PDA

View Full Version : Schilt prolongeert titel



joost
05-04-2010, 20:12
Artikel in de telegraaf vandaag

YOKOHAMA - Sem Schilt is in het bezit gebleven van zijn kampioensgordel in het superzwaargewicht (+100 kg). In een los wereldtitelgevecht stuurde de 36-jarige K-1-vechter zijn Golden Glory-teamgenoot Errol Zimmerman met een nederlaag huiswaarts. De jury wees de ’Hightower’ na drie ronden van drie minuten unaniem als winnaar aan.


http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00712/schilt_jpg_712286d.jpg (javascript:fotovenster("http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00712/schilt_jpg_712286d.jpg","Sem%20Schilt%20(l)%20in%20actie%20tegen%20Errol%20 Zimmerman. ","null ",132,200);)



„Het was een mooi en zwaar gevecht”, aldus Schilt, die aangaf dat hij Zimmerman enigszins had gespaard in de Yokohama Arena. „Ik vond het moeilijk om tegenover een teamgenoot te staan. Op sommige momenten had ik de partij vroegtijdig kunnen beëindigen, maar dat heb ik niet gedaan.”
In Yokohama won Alistair Overeem overtuigend van Dzevad Poturak via een knock-out in de eerste ronde. Badr Hari en Gokhan Saki versloegen respectievelijk Alexey Ignashov en Singh Jaideep. Tyrone Spong, die al in de eerste ronde zijn rechterhand brak, moest over drie ronden zijn meerdere erkennen in Jerome Le Banner.

TOON
05-04-2010, 20:15
die indruk kreeg ik al tijdens de partij....vooral toen zimmerman in de hoek gedreven was, deed ie effe het gas eraf halen....beetje jammer eigenlijk....

Sendur
05-04-2010, 20:17
Ja hij had hem gewoon moeten killen man, zou Zimmerman ook doen om die titel te pakken.

Wel tof van SChilt!

biggz
05-04-2010, 20:21
GG conspiracy

Irishrover
05-04-2010, 20:23
„Ik vond het moeilijk om tegenover een teamgenoot te staan. Op sommige momenten had ik de partij vroegtijdig kunnen beëindigen, maar dat heb ik niet gedaan.”

Zo een vermoeden had ik toen ik er naar keek.
Zimmerman vocht slordig & kwam telkens met het zelfde.
(Links, rechts eroverheen. ) Totaal geen variatie.

Schilt had hier heel makkelijk op kunnen reageren, maar begrijpelijk dat hij een teamgenoot niet total los wil slaan.

Gefeliciteerd Sem.

T15Boxing
05-04-2010, 20:33
Als dit een Schilt was tijdens een WGP had hij Zimmerman in de eerste ronde eruit geslagen. Ik wil nog steeds Overeem tegen Schilt zien(Als we het toch over teamgenoten hebben die elkaar moeten vechten). Dat zou niet een vriendschappelijke partij worden denk ik.

Irishrover
05-04-2010, 20:36
Als dit een Schilt was tijdens een WGP had hij Zimmerman in de eerste ronde eruit geslagen. Ik wil nog steeds Overeem tegen Schilt zien. Dat zou niet een vriendschappelijke partij worden denk ik.

Denk het ook niet nee, Ali wil zich sowieso bewijzen tegen de beste.
Sem weet ook wel dat Ali komt om te clashen.

Lijkt me inderdaad een hele mooie pot!

bryan
05-04-2010, 21:53
ik vind dus niet kunnen.. gewoon toegeven dat je niet 100% gaat in een partij.. daar komt het publiek toch niet voor.. vind ik echt nergens over gaan.. als je de kans krijgt moet je het gewoon afmaken. Vind dit soort dingen een belediging voor de sport. Zet dan geen teamleden tegen elkaar..

Bobson
05-04-2010, 21:54
Goed dat er over geschreven wordt. Gewoon een artikel met sportnieuws. Dat is wel eens anders geweest.

anoniem gg
06-04-2010, 06:22
ik vind dus niet kunnen.. gewoon toegeven dat je niet 100% gaat in een partij.. daar komt het publiek toch niet voor.. vind ik echt nergens over gaan.. als je de kans krijgt moet je het gewoon afmaken. Vind dit soort dingen een belediging voor de sport. Zet dan geen teamleden tegen elkaar..

Sem zei dat hij het af en toe moeilijk vondt (iets wat in je achterhoofd speelt), dat neemt niet weg dat beide vechters elkaar neer probeerde te halen. Sterker nog waarom quote je niet van hetzelfde interview:

Vraag: Sem je hebt nooit blessures na een gevecht hoe komt dat:
Geen blessures? Ik heb nu meer blessures als toen ik de hele Gp finals vorig jaar vocht, " dat was natuurlijk omdat ze elkaar stonden te aaien" , denk je nu echt dat Errol die tietel niet wou en dat Sem hem even cadeau zou geven?

