PDA

View Full Version : Manhoef-Spong of Manhoef-Saki?



mclahey
09-04-2010, 13:26
Ik wil niet op de zaken vooruit lopen omdat er nog niets officieel bekend is maar naar aanleiding van een discussie in een ander topic heb ik de volgende vraag voor jullie.
Stel dat Spong vervangen wordt door Saki. Wat vinden jullie daar dan van?

Justinian
09-04-2010, 13:37
Goede en waardige vervanger mijns inziens, al had ik liever de partij Spong vs Manhoef gezien. Desalniettemin nog steeds een toppartij!

BNP
09-04-2010, 14:02
Ik zie liever Saki tegen Manhoef vechten als Spong

Simone
09-04-2010, 14:12
Ik zou het persoonlijk erg jammer vinden, niet dat Saki geen goede vechter is, maar ik keek toch bestwel uit naar deze partij!

Irishrover
09-04-2010, 14:17
Van mij weet je het Mclahey.

Mbolt
09-04-2010, 14:20
liever saki, zorgt volgens mij voor meer explosie

Nathan
09-04-2010, 14:23
Manhoef-Spong is qua naam een mooiere wedstrijd maar Manhoef-Saki wordt vele malen spectaculairder. Allebei zeer aansprekende vechters met een stijl van vechten, vechten, vechten.... Ik durf geen voorspelling te wagen aan deze partij... denk echt dat het 50-50 is.... top partij

Marquis
09-04-2010, 14:24
Ik vind Spong in het zwaargewicht niet zo spannend meer.. Saki is een creatievere vechter in mijn ogen. Ik denk dat Saki-Manhoef meer vuurwerk te bieden hebben.. en ook natuurlijk met hun achterban. It's Showtime vs GG ;)

adenane
09-04-2010, 14:34
Maar hoe lossen ze dit dan op bij GG?


Semmy Schilt winner of the heavy weight K-1 title is scheduled to fight in Germany. Their will be an official K-1 qualification 8 man tournament , Gokhan Saki, Stefan Leko and Chalid Arrab from Golden Glory will fight on the same card. For the first time in Germany (oponents will be anounched soon) this event will take place at the Dortmunder Westfallenhalle on June 5th 2010.


bron: http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=103105

univers1l
09-04-2010, 15:10
Maar hoe lossen ze dit dan op bij GG?



bron: http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=103105


inderdaad, goed opgemerkt.

phranq
09-04-2010, 15:13
Ik vind beide affiches even mooi.

Marchant
09-04-2010, 15:40
Vind het ook beide mooie partijen,
Ik vindt dat tyrone zich nog niet heeft bewezen in deze gewichtsklasse en Gokhan wel dus zou Manhoef - Saki een betere partij zijn
maar ik had toch liever gehad dat het Manhoef - Spong had geweest puur om te kijken hoe ver Tyrone nu is.(want dat is een kwestie van tijd)
Dus mis een optie in je poll want "maakt me niet zoveel uit" is niet echt een mening

Beide partijen zijn top!

mclahey
09-04-2010, 16:54
Vind het ook beide mooie partijen,
Ik vindt dat tyrone zich nog niet heeft bewezen in deze gewichtsklasse en Gokhan wel dus zou Manhoef - Saki een betere partij zijn
maar ik had toch liever gehad dat het Manhoef - Spong had geweest puur om te kijken hoe ver Tyrone nu is.(want dat is een kwestie van tijd)
Dus mis een optie in je poll want "maakt me niet zoveel uit" is niet echt een mening

Beide partijen zijn top!
Tuurlijk is dat wel een mening. Gekkie.

Maar welke optie mis je dan? Jouw antwoord is Spong dus ik snap niet wat je mist.

joost
09-04-2010, 16:56
Ook al kan Spong wel vechten tegen Manhoef in de Arena, en Spong zal deze partij verliezen dan zullen ze altijd zeggen.. ''jaaa maar die hand was nog niet helemaal 100%, ik wil Spong wel is op 100% tegen Manhoef zien''.

Dus ik zeg liever Saki vs Manhoef en in december een keer Spong vs Manhoef