PDA

View Full Version : De enige Russische lafaard Vadim Finkelstein wordt uitgedaagd door Bas Boon part 1



Pages : [1] 2

anoniem gg
17-04-2010, 05:02
Quote Valetudo.ro forum (Единственный трусливый русский (http://www.valetudo.ru/mma/news/2303-truslivy-russky) ) : First and foremost, congratulations on Alistairs recent victory in K-1 and overall Golden Glorys achievements! Impressive, just like always.
Bas, we are the oldest and largest MMA/K-1 web-portal in Russian speaking countries valetudo.ru. Unfortunately, Vadim Finkelstein and other M-1 Global employees are still making every attempt to shut us down, making his mixfight website the ONLY source of MMA news in Russian language. Following our friend, Georgiy Kobylyanskis advise, we would like to contact you about the following development in Russian MMA community:

Recently, Vadim Finkelstein has made several loud statements in regards to your best fighter Alistair Overeem, accusing him of constantly using illegal substances (steroids). Finally, it got so out of control, that the largest sports website in Russia (sports.ru), had a big title on the main page: Vadim Finkelstein: Overeem in a steroid cattle, a few hours later, the interview was taken down, and the citation and title was changed (Vadim called the reported in the middle of the night demanding to do that), but that phrase was already copied to all the major MMA websites, and forums around the world (Sherdog, underground and etc).

We feel that Vadim actions are inappropriate, unprofessional and harmful to Alistair. Vadim keeps talking about fight with Josh Barnett, who was caught using steroids 3 times in his career, but claims that Overeem is steroid cattle and refuses Fedor to face him, when in fact, Alistair was never caught cheating.

Therefore, we would like to give you the opportunity to talk to Russian fans, on the pages of largest MMA website in Russian, and defend your fighters reputation. We are open for all information, not the censored crap that M-1s presents to the public.

We would be delighted to conduct an interview with you and possibly with Alistair Overeem, and to work with your Golden Glory team in the future, as a media hub for Russian and ex-Soviet Union fans of MMA and K-1.s
The only Russian Coward


First of all we must tell you that in my last email I send to you, Vadim and me talked on the phone and we agreed it was better for the sport to not have our differences been published on public forums. I knew he could not keep that promise for long as he is a professional liar. I Vadim said that Alistair Overeem was a steroid Bully could be seen as head article on Russians biggest sport site (later it was removed but by that time sherdog and other already took over the quote)!


First of all we would like to praise the Russian's for always bringing great fighters to the international sports scene around the world.
Russia has produced some of the greatest champions in Fight Game History, Wrestling, Boxing, MMA, Judo, Sambo etc. Sportsmen like Alexander Carallyn, Fedor, Kharitonov,Vovchanchin, Taktarov, etc Men of few words and lots of action.
One think I don't get, is who is this loud mouth Vadim? Is he even Russian? Because he is not acting like one and he keeps embarrassing the Russian people around the world. Was he ever a sportsman? Did he ever compete? Why does he talk such bad things about one of our Golden Glory fighters Alistair Overeem? I've never heard Fedor say one negative thing about any fighter, and this flamboyant loud mouth keeps trash talking.
we at Golden Glory are taking this personally, and I am ready to prove to this guy and the rest of the world that Vadim is the only Russian coward, We are the same age and weight. I am challenging him to a fight just to prove my point. If he is a true Russian and a man, than he should fight me or for the rest of his days, whenever he looks in the mirror, he will remember my words. He is a coward.

1. Every show Vadim negotiated the terms for Fedor, he bankrupted. Pride, Bodog, Affliction ... you name it, any event Fedor ever participate they bankrupted the promoters with crazy demands. His (Vadim) nickname in America is the nail. He is the nail in the coffin.

2. Vadim embarrassed Fedor in front of the Americans, by backing down to fight Randy Couture.

3. Now he is embarrassing Fedor again in front of the Dutch people. by backing down to fight Alistair Overeem.

Fighting is a sport like any other, losing is OK, but hiding is a sign of weakness and fear.
Vadim keeps saying he wont fight Alistair because he takes steroids, yet he claims he wanted to fight Barnett, who was caught on three occasions using illegal substances, yet Alistair who has never been found guilty of any use of steroids (Alistair has also fought in the states several times) It is mentioned by Vadim that Alistair is a steroid bully and this is why Fedor would not fight him? (You have to be kidding me, Vadim is scared! that is all) he continues to say...Alistair should first prove himself. He obviously made this ridiculous statement and many others to evade the fight, a fight which the fans would love to see! I do not say that Fedor can not beat Alistair, but it would be amazing to see these two excellent athletes put their belt on the line! Vadim excepted a fight with Hong Men Choi in a co- production on New Years Eve, I guess the weight and height and raking of this Hong Men Choi did not matter to Vadim as he was allowed to co-promote the event with M-1 in Japan, steroids or not hahahahahahaaa
Vadim knows if Alistair beats Fedor, Strikeforce will be the first one to say bye bye co-promotion M-1 craphola.
Strikeforce would like to keep their organization clean and healthy business wise and have a champion like Alistair Overeems Golden Glory fighter who they can work with!
After this M-1 is back in Russia searching for new money investors who by then are wise enough to see Vadim as a scam artist.
More then once we have asked for Fedor to fight Alistair in Japan, the States, Europe or anywhere for that matter and Alistair mentioned this in his interviews, he clearly states publicly that he would fight Fedor any where anytime!

