PDA

View Full Version : Rogers: “I am going to be moving forward the whole time looking for the kill."



Slome
03-04-2010, 21:08
Rogers on Overeem: “I am going to be moving forward the whole time looking for the kill."


http://images.dailyradar.com/media/uploads/ballhype/photos_preview/2008/06/03/BrettRogers.jpg

hier het hele artikel, zodat het niet uit conext kan worden getrokken...:
http://www.fiveknuckles.com/mma-news/Brett-Rogers-on-Overeem-I-am-going-to-be-moving-forward-the-whole-time-looking-for-the-kill.html

Petrosyan188
03-04-2010, 21:09
WAR Rogers!!!

Justinian
03-04-2010, 21:13
Je kunt van Alistair zeggen wat je wil, maar ik zet mijn VCash zeker op hem.

Pahlavan
03-04-2010, 21:43
ik hoop dat rogers wint... maar ik betwijfel het

Hendy
03-04-2010, 21:54
Natuurlijk pakt Ali hem!!

8701.
03-04-2010, 21:54
Rogers eet hem op

Hendy
03-04-2010, 21:57
Rogers eet hem op idd Rogers gaat knien eten.

Petrosyan188
03-04-2010, 22:06
Je kunt van Alistair zeggen wat je wil, maar ik zet mijn VCash zeker op hem.

zegt genoeg over jouw lijkt me... wat in godsnaam heeft alistair in mma gepresteerd? HELEMAAL NIKS!!

Rogers ALL THE WAY

biggz
03-04-2010, 22:12
zegt genoeg over jouw lijkt me... wat in godsnaam heeft alistair in mma gepresteerd? HELEMAAL NIKS!!

Rogers ALL THE WAY

Helemaal niks is ook overdreven.
Maar in mijn ogen heeft hij de laatste idd ook weinig gepresteerd.
Dit neemt niet weg dat hij nog steeds knokken ;)

Partij kan beide kanten op, ik durf hier geen cash op te zetten

Fasada
03-04-2010, 22:13
zegt genoeg over jouw lijkt me... wat in godsnaam heeft alistair in mma gepresteerd? HELEMAAL NIKS!!

Rogers ALL THE WAY

Onder welke steen heb jij geleefd...

- Strikeforce kampioen
- 3e plek Pride GP 205lbs

winstpartijen op Belfort 2x, Kharitonov, Igor en Mark Hunt. Een zeer goede partij gevochten tegen Crocop (no contest). Verder heeft hij gestaan tegen de beste, ondanks dat sommige verliespartijen waren heeft ie vaak laten zien tegenstand te kunnen bieden.

Ik draai de vraag om, wat heeft Rogers gepresteerd (behalve een snelle KO tegen Arlovski)???

Maar goed we zullen zien...

baraa_a
03-04-2010, 22:13
Rogers is zeker een beest die je niet moet onderschatten, en ali is daarbij niks !
Hij heeft al een geluk dat hij niet tegen fedor moet !
Al me vcash op Rogers

WAR ROGERS

Petrosyan188
03-04-2010, 22:17
Onder welke steen heb jij geleefd...

- Strikeforce kampioen
- 3e plek Pride GP 205lbs

winstpartijen op Belfort 2x, Kharitonov, Igor en Mark Hunt. Een zeer goede partij gevochten tegen Crocop (no contest). Verder heeft hij gestaan tegen de beste, ondanks dat sommige verliespartijen waren heeft ie vaak laten zien tegenstand te kunnen bieden.

Ik draai de vraag om, wat heeft Rogers gepresteerd (behalve een snelle KO tegen Arlovski)???

Maar goed we zullen zien...

nee niet onder een steen, maar dat is inmiddels zolang geleden dat het gewoon vergeet.... dus hij heeft die HW belt waar al 2 jaar geen partij meer om is gevochten?:eek:

RamonaS
03-04-2010, 22:17
zegt genoeg over jouw lijkt me...

Nou wat zegt dat dan?


wat in godsnaam heeft alistair in mma gepresteerd? HELEMAAL NIKS!!

Volgens mij heb lijd jij nu toch wel aan selectief geheugenverlies :sleep1:

Rogers ALL THE WAY

Rogers moet blij zijn als ie het eind van de 1e ronde haalt :whistling:

andrewsgym
03-04-2010, 22:18
Goh, wat ben ik weer trots een Nederlander te zijn....Kanjers zijn jullie!

Hendy
03-04-2010, 22:27
Onder welke steen heb jij geleefd...

- Strikeforce kampioen
- 3e plek Pride GP 205lbs

winstpartijen op Belfort 2x, Kharitonov, Igor en Mark Hunt. Een zeer goede partij gevochten tegen Crocop (no contest). Verder heeft hij gestaan tegen de beste, ondanks dat sommige verliespartijen waren heeft ie vaak laten zien tegenstand te kunnen bieden.

Ik draai de vraag om, wat heeft Rogers gepresteerd (behalve een snelle KO tegen Arlovski)???

Maar goed we zullen zien...

Dit dus..

bazooka
03-04-2010, 22:28
wanneer gaat dit strikeforce event plaatsvinden en wat is de rest van de card?

Petrosyan188
03-04-2010, 22:34
15 mei, arlovski zou ook vechten als ik me niet vergis?

Guile
03-04-2010, 22:35
Begin je over prestaties en geef je Rogers het voordeel. :D Juist ja, Overeem pakt deze.

El Bambino
03-04-2010, 22:35
Het is echt een beest di Rogers, Ali wordt zal na te zijn afgetuigd door Badr weer op de proef gesteld door een waardige tegenstander, eindelijk !

Fasada
03-04-2010, 22:36
Location: St. Louis, Mo.
Venue: Scottrade Center
Broadcast: Showtime

* Champ Alistair Overeem vs. Brett Rogers (for heavyweight title)
* Andrei Arlovski vs. Antonio Silva
* Lyle Beerbohm vs. Vitor "Shaolin" Ribeiro*
* Roger Gracie vs. Kevin Randleman*

Guile
03-04-2010, 22:41
Krijg het idee dat Overeem best wat tegenstanders heeft hier en dat op een 'MMA' forum. En dat als (in mijn ogen) de enige serieuze HW (wbt de wereldtop)die Nederland rijk is.

Het zal wel.

steftheboxer
03-04-2010, 22:43
zegt genoeg over jouw lijkt me... wat in godsnaam heeft alistair in mma gepresteerd? HELEMAAL NIKS!!

Rogers ALL THE WAY

Kort door de bocht of loop je te trollen?

Wees trots op mensen als Allistair Overeem ipv achter je keyboard commentaar te geven.

AO heeft zijn plek in MMA historie al geschreven, wat is jouw inbreng?

8701.
03-04-2010, 22:46
Krijg het idee dat Overeem best wat tegenstanders heeft hier en dat op een 'MMA' forum. En dat als (in mijn ogen) de enige serieuze HW (wbt de wereldtop)die Nederland rijk is.