Overigens waren de gevechten van Sem en Alistair het beste van de avond (volgens japanse fans)
K-1 OFFICIAL WEBSITE | POLL (http://www.k-1.co.jp/en/poll/vote.php?vote_id=99)

Geen slechte voorstelling dus van beide heren en een tevreden publiek en promotor!

Petrosyan188
06-04-2010, 07:38
ook een x sinds 2 jaar dat badr z'n partij of zijn naam niet 1e staat.... raar volk trouwens die jappaners, je zou denken dat die kyataro 5 a 6 x dubbele van de nummer 2 zou staan ofzo maar staan niet eens in de top 3

T15Boxing
06-04-2010, 09:26
^^Zo zie je maar weer hoe geliefd Aerts blijft, ook in Japan.

Dat was overigens wel mijn favoriete partij. De Japanner was zeer indrukwekkend.

simtekf1
06-04-2010, 10:38
Geen verrassing, jammer dat Schilt niet doet waar hij betaald voor wordt.

Lionheart
06-04-2010, 10:55
Begrijpelijk van Schilt!

Dit jaar pakt hij de GP weer denk ik!

Gefeliciteerd!

BiCkOnE
06-04-2010, 12:19
Begrijpelijk van Schilt!

Dit jaar pakt hij de GP weer denk ik!

Gefeliciteerd!

Onbegrijpelijk van Schilt, hij staat toch niet een potje te sparren!
Bij en titelgevecht moet je je 100% inzetten..

simtekf1
06-04-2010, 12:43
Bij Schilt hebben we dit vaker gezien, wat raar dan toch dat meneer vaak commentaar krijgt op zijn stijl.

En die polls van de Japanners zeggen natuurlijk geen hol.
Ik bedoel, de partij van Overeem beter vinden dat die van Le Banner en Spong, tja ik weet het niet hoor.

anoniem gg
06-04-2010, 13:14
Bij Schilt hebben we dit vaker gezien, wat raar dan toch dat meneer vaak commentaar krijgt op zijn stijl.

En die polls van de Japanners zeggen natuurlijk geen hol.
Ik bedoel, de partij van Overeem beter vinden dat die van Le Banner en Spong, tja ik weet het niet hoor.

Gelukkig zeggen die pols en betekenen die pols vooral in Japan voor ons wel een hoop, succes met je hol!

Quato
06-04-2010, 13:22
Bij Schilt hebben we dit vaker gezien, wat raar dan toch dat meneer vaak commentaar krijgt op zijn stijl.

En die polls van de Japanners zeggen natuurlijk geen hol.
Ik bedoel, de partij van Overeem beter vinden dat die van Le Banner en Spong, tja ik weet het niet hoor.


Gelukkig zeggen die pols en betekenen die pols vooral in Japan voor ons wel een hoop, succes met je hol!

Lijkt me id logisch, groot deel van de payroll en je kansen op meer partijen hangt er vanaf of mensen daar je willen zien...

bryan
06-04-2010, 14:03
Sem zei dat hij het af en toe moeilijk vondt (iets wat in je achterhoofd speelt), dat neemt niet weg dat beide vechters elkaar neer probeerde te halen. Sterker nog waarom quote je niet van hetzelfde interview:

Vraag: Sem je hebt nooit blessures na een gevecht hoe komt dat:
Geen blessures? Ik heb nu meer blessures als toen ik de hele Gp finals vorig jaar vocht, " dat was natuurlijk omdat ze elkaar stonden te aaien" , denk je nu echt dat Errol die tietel niet wou en dat Sem hem even cadeau zou geven?

Overigens waren de gevechten van Sem en Alistair het beste van de avond (volgens japanse fans)
K-1 OFFICIAL WEBSITE | POLL (http://www.k-1.co.jp/en/poll/vote.php?vote_id=99)

Geen slechte voorstelling dus van beide heren en een tevreden publiek en promotor!

Er staat toch letterlijk in de stuk hierboven.. Ik had het eerder kunnen afmaken maar heb dat bewust niet gedaan... zeg nou zelf das toch niet voor de volle 100% ervoor gaan ?? en ja dat hij nu blessures heeft .. ach kan gebeuren.. hij kan ook op een elleboog geschopt of geslagen hebben.. en leuk dat het de beste partijen van de avond waren maar het blijft naar mijn mening bijzonder dat een vechter toegeeft dat hij zijn tegenstander eruit had kunnen slaan maar dat bewust niet gedaan heeft.. en dat vind ik niet fair naar het publiek en andere vechters..

verder geen aanval naar GG, sem of zimmerman hoor. Het heeft alleen heel erg de schijn tegen toch ?

simtekf1
06-04-2010, 14:29
Gelukkig zeggen die pols en betekenen die pols vooral in Japan voor ons wel een hoop, succes met je hol!

Ja voor Gold€n Glory wel ja.
Maar als een vechter aangeeft dat hij het een paar keer had af kunnen maken en dat bewust niet doet, dan ben je niet goed bezig.

Dit geweldige resultaat zal vast heel veel toevoegen aan de toch al zo goed draaiden K-1 organisatie.

Darkness
06-04-2010, 14:41
Dat is lekker dan!
TITEL gevecht en dan geen volle 100 procent geven!
Dan had ik Badr hari liever nog een keer zien vechten voor die Titel.
Dan moest hij 200 Procent geven.

Irishrover
06-04-2010, 14:54
Sem had Zimmerman in de eerste ronde al kunnen afmaken, hij koos er alleen niet voor omdat het z'n teamgenoot is.

Dat is er wat er staat.

Er kan voor de rest staan dat Sem meer schade opliep nu dan tijdens de finale afgelopen jaar, dat is meer om Zimmerman in ieder geval een beetje krediet te geven.

Kemal
06-04-2010, 18:46
100% of niet, het is weer wel positief dat de telegraaf een stukje van de sport schrijft!

anoniem gg
06-04-2010, 18:59
Ja voor Gold€n Glory wel ja.
Maar als een vechter aangeeft dat hij het een paar keer had af kunnen maken en dat bewust niet doet, dan ben je niet goed bezig.

Dit geweldige resultaat zal vast heel veel toevoegen aan de toch al zo goed draaiden K-1 organisatie.

hey wacht de telegraaf schrijft zelf iets, dan zal het wel waar zijn, niet???

Zoals ik al eerder vermelde (ik stond erbij toen Sem het interview gaf en heb de fotos naar de telegraaf gestuurd, telegraaf heeft zelf een stuk geschreven) vondt Sem Schilt het zelf best een goeie partij (beter als Badr tegen Ignashov), hij vroeg zichzelf af of hij het af en toe niet zou hebben kunnen afmaken en dat het waarschijnlijk kwam omdat hij tegen een golden glory team genoot vocht.Verder zij Schilt ook dat hij in deze partij meer schade had opgelopen als in de hele GP (dat zijn ze vergeten te vermelden in de telegraaf, dat kwam erna. Badr, Remy en Le Banner waren ook aan het sparen en voorzichtig aan het doen met Semmy omdat ze hem zo lang en lief vinden?
Verder wil Errol helemaal geen belt en vecht hij ook voor de lol er was hem een ijsje beloofd als hij zou winnen!

simtekf1
06-04-2010, 19:25
Ho eens, ik zeg niet dat Zimmerman zijn best niet deed, natuurlijk deed hij dat wel.
Maar ik heb het puur over het stukje dat Schilt zijn teamgenoot niet wil KO'en terwijl hij dat wel kon.

Leuk dat je Badr er bij haalt maar volgens mij was het vrij duidelijk in deze partij wie van de 2 wilde vechten en voor de KO ging.

Chane
06-04-2010, 19:29
Verder wil Errol helemaal geen belt en vecht hij ook voor de lol er was hem een ijsje beloofd als hij zou winnen!
lol :thup:

anoniem gg
07-04-2010, 19:23
Ho eens, ik zeg niet dat Zimmerman zijn best niet deed, natuurlijk deed hij dat wel.
Maar ik heb het puur over het stukje dat Schilt zijn teamgenoot niet wil KO'en terwijl hij dat wel kon.

Leuk dat je Badr er bij haalt maar volgens mij was het vrij duidelijk in deze partij wie van de 2 wilde vechten en voor de KO ging.



Je hebt het over het stukje in de telegraaf, de woorden van een journalist die er zelf niet bij was, dat stukje bedoel je? Dan geef ik je gelijk, maar dat is dus niet zoals Schilt het zei, die vertelde overigens ook in dat interview dat hij nu meer blessures had als tijdens de hele K-1GP finale.

Ik zal Badr er niet meer bijhalen, voor het Japanse publiek was de partij van Alistair en Semmy tegen Errol de beste partijen, maar dat zijn maar meningen van 25000 hard core fans, wie zijn wij om daaraan te twijfelen......

Petrosyan188
07-04-2010, 19:37
Ik zal Badr er niet meer bijhalen, voor het Japanse publiek was de partij van Alistair en Semmy tegen Errol de beste partijen, maar dat zijn maar meningen van 25000 hard core fans, wie zijn wij om daaraan te twijfelen......

ach doe niet zo blij :rolleyes: eerste keer sinds wat zal het zijn 2jaar ofzo dat badr zijn partij niet als spectaculairste/mooiste/gaafste etc. wordt gekozen... maar ik weet het goed gemaakt de volgende k-1 events halen we die japanse polls erweer bij ik durf mijn hand voor het vuur te zetten dat de komende events badr bovenaan staat, badr had gewoon een kut tegenstander die je niet zomaar ko slaat wat jullie overigens natuurlijk al lang weten vooral na GG event vorig jaar, en je gaat me toch niet zeggen dat je ignashov vs schilt een mooier partij vond dan badr vs ignashov:fp:


die vertelde overigens ook in dat interview dat hij nu meer blessures had als tijdens de hele K-1GP finale.

wat wil je hier mee zeggen? dat zimmerman soms beter is dan jerome lebanner(dat denk ik nog net wel),alistair(zeker niet) en badr(zeker niet)?

Khanom Thom
07-04-2010, 19:52
Ho eens, ik zeg niet dat Zimmerman zijn best niet deed, natuurlijk deed hij dat wel.
Maar ik heb het puur over het stukje dat Schilt zijn teamgenoot niet wil KO'en terwijl hij dat wel kon.

Leuk dat je Badr er bij haalt maar volgens mij was het vrij duidelijk in deze partij wie van de 2 wilde vechten en voor de KO ging.

Waarom zou de partij op KO moeten beslissen? Sem vocht een bekeken partij en heeft zijn teamgenoot 'gespaard', niks mis mee toch? Sem heeft laten zien dat hij de betere is, naar het publiek en naar zijn team toe. Dat hij daarbij zijn eigen plan trekt (of het nu aantrekkelijk is of niet), dat is zijn keuze.

Props voor Sem :thup:

anoniem gg
08-04-2010, 06:58
ach doe niet zo blij :rolleyes: eerste keer sinds wat zal het zijn 2jaar ofzo dat badr zijn partij niet als spectaculairste/mooiste/gaafste etc. wordt gekozen... maar ik weet het goed gemaakt de volgende k-1 events halen we die japanse polls erweer bij ik durf mijn hand voor het vuur te zetten dat de komende events badr bovenaan staat, badr had gewoon een kut tegenstander die je niet zomaar ko slaat wat jullie overigens natuurlijk al lang weten vooral na GG event vorig jaar, en je gaat me toch niet zeggen dat je ignashov vs schilt een mooier partij vond dan badr vs ignashov:fp:



wat wil je hier mee zeggen? dat zimmerman soms beter is dan jerome lebanner(dat denk ik nog net wel),alistair(zeker niet) en badr(zeker niet)?

Nee daarmee wil ik zeggen dat er geen cadeautjes werden gegeven en er gewoon bikkelhard gevochten werd! En nu we het toch over Zimmerman hebben ja hij is met zijn jonge leeftijden een hele goede en acttractieve vechter om naar te kijken, tijdens de laatste K-1 GP scoorde de wedstrijd tussen Bonjansky en Zimmerman een peak van maar liesft 19.8, dat was meer als de finale!

Irishrover
08-04-2010, 08:02
Nee daarmee wil ik zeggen dat er geen cadeautjes werden gegeven en er gewoon bikkelhard gevochten werd! En nu we het toch over Zimmerman hebben ja hij is met zijn jonge leeftijden een hele goede en acttractieve vechter om naar te kijken, tijdens de laatste K-1 GP scoorde de wedstrijd tussen Bonjansky en Zimmerman een peak van maar liesft 19.8, dat was meer als de finale!

Acttractief is Zimmerman zeker, goed is een ander verhaal.
Beste man verliest aan de lopende band & vecht zeker niet slim.

T15Boxing
08-04-2010, 20:05
Het leek erop dat Zimmerman's bierbuik weer aanwezig was, of ligt het aan mij. Als hij 'beter' wilt worden zal hij toch meer moeten trainen.

Mark105
08-04-2010, 20:24
Schilt heeft gewoon goed gevochten en is gewoon een maatje te groot voor Zimmerman. Net zoals Schilt voor iedereen een maatje te groot is. Dus om dan te roepen dat Zimmerman niet hard genoeg traint of niet slim vecht vind ik een beetje overdreven om te zeggen.

cholitzu
08-04-2010, 20:33
http://www.youtube.com/watch?v=XPPx_JI1nQE&feature=player_embedded

Marquis
08-04-2010, 20:58
http://www.youtube.com/watch?v=XPPx_JI1nQE&feature=player_embedded




Zegt Sem nou dat hij kansen had om het af te maken maar dit daadwerklijk niet deed omdat hij moeite had om die knop om te zetten omdat ze teamgenoten zijn? :lol:




Nee daarmee wil ik zeggen dat er geen cadeautjes werden gegeven en er gewoon bikkelhard gevochten werd!



Nou Bas hier betrap ik je toch op een leugentje .. in het interview waar jij getuige van was zegt Sem toch heel wat anders. En aan zijn lichaamstaal en glimlach op zijn gezicht kan je toch concluderen dat Sem heel wat anders zegt dan jij de forumworriors probeert doen te geloven.

Misschien om toch te overwegen om als vertegenwoordiger/manager van de vechters van GG te fungeren en niet je ego zo de overhand te laten nemen op MF. Omdat je zo graag met de forumworriors in debat wilt.

Daar doe je je vechters te kort mee.


Love & Peace

Irishrover
08-04-2010, 23:26
Het leek erop dat Zimmerman's bierbuik weer aanwezig was, of ligt het aan mij. Als hij 'beter' wilt worden zal hij toch meer moeten trainen.

Hij gaf ook aan dat hij 2 kilo was aangekomen.

anoniem gg
09-04-2010, 03:52
Zegt Sem nou dat hij kansen had om het af te maken maar dit daadwerklijk niet deed omdat hij moeite had om die knop om te zetten omdat ze teamgenoten zijn? :lol:





Nou Bas hier betrap ik je toch op een leugentje .. in het interview waar jij getuige van was zegt Sem toch heel wat anders. En aan zijn lichaamstaal en glimlach op zijn gezicht kan je toch concluderen dat Sem heel wat anders zegt dan jij de forumworriors probeert doen te geloven.

Misschien om toch te overwegen om als vertegenwoordiger/manager van de vechters van GG te fungeren en niet je ego zo de overhand te laten nemen op MF. Omdat je zo graag met de forumworriors in debat wilt.

Daar doe je je vechters te kort mee.


Love & Peace

Nee Sem zegt precies wat ik vermelde, hij vond het een goed gevecht en hard gevecht, hij had meer schade als tijdens het hele Gp final toernooi (3 wedstrijden) vorig jaar (las je dat ook in de telegraaf?). Hij zei ook dat ze elkaar niet spaarde maar dat hij omdat het een team genoot was, moeite had met de knop om te draaien om het vroegtijdig af te maken!

Dat is heel wat anders als hij heeft op 70% gevochten (forumwarrior quote), handjeklap, schandalig en blablabla. Het management is zeer tevreden met de uitslagen in Yokohama en de uitkomst van het winnen van MVP en beste wedstrijd in Yokohama. GG doet het geweldig en wordt ook uitstekend vertegenwoordigd al tien jaar. Dat jij daar jaloers op bent en dat er een aantal figuren altijd anti zijn richting GG en management en met modder gooit is voor ons een bevestiging dat we het heel goed doen!

Marquis
09-04-2010, 07:53
Nee Sem zegt precies wat ik vermelde, hij vond het een goed gevecht en hard gevecht, hij had meer schade als tijdens het hele Gp final toernooi (3 wedstrijden) vorig jaar (las je dat ook in de telegraaf?). Hij zei ook dat ze elkaar niet spaarde maar dat hij omdat het een team genoot was, moeite had met de knop om te draaien om het vroegtijdig af te maken!

Dat is heel wat anders als hij heeft op 70% gevochten (forumwarrior quote), handjeklap, schandalig en blablabla. Het management is zeer tevreden met de uitslagen in Yokohama en de uitkomst van het winnen van MVP en beste wedstrijd in Yokohama. GG doet het geweldig en wordt ook uitstekend vertegenwoordigd al tien jaar. Dat jij daar jaloers op bent en dat er een aantal figuren altijd anti zijn richting GG en management en met modder gooit is voor ons een bevestiging dat we het heel goed doen!


Nee Bas ik refereer wat Sem zegt in deze interview..volgens mij rond 1 minuut nog wat.. kan je het uit zijn eigen mond horen.


Ik ben nergens jaloers op Bas... dat de wedstrijd zo is gelopen en dat je een klasse verschil zag maakt voor de rest niet uit. En daar hoeft Zimmerman zich niet voor te schamen .. hij stond namelijk tegen over de meervoudig K1 kampioen.

Ik heb trouwens tijdens dit gevecht nauwlijks die maat 56 van Sem dwars door de verdediging zien gaan boven de gordel van Zimmerman..Je weet wel die venijnige trappen waar vechters heel ongelukkig van worden als Sem dat doet.

Waar zou dat nou aan liggen Bas ?

