PDA

View Full Version : Mo Lawal: Gegard Mousasi started the trash talk for Strikeforce title fight



Harrie Nak
08-04-2010, 19:47
http://www.youtube.com/watch?v=xQNkxHiaV6A

Marquis
08-04-2010, 20:17
Deze pot mag snel komen... kijken wie wat aan zijn trashtalk vooraf heeft gehad.

Kemal
08-04-2010, 20:37
Deze pot mag snel komen...

X2

Hendy
08-04-2010, 20:49
Nog 9 nachtjes slapen..;)

WAR Gegard!!!

GerritTonijn
08-04-2010, 21:18
Ik hoop dat hij king mo ZO hard molest, niet gewoon clean KO , maar eerst hele ronde pure dominatie en flinke cut in MO's hoofd, en dan in ronde 2 fucking HARD KO mept en zn kaak breekt.

blackadder
08-04-2010, 21:26
Ik hoop dat hij king mo ZO hard molest, niet gewoon clean KO , maar eerst hele ronde pure dominatie en flinke cut in MO's hoofd, en dan in ronde 2 fucking HARD KO mept en zn kaak breekt.
Misschien kan ie ook nog even een arm of twee uit z'n kom rukken.

Irishrover
08-04-2010, 22:23
haha deze zin op het laatst was wel dodelijk:

I expect to win, so what's the celebrate ?

Voor de rest praat hij echt veeeeel.

Irishrover
08-04-2010, 22:24
Ik hoop dat hij king mo ZO hard molest, niet gewoon clean KO , maar eerst hele ronde pure dominatie en flinke cut in MO's hoofd, en dan in ronde 2 fucking HARD KO mept en zn kaak breekt.


Wow, sadistisch hoor.
Daar kom ik echt niet op haha.

GerritTonijn
08-04-2010, 22:33
Wow, sadistisch hoor.
Daar kom ik echt niet op haha.

had ik in het begin niet hoor, maar ben die king mo nu echt zat.

Petrosyan188
08-04-2010, 22:35
Ik hoop dat hij king mo ZO hard molest, niet gewoon clean KO , maar eerst hele ronde pure dominatie en flinke cut in MO's hoofd, en dan in ronde 2 fucking HARD KO mept en zn kaak breekt.

correctie

Ik weet dat hij king mo ZO hard molest, niet gewoon clean KO , maar eerst hele ronde pure dominatie en flinke cut in MO's hoofd, en dan in ronde 2 fucking HARD KO mept en zn kaak breekt

kom toch op zeg die king mo kan zijn zorgverzekeraar alvast bellen of die wel genoeg gedekt, echt een lachtertje die vent maakt 100 maar dan ook 100% geen kans zelfs een lucky 2000 punches van hem krijgt mousasi neer

Irishrover
08-04-2010, 22:37
had ik in het begin niet hoor, maar ben die king mo nu echt zat.

Haha ja hij praat erg veel & zet zichzelf in de pictures.

Persoonlijk hou ik hier ook niet van, maar ik bekijk het op een andere manier.

Je zult zien dat je dan gewoon lacht om deze man.

Irishrover
08-04-2010, 22:39
correctie


kom toch op zeg die king mo kan zijn zorgverzekeraar alvast bellen of die wel genoeg gedekt, echt een lachtertje die vent maakt 100 maar dan ook 100% geen kans zelfs een lucky 2000 punches van hem krijgt mousasi neer

Ik heb King Mo nog nooit zien vechten, kun jij of misschien iemand anders vertellen wat z'n sterke & zwakke punten zijn ?


En hoe groot is de kans dat hij kan winnen ?

GerritTonijn
08-04-2010, 22:40
redelijk groot.

Irishrover
08-04-2010, 22:42
redelijk groot.

Ok, dus Mo is niet slecht?

Vele forumleden hebben een hele andere mening.

GerritTonijn
08-04-2010, 22:44
tja...iedereen denkt ook altijd dat NL het WK wint :P

Irishrover
08-04-2010, 22:46
tja...iedereen denkt ook altijd dat NL het WK wint :P

Haha klopt, Ierland is zwaar belazerd door onze lieve Henry haha

Sendur
08-04-2010, 22:56
jij begon, nee hij begon, nee jij begon, nee hij begon pff wat een kleuterklas die MO.

Gegard op brutal domination and K.O round 1!!!!!

blackadder
08-04-2010, 23:03
Ik heb King Mo nog nooit zien vechten, kun jij of misschien iemand anders vertellen wat z'n sterke & zwakke punten zijn ?


