PDA

View Full Version : Dana over partij Silva *spoiler*



marcelt
11-04-2010, 06:50
http://www.mmaroot.com/dana-white-anderson-silva-doesnt-deserve-shot-against-gsp-he-embarrassed-the-sport/#more-11803

marcelt
11-04-2010, 07:24
Voorheen vond ik Anderson Silva geweldig, maar de laatste paar keer begin ik moe van hem te worden. Zoals Dana zegt hij gebruikt zijn enorme talent nauwelijks om zijn tegenstander aan te vallen en het gevecht te beindigen.

sjaakie'tje
11-04-2010, 10:32
Dana is een gefrustreerd manneke; heeft Fedor niet en zijn kampioen Silva krijgt alleen maar boegeroep!

weks
11-04-2010, 10:50
echt een achterlijke titel van een topic
ik kom hier om videos te zoeken zoals ik altijd doe
en toch is er weer iemand die niet gewoon een topictitel kan maken waaruit niets op valt te maken
zet dan gewoon dana's reactie op anderson silva
zwaar irritant dit

Justinian
11-04-2010, 10:59
echt een achterlijke titel van een topic
ik kom hier om videos te zoeken zoals ik altijd doe
en toch is er weer iemand die niet gewoon een topictitel kan maken waaruit niets op valt te maken
zet dan gewoon dana's reactie op anderson silva
zwaar irritant dit
:wacko: Volgens mij zegt de titel niets over winst of verlies van Silva, hoogstens over de prestatie van Silva. Beetje overtrokken reactie als je het mij vraagt. Hoe dan ook, ik zal het aanpassen.

ashi76
11-04-2010, 10:59
Al gebeurd... ;)

ashi76
11-04-2010, 11:00
ZO kan ie idd ook... :hugegrin:

Marquis
11-04-2010, 11:08
echt een achterlijke titel van een topic
ik kom hier om videos te zoeken zoals ik altijd doe
en toch is er weer iemand die niet gewoon een topictitel kan maken waaruit niets op valt te maken
zet dan gewoon dana's reactie op anderson silva
zwaar irritant dit


Huilie

micha
11-04-2010, 11:24
hij is echt overe de zeik. lijkt me niet echt relax bij contractonderhandelingen

RamonaS
11-04-2010, 11:35
echt een achterlijke titel van een topic
ik kom hier om videos te zoeken zoals ik altijd doe
en toch is er weer iemand die niet gewoon een topictitel kan maken waaruit niets op valt te maken
zet dan gewoon dana's reactie op anderson silva
zwaar irritant dit

http://www.evavesseur.nl/imgs/s_1899167938.jpg

mikeymcd
11-04-2010, 11:47
http://www.youtube.com/watch?v=qOHimq8wJi4&translated=1

marcelt
11-04-2010, 11:55
Dana heeft zoveel reacties, maar dit geval was best uitzondelijk dat hij zijn kampioen er van langs geeft. Dana schaamt zich voor zijn prestatie . Dat is de reden om het filmpje te kijken; daarom stond het in de topic titel. Niet zoveel spoiler aan volgens mij.

Gelijk weer zeiken; echte Nederlander .

TOON
11-04-2010, 12:15
http://www.youtube.com/watch?v=uCFi9-RdxJg&annotation_id=annotation_74765&feature=iv

tja hij gooit het op disrespect en dat ie z'n werk wilde doen en hem ff op z'n plaats wilde zetten/beat him up.... volgens mij was dat juist wat ie NIET deed.....had ie dat maar gedaan dan hadden de mensen in ieder geval gekregen waar ze voor betaald hadden een gevecht en niet deze show!

terecht dat Dana pissed is, main event naar de klote, eerste keer in abu dhabi, snap dat wel, mensen betalen grof geld om er bij te zijn, twee belts te vergeven. Als een UFC gewoon tegenvalt omdat sommige partijen gewoon niet al te boeiend zijn, maar die gasten wel hun stinkende best doen dan hoor je Dana ook niet zo reageren, dus hij wel relaxed op dat punt.....nu heeft ie alle recht op pissed te zijn!

iconian
11-04-2010, 12:24
geef mij manhoef maar, komt om te vechten no matter what. geen bullshit maar KO's.

Petrosyan188
11-04-2010, 12:31
ik heb niks betaald of iets maar ik voel me al genaaid dat ik me tijd alleen al aan hem heb verspild laat staan voor iemand die daar flink voor heeft moeten cashen,. hoop dat die snel een tegenstander vindt die hem zwaar ko slaat

DAWK1D
11-04-2010, 12:37
Niet zo zeiken stap zelf maar in de ring, gezeur ook altijd jullie doen netof jullie goden zijn als je een ticket koopt, Silva heeft zoveel goeds gedaan nu doet ie iets minder en gelijk begint iedereen te janken als een klein kind, zieligerds

weks
11-04-2010, 12:42
haha alle vriendjes gelijk in de verdediging. op zich wel lief natuurlijk!

als er in de topictitel staat dat dana embarrassed is by the performance of anderson silva kan ik daar teveel info uit halen
inderdaad niet wie er gewonnen heeft maar wel dat hij slecht heeft gepresteerd. had liever niks geweten. als het geen spoiler of iets dergelijks was, zou de titel nu ook niet aangepast moeten zijn. ik baalde ervan en sprak dat uit

Anderson
11-04-2010, 12:42
Wat een gehuil weer Anderson tegenstander was gewoon 3 devisies lager. Alleen duurde het wel te lang, Pele Ladi deed dat ook vaak maar na 2 rondes ging die ook echt vechten.

Sendur
11-04-2010, 13:13
Fuck it zet hem dan ook NIET tegen Maia.

univers1l
11-04-2010, 13:18
silva is gewoon de beste en om dan een keer slecht te presteren maar toch winnen, zegt alleen hoe goed deze man is. er wodt veel van hem verwacht, maar die maia deed ook geen ruk, dus de tegenstander is ook belangrijk om een mooie show neertezetten.

phranq
11-04-2010, 13:31
Wéér gespoiled, en bedankt..

Djani
11-04-2010, 13:44
silva is gewoon de beste en om dan een keer slecht te presteren maar toch winnen, zegt alleen hoe goed deze man is. er wodt veel van hem verwacht, maar die maia deed ook geen ruk, dus de tegenstander is ook belangrijk om een mooie show neertezetten.

Vanaf de helft van de derde ronde, dus de helft van de wedstrijd, wilde hij gewoon de slagenwisseling aangaan. Dus dat is gewoon niet waar. En waarom iedereen, inclusief ik, wat over Silva te zeiken heeft is omdat hij zo goed is maar er gisteravond geen kloot mee deed en dat is gewoon triest en jammer voor ons.

iconian
11-04-2010, 13:45
die maia was in 20 seconden KO geslagen in zn vorige partij, en silva had een half uur waarin hij nog niet eens een knockdown kon scoren

Djani
11-04-2010, 13:53
En nog even verder zeuren: gaat die Anderson achteraf lopen zeiken dat Maia 'disrespected me' omdat Maia vooraf in een interview had gezegd dat hij één van de acht poten van The Spider zou pakken. Waaaat een gozer.
Toen Anderson in het begin gebaarde om de slagenwisseling aan te gaan zat ik te genieten, ik dacht dit gaat m worden. Maar 10 minuten later rent hij zelf weg....echt echt jammer vind ik dit als liefhebber

Fasada
11-04-2010, 13:55
Jullie moeten ook niet vergeten dat het niet de eerste keer is dat hij zoiets doet!!!
Hij heeft dit grapje vaker gedaan in zijn partij tegen Leites en Cote.
Het lijkt wel of hij alleen maar zijn best wil doen in de LHW divisie.....

Dat showbooten heb ik geen probleem mee maar dan moet ie het wel afmaken... Het is net als een "panenka" strafschop nemen, als je scoort is ie geweldig maar als je hem mist sta je voor lul.... En dat laatste geldt voor Anderson Silva...

TOON
11-04-2010, 14:00
En nog even verder zeuren: gaat die Anderson achteraf lopen zeiken dat Maia 'disrespected me' omdat Maia vooraf in een interview had gezegd dat hij één van de acht poten van The Spider zou pakken. Waaaat een gozer.
Toen Anderson in het begin gebaarde om de slagenwisseling aan te gaan zat ik te genieten, ik dacht dit gaat m worden. Maar 10 minuten later rent hij zelf weg....echt echt jammer vind ik dit als liefhebber

dat disrespect me was gewoon een flauwe poging om het een beetje goed te praten...het was gewoon bullshit....eerste ronde was super, rockte hem twee keer, ik ben vooral teleurgesteld OMDAT silva zo goed is, laat het dan zien, als een debiel om Maia heendansen...

ik hou niet van dat soort maniertjes, een beetje is leuk, maar dit was gewoon echt TE...en daarom gewoon ruk....als ie niet bij de grote jongens zat zou ie gecut zijn....

iconian
11-04-2010, 14:53
Niet zo zeiken stap zelf maar in de ring, gezeur ook altijd jullie doen netof jullie goden zijn als je een ticket koopt, Silva heeft zoveel goeds gedaan nu doet ie iets minder en gelijk begint iedereen te janken als een klein kind, zieligerds

haha

het gaat niet om mij of jou, dit was geen b klasse amateur gevecht maar een mogelijke grote doorbraak van de UFC in het midden oosten, dit moest een succesvol evenement worden waar vele organisaties keihard aan werkten, silva had gewoon een vechtershart moeten laten zien en niet de hele onderneming voor schut zetten, dit slaat een flater voor de hele MMA scene.

iemand als manhoef of mousasi had je dit nooit zien doen, die komen om te vechten win or lose.

Sendur
11-04-2010, 15:24
haha

het gaat niet om mij of jou, dit was geen b klasse amateur gevecht maar een mogelijke grote doorbraak van de UFC in het midden oosten, dit moest een succesvol evenement worden waar vele organisaties keihard aan werkten, silva had gewoon een vechtershart moeten laten zien en niet de hele onderneming voor schut zetten, dit slaat een flater voor de hele MMA scene.

iemand als manhoef of mousasi had je dit nooit zien doen, die komen om te vechten win or lose.

x2!

Petrosyan188
11-04-2010, 15:27
x3

Marquis
11-04-2010, 15:39
Ik heb die partij na 5 minuten niet eens afgekeken.. was te vermoeiend om mij te concentreren op dat circus Renz aapje.

Marquis
11-04-2010, 15:51
Wéér gespoiled, en bedankt..


[quote]
Dana over partij Silva... (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=902971#post902971)






11-04-2010 12:30phranq (http://www.mixfight.nl/forum/member.php?u=4885) Word tijd dat jij 's opflikkert





Hahahahaha die Phranq waarom is het tijd dat ik moet opflikkeren ?
Ben ik degene die deze topic heeft aangemaakt en lopen spoilen ?!?

Wat is er kereltje ben je boos op de wereld ? Waarom spring je dan niet voor een trein dan ben je gelijk al je frustraties kwijt..

Stop die negatieve reps van je lekker waar de zon niet schijnt dan heb je ook gelijk een fijne dag.. denk je dat het mij intereseert ?!? :thup:

Stakker!

wrestler_nl
11-04-2010, 16:00
Dit is al de 3de x dat Silva dit flikt!
Niet normaal, ik hoop dat Sonnen hem een beetje afstraft. (ookal denk ik dat Silva zal gaan winnen)

GerritTonijn
11-04-2010, 16:02
enige die een bedreiging kan vormen is iemand die of fucking snel op de feet is, of iemand die fucking sterk is en hem down kan houden....dus....lesnar or vitor..(al geloof ik niet echt in vitor zoals die gepromoot wordt).

Verder snap ik wel waarom dana 'nu opeens' niet meer GSP tegen Silva wil, gezien hij dondersgoed weet dat GSP op een zelfde manier gedominate wordt.

el bastardo
11-04-2010, 16:21
Denk niet dat GSP zo met zich laat sollen. Ik zie hem niet winnen van Silva, maar zal toch meer kunnen dan Maia.
Hoe dan ook, ik hoef Silva niet meer te zien! Als ik een clown wil zien ga ik naar het circus. Die mensen die vet veel geld voor die kaartjes hebben neergeteld worden gewoon genaaid!

Zou m graag tegen Mousasi zien. Kan niet wachten op de dag dat ie een pak slaag krijgt, al kan ik dan misschien nog lang wachten...

GerritTonijn
11-04-2010, 16:30
mousasi wordt ook geclowned.

Marquis
11-04-2010, 16:31
mousasi wordt ook geclowned.


x2

martijn2
11-04-2010, 17:19
Als fan is het natuurlijk niet zo leuk om zo'n partij te zien .

Maar ik zie de humor er wel van in eigenlijk ,lekker klooien omdat je het kan . Als hij niet uitgedaagd word krijg je dit , als niemand iets brengt iets uitdagends kan zo 'n reactie , en vind ik het wel humor .


En als maia iets dee had silva ook wel wat meer moeten doen .

phranq
11-04-2010, 17:25
@ Marquis, het enige wat jij kan doen is irritant commentaar leveren met je 'huilie'. Jij kan alleen maar tegen schenen aan schoppen en overal irritant commentaar op leveren, attentionwhore.

Ik word echt schijtziek van dat gespoil. En met als titel "Dana teleurgesteld over de partij" geef je niet de uitslag weg maar het is imo wel een spoiler over hoe de wedstrijd verloopt. Je mag van iemand die hier dagelijks op het forum zit wel meer verwachten dan partijen weggeven in de titel.

Erg consequent zijn de moderators hierin helaas niet wat betreft het geven van bans.

CannieY
11-04-2010, 17:35
A. Silva deed dit gewoon uit protest. van 'zet eens een goede tegenstander neer'
En Dana komt hier gewoon met een excuse om silva - gsp superfight niet te laten doorgaan, er kleven voor hem nl. veel nadelen aan zo een gevecht (behalve heel veel PPV's)

Garcia
11-04-2010, 17:39
Beste Phrang,

Waarom zouden wij Marcelt moeten bannen als hij niet gespoilert heeft. Er wordt geen uitslag vermeld enkel een mening van de UFC president. Dus hetgeen wat jij eruit opmaakt is een aanname. Ik begrijp jou punt, maar ben het er alleen niet mee eens.

Gezien de omstandigheden begrijp ik waarom Marcelt een dergelijk topic aanmaakt omdat het niet eerder is voorgekomen dat Dana White zo openlijk kritiek heeft op een UFC vechter/champ.

On-topic

Mijn persoonlijke mening is dat de UFC de titel van Silva afpakt en 2 andere vechters die recht hebben op een titleshot tegen elkaar moeten laten vechten. Laat Silva zich maar weer eens bewijzen dat hij die titel verdient door er weer voor te moeten knokken.

phranq
11-04-2010, 17:41
Beste Phrang,


Gezien de omstandigheden begrijp ik waarom Marcelt een dergelijk topic aanmaakt omdat het niet eerder is voorgekomen dat Dana White zo openlijk kritiek heeft op een UFC vechter/champ.


Beste Qarcia,

Waarom is de topictitel dan gewijzigd door een moderator?

amilster
11-04-2010, 17:48
ik vond er ook geen zak aan, maar om hem nou te cutten.
Het is ook aan de tegenstander het gevecht aan te gaan en de ring effectief af te snijden, als je daar niet toe in staat bent verlies je tegen deze Silva hoe zuur ook.
Voor het ontwijken van het gevecht zou hij gewoon punten aftrek moeten krijgen, heb je waarschijnlijk een heel ander gevecht als Silva zich gaat beseffen dat hij hierdoor gewoon een pot kan verliezen.
Silva= supervechter maar deze keer was zijn optreden een aanfluiting voor zijn talenten en kunnen!

univers1l
11-04-2010, 17:51
ik zou zegen zet iemand neer die hem dan verslaat, en dan ben je van hem af.
alleen wie?
zelf vind ik hem geweldig, ok dit keer was triest maar hoeft toch niet altijd een toppartij te zijn.

GerritTonijn
11-04-2010, 17:58
ik vond er ook geen zak aan, maar om hem nou te cutten.
Het is ook aan de tegenstander het gevecht aan te gaan en de ring effectief af te snijden, als je daar niet toe in staat bent verlies je tegen deze Silva hoe zuur ook.
Voor het ontwijken van het gevecht zou hij gewoon punten aftrek moeten krijgen, heb je waarschijnlijk een heel ander gevecht als Silva zich gaat beseffen dat hij hierdoor gewoon een pot kan verliezen.
Silva= supervechter maar deze keer was zijn optreden een aanfluiting voor zijn talenten en kunnen!

rampage

Hendy
11-04-2010, 18:10
mousasi wordt ook geclowned.
Denk dat Mousasi korte metten had gemaakt met de Silva van gisteren..

GerritTonijn
11-04-2010, 18:12
Denk dat Mousasi korte metten had gemaakt met de Silva van gisteren..

http://www.youtube.com/watch?v=1upeWvWHPVw&feature=player_embedded

El Bambino
11-04-2010, 18:12
Dit is al de 3de x dat Silva dit flikt!
Niet normaal, ik hoop dat Sonnen hem een beetje afstraft. (ookal denk ik dat Silva zal gaan winnen)

pfff dit gaat echt nergens over, Sonnen, Maia, Cote, dit zijn tog geen waardige tegenstanders voor Silva??
Het is Dana zijn eigen rotschuld, zet Silva divisie hoger en laat hem echt vechten voor zijn geld tegen een Shogun, Rampage, Machida!!!

el bastardo
11-04-2010, 18:14
Ook Rampage krijgt klop. wel leuke partij

Marquis
11-04-2010, 18:19
@ Marquis, het enige wat jij kan doen is irritant commentaar leveren met je 'huilie'. Jij kan alleen maar tegen schenen aan schoppen en overal irritant commentaar op leveren, attentionwhore.

Ik word echt schijtziek van dat gespoil. En met als titel "Dana teleurgesteld over de partij" geef je niet de uitslag weg maar het is imo wel een spoiler over hoe de wedstrijd verloopt. Je mag van iemand die hier dagelijks op het forum zit wel meer verwachten dan partijen weggeven in de titel.

Erg consequent zijn de moderators hierin helaas niet wat betreft het geven van bans.


Jij moet ook niet zo janken jij .. jij bent net zoals die Weks een andere huilie.
Gedraag je is naar je leeftijd dwaas.. :thup:

Zelfs Justinian vond dat de Weks zijn reactie overtrokken was .. als je klachten heb stuur hem lekker een klachtenbrief... Huilie

En anders geef lekker jezelf een bann zo niet dan toch.. jij ook een fijne avond verder..

Sendur
11-04-2010, 18:20
@ Marquis, het enige wat jij kan doen is irritant commentaar leveren met je 'huilie'. Jij kan alleen maar tegen schenen aan schoppen en overal irritant commentaar op leveren, attentionwhore.

Ik word echt schijtziek van dat gespoil. En met als titel "Dana teleurgesteld over de partij" geef je niet de uitslag weg maar het is imo wel een spoiler over hoe de wedstrijd verloopt. Je mag van iemand die hier dagelijks op het forum zit wel meer verwachten dan partijen weggeven in de titel.

Erg consequent zijn de moderators hierin helaas niet wat betreft het geven van bans.


dude calm down.

Wat maakt het uit het is toch een forum. En dat spoilen valt ook wel mee hier maarja blijkbaar zijn er nog steeds mensen die eerst het forum afsporen en dan pas filmpjes kijken.

Garcia
11-04-2010, 18:33
Beste Qarcia,

Waarom is de topictitel dan gewijzigd door een moderator?

Voorkomen is beter dan genezen ;)

Maar mijn reactie was met name op het feit dat jij aangeeft dat de mods niet consequent zijn met het geven van bans op spoilers.

Maargoed back on topic. Mocht je de discussie verder willen voeren dan kunnen we dat beter via PM doen.

Fijne zondag nog.

Marquis
11-04-2010, 18:38
Fijne zondag nog.


x2



http://www.dvorak.org/blog/wp-content/uploads/2009/07/crybaby.jpg

kooivechter
11-04-2010, 18:55
[QUOTE=TOON;903046]dat disrespect me was gewoon een flauwe poging om het een beetje goed te praten...het was gewoon bullshit....eerste ronde was super, rockte hem twee keer, ik ben vooral teleurgesteld OMDAT silva zo goed is, laat het dan zien, als een debiel om Maia heendansen...

ik hou niet van dat soort maniertjes, een beetje is leuk, maar dit was gewoon echt TE...en daarom gewoon ruk....als ie niet bij de grote jongens zat zou ie gecut zijn....[/QUOTE

x2. die rden slaat helemal nergens op van Silva. Als 1 respectvol is dan is het Maia wel. Zo respectloos wat slva deed. Zat me dood te irriteren. Ben benieuwd wat dana zal gaan doen

Irishrover
11-04-2010, 19:07
Heel raar dit, ik snap niet waarom Anderson dit doet.
Wil hij weg bij de organisatie ofzo?

Erg leuk al die snelle bewegingen & reflexen, maar geeft het publiek niet waarvoor het betaalt heeft.

GerritTonijn
11-04-2010, 19:35
Ik heb me wel vermaakt hoor de eerste 2-3 rondes.

Sadix
11-04-2010, 19:39
Ik denk dat GSP het anderson echt zeker weten wel moeilijk kan maken, demian is een BJJer maar takedowns en worstelen dat is GSp zijn ding, hij kan mensen neer krijgen, die normaal onmogelijk neer zijn te krijgen (zie BJ bijv)

GSp vs silva wordt echt een mooie match, waar ik me geld op GSP zal zetten.
Ook mousasi vs silva zou een mooie match worden.

GerritTonijn
11-04-2010, 19:40
lol @ gsp kans hebben.

Irishrover
11-04-2010, 19:43
Ik heb me wel vermaakt hoor de eerste 2-3 rondes.

Het is maar hoe je er naar kijkt, de 1 vind het mooi/show, de ander grappig & de andere ergert zich eraan.

Ik ergerde me niet, maar vond het beetje vaag.

Mbolt
11-04-2010, 19:44
achteraf moet ik toch wel lachen om anderson silva, de hele mma wereld kijkt naar je en dan doe je zulke dingen. (Ik moest wel stuk gaan toen hij achter de scheidsrechter ging verstoppen)

GerritTonijn
11-04-2010, 19:52
http://img411.imageshack.us/img411/3427/dancecj.gif

Guillermo
11-04-2010, 19:57
Nou ik vond die partij maar kut. Niet alles is trouwens te wijten aan Silva, Maia deed ook geen reet, een beetje staan en rondjes draaien. Hij toonde geen initiatief om er een partij van te maken. :twak:

Petrosyan188
11-04-2010, 19:57
de 1e ronde vond ik het nog wel grappig maar daarna ergerde ik me er kapot aan... ik d8 die houdt hem voor de gek de 1e ronde en maakt het gewoon even af in de 2e achja er is hier nu wel genoeg over gezegd op naar strikeforce volgende week!!

WAR MOUSASI!!

en dan wordt het weer een tijdje wachten tot aan overeem vs rogers en henderson vs shields(van ufc113 verwacht ik niks) en dan is het bijna zover de partij van het jaar rampage vs evans:thup:

GnP
11-04-2010, 20:30
het had mooi geweest moest hij het na al dat gekkenwerk gewoon afmaken in ronde 2 of 3 met een fraaie knockdown&g'np of knockout, dan had iedereen tevreden geweest

nu was het gewoon een schertsvertoning, eerst de aap uithangen om da in de championship rounds totaal gassed te zijn en te gaan lopen van een slagenwissel, terwijl hij in het begin Maia uitdaagde om slagen te wisselen.

mijn respect is ie (voorlopig) kwijt

Pepe the Ice-Murderer
12-04-2010, 00:19
Het was gewoon belachelijk showgedrag van Anderson.

Zet hem tegen Wanderlei! Benieuwd of hij dan ook zo zijn hoofd zal blootstellen :) Ik denk dat dit nog een vette partij kan worden.Anderson zit op een hoger niveau maar heeft blijkbaar geen zin in vechten, Wanderlei daarentegen loert ALTIJD voor de kill!

Anderson moet zichzelf eens heel hard afvragen of hij zich niet meer op presteren moet concentreren ipv op nutteloos showgedrag.

ZakKa!
12-04-2010, 09:43
Wat een onzin over disrespect zeg. Wat is er nou disrepectvol aan zegegn dat je iemand zijn arm gaat pakken in een wedstrijd? Is toch doodgewoon...

Harrie Nak
12-04-2010, 10:07
http://www.youtube.com/watch?v=-9iGTmkhm80

:)

dirk5
12-04-2010, 10:11
Circus act Anderson Silva....

behalve ronde 1 en 2 Thales Leites and Patrick Cote all over again.

verbazing wekkend hoe iemand waar iedereen zo'n hoge verwachtingen van heeft, toch weer tegen valt elke keer.

inc
12-04-2010, 10:37
vond het ook een zwaar saaie partij( op ronde 1 en 2 na...daar kon ik hard om lachen), maar ach... de volgende keer doet hij weer wat geniaals en dan is zijn optreden van gister slecht een vage herinnering van verloren tijd.

el bastardo
12-04-2010, 10:39
http://www.youtube.com/watch?v=-9iGTmkhm80

:)
:thup:

Remco
12-04-2010, 10:47
Ik vond het gedrag in de ring veel minder getuigen van respect dan die opmerkingen waar Anderson nu naar verwijst. Misschien is het goed om te weten wat Anderson allemaal aan het schreeuwen was, mafkees.

punch
12-04-2010, 10:55
Waarschijnlijk speelt er meer.achter de schermen.....
Waarom alleen goede brazilianen nog tegen elkaar nadat Forrest werd geofferd maar die moest eigenlijk orde op zaken stellen, dat liep niet goed af
Silva- Belfort niet dan maar Maia
Lyoto slachtte Evans nu kon hij vreemd genoeg niets tegen shogun en wilde hem ook niet afmaken nu 2 keer Shogun.
Misschien vergezocht maar ......................

superfreak
12-04-2010, 11:36
Effe andere vraag. Hoe komt het dat Anderson z'n handschoenen niet afgetapt waren. Dat is toch verplicht?

amilster
12-04-2010, 12:56
Wat een onzin over disrespect zeg. Wat is er nou disrepectvol aan zegegn dat je iemand zijn arm gaat pakken in een wedstrijd? Is toch doodgewoon...

x2 ik vond zijn uitleg over dat zgn. disrespectvolle gedrag echt helemaal nergens op slaan, en zoals een reproter daar ook vroeg, als dat je dwars zit dan regel je dat toch gewoon in de ring door hem helemaal kapot te maken ipv er als een aap omheen te draaien.

mijn respect voor Silva als mens neemt hierdoor erg af (niet dat hij ermee zal zitten maar toch)

Splinta
12-04-2010, 16:36
Het zou mooi geweest zijn als hij idd in de 2de of 3de ronde Maia gewoon neersloeg inplaats van doorgaan. Sowiezo is Maia ook te blamen voor deze match, hij was gewoon GEEN tegenstand voor Silva.

Zet een goeie tegenstander voor hem en grappen maken zul je niet meer zien van hem. Ik zelf denk ook dat er backstage een dikke oorlog aan de gaande is tussen Silva en Dana. Las een interresant stukje hierover op het net (ben die link kwijt) dat Silva wil een boxgevecht wil houden maar Dana dat niet wilt.

Silva mag ook niet stoppen als kampioen bij UFC omdat (zeggen ze) in zijn contract staat dat Dana dan alsnog mag beslissen over de matches die hij heeft. Het is of de belt afstaan of verliezen of Dana moet die match gewoon geven aan Silva.

Ik heb het gevoel dat die gast opzoek is naar competition die er duidelijk niet is. Face it, als je dit kan doen wat hij deed, dan ben je gewoon the shit! Zoveel skills dat je zo kan sollen met je tegenstander! (muhammed ali)

GilbertYvelFan24
12-04-2010, 17:00
Snap niet dat jullie hier zeggen dat Anderson tegen Coté en Leites hetzelfde deed...

Coté raakte geblesseerd maar die had ie ook gewoon easy gewonnen.
Leites kwam om op de grond te liggen en niet om te vechten (100% blame Leites voor dat).

Hij had Maia idd moeten finishen ja, maar SO WHAT. Zet dan eens een goede 185-er tegenover hem die het hem echt lastig kan maken.

En hem zijn belt afpakken zou het meest belachelijke zijn wat er zou kunnen gebeuren. Waarom? Hij heeft niet verloren. Het was niet mooi het gevecht maar hij is nog altijd de champion.

FC Twente gaat waarschijnlijk ook kampioen van Nederland worden met resultaatvoetbal (ik hoop nog altijd op Ajax). Moeten we hun daarom ook maar de titel afpakken?

Nee Silva is nog gewoon steeds de champ. Dana White ik heb een advies voor je als je: zoek iemand die wel de skills heeft om Silva te verslaan. Dan kun je hem op je prelim zetten of lozen.

Still supporting Anderson The Spider Siva :D

El Bambino
12-04-2010, 17:04
Het zou mooi geweest zijn als hij idd in de 2de of 3de ronde Maia gewoon neersloeg inplaats van doorgaan. Sowiezo is Maia ook te blamen voor deze match, hij was gewoon GEEN tegenstand voor Silva.

Zet een goeie tegenstander voor hem en grappen maken zul je niet meer zien van hem. Ik zelf denk ook dat er backstage een dikke oorlog aan de gaande is tussen Silva en Dana. Las een interresant stukje hierover op het net (ben die link kwijt) dat Silva wil een boxgevecht wil houden maar Dana dat niet wilt.

Silva mag ook niet stoppen als kampioen bij UFC omdat (zeggen ze) in zijn contract staat dat Dana dan alsnog mag beslissen over de matches die hij heeft. Het is of de belt afstaan of verliezen of Dana moet die match gewoon geven aan Silva.

Ik heb het gevoel dat die gast opzoek is naar competition die er duidelijk niet is. Face it, als je dit kan doen wat hij deed, dan ben je gewoon the shit! Zoveel skills dat je zo kan sollen met je tegenstander! (muhammed ali)

Mee eens, Silva is geen domme vechter die in zijn eigen vingers zou snijden, dit is een soortige protest jegens DANA. Alleen, SIlva is hypocriet bezig, als je niet eens bent met zo een antidemocratische organisatie als UFC, dan moet ie wegwezen daar en elders anders gaan vechten, maar niet en antigevechten opvoeren en geld opstrijken!

Splinta
12-04-2010, 17:05
Snap niet dat jullie hier zeggen dat Anderson tegen Coté en Leites hetzelfde deed...

Coté raakte geblesseerd maar die had ie ook gewoon easy gewonnen.
Leites kwam om op de grond te liggen en niet om te vechten (100% blame Leites voor dat).

Hij had Maia idd moeten finishen ja, maar SO WHAT. Zet dan eens een goede 185-er tegenover hem die het hem echt lastig kan maken.

En hem zijn belt afpakken zou het meest belachelijke zijn wat er zou kunnen gebeuren. Waarom? Hij heeft niet verloren. Het was niet mooi het gevecht maar hij is nog altijd de champion.

FC Twente gaat waarschijnlijk ook kampioen van Nederland worden met resultaatvoetbal (ik hoop nog altijd op Ajax). Moeten we hun daarom ook maar de titel afpakken?

Nee Silva is nog gewoon steeds de champ. Dana White ik heb een advies voor je als je: zoek iemand die wel de skills heeft om Silva te verslaan. Dan kun je hem op je prelim zetten of lozen.

Still supporting Anderson The Spider Siva :D

x2

Splinta
12-04-2010, 17:06
El Bambino, als hij weg wilt gaan moet hij dus zijn belt afstaan! Dat wil hij volgens mij ook niet. Ik ben gewoon 100% voor goeie tegenstanders vinden voor hem, dan zal hij NEVER zo doen!

Hij is gek niet dom.

dirk5
12-04-2010, 17:22
FC Twente gaat waarschijnlijk ook kampioen van Nederland worden met resultaatvoetbal (ik hoop nog altijd op Ajax). Moeten we hun daarom ook maar de titel afpakken?



ja :)

Nee, als je zoveel beter bent dan je tegestander dan moet je hem gewoon finishen of in ieder geval proberen zoials GSP-Hardy.

Hiermee zet je jezelf, je organisatie en het publiek voor lul, zou graag de stats van ronde 4 en 5 zien, denk dat hij de 20 klappen niet eens haalt.

En dit is niet de eerste keer dat hij zoiets doet, tegen Cote en Thales leites had hij ronde 1 en 2 net zo goed in de kleedkamer kunnen blijven. Het is zowel jammer als een schande dat zo'n goede en leuke vechter om naar te kijken zo verschrikkelijk weinig uit zijn partijen haalt.

dirk5
12-04-2010, 17:26
El Bambino, als hij weg wilt gaan moet hij dus zijn belt afstaan! Dat wil hij volgens mij ook niet. Ik ben gewoon 100% voor goeie tegenstanders vinden voor hem, dan zal hij NEVER zo doen!

Hij is gek niet dom.

Dus het ligt aan zijn tegenstanders dat hij zich als een mongool gedraagd? tsja, zo kun je alles wel recht praten volgensmij.

Harrie Nak
12-04-2010, 17:48
http://www.youtube.com/watch?v=7hjNrpGijEI

punch
12-04-2010, 18:32
Ik denk dat DANa zich ook realiseert dat GSP maar een kleine kans maakt tegen Silva Hoe goed ik GSP ook vind. En GSP is commercieel te belangrijk op nu al op te offeren
GSP is een intelligente goed geoefende vechter met een goed team . Silva vechtwise slim, niet zo intelligent, maar wel one in a lifetime, dat liet ie de eerst ronden toch wel weer zien.;)

wrestler_nl
12-04-2010, 18:46
http://www.youtube.com/watch?v=-9iGTmkhm80

:)

hahaha looooool

wrestler_nl
12-04-2010, 18:50
As you might expect, the big talking point of the weekend in MMA circles was the bizarre display from UFC Middleweight Champion Anderson Silva in the main event of UFC 112 in Abu Dhabi.
The Spider's performance certainly generated plenty of opinion. Here are the views of some of the UFC's biggest names, as posted to their Twitter accounts, following the fights.
UFC President Dana White: "Main event was an embarrassment."

UFC Commentator Joe Rogan: "Silva's performance last night was incredibly disappointing. He needs to appreciate that people don't want to pay money for that."
Joe Rogan (again): "He's incredibly talented, but those last few rounds cost him a load of fans. There's no way to confidently sell him as a main event now."
ESPN MMA Insider Franklin McNeil: "Many people are upset, maybe even angry, with Anderson Silva right now. He has only himself to blame."
Middleweight contender Vitor Belfort, who was originally set to fight Silva: "guys i am very sad that i was eneable to not be fighting with anderson. but demian show a lots of respect and did good but now is my turn."
Vitor Belfort (again): "Dana make this happen for me and all the fans."
UFC cutman Jacob "Stitch" Duran: "Silva's antics where disappointing. I grabbed my stuff n left ringside as soon as the fight ended. Not good 4 the game."
UFC legend Randy Couture: "Hated it . Thats not mastery in my opinion . Mastery is goin out and wrecking your opposition!"
Middleweight contender Nate Marquardt: "Wow. Strange fight. No. Boring fight. Not any fault of Demian though."
British middleweight Michael Bisping: "He (Maia) was at least trying to fight. he knew he was beat but as joe (Rogan) said he went out on his sword, and won the last 2 rounds."


http://blogs.mirror.co.uk/wrestling-wwe-ufc-mma/2010/04/mma-world-reacts-to-silva-shen.html

Remco
12-04-2010, 18:52
Ik zie GSP wel een succesvolle shoot en takedown maken hoor! Zal een zware partij voor hem worden, vooral staande, maar kansloos? Na afloop vertelde Silva geschrokken te zijn van de standup van Maia, denk dat GSP dan helemaal schrikken wordt voor Anderson!

Harrie Nak
12-04-2010, 18:53
De ref was er in ieder geval ook klaar mee...

http://xs.to/image-C3CF_4BC15B69.gif

wrestler_nl
12-04-2010, 18:53
At some point in the 2ndRound, the champ said, “Bate na minha cara playboy,” which in English equates to “Come on, hit me in the face playboy.”
While it doesn’t sound worse than anything UFC president Dana White would say in a nationally televised interview, the remark carries discriminating connotations when said in Portuguese.
Here’s how FightersOnly explained what the phrase means to the people of Brazil:


The stark class and economic divides in Brazil make for a wide gulf in status between the rich and poor. In Brazilian terms, a playboy is a hedonist rich kid, the product of a pampered upbringing who cares little for the poor and knows nothing of real life
Silva also yelled “Cade o jiu jitsu?” to Maia, which literally would translate to “Where is your jiu jitsu?”
Then when Maia would shoot for a failed takedown attempt or try to pull guard, Silva told Maia to, “Get up off your ass and get hit some more.”


http://www.5thround.com/31603/anderson-silva-upsets-brazilians-with-discriminating-insults-of-demian-maia/

Splinta
12-04-2010, 19:01
Ik snap niet wanneer Maia echt veel geprobeerd heeft!??? Behalve staan.

Biiyen
12-04-2010, 19:09
Ze zeggen wel eens dat genialiteit en krankzinnigheid dicht bij elkaar liggen, en je ziet het voortdurend. bv zoals Zidane met die kopstoot, het is iets dat je niet kan bevatten en ook helemaal niet kan bevatten. Simpelweg omdat jij, ik en 99% van de wereld niet geniaal zijn.

Djani
12-04-2010, 19:12
Ik snap niet wanneer Maia echt veel geprobeerd heeft!??? Behalve staan.

No offense, maar dan moet je beter kijken.

Djani
12-04-2010, 19:12
Dus het ligt aan zijn tegenstanders dat hij zich als een mongool gedraagd? tsja, zo kun je alles wel recht praten volgensmij.

x2

rene37
12-04-2010, 19:14
Even wat anders...ik vondt dat Dana goed verwoorde wat anderen dachten.

Vondt het wel klasse..

fear factory
12-04-2010, 21:09
dan sta je in de hoofdpartij,en dan ook nog voor de aller eerste keer in abu dhabi,en dan gedraag je je zo. Gewoon zielig die Anderson Silva, een dikke looser.

GerritTonijn
12-04-2010, 21:31
MAia heeft ook weinig gedaan hoor, terwijl iedereen zat te kijken hoe anderson rare gebaren maakte, deed maia ook niks. Tuurlijk hij probeerde wel wat shoots en af en toe punches, maar had zeker meer gekunt van rnd 1.

Marquis
12-04-2010, 21:34
hahaha looooool




Hahahahaha geweldig!

iconian
12-04-2010, 22:08
hahaha looooool

te goed :)

YoMarK
12-04-2010, 22:09
MAia heeft ook weinig gedaan hoor, terwijl iedereen zat te kijken hoe anderson rare gebaren maakte, deed maia ook niks. Tuurlijk hij probeerde wel wat shoots en af en toe punches, maar had zeker meer gekunt van rnd 1.
In ronde 1 en 2 had Maia meer kunnen doen, maarja hij staat daar tegen Anderson Silva, de meeste gevreesde counterpuncher van de UFC. Het merendeel van de laatste 3 rondes kon Maia zelfs maar moeilijk bij Anderson komen omdat die maar achteruit bleef sprinten.

Djani
12-04-2010, 22:14
Ze zeggen wel eens dat genialiteit en krankzinnigheid dicht bij elkaar liggen, en je ziet het voortdurend. bv zoals Zidane met die kopstoot, het is iets dat je niet kan bevatten en ook helemaal niet kan bevatten. Simpelweg omdat jij, ik en 99% van de wereld niet geniaal zijn.

Ik kan best bevatten dat je (Zidane in dit geval), ongeacht de situatie, flipt als iemand je zus een hoer noemt of zoiets dergelijks, en ik ben niet geniaal. Ben inmiddels niet meer zo vatbaar voor provocatie, maar heel veel anderen niet.
Ik denk ook niet dat het bij Anderson met genialiteit of krankzinnigheid te maken heeft, maar meer met gemakzucht.

MrLoverrr
13-04-2010, 00:58
Jullie moeten ook niet vergeten dat het niet de eerste keer is dat hij zoiets doet!!!
Hij heeft dit grapje vaker gedaan in zijn partij tegen Leites en Cote.
Het lijkt wel of hij alleen maar zijn best wil doen in de LHW divisie.....

Dat showbooten heb ik geen probleem mee maar dan moet ie het wel afmaken... Het is net als een "panenka" strafschop nemen, als je scoort is ie geweldig maar als je hem mist sta je voor lul.... En dat laatste geldt voor Anderson Silva...


Mooie vergelijking

Joris
13-04-2010, 01:53
http://i43.tinypic.com/mm5pus.gif

Pepe the Ice-Murderer
13-04-2010, 02:52
lol @ joris :D

Guillermo
13-04-2010, 09:00
http://i43.tinypic.com/mm5pus.gif

Reps :thup:

Tony
13-04-2010, 13:02
http://xs.to/image-2863_4BC43613.gif

appelsap
13-04-2010, 18:53
Mooie vergelijking

Ik dacht dat het er om ging dat hij die bal erin schoot en zijn team aan de overwinning hielp....De laatste keer dat ik de uitslag van de partij zag,won Anderson.....topvergellijking dus.....