Laat maar ik weet al wat je gaat zeggen.. dat is ter verdienste van Zimmerman :thup:


Maar goed ik heb hier ergens al eerder gezegd op MF op mensenlijk vlak leek mij deze partij een moeilijke opgave voor beiden vechters. Het zijn pro's maar ze blijven mensen en hoeven zich nergens voor te schamen.

Maar wat mij tegen het borst stuit is dat jij hier beweert dat ze er beiden keihard er tegen aan gingen terwijl iedere leek die Sem een paar x heeft zien vechten konden concluderen dat dat niet de Sem was van afgelopen zaterdag.

Justinian
09-04-2010, 07:59
Nee Bas ik refereer wat Sem zegt in deze interview..volgens mij rond 1 minuut nog wat.. kan je het uit zijn eigen mond horen.
Rond 1:50 zegt Schilt dat ze elkaar niet hebben gespaard. Hij zegt ook dat hij wel moeite had met het omzetten van de knop omdat ze uit hetzelfde team komen. Ik kan me er wel wat bij voorstellen moet ik zeggen.

Marquis
09-04-2010, 08:17
Rond 1:50 zegt Schilt dat ze elkaar niet hebben gespaard. Hij zegt ook dat hij wel moeite had met het omzetten van de knop omdat ze uit hetzelfde team komen. Ik kan me er wel wat bij voorstellen moet ik zeggen.


Dat zei hij nadat hij eerst zei dat er momenten waren waar hij het kon af maken (finish it) maar dat niet heeft gedaan omdat hij het moeilijk vond en vervolgens zei ; he kicked I kicked etc etc .. en ze zijn er wel voor gegaan en ze hebben een mooie partij neergezet.

Maar volgens mij vervormt het geluid van deze interview bij velen mensen thuis hahaha of mijn Engels moet zo slecht zijn.. maar dat betwijfel ik.

Dus zeg jij het maar.

Justinian
09-04-2010, 08:22
Dat zei hij nadat hij eerst zei dat er momenten waren waar hij het kon af maken (finish it) maar dat niet heeft gedaan omdat hij het moeilijk vond en vervolgens zei ; he kicked I kicked etc etc .. en ze zijn er wel voor gegaan en ze hebben een mooie partij neergezet.
Dat klopt inderdaad en dat volgt volgens mij ook uit het feit dat hij de knop niet om kon zetten. Ik denk dat we het in essentie gewoon met elkaar eens zijn ;)

Marquis
09-04-2010, 08:36
Dat klopt inderdaad en dat volgt volgens mij ook uit het feit dat hij de knop niet om kon zetten. Ik denk dat we het in essentie gewoon met elkaar eens zijn ;)


idd.. en persoonlijk vind ik het ook geen schande hoor. Dat is het nadeel als je met zoveel vechters uit 1 team aan 1 toernooi mee doet.

Maar ja ik denk eerder dat het voor Sem gehaktdag was dan een partij waar hij alles uit huis moet trekken om Zimmerman te verslaan :lol:

Ik beschouw jou als een pientere kerel en ik weet heus wel dat jij capabel bent om tussen de regels te kunnen lezen en wat terug zien aan de lichaamstaal van een persoon.

Laten we elkaar dus niets wijs maken ;)

anoniem gg
09-04-2010, 12:48
Nee Bas ik refereer wat Sem zegt in deze interview..volgens mij rond 1 minuut nog wat.. kan je het uit zijn eigen mond horen.


Ik ben nergens jaloers op Bas... dat de wedstrijd zo is gelopen en dat je een klasse verschil zag maakt voor de rest niet uit. En daar hoeft Zimmerman zich niet voor te schamen .. hij stond namelijk tegen over de meervoudig K1 kampioen.

Ik heb trouwens tijdens dit gevecht nauwlijks die maat 56 van Sem dwars door de verdediging zien gaan boven de gordel van Zimmerman..Je weet wel die venijnige trappen waar vechters heel ongelukkig van worden als Sem dat doet.

Waar zou dat nou aan liggen Bas ?

Laat maar ik weet al wat je gaat zeggen.. dat is ter verdienste van Zimmerman :thup:


Maar goed ik heb hier ergens al eerder gezegd op MF op mensenlijk vlak leek mij deze partij een moeilijke opgave voor beiden vechters. Het zijn pro's maar ze blijven mensen en hoeven zich nergens voor te schamen.

Maar wat mij tegen het borst stuit is dat jij hier beweert dat ze er beiden keihard er tegen aan gingen terwijl iedere leek die Sem een paar x heeft zien vechten konden concluderen dat dat niet de Sem was van afgelopen zaterdag.

Je refereert een klein stukje en hoort wat je wilt horen, hoor je ergens bv iets over 70% zoals een forum warrior er zelf van maakte, of de telegraaf die een eigen verhaal op schrijft maar de rest van het intervieuw vergeet of niet gehoord heeft?

Mischien hat Semmy wel een blessurre aan die maat 56, maar als ik daar over ga janken dan pull ik een Remy en dat doen we niet bij GG! Gaan we achteraf zeggen dat het niet aan Alistair sloop werk lag die blessure bij Remy, maar de schuld lag bij een tafeltje met eten waar die knie aan gestoten werd een dag voor het evenement! Daar kon elke LEEK zien dat Alistair heel veel binnenkant low kicks maken (knie van remy) en een duidenlijke knock down scoorde in de tweede ronde wat resulteerde in een fikse bloedneus bij Remy, maar ja de scheidsrechter dacht anders en dus hebben we niks aan de mening van leken! Over Remy gesproken, weet jij toevallig waar hij is, hoor weinig van hem, is alles goed met hem?

Mischien lag het er wel aan dan we alleen Errol een ijsje hadden beloofd (neem dit niet verkeerd op Semmy wij beloven met GG volgende keer als er weer tegen elkaar gevochten wordt , beide evenveel ijs als bonus. Marquis, nu moet ik dus extra ijs betalen @#$%$#!

Ik zeg dat Semmy zei (quote uit interview) dat hij meer blessures had dan in de hele GP na zijn partij met Zimmerman (schenen en voet etc "lees voet Marquis maat 56" etc dus hard gevecht), wil jij nu beweren dat iedereen in de GP finals rustig aan deed in de eerste ronde tegen Semmy? Want dat tegen de borst stuiten heb jij nogal veel last van, als GG de revu passeert een soort fobie!

Elke kenner kan zien dat Sem nog steeds vooruit gaat (ook in deze partij), hij combineert meer en heeft een beter stand, ik heb niet zoveel op met leken dus doe ze de groeten as je ze tegen komt!

Marquis heb je wel eens een ijsje gegeten ?

simtekf1
09-04-2010, 13:03
Don't be ignorant BBlanket

Marquis
09-04-2010, 13:08
Je refereert een klein stukje en hoort wat je wilt horen, hoor je ergens bv iets over 70% zoals een forum warrior er zelf van maakte, of de telegraaf die een eigen verhaal op schrijft maar de rest van het intervieuw vergeet of niet gehoord heeft?

Mischien hat Semmy wel een blessurre aan die maat 56, maar als ik daar over ga janken dan pull ik een Remy en dat doen we niet bij GG! Gaan we achteraf zeggen dat het niet aan Alistair sloop werk lag die blessure bij Remy, maar de schuld lag bij een tafeltje met eten waar die knie aan gestoten werd een dag voor het evenement! Daar kon elke LEEK zien dat Alistair heel veel binnenkant low kicks maken (knie van remy) en een duidenlijke knock down scoorde in de tweede ronde wat resulteerde in een fikse bloedneus bij Remy, maar ja de scheidsrechter dacht anders en dus hebben we niks aan de mening van leken! Over Remy gesproken, weet jij toevallig waar hij is, hoor weinig van hem, is alles goed met hem?

Mischien lag het er wel aan dan we alleen Errol een ijsje hadden beloofd (neem dit niet verkeerd op Semmy wij beloven met GG volgende keer als er weer tegen elkaar gevochten wordt , beide evenveel ijs als bonus. Marquis, nu moet ik dus extra ijs betalen @#$%$#!

Ik zeg dat Semmy zei (quote uit interview) dat hij meer blessures had dan in de hele GP na zijn partij met Zimmerman (schenen en voet etc "lees voet Marquis maat 56" etc dus hard gevecht), wil jij nu beweren dat iedereen in de GP finals rustig aan deed in de eerste ronde tegen Semmy? Want dat tegen de borst stuiten heb jij nogal veel last van, als GG de revu passeert een soort fobie!

Elke kenner kan zien dat Sem nog steeds vooruit gaat (ook in deze partij), hij combineert meer en heeft een beter stand, ik heb niet zoveel op met leken dus doe ze de groeten as je ze tegen komt!

Marquis heb je wel eens een ijsje gegeten ?


Hahaha Bas toch!! Ga je weer eens zand in de ogen van de “forumwariors” strooien door
weer andere vechters als Remy er bij te halen (maak jezelf toch voor deze ene keer niet zo belachlijk) ? Heb je vechters als Remy en Alistair echt nodig om je verhaal recht te breien ? Wil je a.u.b. inhoudelijk reageren op de uitslag tussen Errol & Sem en niet mijn intelligentie beledigen?

Ik refereer enkel op wat uit de mond van Sem komt en niet wat de Televaag of andere leden van MF zeggen.
Ik snap dat je dat niet wilt begrijpen of dat de capaciteit tussen je oren niet toereikend zijn om het te kunnen begrijpen.

Maar nogmaals Bas mijn mening is puur gebaseerd op deze interview en wat ik heb gezien tijdens het gevecht.. wat jij of een ander zegt kan mij eerlijk gezegd gestolen worden (naast het feit jij belangen hebt op beiden vechters).

Dus objectief ben jij in combinatie met jouw EGO niet Bas.. sorry dat ik aan jouw oprechtheid twijfel.

Mijn mening en visie Bas en doe mij maar een raketje !!

anoniem gg
09-04-2010, 13:15
idd.. en persoonlijk vind ik het ook geen schande hoor. Dat is het nadeel als je met zoveel vechters uit 1 team aan 1 toernooi mee doet.

Maar ja ik denk eerder dat het voor Sem gehaktdag was dan een partij waar hij alles uit huis moet trekken om Zimmerman te verslaan :lol:

Ik beschouw jou als een pientere kerel en ik weet heus wel dat jij capabel bent om tussen de regels te kunnen lezen en wat terug zien aan de lichaamstaal van een persoon.

Laten we elkaar dus niets wijs maken ;)

Marquis, gehaktdag bij GG, betekent vechten tot je omvalt, met andere woorden rossen tot een KO en heel veel rondes sparren, je bent niet goed op de hoogte van de term "gehaktdag" , kom eens een proef op de som nemen dan weet je waar je over praat!
Ik was niet degene die begon remy erbij te halen, ik geef alleen (wat laat) repliek!
Quote:Originally Posted by simtekf1
Als Bas het zegt heeft hij toch altijd gelijk.
Net zoals hij na de partij van Remy tegen Alistair overal liep te verkondigen dat Remy een aansteller was en smoesjes vertelde omdat hij last van zijn knie had en dat niet waar was bla bla.

En een week later werd Remy geopereerd aan zijn knie.

Simtekf: is niet arrogant bedoeld hoor, maar als je zulke dingen aanhaalt in een verweer/aanval (zie eerdere post) dan kun je repliek verwachten. Uiteindelijk heeft Alistair zich bewezen als top vechter, dus je kunt dan gaan zeggen Remy vlak van te voren geblesseerd was of zijn dag niet had, maar dat zijn er de laatste tijd nogal veel die een offday tegen Alistair hebben! Ook wij maken geregeld blessures mee bij vechters (ga geen namen noemen) maar als ze dan zelf willen vechten en wij zijn ermee akkoord moet je daarna geen excuses maken, maar let op, zelfs ik heb daar moeite mee (na een partij met blessure vechten dit aanhalen in de pers) je leeft emotioneel mee met zo een vechter en je gaat je dan afvragen of het de juistge beslissing was, heel menselijk!

raketje komt eraan!

adenane
09-04-2010, 13:43
maar als ik daar over ga janken dan pull ik een Remy en dat doen we niet bij GG!

Ik ga me niet mengen in deze discussie maar het bashen van vechters is nergens voor nodig. Dit topic gaat om Schilt die de titel prolongeert!

Dit geldt ook voor jou, Bas!

Marquis
09-04-2010, 14:06
Ik ga me niet mengen in deze discussie maar het bashen van vechters is nergens voor nodig. Dit topic gaat om Schilt die de titel prolongeert!

Dit geldt ook voor jou, Bas!


Bas heeft andere regels hier ,. Bas is Baas.

Marquis
09-04-2010, 14:10
Marquis, gehaktdag bij GG, betekent vechten tot je omvalt, met andere woorden rossen tot een KO en heel veel rondes sparren, je bent niet goed op de hoogte van de term "gehaktdag" , kom eens een proef op de som nemen dan weet je waar je over praat!
Ik was niet degene die begon remy erbij te halen, ik geef alleen (wat laat) repliek!


Je geeft je verhaal kracht... je reageert laat maar past die opmerking over Remy perfect toe om je verhaal completer te maken (altans dat denk je).


Als je die opmerking betreft gehaktdag niet eens begrijpt en alles te letterlijk neemt dan heeft het echt geen zin om met jou in discussie te gaan.

Nee gelijk een calippo voor jezelf..

Justinian
09-04-2010, 14:35
Ik ga me niet mengen in deze discussie maar het bashen van vechters is nergens voor nodig. Dit topic gaat om Schilt die de titel prolongeert!

Dit geldt ook voor jou, Bas!
offtopic: ik heb je laatst een pm gestuurd Adenane. Stuur je me nog even een reactie?

/offtopic