Het zal wel.

heeft denk ik ook een beetje met bas boon/jamila/micha/golden glory te maken

Samko
03-04-2010, 22:48
Location: St. Louis, Mo.
Venue: Scottrade Center
Broadcast: Showtime

* Champ Alistair Overeem vs. Brett Rogers (for heavyweight title)
* Andrei Arlovski vs. Antonio Silva
* Lyle Beerbohm vs. Vitor "Shaolin" Ribeiro*
* Roger Gracie vs. Kevin Randleman*


misschien half offtopic maar.. war roger Gracie :whistling:

RamonaS
03-04-2010, 22:51
heeft denk ik ook een beetje met bas boon/jamila/micha/golden glory te maken

Heeft alleen met afgunst van zielige mensen te maken...

Petrosyan188
03-04-2010, 22:54
Kort door de bocht of loop je te trollen?

Wees trots op mensen als Allistair Overeem ipv achter je keyboard commentaar te geven.

AO heeft zijn plek in MMA historie al geschreven, wat is jouw inbreng?

lekker makkelijk vindt je niet?, wat is jouw inbreng dan? ik ben ook geen politicus.. dus mag ik ook geen mening hebben over de beleid? ik ben fan van psv maar speel er niet, mag ik dan ook geen mening over hebben of wel?

YoMarK
03-04-2010, 22:58
Je bent in ieder geval een grote kneus als je als "Nederlander" gewoon voor de tegenstander bent. Bedoel, je hoeft geen fan van hem te zijn. Dat ben ik ook niet van b.v. FC Twente, maar als FC twente straks in Europa moet voetballen tegen een buitenlandse tegenstander dan hebben ze mijn volle zege.

Petrosyan188
03-04-2010, 23:01
Je bent in ieder geval een grote kneus als je als "Nederlander" gewoon voor de tegenstander bent. Bedoel, je hoeft geen fan van hem te zijn, dat ben ik ook niet van FC Twente, maar als FC twente straks in Europa moet voetballen dan hebben ze mijn zege.

je bent gewoon een kneus als je als nederlander waarvan een van de belangrijkste wetten VRIJHEID is iemand een kneus vindt omdat hij voor een andere vechter is die toevallig van andere nationaliteit is...

Guile
03-04-2010, 23:07
Dan mag iemand dat wel vinden, das ook vrijheid.

Maar als je zegt dat Overeem niets heeft gepresteerd en dat in vergelijking met Rogers, tja weet niet in welke wet dat zou moeten staan.

8701.
03-04-2010, 23:14
Heeft alleen met afgunst van zielige mensen te maken...

weet je hoeveel mensen hopen dat badr hari verliest?

weet je hoeveel mensen hopen dat schilt verliest?

weet je hoeveel mensen hopen dat ajax morgen verliest inclusief ik? :D

ook afgunst?

Guile
03-04-2010, 23:22
Das toch voor een groot deel binnen de grenzen? Maar kan het verkeerd zien als chauvinistische Nederlander natuurlijk.

ondiep
03-04-2010, 23:25
lmao al die haters van AO :fp::fp: volgens mij cheeren die voor iedereen die tegen hem vecht ongeacht wie het is ;):sleep1:

Petrosyan188
03-04-2010, 23:36
lmao al die haters van AO :fp::fp: volgens mij cheeren die voor iedereen die tegen hem vecht ongeacht wie het is ;):sleep1:

klopt, ga ik ook niet ontkennen of alistair nu tegen rogers,fedor,lesnar of tegen de buurman hiernaast moet ben altijd voor de tegenstander van alistair. mag dat dan niet? jij zal toch ook vechters hebben waarvan jij hoopt dat die telkens verliest

ondiep
03-04-2010, 23:40
klopt, ga ik ook niet ontkennen of alistair nu tegen rogers,fedor,lesnar of tegen de buurman hiernaast moet ben altijd voor de tegenstander van alistair. mag dat dan niet? jij zal toch ook vechters hebben waarvan jij hoopt dat die telkens verliest


Nee ik ga niet cheeren voor vechters waar ik totaal niets mee heb puur omdat ik een bepaalde vechter niet mag ofsow, ik ben sowieso voor de vechter van nederlandse bodem :thup: maarja dat zou mijn nederlandse trots wel zijn.

micha
03-04-2010, 23:41
Alistair gaat al jullie azijnzeikers de mond snoeren. net als vabdaag met die bosnier

Irishrover
03-04-2010, 23:45
Interessant stuk, ze hypen beide gevecht zoals het hoort, zodat het publiek nog meer zin krijgt in deze match.

Trouwens voor de discussie die er gaande is.
Je mag nog altijd je mening geven over de gevechten, boeiend als je voor Rogers bent.
Waarom worden mensen daar zo boos om?
Betaalt Ali jullie rekeningen? Geeft hij jullie brood?

Petrosyan188
03-04-2010, 23:47
misschien hun apotheker wel... scheelt ze toch binnekort 5euro

Irishrover
03-04-2010, 23:52
misschien hun apotheker wel... scheelt ze toch binnekort 5euro


Haha, het was toch zo dat Ziekenfondspatiënten vanaf 2005 geen 5 euro hoeven betalen voor een bezoek aan de huisarts, of moet ik de boel updaten?

8701.
03-04-2010, 23:54
Alistair gaat al jullie azijnzeikers de mond snoeren. net als vabdaag met die bosnier

net als op 5 dec? :thup:

Petrosyan188
03-04-2010, 23:54
zover ik heb begrepen gaan we 5euro voor een bezoekje betalen...

Petrosyan188
03-04-2010, 23:58
Alistair gaat al jullie azijnzeikers de mond snoeren. net als vabdaag met die bosnier

ik neem aan dat vabdaag,vandaag is... maar hij heeft mijn mond vandaag niet gesnoert... als hij die pot niet won dan kon hij beter een andere baan zoeken of zoeken naar een nieuwe hulpmiddel:whistling: hij snoert pas mijn mond als hij van rogers wint en daarna fedor en k-1 wint en daarna nog even iedereen bij UFC inclusief lesnar verslaat dan heeft hij mijn mond gesnoerd

Irishrover
04-04-2010, 00:00
zover ik heb begrepen gaan we 5euro voor een bezoekje betalen...

Haha, ok.
Maar als ik voor Ali ben, betaalt hij die 5 euro wel voor me.

Petrosyan188
04-04-2010, 00:04
Haha, ok.
Maar als ik voor Ali ben, betaalt hij die 5 euro wel voor me.

nou ik ben er van overtuigd dat alistair zijn contacten heeft bij de apothekers :whistling: misschien dat hij dan wij als uber-ali fans wat kan regelen;)

Irishrover
04-04-2010, 00:07
nou ik ben er van overtuigd dat alistair zijn contacten heeft bij de apothekers :whistling: misschien dat hij dan wij als uber-ali fans wat kan regelen;)

Haha, wie betaalt die 5 euro dan?

Petrosyan188
04-04-2010, 00:10
Haha, wie betaalt die 5 euro dan?

geen idee, als ik het maar niet ben;)

CannieY
04-04-2010, 01:53
Ben ervan overtuigt dat Ali Overeem deze pot gewoon pakt
Rogers heeft nou ook niet bepaald een CV van who is who in MMA

http://i37.tinypic.com/2hxvlvp.jpg

MMA-Joey
04-04-2010, 02:14
zegt genoeg over jouw lijkt me... wat in godsnaam heeft alistair in mma gepresteerd? HELEMAAL NIKS!!

