PDA

View Full Version : Geef Marquis een goede reden om MF te verlaten



Marquis
02-04-2010, 17:50
Ik hoor graag..

Dit is de ontopic section dus wees eerlijk en ik hoor graag jullie ongezouten mening.

(weet wel dat ik af en toe reageer)

Tony
02-04-2010, 17:55
Waarom zou je MF verlaten?

RocknRolla
02-04-2010, 18:02
Waarom zou je MF verlaten?

Ik bombardeer deze reactie tot beste van het jaar:D

Marquis
02-04-2010, 18:03
Waarom zou je MF verlaten?


Omdat ik denk dat een hoop mensen dat liever hebben incl. staff.

Kijk ik ben iemand die niet mee doet aan populariteit spelletjes of om aardig gevonden te worden/vrienden maken hier.

Als ik een mening heb dan zal ik die geven ook. Deze zal ik altijd wel op een respectvolle manier proberen te onderbouwen overigens.

Laatste tijd zie ik een hoop hypocriete dingen gebeuren hier... dus vandaar mijn vraag. Dus als men rust wilt hebben hier .. tell me ;)

En dan zal ik op een waardige manier afscheid nemen :lol:

NielsN
02-04-2010, 18:12
Dit is de ontopic section dus wees eerlijk en ik hoor graag jullie ongezouten mening.


Fail...

Dit is offtopic. :lol:

Slome
02-04-2010, 18:37
Bring it 2 the PIT!!!;)

Kemal
02-04-2010, 18:43
ik zeg lekker blijven!! Geef je mening, iedereen is anders dus er zal altijd wel iemand zijn die het er niet mee eens is, maar ja daar is ook een forum voor om af en toe met elkaar te kunnen discussieren! dus ik zou het persoonlijk erg jammer vinden als dit zou gebeuren.

Wheelie
02-04-2010, 19:02
Ik zie je niet graag vertrekken dus je bent van harte welkom om te blijven ;)
Ben het niet vaak met je eens maar dat hoeft ook niet.

dirk5
02-04-2010, 19:03
Van mij hoef je niet weg, ik vermaak me kostelijk om je posts :)

Ik vraag me wel af hoe groot de tik in je zender is, wanneer je een post van mij waarin ik je een troll noem benantwoord met: Scharminkel heb je in het echt ook zo'n grote mond? want dan moeten we maar eens afspreken.

:) :)

Misschien de discussies wat minder op de man spelen en wat minder offtopic gaan? Je mening hoef je van mij in ieder geval niet veranderen.

Illest
02-04-2010, 19:09
http://wackywebwritings.files.wordpress.com/2009/02/dude-wtf.jpg


LMAO!! whahahahhaha.......

rafi
02-04-2010, 19:21
ik zeg lekker blijven.

ICON
02-04-2010, 19:29
het is vrijdagavond en het is tijd om bier te zuipen?

Marquis
02-04-2010, 19:31
het is vrijdagavond en het is tijd om bier te zuipen?


Chardonnay.. drink al jaren geen bier ;)

GerritTonijn
02-04-2010, 19:42
ok...als je zelf geen reden kunt bedenken is het goed toch?

Justinian
02-04-2010, 19:57
Ik zal je aan aantal redenen geven:

1. Omdat je denkt dat een hoop mensen dat liever hebben incl. staff.
2. Omdat je de laatste tijd een hoop hypocriete dingen ziet gebeuren hier...

Zonder gekheid, ik ben het niet altijd met je eens maar dat kan de discussie vooral ten goede komen. Als je het alleen maar met elkaar eens bent valt er natuurlijk weinig te discussieren. Als je wat minder fel en op de man zou spelen zou het nog beter zijn, maar goed, je bent van harte welkom hier ;)

Als je het hier niet leuk vindt staat het je natuurlijk vrij om te vertrekken, maar ik kan niet zeggen dat ik je graag zie vertrekken. Integendeel, ik kan jouw inbreng over het algemeen wel waarderen. Soms ook niet, maar daaruit hoef je zeker niet de conclusie te trekken dat de staff je graag ziet vertrekken.

The_Rock
02-04-2010, 20:13
Emotionele jongen.

Peter0711
02-04-2010, 20:38
Ik ben het ook zelde met je eens,maar ik zeg ook : Gewoon blijven!!

Biiyen
02-04-2010, 21:54
Omdat als je vandaag vertrekt morgen alweer iedereen vergeten is wie marquis uberhaupt was

TOON
02-04-2010, 22:57
gewoon blijven jongen, is wel zo gezellig

en omdat je het stiekem wel leuk vind dat hypocriete gedoe, zodat je lekker tegen wat heilige huisjes aan kunt trappen en je ei kwijt kunt :)

blazin.arr0w::::
03-04-2010, 00:17
De reden heb je zelf al gegeven, je maakt er namelijk een topic over.

'verlaten' pffffff ik ken je helemaal niet, dus niks persoonlijks, maar serieus, nobody but you cares.

Al dat gezeik altijd over weg gaan

http://talkpractice.files.wordpress.com/2009/05/yawn.jpg

doe het of doe het niet, maar de grote klok aanjengelen is gewoon te veel the attention whore uithangen wat mij betreft.

makavelli
03-04-2010, 01:54
LOL wat ben je toch een aandachts junkie... get a life!

PigDog
03-04-2010, 02:41
http://sarcasticgamer.com/wp/wp-content/uploads/2007/10/attention_whore2.jpg

Mickey
03-04-2010, 02:44
http://sarcasticgamer.com/wp/wp-content/uploads/2007/10/attention_whore2.jpg

QFT

Ronald
03-04-2010, 02:51
Wow, iemand die een hele topic aan zichzelf wijdt :wacko: En ik lees dat je nog een onafhankelijke mening hebt ook! Cool, kan ik er niet één van je lenen? Ik heb ook altijd al een eigen mening willen hebben.

Marquis
03-04-2010, 08:26
http://sarcasticgamer.com/wp/wp-content/uploads/2007/10/attention_whore2.jpg


Prachtig om te zien als ik een stuk stront achter laat hier in deze section dat men als een groep strontvliegen op de geur af komen.


Thanks ik heb bij deze een zakje paaseitjes gewonnen van een andere member hier :thup::thup::thup:

micha
03-04-2010, 09:42
ben je er nou nog? er is nog plaats op het pannekoekenforum.

www.pannekoek.nl (http://www.pannekoek.nl)

Illest
03-04-2010, 09:55
ben je er nou nog? er is nog plaats op het pannekoekenforum.

www.pannekoek.nl (http://www.pannekoek.nl)

Wat zou er toch gebeuren als jij zo'n topic opent?

men zou er bijna geld voor over hebben om jou MF te zien verlaten:D

Richelieu
03-04-2010, 10:00
Wat zou er toch gebeuren als jij zo'n topic opent?

men zou er bijna geld voor over hebben om jou MF te zien verlaten:D

We kunnen wel een betje aanmaken;)

micha
03-04-2010, 10:01
mij krijg je niet weg

phranq
03-04-2010, 10:50
[ ] Care
[x] Don't care

PigDog
03-04-2010, 11:52
Prachtig om te zien als ik een stuk stront achter laat hier in deze section dat men als een groep strontvliegen op de geur af komen.



http://spitfiremurphy.files.wordpress.com/2009/10/crybaby8.jpg

Pepe the Ice-Murderer
03-04-2010, 11:59
Buiten dat je geen gelegenheid laat liggen om Overeem en Bas Boon te kloten vind ik dat je vaak goeie punten aanhaalt.
De manier waarop is niet altijd even gelukkig gekozen, maar ach, als jij een emotionele jongen bent dan is dat zo.

Wat een broederschap op dit forum, eigenlijk vinden we elkaar dikke eikels, maar iedereen is welkom :) MIXFIGHT blijft de baas :)

Ronald
03-04-2010, 12:29
Prachtig om te zien als ik een stuk stront achter laat hier in deze section dat men als een groep strontvliegen op de geur af komen.
Leuke beeldspraak maar persoonlijk zou ik de nuance net iets anders leggen:

Je loopt te scheiten in het openbaar. Vervolgens ga je hier, met je broek nog op je knieën en de bruine klodders langs je benen, mensen aanklampen met de vraag om toiletpapier.

Mijn advies: jezelf altijd eerst scheren voordat je zoiets doet. Dat komt een stuk vriendelijker over.

Tony
03-04-2010, 12:33
:)

Hendy
03-04-2010, 12:56
Lolz :)

Peter0711
03-04-2010, 13:33
stuk stront

Wat een zelfkennis! :D

T15Boxing
03-04-2010, 14:12
Badr Hari alles gaat ownen in 2010;) Das een goeie reden lijkt me. j/k.

