PDA

View Full Version : Laatste Bundesliga-bokswedstijd Nederlandse team



Dalton
03-04-2010, 19:25
Slotwedstrijd Bundesliga 2009-2010.



Op Zaterdag 17 april bokst het Windmill Boks Team Nederland in Apeldoorn tegen Boksclub Poznan uit Polen.




http://www.boksclub-abcc.nl/images/rsgallery/display/Poster_Boksgala_17_april_2010.jpg.jpg


Dit is tevens de laatste ontmoeting in het kader van de Internationale Bundesliga van dit seizoen. In het team van Poznan staan meerdere Poolse nationale kampioenen opgesteld.

Voor het Windmill Boks Team zullen onder meer in actie komen:
Husnu Kocobas uit den Bosch, Stephen Danyo uit Rotterdam en Peter Mullenberg ABCC Apeldoorn.

De opstelling van het Windmill team zal zsm bekend worden gemaakt. Beschikbaar zijn naast de eerder genoemde drie boksers de zwaargewichten Benjey Zimmerman en Ricardo van den Bos, de middengewichten Suriel Hooker en Ferrero La Cruz, welter gewicht Orhan Ozturk, lichtwelter Rafik Haratunjan en Roel van Es en de vedergewicht Arsen Podjan.

In het voorprogramma zullen een aantal regionale toppers in actie komen.

De wedstrijden worden gehouden in de ABCC-hal, Paul Krügerstraat 7 te Apeldoorn.

Zaal open 18:00, aanvang 19:00
Entree 17,50; Voorverkoop 15,00; 10 kaarten 13,50 per stuk.


Bestellen kaarten:
Eduard van Uffelen: [email protected] ([email protected])[email protected] ([email protected])
Hennie van Bemmel: [email protected] ([email protected])

Ook kunnen kaarten worden gereserveerd bij Muay Boran Gym in Deventer en in Apeldoorn.


.

Justinian
03-04-2010, 19:46
Ik was hier heel graag bij geweest. Forumbroeder Gokhan moet hier namelijk ook vechten! Succes alvast mensen!

Dalton
03-04-2010, 20:27
En vergeet forum-broeder Sonny ABCC niet !!

Hendy
03-04-2010, 20:55
Thanks voor de info Dalton!!

Kemal
04-04-2010, 10:09
Thanks voor de info Dalton!!

X2

Sonny ABCC
05-04-2010, 19:45
:thup:

Dalton
13-04-2010, 22:07
Verslag vorige wedstrijd van het Windmill-team in Nederland:

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=100898


.

Gokhan
13-04-2010, 22:51
Ik was hier heel graag bij geweest. Forumbroeder Gokhan moet hier namelijk ook vechten! Succes alvast mensen!

Jammer Roy dat je er niet bij bent! Helaas gaat mijn partij niet door.. Ik moet een week later in Dusseldorf boksen! Ik zal je op de hoogte houden..

ontopic: Ik ben er natuurlijk wel bij om mijn trainingsmaatjes te supporten Peter Müllenberg, Ferero La Cruz, Marc Horyaans, Sonny van Putten(forumbroeder) en de andere jongens van het Dutch Windmill Team:thup: