PDA

View Full Version : Anderson Silva haters are Prince Naseem haters?



Harrie Nak
12-04-2010, 18:52
http://www.youtube.com/watch?v=pfUFYtXNN0A

:D

wrestler_nl
12-04-2010, 18:57
in ieder geval een leuke highlight :-)

Sendur
12-04-2010, 18:58
Probleem van Anderson was niet zo zeer het showen in de ring maar het NIET afmaken van zijn tegenstanders.

Het spelen is leuk zolang je het karwei maar afmaakt.

Djani
12-04-2010, 19:07
Probleem van Anderson was niet zo zeer het showen in de ring maar het NIET afmaken van zijn tegenstanders.

Het spelen is leuk zolang je het karwei maar afmaakt.

x2

Irishrover
12-04-2010, 19:49
Naseem is iemand die speelt, maar zeker ook strijd voor de winst.

Deze man was master op tactisch vlak, echt een uniek iemand in zijn categorie.

Anderson
12-04-2010, 19:53
Niet te vergelijken Naseem kreeg pak slaag van een klein agressief klootzakje Barrera. Silva heeft wel eens verloren maar nooit echt een pak op z'n broek gekregen.

marcelt
12-04-2010, 20:07
Wel goeie vechter. Dat showboaten vind ik niks. Kende het eerst vnl. van Ray Sefo . Later bleek dat div. Thais er ook wel van houden.

marcelt
12-04-2010, 20:09
Niet te vergelijken Naseem kreeg pak slaag van een klein agressief klootzakje Barrera. Silva heeft wel eens verloren maar nooit echt een pak op z'n broek gekregen.

http://www.youtube.com/watch?v=1ISwivnhMpI

Sadix
12-04-2010, 21:08
je mag zeggen wat je wilt, maar Naseem is en blijft 1 van de beste boksers van de nieuwe tijd.

Los daarvan, echt een ongelooflijk vette showman, had hem zeker een keer live willen zien.

Voor mij is het boksen dit ;1 Muhammad Ali, 2 Mike Tyson 3 Prince Naseem Hamed.

You gotta love him

remco pardoel
12-04-2010, 21:12
Naseem ging altijd voor een ko
dat is t verschil

Wiseguy
12-04-2010, 21:19
Blasphemy!

Anderson Silva mag zijn schoenveters niet eens strikken.

univers1l
12-04-2010, 22:35
hij is wel vermakelijk, ook weer zo'n type love him or hate him, maar ging altijd voor de kill.

Ronald
12-04-2010, 23:45
Niet te vergelijken Naseem kreeg pak slaag van een klein agressief klootzakje Barrera. Silva heeft wel eens verloren maar nooit echt een pak op z'n broek gekregen.
Jammer dat Prince Naseem na die tijd gestopt is, maar om hem nou op 1 partij af te rekenen...

remco pardoel
13-04-2010, 00:09
Volgens mij had Naseem al een redelijk record opgebouwd met ko's
Barrera heeft m letterlijk en figuurlijk gebroken.
Geeft ook weer aan dat je altijd king for an day bent ...

Irishrover
13-04-2010, 00:12
Naseem is een andere vechter als Barrera, ondanks zijn verlies tegen hem vond ik Naseem de betere vechter.

biggz
13-04-2010, 00:14
Naseem liet zijn tegenstanders onzeker voelen door met ze te spelen en ze dan vervolgens genadeloos af te maken. Anderson die speelt alleen maar

Irishrover
13-04-2010, 00:16
Naseem liet zijn tegenstanders onzeker voelen door met ze te spelen en ze dan vervolgens genadeloos af te maken. Anderson die speelt alleen maar

Juist, dat is het verschil. Anderson komt echt niet in de buurt.
Naseem heeft veel beter bokstechnieken ( logisch ook )
Zijn reflexen waren nog snel & volgens mij heeft hij maar 1 of 2 matches verloren.

MrLoverrr
13-04-2010, 00:42
Hier staat de prince Naseem slechts 1 maal heeft verloren:
won 36 (KO 31) + lost 1 (KO 0) + drawn 0 = 37
rounds boxed 185 KO% 83.78

En zie bijna 84% KO record!!! EN dat nog eens in het Featherweight klasse!!!!

Groooote klasse! JAmmer dat ik het nooit live heb kunnen zien!
http://boxrec.com/list_bouts.php?human_id=4462&cat=boxer

Wat anderson betreft DE eerste 2 rondes waren vrij goed maar hij moest het gewoon afmaken ipv rondjes rennen echt saaaai en DANA WHITE was nog nooit zo boos!

Irishrover
13-04-2010, 07:55
Hier staat de prince Naseem slechts 1 maal heeft verloren:
won 36 (KO 31) + lost 1 (KO 0) + drawn 0 = 37
rounds boxed 185 KO% 83.78

En zie bijna 84% KO record!!! EN dat nog eens in het Featherweight klasse!!!!

