PDA

View Full Version : Anderson Silva gefeliciteerd!



punch
14-04-2010, 12:29
Uit een oud bericht zet toch wel te denken

In een interview met het Braziliaanse SporTV gaf Silva aan dat hij alles had gegeven wat in hem zat en dat hij in 2009 wilde stoppen. In september 2008 reageerde zijn manager Ed Soares hierop door te zeggen dat hij nog een contract had voor zes wedstrijden die hij nog zou vechten voor hij met welverdiend pensioen kon. Hij voegde hieraan toe dat Anderson Silva graag wil stoppen als hij 35 wordt op 14 april 2010:thup:

dirk5
14-04-2010, 13:05
Anderson Silva kan willen wat hij wil, maar zolang hij nog Champ is word zijn contract elk gevecht gewoon automatisch verlengd door de UFC. Deze clausule staat bij elke UFC vechter in zijn contract.

Verder zullen ze ook wel goed ingedekt zijn wanneer iemand "expres" zijn titel verliest. Meneer Silva is voorlopig nog niet van de UFC af.

schurem
14-04-2010, 13:59
fijne maffiapraktijken van dana dan. bleh. ik denk dat zowel anderson als dana als de ufc fans er blij mee zullen zijn als anderson zijn belt gewoon opgeeft.

Jurriaan
14-04-2010, 14:02
ufc zonder anderson silva hoop dat die dag voorlopig nog niet komt vind hem persoonlijker de best fighter in mma

TheCarnage
14-04-2010, 14:29
fijne maffiapraktijken van dana dan. bleh. ik denk dat zowel anderson als dana als de ufc fans er blij mee zullen zijn als anderson zijn belt gewoon opgeeft.


Nou na een minder gevecht vind ik dat een beetje overtrokken kerel, weet wel die Anderson Silva heeft ook heel veel bizar goede dingen gedaan. Als hij zijn volgende gevecht gewoon keihard wint dan is er wat mij betreft no love lost...

Splinta
14-04-2010, 20:20
Nou na een minder gevecht vind ik dat een beetje overtrokken kerel, weet wel die Anderson Silva heeft ook heel veel bizar goede dingen gedaan. Als hij zijn volgende gevecht gewoon keihard wint dan is er wat mij betreft no love lost...

x2

Marquis
14-04-2010, 20:38
Er spelen achter de schermen een hoop dingen waar wij geen weet van hebben.. Ik kan mij niet voorstellen als alles koek en ei was dat Silva zich als een circusaapje zou gedragen. 1 ding weet ik wel het was aardig irritant om naar te kijken en ik hoop dat dit snel word opgelost.. want dit doet geen goed voor de sport.. what's next Badr die koprollen maakt in de ring om uit zijn contract bv te komen haha?

wrestler_nl
14-04-2010, 20:53
Zolang Anderson Silva de champ is kan hij niet stoppen!