PDA

View Full Version : K-1 GP Yokohama uitslagen ****Spoiler****



Slome
03-04-2010, 12:16
K-1 GP Yokohama uitslagen ****Spoiler****

http://www.mmapools.com/eventpics/k1.jpg

wie o wie...

sorry heb geen tijd pbp door te lezen ivm werk/ kijk snel ff op phone.../
dank u, danku....

Justinian
03-04-2010, 12:41
Spong verloren op beslissing.
Saki gewonnen op beslissing.
Alistair gewonnen op ko (eerste ronde).

Naj85
03-04-2010, 13:00
Alistair heeft zijn knieën weer laten proeven

Sendur
03-04-2010, 14:03
is het nu bezig of is alles al geweest?

filmpjes en meer uitslagen bekend?

Justinian
03-04-2010, 14:43
Sem Schilt gewonnen van Zimmerman op punten.
Aerts verloren op ko.
Badr (dik) op punten gewonnen van Iggy (1 keer 8 tellen)

marcelt
03-04-2010, 14:43
Results W.G.P. K-1 GP 2010 Yokohama Japan


Fight #7
K-1 Rules / 3Min. 3R Ext.2R
Badr Hari (http://www.k-1.co.jp/en/fighter/player.php?index=badr_hari) Morocco W.O.P. Alexey Ignashov (http://www.k-1.co.jp/en/fighter/player.php?index=ignashov) Belarus

Fight #6 : K-1 Super Heavyweight Title Match
Champion Semmy Schilt (http://www.k-1.co.jp/en/fighter/player.php?index=schilt) Holland W.O.P. Challenger Errol Zimmerman (http://www.k-1.co.jp/en/fighter/player.php?index=errol_zimmerman)Curaçao

Fight #5 : K-1 Heavyweight Title Match
Champion Kyotaro (http://www.k-1.co.jp/en/fighter/player.php?index=maeda_keijiro) Japan WKO R2 Challenger Peter Aerts (http://www.k-1.co.jp/en/fighter/player.php?index=aerts) Holland

Fight #4
Alistair Overeem (http://www.k-1.co.jp/en/fighter/player.php?index=overeem) Holland WTKO R1 Dzevad Poturak (http://www.k-1.co.jp/en/fighter/player.php?index=dzevad_poturak) Bosnia
Fight #3
Jerome Le Banner (http://www.k-1.co.jp/en/fighter/player.php?index=banner) France / W.O.P. Tyrone Spong (http://www.k-1.co.jp/en/fighter/player.php?index=tyrone_spong) Suriname

Fight #2
Gokhan Saki (http://www.k-1.co.jp/en/fighter/player.php?index=gohkan_saki) Turkey / W.O.P. Singh "Heart" Jaideep (http://www.k-1.co.jp/en/fighter/player.php?index=singh_heart_jaideep) India

Fight #1
Sergii Lashchenko (http://www.k-1.co.jp/en/fighter/player.php?index=sergii_lashchenko) Romania W.O.P. Takumi Sato (http://www.k-1.co.jp/en/fighter/player.php?index=sato_takumi) Japan

Justinian
03-04-2010, 14:44
Spong brak zijn hand in de eerste ronde hoor ik net.

ICON
03-04-2010, 15:19
balen van aerts!

Ralph
03-04-2010, 15:28
Ja, echt balen van Aerts! Wel echt goed geknokt van Kyotaro. Volgens mij is Aerts iets te snel afgevallen... hij vocht nog een beetje zoals toen ie wat meer gewicht achter zijn stoten kon zetten. Hopelijk pakt hij de draad wel gewoon weer op, want ben benieuwd of hij nog wat potten kan breken.

The_Rock
03-04-2010, 15:31
Alistar kreeg wel paar tikken maar ja die man is een beest en een prachtige vechter. Goed van Dzevad ..he showed heart!

MJOKKIE
03-04-2010, 15:37
Lekker dan als Spong hand heeeft gebroken. Daar gaat die pot tegen Manhoef wellicht

GerritTonijn
03-04-2010, 15:40
Ik volg heel K-1 niet zo, maar ....dat vorige tournooi waar bij Schilt won van Hari in the finale, hoe heet dat dan ? toch ook iets van K-1GP ofzo

Guillermo
03-04-2010, 15:55
Wow, die knockout van die jappanner tegen Peter Aerts was bruut. Klasse.

marcelt
03-04-2010, 15:57
Ik volg heel K-1 niet zo, maar ....dat vorige tournooi waar bij Schilt won van Hari in the finale, hoe heet dat dan ? toch ook iets van K-1GP ofzo


Het heet altijd World Grand Prix bij de grote shows. Wat jij bedoeld was de WGP Final .

