PDA

View Full Version : War Golden Glory .....



Jamila
04-04-2010, 16:00
Ik heb gister avond de partij van Errol vs. Sem zitten kijken, waarbij ik
constateerde dat dit een echte bikkel partij was. Hier op het forum werd er nog wel eens getwijfeld aan de vecht lust tussen GG-vechters. Nog 2 partijen als bijv. Vincent Latoel vs. Tommy Depret en Dennis vs. Dion Starring, getuigen vertellen anders namelijk WAR.

Gr, Jamila:thup:

Marchant
04-04-2010, 16:01
--Mickey --

jaja ik weet het !

--/Mickey --

Ontopic: vond sem niet echt soepel met zijn highkicks, vondt hem niet 100% gaan!

8701.
04-04-2010, 16:05
wedstrijd was heel eenzijdig en het leek wel of schilt op 70% vocht

Petrosyan188
04-04-2010, 16:12
wedstrijd was heel eenzijdig en het leek wel of schilt op 70% vocht

x2

Slome
04-04-2010, 16:28
a ha.... War,, is het nieuwe 2010 werkwoord... hoe vocht hij? nou war!

marcelt
04-04-2010, 17:06
Ik vond Semmy het erg goed doen. Hij was weer beter geworden. Ging goed om met de stoten. Hij kon ze natuurlijk niet allemaal vermijden en hij maakte veel trappen en steeds jabs.

Richelieu
04-04-2010, 17:06
a ha.... War,, is het nieuwe 2010 werkwoord... hoe vocht hij? nou war!

Haha, WAR komt regelmatig naar boven drijven op de forums

Stallion
04-04-2010, 17:10
Vond het best een goede partij. Schilt was op sommige momenten actief bezig met jabs en trappen. Zimmerman kon er niet bij en dus een dik verdiende overwinning voor Sem.

marcelt
04-04-2010, 17:17
wedstrijd was heel eenzijdig en het leek wel of schilt op 70% vocht

Hij zij wel dat hij dacht het ook af te kunnen maken en dat niet heeft gedaan, maar zei ook dat hij meer schade in deze partij had opgelopen dan in drie partijen op K-1 WGP Finale .

remco pardoel
04-04-2010, 18:22
Leuke pot!

micha
04-04-2010, 19:46
ik vond het een vette partij. Zimmerman kwam er net niet aan te pas maar hij heeft die ko power om voor een verrassing te zorgen.

8701.
04-04-2010, 19:48
ik vond het een vette partij. Zimmerman kwam er net niet aan te pas maar hij heeft die ko power om voor een verrassing te zorgen.

Zimmerman zag er wat radeloos uit..

dietrik
04-04-2010, 20:56
Ik vond Schildt erg goed vechten. Uitstekend gebruikmakend van z'n lengte.

Bobson
04-04-2010, 21:14
GG vechters in de WAR? ;)

Kemal
05-04-2010, 11:59
http://www.youtube.com/watch?v=01-2pNCZiNk

Spinelbow
05-04-2010, 12:04
ja vind het nog steeds een drama om naar sem te kijken. ken er nix aan doen.
Hij is erg goed ik weet het. maar zodra die een tik krijgt is het zo log allemaal

Jamila
06-04-2010, 16:09
Zimmerman zag er wat radeloos uit..

Weet je wie er altijd radeloos uit heeft gezien tegen Schilt?

Bonjasky ........ die heeft nooit geen 3 rondes uit kunnen vechten tegen Sem.

Ik vond Errol verassend goed en met zijn 23 jaar zal hij zeker nog de titel gaan pakken.

Errol is een waardig tegenstander voor Sem Schilt.....maar Sem is the King of the Ring ohwwwwww nee dat was Tyrone hihihihih

Gr, Jamila:thup:

adenane
06-04-2010, 16:28
ik vond het een vette partij. Zimmerman kwam er net niet aan te pas maar hij heeft die ko power om voor een verrassing te zorgen.

Niet om het een of ander, maar Errol heeft 2 jaar geleden voor het laatst een partij op KO gewonnen.


Weet je wie er altijd radeloos uit heeft gezien tegen Schilt?

Bonjasky ........ die heeft nooit geen 3 rondes uit kunnen vechten tegen Sem.

Ik vond Errol verassend goed en met zijn 23 jaar zal hij zeker nog de titel gaan pakken.

Errol is een waardig tegenstander voor Sem Schilt.....maar Sem is the King of the Ring ohwwwwww nee dat was Tyrone hihihihih

Gr, Jamila:thup:

Tuurlijk vocht Errol verassend goed, maar hij vocht wel tegen iemand die zich in hield. Dat past niet bij een kampioen als Sem Schilt..

En ALS je een vechter door het slijk wilt halen net zoals je nu bij Remy doet, moet je het wel goed doen. Remy Bonjasky heeft het ooit 5 ronden volgehouden tegen Sem Schilt en verloor toen op punten (K-1 World Grand Prix 2003 in Fukuoka). Dus om te zeggen dat hij er wat radeloos uitziet, vind ik te ver gaan. Beetje jammer!!!

;)

Justinian
06-04-2010, 16:32
En ALS je een vechter door het slijk wilt halen net zoals je nu bij Remy doet, moet je het wel goed doen. Remy Bonjasky heeft het ooit 5 ronden volgehouden tegen Sem Schilt en verloor toen op punten (K-1 World Grand Prix 2003 in Fukuoka). Dus om te zeggen dat hij er wat radeloos uitziet, vind ik te ver gaan. Beetje jammer!!!

;)
Mee eens, nergens voor nodig. Het bashen van vechters - van welk team dan ook - is nergens voor nodig bij deze dus het verzoek hiermee te kappen.

simtekf1
06-04-2010, 17:02
Jammer Jamila, jammer dat je je huiswerk weer niet goed hebt gedaan.
En wat gek dat Zimmerman het volhield he als Schilt niet voluit vecht.

Wees er maar trots op hoor.

JeMalleMoer
06-04-2010, 18:09
Weet je wie er altijd radeloos uit heeft gezien tegen Schilt?

Bonjasky ........ die heeft nooit geen 3 rondes uit kunnen vechten tegen Sem.

Ik vond Errol verassend goed en met zijn 23 jaar zal hij zeker nog de titel gaan pakken.

Errol is een waardig tegenstander voor Sem Schilt.....maar Sem is the King of the Ring ohwwwwww nee dat was Tyrone hihihihih

Gr, Jamila:thup:

Volgensmij heeft niet 1 vechter bij GG betere statistieken dan Tyone dus een beetje respect mag best.

PigDog
06-04-2010, 19:09
Ik kom net uit de war!
Maar vond Sem weer the man.
Errol komt gewoon tekort, net als elke vechter tegen Sem.
Geeft niet, ook Sem kapt er een keer mee, en dan zijn alle mogelijkheden weer open....

Marquis
06-04-2010, 21:35
Ik vond Zimmerman het aardig doen maar hij is natuurlijk geen partij voor Sem.
Sem heeft deze partij netjes gewonnen zonder het genant te maken voor Zimmerman.

Op menselijk vlak begrijp ik dat.

Briant
06-04-2010, 21:47
Ik vond Errol verassend goed en met zijn 23 jaar zal hij zeker nog de titel gaan pakken.

Gr, Jamila:thup:

Moetie wel eens wat harder gaan trainen, nu komt hij te kort tegen de top.

