PDA

View Full Version : Brett Rogers training for Alistair Overeem



Harrie Nak
06-04-2010, 11:10
http://www.youtube.com/watch?v=mxGadMbGcec

De hanekam zal wel geen geluk hebben gebracht, want die is weg.

http://i43.tinypic.com/331k1p4.jpg

Slome
06-04-2010, 11:40
Brett Rogers Says Alistair Overeem Is An Egomaniac

http://www.mmaconvert.com/wp-content/uploads/post-images/brett_rogers6-610x406.jpg

So I figured all the smack Brett Rogers had talked about Alistair Overeem was just to get a fight with him. But it turns out Brett really doesn’t like Alistair at all, apparently because Alistair rubbed Brett the wrong way with his ego when they met in an elevator a year and a half ago (http://www.punchdrunkgamer.com/interviews/30-interviews/1083-brett-rogers-return-of-the-grim-040110).

I am an emotional fighter and I like to fight people that I don’t like and I don’t Alistair because of his cocky attitude and the fact that he thinks he is the shit. I don’t know if he remembers but I met him about a year and a half ago and it is not something that I have forgotten. I bumped into him on the elevator and I was talking to my manager and he asked me if I knew who that was and I said no. After that Alistair looked over his shoulder at me and was like what bitch, you don’t know who the fuck I am? So my manager told me it was Alistair Overeem and I was like ok. So that whole little situation rubbed me the wrong way and you know what happens (Andrei Arlovski) when you rub me the wrong way. He was talking all kinds of shit about me and so I got in the cage and whooped his ass. Think what you will, I don’t like Alistair and when we get in that cage, everyone is going to see the end result.
Don’t take it personally, Alistair. Brett didn’t really know who Fedor was before he fought him either. But since you did…

We have ourselves two monster heavyweights with what appears to be a legitimate beef to settle on May 15. Heavyweight title b.s. aside, this is going to be a fun one to watch. Overeem has been wrecking dudes in K-1 and DREAM and Rogers hits like a freight train.
They’re going to meet in the center in the cage and start throwing bombs until someone gets knocked out. Maybe not at the same earth-shattering magnitude as Lesnar-Carwin, but they won’t be too far behind.

MMAFAN-1122
06-04-2010, 11:58
Kan aan mij liggen, maar zijn staande werk valt me wat tegen?
Dit moet geen probleem zijn voor Overeem!

Fyodor
06-04-2010, 12:07
Kan aan mij liggen, maar zijn staande werk valt me wat tegen?
Dit moet geen probleem zijn voor Overeem!

9 van de 10 keer zou Overeem dit moeten winnen. Amerikanen kunnen niet trappen, dat laat Brett weer zien. Brawlen, dat kan hij wel goed en Ali zal er goed voor moeten uitkijken! :)

Pahlavan
06-04-2010, 12:11
Kan aan mij liggen, maar zijn staande werk valt me wat tegen?
Dit moet geen probleem zijn voor Overeem!

technisch gezien is zijn standup nooit indrukwekkend geweest maar het is zijn one punch KO power dat hem gevaarlijk maakt.
hoewel ik hoop dat rogers wint, denk ik toch dat alistair zal winnen op submission

GnP
06-04-2010, 12:14
hiervan ben ik echt niet onder de indruk
de knietjes van Ali O gaan het hem weer doen denk ik, Brett gaat zoiezo kort willen komen, perfect voor Alistair

superfreak
06-04-2010, 12:18
Knietjes zijn inderdaad een gevaar voor Brett echter zit zo een knietje er niet gelijk op moet Overeem wel waken voor de stootkracht van Brett want Overeem kan klappen niet zo goed handelen.

Tony
06-04-2010, 12:24
Kan ook een fake filmpje zijn... (indruk wekken dat zijn standup zeer matig is, terwijl deze eigenlijk misschien prima in orde is)

Want als zijn staande werk echt zo matig was.. dan had Fedor er niet zoveel moeite mee gehad.

Harrie Nak
06-04-2010, 12:29
http://www.youtube.com/watch?v=5y5ic0oDHLU

Lionheart
06-04-2010, 12:50
Kan ook een fake filmpje zijn... (indruk wekken dat zijn standup zeer matig is, terwijl deze eigenlijk misschien prima in orde is)

Want als zijn staande werk echt zo matig was.. dan had Fedor er niet zoveel moeite mee gehad.

x2

NESCIO
06-04-2010, 12:51
ga voor ubereem op winst dmv choke

Marquis
06-04-2010, 13:11
Rogers moet niet zoveel lullen.. gezeik de hele tijd

Rougemonkey
06-04-2010, 13:14
9 van de 10 keer zou Overeem dit moeten winnen. Amerikanen kunnen niet trappen, dat laat Brett weer zien. Brawlen, dat kan hij wel goed en Ali zal er goed voor moeten uitkijken! :)

Idd. Ik heb het idee dat Rogers een hardere kin heeft, maar weet niet wie er harder stoot. :P

univers1l
06-04-2010, 13:22
overeem wordt altijd ondergewaardeerd, maar verwacht gewoon een dikke k.o.