Hendy
03-04-2010, 15:45
Badr Hari alles gaat ownen in 2010;) Das een goeie reden lijkt me. j/k. Bedankt:mad: denk ff in de off-topic is het wel veilig.. nu weet ik dus wat Badr heeft gedaan! :boos:

Marquis
03-04-2010, 16:02
Leuke beeldspraak maar persoonlijk zou ik de nuance net iets anders leggen:

Je loopt te scheiten in het openbaar. Vervolgens ga je hier, met je broek nog op je knieën en de bruine klodders langs je benen, mensen aanklampen met de vraag om toiletpapier.

Mijn advies: jezelf altijd eerst scheren voordat je zoiets doet. Dat komt een stuk vriendelijker over.


Gelukkig heet ik geen Ronald en kleeft er geen stront aan mijn benen.

Dus dat betreft zitten jij en ik niet op dezelfde lijn betreft je nuance.

Ik moet zeggen je bent wel poëtisch als het om schijt gaat... ik durf het bijna niet te vragen.


Prachtig de psyche van een stel schapen bij elkaar. :thup:


Jullie krijgen de groeten van Badr en Yolanthe :whistling:

Marquis
03-04-2010, 16:06
Badr Hari alles gaat ownen in 2010;) Das een goeie reden lijkt me. j/k.


Badr pakt sowieso de K1 dit jaar.. :thup:

Ronald
03-04-2010, 16:55
Gelukkig heet ik geen Ronald en kleeft er geen stront aan mijn benen.

Dus wat dat betreft zitten jij en ik niet op dezelfde lijn betreft je nuance.

Ik moet zeggen je bent wel poëtisch als het om schijt gaat... ik durf het bijna niet te vragen.
Nou ophouden met zeuren Markies. Ik heb al gezegd: "Ik heb geen toiletpapier!" :twak:

bladetrinity
03-04-2010, 17:49
Tjah ik zal je niet missen(wat erg he ;)), maar als ik toch een reden moet verzinnen: Ik heb gevoel dat je veel de discussie aan gaat puur om dwars te liggen. Als iedereen links zegt ga jij recht en andersom ook. Mischien zie ik dit verkeerd.

Peter0711
03-04-2010, 18:57
Het is gewoon een beetje sneu..Deze jongen doet altijd alsof hij een stoere man is,met hele verhalen en speculaties,maar valt telkens zo gruwelijk door de mand,en laat zien dat het een klein beschadigt jongetje is,die enorm om aandacht vraagt..

Daarom zeg ik ook gewoon blijven,want als je hem behandeld als een normaal persoon,en zegt : Ga maar weg,je hebt hier niets te zoeken,geef je hem veelste veel credit. ;)

Wheelie
03-04-2010, 19:18
Badr pakt sowieso de K1 dit jaar.. :thup:

Wedden van niet ;)

ReZp
03-04-2010, 19:39
op zoek naar complimenten?

Bij deze :D

micha
03-04-2010, 20:21
Wedden van niet ;)

x2

RayOmac
04-04-2010, 08:12
Je staat niet in mijn carebook.

Leventdepevent
04-04-2010, 11:14
gewoon blijven,en je mening blijven geven pik!!

Irishrover
04-04-2010, 18:19
Marquis,

Ik vind dat je betoog heel erg goed onderbouwt.

Je blijft goed bij je standpunt & bent geen draaikont.

Dus mijn waardering heb je, het is ook een stuk gezelliger als je blijft.

Neivra
04-04-2010, 18:32
Misschien had je meer aan een poll gehad, wist je hoeveel mensen jou daadwerkelijk weg willen hebben......onderbouwing maakt geen reet uit, je doet toch wel waar je zin in hebt.
Maar dat maakt mij wel nieuwsgierig naar het feit, dat je mixfight zou verlaten als andere dit graag willen, iemand met zo'n uitgesproken eigen mening laat zich toch niet weg jagen op een forum, omdat andere dat graag zien?


Van mij mag je blijven, heb geen last van je. ;)

Irishrover
04-04-2010, 18:35
Misschien had je meer aan een poll gehad, wist je hoeveel mensen jou daadwerkelijk weg willen hebben......onderbouwing maakt geen reet uit, je doet toch wel waar je zin in hebt.


Mijn zegen heb je om te blijven, ik heb geen last van je ;)

Ik vind zijn onderbouwing goed, of het nou uitmaakt of niet.

Neivra
04-04-2010, 18:43
Ik vind zijn onderbouwing goed, of het nou uitmaakt of niet.

Ik heb me post een beetje aangepast, omdat ik ondanks zijn onderbouwing dan niet snap, waarom hij weg zou gaan als een paar andere dat zoude willen.

Irishrover
04-04-2010, 18:50
Ik heb me post een beetje aangepast, omdat ik ondanks zijn onderbouwing dan niet snap, waarom hij weg zou gaan als een paar andere dat zoude willen.

Misschien wil die even checken wie daadwerkelijk zijn 'vijanden' zijn.

TOON
04-04-2010, 19:01
MIXFIGHT WE HAVE TO UNITE!!!!
er zijn vijanden op het web!! BOMMEN EN GRANATEN!!

Irishrover
04-04-2010, 19:38
MIXFIGHT WE HAVE TO UNITE!!!!
er zijn vijanden op het web!! BOMMEN EN GRANATEN!!

Haha, precies.

Total eclipse.
Pas maar op TOON, jij bent de eerste die word beschadigd door messcherpe scherven.

Marchant
04-04-2010, 21:58
Jezus waar gaat dit over!
De meeste hier zijn gewoon vechtsportliefhebbers die lekker wat ouwe hoere op een forum.
Soms over een serieus onderwerp soms over totale onzin!
So what als je het niet altijd met elkaar eens bent!
Dat is toch het mooie van een forum dat je gewoon lekker ongezout je mening kan geven en lekker over vanalles praten. En als je dan een keer iemand ze gevoelens (gewoon normaal binnen het fatsoenlijke ;)) kwetst met je eigen mening Sorry :blush: , Jammer dan!
Maar om nou te zeggen van deze mensen moeten weg en deze mogen blijven!
Nee dat vindt ik bulshit.
Ik lees liever 10x een topic waar mensen het niet met elkaar eens zijn en goed onderbouwt een discussie aangaan dan 1x een meeloop topic waar iedereen het ineens met elkaar eens is en het enige is wat je leest is:
2x
3x
4x
enz.
Dus ik hoop dat je gewoon lekker blijft !
want er zijn in mijn ogen al genoeg vertrokken die toch voor mij zeker in het begin mixfight interessant maakten.

Marchant
04-04-2010, 22:30
Ik ben trouwens wel benieuwd naar je beweeg redenen voor dit topic,
kan me niet voorstellen dat je zomaar weg gaat ,

En omdat ik ergens gelezen had dat je plaatjes soms irritant vindt............................................. .......................

http://i604.photobucket.com/albums/tt127/marchant1974/dawson-crying.jpg

phranq
05-04-2010, 00:45
Ik lees liever 10x een topic waar mensen het niet met elkaar eens zijn en goed onderbouwt een discussie aangaan dan 1x een meeloop topic waar iedereen het ineens met elkaar eens is en het enige is wat je leest is:
2x
3x
4x
enz.

Helemaal mee eens, er zijn mensen die alleen maar x2 of x3 posten... vrij irritant!

TOON
05-04-2010, 01:13
Helemaal mee eens, er zijn mensen die alleen maar x2 of x3 posten... vrij irritant!

x2

Hendy
05-04-2010, 10:18
Helemaal mee eens, er zijn mensen die alleen maar x2 of x3 posten... vrij irritant! 3x;)

Bagheera
05-04-2010, 10:25
*zucht* is deze topic still alive?

Ken je niet.. maar je reacties te lezen moeten we dat ook maar zo houden...

PigDog
05-04-2010, 10:25
QFT

Briant
05-04-2010, 10:34
http://www.youtube.com/watch?v=aImeFnFhUOw

Marquis
05-04-2010, 19:57
Het is gewoon een beetje sneu..Deze jongen doet altijd alsof hij een stoere man is,met hele verhalen en speculaties,maar valt telkens zo gruwelijk door de mand,en laat zien dat het een klein beschadigt jongetje is,die enorm om aandacht vraagt..

Daarom zeg ik ook gewoon blijven,want als je hem behandeld als een normaal persoon,en zegt : Ga maar weg,je hebt hier niets te zoeken,geef je hem veelste veel credit. ;)


Hahahaha hele verhalen en stoer ? Hoe kom je daar bij Petertje ?

Ik reageer op deze forum enkel inhoudelijk op onderwerpen die het revue passeren hier. Dus hoe kom je er bij dat ik met "stoere" verhalen hier kom aanzetten ?!? Had je inhoudelijks niets toe te voegen dat je het gevoel had om maar wat te raaskallen hier zodat je achter aan kon sluiten bij sommige trieste figuren hier zonder mening? :fp: Behhhhh Behhh Ik ben Petertje en ik heb last van het syndroom Schaap.

