PDA

View Full Version : Jason High released from UFC



Slome
15-04-2010, 11:52
Jason High released from UFC

http://i.cdn.turner.com/si/2009/mma/05/14/dream.welterweight.grand.prix/jason-high.jpg

After just one fight, Jason High has been released from his UFC contract.

High, whose longest stint with a promotion was a three-fight stay last year with DREAM, took the release in stride.

"Received my UFC walking papers today, one door closes another opens ... You know how the saying goes," the Bodyshop Fitness Team welterweight posted on his Twitter.

Fighting in the opening bout of the UFC Fight Night: Florian vs. Gomi undercard on March 31, High lost to fellow Octagon newcomer Charlie Brenneman of the AMA Fight Club by unanimous decision.

Prior to joining the UFC, High (9-3) went 2-1 with DREAM with a notable win over Andre Galvao

dirk5
15-04-2010, 11:55
is vorige week ook al een keertje voorbij gekomen bij een topic met ook alle andere cuts van die week.

beetje onbrijpelijk imo, na 1 gevecht al cutten.

Slome
15-04-2010, 11:57
slome.....:fp:: ik kan me daar ook geen voorstelling bij maken, na 1 gevecht hem dr uit kicken... je haalt hm dus voor 1 gevecht, krijgt een plaats op de prelims card die plek kan je ook geven aan een vechter die al onder contract staat... waarom dat niet?

Sendur
15-04-2010, 12:04
Inderdaad een vreemde zaak, na 1 gevecht al weg :S

iconian
15-04-2010, 12:04
ook nog s op short notice een saaie decision verloren waarin hij een paar keer dicht bij een submission zat. Ik zag wel wat van randleman in hem, echt zonde na 1 partij.

Leventdepevent
15-04-2010, 12:06
x3 wel erg vroeg zeg na 1 fight