Irishrover
06-04-2010, 13:38
Boks/trapcombinaties ogen traag, maar weet dat daar echt enorm veel hevigheid achter zit.

Vooral zijn trap is niet te onderschatten, je ziet hem van kilometers aankomen, maar je zag hoe hard ze aankomen.


Verder blijft Brett een groot nadeel hebben betreft snelheid.

micha
06-04-2010, 13:44
rogers gaat knieen eten en gaat zwaar ko

Tony
06-04-2010, 13:44
Maar helaas is de punchers chance vna Rogers dermate groot dat een KO elke seconde op de loer licht.

steftheboxer
06-04-2010, 13:46
Krijg steeds meer zin in deze partij! Ben niet onder de indruk van het filmpje en verwacht gewoon dat AO deze pakt, hij moet alleen niet gaan brawlen met de beste man.

carlsson
06-04-2010, 13:50
wat een sukkel die rogers ik hoop dat AO hem gigantisch knock out mept

Necrodamus
06-04-2010, 14:26
Zou zeker mooi zijn als Ali O de criticasters in America en NL de mond snoert en Rogers oprolt..daarna kijken of hij een partij tegen Fedor kan draaien. Als hij dan een paar testjes doet in Amerika dan zijn we gelijk van het gezeur over zijn gebruik af..:thup:

Fyodor
06-04-2010, 15:31
Kan ook een fake filmpje zijn... (indruk wekken dat zijn standup zeer matig is, terwijl deze eigenlijk misschien prima in orde is)

Want als zijn staande werk echt zo matig was.. dan had Fedor er niet zoveel moeite mee gehad.

Hooguit dat Brett zich inhoudt, totaal fake lijkt me wat vergezocht.

Als ik in Alistair zijn kamp zou zitten dan zou ik het volgende adviseren: ronde 1 doorkomen. Rogers z'n giga massa moet gevoed worden, dat betekent dat hij in ronde 2 (of al eerder) zwaar naar adem hapt. Net als tegen Fedor dus. Kan Alistair het in ronde 2, uiterlijk 3 in stijl afmaken. Gaan brawlen = gevaarlijk bij die stier. Zie Arlovski.

Harrie Nak
06-04-2010, 15:34
Ronde 1 lowkicks, ronde 2 (als Rogers gassed is) subben. :)

Tony
06-04-2010, 15:40
Denk dat Ali het best zo snel mogelijk een takedown kan maken.. Van daaruit zien we weer verder.

Maar ja.. wie ben ik? :p

Rougemonkey
06-04-2010, 15:41
Denk dat Ali het best zo snel mogelijk een takedown kan maken.. Van daaruit zien we weer verder.

Maar ja.. wie ben ik? :p

Tony toch?

inc
06-04-2010, 15:43
enige waar ik echt bang voor ben is de oerkracht van rogers ala carwin en lesnar... die moker slagen zijn echt moeilijk te incasseren. ik zie wel veel voordeel in het clinch werk... denkt dat een goede harde knie van ao het licht uit kan doen...

Wiseguy
06-04-2010, 16:43
Wat een irritante gozer. Hoop echt dat hij en King Mo de tering in worden geslagen.

rene37
06-04-2010, 16:43
Maar ja.. wie ben ik? :p

Jij bent Tony man!

Gaat het wel goed met je of moeten we ons zorgen maken?

dietrik
06-04-2010, 17:00
Sjesuz wat een slecht trapwerk,

PD_EC
06-04-2010, 17:05
rogers mag geen bedreiging zijn voor overeem

Sendur
06-04-2010, 17:14
Brett ik wilde graag een ding tegen je vertellen.


YOUR GOING DOWN!!!!!

amsterdamn
06-04-2010, 17:30
Hij zegt al in dat interview dat hij tegen Fedor tijdens het gevecht bezig was met waarom fedor sus en zo niet doet. Tijdens het gevecht dat ie nokki werd gehoekt door de rechter van Fedor. Daardoor verloor hij dus ... hahaa

Zegt genoeg over zn mentale capaciteit

Ali gaat winnen

SjorsWilms
07-04-2010, 15:51
Ik doe zelf geen MMA, maar die Brad komt niet echt overtuigend goed over... slechte conditie, langzaam en lomp.

Wat is zijn "specialiteit"??

