PDA

View Full Version : UITSLAGEN BJJ KIMÉ OPEN 2010.



mdk
03-04-2010, 21:16
Bij deze wil ik namens de organisatie alle deelnemers en toeschouwers bedanken voor de opkomst tijdens de 1e BJJ KIMÉ OPEN 2010.

De organisatie hoopt dat u allen een sportieve dag hebt gehad en dat wij u hopelijk bij de volgende editie weer mogen begroeten.



WHITE BELT -70KG.

1 Pele Nguyen - UCT / Team Agua.
2 Mohamed Addelgani - EXIT BJJ.
3 Ryan Aire - UCT / Team Agua.

WHITE BELT -76KG.

1 Albamonte Uriel - Shocx.
2 Jannick Daems - EXIT BJJ.
3 Wilco Meulendijk - Kimé.

WHITE BELT -82KG.

1 Bert van Irsel - Gracie Barra Eindhoven.
2 Sam van Bellingen - EXIT BJJ.
3 Emran Akdemir - EXIT BJJ.

WHITE BELT -88KG / -94KG.

1 Daan Kooiman - Rickson Gracie.
2 Erik Zentveld - UCT / Team Agua.
3 Kevin van Vliet - Gracie Barra NL.

WHITE BELT -100KG / +100KG.

1 Loris Tosic - Gracie Barra Maastricht.
2 Marcel de Groot - Rickson Gracie Holland.
3 Marty Mulder - Van Buel Sports / Gracie Barra Maastricht.

DAMES WHITE/BLUE BELT -60.5KG +60.5KG.

1 Laura Hondorp - Gracie Barra Maastricht.
2 Brechje Jacobs - Gracie Barra Maastricht.
3 Adinda Jansen - EXIT BJJ.

BLUE BELT -70KG.

1 Christiaan Elderson - Rickson Gracie Rotterdam.
2 Andy Verstraeten - EXIT BJJ.
3 Roy Remeijsen - Gracie Barra NL.

BLUE BELT -82KG.

1 Marco de Keizer - Team Agua / Kimé.
2 Daan Westra - Gracie Barra Maastricht .
3 Bob Ruijg - Gracie Barra Maastricht.

BLUE BELT -88KG.

1 Brian van Miltenburg - Budo Academy Physical.
2 Sais Azouagh - Rickson Gracie Holland.
3 Leo Noordergraaf - Jiu Jitsu Factory.

BLUE BELT -94KG / -100KG.

1 Arda Guncicek - Rickson Gracie Haarlem.
2 Nicolas Malfait - EXIT BJJ.
3 Eric Roest - Rickson Gracie Holland.

PURPLE / BROWN BELT.

1 Jordy Peute - Gracie Barra Maastricht.
2 Maurice Goffart - EXIT BJJ.
3 Bart Albers - Gracie Barra NL.

OPEN WEIGHT AND BELT.

1 Jessie Gibbs - Team Agua.
2 Arda Guncicek - Rickson Gracie Haarlem.
3 Bruno Charvet -EXIT BJJ.
3 Erik Zentveld - UCT / Team Agua.

mdk
03-04-2010, 21:19
De foto's van dit evenement zullen nog even op zich laten wachten aangezien er een fotograaf van buitenaf voor het maken van de foto's heeft gezorgd.

Samko
03-04-2010, 22:38
bedankt voor de uitslagen

felicitaties voor het hele kimé team, vond het ongelooflijk goed georganiseerd, en hing ook een goede sfeer, tegenover sommige andere tornooien.

Sportvision
03-04-2010, 23:23
bedankt voor de uitslagen

felicitaties voor het hele kimé team, vond het ongelooflijk goed georganiseerd, en hing ook een goede sfeer, tegenover sommige andere tornooien.

ik ken geen bjj toernooien waar een slechte sfeer heerst! Goed om te horen dat het soepel is verlopen allemaal. kon er helaas niet bijzijn om te coachen, werk.. :(

goed om te zien dat de boykes van GracieBarra weer goed gedaan hebben!. special congratz aan bert "baseball" van Irsel, de man presteert het om weer 2 man buiten bewustzijn te choken.. :)

g-unit
03-04-2010, 23:26
Het was zeer een geslaagde toernooi,alles was goed geregeld ik zou zeggen tot de volgende keer.bedankt nogmaals de organisatie.

FightingDutchman
04-04-2010, 09:31
Zoals gezegd inderdaad een leuk toernooi! De zaal was erg mooi aangekleed door de sponsor Hayashi waar ik eerlijk gezegd nog nooit van gehoord had. Maar die er blijkbaar veel moeite in hadden gestoken (tafels, vlaggen, scheidsrechter outfits, podium etc.) waardoor het een en ander er super strak uitzag!

De organisatie was verder nog even wennen maar ook dat verliep steeds beter. Al met al een super toernooi! Volgend jaar zijn we er zeker weer bij.

Solar
04-04-2010, 19:48
Inderdaad strak georganiseerd toernooi.
Zou misschien beter zijn geweest als de prijsuitrijkingen tussendoor gehouden werden. Nu was het voor de witte banders een uur of vier wachten op hun prijs. Voor ons niet zo'n probleem, omdat toch iedereen tot het einde bleef, maar zo krijg je wel lege plekken op de foto uiteindelijk.
Volgend jaar zijn we er weer bij. Hopelijk is de opkomst dan iets groter.

Complimenten :thup:

Samko
04-04-2010, 20:21
special congratz aan bert "baseball" van Irsel, de man presteert het om weer 2 man buiten bewustzijn te choken.. :)

haha, ik zag het helemaal niet aankome, lag ineens te slapen! knap opgezet wel

blaatenator
06-04-2010, 09:14
Leuk toernooi met een prima sfeer! Volgende keer ben 'k er weer bij. Inderdaad wel jammer (voor de witte banders dan) dat de prijsuitreikingen aan het einde waren. Die heb ik helaas moeten missen.

Baseball Bert
06-04-2010, 10:22
haha, ik zag het helemaal niet aankome, lag ineens te slapen! knap opgezet wel

Hoi Samko,

Het is linke choke, op de training is het ook al eens voorgekomen dat iemand niet op tijd afklopte.

In ieder geval een mooi toernooi en iedereen was in no time weer wakker, dat is ook altijd wel prettig.

Volgend jaar kom ik weer, maar zoals solar zegt mogen de prijzen best direct worden uitgereikt nadat een bepaalde band/klasse is afgerond.

Groeten,
Bert

nicolas the red
06-04-2010, 11:50
leuk toernooi, alleen spijtig van de lage opkomst