PDA

View Full Version : Penn-Edgar *Spoiler



Tony
10-04-2010, 21:19
Sinds het debuut van Edgar tegen tyson Griffin roep ik al dat Edgar de volgende LW champ is...

Maar dat het nu al zou gebeuren.. dat had ik zelf niet verwacht.

Alle dikke reps voor Frankie Edgar...

stiffler
10-04-2010, 21:20
hehehe wat wil je horen.... Je had gelijk tony ;)
Nou bij deze.... :D

Het was ook wel verdiend...

BoerHarms
10-04-2010, 21:44
Daar gaat mijn vcash!

TOON
11-04-2010, 11:21
Sinds het debuut van Edgar tegen tyson Griffin roep ik al dat Edgar de volgende LW champ is...

Maar dat het nu al zou gebeuren.. dat had ik zelf niet verwacht.

Alle dikke reps voor Frankie Edgar...

dikke reps voor Edgar idd, maar wtf was er met BJ Penn, heb hem wel eens beter zien vechten.....maar goed, als ik twijfel aan BJ dan doe ik daarmee natuurlijk de prestatie van Edgar te kort en das zonde....

bryan
11-04-2010, 11:23
vond het persoonlijk een saai pot.. respect dat edgar zijn gameplan gewoon 5 ronde uitvoerde.. maar BJ leek niet echt zichzelf.. maar toch knap van edgar.. alleen denk ik dat maynard makkelijk edgar weer domineert.. edgar is gewoon te klein..

BoerHarms
11-04-2010, 11:35
Penn had echt super dikke wallen onder zijn ogen.

Sendur
11-04-2010, 12:15
Het was niet eens een echt gevecht.

BJ komt binnen met een knie band en een kop die leek of hij nachten niet had geslapen en net wakker was.

marcelt
11-04-2010, 12:40
Main events waren allebei behoorlijk saai !

Bassie
11-04-2010, 12:50
Ik vond geen van beide echt beter. Edgar beweegde veel in en uit, scoorde wel puntjes maar ontweek ook de confrontatie. Vond het gelijk opgaan. Ik vind dat als je tegen de kampioen vecht duideljk de betere moet zijn om te winnen. In dit geval had ik BJ Penn de overwinning gegeven!

Briant
11-04-2010, 13:04
Ik vond geen van beide echt beter. Edgar beweegde veel in en uit, scoorde wel puntjes maar ontweek ook de confrontatie. Vond het gelijk opgaan. Ik vind dat als je tegen de kampioen vecht duideljk de betere moet zijn om te winnen. In dit geval had ik BJ Penn de overwinning gegeven!

x2

BJ Penn leek zichzelf niet en ging niet voor de kill. Maar vond Edgar ook niet zo veel beter dat hij de belt verdiende.

Petrosyan188
11-04-2010, 13:08
Ik vond geen van beide echt beter. Edgar beweegde veel in en uit, scoorde wel puntjes maar ontweek ook de confrontatie. Vond het gelijk opgaan. Ik vind dat als je tegen de kampioen vecht duideljk de betere moet zijn om te winnen. In dit geval had ik BJ Penn de overwinning gegeven!

tuurlijk niet, je moet de partij geven aan wie de beste was en dat was gewoon edgar niet suprieur of heel veel beter maar wel beter dus verdient die belt gekregen

Fasada
11-04-2010, 13:52
Ik wil Edgar echt niet te kort doen, sterker nog ik had op hem gewed (gezien de odds)..

Alleen BJ Penn was geen BJ Penn hoor, ik een rematch gaat die belt gewoon weer terug naar de rechtmatig eigenaar mits dezelfde Penn weer vecht...
Weet niet wat hem bezielde maar hij vocht echt slecht, vond ook de beslissing beetje vreemd, dacht dat BJ Penn hem wel zou krijgen net als dat Machida hem kreeg tegen Shogun en toen was het verschil duidelijker dan nu...

BJ Penn mag achteraf blij wezen dat Anderson het zo verneukte anders was Penn vs Edgar de slechtste partij van de avond..

Sadix
11-04-2010, 14:07
ben het er mee eens dat BJ niet de gewone BJ was.

HIj had die kilers spirit waar BJ juist zo bekend mee is, gister gewoon niet. Hij was veeeeel te kalm en rustig.

Ik dnek dat hij het gevecht zo had kunnen winnen, Edgar heeft gister verdient gewonnen maar ik vind BJ nog steeds ver uit de betere vechter alleen liet hij dat gister niet zien.

wrestler_nl
11-04-2010, 14:58
Edgar had een zeer goede gameplan, maar er zijn veel vechters in de lw divisie die hem een moeilijke tijd zullen geven in de octagon.(Florian,maynard,diaz,penn etc)
maar toch credit naar edgar

Garcia
11-04-2010, 16:42
Respect voor Edgar. Alleen ik vond BJ niet zichzelf in de octagon.

GerritTonijn
11-04-2010, 16:45
robbery

amilster
11-04-2010, 16:53
ben het er mee eens dat BJ niet de gewone BJ was.

HIj had die kilers spirit waar BJ juist zo bekend mee is, gister gewoon niet. Hij was veeeeel te kalm en rustig.

Ik dnek dat hij het gevecht zo had kunnen winnen, Edgar heeft gister verdient gewonnen maar ik vind BJ nog steeds ver uit de betere vechter alleen liet hij dat gister niet zien.

helemaal mee eens, zoals eerder aangegeven die belt gaat gewoon weer naar BJ terug mocht de rematch komen, wel respect overigens voor Edgar, goed gameplan en BJ werkte er nog aan mee ook, waarom BJ geen takedown probeerde is me ook een raadsel al leek hij me zeker aan het einde van de pot redelijk gassed.