Tony
07-04-2010, 16:02
Wat is zijn "specialiteit"??

Zeer groot en sterk zijn....

Tja... het is geen supertechnisch wonder nee... Maar hij heeft goed weerstand weten te bieden aan Fedor..

Daarnaast, 1 goeie klap van rogers en je gaat neer, de aarde stopt met draaien, lente wordt herfst, de klok gaat een uur vooruit en alle kippen binnen een straal van 25 mijl raken van de leg.

mikeymcd
07-04-2010, 16:08
Zeer groot en sterk zijn....

Tja... het is geen supertechnisch wonder nee... Maar hij heeft goed weerstand weten te bieden aan Fedor..

Daarnaast, 1 goeie klap van rogers en je gaat neer, de aarde stopt met draaien, lente wordt herfst, de klok gaat een uur vooruit en alle kippen binnen een straal van 25 mijl raken van de leg.

Denk dat Overeem minder moeite heeft met Rogers dan Fedor. Dit omdat Fedor gewoon een stuk minder groot is en Overeem dus een groot deel van de sterkte punten van Rogers kan weerleggen, omdat hij zelf een buffel is.

Marquis
07-04-2010, 16:38
Denk dat Overeem minder moeite heeft met Rogers dan Fedor. Dit omdat Fedor gewoon een stuk minder groot is en Overeem dus een groot deel van de sterkte punten van Rogers kan weerleggen, omdat hij zelf een buffel is.


Volgens mij word het een houterig gevecht tussen de 2.

Je zal geen vloeiende bewegingen zien van beide kanten.

Harrie Nak
07-04-2010, 16:58
Mannen, het is gedaan met Ali, Rogers' got the powah! :)

http://www.youtube.com/watch?v=tc8WXp3NICk

Tony
07-04-2010, 17:06
damn... nu is het over voor Alistair....

Rogers got da powa

lopez86
07-04-2010, 17:10
http://www.livedispatch.org/facepalm.jpg

Sendur
07-04-2010, 17:11
http://espndeportes-assets.espn.go.com/2003/photos2009/1107/mma_e_rogers_ko_576.jpg

LeeMurray
07-04-2010, 17:54
Ik schrik toch een beetje van z'n trapwerk. Ik ben ook niet weg van z'n bokswerk óf grondwerk.
Je zou bijna denken dat deze sh*t staged was, omdat het zo pover is. Rogers heeft nog steeds een puncher's chance, maar AO is op elk vlak sterker. Ik denk dat AO hem KO't in de 2e ronde met z'n knieën...

iconian
07-04-2010, 18:31
believe the hype

http://www.youtube.com/watch?v=9cdbO5X36D4

lopez86
07-04-2010, 20:23
believe the hype

http://www.youtube.com/watch?v=9cdbO5X36D4

Is dit een grap ofzo?
Rogers lijkt echt als 2 druppels water op deze neger.

Hendy
07-04-2010, 20:31
Hahaha hij lijkt er idd verdacht veel op:lol:

delightone
07-04-2010, 20:34
Rogers gaat zwaar K.O. als overeem niet zo lomp is om een brawl aan te gaan.
Als je naar dat filmpie kijk zodra rogers maar probeer te trappen met rechts, laat hij zijn hele linkerkant open voor een brute overhead right waar of gewoon een dikke rechtse hoek.

GerritTonijn
07-04-2010, 20:38
Is dit een grap ofzo?
Rogers lijkt echt als 2 druppels water op deze neger.

Laat mij er 1 zien die niet op Rogers lijkt en je hebt pas een vondst.

grapjuhh

stiffler
07-04-2010, 20:42
Rogers gaat zwaar K.O. als overeem niet zo lomp is om een brawl aan te gaan.


idd... daar ging het bij Arlovski ook fout.. Je moet niet de slagenwisseling met hem aangaan.. Als Ali het slim aanpakt moet hij hem makkelijk kunnen hebben !
Maar denk overigs dat het filmpje gespeeld is... Zo slecht is zijn standup niet tijdens de wedstrijden ! Maar we zullen zien.. Wordt een leuke pot

Sendur
08-04-2010, 23:08
Laat mij er 1 zien die niet op Rogers lijkt en je hebt pas een vondst.

grapjuhh


hehe

blackadder
08-04-2010, 23:19
Shit. Wat een trappen. We hebben meisjes die nog maar net trainen die het beter kunnen. Er staat weliswaar bij dat het maar een lichte training is waardoor het niet zo intens eruitziet. Maar dat neemt niet weg dat het technisch gewoon crap is. Weet niet hoe die op de grond is. Maar als ie het staand houdt hoeft Overeem alleen maar in K1 mode te gaan. Stoot, stoot, trap. Oud Hollands recept.