PDA

View Full Version : Brett Rogers 'gonna crush that damn chipmunk' named Alistair Overeem on May 15



Harrie Nak
13-04-2010, 08:31
http://www.youtube.com/watch?v=IIW_gA5A27M

micha
13-04-2010, 08:56
bla bla volgende keer wint hij van Fedor en hij gaat Alistair crushen want alistair is een eekhoorn..........

zou die klap van Fedor te hard zijn geweest?

punch
13-04-2010, 09:16
desperate, mmaar nog steeds erg gevaarlijk

B3 lik3 M3
13-04-2010, 09:22
Hij kan alles wat een lightweight kan...

Riiiiiight

Dat zagen we wel in dat trainingsfilmpje..

Jeru
13-04-2010, 09:26
Denk dat ie meer te vrezen heeft van Alistair dan van Fedor :)
Neemt niet weg dat Rogers wel een punchers chance heeft.

Tony
13-04-2010, 09:29
zucht houdt die gast nu nooit op....

Hoop dat Ali hem een paar mooie knieën kan laten slikken.. Misschien dat ie dan wat rustiger is.

Sasori
13-04-2010, 09:38
gaaap... wat een gelul zeg

dirk5
13-04-2010, 09:42
Ik hoop dat de kooi groot genoeg is voor meneer Rogers en zijn ego.....

ondiep
13-04-2010, 09:42
Al die gasten zijn hetzelfde die KingMo ook al om de zoveel dagen circuleerd er weer zon filmpje rond waar ze de onzinnigste dingen roepen :fp::fp::fp::twak:

superfreak
13-04-2010, 09:56
Hij heeft wel zware stoten. Effe kijken hoe Ali die verwerkt.

Marco
13-04-2010, 09:57
typical american thrashtalk, niet teveel van aantrekken hoort erbij..

mikeymcd
13-04-2010, 10:06
Hij heeft wel zware stoten. Effe kijken hoe Ali die verwerkt.

Ik denk niet dat hij Ali gaat raken. Ik zeg Ali by submission round 1!

8701.
13-04-2010, 10:09
denk dat rogers wel weet wat ie wel en niet moet doen tegen AO.

puncherschance is heel hoog

Richelieu
13-04-2010, 10:16
Haha, elke keer dezelfde smack shit! Echt Amerikaans.

remco pardoel
13-04-2010, 10:22
Wat Overeem doet is goed
Stil houden en het laten stormen in de ring en daar zijn gelijk halen!!!

8701.
13-04-2010, 10:24
Wat Overeem doet is goed
Stil houden en het laten stormen in de ring en daar zijn gelijk halen!!!

maar dat doet overeem niet..

same trashtalk maar is part of the game..

steftheboxer
13-04-2010, 10:24
laat maar komen ondertussen deze partij! Hoop dat Ali hem zo hard KO slaat...

iconian
13-04-2010, 10:35
volgens mij pist errol in zn broek van het lachen wanneer hij de stijl van rogers moet imiteren bij de training, die man is absoluut niet snel als een lightweight, komop zeg

ondiep
13-04-2010, 10:36
Wat Overeem doet is goed
Stil houden en het laten stormen in de ring en daar zijn gelijk halen!!!

x2 gewoon de mond snoeren in de ring ;)

el bastardo
13-04-2010, 10:49
Zou hij zich ook aftrekken op die foto? Of heeft hij die gewoon 24/7 in zijn rose portemonnee?

Naj85
13-04-2010, 12:15
een dikke knie van Ali op zijn smoel, dan zal die nog meer bullshit praten de volgende keer (na een hersenbeschadiging)

Thebadguy
13-04-2010, 12:21
http://www.youtube.com/watch?v=IIW_gA5A27M


bret winner by K.O 1rnd !!! geloof me nou maar .deze stoten overleeft allistair niet :) believe me !

Untouchable BL
13-04-2010, 12:23
Mmm ben benieuwd hoe Ali eventuele klappen gaat slikken. Hij heeft naar mijn mening niet een groot incasseringsvermogen wat klappen betreft. Zijn game is goed en standup wordt steeds beter, maar we zullen zien wat er gebeurt. Ik weet nieteens waar Rogers vandaan komt joh: Wie is hij?

TOON
13-04-2010, 12:31
irritante van dat geblaat is dat mocht ie onverhoopt winnen het alleen maar erger wordt....wordt er nu al moe van.....

dus overeem doe het voor ons jongen! brutal KO!!

lopez86
13-04-2010, 12:42
bret winner by K.O 1rnd !!! geloof me nou maar .deze stoten overleeft allistair niet :) believe me !

Deze post haal ik aan zodra Alistair klaar is met deze klomp arrogantie.
Geef me 1 concrete waarom Rogers wint.

Irishrover
13-04-2010, 12:54
Brett zegt bij 2:44:

There is no other reason to be fighting unless you're going for the title.

En dan..

Zegt Brett bij 2:52 ongeveer:

It's still unofficial.


Staat deze titel gevecht niet vast ?

Naj85
13-04-2010, 12:57
you know, you know, you know what I mean, don't like him you know

8701.
13-04-2010, 14:07
Deze post haal ik aan zodra Alistair klaar is met deze klomp arrogantie.
Geef me 1 concrete waarom Rogers wint.

de ko punch die rogers in zijn vuisten heeft in combinatie met incasseringsvermogen van overeem..

reden genoeg dus..

lopez86
13-04-2010, 14:28
de ko punch die rogers in zijn vuisten heeft in combinatie met incasseringsvermogen van overeem..

reden genoeg dus..

Iedereen heeft een puncherschance, met name in de HW divisie.
Maar om dat nou een concrete reden te noemen..

LemsterNL
13-04-2010, 19:31
Iedereen heeft een puncherschance, met name in de HW divisie.
Maar om dat nou een concrete reden te noemen..

Concreet is het zeker, maar om het nou een goed doordachte reden te noemen...

Hopelijk gaat alistair er met de winst vandoor tegen deze grote fantast. Wat een praatjes heeft die rogers, hoe komt ie erop.

micha
13-04-2010, 19:56
Deze post haal ik aan zodra Alistair klaar is met deze klomp arrogantie.
Geef me 1 concrete waarom Rogers wint.

verspeelde moeite gozer

Marquis
13-04-2010, 19:59
Heeft die flapdrol nou gewoon een pasfoto van AO hahahaha

Jemig zeg.. je kan een pot als deze ook overhypen.

CannieY
13-04-2010, 20:01
[edit:] WAR ALI!

Petrosyan188
13-04-2010, 20:09
bret winner by K.O 1rnd !!! geloof me nou maar .deze stoten overleeft allistair niet :) believe me !

ik hoop het

Slome
13-04-2010, 20:11
all in op ali o

Bromios
13-04-2010, 20:15
de ko punch die rogers in zijn vuisten heeft in combinatie met incasseringsvermogen van overeem..

reden genoeg dus..

Wat lul je nou over niet incasseren man.
Kijk nou even in je eigen filmpje.
He vreet een high kick van badr vol op zijn kop, en hij was echt niet out.
En believe me, die badr kan trappen. Die trapt jouw kop er vol af.

Dus behalve een lucky punch (kan altijd), lijkt me die Rogers kansloos. Of hij tovert nog ergens een konijn uit zijn hoge hoed if you know what i mean.

Kemal
13-04-2010, 20:19
all in op ali o

X2

BiCkOnE
13-04-2010, 20:27
Blablabla.....ook met zijn punch komt hij er niet...ik ga voor Ali..


Zou hij zich ook aftrekken op die foto? Of heeft hij die gewoon 24/7 in zijn rose portemonnee?

idd, WTF moet hij met die pasfoto in zijn zak...

Marquis
13-04-2010, 20:34
Wat lul je nou over niet incasseren man.
Kijk nou even in je eigen filmpje.
He vreet een high kick van badr vol op zijn kop, en hij was echt niet out.
En believe me, die badr kan trappen. Die trapt jouw kop er vol af.

Dus behalve een lucky punch (kan altijd), lijkt me die Rogers kansloos. Of hij tovert nog ergens een konijn uit zijn hoge hoed if you know what i mean.


Hij was wel degelijk dizzy door die trap van Badr.. maar goed wie zou dat niet zijn of misschien wat je zegt wel erger.

Maar om nou te zeggen dat hij die trap van Badr ff weg slikte of er niets aan de hand was hahaha. :fp:

Petrosyan188
13-04-2010, 20:54
lol hij was gewoon helemaal weg... hij mag de scheids echt bedanken dat die ingreep want als hij laat doorgaan en badr mocht gelijk een rechterhoek geven ging hij zwaar KO

edit:

http://www.youtube.com/watch?v=OWK_qOkpocc&hd=1

zie 8:20

Chane
13-04-2010, 23:41
Ik hoop echt dat Rogers een knie van Ali gaat proeven :)
Ali moet dit gewoon kunnen winnen.

Ik zie Rogers alleen winnen als we zo'n Manhoef - Lawler scenario krijgen :confused:
Maar goed... daar gaan we niet van uit.

WAR ALI! :thup:

Bromios
14-04-2010, 00:23
Hij was wel degelijk dizzy door die trap van Badr.. maar goed wie zou dat niet zijn of misschien wat je zegt wel erger.