The funny thing is that then a whole campaign started why Alistair would not go to the USA to fight with upper chief coward Vadim upfront talking about steroids and crap, everybody knew Alistair was in the hospital for his injured hand which resulted in a serous infection. It was only at the end of august that Alistair could pick up training again. Strikeforce did not have any offers by the time Alistair got out of the hospital, so Alistair took the opportunity to fight in K-1 against Peter Aerts in Korea at the last 16 and won. He became third at the K-1 WGP 2009 and KOd Fujita on new years eve. Recently he defeated Potzurak from Bosnia with a KO victory by knee in round 1. Golden Glory has announced that Alistair will defend his title in the states this year and we will focus on fighting in America and now there will be no use for speculation anymore as Alistair will be submitted to the same drug tests Fedor and any other fighter has to!

We already announced we would defend the strikefroce belt in the states, but by now Fedor's management (not Fedor himself, I am sure he would fight anybody anytime and he is a great fighter) refuses Alistair as a possible future opponent in strikeforce. Scott Cocker is getting grey hairs from this crap management from Fedor, as also the contractual terms which were agreed by Vadim and strikeforce were not honored by Vadim already after the first fight, Vadim wanted to change the agreement after the first fight as his findings were that M-1 did not get enough exposure (this recently could be read in the media I never spoke with Scott about this as it is not my business).
This is exactly what it is all about Vadim never fought himself before and like I said before I question if he is even Russian? Vadim promised Fedor to become an equal partner in the M-1 circus and tried to find rich Russian investors to build their own organization) the poor investor did not know what he got himself into. Vadim forgot to tell Fedor and the investor that to be able to run an organization you need good fighters and to corporate with some of the strong fight camps and promoters in the world. That door was closed as Vadim still owes G.G huge amounts of money about a previous deal G.G made with Vadim regarding the management of Fedor and was not honored by Vadim.
The reason to smudge Alistair Overeem and evade him to fight and some other fighters they refuse like Couture, but especially Alistair is a simple one: fear and money! Vadim knows that there is a chance of Fedor loosing to Alistair, if that happens he can not play the M-1 Global promotion card anymore and that would mean the end of M-1 or better said the end of Vadim trying to be the big shot promoter that he most certainly is not! Vadim tries to build his M-1 brand/ promotion by honing in on the hard work and accomplishments of others , no wonder the UFC refused to co-promote with M -1.
Barnett, who was got caught three times with illegal substances, yet Alistair has never been found guilty of using illegal substances in his career (Alistair also fought in the states several times) Yet Vadim states he is a steroid user and this is why Fedor will not fight him, he first should prove himself more and more of these ridiculous announcement to evade a fight which the audience would love to see. I do not say that Fedor can not beat Alistair. Alistair has been busy in the strong field of K-1 stand up strikers and did really well.
We were already with strikeforce and Alistair holds official this heavyweight title, unfortunately last year Alistair got into a brawl where he hurt his hand and was out of the fight game for 6 months and could not defend his title in the states because of this.
More then once we ask for Fedor to fight Alistair and Alistair mentioned this in his interviews, he would fight Fedor any where anytime.
.Golden Glory stated that they will defend the Strikeforce Heavyweight belt on May 15th in the States against who ever they put in front of Alistair (comments from some of the people at Fedors camp, Fedor is on a long holiday and can not fight then).

anoniem gg
17-04-2010, 05:03
part 2

This were some developments which were not mentioned before

M-1 Red Devil Mafia, Fedor trapped, Appy threatening to kill M-1 promoter in Seattle?

Recently I have read some interesting interviews regarding Appy Echteld and Vadim Finkelchtein. It almost reads as a very bad gangster story, or mafia movie, but there are some interesting facts here, that should most definitely not be ignored!

There is a chapter, where Appy echteld is caught on tape, hiring killers to blow away certain people and the whole European Fighting Network of the Dutch promoter Simon Rutz.

Bas Boon of Golden Glory on Overeem, Fedor, K-1, M-1 and More! HeadKickLegend.com the new domain for K-1 LEGEND

App E manager of Fedor and at that time Spong (he left appy's manegement) hires killer in Holland - Sherdog Mixed Martial Arts Forums

Crimesite Toon onderwerp - Vechtsport en de onderwereld dutch crime site nl

2h2h organizer / manager wordt waarschijnlijk dit weekend gearresteerd [Archive] - MixFight.nl Appy probably will be arrested this

Quote Mix Fight (Dutch forum) :

The interesting part is that Mixfight.nl - Wie is de Baas? posted the story first, topic was closed because of Appy E called about this (does this sound famliar with threads to shut valetudo.ru?) Later reopened as the moderator from mixfight who got confirmation that the story was true by listening to the the tapes.
These recordings of Appy Echteld hiring killers etc were confirmed by famous Dutch people in the fight industry, Hans Nijman, Dick Vrij, Chris Dolman, Simon Rutz

Ultimate Fighting: Russia vs. the World - Pravda.Ru front page on a russian newspaper about M-1 MixFight being involved in heavy crimes

