PDA

View Full Version : MOUSASI: MO WILL FEEL WORSE WHEN HE WAKES UP



Fish
16-04-2010, 13:37
MOUSASI: MO WILL FEEL WORSE WHEN HE WAKES UP


There's been no lack of trash talk heading into the Strikeforce light heavyweight title fight with the always-creative Muhammed "King Mo" Lawal taking verbal jabs at champion Gegard Mousasi.

Now Mousasi is firing back, and ready to silence King Mo inside and outside the cage. The champion says the talk is actually helping him because it's great motivation to work harder for the win, but he won't carry the anger into the bout.

"It's more motivation to train harder. I’m very hungry to win the fight, but in the fight I'm going to be as professional as I can be," Mousasi told MMAWeekly.com. "I’m not going to let it impact the way I fight."

The stylistic match-up in the fight makes it all the more interesting. Mousasi, who trains in Holland with some of the best kickboxers in the world, has been known to stand and trade with opponents, while also landing several slick submissions. As for Lawal, a champion level wrestler, added powerful punching to his arsenal as shown in his knockout win over Mike Whitehead last December.

Mousasi understands the strengths that Lawal brings into the fight, but feels that outside of wrestling, there's nothing he does better.

"I'm training wrestling, but this has nothing to do with wrestling, it's a MMA fight, so he's going to have really strong takedowns, but I don't see any advantage more than that," said Mousasi.

With the championship on the line, King Mo is ready to fulfill his goal to take the title away, but the current titleholder feels that all the hype leading into this one has made him a much different fighter.

"I've never felt wanting to win a fight so bad as this fight," said Mousasi. "Maybe I am the champion, but I feel more hungry to win this fight than he does."

Making his mark as one of the best fighters at 205 pounds, Mousasi keeps his message to King Mo simple, and he's ready to prove that point when the two square off in April.

"He's going to pay for all the talk," Mousasi said. "He's going to feel ten times worse once he wakes up."

Jeru
16-04-2010, 13:49
Mousasi understands the strengths that Lawal brings into the fight, but feels that outside of wrestling, there's nothing he does better.


Inderdaad. Ik zie Mo op geen enkel ander punt Gegard verslaan dan op worstelen. Gegard is gewoon huizenhoog favoriet en moet geen probleem hebben met Mo, maar ja als die kooi op slot gaat kan er van alles gebeuren he ;)

Irishrover
16-04-2010, 13:55
Goed stuk, ze promoten het gevecht echt heel goed.

Mousasi is bijna alle fronten sterker inderdaad, hoop het beste voor hem.

Voor de rest is alles al gezegd denk ik.

CannieY
16-04-2010, 13:58
yes yes yes kan niet wachten tot mousasi die mallerd sloooooopt! ben echt pumped up!

Garcia
16-04-2010, 14:00
Zo jong, zo getalenteerd en zo'n mooie toekomst. Ik ben blij dat Gegard aan onze kant staat en MMA op een positieve manier promoot. Ik kijk uit naar dit gevecht en ik hoop dat Gegard King Mo wat respect gaat bijbrengen.

iconian
16-04-2010, 14:04
Inderdaad. Ik zie Mo op geen enkel ander punt Gegard verslaan dan op worstelen. Gegard is gewoon huizenhoog favoriet en moet geen probleem hebben met Mo, maar ja als die kooi op slot gaat kan er van alles gebeuren he ;)

In amerika denken ze daar anders over, Mo en Mousasi staan bijna gelijk in de odds. mousasi is daar net zo'n grote favoriet als melendez.

tegen sokoudjou was mousasi -600 en tegen mo -200

Irishrover
16-04-2010, 14:05
De naam al: 'King' Mo.

Hij komt toch niet met een troon op ?
Da zou helemaal een wegtrekker zijn.

dirk5
16-04-2010, 14:11
De naam al: 'King' Mo.

Hij komt toch niet met een troon op ?
Da zou helemaal een wegtrekker zijn.

niet met een troon maar wel met een kroon.

