PDA

View Full Version : Afscheidsgevecht Peter Aerts



sjaakie'tje
04-04-2010, 11:11
Als Aerts stopt met vechten, tegen wie zou je hem graag nog zien vechten in zijn allerlaatste partij?

martijnG
04-04-2010, 11:15
Tegen Hoost in de Arena. Hoost wilde eventueel terugkomen. Ik ben waarschijnlijk 1 vd grootste Aerts fans (wie niet zou je zeggen), maar Peter moet echt stoppen.

univers1l
04-04-2010, 11:21
die stopt niet. vechtershart.
maar om toch maar iemand te kiezen: hoost of lebanner
de nieuwe garde is gewoon een stukkie beter.

PD_EC
04-04-2010, 11:26
als hij stopt dan een partij tegen ernesto hoost

Pahlavan
04-04-2010, 12:05
hoewel ik niet denk dat aerts gaat stoppen... zou een partij tegen hoost idd leuk zijn

Leventdepevent
04-04-2010, 12:13
tegen le banner...die vond ik best verassend gisteravond

Biiyen
04-04-2010, 12:36
Peter was erg 'smal' , hij met gewoon weer naar zijn oude gewicht van 106 kilo. dan hoeft hij ook nog niet te stoppen.

SjorsWilms
04-04-2010, 12:40
Peter was erg 'smal' , hij met gewoon weer naar zijn oude gewicht van 106 kilo. dan hoeft hij ook nog niet te stoppen.

eeeh nee. denk t niet

Petrosyan188
04-04-2010, 12:49
ik weet niet of hoost nog zin heeft om te vechten op zijn 55e.... want peter gaat nog minmaal 10 jaar door!!!!!! WAR PETER!!!

micha
04-04-2010, 12:53
het zou beter zijn als hij stopt . De man is MR k1 die heeft zich al vaak genoeg bewezen.

mikeymcd
04-04-2010, 13:24
als je je nog goed voelt en nog steeds goed vecht, waarom zou je dan stoppen?
In een gevecht kan alles gebeuren en tegen Saki was hij echt heel sterk. Denk idd dat hij weer wat massa moet winnen.

sjaakie'tje
04-04-2010, 13:33
Ik zeg niet dat hij moet stoppen hé, het komt wel in de buurt. Een van de komende jaren zal het toch wel zover zijn. Zelf al wint hij massa, hij gaat er niet sneller door worden. Gezondheid is ook belangrijk. Na zijn knie is hij sterk teruggekomen, maar nu is het weer de elleboog en een operatie.
Ik vind niet dat ie nog iets te bewijzen heeft, maar afscheid nemen is nu eenmaal moeilijk. We zullen zien dit jaar, dat zal al veel duidelijk maken.

Naj85
04-04-2010, 14:01
tegen schilt weer
hoop dat hij dit jaar toch in de finale kan komen en dan tegen schilt en dat aerts dan wint! zou mooie afscheid zijn

Marchant
04-04-2010, 16:00
tegen schilt weer
hoop dat hij dit jaar toch in de finale kan komen en dan tegen schilt en dat aerts dan wint! zou mooie afscheid zijn

2x

marcelt
04-04-2010, 17:25
Dream on .

Het is tijd voor deze grote kampioen om te stoppen . Zijn spraakvermogen is al genoeg aangetast. Hij heeft meer dan genoeg klappen op zijn hoofd gekregen.

wrestler_nl
04-04-2010, 23:10
Le Banner

oosterbuur
05-04-2010, 00:14
Dream on .

Het is tijd voor deze grote kampioen om te stoppen . Zijn spraakvermogen is al genoeg aangetast. Hij heeft meer dan genoeg klappen op zijn hoofd gekregen.

Triest - maar: x2

biggz
05-04-2010, 00:41
Aerts tegen Schilt zou geen pot zijn. Schilt zou hem in de 1e ronde k.o. slaan/trappen
Hoe pijnlijk het ook is, Aerts heeft zijn beste tijd erop zitten en ik denk dat hij gewoon moet stoppen

Justinian
05-04-2010, 00:56
Ik zou hem zeker niet afrekenen op deze laatste partij. De vorige keer won hij bijvoorbeeld nog van Gokhan Saki en dat is in mijn ogen niet de minste. Zoals Thom Harinck het tijdens de persconferentie vertelde; het zat dit keer gewoon niet mee! Ik denk dat Peter op zich nog wel een paar jaar mee kan draaien met de top.

