PDA

View Full Version : Dankwoord Starmuay promotor: Muhammet Yildiz



Richelieu
15-04-2010, 23:07
http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Starmuay/IMG_4.jpg

Beste,

Graag wilde ik U vragen om dit bericht op te nemen als dank, aan U en aan allen die betrokken zijn geweest bij de organisatie van onze 5e editie van Starmuay. Daarbij ook een woord van dank aan allen die een bijdrage hebben geleverd mbt tot organisatie, realisatie, en de efforts erna van de 5e editie alsook alle voorgaande edities!.

Wij hebben ons een target gesteld om binnen 5 jaar één van de grootste van Nederland te worden op het gebied van Muaythai Gala's. Een target dat we binnen 3 jaar hebben behaald. Inherrent hieraan is de inzet van allen die een bijdragen hebben geleverd, en hen die de stimulatie hebben gegeven, en ons gesterkt hierin de ingeslagen weg te begaan.

Als voormalig A vechter, heb ik ervaren dat in ons "zuiden" er een inhaalslag moest komen op het gebied van Muaythai Gala's waar zowel, de beginners, alsook de absolute wereldtop elkaar ontmoeten op een gala. Met name voor hen die nog een lange weg te gaan hebben is het een grote stimulans hun idolen te zien vechten in dezelfde ring waarin ook zij hen entree kunnen maken. Na mijn blessure, waardoor ik de ring heb moeten "verlaten" ben ik er als promotor in terug gekomen. Het is geen makkelijke weg, maar ondernemen kost veel tijd en het is tevens een vallen en opstaan. Wij hebben de laatste gala's veel geleerd, hebben geluisterd naar de "stem" van het publiek, maar realiseren ons ook dat er altijd verbeter punten zijn, wij zijn er dan ook dankbaar voor voor alle feedback. Laat U vooral horen!

De locatie was 4 maal sporthal de Geusselt, en het is moeilijk om de de sfeer van een sporthal, die veel voordelen heeft maar ook nadelen, te projecteren op een locatie als het MECC. Het MECC is qua ambiance, aantrekkelijk, echter het contact tussen de zaal en ring, de vechters, en het publiek is minder geaccentueerd als de vorige locatie. Dit hebben wij gemerkt aan een aantal factoren. Er zullen altijd pro's en contra's zijn. Wat wel het belangrijkste is, is dat we ons gesteund voelen in het totaal generaal van reacties om terug te kunnen blikken met gepaste trots op een geslaagde 5e editie, waarbij zeer zeker de kwaliteit van de vechters toonaangevend was, en daarnaast het elan dat de jeugd tot en met de C-klasse liet blijken.

Wij gaan door, en zullen alle punten die via media, of vanuit publiek, vechters, de bond verwerken in een totaalconcept dat wederom garant zal staan voor een 6e editie, en die 6e editie, daar zijn we nu al mee bezig!!!

Met vriendelijke groeten,

Promoter
Muhammet Yildiz
www.starmuay.com (http://www.starmuay.com)

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Starmuay/IMG_196.jpg

Thebadguy
15-04-2010, 23:11
* PM's kunnen naar een admin gericht worden / Richelieu

GilbertYvelFan24
15-04-2010, 23:30
Leuk gala. Zat VIP. Goede wedstrijden gezien. Vriendelijke en mooie serveersters. Was een superavond ben er volgend jaar weer bij!!

lopez86
15-04-2010, 23:32
* PM's kunnen naar een admin gericht worden / Richelieu

Wat is dit Harmen, weer censuur?

Richelieu
15-04-2010, 23:36
Wat is dit Harmen, weer censuur?

Dit is helemaal geen censuur Santiago. De reactie is verwijderd omdat in mijn optiek deze niet past in het bericht/topic, welke op verzoek van promotor Muhammet Yildiz is geplaatst.

lopez86
16-04-2010, 00:00
Dit is helemaal geen censuur Santiago. De reactie is verwijderd omdat in mijn optiek deze niet past in het bericht/topic, welke op verzoek van promotor Muhammet Yildiz is geplaatst.

Tis maar hoe je het bekijkt, maar de betreffende reactie betrof ook feedback.
Kritiek is kritiek en moet kunnen niet?
Ga hier verder niet op in, zonde van het topic, wou het alleen even aankaarten.

Kemal
16-04-2010, 00:11
Goed en leuk gebaar van Yildiz, een echte "ster".

MB667
16-04-2010, 09:42
was een erg leuk gala, wel een beetje rommelig maar dat komt wel goed de volgende keer.

Jetli
16-04-2010, 10:37
top 5???
Is toch allang 1 april geweest of niet?

The old man
16-04-2010, 12:56
top 5???
Is toch allang 1 april geweest of niet?

hahahah, inderdaad........lijkt me iets voor koninginnedag.Nee , met alle respect.
Showtime
Beast of the East
Gentleman
Slamm
Rings
Dat zijn er al vijf dan nog een stel andere goede gala's dus top 5 lijkt me wel erg overdreven......en voor dat je deze organisaties overtreft zal je heel hard je best moeten doen en wie weet gaat dat wel lukken.

Anderson
16-04-2010, 13:53
Ik vond het ook niet super op de thaise vechters na.

1Slamm
2 in de Sandd volgens mij Rings
3 Showtime Milan
4 Golden Glory
5 Ja toch wel deze ja Starmuay

ragnar120583
16-04-2010, 14:19
Ik vind het een mooie prestatie binnen 3 jaar! Als liefhebber van thais spektakel op fmtr zit hij bij mij sowieso in de eerste 5. Ben benieuwd naar de beelden van EuroSport Fightclub en volgende Starmuay evenementen.

Osu

Djani
16-04-2010, 15:45
Ik vind de matchmaking top, alleen Maastricht vind ik een beetje ver. Nog 2 maanden ben ik studentje, daarna fulltime werken en auto en dan ben ik standaard van de partij als mannen als Saiyok en Samranchai naar NL gehaald worden. Ook in Maastricht.

Sadix
16-04-2010, 15:48
Kwa FMT is hij zeker wel een top 5 binnen nederland hoor.

Sowieso met al deze thaise toppers, doet hij erg netjes.

Sowieso mooi om te zien dat het iemand is met passie voor de sport. Alleen mensen met passie zullen deze sport naar een ander level kunnen brengen.

Bedankt Yildiz!