PDA

View Full Version : Souwer niet in Arena



marcelt
09-04-2010, 22:23
Gisteren kregen wij vanuit het management van Andy Souwer het slechte nieuws dat Andy Souwer een paar dagen geleden is geopereerd aan een van zijn ogen en niet tijdig hersteld zal zijn voor zijn gevecht in de Amsterdam ArenA. Andy heeft zijn blessure aan zijn oog opgelopen tijdens zijn gevecht tegen Faldir Chahbari eind januari jl. In het begin leek het geen probleem op te leveren maar een paar dagen geleden is hij dan toch met spoed geopereerd. Wij wensen Andy heel veel sterkte met zijn herstel en danken het management dat ze ons zo vlug hebben geļnformeerd over zijn toestand. Hierdoor kregen wij de gelegenheid om een wedstrijdfitte en waardige tegenstander te contracteren. De vervanger van Andy Souwer is de Japanner: Yoshihiro Sato. Zo krijgen wij nu de wedstrijd; Pajonsuk vs Sato in de Amsterdam ArenA.



bron: www.fight.nl (http://www.fight.nl)
__________________

Stallion
09-04-2010, 22:33
Nog een teleurstelling. Maar ik moet wel zeggen dat ze hele goede vervangers hebben geregeld. Nog steeds een fantastische matchmaking.

Justinian
09-04-2010, 22:34
Goede vervanger imo!

TOON
09-04-2010, 22:41
gewoon kut dat souwer niet vecht, erg jammer dat blessures weer roet in het eten gooien.....maar petje af voor de vervangers! echt top!!

Illest
09-04-2010, 22:41
Goede vervanger imo!

vind ik ook!

Rutz valt iig niks te verwijten

Highline
09-04-2010, 22:44
heel erg jammer. wel een coole vervanger!

knift
09-04-2010, 23:36
top vervanger !!!

JeMalleMoer
09-04-2010, 23:48
Top vervanger idd!

Irishrover
09-04-2010, 23:51
Jammer van Souwer, wens hem veel succes met de operatie.
Gaat wel lukken toch.

Sato is een hele goede vervanger, leuk dat hem in de Arena ook mogen bewonderen.

Snel & en netjes geregeld van It's Showtime.

kentaro
09-04-2010, 23:52
Beterschap Souwer!!!
En echt topvervanger geregeld met Sato!!!!
Is ook volgens mij niet de eerste keer dat Sato hier in Nederland vecht..

micha
10-04-2010, 09:36
goede vervanger jammer voor souwer . ik hoop dat hij snel hersteld

marcelt
10-04-2010, 10:01
He nog helemaal geen gezeur gelezen, wat je jaarlijks heb in de trand van: Zie je wel je moet geen kaartje kopen want er vallen er altijd een heleboel af in de Arena.

Petrosyan188
10-04-2010, 10:06
nou ik moet je zeggen dat ik er niet echt mee zit, ben niet zo kapot van souwer en vind sato een veel leukere vechter om naar te kijken, maar souwer is wel beter

8701.
10-04-2010, 10:36
nou ik moet je zeggen dat ik er niet echt mee zit, ben niet zo kapot van souwer en vind sato een veel leukere vechter om naar te kijken, maar souwer is wel beter

meen je dat nou?! :fp:

Marquis
10-04-2010, 10:37
Jammer van Andy .. mijn favorieten druipen zo wel langzaam af.

Highline
10-04-2010, 11:11
He nog helemaal geen gezeur gelezen, wat je jaarlijks heb in de trand van: Zie je wel je moet geen kaartje kopen want er vallen er altijd een heleboel af in de Arena.


zat er net aan te denken ja

BB
10-04-2010, 11:27
nou ik moet je zeggen dat ik er niet echt mee zit, ben niet zo kapot van souwer en vind sato een veel leukere vechter om naar te kijken, maar souwer is wel beter

als je kickboksen niet leuk vindt, mag je dat ook gewoon zeggen hoor:whistling:

PD_EC
10-04-2010, 11:28
jammer dat andy niet vecht maar helaas is het niet anders

Petrosyan188
10-04-2010, 11:31
als je kickboksen niet leuk vindt, mag je dat ook gewoon zeggen hoor:whistling:

ik vind gewoon sato een leukere vechter om naar te kijken dan souwer, komt ook voornamelijk omdat ik misschien geen fan ben van souwer... het is iniedergeval voor mij geen reden om te klagen bij it's showtime vanwege m'n kaartje ofzo in tegendeel ik moet ze nu juist complimenteren:thup:

BB
10-04-2010, 11:42
ik vind gewoon sato een leukere vechter om naar te kijken dan souwer, komt ook voornamelijk omdat ik misschien geen fan ben van souwer... het is iniedergeval voor mij geen reden om te klagen bij it's showtime vanwege m'n kaartje ofzo in tegendeel ik moet ze nu juist complimenteren:thup:

Ieder zijn mening. Ik vind Sato een hele goede vechter, maar dat je geen fan van Souwer bent? Daar snap ik niks van.:eek::eek: Het is een van de meest complete kickboksers, die er rond loopt. Daarom: als je van kickboksen houdt, moet je wel fan van Souwer zijn.

Guillermo
10-04-2010, 11:45
Ieder zijn mening. Ik vind Sato een hele goede vechter, maar dat je geen fan van Souwer bent? Daar snap ik niks van.:eek::eek: Het is een van de meest complete kickboksers, die er rond loopt. Daarom: als je van kickboksen houdt, moet je wel fan van Souwer zijn.

Pardon? Moet? Ik ben geen fan van hem, betekent dat ik niet van kickbocksen houdt/ mag houden :twak:

payap
10-04-2010, 12:09
nou ik moet je zeggen dat ik er niet echt mee zit, ben niet zo kapot van souwer en vind sato een veel leukere vechter om naar te kijken, maar souwer is wel beter

:eek:

Alles goed verder? Er zijn in Nederland instantie's waar je hulp kan vragen hoor.


Maar dit is een hele koude douche. Baal al dat Tyrone Spong niet vecht. Saki is een net zo goede vechter als Spong maar de partij Spong vs Manhoef vindt ik meer hebben dan Saki vs Manhoef ivm de botsing der vechtstijlen.

Sato is lang geen Andy Souwer helaas. Wel netjes geregeld dat er zo snel vervanger is. En vor Pajonsuk mazzel. Tegen Sato wordt het een gelijke pot maar tegen Souwer had hij het niet gered gezien Souwer al sterkere Thais als Buakaw en Yodsaenklai heeft verslagen.

8701.
10-04-2010, 12:12
Pardon? Moet? Ik ben geen fan van hem, betekent dat ik niet van kickbocksen houdt/ mag houden :twak:

klopt!

BB
10-04-2010, 12:14
Pardon? Moet? Ik ben geen fan van hem, betekent dat ik niet van kickbocksen houdt/ mag houden :twak:
Dat klopt, slimme vent:lol:. ben blij dat je het met me eens bent:thup: Misschien vind je ballet leuk, Anneke IJpelaar Ballet | Dordrecht / De IJpelaar Compagnie | Zwijndrecht (http://www.ballet.nl) Veel succes met je nieuwe carričre.

Slome
10-04-2010, 12:54
Sato in de ArenA, daar koop ik wel een kaartje voor:P

Moreno
10-04-2010, 13:29
nou ik moet je zeggen dat ik er niet echt mee zit, ben niet zo kapot van souwer en vind sato een veel leukere vechter om naar te kijken, maar souwer is wel beter

Kickboks hater :crying: