PDA

View Full Version : 'King' Muhammed Lawal takes over Strikeforce press conference



Harrie Nak
16-04-2010, 17:41
Muhammed Lawal thought Thursday's Strikeforce: Nashville press conference was a little too stale, so midway through it, he bumped MC Jimmy Lennon Jr. off the dais and took matters into his own hands.

Lawal tried to get his opponent on Saturday night, Gegard Mousasi, to impersonate him, but Mousasi wanted none of it. Check out a video of the exchange below.

http://www.youtube.com/watch?v=mYPyt_56g2Q

el bastardo
16-04-2010, 17:52
Nadat Gegard hem gemold heeft, kan ie altijd nog in het circus gaan werken...

Sendur
16-04-2010, 17:54
Kut Mo hoop echt dat hij genadeloos hard neer gaat!

Maar hij is wel grappig haha.

TOON
16-04-2010, 18:34
had ie net gedoucht ofzo? of is dat hip zo'n handdoek op je kop?

GerritTonijn
16-04-2010, 18:41
had ie net gedoucht ofzo? of is dat hip zo'n handdoek op je kop?

c'est gangsta

Djani
16-04-2010, 18:42
Jammer dat Gegard niet zei; "I'm a fighter, not a clown, DOGG''

Djani
16-04-2010, 18:45
Maar Lawal doet erg cool, maar hij is degene die het steeds heeft over de people/fans/haters. Die gozer houdt zich echt veel bezig met wat iedereen van hem vindt. Als het hem koud zou laten zou het er niet zoveel over praten.

univers1l
16-04-2010, 19:05
noemde hij hem gaygard?
hij had gewoon moeten zeggen mijn vuisten praten wel voor me

GerritTonijn
16-04-2010, 19:06
noemde hij hem gaygard?
hij had gewoon moeten zeggen mijn vuisten praten wel voor me

zo noemt zowat iedereen hem daar...

Marquis
16-04-2010, 19:22
Mo :cool2: My Man :pimp:


MO ziet er te ontspannen uit om te verliezen.

Marquis
16-04-2010, 19:23
c'est gangsta



http://www.youtube.com/watch?v=65760ZDd2gc

Hendy
16-04-2010, 19:28
Hahaha.. kan niet wachten tot zondag!!!

Gegard gaat hem mishandelen;)

Petrosyan188
16-04-2010, 19:29
na morgen kijkt mo naar bendeden als hij mousasi ziet aanlopen, geen letter durft die dan meer te zeggen mits hij het overigens overleeft vind het overigens raar dat SF dit aandurft zo'n zwak tegenstander als mo tegenover zo'n vechter als mousasi zit mag god mo bijstaan in zijn vernieling morgen AMEN, fuck off hoop dat mousasi helemaal kapot slaat van mijn part al zijn tanden eruit een gebroken neus en 2 donkere paarse ogen

WAR MOUSASI

steftheboxer
16-04-2010, 19:39
na morgen kijkt mo naar bendeden als hij mousasi ziet aanlopen, geen letter durft die dan meer te zeggen mits hij het overigens overleeft vind het overigens raar dat SF dit aandurft zo'n zwak tegenstander als mo tegenover zo'n vechter als mousasi zit mag god mo bijstaan in zijn vernieling morgen AMEN, fuck off hoop dat mousasi helemaal kapot slaat van mijn part al zijn tanden eruit een gebroken neus en 2 donkere paarse ogen

WAR MOUSASI

Serieus??? Zwakke tegenstander?? ik heb het al een paar keer gezegd maar King MO is zeker geen zwakke tegenstander. Hij is een van de beste worstelaars en staat zelfs bekend als de beste p4p worstelaar in Amerika.

Mousasi gaat het zeker moeilijk met hem krijgen en dit is echt weer een grote overwinning voor hem als hij hem pakt

Jeru
16-04-2010, 19:52
Mo wint op 2 punten van Mousasi: worstelen en marketing. Je moet die shit natuurlijk wel verkopen anders raakt geen enkel SF gala uitverkocht ;)

rafi
16-04-2010, 21:46
stel je eens voor dat hij morgen van mousasi wint.

Marquis
16-04-2010, 22:09
stel je eens voor dat hij morgen van mousasi wint.


Dan zijn de rapen gaar hier en dan zal Mousasi wel een offday hebben gehad volgens kenners hier :lol:

Lionheart
16-04-2010, 23:39
Damnnnn, Mousasi voelde zich n beetje ongemakkelijk bij de vrijpostigheid van Mo.
Mo weet wel wat marketing is!;)

Ik kan niet wachten om die partij te zien!! En een winnaar aanwijzen, hmmmmm...

Het kan beide kanten op gaan!

Irishrover
17-04-2010, 00:05
Damnnnn, Mousasi voelde zich n beetje ongemakkelijk bij de vrijpostigheid van Mo.
Mo weet wel wat marketing is!;)

Ik kan niet wachten om die partij te zien!! En een winnaar aanwijzen, hmmmmm...

Het kan beide kanten op gaan!

Klopt, het zit niet in hem om los te gaan met woorden & iemand proberen uit te dagen of verbaal te vernederen.
Hij blijft gewoon relaxed & doet ondertussen z'n ding om te kunnen winnen van Mo.

Mo houft van iemand uit z'n tent lokken & lol hebben, ik vind het niet zo erg omdat hij in mijn ogen absoluut niet te ver gaat.

Mo kent z'n grenzen heel goed.
Ik vond hem wel grappig met z'n burberry zakdoekje.

Naj85
17-04-2010, 00:59
hoelaat begint het gevecht