App E manager from Fedor and Spong hires killer in Holland - Page ...
- 18:05 - [ Vertaal deze pagina ]
Yes Appy does manage Fedor and look after his interests along with Vladim and ... Petersburg Mix Fight Federation has had the right to organize mix-fight ...
http://www.sherdog.net/forums/...e.../index3.html - In cache

My good friend in Seattle told me the same story, with a few differences, but again with Appy threatening to kill people - this time a Seattle promoter. There were huge problems with Appy Echteld from M-1. No contracts were made for the M-1 Seattle event about production cost, fighters, stage builders.? The fighters were fighting for $1000, but for production M-1 was spending tens of thousands of dollars. Finally there was a problem about production cost with the promoter of the M-1 Seattle event. It went like this: Appy was screaming and yelling you fu%$%$@# he pulled his mobile phone camera and started making pictures. Then he said he was going to send the pictures directly to a Russian hitman who would come to Seattle and kill the promoter!

To reiterate - Appy Echteld takes pictures with his camera in front of an American citizen who should promote M-1 in America and screams that he is now sending this pictures to a Russian hitman and then they would kill him!

Vadim's response to the post of Bas Boon is in English on a Dutch forum link:

Bas Boon over M-1 en Golden Glory + Reactie van M-1's Vadim Finckelstein - MixFight.nl

What's interesting about this read is that Vadim tries to make Bas Boon look like a thief but actually what Vadim said makes no sense at all and he seems to be avoiding the topic at hand.

In the USA every foreign fighter will get a 30% tax deduction from his fight purse, this is the law of the USA it is now and it was the same back then when Semenov fought. Bas Boon must be speaking the truth as the argument from Vadim is weak and makes no sense! And why does he not answer any of Bas Boon's questions? Or address the topic at hand?

Therefore it is M-1 with crazy fight purses like Gerard Mousasi, who is the Champion from Dream who fights for $2000.- in Strikeforce????? Or Fedor fights for $300.000 who is undefeated against Tim Sylvia who gets $800.000???? Then Orlowosky gets paid 1.5 Million but Fedor fights for $300.000?

Well I guess M-1 does not like to pay tax's for their fighters on US soil (and Vadim was accusing me of the 30% tax law in the united states, saying this law did not exist). Come on make USA look ridiculous by having Gerard fight for $2.000.-. Make it $20.000 or $35.000 at least but $2000.-?

Then there is the fact of Appy claiming he heard from somebody inside the UFC, that they would not pay enough for Gerard? Somebody inside the UFC??? Appy and Vadim have Joe Silva's number, Danna White and the number and mails addresses from The Fertittas, so what kind of bullshit story is that, some person on the inside and Appy cant remember his name???
Gerard had been checking the story and Joe Silva confirmed that he never spoke to Appy or made any offer! Another Appy Echteld lie. Just a few days later, Gerard Musashi fights in Strikeforce for $2000.-?

In Bas Boon's post It gets really interesting as he provided a legit copy of an offer from K-1 in 2006 for Fedor when pride was dying. The total offer was 2.4 million plus sponsorship and freedom to fight in the USA where Fedor could made another two million. Five million for Fedor in 2006, instead Fedor fights Zulu two months later for 450.000 then Coleman that year for another $450.000. Appy Echteld and Vadim who had big problems with Golden Glory held a disaster event in the Ahoy in Rotterdam. They told Pride if you pay for our losses we will keep Fedor with you guys and I bet you fedor never saw the legit offer from K-1?

This means Fedor missed $4.100.000 dollars because lying Appy Echteld and Vadim used Fedor, to blackmail Pride - paying for their expenses (Appy and Vadim expenses in the dissaster Holland Ahoy show) OR IN OTHER WORDS HUGE LOSSES disaster show (they told Pride boss Sakakibara: Fedor will keep fighting at your Pride show, but then pay our losses from the Ahoy Rotterdam show)! Now as for their so called mafia connections or speaking constantly about Russian Maffia, Appy and Vadim should be concerned about using the Russian mafia to threaten people. There will be a K-1 event in St Petersburg next year and it will be done without Vadim and Appy, the venue is already booked and it will be interesting to see how big Appy and Vadim's so called maffia connection really is. I think Appy Echteld is on thin ice and Vadim Finkelchtein is only using M-1 as a cookie for Fedor. Fedor should realize there is no other good fighter with that organization other then him and Gerard Mousasi and that when he looses, M-1 is dead. Vadim and Appy are lying through their teeth if they tell Fedor and their invesotor that M-1 is a huge success and that they are going to be the biggest organization on the planet, ask anybody in Europe on the streek do you know M-1 and they think it is a brand for washing clothes!. The money man who put money into M-1 is bleeding hard and will see huge competition with far more countries broadcasting K-1 and Dream then M-1 which this business man put millions of dollars on the lying Vadim and Appy!

Further more its rumoured that Lorenzo from the UFC has recently been seen in Russia (some fan recognized him at the airport in Russia), this would be very interesting if this was true!!
It will be very interesting to see if Fedor knows he lost huge opportunities worldwide not to mention Fedor lost $4.100.000 dollars in 2006. Gerard Mousasi is finding himself in a similar position now, Mousasi knows App and Vadim lied to him and its time to change camp and management.