En hoe groot is de kans dat hij kan winnen ?
http://www.youtube.com/watch?v=G3OgCsFKyiY&feature=fvw

Irishrover
08-04-2010, 23:07
Blackadder , thanks.
Even kijken.

marcelt
09-04-2010, 00:12
Dank. Heb even gekeken. Hij is goed in worstelen/ take downs en hij is behoorlijk explosief en komt met veel snelle zwaaihoeken. Gegard is een goed bokser dus daar liggen mogelijkheden en hem pakken op submission moet lijkt mij ook kunnen. Mo is vooral van g&p , kan je mooi een armpje pakken.

Verder heeft King Mo 6 wedstrijden gedaan en Gegard 31 met 2 verliezen in 05 en 06 , dus best lang gelden.

May I have your votes please.....................

Irishrover
09-04-2010, 00:33
Dank. Heb even gekeken. Hij is goed in worstelen/ take downs en hij is behoorlijk explosief en komt met veel snelle zwaaihoeken. Gegard is een goed bokser dus daar liggen mogelijkheden en hem pakken op submission moet lijkt mij ook kunnen. Mo is vooral van g&p , kan je mooi een armpje pakken.

Verder heeft King Mo 6 wedstrijden gedaan en Gegard 31 met 2 verliezen in 05 en 06 , dus best lang gelden.

May I have your votes please.....................

Heb zojuist ook even gekeken, vind hem ook explosief, terwijl z'n houding net voordat hij aanvalt er laks uitziet.

Verder vind ik hem erg lomp punchen, maar het ziet er zeker krachtig uit.
Op de grond vind ik hem redelijk, takedowns zijn inderdaad goed, maar op 1 van de manier heeft hij het (nog) net niet.

Mousasi moet met zijn betere bokswerk & ervaring winnen.

Harrie Nak
09-04-2010, 07:47
Mo traint pas een jaar MMA ofzo. Nuff said? ;)

Irishrover
09-04-2010, 07:53
Harrie, vandaar dat Mousasi moet winnen doordat hij veel meer ervaring heeft.

Harrie Nak
09-04-2010, 08:00
Het was geen verwijzing of opmerking n.a.v. wat jij zei hoor. Gewoon in z'n algemeenheid bedoeld. ;)

Irishrover
09-04-2010, 08:02
Het was geen verwijzing of opmerking n.a.v. wat jij zei hoor. Gewoon in z'n algemeenheid bedoeld. ;)

Ok mate.
Verkeerd begrepen.

steftheboxer
09-04-2010, 08:25
laat maar komen denk dat ik voor deze partij dezelfde spanning ga voelen als voor een Fedor gevecht!

Hoop zo dat Mousasi hem pakt!

stoet
09-04-2010, 09:46
Gerard Mousasi moet die King Mo makkelijk kunnen hebben. King Mo moet t alleen van zijn pouwer hebben meer heeft hij niet. Zijn take downs zijn goed, maar Mousasi weet hoe hij een take down kan tegen gaan. Mocht hij Gerard Mousasi naar de grond toe werken, dan ben ik er van overtuigd dat Mousasi heb submit, met gemak.

Gerard Mousasi is een typische alround vechter, zijn groundgame is perfect, standup game perfect, zijn take downs zijn schitterend. Daarnaast moet je niet vergeten dat Gerard Mousasi ook explosief kan zijn.

King Mo doet mij denken aan een mindere versie van Melvin Manhoef. King Mo kan alleen winnen met een lucky punsh, anders zie ik hem absolut niet winnen.

Gerard Mousasi doet t zo :twak:


King Mo :eek: :blush:


Wij :thup:

YoMarK
09-04-2010, 10:01
King Mo heeft gewoon nog nooit verloren en is in z'n MMA carrière nog nooit in de problemen geweest. De man is een op en top sportman en naast beresterk ook snel. Niet iemand om te onderschatten dus. Mousasi moet dit natuurlijk kunnen winnen, en ik hoop dat ie het doet, maar zo iemand als King Mo is en blijft gevaarlijk.

Marquis
09-04-2010, 10:33
King Mo heeft gewoon nog nooit verloren en is in z'n MMA carrière nog nooit in de problemen geweest. De man is een op en top sportman en naast beresterk ook snel. Niet iemand om te onderschatten dus. , maar zo iemand als King Mo is en blijft gevaarlijk.


x2 :thup:


Mo by KO

YoMarK
09-04-2010, 11:10
Niet stiekem mijn post verkeerd quoten he. :)

bazooka
09-04-2010, 11:13
Ik hoop dat Mousasi wint, maar hij gaat niet zo makkelijk winnen als veel forumleden hier denken. Ik hoop op een echte oorlog met Mousasi als uiteindelijke winnaar.