PDA

View Full Version : First Names Announced for MAX 2010 GP



marcelt
07-04-2010, 16:02
by Fraser Coffeen ; HeadKickLegend.com ; April 6, 2010


While K-1 has not yet made the official announcement, It's Showtime has gone public with news regarding the 2010 MAX Grand Prix.
No less than 4 fighters of Team IT'S SHOWTIME have been invited to participate with the final 16 of the K-1 Max tournament. These fighters are: Giorgio Petrosyan, Gago Drago, Chahid Oulad El Hadj and Pajonsuk. This year, the final 16 of the K-1 Max tournament will be divided into 2 separate events. The first event will be held in July and the second one in September. The big final will be held at the end of October.
Obviously Petrosyan was expected, and Drago is no surprise, however both Chahid and Pajonsuk are somewhat odd choices. Chahid made his K-1 debut in the GP last year, losing to Nieky Holzken in the round of 16, and has had a number of losses since then, while Pajonsuk only recently made his return to kickboxing after an absence to train for the Olympics. In his return fight, Pajonsuk won by DQ after being KO'd by an illegal blow - not exactly the kind of marquee win you look for before the GP.
These four men will join tournament winners Mootje Khamal, Yuichiro Nagashima, and Vitaly Hurkou, bringing the total fighters up to 7, with an 8th slot still on hold for the Korea GP winner. Of the remaining 8 openings, count on Sato, Kraus, Kyshenko, and Souwer as definite locks. Yamamoto and Holzken were final 8 fighters last year, so should be in, though with Yamamoto losing in the Japan GP he could be knocked out. And of course, if Buakaw returns (and I suspect he will) he would be a lock as well. If those all pan out, that leaves only one remaining slot, though it is still too early to count some of these fighters in just yet.

Petrosyan188
07-04-2010, 16:08
mooi dat chahid het vertrouwen krijgt ondanks een mindere reeks :D had ik eerlijk gezegd niet verwacht maar ik kijk er naar uit dit jaar de k-1 max alleen hoop ik dat ze ipv alleen de halve en finale er dit jaar ook gewoon de kwartfinale bij gooien... of anders krijg je net als vorig jaar petrosyan mag tegen de toen nog onbekende yamamoto terwijl souwer tegen buakauw staat. met kwartfinales erbij ontmoeten de 2 die in de finale staan minimaal 1 sterke opponent vooraf

8701.
07-04-2010, 16:30
Its Showtime WAR!! :lol:

Petrosyan188
07-04-2010, 16:37
weet je wie ik elk jaar mis... murat direcki hele leuke vechter hier in europa maar waarom vecht die nooit in japan> K-1 wil hem zelf niet? of wil hij niet in japan vechten?

lopez86
07-04-2010, 16:42
weet je wie ik elk jaar mis... murat direcki hele leuke vechter hier in europa maar waarom vecht die nooit in japan> K-1 wil hem zelf niet? of wil hij niet in japan vechten?

Direkci heeft aangegeven hier niet persé te willen vechten, met name omdat er lang op geld gewacht moest worden.
Hij heeft er al eens gevochten namelijk een tijd terug en daar op KO gewonnen van Kraus.

Anderson
07-04-2010, 17:47
Wordt weer een kut k1max net als vorig jaar.

Chahid en Drago moeten ze vervangen voor Stevelmans en Pique. Pajonsuk moeten ze vervangen voor Saiyok. Wordt het een 10 keer betere k1max.

Petrosyan188
07-04-2010, 18:30
het is K-1 hé geen Muay-thai en ik heb 10000x liever chahid dan stevelmans en pique bij elkaar, laat staan drago

Irishrover
07-04-2010, 19:06
Het is erg leuk dat Mootje meedoet, die kan voor een verassing zorgen.
Altijd vet om Giorgio te zien vechten natuurlijk.

Van mij mocht Harut alsnog meedoen, dat blijft een hele goed vechter.

Ik kijk er best naar uit.

phranq
07-04-2010, 19:27
Wordt weer een kut k1max net als vorig jaar.