LOVE AND PEACE

BAS BOON GOLDEN GLORY (http://www.goldenglory.com)

Slome
17-04-2010, 05:37
nou nou, ik ga morgen als ik wakker ben wel ff lezen... ga nu me bedje opzoeken.... ben benieuwd

blackadder
17-04-2010, 05:43
Dus jij en Vadim gaan dit jaar toch niet samen op vakantie Bas? Of heb ik het verkeerd gelezen?

micha
17-04-2010, 07:16
Ok ff koffie pakken. Thanks Bas

Marquis
17-04-2010, 07:58
Ik moet gelijk aan deze topic denken.. haha wat gaat de tijd toch snel.


http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=69476

anoniem gg
17-04-2010, 08:18
Ik moet gelijk aan deze topic denken.. haha wat gaat de tijd toch snel.


http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=69476

Hey Marquis, Goedenmorgu

Al vroeg in de archieven snuffelen zie ik!

Marquis
17-04-2010, 08:19
Hey Marquis, Goedenmorgu

Al vroeg in de archieven snuffelen zie ik!


Ik moest toch ff het fijne er van weten en ophalen voor dat ik mijn grote tetter open doe hier :lol:

Al was het verhaal rond die tapes al het revu gepaseerd bij mij in die periode.

anoniem gg
17-04-2010, 08:32
Ik moest toch ff het fijne er van weten en ophalen voor dat ik mijn grote tetter open doe hier :lol:

Al was het verhaal rond die tapes al het revu gepaseerd bij mij in die periode.

Heb jij zo een grote tetter dan?

Bovenstaande is een opsomming met wat recentelijke gebeurtnissen!

Marquis
17-04-2010, 08:42
Heb jij zo een grote tetter dan?

Bovenstaande is een opsomming met wat recentelijke gebeurtnissen!



Nee valt wel mee betreft mijn tetter.. :whistling:

NGW 4
17-04-2010, 09:01
Goedemorgen Bas, Is die partij op K1 rules of MMA?

anoniem gg
17-04-2010, 09:20
Goedemorgen Bas, Is die partij op K1 rules of MMA?

Heb ik nog niet over nagedacht, nu je het zegt?

Laten we dan zo zeggen, wat zouden jullie willen zien?

micha
17-04-2010, 09:24
M1 dus mma . hij gaat echt niet kickboksen met Bas Boon. Die draait gewoon mee op gehaktdag.

blackadder
17-04-2010, 09:25
Kan het niet zo zijn als die le Banner vs Sapp partij met een ronde K1 en n ronde mma?

NGW 4
17-04-2010, 09:29
Ik zeg MMA,maar Appie kan je toch ook uitdagen hij is volgens mij nog in training.

Iggy
17-04-2010, 09:42
MMa op pride regels zou mooi zijn.

Illest
17-04-2010, 09:44
M1 dus mma . hij gaat echt niet kickboksen met Bas Boon. Die draait gewoon mee op gehaktdag.

groupie

micha
17-04-2010, 09:51
groupie

ooggetuige

Harrie Nak
17-04-2010, 10:02
Aardige opsomming Bas. Jammer van de opmaak, leest wat moeilijk weg zo zonder alle hyperlinks e.d.
Het was mijns inziens natuurlijk allang duidelijk dat Vadim er alleen voor zichzelf zit. Fedor klaagt ook niet, begrijpelijk, die vangt evengoed tonnen.

Oh, en hij heet Gegard Mousasi. ;)

Marquis
17-04-2010, 10:14
Aardige opsomming Bas. Jammer van de opmaak, leest wat moeilijk weg zo zonder alle hyperlinks e.d.
Het was mijns inziens natuurlijk allang duidelijk dat Vadim er alleen voor zichzelf zit. Fedor klaagt ook niet, begrijpelijk, die vangt evengoed tonnen.

Oh, en hij heet Gegard Mousasi. ;)


Men doet of Fedor geen enkele inbreng heeft in alles.

Laatste interview van Appie betreft Fedor zei hij dat men voor Fedor werkt dus in dienst is van Fedor en dat Fedor inzage en inspraak heeft op alles wat met hem betrekking heeft en dat ze niets doen zonder zijn goedkeuring.

micha
17-04-2010, 10:33
mooie quote markiez

anoniem gg
17-04-2010, 10:44
Men doet of Fedor geen enkele inbreng heeft in alles.

Laatste interview van Appie betreft Fedor zei hij dat men voor Fedor werkt dus in dienst is van Fedor en dat Fedor inzage en inspraak heeft op alles wat met hem betrekking heeft en dat ze niets doen zonder zijn goedkeuring.

Wat moeten die Appie en Vadim wel niet hebben over Fedor? Dat Fedor zo even $4.100.000 dollar investeert in die mislukte evenementen in de Ahoy in 2006, misschien was Appie het gewoon vergeten te vertellen dat Fedor daar een pak investeerde zonder dat Fedor het wist en dat er een super aanbieding lag van een andere organisatie dat kan. Appie was ook ook al zo vergeetachtig met het verhaal over Gegard Mousasi naar de UFC, hij wist niet meer met wie die had gesproken!