Groooote klasse! JAmmer dat ik het nooit live heb kunnen zien!
http://boxrec.com/list_bouts.php?human_id=4462&cat=boxer

Wat anderson betreft DE eerste 2 rondes waren vrij goed maar hij moest het gewoon afmaken ipv rondjes rennen echt saaaai en DANA WHITE was nog nooit zo boos!

Bedankt dat je z'n record erbij hebt gehaald, Heb hem helaas ook nooit live meegemaakt.
Ik heb echt van iedere wedstrijd genoten, hij was zo een aparte bokser.

Darkness
13-04-2010, 11:58
Een legende

TheHagueBoxer
13-04-2010, 13:29
hoe kan je Naseem nou weer beter vinden als Barrera.... Barrera heeft Naseem zwaar vernederd in de ring, en zijn record is 100x beter... Naseem heeft vrijwel alleen maar tegen pannekoeken gebokst, Barrera heeft tegen de beste lichtgewichten en vedergewichten ter wereld gestaan...

marokkaan
13-04-2010, 14:18
hij vond op een gegeven moment trainen niet belangrijk. daar is hij door die argentijn op afgestraft. Hij was door iedereen gewaarschuwd.

Hij had volgens mij een auto-ongeluk gemaakt waarbij een dode is gevallen. Hiervoor heeft hij in de cel gezeten / zit hij nog steeds in de cel.

ik heb hem na dit auto-ongeluk niet meer gevolgd.

Hoorde nog wel dat hij een rentree zou maken maar of dat doorgaat valt te betwijfelen. Sommige vechters kunnen beter een herinnering blijven. Net als Hoost. Het doet me pijn om Peter Aerts zo te zien verliezen van een jankende tekenfilmfiguurtje.

Irishrover
13-04-2010, 14:23
hij vond op een gegeven moment trainen niet belangrijk. daar is hij door die argentijn op afgestraft. Hij was door iedereen gewaarschuwd.

Hij had volgens mij een auto-ongeluk gemaakt waarbij een dode is gevallen. Hiervoor heeft hij in de cel gezeten / zit hij nog steeds in de cel.

ik heb hem na dit auto-ongeluk niet meer gevolgd.

Hoorde nog wel dat hij een rentree zou maken maar of dat doorgaat valt te betwijfelen. Sommige vechters kunnen beter een herinnering blijven. Net als Hoost. Het doet me pijn om Peter Aerts zo te zien verliezen van een jankende tekenfilmfiguurtje.

Als je Barrera bedoelt, hij is Mexicaan ( Doet er niet toe eigenlijk )

Maar inderdaad, het verhaal die je vertelt klopt.
Hij zit nu nog steeds vast, een triest einde van een groot vechter.
En hij was nog best jong.

Ik vond Naseem beter als Barrera puur om de vechtstijl.
Scherper/feller/harder.

Hij heeft de partij tegen Barrera onderschat + hij moest net voor de match van bokshandschoenen wisselen. ( Was voor hem een groot factor )

TheHagueBoxer
13-04-2010, 14:51
al had hij met boksbeugels mogen boksen had hij nog niet gewonnen

hij zou nieteens in de ring mogen staan met iemand als Barrera, het is gewoon een belediging voor Barrera eigenlijk... dat je de clown uithangt tegen tegenstanders die nog geen vlieg dood kunnen slaan maakt je geen goede bokser hoor

Harrie Nak
13-04-2010, 14:54
Als je Barrera bedoelt, hij is Mexicaan ( Doet er niet toe eigenlijk )Volgens mij bedoelde hij Naseem, die kreeg volgens mij iets van 15 maanden voor zijn rijgedrag. Tenzij Barrera ook in de bak heeft gezeten?

Wiseguy
13-04-2010, 15:10
De ouders van Naseem komt uit Yemen.

Irishrover
13-04-2010, 15:11
al had hij met boksbeugels mogen boksen had hij nog niet gewonnen

hij zou nieteens in de ring mogen staan met iemand als Barrera, het is gewoon een belediging voor Barrera eigenlijk... dat je de clown uithangt tegen tegenstanders die nog geen vlieg dood kunnen slaan maakt je geen goede bokser hoor

Je laatste zin zegt in mijn ogen al genoeg.
Jij kijkt vanuit een ander oogpunt naar Naseem, terwijl de man grote kwaliteiten bezit.
Anders wordt je toch geen kampioen & wordt je naam telkens naar voren gehaald als we het over grote boksers hebben.

Naseem speelde inderdaad met tegenstanders, als jij als vechterzijnde supersnelle stoten & hoeken ontwijkt en vervolgens keihard terug counterd ben je een scherpe/tactische vechter.

Dan heeft hij nog eens een K.O in de vuisten, wat wil je nog meer?

Ik ontken niet dat Barrera een groot kampioen is, in tegendeel juist.
Maar je overdrijft als je zegt dat het voor Barrera een belediging is om tegenover Naseem te staan.

/Coaches/Managers waren het niet met je eens & die hebben toch meer verstand als wij van het boksen.

Maar goed, ieder z'n eigen mening.

jeffrey1978
13-04-2010, 15:51
Naseem Hamed - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Naseem_Hamed)

Pfff een mclaren van 300.000 pond waar hij in 2005 een ongeluk mee veroorzaakte hij heeft goed geboerd.

Mario Witteman
13-04-2010, 16:02
Eens met Remco.. Naseem ging voor de kill.. Ko´s ging hij voor.. En zo een partij tegen Barrera, zoveel rondes, zoveel klappen.. Dan mag je niemand een verliezer noemen..

Marco
13-04-2010, 16:10
Hamed was een attractieve vechter maar als je recordlijsten vergelijkt van Hamed en Marco Antonio Barrera dan zien de kenners wel dat Barrera grotere namen heeft verslagen dan Hamed, volgens mij liegen de feiten niet.

Als je partij van Hamed tegen Barrera bekijkt zie je dat Hamed overduidelijk overklast wordt, oftewel een zeer overtuigende overwinning voor Barrera.

http://video.google.com/videoplay?docid=3951593748810665050

Irishrover
13-04-2010, 17:32
Hamed was een attractieve vechter maar als je recordlijsten vergelijkt van Hamed en Marco Antonio Barrera dan zien de kenners wel dat Barrera grotere namen heeft verslagen dan Hamed, volgens mij liegen de feiten niet.

Als je partij van Hamed tegen Barrera bekijkt zie je dat Hamed overduidelijk overklast wordt, oftewel een zeer overtuigende overwinning voor Barrera.



Ik ontken ook niet dat Barrera grotere namen heeft verslagen & dat hij overtuigend gewonnen heeft van Naseem.

Maar ik vind Naseem mooie kwaliteiten bezitten & het was een groot genot om naar hem te kijken.
Het was met name een mooie show, maar ik zag bij hem hele goeie dingen waarvan ik zelf ook geleerd heb.

Reflex, korte snelle aanvallen, manier van ontwijken.

Sadix
13-04-2010, 17:42
Ik ontken ook niet dat Barrera grotere namen heeft verslagen & dat hij overtuigend gewonnen heeft van Naseem.

Maar ik vind Naseem mooie kwaliteiten bezitten & het was een groot genot om naar hem te kijken.
Het was met name een mooie show, maar ik zag bij hem hele goeie dingen waarvan ik zelf ook geleerd heb.

Reflex, korte snelle aanvallen, manier van ontwijken.


idd helemaal mee eens.

Naseem is gewoon een one's in a life time fighter, zo een mannetje komt niet nog is op de wereld. ZIjn stijl, karakter en alles, gewoon uniek.

Denk dat niemand kan tippen aan naseem kwa performance, die man is echt een showman. En een die het wel afmaakte ivm silva helaas.

bananenplukster
13-04-2010, 17:47
Hoe komt het dat vechters/sporters zo veel aan komen als ze stoppen? Komt het omdat ze dan helemaal niet meer trainen en hun vroegere eetpatroonbehouden die bij een topsporter hoort?

Prince naseem is ook wat zwaarder geworden net als mike tyson.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/10/20/article-1221520-06E2228B000005DC-616_468x921.jpg

Irishrover
13-04-2010, 17:47
idd helemaal mee eens.

Naseem is gewoon een one's in a life time fighter, zo een mannetje komt niet nog is op de wereld. ZIjn stijl, karakter en alles, gewoon uniek.

Denk dat niemand kan tippen aan naseem kwa performance, die man is echt een showman. En een die het wel afmaakte ivm silva helaas.

Precies, een uniek geval in alle opzichten, Badr vind ook zo een uniek geval.

Er zijn een aantal vechters die bepaalde eigenschappen hebben die slechts weinig bezitten waardoor je als toeschouwer zo een vechter gaat waarderen.

Mattie73
13-04-2010, 17:56
Ik ontken ook niet dat Barrera grotere namen heeft verslagen & dat hij overtuigend gewonnen heeft van Naseem.



Nasseem's maatje, Amir Khan heeft later revanche genomen voor hem door barrera te verslaan.

Irishrover
13-04-2010, 18:01
Nasseem's maatje, Amir Khan heeft later revanche genomen voor hem door barrera te verslaan.

Klopt, dat is nog niet eens zo geleden.
Deze Amir is zeer explosief & maakt mooie lange stotenseries achter elkaar.

Anderson
13-04-2010, 18:41
1 Cesar Chavez
2 FMW jr
3 pacman
4 Phernell whitaker
5 Juan Manuel Marquez
6 salvador Sanchez
7 Erik Morales
8 Antonio Barrera
9 Daniel zaragoza

Komt dus echt niet in de buurt Naseem kon leuk vechten tegen no names.

phranq
13-04-2010, 20:16
Wel goeie vechter. Dat showboaten vind ik niks. Kende het eerst vnl. van Ray Sefo . Later bleek dat div. Thais er ook wel van houden.

Volgens mij bleek dat al een stuk eerder, thai showboaten al toen Sefo nog in z'n luier scheet..