PDA

View Full Version : Is de nieuwe Pajonsuk een topper?



Bartju
14-04-2010, 21:14
Pajonsuk zou de nieuwe topper van its showtime worden..
Maar we weten vrij weinig van hem.. tenminste ik wel
Wat denken jullie is de thaise Pajonsuk niveautje andy souwer?
Kan hij zich meten met de wereld toppers?

Irishrover
14-04-2010, 21:17
Pajonsuk zou de nieuwe topper van its showtime worden..
Maar we weten vrij weinig van hem.. tenminste ik wel
Wat denken jullie is de thaise Pajonsuk niveautje andy souwer?
Kan hij zich meten met de wereld toppers?

Ik vond hem altijd een topper, maar op dit moment is nog harder als toen.

Harde scherpe vechter met keiharde low -middle - higkicks.
Wil hem over een paar wedstrijden wel tegen Giorgio zien.

marcelt
14-04-2010, 21:22
Ik heb hem live tegen Mes, Lima en Simson zien vechten en vond hem zeker een topper. Of hij zich met de absolute top kan meten vraag ik me af. Over twee weken kan ik het van dichtbij zien in Superpro Samui.

Illest
14-04-2010, 21:23
Pajonsuk zou de nieuwe topper van its showtime worden..
Maar we weten vrij weinig van hem.. tenminste ik wel
Wat denken jullie is de thaise Pajonsuk niveautje andy souwer?
Kan hij zich meten met de wereld toppers?

Ik heb hem Joerie Mes een keer zien vernederen in de Arena, sindsdien was ik verkocht....kan weleens een blijvertje worden op k1 regels...

gast heeft volgens mij ook gebokst voor Thailand.....kan me vergissen....

Irishrover
14-04-2010, 21:25
Hij had alleen moeite met Youssef Aknneni.
2 keer van verloren.

Illest
14-04-2010, 21:39
Youness ook volgens mij

Richelieu
14-04-2010, 21:41
Hij had alleen moeite met Youssef Aknneni.
2 keer van verloren.

Rayen Simson :whistling:

marcelt
14-04-2010, 21:49
tegen Simson http://video.google.nl/videoplay?docid=7512411455850426058&hl=nl#

Kalikula
14-04-2010, 22:17
Ik heb twee vragen:

1. Waarom vecht deze Thai voor een Nederlandse organisatie en bijna alle Thai vanuit Thailand?

2. In welke pikorde staat hij t.o.v. Thai als Anuwat, 96 Penang, Sakmongkol, Bovy etc.?

Irishrover
14-04-2010, 22:19
Youness ook volgens mij

Haha die bedoelde ik, Younnes Aknneni.

Kalikula
14-04-2010, 22:21
Ik heb hem live tegen Mes, Lima en Simson zien vechten en vond hem zeker een topper. Of hij zich met de absolute top kan meten vraag ik me af. Over twee weken kan ik het van dichtbij zien in Superpro Samui.

Pardon, eerdere berichten niet goed gelezen. Als ik het goed begrijp is hij een al wat 'oudere' vechter of ben ik abuis? Ben benieuwd waar ik hem kan plaatsen.

Djani
14-04-2010, 22:23
Pajonsuk is, voor Thaise begrippen, al aardig over the hill met zijn 29 jaar. Het is ook alweer jaren geleden dat hij Lumpini-kampioen was. Desondanks kan hij met zijn ervaring en skillset vast wel potten breken in de K-1 Max. Erg aantrekkelijke vechter, alleen jammer dat hij zijn sterke clinch niet mag gebruiken.

Irishrover
14-04-2010, 22:29
Pajonsuk is, voor Thaise begrippen, al aardig over the hill met zijn 29 jaar. Het is ook alweer jaren geleden dat hij Lumpini-kampioen was. Desondanks kan hij met zijn ervaring en skillset vast wel potten breken in de K-1 Max. Erg aantrekkelijke vechter, alleen jammer dat hij zijn sterke clinch niet mag gebruiken.

Klopt het dat hij qua fysiek 1 van de sterkste thaise vechters is ?

marcelt
14-04-2010, 22:40
Ik heb twee vragen:

1. Waarom vecht deze Thai voor een Nederlandse organisatie en bijna alle Thai vanuit Thailand?

2. In welke pikorde staat hij t.o.v. Thai als Anuwat, 96 Penang, Sakmongkol, Bovy etc.?

Hij was niet meer nr 1 in Thailand en is toen bekend geworden in NL. Rutz heeft hem gehaald.

Hij heeft volgens mij al een tijd niet meer tegen toppers in Thailand gevochten, maar dat weet ik niet zeker.

bladetrinity
14-04-2010, 22:49
Hij heeft het ook goed gedaan op de olympische spelen met het boksen.

Payap zal ook meer info kunnen verstrekken lijkt mij met zijn kennis over de thaise vechters.

JeMalleMoer
14-04-2010, 22:52
Heb begrepen dat ze hem willen klaarstomen voor k-1 max. Dus ook meer willen trainen op die stijl. Ben zelf bang dat die stijl hem niet zal liggen.

Op thaise of gedeeltelijk thaise regels is hij een beest.

phranq
14-04-2010, 23:58
1 van zijn sterkste wapens is ook de clinch, maar boksend is hij ontzettend vooruit gegaan. Ik denk dat ie menigeen gaat verrassen!

rafi
15-04-2010, 00:01
Haha die bedoelde ik, Younnes Aknneni.

haha hij heet younes elhamsani.

Proximo
15-04-2010, 00:04
mja die stijl zal lastig worden maar misschien geen probleem.
hij heeft ook olympisch gebokst en kan dus goed overweg met vuisten. zijn benen zijn abnormaal zo hard denk dat dat een hele gevaarlijke combi kan worden

Irishrover
15-04-2010, 00:05
haha hij heet younes elhamsani.

Hahaha, schandalig gewoon.

Ja die ja !

payap
15-04-2010, 08:55
Pajonsuk had zijn hoogtepunt in Thailand rond de tijd dat hij voor het eerst naar Nederland werd gehaald door Mohammed Aithassou voor de WPKL tegen Stephan veselic. Hij verraste toen iedereen door Veselic KO te slaan met een elleboog. Rond die tijd had Pajonsuk de weltergewicht titel van Kaolan Kaovichit gewonnen en in hun rematch weer verloren. In Thailand was het winnen van die titel zijn hoogtepunt.

Daarna heeft volgens mij niet veel meer in Thailand gevochten en voornamelijk in het buitenland gevechten. En dan vooral Nederland. Zijn eerste partijen won hij maar daarna zag je dat tegenstanders op hem begonnen in te stellen en wisten bv Younnes (2x) en Simson van hem te winnen. Daarna is hij er een paar jaar uit geweest en heeft hij alleen gebokst.

Hij heeft nu twee partijen gevochten maar niet tegen vechters van K-1 MAX niveau. Een won hij door opgave en een door diskwalificatie, omdat hij KO ging op een verboden spinning backfist. Vraag is hoe hij na lange tijd geen partijen te hebben gedraaid en zeker tegen toppers nu is. En hoe hij van muaythai vechter naar K-1 vechter is aangepast. Het is daarom moeilijk in te schatten op wel niveau hij zit en hoe dat op K-1 MAX niveau is. Het sterke punt van Pajonsuk was zijn trappen. Als een tegenstander dichtbij kwam dat stapte hij mooi in voor de clinch en vervolgens de worpen. Hierna kon hij weer op zijn trappen loeren. Bij K-1 MAX moet valt er niets vast te pakken en werpen en moet hij het zonder dit redden.

Vergelijken met de Thaise namen die jij noemt is moeilijk. Mede daar Pajonsuk niet meer in Thailand vecht en de zwaardere vechters niet zo populair zijn in Thailand als de lichte vechters. Daarom dat veel Thais die wat zwaarder worden proberen buiten Thailand te vechten. In Thailand is de 55 – 61 kg de koningsklasse waar de meeste aandacht naar uitgaat. En de meeste partijen worden gehouden en best betaald worden.

In Thailand zelf zijn Khem Sitsongpenong die de kampioen van Thailand (-70) en de WMC (-70) is en Saiyok Pumphangmuang die kampioen van Thailand is (-67) en kampioen van het Lumpinee stadion (-70) is de absolute top op dit gewicht

Zelf schat ik Pajonsuk afgaande op zijn verleden, K-1 regels, paar jaar eruit, veel gebokst, in rond niveau Chaid, Drago enzo. Denk dat Petrosyan, Buakaw, Souwer, Kyshenko weer een stap hoger zijn, mede daar zij ook helemaal thuis en ervaren zijn op K-1 regels.

Vergeleken met Thaise vechters schat ik hem in op het kaliber Samranchai.

Illest
15-04-2010, 12:13
was hij niet verantwoordelijk voor de beenbreuk van El Idrissi?

dat was die worp waarbij Tarik verkeerd terecht kwam

Sadix
15-04-2010, 12:43
haha hij heet younes elhamsani.

nog een correctie : Hij heet Younnes Em Hassani , is een vriend van mij.

Erg goede kickbokser is dat! en ook een top trainer.

Irishrover
15-04-2010, 13:08
nog een correctie : Hij heet Younnes Em Hassani , is een vriend van mij.

Erg goede kickbokser is dat! en ook een top trainer.

Haha, de 4e correctie al.
Younnes is zeker een goede, weet jij misschien wanneer hij weer eens gaat vechten ?

Djani
15-04-2010, 13:19
Klopt het dat hij qua fysiek 1 van de sterkste thaise vechters is ?

Fysiek sterkste...mja daar hoort hij in principe wel bij denk ik. Hij boxte op 75kg en heeft ook veel gethaibokst op 72 en de 70 halen heeft hij geen moeite mee. Qua gewicht ontloopt hij Yodsaenklai nietzoveel alleen bij Pajonsuk is het zijn natuurlijke gewicht waardoor hij ook explosiever is.

Irishrover
15-04-2010, 13:33
Fysiek sterkste...mja daar hoort hij in principe wel bij denk ik. Hij boxte op 75kg en heeft ook veel gethaibokst op 72 en de 70 halen heeft hij geen moeite mee. Qua gewicht ontloopt hij Yodsaenklai nietzoveel alleen bij Pajonsuk is het zijn natuurlijke gewicht waardoor hij ook explosiever is.

Bedankt voor je antwoord.

Dat natuurlijke is heel belangrijk, Spong is hier een groot voorbeeld van.

Ik zag laatst dat zijn stijl wel iets is veranderd, het trappen zit er nog steeds dik in.
Alleen ik vind hem weinig combinerend vermogen hebben, dat heeft natuurlijk zijn redenen.

Maar dit heb je wel nodig als je in MAX gaat vechten.

Bartju
15-04-2010, 17:15
Leuke partij die tegen simson (filmpje eerder gepost)
Ik ben heel benieuwd hoe hij het 29 mei gaat doen..
Hij heeft in ieder geval niets te verliezen! Hij debuteerd
bji its showtime dus ik ga er van uit dat hij het achterste
van zijn tong laat zien.
Ik ga er in de arena sowieso maar eens goed voor zitten voor
deze thai!

Kaminoko
15-04-2010, 18:54
Ben blij dat Pajonsuk een kans krijgt. Ik denk dat hij in het rijtje van Sato, kraus past en net onder dat van Buakaw en Souwer.

Ik zie eigenlijk toch Saiyok liever in de K1 staan maarja je kan niet alles hebben.

Kalikula
15-04-2010, 19:38
Hartelijk dank voor het uitvoerig betoog Payap. Thanks!

gieloe
15-04-2010, 20:30
Ik vind Pajunsuk zeker een topper. Vind het jammer dat die partij tegen Souwer niet doorgaat. Op K-1 max regels zou ik geen duidelijke winnaar aan kunnen wijzen maar als het met clinchen was dan zette ik al mijn V-Cash op Pajunsuk.

oliebol
15-04-2010, 21:30
Leuke partij die tegen simson (filmpje eerder gepost)
Ik ben heel benieuwd hoe hij het 29 mei gaat doen..
Hij heeft in ieder geval niets te verliezen! Hij debuteerd
bji its showtime dus ik ga er van uit dat hij het achterste
van zijn tong laat zien.
Ik ga er in de arena sowieso maar eens goed voor zitten voor
deze thai!

Dit is niet zijn eerste partij voor it's showtime hoor, hij heeft geloof ik in Tsjechie gevochten een tijdje geleden op een it's showtime gala, maar dat zou ook zomaar een ander land kunnen zijn hoor. Weet in ieder geval wel dat het een It's showtime gala was.
Voor de stop die hij had heeft hij ook al eens gevochten in de ArenA tegen el idrissi geloof ik een aantal jaren geleden.
Ik zou hem graag tegen de K1 max toppers willen zien, vind het een goede vechter.
Wel raar btw dat ze nu ineens Pajunsuk bij de K1 MAX willen hebben want toen Yod ter sprake kwam voor de K1 MAX gaven ze als excuus dat ze maar 1 thai wilden hebben in de K1 MAX, weet iemand hoe dit nu dan wel ineens kan?

marcelt
15-04-2010, 21:47
Dit is niet zijn eerste partij voor it's showtime hoor, hij heeft geloof ik in Tsjechie gevochten een tijdje geleden op een it's showtime gala, maar dat zou ook zomaar een ander land kunnen zijn hoor. Weet in ieder geval wel dat het een It's showtime gala was.
Voor de stop die hij had heeft hij ook al eens gevochten in de ArenA tegen el idrissi geloof ik een aantal jaren geleden.
Wel raar btw dat ze nu ineens Pajunsuk bij de K1 MAX willen hebben want toen Yod ter sprake kwam voor de K1 MAX gaven ze als excuus dat ze maar 1 thai wilden hebben in de K1 MAX, weet iemand hoe dit nu dan wel ineens kan?

Pajonsuk is Simon Rutz's boy !

En zoals ik al eerder schreef hij vocht al tegen Joeri Mes en Ryan Simson op It's Showtime Arena .