Mocht Peter een afscheidswedstrijd vechten dan zou het denk ik het leukste zijn om hem te plaatsen tegen iemand van de 'oude school'.

gieloe
05-04-2010, 03:25
Wat een gejank weer. Aerts verliest een keer van een Jappaner die imo zwaar onderschat wordt door iedereen. En dan krijg je gelijk weer het geblaat dat hij beter moet stoppen etc. Dit hoorde ik hier ook vorige keer op het forum nadat hij van Hari verloor en daarna zet hij gewoon Zimmerman en Saki aan de kant. Dus waar hebben jullie het over zeg?

STERKE JERKE
05-04-2010, 08:36
Tegen Mike Passenier. Hij moet dan wel uitkijken voor die dodelijke mawas van Mike!

bommel
05-04-2010, 12:49
partij tegen hoost daar zit niemand toch op te wachten!
weet je nog in de arena zo saai! was afgeproken door die 2,
vond ik toen al slap van aerts dat hij tegen betaling verliest
peter "chickendance" aerts

bommel
05-04-2010, 12:51
schilt, allistar, badr,kentaru enzovort en noem er nog een paar op
aerts word door vele nog ko geslagen als hij door gaat

TOON
05-04-2010, 12:56
partij tegen hoost daar zit niemand toch op te wachten!
weet je nog in de arena zo saai! was afgeproken door die 2,
vond ik toen al slap van aerts dat hij tegen betaling verliest
peter "chickendance" aerts

zoooooo jij durft.....
was zeker niet de beste partij die ik gezien heb in de arena, maar wat wil je met zo'n lastminute invalbeurt.....jij noemt het slap.....ik noem het lef.....

kooivechter
05-04-2010, 12:57
partij tegen hoost daar zit niemand toch op te wachten!
weet je nog in de arena zo saai! was afgeproken door die 2,
vond ik toen al slap van aerts dat hij tegen betaling verliest
peter "chickendance" aerts

lul niet dom man

Kemal
05-04-2010, 12:58
Feitosa...

Spinelbow
05-04-2010, 13:15
Abidi!!!!!!!!!!!

Pimp-Daddy
05-04-2010, 14:05
partij tegen hoost daar zit niemand toch op te wachten!
weet je nog in de arena zo saai! was afgeproken door die 2,
vond ik toen al slap van aerts dat hij tegen betaling verliest
peter "chickendance" aerts

peter "chickendance" aerts??? Wat ben jij een sukkel zeg!!

makavelli
05-04-2010, 14:12
Tuurlijk kan aerts nog best mee met de K-1 top. Ik hoop alleen toch dat hij stopt omdat hij al zo veel klappen heeft gehad en zijn spraakvermogen is idd al genoeg aangetast. Hij heeft nu eenmaal een slopende vechtstijl ook voor zichzelf met zijn slechte dekking..

Simone
05-04-2010, 14:21
peter "chickendance" aerts??? Wat ben jij een sukkel zeg!!
Vind het inderdaad nogal een respectloze opmerking voor iemand die al zo ontzettend lang meedraait met de top. Er is niemand die meer respect verdient dan Aerts.

MB667
05-04-2010, 14:33
de tering. wat een niveau hier de laatste tijd!

Biiyen
05-04-2010, 15:11
partij tegen hoost daar zit niemand toch op te wachten!
weet je nog in de arena zo saai! was afgeproken door die 2,
vond ik toen al slap van aerts dat hij tegen betaling verliest
peter "chickendance" aerts

En dit soort opmerkingen krijgt een legende dan even toegestopt van een absolute nobody.

Hendy
05-04-2010, 15:16
partij tegen hoost daar zit niemand toch op te wachten!
weet je nog in de arena zo saai! was afgeproken door die 2,
vond ik toen al slap van aerts dat hij tegen betaling verliest
peter "chickendance" aerts Wat een slap gelul:fp:

Illest
05-04-2010, 15:19
partij tegen hoost daar zit niemand toch op te wachten!
weet je nog in de arena zo saai! was afgeproken door die 2,
vond ik toen al slap van aerts dat hij tegen betaling verliest
peter "chickendance" aerts


je bedoelt de partij die door Sapp gevochten had moeten worden, maar die was er op het laatste moment tussenuit geknepen dus viel Peter voor hem in...

vreemd he? dat Hoost en Aerts niet voluit gingen?

Aerts is een held..

beetje trieste opmerking

Choukri
05-04-2010, 15:24
Jammer dat sommigen hem gelijk afschrijven... Kyotaro was gewoon ontzettend scherp! ik denk dat Aerts en zijn naasten prima weten wanneer de koek op is en tot die tijd zien we hem hopelijk nog vaak knallen!

