PDA

View Full Version : Gegard Mousasi close to signing new four-fight contract with Strikeforce



Harrie Nak
12-04-2010, 15:10
Strikeforce light heavyweight champion Gegard Mousasi told MMABay Radio that he is in the process of signing a new four-fight contract with the organization, and he expects the deal to be done in the next few days.

Mousasi (28-2-1) is scheduled to defend his title against "King Mo" Lawal (6-0) this Saturday in Nashville, Tennessee and the expects to sign the contract when he makes it to the states. His advisors are currently looking over the terms of the deal.

Many fans were hoping that Mousasi - who is one of the sports most exciting and promising young fighters - would eventually make the jump over to the UFC, but he said that he has no interest in signing with the organization at this point.

"The Dreamcatcher" is currently riding a 15-fight win streak.
Bron (http://cagepages.com/2010/04/12/gegard-mousasi-close-to-signing-new-four-fight-contract-with-strikeforce/).

XanaduNL
12-04-2010, 15:14
Gelukkig "maar" 4, met zijn (gewenste) tempo is hij daar snel door heen.

dirk5
12-04-2010, 15:16
Gelukkig "maar" 4, met zijn (gewenste) tempo is hij daar snel door heen.

Vergeet niet dat hij ook mee gaat doen aan het dream LHW toernooi, deze 4 strikeforce partijen kunnen dus een stuk langer gaan duren dan verwacht.

steftheboxer
12-04-2010, 16:06
heb toch liever dat hij tekent bij de UFC omdat ik denk dat er genoeg mooie partijen voor hem daar zijn te vinden!

Na King Mo zijn er niet heel veel opties meer, behalve Dan Henderson

wrestler_nl
12-04-2010, 16:09
heb toch liever dat hij tekent bij de UFC omdat ik denk dat er genoeg mooie partijen voor hem daar zijn te vinden!

Na King Mo zijn er niet heel veel opties meer, behalve Dan Henderson

x2!

GerritTonijn
12-04-2010, 16:11
misschien dat hij wat fights in de HW div. van SF gaat doen na King mo....lijkt me logisch gezien het tekort aan LHW's en zijn 'interesse' in HW

iconian
12-04-2010, 16:20
king mo, dan henderson en dan op naar de HW. klinkt goed, iemand als arlovski zou ik hem wel tegen willen zien

Petrosyan188
12-04-2010, 16:49
ik baal er wel een beetje van :( had hem graag tegenover rua,machida,evans en/of rampage gezien of misschien zelfs die clown van anderson silva achja we kunnen iniedergeval zowiezo een tijdje van hem genieten:thup:

Leventdepevent
12-04-2010, 16:55
goed nieuws!

Splinta
12-04-2010, 17:09
Wil hem echt in de UFC zien, denk dat er ook meer tegenstand is daar! Denk wel dat het ooit zal gebeuren, hoop wel dat het gebeurd in zn winning streak.

superfreak
12-04-2010, 18:00
Wie zitten er allemaal in de dream lightheavyweight toernooi?

Na king mo en Dan Henderson kan je altijd weer meer geld vragen. Zeker als je nog de dream LHW toernooi wint dan is hij mad lang ongeslagen en dan kan je alleen maar meer vragen. slim van hem, want eenmaal in de UFC dan vecht hij nog maar 4 keer per jaar en dan moet je zorgen dat je veel verdient of snel een titelshot krijgt en deze pakt.

GerritTonijn
12-04-2010, 18:20
Iedereen die hij al verslagen heeft, sokojou, sobral etc

Sendur
12-04-2010, 18:21
gegard... dont do it.

Sign gewoon bij UFC plzzzzzzzzz :)

fear factory
12-04-2010, 21:38
fedor en mousasi hebben het veel te gemakkelijk in strikeforce. het is jammer dat fedor en mousasi geen betere tegenstanders voor zich zelf zoeken,nu lopen ze ook maar met een papieren belt rond,ik bedoel ze modderen maar wat aan,wie is nou king mo of Choi Hong-man.

lopez86
13-04-2010, 01:14
De reden dat Gegard niet tekent bij de UFC is omdat hij het inderdaad niet ziet zitten om maar 3x per jaar te vechten.
Ook geeft Strikeforce geeft hem de vrijheid voor andere organisaties te vechten.
Dit zijn Gegard zijn eigen woorden btw.