PDA

View Full Version : ninja vs sperry - pride 20



TOON
10-04-2010, 14:03
kwam deze vandaag weer eens tegen, kon me nog herinneren dat ik het destijds echt een ubervette partij vond! zat alles in....de jonge hond Ninja die voortdurend voor de kill ging, sperry die op ervaring de eerste minuten doorkwam en vervolgens veel submission probeerde, ninja die iedere keer ontsnapte! mooie slagenwisselingen tussendoor....het is een lange zit, maar die gasten gingen er voor! echt een aanrader in mijn ogen!

Murilo Ninja Rua vs Mario Sperry - MMA Video Links | UFC, Pride, Affliction, StrikeForce, Dream MMA Videos, and More (http://mmavideolinks.to/fighter-videos/174/3908-murilo-ninja-rua-vs-mario-sperry.html)

Briant
10-04-2010, 14:19
Gevechten als deze is een van de redenen dat ik Pride mis. Geweldig de rivaliteit tussen de kampen is altijd fascinerend geweest vooral omdat beide kampen niet voor elkaar onder deden.

Djani
10-04-2010, 14:49
Kan iemand mij vertellen wat er met Ninja is gebeurt om waarom hij niet meer zo presteert als vroeger? Want ik snap het niet, hij is pas 29

TOON
10-04-2010, 15:44
tja...toen hij net bij pride was dacht ik echt dat ie 'the next big thing' was....een ongelukkig loss tegen henderson in z'n tweede pride gevecht....maar die eerste paar partijen ging ie helemaal los....

shogun heeft dat stokkie overgenomen...en ninja had nogal wisselende resultaten, loss tegen randleman en nog iemand, daarna nog twee keer in bushido verloren, waaronder een loss tegen Kang....

de laatste jaren is het niet meer die 'ninja' uit pride, zijn veel speculaties geweest of het wellicht kwam doordat in japan nergens op gecontroleerd werd dat ie daarom daar iedere partij van begin tot eind knalde.... ik weet het eigenlijk niet waarom hij toch nooit echt doorgebroken is....