@ Bommel; ik zou Aerts tegen Hoost prachtig vinden, sterker nog, alleen voor zo'n partij zou ik al een kaartje kopen!

knift
05-04-2010, 15:52
partij tegen hoost daar zit niemand toch op te wachten!
weet je nog in de arena zo saai! was afgeproken door die 2,
vond ik toen al slap van aerts dat hij tegen betaling verliest
peter "chickendance" aerts


Dit is echt de domste reactie die ik ooit gelezen heb op mixfight ik geloof niet dat jij Aerts maar ook iets kent.
Er was die avond maar 1 chicken en dat was Bob Sapp en Aerts zat lekker met een pilsje en een schaal bitterballen verslag te doen tot ze hem vroegen Bob Slapp te vervangen en zo prof als Aerts is ging hij ongetraint met in z'n maag bier en bitterballen de ring in en dat noem jij chickendance sorry hoor maar als jij het zo ziet ben je in mijn ogen een flinke daap!!

blackadder
05-04-2010, 16:24
partij tegen hoost daar zit niemand toch op te wachten!
weet je nog in de arena zo saai! was afgeproken door die 2,
vond ik toen al slap van aerts dat hij tegen betaling verliest
peter "chickendance" aerts
Idioot.:fp:

Budokan
05-04-2010, 18:20
Waarom een afscheidswedstrijd eigenlijk, er is niets meer te winnen en we weten allemaal dat hij een geweldige vechter is. Als het dan toch gebeurt, dan graag tegen Hoost, alhoewel waarom zou Hoost dat na al die jaren doen. Denk dat hij beter zijn 'leerling' Spong kan sturen, die maakt nog een kans.

Irishrover
05-04-2010, 20:29
Peter was ook afgerekend toen hij van Badr verloor, maar daarna won hij overtuigend van Zimmerman & Saki, dat zijn toch de jonkies van nu & zeker niet de allerslechtse.

Nu verliest hij weer & moet volgens het 'publiek' zichzelf weer bewijzen of stoppen.
Peter had duidelijk moeite met Kytar omdat hij gewoonweg veel gewicht heeft verloren.
Gaat ten koste van je kracht & uithoudingsvermogen.

Normaal gaat Peter niet zo snel neer, althans niet K.O
Als je lichter bent, ben je meer kwetsbaar.

Ik zeg: zelf beslissen, van mij mag hij paar kilo bijkomen & wil hem dan wel zien tegen Le Banner, Spong, Jaideep.

Zul je zien dat hij deze partijen gewoon wint.

TOON
05-04-2010, 21:13
Peter was ook afgerekend toen hij van Badr verloor, maar daarna won hij overtuigend van Zimmerman & Saki, dat zijn toch de jonkies van nu & zeker niet de allerslechtse.

Nu verliest hij weer & moet volgens het 'publiek' zichzelf weer bewijzen of stoppen.
Peter had duidelijk moeite met Kytar omdat hij gewoonweg veel gewicht heeft verloren.
Gaat ten koste van je kracht & uithoudingsvermogen.

Normaal gaat Peter niet zo snel neer, althans niet K.O
Als je lichter bent, ben je meer kwetsbaar.

Ik zeg: zelf beslissen, van mij mag hij paar kilo bijkomen & wil hem dan wel zien tegen Le Banner, Spong, Jaideep.

Zul je zien dat hij deze partijen gewoon wint.

klopt, het zal bij aerts op zijn leeftijd bij ieder verlies wel weer een discussie geven....
hij komt misschien tegen de echte top, schilt/badr/overeem/bonjasky te kort, maar kan de rest nog een behoorlijk pak slaag geven denk ik.....
het scheelt denk ik wel dat als je op leeftijd bent zoals aerts dat je dan geen slechte dag kunt permiteren....alles moet top zijn anders wordt het lastig ook tegen de subtop....

Marquis
05-04-2010, 22:32
Ik denk dat je aan een toernooi als de K1 mee moet doen als je er van overtuigd bent om zo een toernooi ooit te winnen. Als Peter realistisch is dan ziet hij zelf ook wel in dat een toernooi waar Badr,Alistair en Sem aan mee doen dat de kans in de toekomst alleen maar kleiner word om weer een K1 titel mee naar huis te nemen.

Jonge honden als Saki,Errol,Tyrone,Alistair kunnen alleen maar beter worden morgen Peter daar integen takelt alleen maar af. Daar kan hij niets aan doen want zo werkt de natuur (Niet kwaad bedoelt trouwens).

Hij heeft een hoop laten zien in de K1 en is een ware boegbeeld voor iedereen die de sport beoefent maar persoonlijk denk ik dat hij ook zou moeten stoppen.