OldNicky
06-04-2010, 21:52
Ik had niet verwacht dat dit zo spannend zou worden. Zowel Sem als Errol hebben een goede partij laten zien. Sem zijn performance vond ik erg goed en van Errol zijn krachtige verrassende uithalers.
Gr. :pimp:

de Zweed
07-04-2010, 00:12
ik vond het een vette partij. Zimmerman kwam er net niet aan te pas maar hij heeft die ko power om voor een verrassing te zorgen.

Mee eens, en dan te bedenken dat Zimmerman nog 6 jaar tot aan zijn lichamelijke piek heeft! (las ergens dat ie rond je 29ste levensjaar zit)
moet je nagaan op welk niveau hij dan zit...

Henri
07-04-2010, 00:36
http://www.youtube.com/watch?v=01-2pNCZiNk

Geniale post!:D

Powerrrrr
07-04-2010, 00:38
Jamila je hebt je huiswerk weer goed gedaan....precies hoe ik erover denk...
definetly WAR!!! je slaat de spijker op zijn kop....GG een echte bikkel partij....

Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Rverm
07-04-2010, 01:42
ik vind het vooral een vernedering voor Zimmerman dat hij op 100% vecht en verliest van een schilt die op 70% zijn partij draait en dan achteraf nog moet horen dat Schilt zich inhoud en het niet af wilde maken om hem te sparen.
Buiten dat is Sem door weinig mensen te verslaan en vind ik zijn gameplan altijd super.

Jammer dat spong hierbij betrokken word en er geprobeerd word hem belachelijk te maken terwijl zijn startlijst super is. Je lokt op die manier reacties uit dat mensen ook vechters van GG belachelijk willen maken. En das dus precies de reden waarom bv. Allistair Overeem niet meer op de forums komt. Toch jammer...

sterrenkijker
07-04-2010, 09:56
Weetje opzich keek ik wel uit naar de partij Zimmerman VS Schilt. Ben een fan van vechters als Zimmerman (los van zijn mentaliteit) en hoopte dan ook dat hij potten kon breken, helaas is dat niet gelukt.

Schilt daarentegen, daar heb ik niks mee. Vind het gewoon niet leuk om naar te kijken, maar dat is iets persoonlijks. Waar ik me echter wel dood aan erger, is dat hij zecht datie op 70% heeft gevochten en verschillende keren de kans had om het af te maken maar dat niet heeft gedaan omdat Zimmerman een teamgenoot is.

Dan denk ik:
- ga die partij dan niet aan
- je belazert je fans als jij niet voor 100% vecht
- je beledigt je teamgenoot op deze manier, hij won overduidelijk en dat dan blijkbaar op 70% (ik bedoel als je het op deze manier doet, zeg dan niets achteraf)

Op deze manier een partij ingaan en na afloop dit soort comentaar, nou sorry dan maak je je niet echt populair...

Jamila
07-04-2010, 17:23
ik vind het vooral een vernedering voor Zimmerman dat hij op 100% vecht en verliest van een schilt die op 70% zijn partij draait en dan achteraf nog moet horen dat Schilt zich inhoud en het niet af wilde maken om hem te sparen.
Buiten dat is Sem door weinig mensen te verslaan en vind ik zijn gameplan altijd super.

Jammer dat spong hierbij betrokken word en er geprobeerd word hem belachelijk te maken terwijl zijn startlijst super is. Je lokt op die manier reacties uit dat mensen ook vechters van GG belachelijk willen maken. En das dus precies de reden waarom bv. Allistair Overeem niet meer op de forums komt. Toch jammer...

Ten eerste maak ik Tyrone niet belachelijk, ik vond hem zelf the king of the ring maar dan wel in 70-80kg klasses. Voor de big boys komt hij gewoon wat natuurlijke massa tekort. Verder is het onzin dat Sem Errol gespaart, want beide vechters gaan voor de mooiste zegen en dat is altijd een K.O.
Dit kun je alleen weten als je beide vechters goed kent.

p.s. het had weinig gescheelt of Tyrone had alsnog van Le Banner gewonnen.

King of the Ring in het zwaar gewicht is gewon Sem Schilt met 9 K-1 titels ( 4x WGP en 5x SHW )

Gr, Jamila:thup:

sterrenkijker
07-04-2010, 17:46
Ten eerste maak ik Tyrone niet belachelijk, ik vond hem zelf the king of the ring maar dan wel in 70-80kg klasses. Voor de big boys komt hij gewoon wat natuurlijke massa tekort. Verder is het onzin dat Sem Errol gespaart, want beide vechters gaan voor de mooiste zegen en dat is altijd een K.O.
Dit kun je alleen weten als je beide vechters goed kent.

p.s. het had weinig gescheelt of Tyrone had alsnog van Le Banner gewonnen.

King of the Ring in het zwaar gewicht is gewon Sem Schilt met 9 K-1 titels ( 4x WGP en 5x SHW )

Gr, Jamila:thup:


Dan ken jij Schilt waarschijnlijk niet goed genoeg....

Telegraaf:
Het was een mooi en zwaar gevecht”, aldus Schilt, die aangaf dat hij Zimmerman enigszins had gespaard in de Yokohama Arena. „Ik vond het moeilijk om tegenover een teamgenoot te staan. Op sommige momenten had ik de partij vroegtijdig kunnen beëindigen, maar dat heb ik niet gedaan.”

nyqsoft
07-04-2010, 22:49
Zo laat die Errol maar schuiven, nog een paar jaartjes en dan slaat ie ze stuk voor stuk de ring uit met zijn krachtvolle hammerbeats :cool2:

anoniem gg
08-04-2010, 07:07
Dan ken jij Schilt waarschijnlijk niet goed genoeg....

Telegraaf:
Het was een mooi en zwaar gevecht”, aldus Schilt, die aangaf dat hij Zimmerman enigszins had gespaard in de Yokohama Arena. „Ik vond het moeilijk om tegenover een teamgenoot te staan. Op sommige momenten had ik de partij vroegtijdig kunnen beëindigen, maar dat heb ik niet gedaan.”

We kennen de telegraaf heel goed het zijn namenlijk de woorden van de telegraaf (die waren er niet bij in Yokohama).
Semmy zei juist dat hij meer schade had opgelopen dan tijdens de hele vorige GP finals in drie gevechten na zijn partij met zijn "lieftallige" teamgenoot). Hij zei ook dat het misschien wel mee zou kunnen hebben gespeelt, dat hij de partij niet afmaakte omdat het toch een team genoot was, dat is iets heel andes dan de telegraaf verkondigd met een quote die niet eens acuraat is!

anoniem gg
08-04-2010, 07:14
Weetje opzich keek ik wel uit naar de partij Zimmerman VS Schilt. Ben een fan van vechters als Zimmerman (los van zijn mentaliteit) en hoopte dan ook dat hij potten kon breken, helaas is dat niet gelukt.

Schilt daarentegen, daar heb ik niks mee. Vind het gewoon niet leuk om naar te kijken, maar dat is iets persoonlijks. Waar ik me echter wel dood aan erger, is dat hij zecht datie op 70% heeft gevochten en verschillende keren de kans had om het af te maken maar dat niet heeft gedaan omdat Zimmerman een teamgenoot is.