Marquis
17-04-2010, 10:53
Wat moeten die Appie en Vadim wel niet hebben over Fedor? Dat Fedor zo even $4.100.000 dollar investeert in die mislukte evenementen in de Ahoy in 2006, misschien was Appie het gewoon vergeten te vertellen dat Fedor daar een pak investeerde zonder dat Fedor het wist en dat er een super aanbieding lag van een andere organisatie dat kan. Appie was ook ook al zo vergeetachtig met het verhaal over Gegard Mousasi naar de UFC, hij wist niet meer met wie die had gesproken!


Ik neem aan dat Fedor een accountant heeft die zijn financien regelt of doet Appie dat ? Dat lijkt mij sterk namelijk.

Fedor zal toch ook wel weten waar zijn knaken naar toe gaan of ga je me vertellen dat Fedor geen besef had waar die "$ 4.100.000" naar toe is gegaan toentertijd ?

En als Appie zo slecht is in zijn werk dan lag hij toch allang op straat ?

anoniem gg
17-04-2010, 11:04
Ik neem aan dat Fedor een accountant heeft die zijn financien regelt of doet Appie dat ? Dat lijkt mij sterk namelijk.

Fedor zal toch ook wel weten waar zijn knaken naar toe gaan of ga je me vertellen dat Fedor geen besef had waar die "$ 4.100.000" naar toe is gegaan toentertijd ?

En als Appie zo slecht is in zijn werk dan lag hij toch allang op straat ?


Ik zou geen aannamens doen omtrent deze twee personen!
Het gerucht ging dat Appie enige tijd geleden uit M-1 is gezet, let op gerucht schrijf ik! Ik was eigenlijk wel blij met die afspraak met Vadim, dat we onze geschillen niet meer op een forum zouden uitvechten, helaas kon Vadim het niet laten!
Ik denk dat Fedor daar helemaal niks van wist ook niet van die aanbieding, maar Fedor kan het nu lezen op http://www.valetudo.ru in zijn eigen taal. Maar goed, Appy en Vadim kunnen het vergeten zijn te vertellen aan Fedor, bij mij hadden ze ook gigantische problemen met het herinneren van afspraken het woord delen begreep ze helemaal niks van! Namen van personen met wie bv Appy gesproken had bij de UFC omtrent een zogenaamd bod voor Mousasi, vergeten, tja......
Goeie opmerking trouwens Marquis, wat was dan Appy zijn werk........

lopez86
17-04-2010, 11:28
Men doet of Fedor geen enkele inbreng heeft in alles.

Laatste interview van Appie betreft Fedor zei hij dat men voor Fedor werkt dus in dienst is van Fedor en dat Fedor inzage en inspraak heeft op alles wat met hem betrekking heeft en dat ze niets doen zonder zijn goedkeuring.

Neem dat maar met een korreltje zout.
Fedor is niet de zakenman achter M-1, en zit overdag echt niet achter zijn kantoortje te werken aan M-1 events.
Er werkt een groot team achter de schermen aan de (overigens leuke) M-1 events en management.
Maar je denkt hoop ik niet dat de insprake en inzage die Fedor misschien wel heeft ook zo reel is dat hij degene is die het laatste woord heeft?

micha
17-04-2010, 11:47
Fedor is vooral aan het trainen in de middle of nowhere samen met zijn priester.

Marquis
17-04-2010, 11:56
Neem dat maar met een korreltje zout.
Fedor is niet de zakenman achter M-1, en zit overdag echt niet achter zijn kantoortje te werken aan M-1 events.
Er werkt een groot team achter de schermen aan de (overigens leuke) M-1 events en management.
Maar je denkt hoop ik niet dat de insprake en inzage die Fedor misschien wel heeft ook zo reel is dat hij degene is die het laatste woord heeft?



Jullie doen voorkomen of Fedor de oude Mike Tyson is .. alleen maar bezig met de sport (niet te letterlijk opvatten) en zich financieel goed laten naaien door zijn eigen mensen.

Ik vind dat te makkelijk en zelfs naief als jullie dat echt denken.. ik schat Fedor veel hoger in en ik denk dat hij wel degelijk van wanten weet.

anoniem gg
17-04-2010, 12:08
Jullie doen voorkomen of Fedor de oude Mike Tyson is .. alleen maar bezig met de sport (niet te letterlijk opvatten) en zich financieel goed laten naaien door zijn eigen mensen.

Ik vind dat te makkelijk en zelfs naief als jullie dat echt denken.. ik schat Fedor veel hoger in en ik denk dat hij wel degelijk van wanten weet.

Ik denk niks ,stel alleen maat feiten vast:

1 Vadim verkondigd rotzooi over GG recentelijk op Russisch forum (zie tekst Valetudo.ru - ‘ои без п€авил (http://www.valetudo.ru))
2 Appy vergeet met wie die heeft gesproken bij de UFC omtrent Gegard Mousasi?
3 Appy wordt op tape ontmaskerd met hire to kill, een tijd daarna is hij foto's aan het maken van een M-1 promotor in Seattle die foto van deze promotor zal naar Rusland worden gestuurd volgens Appy, voor de zoveelste hitman.
4 M-1 events die vechter $1000.- betalen en tienduizenden dollars spenderen aan productie.
5 Er is een aanbieding geweest van veel geld in 2006 voor Fedor van een andere organisatie maar " Fedor " besluit voor $4.100.000 minder te vechten om Appy en Vadim te redden met het verlies in Ahoy?
6 Vadim en Appy die niet eens meer weten (of willen weten) hoe alles is begonnen en hoe ze in de positie kwamen waar ze nu zitten.

