PDA

View Full Version : FLYER Piet Doorje VS Joury Smans - 8 mei Almelo



Dragon Tail
12-04-2010, 10:24
Op 8 mei staat de A-partij Piet Doorje (FFC/Fightsport Matchmaking) VS Joury Smans (Iron Gym) op het programma van het gala Fight for Delight in Almelo.
www.fightersdelight.com

Piet Doorje maakte vorig jaar al zijn opwachting in Almelo en zal zich ook dit jaar weer van zijn beste kant willen laten zien.

Joury Smans versloeg een paar weken geleden nog de nagenoeg ongeslagen Terence de Bye van Slamm! op punten.

Wordt het Piet of Joury?

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/04/07/1270638217-480.jpg (http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/2540344.html)

BNP
12-04-2010, 11:18
WAR JOURY!! :thup:

Illest
12-04-2010, 11:42
pietje is heel erg taai....snoeiharde lichaamstrappen

Jeru
12-04-2010, 11:45
LSD avontuurtje gehad bij het maken van die flyer? :D

Ik ga voor Pietje!!

Dragon Tail
12-04-2010, 15:04
LSD avontuurtje gehad bij het maken van die flyer? :D

Ik ga voor Pietje!!

Ja lekker 70's.
Had de lavalamp aanstaan.

:)

Dragon Tail
05-05-2010, 11:12
Nog 3 dagen en de boys staan op scherp!

Wie wordt het, Piet of Joury?

Richelieu
05-05-2010, 12:18
Nog 3 dagen en de boys staan op scherp!

Wie wordt het, Piet of Joury?

Denk Joury op punten, word een keiharde partij in ieder geval!

bladetrinity
05-05-2010, 12:46
Denk Joury op punten, word een keiharde partij in ieder geval!

Ik ben benieuwd! Heb Joury nog nooit zien vechten en hoop positief te worden verrast door hem.

Richelieu
05-05-2010, 12:58
Ik ben benieuwd! Heb Joury nog nooit zien vechten en hoop positief te worden verrast door hem.

Heb beide vechters meerdere malen zien vechten en het is op papier alleen al een zeer mooie match. Beide vechters zijn toch wel thais georieenteerd en Doorjé staat bekend om zijn harde lichaamstrappen. Joury is erg allround te noemen. Allebei nog jong en upcomming! Kortom, een erg mooie match!

bladetrinity
05-05-2010, 21:48
Heb beide vechters meerdere malen zien vechten en het is op papier alleen al een zeer mooie match. Beide vechters zijn toch wel thais georieenteerd en Doorjé staat bekend om zijn harde lichaamstrappen. Joury is erg allround te noemen. Allebei nog jong en upcomming! Kortom, een erg mooie match!

Dan ga ik deze partij zeker niet missen!

BNP
06-05-2010, 09:30
Ik geloof dat ze in de B ook al tegen elkaar hebben gestaan en dat Pietje Doorjee toen had gewonnen op punten.. mooie kans voor Joury dus om zich te revancheren!

Dannyboy
06-05-2010, 16:50
Joury en Pietje hebben inderdaad eerder tegen elkaar gestaan. Destijds won Pietje door opgave, Joury blesseerde z'n arm.
Hopelijk komt er een mooie pot dit weekend, waarbij ik uiteraard hoop dat Joury wint.

Allebei inderdaad opkomende knokkers met veel respect voor elkaar, leuk om te zien dat ze het na het knokken gewoon over de studies hebben met elkaar.


Voor beelden van Joury staat er nog een partij vorig jaar in Thailand op het Forum. Mixfight on tour.

Meer info? Joury kom er maar in!

joury1986
06-05-2010, 17:25
Forum broeders, bedankt voor alle positieve berichten!

Jaa zeker dannyboy heeft gelijk! De 1e x was mijn 1e B partij toen had Piet er al een paar weg en die heb ik inderdaad op moeten geven met een blessure!

Nu dus de rematch.......die ik gebrand ben om te winnen! Valt niet veel meer over te zeggen......

tot 8 mei:lol:

ps. site ziet er goed uit zo!

Dannyboy
09-05-2010, 22:55
Even op de late zondagavond een berichtje.....

Joury heeft geknokt tegen Pietje.................................. en helaas verloren...................

1e ronde was voor Pietje naar mijn idee, of ombeslist, Pietje deed iets meer en zag er sterk uit.
2e ronde voor Joury, Pietje krijgt 8 tellen op een goede stoot, niet helemaal aangeslagen maar scheids telt wel.
3e ronde drukt Pietje en beginnen de snoeiharde lichaamstrappen door te komen... attractieve pot.....

In deze derde ronde, zo'n 30 seconden voor het einde komt er weer een harde middenschop, "krak".....
Joury kijkt, knokt door en bel gaat.... in de hoek geeft hij aan dat het wat pijn doet.... dokter erbij? Joury waait dokter weg en zegt: "fuck it, knokken..."

Helaas is vechten met een gebroken arm wat lastig, de laatste 2 ronden moet hij dus passief vechten en de strijd aan Pietje laten. Jammer wat het hadecht een close call kunnen worden.....
Alle respect voor Pietje uiteraard, is een toffe gast, superaardig, welbespraakty en gewoon een mooie knokker, vind zelf dat hij echt goed vooruit is gegaan. Pietje wint de pot met overtuiging. Pietje nogmaals van harte vanuit Breda!

Desondanks ook dikke chapeau voor m'n maat die met een gebroken pootje doorknokt.....

Ook compliment voor het gala! Nette organisatie, leuke partijen, partij waarvan de bokser van Hamdi (excuus ben zijn naam even kwijt) echt een dikke pot wegzet, nooit een thaibokspartij gedraaid, wel bokspartijen en zo een B partij ingestapt die hij van mij had mogen winnen op karakter en respect. Chapeau kerel! Zal vandaag wel lastig lopen zijkn geweest :)

Tevens ook mooie pot van jongen Beast of the East, B partij 86KG, naam ook even kwijt maar ook mooie pot om te zien.

Verder leuk publiek, Justi helaas gemist?? Sexy danseressen, hippe ringgirl met een "goed gevulde buste".....

Uiteraard ook m'n andere teamgenootjes gefeliciflapstaart: Quincy en Linh
Bedankt voor een leuk gala en volgende keer rijden we weer een kleine 170km.....!

Justinian
09-05-2010, 23:00
Bedankt voor het verslag Danny! Jammer dat Joury heeft verloren ik had hem de winst zeer gegund, zeker nu hij gewoon de pot uitknokt met een gebroken arm. Damn... respect voor Joury!

Ik was er graag bij geweest al was het maar om ff bij te kletsen. Ach ja, dan moeten we dat maar weer in Thailand doen ;)