PDA

View Full Version : Seminar Badr Hari te Genk 24 April !!!



Nightwalker
14-04-2010, 10:31
http://94.100.118.176/926850001-926900000/926878901-926879000/926878981_5_WrHR.jpeg

Nightwalker
14-04-2010, 10:33
Nou dat wil ik persoonlijk niet missen hoor... Nog meer vrijwilligers ??.. Irishrover,marokkaan en de rest, join the club !!! :):)

Irishrover
14-04-2010, 13:01
Nou dat wil ik persoonlijk niet missen hoor... Nog meer vrijwilligers ??.. Irishrover,marokkaan en de rest, join the club !!! :):)

He Mate !

Thanks voor het bericht, heb jij je al ingeschreven ?
Hier wil ik sowieso bij zijn.
Ben (als het goed is) van de partij !

Kemal
14-04-2010, 18:28
nou die is flink bezig eerst in deutschland en nu in belgie gaat goed!

Irishrover
14-04-2010, 21:10
Marquis, ga jij ook of niet ?

Nightwalker
14-04-2010, 21:57
He Mate !

Thanks voor het bericht, heb jij je al ingeschreven ?
Hier wil ik sowieso bij zijn.
Ben (als het goed is) van de partij !

Hey Mate,

Jaa ik ben echt verplan om te gaan... Ik ben met mijn broer aan het overwegen.. Hij heeft namelijk auto.. Dus ik hoop dat hij graag wil.. Als dat lukt, dan ben ik er gewoon bij.. Hoop dat vele bekende forumleden komen.. Zal best cool zijn.. ( Ik ga vragen of ik tegen Badr mag sparren..:):) )

Dus hoe meer zielen, hoe meer vreugde.. :thup::thup:

Irishrover
14-04-2010, 22:12
Hey Mate,

Jaa ik ben echt verplan om te gaan... Ik ben met mijn broer aan het overwegen.. Hij heeft namelijk auto.. Dus ik hoop dat hij graag wil.. Als dat lukt, dan ben ik er gewoon bij.. Hoop dat vele bekende forumleden komen.. Zal best cool zijn.. ( Ik ga vragen of ik tegen Badr mag sparren..:):) )

Dus hoe meer zielen, hoe meer vreugde.. :thup::thup:

Ok Mate ! Dan zie ik sowieso daar, ik ga denk ook met een vriend en m'n kleine zoon dan.

Trouwens als het niet lukt niet met je broer, wil ik je best ophalen & terugbrengen.

Haha, wil ook wel tegen Badr sparen, Kijken hoe ver we eigenlijk zijn.

Nightwalker
14-04-2010, 22:19
Ok Mate ! Dan zie ik sowieso daar, ik ga denk ook met een vriend en m'n kleine zoon dan.

Trouwens als het niet lukt niet met je broer, wil ik je best ophalen & terugbrengen.

Haha, wil ook wel tegen Badr sparen, Kijken hoe ver we eigenlijk zijn.


Zo zo gezellig mate.. Nou je kleine zoontje zal vast net zo goed worden als Badr..:thup::thup: Maar vriendelijk bedankt voor je gastvrijheid Irishrover... Maar ik denk dat het mij wel zal lukken.. En wil je verder geen last bezorgen..

Maar nogmaals, waardeer het echt bro.. Thanks !! Nou ik denk dat het wel leuke dag word.. Even onze krachten meten tegenover Badr Hari.. Maar als ik soms hoor via mijn laptop, hoe hard stoten van Badr Hari aankomt.. Nou dan hou ik me hart echt vast..Hahahaha !! Irishrover, je had voor het laats filmpje gestuurd.. Damm die stoten zijn niet normaal joh... Dat zijn gewoon kanonnen.. Damm !

Irishrover
14-04-2010, 22:27
Zo zo gezellig mate.. Nou je kleine zoontje zal vast net zo goed worden als Badr..:thup::thup: Maar vriendelijk bedankt voor je gastvrijheid Irishrover... Maar ik denk dat het mij wel zal lukken.. En wil je verder geen last bezorgen..

Maar nogmaals, waardeer het echt bro.. Thanks !! Nou ik denk dat het wel leuke dag word.. Even onze krachten meten tegenover Badr Hari.. Maar als ik soms hoor via mijn laptop, hoe hard stoten van Badr Hari aankomt.. Nou dan hou ik me hart echt vast..Hahahaha !! Irishrover, je had voor het laats filmpje gestuurd.. Damm die stoten zijn niet normaal joh... Dat zijn gewoon kanonnen.. Damm !

Haha, me zoontje is 10 & houdt zich voornamelijk bezig met voetbal.
Wil net als Zidane worden, kan die echt vergeten haha.

Maar je bent me echt niet tot last hoor, is gezellig toch!
Kijk maar, voor mij is het echt geen probleem, integendeel juist.

Haha, je boxen van de lap kunnen het niet meer aan zeker.
Badr heeft ook die agressie in zijn gevechten, Boksend is het bijna straatvechten.
Alleen dan gepaard met geplande combinaties.
Haha, heb zelf een soort straatvechtstijl, maar hij stoot toch harder.