Maar om nou te zeggen dat hij die trap van Badr ff weg slikte of er niets aan de hand was hahaha. :fp:

Nee, hij slikt hem niet weg, maar als ik die gasten hier moet geloven valt ali al om als iemand de buitendeur open laat staan en het tocht een beetje :D.

En hij loopt 5 seconden later gewoon weg. Ik denk dat ik in ieder geval eventjes langs de eerste hulp zou moeten na zo'n trap (en ik vermoed een heleboel anderen hier ook). Of Badr kan niet trappen natuurlijk ;).

Maar Ok jullie hebben gelijk. Ali kan niet incasseren en hij heeft gewoon geluk gehad dat er al een stuk of 20x iemand per ongeluk tegen zijn knie is aangelopen :rolleyes:. Mazzelpik

Omar.
14-04-2010, 01:49
Brutal KO van Overeem klinkt goed!

Helaas zit ik 15 mei in Irak... maar verzin wel iets om te kijken!!!

Rogers is going down ( I hope )

Marquis
14-04-2010, 13:10
Nee, hij slikt hem niet weg, maar als ik die gasten hier moet geloven valt ali al om als iemand de buitendeur open laat staan en het tocht een beetje :D.

En hij loopt 5 seconden later gewoon weg. Ik denk dat ik in ieder geval eventjes langs de eerste hulp zou moeten na zo'n trap (en ik vermoed een heleboel anderen hier ook). Of Badr kan niet trappen natuurlijk ;).

Maar Ok jullie hebben gelijk. Ali kan niet incasseren en hij heeft gewoon geluk gehad dat er al een stuk of 20x iemand per ongeluk tegen zijn knie is aangelopen :rolleyes:. Mazzelpik

Ik denk zelf dat de touwen AO staande heeft gehouden.

Ik denk ook niet dat je om zijn knie heen kan dus of het geluk is?!?

Niet zo overdrijven hé Bromios :lol:

Wiseguy
14-04-2010, 13:25
Alistair heeft in het verleden al aangetoond niet over een vechtershart te beschikken. Als dingen niet op zijn manier gaan geeft hij al snel op. Maar puur op talent zou hij deze makkelijk moeten kunnen pakken.

Pahlavan
14-04-2010, 13:34
Alistair heeft in het verleden al aangetoond niet over een vechtershart te beschikken. Als dingen niet op zijn manier gaan geeft hij al snel op. Maar puur op talent zou hij deze makkelijk moeten kunnen pakken.

+1
overeem is een zeer getalenteerde vechter en beschikt over allerlei skills.... maar ik kan me niet herrineren dat overeem ooit een partij zwaar aan het verliezen was en het om wist te draaien... als hij de "bully" is in een gevecht doet hij het altijd erg goed maar als de rollen zijn omgedraaid is het vaak voorgekomen dat hij opgeeft.

hoe dan ook denk ik wel dat hij van rogers gaat winnen... ben behalve de zware stoten nog niet onder de indruk van rogers

Slome
14-04-2010, 13:46
Baby Brett:

http://www.funnycorner.net/funny-pictures/2570/3D.A.2%20(20).jpg

Bromios
14-04-2010, 14:41
Ik denk zelf dat de touwen AO staande heeft gehouden.

Ik denk ook niet dat je om zijn knie heen kan dus of het geluk is?!?

Niet zo overdrijven hé Bromios :lol:

Ik ben nog niet zo lang op mf, maar ben er al wel achter dat je gewoon met de feiten er niet komt hier. Dus een beetje extra "uitleg is wel nodig.

Hendy
14-04-2010, 14:48
Ik ben nog niet zo lang op mf, maar ben er al wel achter dat je gewoon met de feiten er niet komt hier. Dus een beetje extra "uitleg is wel nodig.Hahaha, Welkom op MF man;)

Omar.
14-04-2010, 14:56
Alistair heeft in het verleden al aangetoond niet over een vechtershart te beschikken. Als dingen niet op zijn manier gaan geeft hij al snel op. Maar puur op talent zou hij deze makkelijk moeten kunnen pakken.


Mee eens,

De laatste partijen waarin we Alistair hebben gezien, heeft hij bijna geen klap ontvangen. Dan gaat het 'm goed af.

Maar zodra hij een paar goeie tikken krijgt (zie wedstrijd tegen Badr), dan is het ook gauw over en heeft ie weinig in te brengen.

Dus handen hoog tegen Rogers en K him the fuck O.

superfreak
14-04-2010, 15:33
Mee eens,

De laatste partijen waarin we Alistair hebben gezien, heeft hij bijna geen klap ontvangen. Dan gaat het 'm goed af.

Maar zodra hij een paar goeie tikken krijgt (zie wedstrijd tegen Badr), dan is het ook gauw over en heeft ie weinig in te brengen.

Dus handen hoog tegen Rogers en K him the fuck O.

X2