Rogers ALL THE WAY

Hoezo zegt dat genoeg over hem?

Ken je hem?

Of ben jij in staat iemand te beoordelen op basis van iemand zijn keuze bij een gevecht ? Vind ik knap hoor!

Je kan inderdaad zeggen over Alistair wat je wilt, Hij heeft misschien (nog) niet tegen toppers gestaan als dat bijv. Crocop, Fedor of wanderlei heeft gedaan maar hij kan zeker knokken. En dat kan hij goed ook.. Hij word met het jaar beter, sterker, sneller en explosiever. Als je dat niet kunt zien dan weet ik "(genoeg over jou)".

begrijp me niet verkeerd, deze reactie is niet aanvallend bedoeld hoor. Maar je kunt toch niet iemand beoordelen op zijn keuzes die hij/zij maakt op een forum die je niet eens kent. :)

Groetjes ;)

RamonaS
04-04-2010, 02:58
weet je hoeveel mensen hopen dat badr hari verliest?

weet je hoeveel mensen hopen dat schilt verliest?

weet je hoeveel mensen hopen dat ajax morgen verliest inclusief ik? :D

ook afgunst?

Wel leuk dat je iets aanhaalt, maar het slaat totaal nergens op. Ik reageerde op jouw opmerking:


heeft denk ik ook een beetje met bas boon/jamila/micha/golden glory te maken

Als jij daarna begint over wat mensen hopen over andere vechters of voetbalclubs is dat totaal niet relevant...en het boeit ook geen ene reet!

Pepe the Ice-Murderer
04-04-2010, 03:15
oeps verkeerde quote, dit uur is nogal laat...

Pepe the Ice-Murderer
04-04-2010, 03:16
Vorige post heeft een verkeerde quote: ik doelde op de opmerking dat Overeem niets zou gepresteerd hebben in mma!

Pepe the Ice-Murderer
04-04-2010, 03:32
Vorige post heeft een verkeerde quote: ik doelde op de opmerking dat Overeem niets zou gepresteerd hebben in mma!

Pepe the Ice-Murderer
04-04-2010, 03:35
Jongens mijn internet sloeg even tilt waardoor mijn twee vorige posts onbedoeld verschenen tussen de reacties.

Wat ik wou zeggen is: "Ken je geschiedenis, Alistair is een van de allerbeste Nederlandse vechters en Rogers gaat tegen een lekkere ko aanlopen."

El Bambino
04-04-2010, 10:22
Je bent in ieder geval een grote kneus als je als "Nederlander" gewoon voor de tegenstander bent. Bedoel, je hoeft geen fan van hem te zijn. Dat ben ik ook niet van b.v. FC Twente, maar als FC twente straks in Europa moet voetballen tegen een buitenlandse tegenstander dan hebben ze mijn volle zege.


En jij bent vast een erg hypocriet ventje, omdat jij Ali gweldig vindt moet heel enderland dat vinden. Badr wordt hier uitkekots en gediscrimindeerd, daar heb ik je niet over gehoord ? ? ?
Oh ja, Badr is een marrokaan, was ik vergeten :fp:

BNP
04-04-2010, 10:53
zegt genoeg over jouw lijkt me... wat in godsnaam heeft alistair in mma gepresteerd? HELEMAAL NIKS!!

Rogers ALL THE WAY

Jij loopt echt altijd alleen maar dingen te posten zonder ook op maar enige manier objectief te zijn + een berg onzin.. zolang 't maar anti golden glory is he! jammer dat ze toch zo vaak winnen he :thup:

micha
04-04-2010, 11:04
Jij loopt echt altijd alleen maar dingen te posten zonder ook op maar enige manier objectief te zijn + een berg onzin.. zolang 't maar anti golden glory is he! jammer dat ze toch zo vaak winnen he :thup:


zo is het:thup:

TOON
04-04-2010, 11:37
Overeem gaat dit wel redden denk ik, hij moet wel uitkijken voor die stoten van Rogers, kunt zeggen van die amerikanen wat je wilt maar ze zijn zo overtuigd van zichzelf dat ze er vol ingaan en schijt hebben aan de consequenties....en dat pakt wel eens goed uit...

8701.
04-04-2010, 12:41
Wel leuk dat je iets aanhaalt, maar het slaat totaal nergens op. Ik reageerde op jouw opmerking:



Als jij daarna begint over wat mensen hopen over andere vechters of voetbalclubs is dat totaal niet relevant...en het boeit ook geen ene reet!

vertel jij mij dan even wat je met afgunst bedoeld meneertje?

Naj85
04-04-2010, 14:22
Ik denk dat Ali dit gaat winnen, als rogers een goeie knie vangt van Ali dan is het game over. maar Overeem moet wel oppassen voor de stoten van Rogers.
Ik ben iig voor Alistair en denk dat hij dit zeker kan winnen

Irishrover
04-04-2010, 14:43
Ik denk dat Ali dit gaat winnen, als rogers een goeie knie vangt van Ali dan is het game over. maar Overeem moet wel oppassen voor de stoten van Rogers.
Ik ben iig voor Alistair en denk dat hij dit zeker kan winnen

Je beschrijft het goed, beide hebben ze een wapen dat een K.O kan veroorzaken.

Als het staand word uitgevochten, is de vraag: Wie gaat als eerst neer?

8701.
04-04-2010, 15:47
een knie bij Rogers zal niet snel lukken

ik denk dat de kans groter is dat AO op een stoot loopt van Rogers

Sendur
04-04-2010, 15:47
zegt genoeg over jouw lijkt me... wat in godsnaam heeft alistair in mma gepresteerd? HELEMAAL NIKS!!

Rogers ALL THE WAY


nee niet onder een steen, maar dat is inmiddels zolang geleden dat het gewoon vergeet.... dus hij heeft die HW belt waar al 2 jaar geen partij meer om is gevochten?:eek:

Dude wel onder een steen, en Rogers heeft ook niet veel gepresteerd op Arlovski en Fedor na dan.

Overeem is echt wel de betere vechter en test zich op K1 niveau tegen de beste.

Ja in mma vecht hij tegen pannekoeken maar dat deed Rogers ook voor Arlovski en Fedor dusja.

Overeem heeft 100x meer gepresteerd in zijn carriere dan Rogers en dat zal hij gaan bewijzen in zijn partij.

Overeem op KO ronde 1.

8701.
04-04-2010, 15:55
Dude wel onder een steen, en Rogers heeft ook niet veel gepresteerd op Arlovski en Fedor na dan.

Overeem is echt wel de betere vechter en test zich op K1 niveau tegen de beste.

Ja in mma vecht hij tegen pannekoeken maar dat deed Rogers ook voor Arlovski en Fedor dusja.

Overeem heeft 100x meer gepresteerd in zijn carriere dan Rogers en dat zal hij gaan bewijzen in zijn partij.

Overeem op KO ronde 1.

gast vergeet het K1 gebeuren..

je zegt het goed Rogers heeft niks gepresteerd behalve op Arlovski en Fedor na..dat is het em nou juist! daar heeft ie indruk achtergelaten

wat heeft AO gepresteerd op MMA gebied? Hunt(geen topper) fujita (opa) sylvester en thompson geen uitleg nodig

Sendur
04-04-2010, 17:58
gast vergeet het K1 gebeuren..

je zegt het goed Rogers heeft niks gepresteerd behalve op Arlovski en Fedor na..dat is het em nou juist! daar heeft ie indruk achtergelaten

wat heeft AO gepresteerd op MMA gebied? Hunt(geen topper) fujita (opa) sylvester en thompson geen uitleg nodig

Dude kijk even verder terug.

Alistair zijn carriere is wel een stukje indrukwekkender dan die van Rogers.
Deze man heeft alles meegemaakt en deed het altijd redelijk goed bij PRIDE.

En dat K1 gebeuren vergeet ik niet want hij kan wel pannekoeken in mma vechten dat is ook wel maar hij vecht in K1 tegen de besten dus mij gaat het erom dat hij zich competatief blijft testen.

Hij vecht 4 keer zoveel als Rogers en hij is in shape.
Hij mag wel tegen pannekoeken vechten in mma hij slacht ze ook allemaal af dusja.
Al helemaal qua skills en ervaring.

Geloof me hij pakt Rogers wel, Alistair is in alle opzichten vele malen beter, ervaring, skills etc.

RamonaS
04-04-2010, 18:23
een knie bij Rogers zal niet snel lukken

ik denk dat de kans groter is dat AO op een stoot loopt van Rogers

Alsof een knie het enige wapenfeit is wat Ali in huis heeft...:rolleyes:
Denk dat de kans dat Rogers op een voltreffer van Ali loopt groter is als andersom...

Tony
04-04-2010, 19:16
War Overeem!!!

Hoop echt dat ie overtuigend weet te winnen van Rogers... Maar vlak Rogers zeker niet uit. Hij heeft tegen Fedor laten zien dat ie een behoorlijk potje weerstand kan bieden. En hij heeft ook nog eens beton in zijn knuisten.. misschien nog wel meer da Overeem. Maar Overeem is by far de meer completere vechter.

Hoop eigenlijk zelfs nog meer op een submission dan een KO overwinning voor Ali.

8701.
04-04-2010, 19:20
Alsof een knie het enige wapenfeit is wat Ali in huis heeft...:rolleyes:
Denk dat de kans dat Rogers op een voltreffer van Ali loopt groter is als andersom...

wint bijna elke partij met zn knie en meteen zn grootste wapen..

qua kracht doen ze niet voor elkaar onder en op de grond heeft rogers mij zwaar verast in de partij tegen fedor..

RamonaS
04-04-2010, 19:44
wint bijna elke partij met zn knie en meteen zn grootste wapen..

qua kracht doen ze niet voor elkaar onder en op de grond heeft rogers mij zwaar verast in de partij tegen fedor..

Zijn knie is misschien wel zijn grootste wapen, maar zeker niet zijn enige...
Ali is als vechter veel completer dan Rogers.

We gaan het snel zien!

8701.
04-04-2010, 19:47
Zijn knie is misschien wel zijn grootste wapen, maar zeker niet zijn enige...
Ali is als vechter veel completer dan Rogers.

We gaan het snel zien!

vind AO ook completer

maar de completere vechters winnen niet altijd

RamonaS
04-04-2010, 19:49
vind AO ook completer

maar de completere vechters winnen niet altijd

Daar heb je helemaal gelijk in.

El
04-04-2010, 20:06
Ik zeg guillotine.

Lionheart
04-04-2010, 22:14
Overeem zal hem slopen!

Op elk front is Overeem sterker, staand en op de grond.

Overeem heeft de luxe om te kiezen om Rogers eruit te trappen met lowkicks (zie Manhoef / Lawler) en dan voor een shoot gaan (wat Manhoef niet deed) of gewoon te submitten.

De gasten die Overeem niet mogen, pfffff .... jaloers op zn lichaam, hahaha!

Petrosyan188
04-04-2010, 22:21
De gasten die Overeem niet mogen, pfffff .... jaloers op zn lichaam, hahaha!

ik zal niet ontkennen... tuurlijk zou ik ook zo'n lichaam wel hebben maar als ik dan toch mag kiezen doe dan maar als badr en/of petrosyan ziet er toch iets 'normaler' en persoonlijk beter uit:thup:

wrestler_nl
04-04-2010, 23:08
WARRRR ROGERS!!
Rogers via KO!
Overeem heeft een glazen kin!

warbunny
04-04-2010, 23:22
Overeem zal hem slopen!

Op elk front is Overeem sterker, staand en op de grond.

Overeem heeft de luxe om te kiezen om Rogers eruit te trappen met lowkicks (zie Manhoef / Lawler) en dan voor een shoot gaan (wat Manhoef niet deed) of gewoon te submitten.

De gasten die Overeem niet mogen, pfffff .... jaloers op zn lichaam, hahaha!
Het gevaar in dit gevecht is vermoed dat Rogers een stoot van Overeem beter kan hebben dan Overeem een stoot van Rogers. Ik geef Overeem meer kans maar met de kleine handschoenen is het veel makkelijker om te landen en daarom is het zo gemakkelijk niet.

Naj85
05-04-2010, 02:09
Je beschrijft het goed, beide hebben ze een wapen dat een K.O kan veroorzaken.

Als het staand word uitgevochten, is de vraag: Wie gaat als eerst neer?
Hey mate, whatsap :thup:

dat vraag ik me ook af, maar heb toch meer vertrouwen in Alistair. die heeft veel meer ervaring en is over het algemeen ook een completere vechter. heeft de laatste tijd op MMA gebied misschien wel tegen pannekoeken gevochten, maar op K1 gebied heeft hij zich wel bewezen bij de top te horen. Dat is wel wat anders dan MMA maar toch denk ik dat Ali ook een van de beste MMA vechters op de wereld is van dit moment
en ik hoop ook dat hij wint!

Irishrover
05-04-2010, 08:22
Hey mate, whatsap :thup:

dat vraag ik me ook af, maar heb toch meer vertrouwen in Alistair. die heeft veel meer ervaring en is over het algemeen ook een completere vechter. heeft de laatste tijd op MMA gebied misschien wel tegen pannekoeken gevochten, maar op K1 gebied heeft hij zich wel bewezen bij de top te horen. Dat is wel wat anders dan MMA maar toch denk ik dat Ali ook een van de beste MMA vechters op de wereld is van dit moment
en ik hoop ook dat hij wint!

Hey andere mate! Bij mij gaat alles goed en bij jou?

Ali heeft meer ervaring inderdaad, daarmee kan hij de wedstrijd onder controle houden.
Op MMA gebied wordt Brett zijn test sinds tijden.