Mbolt
03-04-2010, 16:19
Jerome Le Banner (http://www.k-1.co.jp/en/fighter/player.php?index=banner) France / W.O.P. Tyrone Spong (http://www.k-1.co.jp/en/fighter/player.php?index=tyrone_spong) Suriname

Foutje van de zaak

knift
03-04-2010, 17:18
....GVD Aerts verloren hier heb ik echt de tering over in heel m'n paas weekend naar de klote sorry voor m'n taal gebruik maar ik spaug ervan!!!!!

knift
03-04-2010, 17:20
Iggy ook nog verloren ............ga m'n nest in en kom er dinsdag pas weer uit!

biggz
03-04-2010, 17:20
Vcash verdiend!

simtekf1
03-04-2010, 17:42
Godver man, ik had 20000 op Aerts gezet, dacht dat dat wel een zekerheidje zou zijn. En 7000 op Hari want daar durfde ik niet alles op te zetten. :(

Leuke gevechten, echt zonde van Aerts man, het zag er niet uit.
Badr erg scherp, deze partij deed me erg denken aan zijn partij tegen Feitosa, ook heel koeltjes en vooral heel scherp.

Sendur
03-04-2010, 17:53
Vcash verdiend!

same here, gelukkig maar 21k verloren op Aerts (spijtig :( wilde hem graag zien winnen) maar dik gecashed op Badr, SChilt en Overeem.

blackadder
03-04-2010, 18:13
Kut van Aerts!!! Maar eerlijk is eerlijk. Kyotaro is gevaarlijk zoals hij al vaker heeft bewezen.
Maar toch baal ik hiervan.

Wiseguy
03-04-2010, 18:17
Test

KayOne
03-04-2010, 18:20
Yep ik vond Kyotaro ook erg gevaarlijk bezig, heel wat explosief stoot werk met goeie timing en op het juist moment weg stappen, alleen ik hoef hem niet meer te horen huilen.

michaell
03-04-2010, 18:41
Alistair heeft zijn knieën weer laten proeven
Volgens Poturak was dat net zo illegaal als tegen Teixeira.

makavelli
03-04-2010, 20:47
Volgens Poturak was dat net zo illegaal als tegen Teixeira.

Nope was met 1 hand achter het hoofd, met twee handen was illegaal geweest

Hendy
03-04-2010, 21:28
Idd erg jammer van Peter..

8701.
03-04-2010, 21:56
Nope was met 1 hand achter het hoofd, met twee handen was illegaal geweest

was ook met 2 handen

Petrosyan188
03-04-2010, 22:42
na de beelden terug tekijken zo'n 5x, overeem houdt met 2handen vast en laat net voor die knie een hand los maar trekt met de andere hand zijn hoofd naar beneden en knieet hem, of dit mag weet ik niet maar persoonlijk zowiezo afschaffen dat vasthouden en vervolgens een knie of je geeft een knie a la direcki/bonjasky of je doet het niet

steftheboxer
03-04-2010, 22:45
Zo heb mijn v-cash binnen! Leuke partijen maar baal van Aerts

Guile
03-04-2010, 22:49
afschaffen dat vasthouden en vervolgens een knie of je geeft een knie a la direcki/bonjasky of je doet het niet

Totaal mee oneens, beetje clinchen hoort gewoon bij. Iedere kickboxer leert dat ook op zijn school, zo niet dan gaan ze er maar op trainen.

Mooie KO's levert Overeem.

Petrosyan188
03-04-2010, 22:57
Totaal mee oneens, beetje clinchen hoort gewoon bij. Iedere kickboxer leert dat ook op zijn school, zo niet dan gaan ze er maar op trainen.

Mooie KO's levert Overeem.

clinchen mag van mij best wel(niet te lang) maar niet clinchen en vervolgens een knie

Guile
03-04-2010, 23:01
Waarom dan clinchen :D

Ik weet het niet, maar als ik clinch dan volgt mijn knie automatisch?!?