Dan denk ik:
- ga die partij dan niet aan
- je belazert je fans als jij niet voor 100% vecht
- je beledigt je teamgenoot op deze manier, hij won overduidelijk en dat dan blijkbaar op 70% (ik bedoel als je het op deze manier doet, zeg dan niets achteraf)

Op deze manier een partij ingaan en na afloop dit soort comentaar, nou sorry dan maak je je niet echt populair...

Wow, de olifant wordt groter, je ziet zeker sterrentjes!!!

Waar en wie heeft gezegd dat Schilt op 70% heeft gevochten?
Ik stond naast Schilt toen hij dat interview deed, heb dat nergens gehoord, wel dat hij veel meer schade had na deze partij dan in de hele GP finals van 2009?

En Schilt saai? Hij won de laatste K-1 GP met drie ko's in de snelste tijd ooit, nog wel met een front kick tegen Le banner, rechtse directe en low kick tegen Remy en een jab en hoge trap en daarna trap naar de lever tegen Badr, noem dat maar saai!

De Jappaners vonden het samen met de wedestrijd van Alistair de beste partij vd avond en dat is wat voor ons belangrijk is, daar verdienen wij ons brood, niet met indianen verhalen en opgebalzen olifanten van gefrusteerde forumwarriors!

Maak er 50% van hasib hasib!

Marquis
08-04-2010, 08:21
gefrusteerde forumwarriors




Misschien een reden voor BAS MF BAAS deze forumwarriors te verlaten als er toch alleen maar nonsens word vermeld hier. Zonder jou draait de motor hier ook hoor of toch niet ? :thup::thup::thup:

Trouwens als de tegenstander in dit geval geen Zimmerman was maar een Badr of een Remy was .. had jij dan ook hier die interview van de Telegraaf betwist of van tafel geveegd ? En zeg jij hier mee dat Sem niet meer kon doen dan dat hij heeft laten zien en voor de volle 100 % heeft gevochten tegen Zimmerman ?!?


Persoonlijk kan ik mij heel goed voorstellen hoor dat Sem en Errol er gemengde gevoelens bij kregen toen ze tegen over elkaar stonden in de ring. Dat is gewoon mensenlijk niets geks aan ofzo dus snap velen hun probleem in deze topic niet.

Behalve dat de GG leden hier Zimmerman proberen op te waarderen terwijl de beelden zeggen dat hij niets had in te brengen tegen Sem. Sem hield zich goed aan zijn plan zonder al te veel schade aan te brengen bij Zimmerman en intern bij GG :D:cool2::lol:


Love & Peace

simtekf1
08-04-2010, 09:43
Als Bas het zegt heeft hij toch altijd gelijk.
Net zoals hij na de partij van Remy tegen Alistair overal liep te verkondigen dat Remy een aansteller was en smoesjes vertelde omdat hij last van zijn knie had en dat niet waar was bla bla.

En een week later werd Remy geopereerd aan zijn knie.

Marquis
08-04-2010, 09:56
Als Bas het zegt heeft hij toch altijd gelijk.
Net zoals hij na de partij van Remy tegen Alistair overal liep te verkondigen dat Remy een aansteller was en smoesjes vertelde omdat hij last van zijn knie had en dat niet waar was bla bla.

En een week later werd Remy geopereerd aan zijn knie.

Die beelden en foto's van Remy waren gefotoshopped :lol:

PigDog
08-04-2010, 10:05
Heren heren toch! Ook ik ben geen Bas Boon hugger, maar als ik moet kiezen tussen Bas of de Telegraaf, dan heeft Bas nog net iets meer waarschijnlijkheidsgehalte.
Sowieso geloof ik niks van de 70% regeling, dat is als vechter op dat niveau helemaal niet te doseren. Je gaat echt niet op 70% vechten als je tegenstander je met één hijs KO kan slaan....

Richelieu
08-04-2010, 10:18
Heren heren toch! Ook ik ben geen Bas Boon hugger, maar als ik moet kiezen tussen Bas of de Telegraaf, dan heeft Bas nog net iets meer waarschijnlijkheidsgehalte.
Sowieso geloof ik niks van de 70% regeling, dat is als vechter op dat niveau helemaal niet te doseren. Je gaat echt niet op 70% vechten als je tegenstander je met één hijs KO kan slaan....

Inderdaad, volgens mij is dat hele 70% verhaal grote onzin! Dat hele sportschool gegeven is ook onzin, want denk zelf dat Zimmerman & Schilt niet eens zo vaak gezamelijk trainen. Schilt blijft toch wel in het hoge noorden zitten, terwijl Zimmerman in Breda traint, en dan nog....op de sportschool hoef je toch tijdens het sparren geen vrienden te maken of zie ik dat verkeerd?

Marquis
08-04-2010, 10:19
Heren heren toch! Ook ik ben geen Bas Boon hugger, maar als ik moet kiezen tussen Bas of de Telegraaf, dan heeft Bas nog net iets meer waarschijnlijkheidsgehalte.
Sowieso geloof ik niks van de 70% regeling, dat is als vechter op dat niveau helemaal niet te doseren. Je gaat echt niet op 70% vechten als je tegenstander je met één hijs KO kan slaan....


Volgens BB ontwijkt Fedor AO en had Remy smoesjes bedacht betreft zijn blessure aan zijn knie.

Dus ja over de geloofwaardigheid valt over te twisten naast het feit dat BB belangen heeft betreft de 2 vechters waar de topic over gaat.

Jeru
08-04-2010, 11:07
Gewoon maar luisteren naar wat ie zelf te zeggen heeft dan? ;)

http://www.youtube.com/watch?v=XPPx_JI1nQE

S-ven
08-04-2010, 11:19
Zo laat die Errol maar schuiven, nog een paar jaartjes en dan slaat ie ze stuk voor stuk de ring uit met zijn krachtvolle hammerbeats :cool2:

Met nog meer trainen ........ zal dit volgend jaar misschien al gebeuren!

S-ven
08-04-2010, 11:24
Gewoon maar luisteren naar wat ie zelf te zeggen heeft dan? ;)

http://www.youtube.com/watch?v=XPPx_JI1nQE


Duidelijk toch nu ......

OldNicky
11-04-2010, 14:07
Dat is inderdaad een feit

BNP
11-04-2010, 14:21
Gewoon maar luisteren naar wat ie zelf te zeggen heeft dan? ;)

http://www.youtube.com/watch?v=XPPx_JI1nQE

wat een verschrikkelijke ondertiteling.. komt echt totaal niet overeen met wat Sem zegt

Marquis
11-04-2010, 15:34
wat een verschrikkelijke ondertiteling.. komt echt totaal niet overeen met wat Sem zegt



Kan je anders misschien vertalen wat hij in minuut 1.32 zegt :D

mokumnised
11-04-2010, 15:54
Kan je anders misschien vertalen wat hij in minuut 1.32 zegt

Hij zegt dus gewoon letterlijk wat er in de Telegraaf stond. Let op, er komt geen GG reactie meer nu, tenminste ik heb BB nog nooit zien doen hier.

War GG? Als je je tegenstander eruit kan slaan moet je dat gewoon doen vind ik.

bryan
11-04-2010, 15:56
Dit is wel mooi hoor... wat nu bas ?? de telegraaf zat toch verkeerd ??

