PDA

View Full Version : Kamal vs Chahid ArenA?



Petrosyan188
03-04-2010, 02:03
las ik net bij de buren...

Erkempo
03-04-2010, 04:43
Mootje op K.oo

Petrosyan188
03-04-2010, 10:26
zowiezo eindigt dit op een KO, maar wie durf ik echt niet te zeggen ga dat toch voor Mo omdat hij nu beter in vorm is maar dan kan over ruim een maand totaal anders zijn, ik ben echt benieuwd naar deze partij als die komt is voor mij zowiezo samen met petrosyan vs holtzken zeker genoeg reden om aanwezig te zijn

Kemal
03-04-2010, 11:31
mootje

Ironmike.
03-04-2010, 13:57
Als het gaat om Chahid oulad el hadj dan heeft mootje geen kans !

mootje met alle respect is een goeie vechter die veel ontwikkeld heeft, maar tegen een vechter als chahid is hij nog niet klaar voor, chahid heeft keiharde stoten en haalt hem zeker weten neer.

Dat is dan mijn mening hierover.

Anderson
03-04-2010, 15:56
uitslag is al bekend mootje wint

rafi
03-04-2010, 16:15
super partij

marcelt
03-04-2010, 16:27
Mootje is een veel handigere vechter dan Chaid !

Vale Tudo
03-04-2010, 16:56
Als het gaat om Chahid oulad el hadj dan heeft mootje geen kans !

mootje met alle respect is een goeie vechter die veel ontwikkeld heeft, maar tegen een vechter als chahid is hij nog niet klaar voor, chahid heeft keiharde stoten en haalt hem zeker weten neer.

Dat is dan mijn mening hierover.

Als je de laatste partijen van Mootje hebt gezien kan je zeker niet zeggen dat hij geen kans heeft!
Persoonlijk zie ik Mootje zelfs winnen!

Marco
04-04-2010, 16:02
ik denk dat mootje het wint op k.o.

8701.
04-04-2010, 16:03
welke buren?

Petrosyan188
04-04-2010, 16:14
welke buren?

kickbox.nl

Irishrover
04-04-2010, 16:28
Als het gaat om Chahid oulad el hadj dan heeft mootje geen kans !

mootje met alle respect is een goeie vechter die veel ontwikkeld heeft, maar tegen een vechter als chahid is hij nog niet klaar voor, chahid heeft keiharde stoten en haalt hem zeker weten neer.

Dat is dan mijn mening hierover.

Ook Mootje heeft keiharde stoten.

Sterker nog, hij slaat vechters K.O.
Iets wat ik Chahid de afgelopen 8 a 9 wedstrijden niet heb zien doen.
Dus wie slaat nou harder?

Verder is Mootje een hele strategische & slimme vechter.
Zijn Movement & timing is zeer nauwkeurig, het is geen vooruitlopende machine zoals Chahid.
Mootje vecht bekeke, qua timing van trappen & stoten is hij soms onvoorspelbaar.

Waardoor de K.O uit een vreemde hoek kan komen.

Chahid is iemand die graag stoten wegkopt door alsmaar naar voren te gaan.
Zoals bij andere tegenstanders, gaat dit ook niet bij Mootje werken.

Ik zeg dat Mootje dit wint, puur omdat hij slimmer vecht.

Illest
04-04-2010, 16:31
Chahid is een beuker...maar een 'domme' vechter....net als bijv. Drago...

Dat zijn jongens die alleen maar naar voren blijven gaan (of het nou verstandig is of niet)

Mootje is nu al (want zo lang zit hij nog geen eens in de A-klasse) verder dan Chahid als het gaat om tactisch vechten...

hij kan aanvallen, counteren....rossen en punten maken....hij beheerst werkelijk alles (zelfs ellebogen) en het belangrijkste van alles....hij luistert vreselijk goed naar Hippo..

Ik vind Mootje echt een absolute topvechter en dat terwijl hij nog aan het begin van zijn carriere staat....

hij heeft dat 'magische' wat veel Vos kampioenen in het verleden ook hadden....