Petrosyan188
03-04-2010, 23:02
Waarom dan clinchen :D

Ik weet het niet, maar als ik clinch dan volgt mijn knie automatisch?!?

oke, zal het anders zeggen.. clinchen om even tot rust te komen(2sec.) maar om te knieen ofzo liever niet als het aan mij ligt, daar hebben ze muay-thai voor

Bobson
04-04-2010, 00:34
Het zit erop... Die Aerts... :fp: Ik had een tamelijk vanzelfsprekende uitslag voorspeld, maar het liep iets anders...

Petrosyan188
04-04-2010, 00:37
krijgen we dat weer... in 2008 riep ook iedereen dat, maar daarna versloeg hij toch even saki en zimmerman, misschien had aerts gewoon een off-day...

sjaakie'tje
04-04-2010, 00:44
krijgen we dat weer... in 2008 riep ook iedereen dat, maar daarna versloeg hij toch even saki en zimmerman, misschien had aerts gewoon een off-day...

De beste man is wel 40 jaar oud. Als hij te lang door gaat, dan zal hij dit nog meer meemaken.

biggz
04-04-2010, 01:56
De beste man is wel 40 jaar oud. Als hij te lang door gaat, dan zal hij dit nog meer meemaken.

x2

Aerts heeft een hele mooie comeback gemaakt. Partijen neergezet om van te genieten maar ik denk dat zijn tijd als kickbokser voorbij zijn.

Irishrover
04-04-2010, 02:46
Heb de partij van Ali net gezien, het was geen illegal hit.
Mooi geplaatste knie.

mario the count
04-04-2010, 03:03
Mooie partijen.

Spongvs le banner had een extra ronde moeten zijn.

1e ronde: 10-8 le banner ( hij scoorde een KD)
2e ronde: 10-9 Spong
3e ronde: 10-9 spong

Is extra ronde als je het mij vraagt.

Badr stond scherp en ik denk dat als iggy vol aan de bak gaat dat hij redelijk terug kan komen, vergeet niet dat hij tegen de bruutste vechter in de K1 stond. Zimmerman gaf goed partij tegen schilt maar schilt gebruikte heel goed zijn lengte en zn gevaarlijke jabs. Saki vocht heel netjes en jaideep had geen kans, benutte zn lengte ook totaal niet.Allistair was bruut.Peter aerts, tja weer zn dekking zo slecht voor elkaar he zoals altijd en daar is kyotaro iets te scherp en snel voor om dat tegen te doen.
Ik heb genoten.:thup:

T15Boxing
04-04-2010, 03:08
Overeem had die knie niet zo kunnen plaatsen als zijn linker arm de Thai Clinch niet hielp. De man blijft vals spelen en ze doen er niets aan. Zonder zijn Clinch knie is hij vrij verslaanbaar. Het komt erop neer dat hij zelfs in K1 veel grappling nodig heeft. MMA blijft zijn ding.

Badr jammer dat hij een KO niet kreeg. Hij had een aantal kansen. Iggy's kin blijft nog steeds heel. Zelfs na Schilt en Badr.

Verder een mooie KO van "DIE JAP" zoals sommigen respectloze gasten hem hier noemen.

Koike88
04-04-2010, 03:13
Volgens mij was 't gewoon een clean shot die knie.

GilbertYvelFan24
04-04-2010, 03:13
Schilt vs. Zimmerman
(Had inderdaad een puntenoverwinning voor Schilt verwacht. Geen schijn van kans had Zimmerman)

Aerts vs. Kyotaro
(Totaal NIET verwacht. Maar eerlijk is eerlijk echt een mooie KO en een goede partij van deze man. Die nu toch al Manhoef (KO), Aerts (KO) & Saki (P) heeft verslagen.)

Overeem vs. Poturak
(Had verwacht dat Overeem zou winnen op KO. Maar opnieuw met zo'n superknie vanuit de clinch niet. Vond er overigens niets illegaals bij.)

Hari vs. Ignashov
(Had eigenlijk toch wel verwacht dat Hari met een KO zou winnen. Maar je zag dat hij toch wat meer de kat uit de boom keek. Opzich niks mis mee, nette overwinning.)

Saki vs. Jaideep
(Lachertje van de avond die Jaideep. Had ook niet anders verwacht. Puntenoverwinning Saki dik verdient.)