Petrosyan188
11-04-2010, 15:56
ben benieuwd naar de reacties van die GG gekken, zullen vast wel zo laf zijn om niet meer te reageren

Petrosyan188
11-04-2010, 16:17
Heren heren toch! Ook ik ben geen Bas Boon hugger, maar als ik moet kiezen tussen Bas of de Telegraaf, dan heeft Bas nog net iets meer waarschijnlijkheidsgehalte.

telegraaf dus

Marquis
11-04-2010, 16:30
telegraaf dus


BB is manager van beiden vechters dus dan is het niet zo gek dat hij beiden vechters wilt beschermen.

Alleen wat hij hier verkeerd doet is reageren op MF nadat hij zelf getuige is geweest van het interview van Sem. Waar Sem letterlijk zegt dat er momenten waren dat hij het kon afmaken maar het niet lukte omdat hij die knop niet kon omzetten omdat Zimmerman toch een teamgenoot is.

Later probeert Sem het nog te nuanceren maar ja met zo een glimlach op zijn gezicht kunnen we dat stukje niet al te serieus nemen.

Beelden zeggen meer dan woorden gaat in deze niet op hehe

Ik in BB zijn geval zou ik niet reageren op MF en iedereen hier laten speculeren maar deze man kan het niet laten om zijn gal te spuwen om iedereen voor internetwarriors uit te maken. Terwijl je weet wat er in de krant staat deels waar is.

Maar goed we hebben het hier over iemands EGO die nog groter is dan deze aardbol :lol:

http://behance.vo.llnwd.net/profiles5/103331/projects/222166/1033311241629300.jpg

BNP
11-04-2010, 18:28
Kan je anders misschien vertalen wat hij in minuut 1.32 zegt :D

Ja daar zegt hij dat hij zich op sommige momenten misschien wat ingehouden heeft en het af had kunnen maken.. maar je hebt mij nergens horen zeggen dat dat niet zo is..
Ik heb 't over die zogenaamde engelse ondertiteling onder dat filmpje, daar klopt geen flikker van!

anoniem gg
11-04-2010, 19:38
[QUOTE=Marquis;903127]BB is manager van beiden vechters dus dan is het niet zo gek dat hij beiden vechters wilt beschermen.

Alleen wat hij hier verkeerd doet is reageren op MF nadat hij zelf getuige is geweest van het interview van Sem. Waar Sem letterlijk zegt dat er momenten waren dat hij het kon afmaken maar het niet lukte omdat hij die knop niet kon omzetten omdat Zimmerman toch een teamgenoot is.

Later probeert Sem het nog te nuanceren maar ja met zo een glimlach op zijn gezicht kunnen we dat stukje niet al te serieus nemen.

Beelden zeggen meer dan woorden gaat in deze niet op hehe

Ik in BB zijn geval zou ik niet reageren op MF en iedereen hier laten speculeren maar deze man kan het niet laten om zijn gal te spuwen om iedereen voor internetwarriors uit te maken. Terwijl je weet wat er in de krant staat deels waar is.

Maar goed we hebben het hier over iemands EGO die nog groter is dan deze aardbol :lol:

Met het nuanceren bedoel je de rest van het "interview" in de telegraaf weglaten, waar Sem zegt dat hij meer blessures had dan in de hele GP finals waar hij drie partijen vocht na zijn partij met Errol?

Beelden zeggen inderdaad meer, kijk maar eens naar die impact van die slagen en trappen van beide golden glory vechters in de slomo's tussen de rondes door, ooh nee wacht: Misschien is dat een samenzwering van Fuji TV en Golden Glory om het ego van Bas Boon hoog te houden en Marquis voor de gek te houden hebben ze de beelden gemanipuleerd!

Marquis, jij bent een niemand en jouw reactie is er een van frustratie en jalouzie. Dat vindt ik niet erg hoor, ik kan best begrijpen dat zoveel succes van Golden Glory en zoveel publiciteit rondom Golden Glory (GOLDEN GLORY (http://www.goldenglory.com)) dat sommige mensen die zelf niks hebben berijkt daar aardig gefrustreerd van worden. Of sterker nog andere vechters die wel veel hebben berijkt maar die nog niet voor een tiende in de publiciteit staan, zullen zich vaak afvragen hoe komt het toch dat GG altijd zo in de belangstelling staat, is of wordt gebracht?

Gewoon hard werken en goed je best doen Marquis!
Marquis, ik reageer op sommige forumwarriors zodat andere bezoekers geen repeaters worden. Ik leg ze gewoon uit dat jij een gefrustreerd mannetje bent, die een quote van een vechter "die heel logisch is" uit zijn verband rukt, om daarna een andere quote (zie ook de telegraaf) helemaal te verzwijgen, je krijgt dan een verkeerd beeld, dus daarom reageer ik.

Voor de rest mag je best een mening hebben hoor, hoe negatief ook, dat is een beetje je handelsmerk geworden, heb je ook nog iets waar je van kunt zeggen dat je ergens aan mee doet. Daarom ben ik wel blij met zulke forums, stel je voor dat je je frustraties niet zou kunnen wegtypen en je bent te laf om dingen onder je eigen naam te posten of om de ring in te stappen, dan zou je straks nog minder jarige lastig vallen als je geen anonieme keybordwarrior meer kan zijn. Ik vindt het goed dat er mix fight is voor mensen zoals jezelf, uiteindelijk ben je ook maar een mens. Pieker wat minder over mijn ego en gg en probeer gewoon eens te slapen en wat meer tijd in je eigen prestaties te stoppen, geloof me: wordt het leven beter van!

Petrosyan188
11-04-2010, 19:48
het zit je diep hé :lol: ach bas dit meen ik serieus zoek eens professionele hulp, wat doe je hier eigenlijk op deze site in godsnaam een man van jouw kaliber hoort dit allemaal te negeren en eigenlijk niet eens te lezen. neem eens een voorbeeld aan andere managers zoals bv. simon rutz, die ik nooit hoor klagen of iets dergelijks...

Marquis
11-04-2010, 20:11
[quote=Marquis;903127]BB is manager van beiden vechters dus dan is het niet zo gek dat hij beiden vechters wilt beschermen.

Alleen wat hij hier verkeerd doet is reageren op MF nadat hij zelf getuige is geweest van het interview van Sem. Waar Sem letterlijk zegt dat er momenten waren dat hij het kon afmaken maar het niet lukte omdat hij die knop niet kon omzetten omdat Zimmerman toch een teamgenoot is.

Later probeert Sem het nog te nuanceren maar ja met zo een glimlach op zijn gezicht kunnen we dat stukje niet al te serieus nemen.

Beelden zeggen meer dan woorden gaat in deze niet op hehe

Ik in BB zijn geval zou ik niet reageren op MF en iedereen hier laten speculeren maar deze man kan het niet laten om zijn gal te spuwen om iedereen voor internetwarriors uit te maken. Terwijl je weet wat er in de krant staat deels waar is.

Maar goed we hebben het hier over iemands EGO die nog groter is dan deze aardbol :lol:

Met het nuanceren bedoel je de rest van het "interview" in de telegraaf weglaten, waar Sem zegt dat hij meer blessures had dan in de hele GP finals waar hij drie partijen vocht na zijn partij met Errol?

Beelden zeggen inderdaad meer, kijk maar eens naar die impact van die slagen en trappen van beide golden glory vechters in de slomo's tussen de rondes door, ooh nee wacht: Misschien is dat een samenzwering van Fuji TV en Golden Glory om het ego van Bas Boon hoog te houden en Marquis voor de gek te houden hebben ze de beelden gemanipuleerd!

Marquis, jij bent een niemand en jouw reactie is er een van frustratie en jalouzie. Dat vindt ik niet erg hoor, ik kan best begrijpen dat zoveel succes van Golden Glory en zoveel publiciteit rondom Golden Glory (GOLDEN GLORY (http://www.goldenglory.com)) dat sommige mensen die zelf niks hebben berijkt daar aardig gefrustreerd van worden. Of sterker nog andere vechters die wel veel hebben berijkt maar die nog niet voor een tiende in de publiciteit staan, zullen zich vaak afvragen hoe komt het toch dat GG altijd zo in de belangstelling staat, is of wordt gebracht?

Gewoon hard werken en goed je best doen Marquis!
Marquis, ik reageer op sommige forumwarriors zodat andere bezoekers geen repeaters worden. Ik leg ze gewoon uit dat jij een gefrustreerd mannetje bent, die een quote van een vechter "die heel logisch is" uit zijn verband rukt, om daarna een andere quote (zie ook de telegraaf) helemaal te verzwijgen, je krijgt dan een verkeerd beeld, dus daarom reageer ik.

Voor de rest mag je best een mening hebben hoor, hoe negatief ook, dat is een beetje je handelsmerk geworden, heb je ook nog iets waar je van kunt zeggen dat je ergens aan mee doet. Daarom ben ik wel blij met zulke forums, stel je voor dat je je frustraties niet zou kunnen wegtypen en je bent te laf om dingen onder je eigen naam te posten of om de ring in te stappen, dan zou je straks nog minder jarige lastig vallen als je geen anonieme keybordwarrior meer kan zijn. Ik vindt het goed dat er mix fight is voor mensen zoals jezelf, uiteindelijk ben je ook maar een mens. Pieker wat minder over mijn ego en gg en probeer gewoon eens te slapen en wat meer tijd in je eigen prestaties te stoppen, geloof me: wordt het leven beter van!


Ahh Bassie heb je dit helemaal zelf geschreven of heb je andere mensen er bij gehaald die niet toe doen ?!? Wat jouw kenmerk is hier BAS.

Als jij je huiswerk had gedaan hier op MF dan zou je ook terug kunnen lezen dat ik de uitslag en de manier waarop deze is gevochten kan begrijpen. Maar aangezien jij in je bekrompen geest denkt en het hier ook daadwerklijk durft uit te spreken dat GG aan de top zit en dat de andere vechters die goed zijn in hun vak maar het slecht doen omdat ze niet de publiciteit genieten als de vechters van GG..? hahaha de arrogantie Bassie.

Dan komen we toch oeps weer terug op jouw EGO Bassie . :thup:

Jij gaat daar in zo ver dat jij jezelf aan praat dat je hier op MF
een sociale functie hebt omdat jij denkt als MF jouw aanwezigheid zou missen hier dat er een hoop warriors als ik hier aan minderjarige kinderen zou richten of zitten hahahahaha

Bas Bas Bas ... een psychiater zou je niet misstaan :fp:

marrilia
11-04-2010, 20:27
fight fight fight fight fight:neversurrender::jerry:....#gaat even de keuken in om wat versnaperingen te halen#

sterrenkijker
11-04-2010, 21:11
hahahaha bas cursus management heeeftie vast wel gedaan nu nog cursus mediatraining.

Kom op man laat je niet zo kennen, 16 miljoen meningen. Let it go!

GG gaat goed, dat is neem ik aan voor jou het belangrijkste. Niet wat een ieder van je vechters vind..

Kemal
11-04-2010, 21:16
pfffffffffffffffffff... ;-)

http://media.readersdigest.com.au/dynamic/95/69/46/breathe-istock.jpg

Rverm
12-04-2010, 01:32
Marquis, jij bent een niemand en jouw reactie is er een van frustratie en jalouzie. Dat vindt ik niet erg hoor, ik kan best begrijpen dat zoveel succes van Golden Glory en zoveel publiciteit rondom Golden Glory (GOLDEN GLORY (http://www.goldenglory.com)) dat sommige mensen die zelf niks hebben berijkt daar aardig gefrustreerd van worden.

Ik leg ze gewoon uit dat jij een gefrustreerd mannetje bent

Haha Bassie toch...
Mixfight is voor jou een soort therapie, je typt berichten in 3 minuten en moet altijd lachen om gefrustreerde liefhebbers van de sport...
Moet zeggen, ik las je reactie en je komt weer erg ontspannen over...:D:fp:
Wat mensen gepresteerd hebben of iets dergelijks kan je niet over oordelen. Jij kent de mensen achter de forumnamen niet. Dus of iemand niks gepresteerd heeft of een "niemand" is kan je niet over oordelen. Denk dat als er hier iemand post die bv. in de zorg werkt dat ie veel harder moet werken dan jij, veel waardering krijgt van iedereen(iets waar jij altijd naar op zoek bent), maar desondanks veel minder salaris binnen krijgt dan jij. Betekend niet dat ie minder is dan jij of dat ie niks is, mensen hebben daar meer respect voor dan voor van die omhooggevallen mannetjes met een drakenblouse. En dan ben je wel degelijk iemand...

Buiten dat, de beelden spreken voor zich. Was een mooie partij, jammer dat Schilt niet voluit ging en het af wilde maken.

anoniem gg
12-04-2010, 04:54
Haha Bassie toch...
Mixfight is voor jou een soort therapie, je typt berichten in 3 minuten en moet altijd lachen om gefrustreerde liefhebbers van de sport...
Moet zeggen, ik las je reactie en je komt weer erg ontspannen over...:D:fp:
Wat mensen gepresteerd hebben of iets dergelijks kan je niet over oordelen. Jij kent de mensen achter de forumnamen niet. Dus of iemand niks gepresteerd heeft of een "niemand" is kan je niet over oordelen. Denk dat als er hier iemand post die bv. in de zorg werkt dat ie veel harder moet werken dan jij, veel waardering krijgt van iedereen(iets waar jij altijd naar op zoek bent), maar desondanks veel minder salaris binnen krijgt dan jij. Betekend niet dat ie minder is dan jij of dat ie niks is, mensen hebben daar meer respect voor dan voor van die omhooggevallen mannetjes met een drakenblouse. En dan ben je wel degelijk iemand...

Buiten dat, de beelden spreken voor zich. Was een mooie partij, jammer dat Schilt niet voluit ging en het af wilde maken.

We gaan vooruit, ik had dit al een paar keer verteld, je hebt gelijk mixfight kan soms zeer ontspannend werken, ik geloof dat een hoop mixfight leden/medenwerkers binnenkort deze kant op komen, gezellig.
Het is hier mooi weer, strand, lekker eten, gg pattaya, massage en dan nog mixfight, tja dan is het niet meer zo moeilijk om te ontspannen.
Ik hoef de mensen achter sommige forum namen niet te kennen, aan hun reacties is het heel duidenlijk wat voor type mensen het zijn (dat is mijn mening). Overigens heb ik al een aantal van deze forumwarriors ontmaskerd, postend onder een andere naam! Dat is dan ook weer typerend hoe sommige mensen Simon erbij halen, Simon niet zou posten onder zijn eigen naam of onder een alias, of opdracht geeft om op mixfight te posten aan iemand anders, maar goed dat terzijde.
Mensen die iets presteren hoeven (en hebben die drang ook niet) niet af te geven op andere mensen die ook hard werken en goede dingen produceren, dus daar moet ik je helaas ongelijk in geven.
Mijn neefje werkt in de zorg een nobel beroep. Nu ga je weer iets aannemen over salaris, sommige directeuren (die werken ook in de zorg) hebben het niet slecht hoor en dan spreken we helemaal niet over prive klinieken! Waarom neem je nu weer aan dat die mensen in de zorg veel harder moeten werekn als ik, ben jij erbij wat ik allemaal doe of heb gedaan?
Schreef ik ergens overigens iets over mijn salaris?
Heb heel mijn leven nog nooit een drakenblouse gedragen en ik ken wel mernsen die dat soort " kleding " dragen, zitten beste toffe peren bij!
Omdat ik onder mijn eigen naam post wil nog niet zeggen dat jij of enkele andere "repeaters, haters" weet wie ik ben en wat voor kleding ik draag, hoeveel ik wel of niet verdien!

Ik vondt Schilt juist wel voluit gaan en Zimmerman ook, ik vondt het zelf een van de beter Schilt partijen, veel combinaties alles hard en hij gebruikte zijn rechtse ook steeds meer. Maar goed meningen verschillen en dat is niet erg hoor!

anoniem gg
12-04-2010, 05:26
[quote=basboon;903213]


Ahh Bassie heb je dit helemaal zelf geschreven of heb je andere mensen er bij gehaald die niet toe doen ?!? Wat jouw kenmerk is hier BAS.

Als jij je huiswerk had gedaan hier op MF dan zou je ook terug kunnen lezen dat ik de uitslag en de manier waarop deze is gevochten kan begrijpen. Maar aangezien jij in je bekrompen geest denkt en het hier ook daadwerklijk durft uit te spreken dat GG aan de top zit en dat de andere vechters die goed zijn in hun vak maar het slecht doen omdat ze niet de publiciteit genieten als de vechters van GG..? hahaha de arrogantie Bassie.

Dan komen we toch oeps weer terug op jouw EGO Bassie . :thup:

Jij gaat daar in zo ver dat jij jezelf aan praat dat je hier op MF
een sociale functie hebt omdat jij denkt als MF jouw aanwezigheid zou missen hier dat er een hoop warriors als ik hier aan minderjarige kinderen zou richten of zitten hahahahaha

Bas Bas Bas ... een psychiater zou je niet misstaan :fp:

Marquis, begrijp je eigenlijk wel wat jezelf schrijft.
Wat jij wel of niet begrijpt of denkt te begrijpen moet je helemaal zelf weten

Originally Posted by basboon
Marquis, jij bent een niemand en jouw reactie is er een van frustratie en jalouzie. Dat vindt ik niet erg hoor, ik kan best begrijpen dat zoveel succes van Golden Glory en zoveel publiciteit rondom Golden Glory (GOLDEN GLORY) dat sommige mensen die zelf niks hebben berijkt daar aardig gefrustreerd van worden.

Kijk Marquis lees nu eens goed wat er staat: er staat dat sommige mensen (het merendeel niet hoor) daar last van hebben, jij bent er daar een van, niet allemaal hoor. Heel veel nederlanders zijn blij met zoveel GG succes en media aandacht, telegraaf, panorama, tv shows, SBS6, vechtsportbladen in binnen en buitenland, forums, websites (vraag jij jezelf ook af hoe dat allemaal komt Marquis?), die fans kopen zelfs t-shirts en traingspakken ( GOLDEN GLORY (http://www.goldenglory.com/shopping.html) ) en leven helemaal mee naar de volgende GG wedstrijden.
Het Golden Glory management heeft het natuurlijk wel makkenlijker want als de vechters elke keer wereld prestaties wegzetten wordt het met de pers ook allemaal wat makkenlijker!
Als je goed begrijpend leest staat er dat ik best kan begrijpen dat zelfs andere vechters die ook heel goed zijn daar best gefrustreerd van kunnen raken, dat is namenlijk een (naar) maar mensenlijk trekje. Dat jij alles verdraait en probeert mij als persoon af te kraken is begrijpenlijk. Jouw catagorie met een aantal repeaters zoals petrosyan staan op en gaan naar bed met Bas Boon en GG en vragen zich dan af, hoe kan het toch zijn dat we zelf zo mislukt zijn?

anoniem gg
12-04-2010, 05:54
het zit je diep hé :lol: ach bas dit meen ik serieus zoek eens professionele hulp, wat doe je hier eigenlijk op deze site in godsnaam een man van jouw kaliber hoort dit allemaal te negeren en eigenlijk niet eens te lezen. neem eens een voorbeeld aan andere managers zoals bv. simon rutz, die ik nooit hoor klagen of iets dergelijks...

Wat voor kaliber ben ik dan dat jij iemand bent om mij te vertellen wat ik wel of niet zou moeten doen, wat is jouw motivatie " politieke correctheid" ?
Ik ben gewoon een mens van vlees en bloed zoals wij allemaal.

Kijk in Thailand het je nu weer een berg ellende.
Je het voorstanders van oud premier Thakshin en die dragen een rood shirtje en dan heb je andere voorstanders van de huidige regering die hebben een geel shirtje en dan heb je de huidige regering zelf nog.
Vorig jaar bezette een van die groepen het vliegveld, koste liepen in de miljarden.
Nu weer een negatief reis adviesnaar Thailand kosten weer miljarden.
En niet te vergeten tientallen doden en honderden gewonden en dat allemaal omdat de ene partij de oud premier terug wil en dan andere partij wil de huidige regering behouden.
En wat hebben ze uiteindelijk "gewonnen" ..............
Nada, ze hebben aangetoond dat het schapen gedrag van de mensheid het wint van gezond verstand.
Zoiets als toen de komiek Chris Rock in een van zijn optredens het verhaal van OJ aanhaalde, toen OJ de rechtzaak won gingen letterlijk honderduizenden mensen de straat op, we won was de kreet wat werdt geroepen, Chris zei toen, well what the fuck did you win? Schapen gedrag ten top!
Manager de wannabe kabouter en een van de managers van m-1 werdt al door mij ontmaskerd postend onder een andere naam, dus jouw verhaal dat Simon nooit klaagt of hier niet zou posten of iemand laat posten slaat kan nog wal!

anoniem gg
12-04-2010, 05:56
En nu gaan we weer aan het werk, er moet weer van alles geproduceert worden, het is zo druk bij GG!
Eerst nu even een vitamine D walk aan het strand om de dag te beginnen!

Love and Peace

Marquis
12-04-2010, 11:05
Marquis, begrijp je eigenlijk wel wat jezelf schrijft.
Wat jij wel of niet begrijpt of denkt te begrijpen moet je helemaal zelf weten

Originally Posted by basboon
Marquis, jij bent een niemand en jouw reactie is er een van frustratie en jalouzie. Dat vindt ik niet erg hoor, ik kan best begrijpen dat zoveel succes van Golden Glory en zoveel publiciteit rondom Golden Glory (GOLDEN GLORY) dat sommige mensen die zelf niks hebben berijkt daar aardig gefrustreerd van worden.

Kijk Marquis lees nu eens goed wat er staat: er staat dat sommige mensen (het merendeel niet hoor) daar last van hebben, jij bent er daar een van, niet allemaal hoor. Heel veel nederlanders zijn blij met zoveel GG succes en media aandacht, telegraaf, panorama, tv shows, SBS6, vechtsportbladen in binnen en buitenland, forums, websites (vraag jij jezelf ook af hoe dat allemaal komt Marquis?), die fans kopen zelfs t-shirts en traingspakken ( GOLDEN GLORY (http://www.goldenglory.com/shopping.html) ) en leven helemaal mee naar de volgende GG wedstrijden.
Het Golden Glory management heeft het natuurlijk wel makkenlijker want als de vechters elke keer wereld prestaties wegzetten wordt het met de pers ook allemaal wat makkenlijker!
Als je goed begrijpend leest staat er dat ik best kan begrijpen dat zelfs andere vechters die ook heel goed zijn daar best gefrustreerd van kunnen raken, dat is namenlijk een (naar) maar mensenlijk trekje. Dat jij alles verdraait en probeert mij als persoon af te kraken is begrijpenlijk. Jouw catagorie met een aantal repeaters zoals petrosyan staan op en gaan naar bed met Bas Boon en GG en vragen zich dan af, hoe kan het toch zijn dat we zelf zo mislukt zijn?





Voor iemand die andere mensen probeert te behoeden op MF om geen aannames te doen zit je zelf wel vol met aannames hé ?
Het woord hypocriet komt je dan ook niet onbekend voor… aangezien jij jezelf hier dag in dag uit loopt tegen te spreken.

Je zal misschien wel weer er over heen lezen wat ik zeg Bas,.. Maar Bas ik ben een liefhebber van de sport en dus ook liefhebber van bepaalde vechters hier in Nederland en daar vallen sommige vechters van stal GG ook onder. Had jij iets over begrijpend lezen

Dus dat zand wat je weer probeert te strooien hier in de ogen van sommige forumbroeders gaat gewoon niet op Bassie.. Ik ben een grote fan van Holzken en Saki bijvoorbeeld.. Dus dat er een hetze zou zijn jegens GG is pertinent niet waar Bassie..

[QUOTE]Heel veel nederlanders zijn blij met zoveel GG succes en media aandacht, telegraaf, panorama, tv shows, SBS6, vechtsportbladen in binnen en buitenland

Wanneer het jou uitkomt zeker ? Als Sem wat ongelukkigs zegt in jouw ogen dan word het weer compleet uit z’n verband gerukt door de Telegraaf. Wel de lusten maar niet de lasten Bassie ?? Wel typerend natuurlijk voor jou hé Bas ?



Als je goed begrijpend leest staat er dat ik best kan begrijpen dat zelfs andere vechters die ook heel goed zijn daar best gefrustreerd van kunnen raken, dat is namenlijk een (naar) maar mensenlijk trekje


Waarom ga je er van uit dat andere vechters van een andere team of andere management gefrustreerd door het leven gaan dan Bassie hebben ze jou dat verteld of is dat weer een aanname ? Waarom pas jij je eigen regels niet toe Bassie ?

anoniem gg
12-04-2010, 12:17
[quote=basboon;903355]





Voor iemand die andere mensen probeert te behoeden op MF om geen aannames te doen zit je zelf wel vol met aannames hé ?
Het woord hypocriet komt je dan ook niet onbekend voor… aangezien jij jezelf hier dag in dag uit loopt tegen te spreken.

Je zal misschien wel weer er over heen lezen wat ik zeg Bas,.. Maar Bas ik ben een liefhebber van de sport en dus ook liefhebber van bepaalde vechters hier in Nederland en daar vallen sommige vechters van stal GG ook onder. Had jij iets over begrijpend lezen

Dus dat zand wat je weer probeert te strooien hier in de ogen van sommige forumbroeders gaat gewoon niet op Bassie.. Ik ben een grote fan van Holzken en Saki bijvoorbeeld.. Dus dat er een hetze zou zijn jegens GG is pertinent niet waar Bassie..



Wanneer het jou uitkomt zeker ? Als Sem wat ongelukkigs zegt in jouw ogen dan word het weer compleet uit z’n verband gerukt door de Telegraaf. Wel de lusten maar niet de lasten Bassie ?? Wel typerend natuurlijk voor jou hé Bas ?


Waarom ga je er van uit dat andere vechters van een andere team of andere management gefrustreerd door het leven gaan dan Bassie hebben ze jou dat verteld of is dat weer een aanname ? Waarom pas jij je eigen regels niet toe Bassie ?

Sem heeft helemaal niks ongelukkigs gezegd dat zijn jouw woorden! De telegraaf heeft er een iets andere draai aangegeven en bv weggelaten dat Sem zei dat hij meer blessures had in deze wedstrijd met Zimmerman als in de hele Gp finals, dat is typerend voor "journalisten" die er zelf niet bij waren of zelf een klein stukje aanhalen en daar zelf iets van maken.

Ik ga nergens vanuit maar weet uit ervaring dat dit zo is, dat is geen aanname maar een feit, ik schrijf ook sommige vechters en forumwarriors en lang niet allemaal. Ik weet wel dat jij alles op een hoop probeert te gooien vanwege je onvoorwaardige ' liefde" voor mijn persoon. Wat vindt je vriendje Petrosyan er eigenlijk van dat jij zoveel met mij bezig bent of is het andersom, is Petrosyan teveel met mij bezig en ben je daardoor een beetje de kluts kwijt, roept hij ook al mijn naam in zijn slaap?

Love and Peace

Ga lekkere strand wandeling maken met je vriendje Petrosyan, dat zal je goed doen.

8701.
12-04-2010, 12:22
[quote=Marquis;903419]

Sem heeft helemaal niks ongelukkigs gezegd dat zijn jouw woorden! De telegraaf heeft er een iets andere draai aangegeven en bv weggelaten dat Sem zei dat hij meer blessures had in deze wedstrijd met Zimmerman als in de hele Gp finals, dat is typerend voor "journalisten" die er zelf niet bij waren of zelf een klein stukje aanhalen en daar zelf iets van maken.

Ik ga nergens vanuit maar weet uit ervaring dat dit zo is, dat is geen aanname maar een feit, ik schrijf ook sommige vechters en forumwarriors en lang niet allemaal. Ik weet wel dat jij alles op een hoop probeert te gooien vanwege je onvoorwaardige ' liefde" voor mijn persoon. Wat vindt je vriendje Petrosyan er eigenlijk van dat jij zoveel met mij bezig bent of is het andersom, is Petrosyan teveel met mij bezig en ben je daardoor een beetje de kluts kwijt, roept hij ook al mijn naam in zijn slaap?

Love and Peace

Ga lekkere strand wandeling maken met je vriendje Petrosyan, dat zal je goed doen.

dat sem zegt meer schade heeft opgelopen dan tijdens de 3 gevecht op de gp finals staat toch los van dat sem zegt dat ie zich inhield..

mischien gaf zimmerman wel 100% en semmy niet..

Marquis
12-04-2010, 12:29
[quote=Marquis;903419]

Sem heeft helemaal niks ongelukkigs gezegd dat zijn jouw woorden! De telegraaf heeft er een iets andere draai aangegeven en bv weggelaten dat Sem zei dat hij meer blessures had in deze wedstrijd met Zimmerman als in de hele Gp finals, dat is typerend voor "journalisten" die er zelf niet bij waren of zelf een klein stukje aanhalen en daar zelf iets van maken.

Ik ga nergens vanuit maar weet uit ervaring dat dit zo is, dat is geen aanname maar een feit, ik schrijf ook sommige vechters en forumwarriors en lang niet allemaal. Ik weet wel dat jij alles op een hoop probeert te gooien vanwege je onvoorwaardige ' liefde" voor mijn persoon. Wat vindt je vriendje Petrosyan er eigenlijk van dat jij zoveel met mij bezig bent of is het andersom, is Petrosyan teveel met mij bezig en ben je daardoor een beetje de kluts kwijt, roept hij ook al mijn naam in zijn slaap?

Love and Peace

Ga lekkere strand wandeling maken met je vriendje Petrosyan, dat zal je goed doen.





Je hebt het de laatste 2 dagen over het vergrijpen naar minderjarigen en nu over de geaardheid van mijn persoon met Petrosyan e.d. hahahaha Bassie toch wil jij ons wat vertellen? Je bent toch geen familie van Koos H toch? Want dan begrijp ik het volkomen .. En dat je liever met mannen werkt dag in dag uit. Je moet je sexuele voorkeur niet projecteren op een ander Bas.

Ga jij maar een strandwandeling maken met je bevriende katoy :thup:

iconian
12-04-2010, 12:35
volgens mij post marquis vanuit een TBS kliniek ofzo, hoeveel obsessie kun je met bas boon hebben? laat die man zn werk doen, hij doet meer voor de vechtsportwereld dan wie dan ook op dit forum. zeuren over iets onbenulligs als wat sem wel of niet zei is echt niks met wat gg uithaald in de sportwereld, schilt is een topper en liet dat weer zien in yokohama

Marquis
12-04-2010, 13:04
volgens mij post marquis vanuit een TBS kliniek ofzo, hoeveel obsessie kun je met bas boon hebben? laat die man zn werk doen, hij doet meer voor de vechtsportwereld dan wie dan ook op dit forum. zeuren over iets onbenulligs als wat sem wel of niet zei is echt niks met wat gg uithaald in de sportwereld, schilt is een topper en liet dat weer zien in yokohama


Obsessie ? Hahaha het word steeds gekker hier.. ben jij het nieuwe liefje van Bas geworden.

Wat heeft mijn mening over het interview van Sem te maken met wat BB doet voor de vechtsportwereld?
Kan jij mij de relevantie daarvan aan mij en anderen hier vertellen Iconian?

Ik geef je een kleine raad als je toch ergens op wilt reageren op een forum.. reageer dan inhoudelijk of probeer op z’n minst de strekking van de discussie te begrijpen. Als de hersencapaciteit niet toereikend is reageer dan niet.

Zullen we dat afspreken Iconian ?

Groeten uit Vught !

Garcia
12-04-2010, 13:38
Marquis,

Discussieren is prima. Maar sta dan ook open voor anderen die zich graag willen mensen in de discussie. Maar je opmerking over de eventuele hersencapaciteit die nodig is om mee te discussieren mag je wat mij betreft achterwege laten en bij deze wil ik zulke opmerkingen niet meer zien.

Ik ga er vanuit dat dit geen probleem moet zijn aangezien ik niet veel van je vraag. Zoniet dan hoor ik het graag via PM.

Groeten,
Garcia

anoniem gg
12-04-2010, 14:04
Obsessie ? Hahaha het word steeds gekker hier.. ben jij het nieuwe liefje van Bas geworden.

Wat heeft mijn mening over het interview van Sem te maken met wat BB doet voor de vechtsportwereld?
Kan jij mij de relevantie daarvan aan mij en anderen hier vertellen Iconian?

Ik geef je een kleine raad als je toch ergens op wilt reageren op een forum.. reageer dan inhoudelijk of probeer op z’n minst de strekking van de discussie te begrijpen. Als de hersencapaciteit niet toereikend is reageer dan niet.

Zullen we dat afspreken Iconian ?

Groeten uit Vught !

Marquis marquis, wat hou je jezef toch voor de gek. Zo heb je het in een ander topic over oude zaken van een jaar geleden en weer over mij. En dat terwijl de thread over brett rogers gaat. Zelfs zaken van een jaar terug maarliefst en daar natuurlijk een vergelijking van bb bijhalen. En dan daarna nog even ontopic gaan en nu beweren dat. Je geen obsessie hebt met mij hahahaha

Marquis
12-04-2010, 14:07
Marquis,

Discussieren is prima. Maar sta dan ook open voor anderen die zich graag willen mensen in de discussie. Maar je opmerking over de eventuele hersencapaciteit die nodig is om mee te discussieren mag je wat mij betreft achterwege laten en bij deze wil ik zulke opmerkingen niet meer zien.

Ik ga er vanuit dat dit geen probleem moet zijn aangezien ik niet veel van je vraag. Zoniet dan hoor ik het graag via PM.

Groeten,
Garcia


Ik zal het meenemen in mijn volgende post.:thup:. graag BB ook attenderen op zijn taalgebruik/woordkeuze..

By the way.. Iconian lokt zo een reactie uit door te zeggen dat ik vanuit een TBS kliniek communiceer... is dat wel toegestaan?

Mvg, Marquis

Garcia
12-04-2010, 14:17
Ik zal het meenemen in mijn volgende post.:thup:. graag BB ook attenderen op zijn taalgebruik/woordkeuze..

By the way.. Iconian lokt zo een reactie uit door te zeggen dat ik vanuit een TBS kliniek communiceer... is dat wel toegestaan?

Mvg, Marquis

Bedankt Marquis.

@ iedereen

Ik ga er vanuit dat er nu op een normale manier gediscussieerd gaat worden. Als mensen het op de man willen spelen prima, maar verhuis dan naar de Pit en open daar een topic en ga daar elkaar proberen uit te lullen ;).

Indien er niet op een normale manier on-topic verder gepraat kan worden dan gooi ik er een slotje op.

Groeten,
Garcia

Bobson
12-04-2010, 17:33
Sport verbroedert...
(ik merk er niets van maar het wordt beweerd)
:)

PigDog
12-04-2010, 20:22
Ehhh...... Waar hadden we het eigenlijk over?

S-ven
14-04-2010, 22:12
Volgens mij moeten hier andere gasten in de ring tegenover elkaar gaan staan ipv .................. Waar gaat dit over :wacko:???

Nightwalker
14-04-2010, 23:09
Mmmm gaat er best hard aan toe .. Ik snap dat niet.. Persoonlijk vind ik Badr Hari de meest spraakmakende vechter.. Daar kan geen enkele GG vechters aan tippen...

Maar goed, zo heeft ieder zijn mening en gelukkig hebben we niet allemaal hetzelfde denkwijze.. Dus boys, wees lekker relaxt tegen elkaar.. En je hoef elkaar niet af te kraken of wat dan ook... Ik geniet zowiezo van alle vechters... En ja, ik vond wedstrijd Semmy vs Zimmerman niets bijzonders..

Maar goed, zo denk ik er over... Overeem/ Japanner heeft het na mijn gevoel het beste gedaan.. Mooi knock out.. Badr had ook wel beter gekund, hoewel hij erg tactisch speelde... Maar ik blijf het zeggen, Badr is een lust voor het oog... Badr is zo bruut en zo krachtig.. Nog even en mijn boxen van mijn TV knalt kapot..

Ik denk dat het wederom een schitterende jaar word.. 2010.. War Badr !!!