PDA

View Full Version : Ik kwam net Badr tegen



ZakKa!
09-04-2010, 21:06
Was net in de supermarkt met een buurjongen aan het praten over k1 van vorige week. Deze buurjongen werkt daar als vakkenvuller. Op het moment dat we het over Badr hadden stond hij opeens naast me haha. Hij vroeg waar de eieren lagen aan de vakkenvuller.

Heb hem even kort gesproken en uitgenodigd voor een interview. Ik weet namelijk dat jullie dat zo graag willen. Probleem is, hij wil dat niet zo graag. Was verder erg vriendelijk en zag er gezond uit!

Het is me dus niet gelukt, ik hoop dat jullie me vergeven...
Verdien wel reps voor het geprobeerd te hebben toch jongens?


...Toch?

RisingSun
09-04-2010, 21:10
pics or it didn't happen:D

Mattie73
09-04-2010, 21:10
Jammer, volgende keer beter.

gieloe
09-04-2010, 21:14
Gelukkig heb je niet te lang aangedrongen! ;-) lol

Irishrover
09-04-2010, 21:16
Haha jammer Zakka, maar wel begrijpelijk dat hij niet wilde.
Op dit forum hebben sommige hem verbaal toegetakeld.

Voor mixfight doet hij het zeker niet.

We kregen zelfs een reactie van Mike's gym zelf.

trainer Bv S'burg
09-04-2010, 21:23
was aan het werk bij gall & gall, toen had ik het met bami over de K1, toen stond iggy naast ons, hij vroeg waar de wodka stond? Ik wilde hem interviewen, maar spreek helaas geen russisch!

NielsN
09-04-2010, 21:35
Probleem is, hij wil dat niet zo graag.

:lol:

Dat is wel een obstakel, ja...

Hendy
09-04-2010, 21:41
was aan het werk bij gall & gall, toen had ik het met bami over de K1, toen stond iggy naast ons, hij vroeg waar de wodka stond? Ik wilde hem interviewen, maar spreek helaas geen russisch! Hehe:D

R.D.N
09-04-2010, 21:55
was aan het werk bij gall & gall, toen had ik het met bami over de K1, toen stond iggy naast ons, hij vroeg waar de wodka stond? Ik wilde hem interviewen, maar spreek helaas geen russisch!


:D

blackadder
09-04-2010, 22:02
was aan het werk bij gall & gall, toen had ik het met bami over de K1, toen stond iggy naast ons, hij vroeg waar de wodka stond? Ik wilde hem interviewen, maar spreek helaas geen russisch!
:lol:

paspoes
09-04-2010, 22:18
Was net in de supermarkt met een buurjongen aan het praten over k1 van vorige week. Deze buurjongen werkt daar als vakkenvuller. Op het moment dat we het over Badr hadden stond hij opeens naast me haha. Hij vroeg waar de eieren lagen aan de vakkenvuller.

Heb hem even kort gesproken en uitgenodigd voor een interview. Ik weet namelijk dat jullie dat zo graag willen. Probleem is, hij wil dat niet zo graag. Was verder erg vriendelijk en zag er gezond uit!

Het is me dus niet gelukt, ik hoop dat jullie me vergeven...
Verdien wel reps voor het geprobeerd te hebben toch jongens?


...Toch?

hahahaha leuk

Illest
09-04-2010, 22:34
op kickbox.nl worden topics over Badr (die negatief zijn) heel snel op slot gegooid, daar heeft hij een soort van goddelijke status.

echter is men er hier op mixfight niet vies van zijn/haar ongezouten mening te geven, of je nou een K1 superster bent of niet..

dat zal wel de reden zijn waarom Hari geen interview aan MF wil geven.

de topic over dat akkefietje op het Leidseplein zal wel meespelen

ik vind z'n interviews wel interessant....hij neemt geen blad voor de mond:pimp:

Petrosyan188
09-04-2010, 23:19
op kickbox.nl worden topics over Badr (die negatief zijn) heel snel op slot gegooid, daar heeft hij een soort van goddelijke status.

net als hier, maar dan als het om GG gaat

Mattie73
09-04-2010, 23:32
net als hier, maar dan als het om GG gaat

Haha inderdaad. Goede opmerking Petrosyan.