Chahid en Drago moeten ze vervangen voor Stevelmans en Pique. Pajonsuk moeten ze vervangen voor Saiyok. Wordt het een 10 keer betere k1max.

-10

Hendy
07-04-2010, 19:56
Mootje is zeker een mooie aanvulling.. iemand met potentie om in de toekomst de titel te pakken!

Ben ook blij dat Pajonsuk er bij staat.. geweldige knokker!

ZanZaiZuk
07-04-2010, 20:00
Pique heeft zijn kans al gekregen toch vorig jaar K1Max Holland?
Vind het ook top dat pajonsuk erbij is, k1rules is wel ander spelletje maar ik zie het hem niet slecht doen.

Hammerkick
07-04-2010, 20:04
Hier staan toch ook weer wat andere namen :
http://en.wikipedia.org/wiki/K-1_World_MAX_2010_Final_16

bami112
08-04-2010, 00:48
deze beste man Vitali Hurkou is een man om rekening mee te houden hij is een erg lange vechter en moeilijk te bestrijden heb hem meegemaakt op het wk muay thai in Bangkok 2009 en Wk in korea 2008 beiden wist hij goud te behalen in de grootste poule van -71 kg.
ben benieuwd

SjorsWilms
08-04-2010, 10:38
Direkci heeft aangegeven hier niet persé te willen vechten, met name omdat er lang op geld gewacht moest worden.
Hij heeft er al eens gevochten namelijk een tijd terug en daar op KO gewonnen van Kraus.

Hoe lang is lang wachten, want als je aan k1 max meedoet word je meteen al een stuk bekender en volgens mij verdient het ook wel.

tommy_75
08-04-2010, 12:03
Polish fighter Michal Glogowski will be fighting in Final 16

sterrenkijker
08-04-2010, 12:09
Hier staan toch ook weer wat andere namen :
http://en.wikipedia.org/wiki/K-1_World_MAX_2010_Final_16


Ben benieuwd of dat ook daadwerkelijk de partijen zijn, zou wel mooi zijn.
Hoop dit jaar op Kyshenko VS Holtzken

Anderson
08-04-2010, 12:49
het is K-1 hé geen Muay-thai en ik heb 10000x liever chahid dan stevelmans en pique bij elkaar, laat staan drago


Dat komt ook omdat jij het blije festival publiek bent die alleen vechters leuk vinden die alleen maar naar voren vechten zonder strategie.

Chahid kreeg kickboks les van Sudsakorn[eerste k1 gevecht voor Sudsakorn]

http://www.youtube.com/watch?v=GCBM3UEf77M

MB667
08-04-2010, 13:21
sudsakorn is een uitzondering van een thai vechter die het wel goed doet op k1 regels. beide fairtex blinken niet uit in de k1, orono ook niet, en buakaw de laatste tijd ook niet echt.

sudsakorn zou ik wel vaker willen zien vechten, op k1 rules en full muay thai

Hammerkick
08-04-2010, 13:33
http://www.muaythaionline.org/images/pajonsuk/PajonsukvsVielvoye3.jpg

Ik hoop, dat Pajonsuk erbij is !!! :thup:

Anderson
08-04-2010, 13:41
beide fairtex blinken niet uit in de k1


Wie bedoel je?

STERKE JERKE
09-04-2010, 01:50
Daar sta je dan Chahid. Als een helal patat boer.

Irishrover
09-04-2010, 07:26
Daar sta je dan Chahid. Als een helal patat boer.

Vage opmerking.

Denk dat je bedoelt dat hij niet slim vocht & werdt overklast door intelligentie.
Wel knap dat hij bleef strijden.

Irishrover
09-04-2010, 07:29
http://www.muaythaionline.org/images/pajonsuk/PajonsukvsVielvoye3.jpg

Ik hoop, dat Pajonsuk erbij is !!! :thup:

Panjosuk niet te vergeten inderdaad.
Keiharde vechter, trapt vooral hard & is fysiek erg sterk.

Deze jongeman gaat mensen doen verbazen, wil hem wel tegen Giorgio zien.