Dit doen wij niet voorkomen en zijn ook geen aannamens, wel feiten!

lopez86
17-04-2010, 12:15
Jullie doen voorkomen of Fedor de oude Mike Tyson is .. alleen maar bezig met de sport (niet te letterlijk opvatten) en zich financieel goed laten naaien door zijn eigen mensen.

Ik vind dat te makkelijk en zelfs naief als jullie dat echt denken.. ik schat Fedor veel hoger in en ik denk dat hij wel degelijk van wanten weet.

Ik zeg niet dat dit daadwerkelijk zo is.
Maar mag jij me ff uitleggen hoe Fedor op de hoogte blijft van de gang van zaken en inspraak heeft, als Vadim in Amsterdam woont en het M-1 kantoor in Nederland gevestigd is.
Vadim stuurt zeker van elk mailtje een CC'tje naar Fedor en gaat wachten totdat hij groen licht krijgt.
Yeah right.

Kijk begrijp me niet verkeerd, ik ga hier niet slecht spreken over M-1 oid, ze zetten leuke evenementen neer en helpen met het M-1 Global concept enorm mee om het europese MMA niveau omhoog te schroeven.
Vroeger kwam je niet zo snel tegen een rus, japanner of bulgaar te staan maar nu wel en met dit nieuwe internationaal niveau zie je al snel waar wij op achterlopen in MMA wereld (worstelen bijvoorbeeld, enorm ondergeschoven kindje).
Van mij mogen ze hoe dan ook blijven, zolang we maar leuke M-1 evenementen krijgen.
Maar dat Fedor 'de' man is achter M-1, dat is niet zo, nooit zo geweest, en
dat zal het nooit worden.

ICON
17-04-2010, 14:23
komt er ook een part 2?

Sendur
17-04-2010, 14:45
Triest dat ze Fedor zo uitbuiten :(

hij is beter op zijn plaats bij de UFC of GG.

anoniem gg
17-04-2010, 15:21
Ik zeg niet dat dit daadwerkelijk zo is.
Maar mag jij me ff uitleggen hoe Fedor op de hoogte blijft van de gang van zaken en inspraak heeft, als Vadim in Amsterdam woont en het M-1 kantoor in Nederland gevestigd is.
Vadim stuurt zeker van elk mailtje een CC'tje naar Fedor en gaat wachten totdat hij groen licht krijgt.
Yeah right.

Kijk begrijp me niet verkeerd, ik ga hier niet slecht spreken over M-1 oid, ze zetten leuke evenementen neer en helpen met het M-1 Global concept enorm mee om het europese MMA niveau omhoog te schroeven.
Vroeger kwam je niet zo snel tegen een rus, japanner of bulgaar te staan maar nu wel en met dit nieuwe internationaal niveau zie je al snel waar wij op achterlopen in MMA wereld (worstelen bijvoorbeeld, enorm ondergeschoven kindje).
Van mij mogen ze hoe dan ook blijven, zolang we maar leuke M-1 evenementen krijgen.
Maar dat Fedor 'de' man is achter M-1, dat is niet zo, nooit zo geweest, en
dat zal het nooit worden.

Noem eens zo een leuk M-1 evenement op dan (niet die co-promoties)?
Iets bekent van de gages die al deze M-1 "kampioenen" en of teams verdienen, ik zie het hier nooit op TV, hoor er niks over wel veel klagende vechters?
Welke buitenlandse M-1 "toppers" komen hier of ergens anders in europa dan vechten voor $1000.-?
Van mij mogen ze ook blijven hoor een bedrijf opbouwen en de schouders eronder heb ik best bewondering voor, weet als geen ander hoe moeilijk dat is en hoeveel tijd erin gaat zitten.
Maar om nu de ene na de andere "partner/investeerder" het vel over de oren te halen? Bodog, Pride, Affliction en nog een rusische zaken man, en dan de vechters nog steeds voor hongerloontjes laten aanrukken is natuurlijk als "business" model M-1 niet lang vol te houden. Dat is gewoon de handtekening van een scam artist (oplichters)! Je mag blij zijn als zo een Russische investeerder niet even verhaal gaat halen als hij echt weet hoe het zit, ik weet zeker dat Vadim het woordje onkosten goed kan opvoeren voor zijn maandelijkse boekhouding en verantwoording naar de investeerder(s), ben benieuwd of daar de vechters ook voor $1000.- op de balans staan!
Als Fedor er niet was geweest was er ook geen M-1global! Het was een redelijk succes toen GG daaraan meewerkte toen heete het nog M-1, todat men besloot de gemaakte afspraken naast zich neer te leggen omdat het nog niet genoeg was bij de heren Appy en Vadim. Bedankt GG voor Fedor, maar we gaan nu alles zelf doen en de gemaakte afspraak, kunnen we ons niet herinneren, bedankt voor al die vliegtickets en hotel kosten toen we mee mochten naar Pride. Ook bedankt voor het brengen van die Jappaners naar Rusland (top gedaan GG) en het verhogen van het gage van Fedor maarlieft 4x wat hij verdiende bij Pride (hij wilde echt niet weg bij zijn oude management) , we zijn jullie bij GG zeer dankbaar maar nu willen we toch even alles zelf doen!
Ik zou niet eens met zo een ballast kunnen slapen om ziek van te worden!