Irishrover
09-04-2010, 23:58
op kickbox.nl worden topics over Badr (die negatief zijn) heel snel op slot gegooid, daar heeft hij een soort van goddelijke status.

echter is men er hier op mixfight niet vies van zijn/haar ongezouten mening te geven, of je nou een K1 superster bent of niet..

dat zal wel de reden zijn waarom Hari geen interview aan MF wil geven.

de topic over dat akkefietje op het Leidseplein zal wel meespelen

ik vind z'n interviews wel interessant....hij neemt geen blad voor de mond:pimp:

Het overbodig beledigen is het probleem.

Dat je je mening mag geven is inmiddels duidelijk, iets over z'n vechtcarriere/trainer/gym etc is geen probleem.

Maar je hoeft b.v iemands afkomst niet te belasteren, je gaat dan onnodig op de man spelen.

Teveel lasterpraatjes die niet hoeven, iemand z'n prive leven in duiken en vervolgens allerlei (letterlijk) verzonnen verhaaltjes vertellen.

Waarom zou je als vechterzijnde dan een interview afnemen voor een site waar ze je totaal beledigen?

BNP
10-04-2010, 01:31
was aan het werk bij gall & gall, toen had ik het met bami over de K1, toen stond iggy naast ons, hij vroeg waar de wodka stond? Ik wilde hem interviewen, maar spreek helaas geen russisch!

haha:D

Marquis
10-04-2010, 06:28
Ik was gistermiddag aan het golfen op een baan in Duivendrecht en toen viel er een golfbal uit de lucht voor mijn neus ..bleek die van Tiger Woods te zijn.

Nu die vrouwen nog.



Ontopic:

Tja wat zal ik er van zeggen

RayOmac
10-04-2010, 08:02
De Gouden regel:
Vragen om reps is -reps.

Joop Kasteel
10-04-2010, 08:31
Het overbodig beledigen is het probleem.

Dat je je mening mag geven is inmiddels duidelijk, iets over z'n vechtcarriere/trainer/gym etc is geen probleem.

Maar je hoeft b.v iemands afkomst niet te belasteren, je gaat dan onnodig op de man spelen.

Teveel lasterpraatjes die niet hoeven, iemand z'n prive leven in duiken en vervolgens allerlei (letterlijk) verzonnen verhaaltjes vertellen.

Waarom zou je als vechterzijnde dan een interview afnemen voor een site waar ze je totaal beledigen?Correct.

Hendy
10-04-2010, 08:59
Sprak net Mousasi.. Hij was zo vriendelijk om mijn vragen te beantwoorden.

Zal ze straks wel even posten.

Marquis
10-04-2010, 09:37
Het overbodig beledigen is het probleem.

Dat je je mening mag geven is inmiddels duidelijk, iets over z'n vechtcarriere/trainer/gym etc is geen probleem.

Maar je hoeft b.v iemands afkomst niet te belasteren, je gaat dan onnodig op de man spelen.

Teveel lasterpraatjes die niet hoeven, iemand z'n prive leven in duiken en vervolgens allerlei (letterlijk) verzonnen verhaaltjes vertellen.

Waarom zou je als vechterzijnde dan een interview afnemen voor een site waar ze je totaal beledigen?


X2

Wat veel erger is dat men het toe laat onder het mom van dat de Telegraaf of AT5 of wie dan ook er ook aan mee heeft gedaan.

You know better then that!!

Ik wil niet te veel op deze thread in gaan omdat deze is aangemaakt om een unresolved statement te maken aan MF.

Maar het zou wel netjes zijn na zo veel vraagtekens en zelfs woede van trouwe MF leden waarom Mixfight in die bewuste topic haar principes heeft verloochend.

Velen zien het als een aanval op Badr en op Mike's gym van de website.. En dat snap ik niet van MF, was men namelijk niet laatst bij Mike voor een interview of iets dergelijke?

Om kort daar op mee te doen om Badr zo de grond in te boren wat gebaseerd is op roddels en speculaties e.d. terwijl men normaliter voor de minst geringste een bann krijgt voor bijvoorbeeld alleen al een moderator tegen te spreken dan zou ik toch achter mijn oren krabben als het om de normen en waarden gaat die je eist van een ieder hier die op MF wilt participeren.

Maar goed dit is mijn visie over deze Badr topic die de geschiedenis is in gegaan als meest besproken topic. :lol:

Justinian
10-04-2010, 09:40
Marquis, ik zou je willen aanraden om de pm's die ik je heb gestuurd nog eens goed na te lezen. Wellicht dat een betere lezing ervan duidelijkheid schept, want kennelijk heb je het nog steeds niet goed begrepen. Jammer, want ik dacht dat ik er voldoende moeite voor had gedaan.

We gaan niet nog een keer in discussie over dit geval, dus bij deze gesloten.