Staand laat hij inderdaad goeie dingen zien, ben meer benieuwd naar het grondwerk van hem.
op de grond deed Brett het verassend goed tegen Fedor, zal hij ook op de grond ook verassen tegen Ali?

oosterbuur
05-04-2010, 08:45
Ik denk niet dat Rogers tegen een knie zal loopen...in de clinch geeft hij een paar korte hoeken...en dan kaaboosh! Good night Irene! Mischien moet Rogers nog een ground and pound bovenop pakken ;) Maar ik geloof echt niet dat Alistair het red tegen hem.

War Rogers!

Justinian
05-04-2010, 09:59
Ik vermoed dat zijn kansen door sommigen hier hoger worden ingeschat omdat men een hekel heeft aan Alistair of Golden Glory.

Rogers is niet kansloos, maar wel 'kansarm' denk ik; 80 - 20 schat ik zo in, in het nadeel van Rogers ;) Die 20% baseer ik op het feit iedere 'heavy puncher' een kans heeft en hij in zijn partij tegen Fedor heeft laten zien dat hij incasseringsvermogen heeft. Als Alistair het spelletje slim speelt is hij in de eerste ronde al klaar.

RamonaS
05-04-2010, 10:21
Ik vermoed dat zijn kansen door sommigen hier hoger worden ingeschat omdat men een hekel heeft aan Alistair of Golden Glory.

Rogers is niet kansloos, maar wel 'kansarm' denk ik; 80 - 20 schat ik zo in, in het nadeel van Rogers ;) Die 20% baseer ik op het feit iedere 'heavy puncher' een kans heeft en hij in zijn partij tegen Fedor heeft laten zien dat hij incasseringsvermogen heeft. Als Alistair het spelletje slim speelt is hij in de eerste ronde al klaar.

Dat valt best mee :lol:

8701.
05-04-2010, 10:47
Ik vermoed dat zijn kansen door sommigen hier hoger worden ingeschat omdat men een hekel heeft aan Alistair of Golden Glory.

Rogers is niet kansloos, maar wel 'kansarm' denk ik; 80 - 20 schat ik zo in, in het nadeel van Rogers ;) Die 20% baseer ik op het feit iedere 'heavy puncher' een kans heeft en hij in zijn partij tegen Fedor heeft laten zien dat hij incasseringsvermogen heeft. Als Alistair het spelletje slim speelt is hij in de eerste ronde al klaar.

jonge bedankt dat je het nu toch even aanhaalt..

als je goed leest zie je dat iedereen een goede reden onderbouwt waarom AO of Rogers wint en dan haal jij er weer bij omdat men een hekel heeft aan AO of GG.

je kunt het ook omdraaien..bij jou kan GG en AO niks fout doen en hang je hele dag aan hun ballen..maar niet getreurd, alle mods zijn hier zo :fp:

baraa_a
05-04-2010, 10:54
Alistair gaat al jullie azijnzeikers de mond snoeren. net als vabdaag met die bosnier


net als op 5 dec? :thup:

X2??

thrillseekah
05-04-2010, 11:04
jammer dat rogers zo'n tegenstanders krijgt, hij kan zich niet echt opwerken zo.

zdestined
05-04-2010, 11:11
ik denk dat een hoop meer AO zouden mogen en de partij gunnen als hij voor eens en voor altijd iedereen hun gedachte over 'gebruik van wat spullen' , dat zij ernaast zitten...
zou leuk zijn als hij een paar van die tests aflegt bij onafhankelijke partijen en met als afspraak dat het publiek deze ook werkelijk te zien krijgt...
Zou veel problemen rond AO oplossen... maar ja sinds dat nooit zal gebeuren blijft het een raadsel of ie gebruikt of niet....kinda like 'what came first chicken or the egg'?

Briant
05-04-2010, 11:24
Als AO het goed doet heeft dit goede gevolgen voor MMA in Nederland. Het zou daarom dom zijn om niet te hopen dat Alistair wint. In dit geval schat ik hem ook nog eens hoger in dan Rogers. Staand is Alistair veel vooruit gegaan, ik hoop dat hij nu ook beter kan incasseren. Op de grond is Alistair gewoon de beste van de twee.

De rede dat Badr Hari wordt uitgekotst in Nederland is omdat hij al meerdere malen heeft laten zien geen voorbeeldfunctie te zijn en hij heeft op deze manier Nederland te schande gezet. Alistair daarentegen is altijd juist en correct geweest.

8701.
05-04-2010, 11:37
Als AO het goed doet heeft dit goede gevolgen voor MMA in Nederland. Het zou daarom dom zijn om niet te hopen dat Alistair wint. In dit geval schat ik hem ook nog eens hoger in dan Rogers. Staand is Alistair veel vooruit gegaan, ik hoop dat hij nu ook beter kan incasseren. Op de grond is Alistair gewoon de beste van de twee.

De rede dat Badr Hari wordt uitgekotst in Nederland is omdat hij al meerdere malen heeft laten zien geen voorbeeldfunctie te zijn en hij heeft op deze manier Nederland te schande gezet. Alistair daarentegen is altijd juist en correct geweest.

altijd juist en correct?

Bloemendaal incident?

Hans Vos
05-04-2010, 12:11
altijd juist en correct?

Bloemendaal incident?bloemendaal incident ?? vraag me af als het jan de metselaar was geweest of je er het zelfde over geoordeeld had ?? laten we voorop stellen dat als er iemand aan 1 van mijn broers zit hij van mij ook een draai om zijn oren krijgt ,portier of niet .
je kan een hekel hebben aan BB en GG wat je wilt maar de resultaten wat betreft ali zijn staande werk spreken voor zich en iedereen die vind dat hij geen topper is geworden op het staande vlak is blind en moet maar eens op bezoek bij een goeie dokter .je kan praten wat je wilt maar ali is op dit moment samen met sem en badr de top 3 in de K1.
Ook op de grond staat hij zeker zijn mannetje , al een paar jaar geleden had chris dolman heel veel respect voor zijn skills en kracht en sorry ik neem chris wel ff serieuser als al die antie GG mensen .
denk dat ali rogers gewoon oprold en ben dan benieuwd wat dan de reacties zijn , is ali dan een topper of was rogers weer een makkie/koekebakker ?? groet hans

8701.
05-04-2010, 12:17
bloemendaal incident ?? vraag me af als het jan de metselaar was geweest of je er het zelfde over geoordeeld had ?? laten we voorop stellen dat als er iemand aan 1 van mijn broers zit hij van mij ook een draai om zijn oren krijgt ,portier of niet

voorbeeldfunctie? :fp:

Pahlavan
05-04-2010, 12:25
ik denk dat een hoop meer AO zouden mogen en de partij gunnen als hij voor eens en voor altijd iedereen hun gedachte over 'gebruik van wat spullen' , dat zij ernaast zitten...
zou leuk zijn als hij een paar van die tests aflegt bij onafhankelijke partijen en met als afspraak dat het publiek deze ook werkelijk te zien krijgt...
Zou veel problemen rond AO oplossen... maar ja sinds dat nooit zal gebeuren blijft het een raadsel of ie gebruikt of niet....kinda like 'what came first chicken or the egg'?

daar heb je zeker gelijk in! en als ik op amerikaanse forums rond kijk dan merk ik dat dat ook de grootste reden is waarom mensen AO niet mogen. maar laten we eerlijk zijn... alles is ook wel heel erg verdacht verlopen de laatste tijd rondom alistair. maarja het blijft een spel van welles/nietes dus laten we iig blij zijn dat hij na jaren weer in de US vecht :)

ohja btw: war rogers! (hoewel ik denk dat alistair te veel voor hem zal zijn)

Briant
05-04-2010, 12:31
voorbeeldfunctie? :fp:

Gelukkig waren bij dat incident geen miljoenen mensen over de hele wereld.