Jij bent dan ook precies 1 van die schapen die ik hier heb omschreven.
Ik hoef maar een scheet te laten hier en Petertje en zijn vriendinnen hier op het forum komen als een stel verliefde pubers op de geur af. En waarom omdat ik een andere uitgesproken mening heb?

Dat betreft Peter ben je niet de snuggerste hier op het forum uilskuiken :thup: (vermakelijk dat wel).
Ik in jouw geval zou ik niet eens reageren op zo een topic als deze (Jij en anderen doen precies wat ik wilde).. Waarom die gast (Marquis) aandacht geven als hij het toch niet waard is of die credits niet verdient?!? Ik heb al 3 pagina's met credits van jullie ontvangen... credit is credit toch hehehe

Voor de mensen hier die denken dat ik een partij loop te janken in deze topic omdat ik me niet welkom zou voelen .. think again ?!?.

Wat jullie van mij vinden is totaal niet relevant (noem het arrogant).

Ik wilde een punt maken aan iemand met deze topic hoe de grootste gedeelte hier acteert (schapen), gezellig achter elkaar aansjokken, verstand op nul en vooral niet buiten de groep vallen. Want dan ben je het zwarte schaap :lol: en dan loop je zelfs de kans om definitief gebanned te worden.


Maar laten we vooral deze topic op laten lopen tot 34 pagina's en wie weet verbreken we het record van topic over Badr. :lol: Aangezien jullie mij toch wel de moeite waard vinden om te reageren op mijn eigen topic.Want blijkbaar raak ik jullie toch wel op 1 of andere manier :thup:


En voor diegene hier die wel simpelweg hun mening durft te geven zonder zich druk te maken of je er minder populair van word hier.. .

RESPECT!!


http://liekespijker.files.wordpress.com/2009/10/schapen.jpg

Kijk Petertje die achterste ben jij :thup:

PigDog
06-04-2010, 09:48
http://lightprincess.files.wordpress.com/2007/09/rocks-your-so-boring.jpg

PigDog
06-04-2010, 09:49
X2

PigDog
06-04-2010, 09:49
x3

PigDog
06-04-2010, 10:09
Maar om even inhoudelijk op je post in te gaan:
Als ik het goed begrijp heb je voor Peter respect...



En voor diegene hier die wel simpelweg hun mening durft te geven zonder zich druk te maken of je er minder populair van word hier.. .

RESPECT!!




Kan het je niks boeien allemaal...



Wat jullie van mij vinden is totaal niet relevant (noem het arrogant).

Vind je het toch wel belangrijk...


Aangezien jullie mij toch wel de moeite waard vinden om te reageren op mijn eigen topic.Want blijkbaar raak ik jullie toch wel op 1 of andere manier :thup:

Heb je toch niet zoveel respect voor Peter


Had je inhoudelijks niets toe te voegen dat je het gevoel had om maar wat te raaskallen hier zodat je achter aan kon sluiten bij sommige trieste figuren hier zonder mening? :fp: Behhhhh Behhh Ik ben Petertje en ik heb last van het syndroom Schaap.

Ik hoef maar een scheet te laten hier en Petertje en zijn vriendinnen hier op het forum komen als een stel verliefde pubers op de geur af. En waarom omdat ik een andere uitgesproken mening heb?

Dat betreft Peter ben je niet de snuggerste hier op het forum uilskuiken :thup: (vermakelijk dat wel).
Ik in jouw geval zou ik niet eens reageren op zo een topic als deze (Jij en anderen doen precies wat ik wilde)..

Ben je toch een attention whore


Waarom die gast (Marquis) aandacht geven als hij het toch niet waard is of die credits niet verdient?!? Ik heb al 3 pagina's met credits van jullie ontvangen... credit is credit toch hehehe

Eigenlijk een ultimate attention whore...




Maar laten we vooral deze topic op laten lopen tot 34 pagina's en wie weet verbreken we het record van topic over Badr. :lol:

Ben je vergeten dat je zelf deze topic bent begonnen



Ik wilde een punt maken aan iemand met deze topic hoe de grootste gedeelte hier acteert (schapen)

Ik heb eigenlijk geen mening (heb wat plaatjes gepost voor de lol) maar begin er nu toch eentje te vormen. Dit is de domste post die ik hier op dit forum heb mogen aanschouwen. Zelden iemand meegemaakt die zich zo vaak tegenspreekt.
Nu ik dus een mening heb over jou, krijg ik je respect. Dat is toch wel fijn altijd.




En voor diegene hier die wel simpelweg hun mening durft te geven zonder zich druk te maken of je er minder populair van word hier.. .

RESPECT!!




Ook al is het van een persoon die na het schrijven van twee regels de eerste alweer vergeten is....

PigDog
06-04-2010, 10:11
Eigenlijk is dit vreselijk lame.....
Ik zeg:
Slotje...

PigDog
06-04-2010, 10:11
x2

PigDog
06-04-2010, 10:12
x 3

PigDog
06-04-2010, 10:15
Ik hoop dat je mijn bijdrage apprecieert.
Zo kom je misschien wel tot 34 pagina's....
Ik heb in ieder geval mijn best gedaan....

PigDog
06-04-2010, 10:16
Doei!

TOON
06-04-2010, 11:40
hahahahaha
wordt nog een leuk topic zo hahahaha

Tony
06-04-2010, 11:51
Nee hoor... Nut van het topic is ver te zoeken momenteel.. Meeste mensen hebben hun zegje gedaan. En als er niet snel een boeiende discussie (of what so ever) komt... dan kan ik je alvast vertellen dat dit topic geen 34 pagina's haalt.

Marquis
06-04-2010, 12:36
Nee hoor... Nut van het topic is ver te zoeken momenteel.. Meeste mensen hebben hun zegje gedaan. En als er niet snel een boeiende discussie (of what so ever) komt... dan kan ik je alvast vertellen dat dit topic geen 34 pagina's haalt.


Daarom is het offtopic,.. :lol:

Marchant
06-04-2010, 12:49
http://www.funnyforumpics.com/forums/attention-whore/2/attention-whore-advisory-system.jpg

Tony
06-04-2010, 13:43
Daarom is het offtopic,.. :lol:

Dat heb je heel goed gezien. Maar ook offtopic-topics kunnen te nutteloos worden op een gegeven moment. En elk bitje en byte'je dat over de server gaat dient betaald te worden.

Dus mocht het op een gegeven moment zonde van ASCII zijn.. dan heb ik daar een heel mooi slotje voor :)

Marquis
06-04-2010, 14:30
Dat heb je heel goed gezien. Maar ook offtopic-topics kunnen te nutteloos worden op een gegeven moment. En elk bitje en byte'je dat over de server gaat dient betaald te worden.

Dus mocht het op een gegeven moment zonde van ASCII zijn.. dan heb ik daar een heel mooi slotje voor :)



OffTopic (http://www.mixfight.nl/forum/forumdisplay.php?f=31) (9 Viewing)
Voor Geklets, Gezwets en Gezwam over alle Ditjes en Datjes..




Ik ken nog wel een topic waar een slotje op kan als het toch om ruimte gaat... zie topic Badr "word gezocht door de politie" en moet oprotten naar de rifgebergte. :lol:

Marquis
06-04-2010, 14:35
Trouwens ik kan in de offtopic section talloze topics aanwijzen die nergens over gaan..
Maar als men nu weer eens een topic van mij wilt sluiten omdat Marquis een topic aanmaakt
Dan moeten jullie dat gewoon zeggen hoor jullie mogen best zeggen dat ik niet welkom ben hahaha

Tony
06-04-2010, 14:36
Bij registratie van je account ben je akkoord gegaan met de volgende regel:



The owners of MixFight.nl reserve the right to remove, edit, move or close any thread for any reason.


Denk dat dat de lading wel dekt, niet?

Tony
06-04-2010, 14:39
Dan moeten jullie dat gewoon zeggen hoor jullie mogen best zeggen dat ik niet welkom ben hahaha

Beste Marquis,

Jij bent voor de volle 100% van harte welkom hier!

Los daarvan vind ik je wel een grote zeurpiet die voor elke scheet en een zak knikkers ons (mixfight crew) ter verantwoording roept.

Wij hebben geen overeenkomst met jou waarin een prestatieclausule in opgenomen is.

Maar zoals gezegd. Je bent wel van harte welkom hier.

PigDog
06-04-2010, 15:58
http://files.webshopsoftware.info/clients/securityweb/content/images/44/501/0.jpg

Justinian
06-04-2010, 17:13
http://files.webshopsoftware.info/clients/securityweb/content/images/44/501/0.jpg
x2 bij deze!