Dat ene filmpje dat je die klappen zo hard hoort. ( zonder muziek )
Hard he haha.

Nightwalker
14-04-2010, 22:35
Aaaaaaaaaaa je zoontje is een voetballer.. Ik ben ook lange tijd voetballer geweest.. Maar dan echt zn straatvoetballer.. Met allerlei gekke trucjes.. Misschien kan je bal meenemen.. Dan leer ik je zoontje paar leuke trucjes, die hij kan uitvoeren bij zijn club.. :):)

Maar Irishrover hoelang doe je al kickboksen ?? Volgensmij hebben we tweede Badr hierop forum.. Irishrover heeft ook al brute vechtstijl :):) Nou dat word oppassen hahaha:):)

Irishrover
14-04-2010, 22:44
Aaaaaaaaaaa je zoontje is een voetballer.. Ik ben ook lange tijd voetballer geweest.. Maar dan echt zn straatvoetballer.. Met allerlei gekke trucjes.. Misschien kan je bal meenemen.. Dan leer ik je zoontje paar leuke trucjes, die hij kan uitvoeren bij zijn club.. :):)

Maar Irishrover hoelang doe je al kickboksen ?? Volgensmij hebben we tweede Badr hierop forum.. Irishrover heeft ook al brute vechtstijl :):) Nou dat word oppassen hahaha:):)

Haha ok echt zo een marokkaanse straatvoetballer dus.
Baltovenaar in hier in huis haha.

Haha, ik neem wel een bal mee, kun je hem inderdaad wat leren.
Toen ik nog in Ierland woonde heb ik boksen geleerd van me oom.
Was oud - kampioen in onze regio, kickboxen kon hij ook redelijk.
Maar ongeveer 9 jaar al, en jij dan ?

Haha, nee joh zo bruut ben ik niet joh.
volgens mij ben jij gevaarlijk juist.

Nightwalker
14-04-2010, 22:53
Haahah ja ik was echt altijd aan het voetballen tot laat in de nacht.. Nou kickboksen heb ik niet zo lang gedaan... Ongeveer 1 jaar twee keer per week... En daarna had ik liesblessure.. En sindsdien, doe ik nu regelmatig kickboksen... Maar heb wel redelijk hoog op zaal gevoetbald.. Eerste Divisie... Dus voetballer kan ik nog wel redelijk goed..

Jaa kickboksen kan ik ook wel redelijk goed.. Heb zware stoten en ja heb ook wel trappen in huis... Dus technisch zit het wel ok.. Mensen hebben vaker verteld dat ik vaker moest gaan komen omdat ik wel talent heb... Maar ik denk daar wel anders over.. Ben veelste laat begonnen.. Dus zie ik daar geen toekomst in..

Maar wel erg leuk om te doen :):)

Irishrover
14-04-2010, 23:02
Haahah ja ik was echt altijd aan het voetballen tot laat in de nacht.. Nou kickboksen heb ik niet zo lang gedaan... Ongeveer 1 jaar twee keer per week... En daarna had ik liesblessure.. En sindsdien, doe ik nu regelmatig kickboksen... Maar heb wel redelijk hoog op zaal gevoetbald.. Eerste Divisie... Dus voetballer kan ik nog wel redelijk goed..

Jaa kickboksen kan ik ook wel redelijk goed.. Heb zware stoten en ja heb ook wel trappen in huis... Dus technisch zit het wel ok.. Mensen hebben vaker verteld dat ik vaker moest gaan komen omdat ik wel talent heb... Maar ik denk daar wel anders over.. Ben veelste laat begonnen.. Dus zie ik daar geen toekomst in..

Maar wel erg leuk om te doen :):)

Oke dan, welke club heb je gespeeld ?
Jij komt uit R'dam toch ? Daar heb je hele goeie straatvoetballers.
Ik heb ooit een toernooi gekeken in R'dam.
2 spelers vielen me op, ene Ali Pingelaar ( zo noemen ze hem ) en ene Said.

Je bent nooit echt te laat voor kickbox hoor, zo oud ben je denk ik niet haha.

8701.
15-04-2010, 09:06
irishrover..kun je dat filmpje van badr zonder muziek plaatsen? ;)

Irishrover
15-04-2010, 13:21
irishrover..kun je dat filmpje van badr zonder muziek plaatsen? ;)

Natuurlijk mate.

http://www.youtube.com/watch?v=Y53j0o0huic

Hoor die Klappen.

8701.
15-04-2010, 13:56
thanks man..doet al zeer als ik er naar kijk haha

mt-genk
15-04-2010, 14:44
http://www.youtube.com/watch?v=lWkNFrDQ45Y

T15Boxing
15-04-2010, 23:09
Op mijn verjaardag ook nog. Maar ik heb nie echt zin om 5 uur lang totaal te rijden..

Bartju
28-04-2010, 16:04
Ja hoe was de Seminar eigenlijk!!??
Zijn jullie geweest en heb je de klappen zelf mogen ervaren haha?:D