Tony
05-04-2010, 12:58
zou leuk zijn als hij een paar van die tests aflegt bij onafhankelijke partijen en met als afspraak dat het publiek deze ook werkelijk te zien krijgt...


Zucht... waarom zou Alistrair dit moeten ondergaan? Als hij gaat knokken tegen Rogers dan moet hij net als elke andere vechter in een potje pissen.

Als ze bepaalde verboden stoffen in dit potje aantreffen dan is het over voor Overeem. Zo niet, dan is hij onschuldig en kan ie gaan knokken.

8701.
05-04-2010, 13:08
Zucht... waarom zou Alistrair dit moeten ondergaan? Als hij gaat knokken tegen Rogers dan moet hij net als elke andere vechter in een potje pissen.

Als ze bepaalde verboden stoffen in dit potje aantreffen dan is het over voor Overeem. Zo niet, dan is hij onschuldig en kan ie gaan knokken.

en hoelang blijven die stoffen in je urine?

Hans Vos
05-04-2010, 13:45
voorbeeldfunctie? :fp:dus als jij met een broer op stap bent en een paar gasten drijven hem in een hoek of geven hem er een paar ga jij de donald duck zitten lezen op het toilet en doet net of je neus bloed ?? ga ik toch liever met ali om !!! groet hans

Tony
05-04-2010, 13:47
en hoelang blijven die stoffen in je urine?

Dat weet ik niet. Ik heb daar geen verstand van.

Maar aangezien er regelmatig vechters betrapt worden op steroids denk ik dat de stoffen lang genoeg in je bloed blijven.

ArjanV
05-04-2010, 13:50
en hoelang blijven die stoffen in je urine?

Afhankelijk van welke stoffen gebruikt zijn...maar geloof maar dat de urine tests van Ali niet positief zullen zijn hoor...

Chane
05-04-2010, 13:56
WAR ALI! :)
Hoop zo dat hij dit gaat winnen.

8701.
05-04-2010, 13:58
Afhankelijk van welke stoffen gebruikt zijn...maar geloof maar dat de urine tests van Ali niet positief zullen zijn hoor...

en hoe weet je dat zo zeker?

Hendy
05-04-2010, 14:21
en hoe weet je dat zo zeker? Slak.. zout.. Gast, je probeert ook echt alles om Ali O naar beneden te halen.. heeft ie je vroeger gepest ofzo? zit aub niet zo te zuigen man!

MB667
05-04-2010, 14:25
wat een haters hier. gedverdemme.

YoMarK
05-04-2010, 14:25
Hij word binnenkort getest, en als er dan niets word gevonden dan is ie wat mij betreft gewoon clean. Nooit wat gevonden is dus gewoon clean. Bij de gevechten in Japan (K-1/DREAM) boeit met dat verder niet, aangezien er daar niet of nauwelijks getest word en dus iedereen wat gebruikt kan hebben.

Feit is dat Alistair wel zo af en toe getest word in the USA, en de rest van onze nederlandse topvechters in de K-1 dus nooit. Wat een non-discussie dus.

makavelli
05-04-2010, 14:34
echt triest al haters... war Alistair!!

iconian
05-04-2010, 15:04
rogers maakt geen kans

LeeMurray
05-04-2010, 15:14
Ik denk dat Ali hem in de 1e ronde een KO bezorgt met z'n knieën. Rogers heeft een puncher's chance, maar Ali is m.i. op elk terrein sterker. Ali heeft veel meer gepresteerd op het gebied van MMA om maar niet te spreken over z'n prestaties in K1.

Ik respecteer ieders mening, maar iemand als bijv. die "petrosyan" zet zichzelf aardig voor paal door anders te beweren. Ik vind het ook vreemd dat mensen niet voor Nl vechters kraken als ze tegen buitenlanders vechten. Dan vinden mensen het vreemd dat vechters niet in Nl willen vechten...

stiffler
05-04-2010, 15:56
Ik respecteer ieders mening, maar iemand als bijv. die "petrosyan" zet zichzelf aardig voor paal door anders te beweren. Ik vind het ook vreemd dat mensen niet voor Nl vechters kraken als ze tegen buitenlanders vechten. Dan vinden mensen het vreemd dat vechters niet in Nl willen vechten...

Moet iedere Nederlander chauvinistisch zijn ?
Waar staat dat ? Iedereen moet dit lekker zelf weten... Wat een gezeur allemaal zeg..

Ps. Ik hoop daarentegen wel dat Ali laat zien dat hij een top 5 fighter is...
En dat hij maar een mooie sub eruit gooit tegen Rogers ;)

ArjanV
05-04-2010, 16:07
en hoe weet je dat zo zeker?

ALS Alistair Overeem gebruikt,ik heb daar zelf wel mijn gedachten over maar wat die zijn is niet van belang,zou hij natuurlijk niet eerder naar Amerika gaan om te knokken dan dat een eventuele test negatief zou zijn... Het is niet moeilijk om te achterhalen hoe lang bepaalde stoffen te traceren zijn met een urinetest...helemaal voor mensen uit de Body Building wereld....en als je echt helemaal 100% safe wil zijn laat je je hier toch gewoon nog even testen...

Lionheart
05-04-2010, 16:24
Alistair is gewoon een baas, in de K1 kan hij IEDEREEN hebben en in het MMA zou dat ook zomaaar kunnen.

Gewoon een topvechter!

Klaar!!

ArjanV
05-04-2010, 16:51
Een topvechter met een niet al te best incasseringsvermogen....that's the problem!
En natuurlijk hoop ik dat hij Rogers opvreet...maar mocht hij ooit tegen Fedor moeten knokken (ik geloof er niet in) dan heb ik toch wat meer moeilijkheden om mijn favoriet aan te wijzen...

Hans Vos
05-04-2010, 17:43
de nederlanders kunnen nog een hoop leren van de japanners daar worden mensen als ali op handen gedragen , groet hans

Lionheart
05-04-2010, 18:28
de nederlanders kunnen nog een hoop leren van de japanners daar worden mensen als ali op handen gedragen , groet hans

x2

micha
05-04-2010, 18:35
x3

lopez86
05-04-2010, 18:48
Alistair heeft gewoon de betere papieren, Rogers kan dit in theorie nooit winnen.
Staand is Alistair beter (K-1) op de grond ook (Abu Dhabi trials winnaar) en hij heeft veel meer ervaring tegen topcontenders.
Het enige wat Rogers heeft op z'n 10-1 CV is een winst tegen Arlovski, de rest zijn cans.