Le Banner vs. Spong
(Wist niet wat ik moest verwachten maar vind het echt super dat Jerome in mijn ogen over 3 rondes ook terecht heeft gewonnen. Spong moet maar eens zijn woorden waar gaan maken dat hij dit jaar de K-1 WGP Final gaat winnen. Eerst maar eens kwalificeren want vind Spong nog altijd geen toegevoegde waarde voor de 'Heavyweights'.)

Al met al weer een vermakelijk avondje. :D

GilbertYvelFan24
04-04-2010, 03:16
Mooie partijen.

Spongvs le banner had een extra ronde moeten zijn.

1e ronde: 10-8 le banner ( hij scoorde een KD)
2e ronde: 10-9 Spong
3e ronde: 10-9 spong

Is extra ronde als je het mij vraagt.

Badr stond scherp en ik denk dat als iggy vol aan de bak gaat dat hij redelijk terug kan komen, vergeet niet dat hij tegen de bruutste vechter in de K1 stond. Zimmerman gaf goed partij tegen schilt maar schilt gebruikte heel goed zijn lengte en zn gevaarlijke jabs. Saki vocht heel netjes en jaideep had geen kans, benutte zn lengte ook totaal niet.Allistair was bruut.Peter aerts, tja weer zn dekking zo slecht voor elkaar he zoals altijd en daar is kyotaro iets te scherp en snel voor om dat tegen te doen.
Ik heb genoten.:thup:


Ben wat betreft Spong niet met je eens. Vond Jerome gewoon beter in de 2de ronde (misschien gelijkwaardig die 2de ronde). Maar absoluut niet voor Tyrone.
Al waren Fred Royers en Leo Oldenburger wel erg 'Oranje' gekleurd die wedstrijd.
Heb liever objectief commentaar als is het een Nederlander.

Kerberos
04-04-2010, 05:48
Klote van Aerts, klote van Spong maar verder de verwachte uitslagen.

mario the count
04-04-2010, 10:56
Ben wat betreft Spong niet met je eens. Vond Jerome gewoon beter in de 2de ronde (misschien gelijkwaardig die 2de ronde). Maar absoluut niet voor Tyrone.
Al waren Fred Royers en Leo Oldenburger wel erg 'Oranje' gekleurd die wedstrijd.
Heb liever objectief commentaar als is het een Nederlander.
IK zal hem misschien nog een keer moeten kijken om zeker te zijn, maarmij leek het dat le banner bijna niks scoorde de 2e ronde.Bijna alles op de dekking van Spong, terwijl Spong toch wel een paar clean hits had ook met knieen naar het lichaam.Maar ik heb als fan van Spong gekeken en moet hem denk nog een keer kijken om beter te kunnen oordelen.

Petrosyan188
04-04-2010, 18:49
was al wel weer een tijdje geleden dat badr 3rondes moest vechten, december 2007 om precies te zijn bijna 2 en 1/2 jaar geleden LOL

Irishrover
04-04-2010, 18:59
was al wel weer een tijdje geleden dat badr 3rondes moest vechten, december 2007 om precies te zijn bijna 2 en 1/2 jaar geleden LOL

Klopt inderdaad, dat was toen tegen Remy?

Alexy ging gister goed in z'n achteruit, en ging geen slagenwisseling aan.

Petrosyan188
04-04-2010, 19:00
yep

75 gevochten waarvan 70 op ( (T)KO eindigde!!(of badr won of verloor op (t)ko ) en 5 decision(die badr alle 5 won overigens) indrukwekkend stats

Irishrover
04-04-2010, 19:25
yep

75 gevochten waarvan 70 op ( (T)KO eindigde!!(of badr won of verloor op (t)ko ) en 5 decision(die badr alle 5 won overigens) indrukwekkend stats

Soo, zeker indrukwekkend, grootste K.O kid in de vechtsportwereld op dit moment.

TOON
04-04-2010, 19:51
nope....das volgens mij nog steeds manhoef....bij hem eindigt echt bijna niks in een decision....

Petrosyan188
04-04-2010, 19:56
nope, badr 85... 70 eindigt op (t)ko 82,4%
manhoef 77... 61 eindigt op (t) ko 79,2%(inc.mma)

Irishrover
04-04-2010, 19:56
nope....das volgens mij nog steeds manhoef....bij hem eindigt echt bijna niks in een decision....

Mike's K.O Gym dus.