(en nee, ik ben niet objectief:D, maar Mootje heeft het helemaal!)

Illest
04-04-2010, 16:32
Ook Mootje heeft keiharde stoten.

Sterker nog, hij slaat vechters K.O.
Iets wat ik Chahid de afgelopen 8 a 9 wedstrijden niet heb zien doen.
Dus wie slaat nou harder?

Verder is Mootje een hele strategische & slimme vechter.
Zijn Movement & timing is zeer nauwkeurig, het is geen vooruitlopende machine zoals Chahid.
Mootje vecht bekeke, qua timing van trappen & stoten is hij soms onvoorspelbaar.

Waardoor de K.O uit een vreemde hoek kan komen.

Chahid is iemand die graag stoten wegkopt door alsmaar naar voren te gaan.
Zoals bij andere tegenstanders, gaat dit ook niet bij Mootje werken.

Ik zeg dat Mootje dit wint, puur omdat hij slimmer vecht.

fakkking hell was met m'n vriendin in gesprek, wilde eerder posten....maar jij typt eigenlijk hetzelfde:lol:

Irishrover
04-04-2010, 16:34
Chahid is een beuker...maar een 'domme' vechter....net als bijv. Drago...

Dat zijn jongens die alleen maar naar voren blijven gaan (of het nou verstandig is of niet)

Mootje is nu al (want zo lang zit hij nog geen eens in de A-klasse) verder dan Chahid als het gaat om tactisch vechten...

hij kan aanvallen, counteren....rossen en punten maken....hij beheerst werkelijk alles (zelf ellebogen) en het belangrijkste van alles....hij luister vreselijk goed naar Hippo..

Ik vind Mootje echt een absolute topvechter en dat terwijl hij nog aan het begin van zijn carriere staat....

hij heeft dat 'magische' wat veel Vos kampioenen in het verleden ook hadden....

(en nee, ik ben niet objectief:D, maar Mootje heeft het helemaal!)

Precies, het beuken vind het publiek natuurlijk allemaal leuk, maar voor de gezondheid & de winst is het niet goed.

Het gekke is dat Chahid en z'n team niet doorhebben dat constant naar voren lopen geen zin heeft.

Kickbox is grotendeels tactiek, Ignashov b.v vocht ook slim vond ik.
Hij kwam weliswaar aanvallend totaal niet aan te pas, maar hij liep en dook soms heel goed weg zodat Badr hem niet kon afrossen.

Irishrover
04-04-2010, 16:35
fakkking hell was met m'n vriendin in gesprek, wilde eerder posten....maar jij typt eigenlijk hetzelfde:lol:


Haha, klopt!

Anderson
04-04-2010, 16:55
Kickbox is grotendeels tactiek, Ignashov b.v vocht ook slim vond ik.
Hij kwam weliswaar aanvallend totaal niet aan te pas, maar hij liep en dook soms heel goed weg zodat Badr hem niet kon afrossen.

idd jammergenoeg houd het festival publiek nou eenmaal wel van alleen maar naar voren gaan zonder techniek.

Illest
04-04-2010, 17:15
.

idd jammergenoeg houd het festival publiek nou eenmaal wel van alleen maar naar voren gaan zonder techniek.

dat is een beetje de trend geworden..

jongens als Remy worden dan afgedaan als laf...

Iggy kwam aanvallend tekort gisteren, maar Hari was dusdanig onder de indruk dat hij zelf ook niet het risico nam om als een bezetene naar voren te lopen...

Los van het feit dat hij te weinig deed, is dit wel de manier om tegen Hari te vechten......zie ook Remy;)

Als liefhebber is dat genieten, maar de zogenaamde fans roepen dan juist 'boe'....

je zag de frustratie ook bij Badr op het einde...


tja, Iggy is nog van de oude stempel......toen er nog werd gekickbokst......

die gaat echt niet mee in jouw spelletje....
(dacht ik toen;))



zwaar off topic, I know

Richelieu
04-04-2010, 17:19
Mootje wint deze partij!