Marquis
16-04-2010, 14:17
WAR MO

Harrie Nak
16-04-2010, 14:19
MMAWeekly is echt kut. Een nieuw bericht schrijven met quotes die al weken geleden in het nieuws waren.

iconian
16-04-2010, 14:21
http://www.youtube.com/watch?v=gLowaPh0otk

http://www.youtube.com/watch?v=nT8E7QYF5cM

Jeru
16-04-2010, 14:44
Nog niet uitverkocht? Dan doet UFC het toch beter met mindere cards ;)

Harrie Nak
16-04-2010, 14:56
Nee verre van, een gast op Sherdog postte (http://www.sherdog.net/forums/f61/5-things-i-learned-about-strikeforce-nashville-today-1190199/) zelfs het volgende:


There are a ton of tickets left. Went by the box office and asked out of curiosity how many tickets were available. The lady said (exact words), "honey, we aren't even CLOSE to selling out! Pick a seat anywhere in the building if you want a ticket." Could maybe be a bad omen considering this was DURING the press conference that I asked.

Fyodor
16-04-2010, 15:03
Nee verre van, een gast op Sherdog postte (http://www.sherdog.net/forums/f61/5-things-i-learned-about-strikeforce-nashville-today-1190199/) zelfs het volgende:

Niet goed dus...

Als het hier in de buurt zou zijn hoefde ik er niet eens over na te denken hoor... :fp:

Marquis
16-04-2010, 15:03
Nog niet uitverkocht? Dan doet UFC het toch beter met mindere cards ;)


SF is gewoon kut.

steftheboxer
16-04-2010, 16:36
ik zeg dat het een super zware partij wordt voor Mousasi, hij pakt hem wel maar met heel veel moeite op een traingle laat in de partij of op decision

Mattie73
16-04-2010, 16:40
De naam al: 'King' Mo.

Hij komt toch niet met een troon op ?
Da zou helemaal een wegtrekker zijn.

Hij komt inderdaad met een kroon op. Ook draagt hij een koningsgewaad en wordt hij omringd door lakeien (lekkere wijven) die rozenbladeren op zijn pad strooien.
Hij heeft 1 van de mooiste opkomsten die ik ooit gezien heb met echt een heel gaaf muziekje:

http://www.youtube.com/watch?v=bNZYabwS-7U

dirk5
16-04-2010, 16:58
eigenlijk toch belachelijk dat dit nog niet uitverkocht is. stomme proleten die Amerikanen....

voor elke mma fan is:

Hendo-Shields, Mousasi-Mo en Aoki-Melendez toch stukken beter dan menig UFC card?

of denk ik er zo alleen over?

ZakKa!
16-04-2010, 17:00
Neeee wat verklapt die reporter nou Gegard's gameplan aan Mo!

@Dirk: Dit is 1 van de dikste kaarten van dit jaar no doubt, maar het heeft ook emet de marketing te maken, dat kan beter.

Daarnaast is het event live te zien op CBS graits duss...

SnerkeL
16-04-2010, 17:03
Eigenlijk hoop ik niet eens op een beating van Mousasi tegen Mo, maar een armbar of een triangle in 14 seconden of zo.. En dan die stoicijnse blik van Mousasi erbij!! Dat zou pas vet zijn.. En dan post fight interview: i told you: Just another fight... :sleep1:

bladetrinity
16-04-2010, 17:07
eigenlijk toch belachelijk dat dit nog niet uitverkocht is. stomme proleten die Amerikanen....

voor elke mma fan is:

Hendo-Shields, Mousasi-Mo en Aoki-Melendez toch stukken beter dan menig UFC card?

of denk ik er zo alleen over?

Ik denk er precies het zelfde over. Bij veel amerikanen telt de ufc alleen. Het gaat zelfs zo ver soms dat als je een vechter in de ufc verslaat ben je de man. Versla je de zelfde vechter buiten de ufc doe je aan can crushing. Als op 1 of andere manier jake shields weet te winnen zal die ook geen respect krijgen van veel amerikanen.