Fyodor
04-04-2010, 21:42
Mike's K.O Gym dus.

Je ziet ook zelden een saai gevecht van Manhoef of Badr, win or lose :)

Jammer van Aerts, had het niet verwacht maar die Jap was gewoon sneller. Brute pot van Alistair. Als hij je raakt met z'n knieën dan ga je hard neer!

zdestined
04-04-2010, 23:01
Ben wat betreft Spong niet met je eens. Vond Jerome gewoon beter in de 2de ronde (misschien gelijkwaardig die 2de ronde). Maar absoluut niet voor Tyrone.
Al waren Fred Royers en Leo Oldenburger wel erg 'Oranje' gekleurd die wedstrijd.
Heb liever objectief commentaar als is het een Nederlander.

Jerome beter in de 2e ronde?
ik zou weer naar de partij kijken als ik jou was.
Tel even voor jezelf hoeveel ze beiden doen en wat op dekking...
Vertel me wat je conclusie daarna is:)

Petrosyan188
04-04-2010, 23:23
1e ronde jerome (+1 jerome)
2e ronde spong (0)
3e ronde spong (+1 spong)

-2 voor spong vanwege knockdown kom je op +1 voor jerome, terecht dus

mario the count
05-04-2010, 11:47
1e ronde jerome (+1 jerome)
2e ronde spong (0)
3e ronde spong (+1 spong)

-2 voor spong vanwege knockdown kom je op +1 voor jerome, terecht dus
Rare puntentelling:confused:

Ik blijf bij de

10-8 jerome
10-9 spong
10-9 spong

= 27-27 dus extra ronde, maar weet niet hoe de K1 telt.

marcelt
05-04-2010, 12:11
De K-1 telt ook zo , maar de jury scoorde ronde 2 10-10, dus dan heb je winst Jerome 28-27 .

Chane
05-04-2010, 13:13
Mooie partijen zeg :)
Aerts vond ik gewoon erg om te zien... jammer :( Wel erg goed gevochten door Kyotaro.
Spong... tja, was zijn kans om zich eindelijk s te bewijzen... helaas.
Overeem... wat een monster is t ook... slooppartij.
Badr... erg mooi gevochten... top.
Heb weer genoten :)

mario the count
05-04-2010, 15:16
De K-1 telt ook zo , maar de jury scoorde ronde 2 10-10, dus dan heb je winst Jerome 28-27 .
Snap niet hoe ze op 10-10 komen ronde 2 :confused:
Spong scoorde meer punten zoals ik het zag.Moet de wedstrijd echt nog een keer zien denk.

Spike_tm
05-04-2010, 19:16
Best wel aardige potjes dacht ik zo.

Overheem met een brute knie, leek mij een nette actie, hij telt en kwam aan dus dat is het belangrijkste.
Spong v.s. Le Banner terechte uitslag, eerste ronde dik voor Le Banner. Tweede ronde gelijk, Le Banner meer impact v.s. meer hits van Spong. Laatste ronde voor Spong, als hij door had kunnen zetten had hij een 8 tellen kunnen forceren. Kwam er niet van, helaas. Maar terechte uitslag, al had het geen extra ronde moeten duren voor Le Banner.

Aerts kon duidelijk niet overweg met de gewichtsvermindering. Hij wordt de laatste tijd toch al meer geraakt tijdens partijen dan voorheen. Alleen nu had hij minder gewicht en minder incasseringsvermogen. Als je dan tegen zo'n snelle huppelaar komt te staan die ook nog een behoorlijke impact in z'n slagen kan leggen wordt je op snelheid weggetikt. Op voorhand onverwacht, maar na 20 sec zat je er al haast op te wachten. Heel jammer Aerts.

Badr tegen Iggy. Ik zie veel positieve reacties op Badr maar ik vond vooral Iggy erg scherp. Vele malen beter dan de afgelopen jaren. Verdedigend behoorlijke en ontwijkend bijna zoals vroeger. Badr kon geen KO forceren en dat is al een tijdje geleden. Badr ook niet zo aanvallend en dwingend als in de meeste partijen de afgelopen periode. Als Iggy deze lijn door kan trekken en aanvallend wat meer kan brengen (al blijft de counter zijn sterkste punt) kan hij toch nog wat mooie dingen gaan laten zien en zal voor velen een lastige kluif blijken.