Daarbij, als je ook maar enige weerstand bied tegen legendary Fedor Emelianenko doe je het al goed en word je de hemel ingeprezen.
En ik weet niet hoor maar volgens mij ging hij uiteindelijk gewoon KO.


X2??

Doe niet zo bijdehand zeg :fp:
Onderbouw het dan tenminste, slaat natuurlijk helemaal nergens op dit.

Sendur
05-04-2010, 18:51
Topic gaat nergens meer heen...

OXY
05-04-2010, 19:31
Wat een haters hier, dat je zoveel energie (tijd) stopt in het halen van je eigen gelijk, dan wel het verdedigen van je mening.

Dat zegt toch wel een hoop over de persoon zelf, vroeger veel gepest waarschijnlijk en dus zwaar gefrustreerd.

Btw: Allister all the way..........

El Bambino
05-04-2010, 19:46
de nederlanders kunnen nog een hoop leren van de japanners daar worden mensen als ali op handen gedragen , groet hans

Gelukig leven wij in een land waar we juist onze hersens gebruiken en waar we lekker nuchter zijn in plaats van Mensen als god te behandelen enkel omdat ze ergens goed in zijn :whistling:

Irishrover
05-04-2010, 20:19
Ik vermoed dat zijn kansen door sommigen hier hoger worden ingeschat omdat men een hekel heeft aan Alistair of Golden Glory.

Rogers is niet kansloos, maar wel 'kansarm' denk ik; 80 - 20 schat ik zo in, in het nadeel van Rogers ;) Die 20% baseer ik op het feit iedere 'heavy puncher' een kans heeft en hij in zijn partij tegen Fedor heeft laten zien dat hij incasseringsvermogen heeft. Als Alistair het spelletje slim speelt is hij in de eerste ronde al klaar.

Helaas wordt niet alles inderdaad objectief bekeken, maar iemand zei hier een keer dat je op een forum bijna alles mag/kunt zeggen.

Waarom zou je en vechter moeten haten?
Omdat hij van je favoriet gewonnen heeft?
Om z'n afkomst?

Antwoord is: Ja, want dat is duidelijk te merken.

Persoonlijk vind ik Ali staand meer de technische vechter die harde stoten in huis heeft.
Opvallend is het ook dat hij alle lowkicks blokt, tijdens de K1 wedstrijden kun je dat goed zien.

Brett heeft zware cafehoeken in huis, maar in mijn ogen ietjes traag en voorspelbaar.
Op de grond verraste hij Fedor, weet niet of hij dit ook kan voortzetten tegen Ali.

Ali z'n ground is denk toch heel wat beter.

Ik denk dat Ali wel wint, omdat hij sneller/technischer is als Brett.
Denk dat Brett alleen kan winnen als Ali tegen een stoot aanloopt.

Denk niet dat dit gaat gebeuren.

Maar wie weet wordt het beslist doormiddel van een submission.

Hans Vos
06-04-2010, 16:24
Gelukig leven wij in een land waar we juist onze hersens gebruiken en waar we lekker nuchter zijn in plaats van Mensen als god te behandelen enkel omdat ze ergens goed in zijn :whistling:ja we zijn zo nuchter dat als er een voetbal elftal het eindelijk een keer gelukt is het balletje goed rond te spelen we 50% van de woonboten in amsterdam laten zinken en beschadigen , alle bushaltes vernielen -alle telefooncellen aan diggellen gooien en aan het eind van de avond dronken met elkaar op de vuist gaan om even later een spoor van vernieling te trekken van het leidse naar het rembrandsplein .hoe noemen we dat ook al weer ??? voetbal liefde ?? trots op nederland ?? of gewoon nuchter ???? nee hoor dat heet massa hysterie !!!!!!!!! geef mij dan die jappanners maar :thup:groet hans

Garcia
06-04-2010, 16:27
Wordt lastig voor Alistair maar ik denk dat hij wel gaat winnen. Ben benieuwd naar de gastank van Rogers want ik denk dat als hij de 2e ronde haalt hij op zal zijn en Alistair hem in een clinch met knieen gaat pakken.

Worf
07-04-2010, 04:58
en hoelang blijven die stoffen in je urine?

18 maanden
Nandrolone Decanoate (Deca Durabolin)

12 maanden
Nandrolone Phenylpropionate

5 maanden
Boldenone Undecylate (Equipoise),
Methenolone Enanthate (Primobolan),
Trenbolone (Finaject),
Trenbolone Acetate,
Injectable Methandienone (Dianabol)

3 maanden
Testosterone-Mix (Sustanon / Omnadren),
Testosterone Enanthate (Testoviron / Primotestan),
Testosterone Cypionate (Testex)

2 maanden
Oxymetholone (Anadrol / Anapolan),
Fluoxymesterone (Halotestin),
Injectable Stanozolol (Winstrol),
Formebolone,
Drostanolone Propionate (Masteron)

5 weken
Orale Methandienone (Dianabol),
Mesterolone (Proviron),
Ethylestrenole,
Noretadrolone (Nilevar)

3 weken
Oxandrolone (Anavar),
Oral Stanozolol (Winstrol)

2 weken
Testosterone Propionate (Viromone)

1 weken
Testosterone Undecanoate (Andriol)

4 dagen
Clenbuterol,
Ephedrine Hydrochloride

Enkele uren/dagen
Testosterone Suspension


als ik op amerikaanse forums rond kijk dan merk ik dat dat ook de grootste reden is waarom mensen AO niet mogen.

Vind ik ook zo'n grote bullshit, die hypocriete amerikanen moeten eens naar hun eigen vechter kijken. Alsof ze in de UFC allemaal zo clean zijn.. Maar OA mogen ze dan niet omdat hij gebruikt? Pfff..

Marquis
07-04-2010, 08:45
Ik vermoed dat zijn kansen door sommigen hier hoger worden ingeschat omdat men een hekel heeft aan Alistair of Golden Glory.

Rogers is niet kansloos, maar wel 'kansarm' denk ik; 80 - 20 schat ik zo in, in het nadeel van Rogers ;) Die 20% baseer ik op het feit iedere 'heavy puncher' een kans heeft en hij in zijn partij tegen Fedor heeft laten zien dat hij incasseringsvermogen heeft. Als Alistair het spelletje slim speelt is hij in de eerste ronde al klaar.



Nou ik moet zeggen dat AO zich de laatste tijd voorbeeldig gedraagt richting de pers en andere vechters. Ik zie weer die oude sympathieke vechter en persoon op de beeldschermen tevoorschijn komen.

AO heeft dat gehype en praatjes niet nodig... heeft hij die wel dan gaan mensen idd een ander beeld van hem krijgen. Ik snap dat hij even last had van het syndroom Bas.. Maar ik heb het gevoel dat hij daar van genezen is.

Saki had hier ook last van na verliespartij tegen Peter en Remy en

Zimmerman had er ook last van na zijn partij tegen Bouzidi.


"Ja ik wil een rematch tegen Bouzidi en tegen Badr etc etc "

Nederlanders houden niet van al die poehoe en praatjes wij willen topsporters als hier boven zien spreken in de ring (laat dat praten aan ons over) :lol:. Zie een Nicky Holzken.. een jonge sympathieke knul die topsport beoefent en een gezin moet onderhouden en nooit rare dingen of dissrespectfull praat over een collega vechter. Een ware prof en voorbeeld voor velen.

Zo een jongen sluit je snel in je hart.


Ontopic: Betreft Rogers vs Alistair ... tja ik moet het nog maar zien of deze gevecht er van komt. Op dit moment neem ik de organisatie SF niet echt serieus.

Petrosyan188
07-04-2010, 11:34
helemaal mee eens marquis

Naj85
11-04-2010, 14:51
Hey andere mate! Bij mij gaat alles goed en bij jou?

Ali heeft meer ervaring inderdaad, daarmee kan hij de wedstrijd onder controle houden.
Op MMA gebied wordt Brett zijn test sinds tijden.

Staand laat hij inderdaad goeie dingen zien, ben meer benieuwd naar het grondwerk van hem.
op de grond deed Brett het verassend goed tegen Fedor, zal hij ook op de grond ook verassen tegen Ali?
ai mate, ook goed man

Als Rogers hem goed raakt met een flinke poeier van hem, dan denk ik dat Ali neergaat. Als Badr dat kan, dan moet Rogers dat ook kunnen. maar dat waren wel K1 regels. ik denk dat het grondwerk van Ali toch beter is dan dat van Rogers, maar zoals jij het al zegt, dit wordt zijn test sinds tijden

Maar ik hoop gewoon dat Ali wint man, ik ben voor Alistair :thup:

Irishrover
11-04-2010, 14:59
ai mate, ook goed man

Als Rogers hem goed raakt met een flinke poeier van hem, dan denk ik dat Ali neergaat. Als Badr dat kan, dan moet Rogers dat ook kunnen. maar dat waren wel K1 regels. ik denk dat het grondwerk van Ali toch beter is dan dat van Rogers, maar zoals jij het al zegt, dit wordt zijn test sinds tijden

Maar ik hoop gewoon dat Ali wint man, ik ben voor Alistair :thup:

Haha ok dan.
Ik denk dat we wel weten wat we ongeveer kunnen verwachten, hoop ook dat de 'eindpunch' van Ali komt.

Nog eventjes & het is zover.

Marquis
11-04-2010, 15:44
de nederlanders kunnen nog een hoop leren van de japanners daar worden mensen als ali op handen gedragen , groet hans


Zal ik dan maar mijn kat op eten vanavond ?

Naj85
11-04-2010, 17:36
Zal ik dan maar mijn kat op eten vanavond ?
dat doen ze toch alleen in China?

Kaminoko
11-04-2010, 17:42
Zucht... waarom zou Alistrair dit moeten ondergaan? Als hij gaat knokken tegen Rogers dan moet hij net als elke andere vechter in een potje pissen.

Als ze bepaalde verboden stoffen in dit potje aantreffen dan is het over voor Overeem. Zo niet, dan is hij onschuldig en kan ie gaan knokken.

We weten beide dat in een potje pissen op een afgesproken datum NIKS voorsteld.
Iemand met verstand kan zijn cycle inplannen en dan gewoon clean pissen.

Ook is alleen urine test onvoldoende.Ze moeten net als bij Mayweather vs mosley Olympic style testing toepassen. Dan pas zal MMA schoon zijn.

lopez86
11-04-2010, 18:03
We weten beide dat in een potje pissen op een afgesproken datum NIKS voorsteld.
Iemand met verstand kan zijn cycle inplannen en dan gewoon clean pissen.

Ook is alleen urine test onvoldoende.Ze moeten net als bij Mayweather vs mosley Olympic style testing toepassen. Dan pas zal MMA schoon zijn.

De vraag is of je dat wil.

Kaminoko
12-04-2010, 01:02
logische antwoord is Ja.
Beter voor de gezondheid van de vechters, betere voorbeeld voor de amateurs en het is gewoon eerlijk.

Ik zeg niet dat Overeems fysiek onmogelijk te behalen is zonder AAS maarja het ziet er toch wel verdacht uit.

Als ze nou random tests doen en hij wordt niet gepakt dan is hij zeker clean.

anoniem gg
12-04-2010, 06:12
Nou ik moet zeggen dat AO zich de laatste tijd voorbeeldig gedraagt richting de pers en andere vechters. Ik zie weer die oude sympathieke vechter en persoon op de beeldschermen tevoorschijn komen.

AO heeft dat gehype en praatjes niet nodig... heeft hij die wel dan gaan mensen idd een ander beeld van hem krijgen. Ik snap dat hij even last had van het syndroom Bas.. Maar ik heb het gevoel dat hij daar van genezen is.

Saki had hier ook last van na verliespartij tegen Peter en Remy en

Zimmerman had er ook last van na zijn partij tegen Bouzidi.



Nederlanders houden niet van al die poehoe en praatjes wij willen topsporters als hier boven zien spreken in de ring (laat dat praten aan ons over) :lol:. Zie een Nicky Holzken.. een jonge sympathieke knul die topsport beoefent en een gezin moet onderhouden en nooit rare dingen of dissrespectfull praat over een collega vechter. Een ware prof en voorbeeld voor velen.

Zo een jongen sluit je snel in je hart.


Ontopic: Betreft Rogers vs Alistair ... tja ik moet het nog maar zien of deze gevecht er van komt. Op dit moment neem ik de organisatie SF niet echt serieus.

Hey Marquis, weer slecht geslapen , oude koeien uit de sloot halen en overal je eigen draai aangeven, waar mensen wel of niet last van hebben.
Ik lees in de reactie van Petrosyan, dat hij naast je heeft gelegen en je hebt hem waarschijnlijk de hele nacht wakker gehouden met je gedraai en geschreeuw over GG, je hoeft je tegenwoordig niet te schamen om nicht te zijn, daar kun je gewoon openlijk voor uit komen. In de states houden ze wel van een hype en daar wordt goed geld betaald, dus laat ons maar schuiven bij GG!

Ik weet dat je elke keer alles wat negatief is rondom GG (of wat jij denk wat negatief is) erbij moet halen om daarna weer on topic te gaan, maar probeer eens het volgende.
Eet minder suiker.
Eet gezond
Doe aan sport
En je mag best sex hebben met Petrosyan voor je gaat slapen
Misschien kunnen jullie beide dan een goede nachtrust krijgen en raken jullie minder gefrustreerd.

Even on topic weer, Alistair is in super vorm en heeft een tweede "snack" nodig in de vorm van een Brett Roger reep!

Nu ben ik weg, anders wordt het straks te heet om op het strand die vitamine D walk te doen,

Love and Peace

micha
12-04-2010, 07:59
lol@bas

Petrosyan188
12-04-2010, 11:53
@bas

advies (http://www.allebedrijveninbreda.nl/gids/548/Praktijken-psychiaters_breda/index.html)

B3 lik3 M3
12-04-2010, 12:04
Heren!

ON-TOPIC graag!!