ze tegenover elkaar... dan kunnen we eindelijk zien wie er gaat winnen.

Can't wait.. vind het echt een top matchup :)

oohjee Basje zegt weer iets en de mods lopen er meteen achteraan

Marquis
02-04-2010, 11:48
oohjee Basje zegt weer iets en de mods lopen er meteen achteraan

Bas is BAAS ..wist je dat niet? ;)

mokumnised
02-04-2010, 12:59
I
n de vraag stond wat Alistair er van vond dat een bekende boxer had getekend bij de UFC.
Alistair zegt alleen maar dat hij van uitdagingen houdt en in diverse dicipline's een tietel wil behalen en de beste zijn, iets wat hij Rogers of fedor niet ziet doen

tietel: lol. Snap zijn opmerking aan het adres van Rogers nog wel enigzins, dat gaat een beetje over en weer tussen die 2. Maar Fedor erbij halen en dan nog onterecht ook omdat Fedor zich dus wél heeft bewezen in meerdere diciplines? Ik vind het een beetje slap eerlijk gezegd en ook een beetje makkelijk omdat hij weet dat fedor toch nergens op reageert.

Bromios
02-04-2010, 13:10
Ik denk dat Rogers een goed boekhouder is en weet dat zijn marktwaarde stijgt met herrie.

WK boekhouden:
Rogers winnaar op KO

Marquis
02-04-2010, 13:29
Als het toch over boekhouden gaat .. slotje? :D

Bromios
02-04-2010, 13:55
Om weer even terug te gaan naar het onderwerp.

Iedereen roemt nu wel de striking van die Rogers, maar ik denk dat AO wel een puntje heeft dat ie ook wel wat kan staand. Ik zie die Rogers nog geen 3 rondjes blijven staan tegen Hari of Schilt.

Maar we gaan het zien.

Marquis
02-04-2010, 13:58
Om weer even terug te gaan naar het onderwerp.

Iedereen roemt nu wel de striking van die Rogers, maar ik denk dat AO wel een puntje heeft dat ie ook wel wat kan staand. Ik zie die Rogers nog geen 3 rondjes blijven staan tegen Hari of Schilt.

Maar we gaan het zien.


Rogers zit ook niet in de competitie van Hari of Schilt.. en doet aan MMA.

M.a.w. totaal niet relevant...

Petrosyan188
02-04-2010, 14:00
De context wordt weer eens uit zijn verband gerukt.

In de vraag stond wat Alistair er van vond dat een bekende boxer had getekend bij de UFC.
Alistair zegt alleen maar dat hij van uitdagingen houdt en in diverse dicipline's een tietel wil behalen en de beste zijn, iets wat hij Rogers of fedor niet ziet doen

laat hem zich maar bezighouden met een ander discipline zodra hij de beste mma vechter... wat hij nog lang niet is(en wat ook nooit zal gebeuren)

dirk5
02-04-2010, 14:02
Overeem mag toch gewoon zeggen wat ie wilt....

relevant of niet, als mensen zich daar aan storen, ja dan hebben die mensen een probleem :) .

Petrosyan188
02-04-2010, 14:09
overeem moet iets presteren voordat hij met dat soort praatjes komt

dirk5
02-04-2010, 14:16
overeem moet iets presteren voordat hij met dat soort praatjes komt

Dat staat met een artikel in het Nederlands wetboek?

Meneer is een ADCC level grappler en een k-1 level striker, is in mijn ogen een behoorlijke prestatie. Van Fedor wint ie niet, maar dat doet niemand.

Marquis
02-04-2010, 14:26
Overeem mag toch gewoon zeggen wat ie wilt....

relevant of niet, als mensen zich daar aan storen, ja dan hebben die mensen een probleem :) .


En wij mogen ook zeggen wat wij willen..

en als jij je daar aan stoort... volg dan je eigen advies op. :thup:

Marquis
02-04-2010, 14:29
Dat staat met een artikel in het Nederlands wetboek?

Meneer is een ADCC level grappler en een k-1 level striker, is in mijn ogen een behoorlijke prestatie. Van Fedor wint ie niet, maar dat doet niemand.


Wat heeft de Nederlandse wetboek er mee te maken.

Ik wist niet dat men een nog dommere uitspraak als hier boven geqoute staat kon maken. :fp:

dirk5
02-04-2010, 14:40
Wat heeft de Nederlandse wetboek er mee te maken.

Ik wist niet dat men een nog dommere uitspraak als hier boven geqoute staat kon maken. :fp:

En ook het hokje begrijpend lezen kunnen we bij de heer Marquis weer aanvinken bij een van de vele dingen die hij niet machtig is. :)

Meneer Petrosyan zegt hij moet, en ik vraag me af van wie hij dat moet? of dat toevallig in het wetboek staat? het is dus tevens een vraag, en geen uitspraak :)

Tony
02-04-2010, 14:47
Dames, hier (http://forum.viva.nl/) verder aub :)

Marquis
02-04-2010, 14:51
En ook het hokje begrijpend lezen kunnen we bij de heer Marquis weer aanvinken bij een van de vele dingen die hij niet machtig is. :)

Meneer Petrosyan zegt hij moet, en ik vraag me af van wie hij dat moet? of dat toevallig in het wetboek staat? het is dus tevens een vraag, en geen uitspraak :)



Meneer Petrosyan gebruikt het woord moet maar bedoelt infeite dat meneer AO niet zoveel praatjes moet hebben.

Wat zei je ook alweer over begrijpend lezen ? Probeer zelf bepaalde uitsprakeb van mensen in context te zien.


Wij kunnen bij deze Dirk ook aanvinken bij de mensen die niet vies zijn voor hypocrisie.

Justinian
02-04-2010, 15:02
Mensen blijf aub ontopic en zonder het 'bashen' van vechters.

anoniem gg
02-04-2010, 15:35
Rogers zit ook niet in de competitie van Hari of Schilt.. en doet aan MMA.

M.a.w. totaal niet relevant...

De vraag was wat Alistair er van vondt dat een bekende boxer bij de ufc had getekend?

Lezen!!!!!!

Marquis
02-04-2010, 15:46
De vraag was wat Alistair er van vondt dat een bekende boxer bij de ufc had getekend?

Lezen!!!!!!

Nee jij Lezen !