iconian
17-04-2010, 15:33
ik hoorde net dat fedor's priester bas heeft uitgedaagd, kan iemand dit bevestigen?

iconian
17-04-2010, 15:38
serieus: dit zijn de middeleeuwen niet, daagt BB nu vadim uit omdat die alistair een steroidenkoe noemde?

erg amateuristische PR, dat interview van alistair (door bas geschreven) kreeg veel meer aandacht

ik ben het met sendur eens dat fedor bij een ander management allang in de UFC zat, maarja ze hebben het niet slecht gedaan, fedor is nog steeds de grootste naam in MMA.

wel jammer day appie nog steeds aan mousasi kleeft, die heeft hem nu ook weer 2 jaar langer bij strikeforce laten tekenen, de UFC zat toch serious achter mousasi aan, daar had hij echt groot kunnen worden ipv bij de F'jes te blijven spelen in Strikeforce

jesselaar
17-04-2010, 16:19
bas je had zo een grote mond moeten hebben toen die veel lichtere apy jou uitdaagte op mma regels
toen durfte je niet(nu zeker wel he)
ik ben er twee keer mee bezig geweest om deze partij rond te maken en kreeg twee keer nul op recest.(en nu wil hij ineens tegen vadim vechten ) dus bas ga je nu ook tegen de rest van de wereld die iets over alistair zn dieet wat zegt de aanval openen dan ben je nog wel even bezig
en heel veel plezier er mee (je zal wel tijd over hebben)
love peace

Marquis
17-04-2010, 16:24
bas je had zo een grote mond moeten hebben toen die veel lichtere apy jou uitdaagte op mma regels
toen durfte je niet(nu zeker wel he)
ik ben er twee keer mee bezig geweest om deze partij rond te maken en kreeg twee keer nul op recest.(en nu wil hij ineens tegen vadim vechten ) dus bas ga je nu ook tegen de rest van de wereld die iets over alistair zn dieet wat zegt de aanval openen dan ben je nog wel even bezig
en heel veel plezier er mee (je zal wel tijd over hebben)
love peace



Hahahahahahahahahahahahahahaha


Marquis gaat nu op zijn terras zitten en mooie fles rose open laten trekken.

Fijne zaterdag nog !

mean machine
17-04-2010, 16:32
Noem eens zo een leuk M-1 evenement op dan (niet die co-promoties)?
Iets bekent van de gages die al deze M-1 "kampioenen" en of teams verdienen, ik zie het hier nooit op TV, hoor er niks over wel veel klagende vechters?
Welke buitenlandse M-1 "toppers" komen hier of ergens anders in europa dan vechten voor $1000.-?
Van mij mogen ze ook blijven hoor een bedrijf opbouwen en de schouders eronder heb ik best bewondering voor, weet als geen ander hoe moeilijk dat is en hoeveel tijd erin gaat zitten.
Maar om nu de ene na de andere "partner/investeerder" het vel over de oren te halen? Bodog, Pride, Affliction en nog een rusische zaken man, en dan de vechters nog steeds voor hongerloontjes laten aanrukken is natuurlijk als "business" model M-1 niet lang vol te houden. Dat is gewoon de handtekening van een scam artist (oplichters)! Je mag blij zijn als zo een Russische investeerder niet even verhaal gaat halen als hij echt weet hoe het zit, ik weet zeker dat Vadim het woordje onkosten goed kan opvoeren voor zijn maandelijkse boekhouding en verantwoording naar de investeerder(s), ben benieuwd of daar de vechters ook voor $1000.- op de balans staan!
Als Fedor er niet was geweest was er ook geen M-1global! Het was een redelijk succes toen GG daaraan meewerkte toen heete het nog M-1, todat men besloot de gemaakte afspraken naast zich neer te leggen omdat het nog niet genoeg was bij de heren Appy en Vadim. Bedankt GG voor Fedor, maar we gaan nu alles zelf doen en de gemaakte afspraak, kunnen we ons niet herinneren, bedankt voor al die vliegtickets en hotel kosten toen we mee mochten naar Pride. Ook bedankt voor het brengen van die Jappaners naar Rusland (top gedaan GG) en het verhogen van het gage van Fedor maarlieft 4x wat hij verdiende bij Pride (hij wilde echt niet weg bij zijn oude management) , we zijn jullie bij GG zeer dankbaar maar nu willen we toch even alles zelf doen!
Ik zou niet eens met zo een ballast kunnen slapen om ziek van te worden!


ik vind de wedstrijden in de regel beter bij m1 dan bij glory het niveau ligt er een stuk hoger en je krijgt een veel betere productie te zien
hoeveel krijgen de vechters bij glory eigenlijk betaald ?
vaak zie je bij m1 internationale vechters ,tickets ,hotel en bij glory vaak de jongens uit de buurt ,geen vergelijking dus

