PDA

View Full Version : Uitslagen Starmuay 10 april Maastricht.



cobra100
10-04-2010, 18:59
Zijn er al uitslagen van het voor/hoofd programma bekend??

Plaats hier AUB de uitslagen.

dit is vandaag 10 april

Richelieu
10-04-2010, 19:15
We zijn nog onderweg, maar zal proberen om de uitslagen NL vs Thailand en het hoofdprogramma te posten.

Hendy
10-04-2010, 19:24
Top Harmen :)

Kaminoko
11-04-2010, 00:08
bumpie de bump

cobra100
11-04-2010, 01:56
uitslagen aub>>>>?

brittje-x
11-04-2010, 02:03
heb gehoord dat holzken gewonnen heeft maar weet niet op welke wijze...

Richelieu
11-04-2010, 02:21
Alle Thai's gewonnen, Holzken gewonnen in de 4de ronde (extra ronde) Chaid WKO! Ben nog in Maastricht, zal wel rond 5 uur thuis zijn.

GilbertYvelFan24
11-04-2010, 03:16
Thailand - Nederland 4-0 (Mehdar ging zwaar nokkie)

Estevao Andre heeft gewonnen door opgave van zijn tegenstander.
Holzken na 1 extra ronde gewonnen in een superpartij van beide kanten.
Chahid 1ste ronde KO winst op Warren. Benen van Warren waren als elastiek. Respect voor beiden.
Krechnik gewonnen 1ste ronde KO van Errol Parris.
El Ghoul gewonnen op punten van Ali Cenik na 3 rondes.

Sylvana Pruimboom vocht ook super in haar partij (WOP). (ff voor de gg liefhebbers)

Heb me erg vermaakt. Super gala.
En hele leuke serveersters (moet ook gezegd worden)

Ben er volgend jaar weer bij!!!

Respect voor Mr. Yildiz :D

Petrosyan188
11-04-2010, 04:47
een maat van mij die ik zojuist heb gesproken had het erover dat mourad zwaar genaaid is door de jury, als ik hem moet geloven heeft die 3rondes gedomineerd en liep hij 8 tellen op in de laatste 20sec. maar had desondanks genoeg punten vond hij gescoord om na 3 rondes te winnen.... chahid is back dankzij appa :p

payap
11-04-2010, 04:56
Net thuis na een lange trip uit maastricht en Harmen rijdt net weg voor zijn vervolg richting huis.

Saiyok was weer vreselijk op dreef en trapte letterlijk de arm kapot van N'Dunga (die zeer dapper vocht en steeds het gevecht met Saiyok aanging) en bezorgde hem hier mee 8-tellen en daarna het al getergde been wat wederom 8-tellen opleverde en N'Danga was toen einde verhaal en kon niet meer verder.

Samrachai begon rustig met enkele schitterende worpen. In de 2e ronde kreeg Samranchai een paar fikse beuken te verduren en toen zette hij de turbo en jaagde zijn tegenstander op.

Nonsai sloeg toe met een vreselijke elleboog eind 5e ronde tegen Medhar. Kort daarvoor had hij al met een stoot medhar 8-tellen bezorgd.

Nieky Holzken tegen Morad Salhi leek een tijd op een verrassing uit te lopen. Nieky wist niet goed raad met Morad en de Morad zette de 1e en 2e ronde op zijn naam. In de 3e ronde liet Nieky zien al zeer geroutineerd te zijn en hij sloeg vlak voor tijd toe door Morad 8-tellen te bezorgen. En Nieky had de betere uithoudingsvermogen. Hierdoor kwam er een extra ronde 10-9, 10-9 en 8-10 = draw.

In die 4e ronde trok Nieky de partij naar zich toe mede daar Morad zijn krachten verschoten had. Maar een stunt was zeer dichtbij in deze partij. Morad liet zien een vechter te zien om rekening mee te houden en Nieky liet zien dat hij ook als het tegen zit / hij zijn dag niet heeft de partij weet binnen te slepen.

payap
11-04-2010, 04:59
een maat van mij die ik zojuist heb gesproken had het erover dat mourad zwaar genaaid is door de jury, als ik hem moet geloven heeft die 3rondes gedomineerd en liep hij 8 tellen op in de laatste 20sec. maar had desondanks genoeg punten vond hij gescoord om na 3 rondes te winnen.... chahid is back dankzij appa :p

1e en 2 ronde waren duidelijk voor Morad. Dus 10-9 en 10-9. In de 3e ronde begin Nieky de partij naar zich toe te treken en vooral het tweede deel van de ronde in handen te nemen. Hij wist Morad dan ook 8-tellen te bezorgen. Die ronde leverd dan 8-10 op en dan kom je op 28-28 en is extra ronde op zijn plaats. Die 4e ronde was geheel voor Nieky. Maar Morad zat er heel dicht bij

Petrosyan188
11-04-2010, 05:12
volgens hem was laatste ronde een 9-8, maarja wil wel graag de beelden zien want dit is niet mij beoordeeling

GilbertYvelFan24
11-04-2010, 17:59
Weet iemand de naam van de ring-announcer bij Starmuay V?

Alvast bedankt.

biggz
11-04-2010, 18:06
Flinke beukpartijen zo te horen

Richelieu
11-04-2010, 18:09
Weet iemand de naam van de ring-announcer bij Starmuay V?

Alvast bedankt.

Luc de Haan. Het verslag van Starmuay V komt vanavond online op Mixfight.nl

Anderson
11-04-2010, 18:10
Saiyok wordt de nieuwe Sakmongkol, de farang killer.

Irishrover
11-04-2010, 18:13
Net thuis na een lange trip uit maastricht en Harmen rijdt net weg voor zijn vervolg richting huis.

Saiyok was weer vreselijk op dreef en trapte letterlijk de arm kapot van N'Dunga (die zeer dapper vocht en steeds het gevecht met Saiyok aanging) en bezorgde hem hier mee 8-tellen en daarna het al getergde been wat wederom 8-tellen opleverde en N'Danga was toen einde verhaal en kon niet meer verder.

Samrachai begon rustig met enkele schitterende worpen. In de 2e ronde kreeg Samranchai een paar fikse beuken te verduren en toen zette hij de turbo en jaagde zijn tegenstander op.

Nonsai sloeg toe met een vreselijke elleboog eind 5e ronde tegen Medhar. Kort daarvoor had hij al met een stoot medhar 8-tellen bezorgd.

Nieky Holzken tegen Morad Salhi leek een tijd op een verrassing uit te lopen. Nieky wist niet goed raad met Morad en de Morad zette de 1e en 2e ronde op zijn naam. In de 3e ronde liet Nieky zien al zeer geroutineerd te zijn en hij sloeg vlak voor tijd toe door Morad 8-tellen te bezorgen. En Nieky had de betere uithoudingsvermogen. Hierdoor kwam er een extra ronde 10-9, 10-9 en 8-10 = draw.

In die 4e ronde trok Nieky de partij naar zich toe mede daar Morad zijn krachten verschoten had. Maar een stunt was zeer dichtbij in deze partij. Morad liet zien een vechter te zien om rekening mee te houden en Nieky liet zien dat hij ook als het tegen zit / hij zijn dag niet heeft de partij weet binnen te slepen.


Thanks voor het kleine maar krachtig verslagje Payap.

Netjes van Chahid dat hij weer eens wint, zal hem een boost geven voor het gevecht in de Arena.

Vocht hij goed?

Als ik het zo lees, was Morad goed bezig, ook netjes van zijn kant.

Samrachai & Saiyok hebben hun ding weer eens goed gedaan, die 2 zijn bruut !

Volgens mij was het een top gala daar in Limburg

the boxer
11-04-2010, 18:37
volgens hem was laatste ronde een 9-8, maarja wil wel graag de beelden zien want dit is niet mij beoordeeling

9-8, is dat dan een nieuw systeem van punten tellen?

MB667
12-04-2010, 13:05
was een lange zit, maar toch vond ik het jammer dat er wel erg veel b partijen waren uitgevallen....

Petrosyan188
12-04-2010, 13:24
9-8, is dat dan een nieuw systeem van punten tellen?

als vechter a beter is dan vechter b maar vechter a loopt toch op 8tellen is dan 8-9 zoals bijna het geval was in de GP's tussen semmy en remy