CannieY
11-04-2010, 21:27
Ben het er mee eens dat BJ Penn zichzelf absoluut niet was, zag je eigenlijk al een tijdje voor het gevecht waar je dan een kleine opname ziet van BJ penn die dan in de kleedkamer shadowboxt. Hij zag er gewoon gaar uit.
Dacht ook hetzelfde over dat als je tegen de kampioen vecht je duideljk de betere moet zijn om te winnen. Ik vind dus dat de pot naar BJ had moeten gaan (zie ook stats hieronder)
Ben heel blij dat Edgar de nieuwe champ is, vind em een topgozer en goeie vechter. Plus misschien zien we nu eindelijk BJ penn tegen gray maynard, die pot wil ik al een hele tijd graag zien.

http://assets.sbnation.com/assets/332420/fm-edgarpenn1_medium.jpg

nlthaboss
11-04-2010, 21:37
Beetje verbaasd over het gevecht. Kan het nog maar moeilijk verteren dat Penn heeft verloren.

In deze artikel zie je nog wat statistieke informatie. Ben zelf daarom ook verbaasd over de score
http://mistermma.com/frankie-edgar-nieuwe-ufc-light-weight-kampioen/

dirk5
12-04-2010, 08:58
Super resultaat van Frankie. Ook ik had verwacht hem nog wel ooit als LW champ te zien maar dacht dat deze partij met BJ te snel kwam. Niets was minder waar :)

Nee Frankie was gewoon veelste snel voor BJ, die er in mijn opinie een beetje statisch uitzag.

Wat v-cash verloren op deze partij, maar Frankie gun ik het als geen ander.

Ronald
12-04-2010, 10:15
Ik vond de partij zo saai dat het me geen eens meer uitmaakte wie er met de winst naar huis ging.

Tony
12-04-2010, 10:18
Super resultaat van Frankie. Ook ik had verwacht hem nog wel ooit als LW champ te zien maar dacht dat deze partij met BJ te snel kwam. Niets was minder waar :)

Nee Frankie was gewoon veelste snel voor BJ, die er in mijn opinie een beetje statisch uitzag.

Wat v-cash verloren op deze partij, maar Frankie gun ik het als geen ander.

Ik heb 2 miljard Vcash verloren op deze partij... maar ik ben nog nooit zo blij geweest met het verliezen van vcash :)

all aboard the Edgar bandwagon :)

superfreak
12-04-2010, 10:30
Edger heeft wel verdiend gewonnen. Alleen de takedwons al geven hem de winst in die rondes. BJ leek inderdaad zichzelf niet. Mogelijk toch de combinatie van het cutten van weight en het buiten vechten wat je de das om doet. Wil wel een rematch zien inderdaad.

ondiep
12-04-2010, 10:36
Vond het apart dat BJ niet voor de takedowns ging al was het alleen maar om rondes te stelen....

YoMarK
12-04-2010, 11:05
Ik vind BJ Penn gewoon de betere vechter. Deze partij ging gelijk op, wat een hele prestatie is voor Frankie Edgar, maar Edgar is gewoon geen kampioen materiaal. Hij is behalve zijn conditie en voetenwerk gewoon nergens echt goed in. Van hetzelfde kaliber als Rashad Evans, Forrest Griffin, Josh Kosheck, John Fitch, Matt Serra...mannen die in hun gewichtsklasse erg goed zijn, en van een kampioen met een off-day kunnen winnen, maar zelf gewoonweg geen "kampioen materiaal" zijn.
Wat mij betreft had Penn een off-day, en zal Edgar tegen een gemotiveerde BJ met een goed gameplan de volgende keer gewoon vet verliezen.

TOON
12-04-2010, 11:07
Ik vind BJ Penn gewoon de betere vechter. Deze partij ging gelijk op, wat een hele prestatie is voor Frankie Edgar, maar Edgar is gewoon geen kampioen materiaal. Hij is behalve zijn conditie en voetenwerk gewoon nergens echt goed in. Van hetzelfde kaliber als Rashad Evans, Forrest Griffin, Josh Kosheck, John Fitch, Matt Serra...mannen die in hun gewichtsklasse erg goed zijn, en van een kampioen met een off-day kunnen winnen, maar zelf gewoonweg geen "kampioen materiaal" zijn.
Wat mij betreft had Penn een off-day, en zal Edgar tegen een gemotiveerde BJ met een goed gameplan de volgende keer gewoon vet verliezen.

yep! goed samengevat idd....

Tony
12-04-2010, 11:34
Vond het apart dat BJ niet voor de takedowns ging al was het alleen maar om rondes te stelen....

Frankie krijg je maar moeilijk op de grond... Het blijft een top notch worstelaar... en jawel, een betere worstelaar dan Penn.

MAar goed, Penn had t op zijn minst kunnen proberen.

Maar misschien had Penn wel echt last van zijn knie... who knows...
Of misschien heeft ie amper getraind omdat ie Edgar toch wel ff zou pakken...
Of misschien had ie gewoon een offday...
Of misschien toch veel last van zijn vlucht i.c.m. het cutten..

i dont know.

Kan ook zijn dat Penn zich simpelweg geen raad wist met die alsmaar bewegende Edgar.

TOON
12-04-2010, 12:52
denk dat een offday nauw samen kan hangen met overschatting....maar goed, kan niet in het koppie van BJ kijken