Ik heb echt zin aan de card en hoop dat gegard een zeer mooie partij laat zien!

steftheboxer
16-04-2010, 17:08
eigenlijk toch belachelijk dat dit nog niet uitverkocht is. stomme proleten die Amerikanen....

voor elke mma fan is:

Hendo-Shields, Mousasi-Mo en Aoki-Melendez toch stukken beter dan menig UFC card?

of denk ik er zo alleen over?

Dirk je zou het haast denken maar namen als Mousasi en Aoki leven daar gewoon minder. Die Amerikanen zijn zo op hun eigen ( lees Amerikaanse ) vechters gericht en zijn opgevoed met tv programma's als WWE en Hulk Hogan dat dit voor hun een evolutie is van het show worstelen.

Maar ik geef je groot gelijk dat dit een vette card is!

Ga zelfs denk ik zenuwachtig zijn voor Mousasi vs Lawal

WAR MOUSASI!!!

dirk5
16-04-2010, 17:19
Dirk je zou het haast denken maar namen als Mousasi en Aoki leven daar gewoon minder. Die Amerikanen zijn zo op hun eigen ( lees Amerikaanse ) vechters gericht en zijn opgevoed met tv programma's als WWE en Hulk Hogan dat dit voor hun een evolutie is van het show worstelen.


Jep ik weet het, ik heb er genoeg gezien in Amerika tijdens UFC 108, maar ik kots erop en dat heb ik de mensen om me heen ook duidelijk gemaakt. (op mijn manier, dus ik denk dat ze me wel begrepen hebben :) )

Het lijkt me wanneer je een sport leuk vind, dat je er alles van wilt weten, en dus ook de toppers uit alle landen. kutvolk :)

Irishrover
16-04-2010, 17:35
niet met een troon maar wel met een kroon.

Naseem pakte het groter aan, die kwam dus met een troon op.
Hij werdt zo opgetild door z'n team.

Irishrover
16-04-2010, 17:37
Hij komt inderdaad met een kroon op. Ook draagt hij een koningsgewaad en wordt hij omringd door lakeien (lekkere wijven) die rozenbladeren op zijn pad strooien.
Hij heeft 1 van de mooiste opkomsten die ik ooit gezien heb met echt een heel gaaf muziekje:



Naseem deed het beter haha.

el bastardo
16-04-2010, 17:42
Leuk voor Mo, een takedown... en dan? Dan wordt ie in de knoop gelegd. Enige kans die ik hem toedicht, is staan met Gegard en hopen op een lucky punch.

En ook ik vind deze card 100x aantrekkelijker dan de laatste 5 UFC's bij elkaar.

Irishrover
16-04-2010, 17:50
Hahaha, check 5:24 van Mo z'n interview.

De interviewer vertelt dat Mousasi hem in ronde 2 waarschijnlijk submit.
Mo is verbaasd & ff stil & zegt dan heel droog:

Thanks for the gameplan.

el bastardo
16-04-2010, 17:58
Btw... Wat een domme lul met z'n handdoek! L O S E R !

wrestler_nl
16-04-2010, 18:15
En ook ik vind deze card 100x aantrekkelijker dan de laatste 5 UFC's bij elkaar.

Overdrijven is ook een vak.

el bastardo
16-04-2010, 18:53
Overdrijven is ook een vak.
Goed hè!

Sendur
16-04-2010, 18:58
3 dikke titel gevechten en nog niet eens uit kunnen verkopen.

Damn i feel sorry for SF.

Petrosyan188
16-04-2010, 19:57
mo heeft geen schijn van kans, zelfs 20 lucky puches zijn niet genoeg voor mo om van mousasi te winnen, heb vandaag alles gehaald(krat jupiler, 3zakken chips, 2 zakken redband) om morgen te genieten hoe mousasi mo Ko slaat of hem een sub geeft

WAR MOUSASI!!!

Hendy
16-04-2010, 20:34
Neem aan dat de Main-card om 05:00 nl tijd begint??