PDA

View Full Version : Raymond Jarman vs Cengiz Dana drama!!!



Andre
12-04-2010, 17:40
Raymond is hier zwaar genaaid. Ik heb hier dan ook nu nog een vreselijke kater van.
Raymond vocht een van zijn beste wedstrijden van de afgelopen tijd.
staande ging het gelijk op maar Raymond kwam veel harder door.
Alle take downs waren voor Raymond en heeft twee maal Backmount en een mount gehad.
De eerste backmount was uitgestrekt maar moest in het midden op de knieen worden hervat,zodat Dana kon draaien.
Raymond sloeg hem in de tweede ronde tegen het canvas en was aangeslagen waarna de scheids er tussen kwam.
Wij dachten allemaal dat hij gewonnen had en stonden al te juigen in de ring toen de scheids kwam om te zeggen dat de wedstrijd door ging in het midden van de ring.
Dana wist in de derde ronde raymond een maal te kantelen en bleef in de guard van Raymond.
Kort zamen gevat: Staande gelijk maar Raymond sloeg hem neer ,alle take downs voor Raymond ,alle grond posities voor Raymond kort om VRESELIJK GENAAID.
Ik kan niet wachten op het filmmateriaal.
reps voor diegene die het plaatst op mix fight.
Graag een rematch tegen Dana.

lopez86
12-04-2010, 19:39
Welke jury was aanwezig?

blackadder
12-04-2010, 20:04
Welke jury was aanwezig?
Volgens mij was het een WFCA evenement.

remco pardoel
12-04-2010, 21:17
Ze hebben mijn nummer bij de wfca
misschien eens tijd voor andere MMA jury leden en scheidsrechters

Marco (scheids)
12-04-2010, 21:45
Ze hebben mijn nummer bij de wfca
misschien eens tijd voor andere MMA jury leden en scheidsrechters

Heb ze in een ver verleden ook al hulp aangeboden, maar is kennelijk niet nodig.:twak:

blackadder
13-04-2010, 00:03
De beelden van het gala worden over 2-3 weken op onderstaand youtube kanaal geupped.
http://www.youtube.com/user/sokak127?feature=mhw5

Andre
13-04-2010, 00:30
Was niet de wfca maar een duitse bond met een kickboks scheidsrechter.

blackadder
13-04-2010, 00:46
Ah. Dan waren ze misschien nog boos omdat Dana twee keer tegen Karatas onterecht, volgens hun, had verloren.

topfighter
13-04-2010, 14:43
Volgens mij was het een WFCA evenement.

klinkt bekend!!!

topfighter
13-04-2010, 14:46
Was niet de wfca maar een duitse bond met een kickboks scheidsrechter.

wanneer zullen ze het eindelijk eens doorhebben dat MMA geen thai is en omgekeerd....zucht...maakt niet uit welke bond...

Marco (scheids)
13-04-2010, 23:05
wanneer zullen ze het eindelijk eens doorhebben dat MMA geen thai is en omgekeerd....zucht...maakt niet uit welke bond...


Of dat de mt scheids zich goed voorbereid op mma partijen, bij mij ook redelijk gelukt, en bolgens mij gaat t in Belgie toch ook steeds beter?

remco pardoel
14-04-2010, 01:54
het kan altijd nog wel een beetje beter.
Maar je kan niet zo maar blunderen.
Als scheidsrechter / jurylid heb je wel een loopbaan op spel staan van de atleten.

topfighter
14-04-2010, 06:28
Of dat de mt scheids zich goed voorbereid op mma partijen, bij mij ook redelijk gelukt, en bolgens mij gaat t in Belgie toch ook steeds beter?

yep, maar ze krijgen nu tweemaal per jaar een heropfrissingscursus in praktijk....

topfighter
14-04-2010, 06:29
het kan altijd nog wel een beetje beter.
Maar je kan niet zo maar blunderen.
Als scheidsrechter / jurylid heb je wel een loopbaan op spel staan van de atleten.

volledig mee eens!