Irishrover
04-04-2010, 17:33
dat is een beetje de trend geworden..

jongens als Remy worden dan afgedaan als laf...

Iggy kwam aanvallend tekort gisteren, maar Hari was dusdanig onder de indruk dat hij zelf ook niet het risico nam om als een bezetene naar voren te lopen...

Los van het feit dat hij te weinig deed, is dit wel de manier om tegen Hari te vechten......zie ook Remy;)

Als liefhebber is dat genieten, maar de zogenaamde fans roepen dan juist 'boe'....

je zag de frustratie ook bij Badr op het einde...


tja, Iggy is nog van de oude stempel......toen er nog werd gekickbokst......

die gaat echt niet mee in jouw spelletje....
(dacht ik toen;))

Klopt, een schouwspel toendertijd: Faldir VS Giorgio, werd niet gewaardeerd.
Terwijl dat juist kickboxen op het hoogst niveau is.

Iedereen die een beetje kan incasseren en die harder slaat als het gemiddelde & als een robot naar voren lopen, kan b.v een Chahid, Diender, Drago nadoen.

Je bent uniek als je strategieën verzint & een wedstrijd tactisch aanpakt.
Het aanpassingsvermogen hebben om een wedstrijd te laten kantelen.


Alex deed het inderdaad goed, hij had de intentie om niet aan te vallen.
Badr is juist heel erg sterk in een slagenwisseling.
Daarintegen bleef Badr erg rustig, en vocht de match netjes uit.\

Dan kun je meteen zien dat Badr een uitermate technische vechter is.

Remy deed inderdaad hetzelfde & is ook een hele slimme vechter, alleen vind ik hem de laatste tijd nog meer passief.

Illest
04-04-2010, 20:27
Dan kun je meteen zien dat Badr een uitermate technische vechter is.

Remy deed inderdaad hetzelfde & is ook een hele slimme vechter, alleen vind ik hem de laatste tijd nog meer passief.

Wat Badr gisteren deed had niet eens zo heel veel met techniek te maken.

Naar mate de wedstrijd vordere, nam hij zelf ook minder risico. Dat was een tactische overweging.

Technisch vind ik hem eerlijk gezegd nog steeds slordig. Hij maait zo vreselijk hard dat hij erg open staat voor de counter en soms valt ie bijna achter z'n stoten aan. Hij moet echt niet gaan boksen op de spelen...

Irishrover
04-04-2010, 20:33
Wat Badr gisteren deed had niet eens zo heel veel met techniek te maken.

Naar mate de wedstrijd vordere, nam hij zelf ook minder risico. Dat was een tactische overweging.

Technisch vind ik hem eerlijk gezegd nog steeds slordig. Hij maait zo vreselijk hard dat hij erg open staat voor de counter. Hij valt bijna achter z'n stoten aan. Hij moet echt niet gaan boksen op de spelen...

Verkeerde woordkeuze, ik bedoelde Tactisch. ( Gisteren )
Tactisch heeft Badr het goed gedaan, hij liet zich niet verleiden tot een totale oorlog offensief.

Het is ook zijn bedoeling om bijna achter z'n stoten te vallen, hij gooit heel zijn gewicht in wanneer hij stoot.


Bij de linkerzwaaihoek springt hij er zelfs bij, des te harder ze aankomen.
Deze man heeft zoveel brute kracht, ik vind dat hij er goed gebruik van maakt.

Want hoeveel wedstrijden heeft hij beslist met zijn brute kracht.

Badr is verder zeker wel technisch, kijk de wedstrijd tegen Samedov, Bouzidi, Remy-1
Daar maakt hij gebruik van mooie geplaatste combo's van trappen & stoten.

Alleen hij kiest er meestal voor om er een 'cafegevecht' van te maken.

En dit pakt nogmaals vaak heel goed uit.