Payback
17-04-2010, 16:33
Ligt het nou aan mij of word alles dat Bas Boon hier neer zet meteen afgezeken.
Ik ben het ook niet altijd met zijn posts eens en hier en daar zal het allemaal wat mooier gemaakt zijn dan dat het in werkelijkheid is maar wie doet dat niet?
Ik ben geen GG fan ofzo maar in deze post stond toch weinig verkeerds en je kunt Bas mogen of niet maar hij geeft ons wel vaak inside information en dat zie ik weinig andere managers/promotors doen.
Verder zie ik de partij van Overeem tegen Fedor nooit gebeuren.
Ik denk dat Overeem die Rogers zo onwijs gaat slopen dat het management van Fedor daarna Overeem gaat proberen te ontlopen.
Fedor zelf zal het gevecht niet uit de weg gaan want die man heeft een vechters hart maar ik denk dat M1 veels te bang is om de onverslagen status van Fedor te verliezen.
Ik vond/vind Fedor echt de beste MMA in de wereld maar denk wel dat ie nu op zijn retour is hij had het niet makkelijk tegen Rogers en ik denk dat Overeem heel snel met die Rogers klaar gaat wezen.
Overeem is gewoon bizar sterk en kan goed vechten of ie nu sterk uit zijn eigen kracht is geworden of met hulp middelen dat mag je zelf invullen.
Er zijn meerdere vechters waar je daarbij vraagtekens kan zetten ik denk dat mensen Overeem er zo mee dissen alleen omdat ie vaak arrogant over komt of dat ook echt zo is weet ik niet want ik ken de man niet persoonlijk.
Maar het is en blijft een Hollander dus hoop ik dat ie Rogers sloopt en daarna naar de UFC gaat want een gevecht tussen hem en Brock Lesnar das nou een partij waar ik echt op zit te wachten.

mean machine
17-04-2010, 16:48
Ligt het nou aan mij of word alles dat Bas Boon hier neer zet meteen afgezeken.
Ik ben het ook niet altijd met zijn posts eens en hier en daar zal het allemaal wat mooier gemaakt zijn dan dat het in werkelijkheid is maar wie doet dat niet?
Ik ben geen GG fan ofzo maar in deze post stond toch weinig verkeerds en je kunt Bas mogen of niet maar hij geeft ons wel vaak inside information en dat zie ik weinig andere managers/promotors doen.
Verder zie ik de partij van Overeem tegen Fedor nooit gebeuren.
Ik denk dat Overeem die Rogers zo onwijs gaat slopen dat het management van Fedor daarna Overeem gaat proberen te ontlopen.
Fedor zelf zal het gevecht niet uit de weg gaan want die man heeft een vechters hart maar ik denk dat M1 veels te bang is om de onverslagen status van Fedor te verliezen.
Ik vond/vind Fedor echt de beste MMA in de wereld maar denk wel dat ie nu op zijn retour is hij had het niet makkelijk tegen Rogers en ik denk dat Overeem heel snel met die Rogers klaar gaat wezen.
Overeem is gewoon bizar sterk en kan goed vechten of ie nu sterk uit zijn eigen kracht is geworden of met hulp middelen dat mag je zelf invullen.
Er zijn meerdere vechters waar je daarbij vraagtekens kan zetten ik denk dat mensen Overeem er zo mee dissen alleen omdat ie vaak arrogant over komt of dat ook echt zo is weet ik niet want ik ken de man niet persoonlijk.
Maar het is en blijft een Hollander dus hoop ik dat ie Rogers sloopt en daarna naar de UFC gaat want een gevecht tussen hem en Brock Lesnar das nou een partij waar ik echt op zit te wachten.


alistair wint heus wel van rogers
maar hij heeft nog geen enkele topper op hw verslagen de wedstrijden tegen werdum en kharitonov verloren op lhw ook tegen de top verloren
staat niet in de top 10
dus ik vind het normaal dat hij nog niet de volgende voor fedor is hij is nog geen contender

Harrie Nak
17-04-2010, 16:48
Als Overeem die Rogers sloopt (en dus niet via decision), dan kan Vadim na verloop van tijd natuurlijk niet meer onder Fedor vs. Overeem uit. Door alle kritiek van zowel de liefhebber als de pers gooit ie dan namelijk zijn eigen M-1 glazen in.

robholland
17-04-2010, 16:53
Hoe staat GG/ Bas Boon eigenlijk tegenover UFC contracten? Oftewel; is er een kans dat we Overeem ooit in de UFC zien knokken?

anoniem gg
17-04-2010, 17:00
ik vind de wedstrijden in de regel beter bij m1 dan bij glory het niveau ligt er een stuk hoger en je krijgt een veel betere productie te zien
hoeveel krijgen de vechters bij glory eigenlijk betaald ?
vaak zie je bij m1 internationale vechters ,tickets ,hotel en bij glory vaak de jongens uit de buurt ,geen vergelijking dus

Eens kijken, Alexey Ignashov, Gary Goodridge, Tony Sylvester, Hamid Corrasami, Stefan Leko, Hesdy, Braddock Silva, kijk anders even op deze site: http://www.ultimateglory.com

Ok ik weet wel dat Errol en Nieky, Semmy Schilt en Alistair Overeem, Siyar om er een paar te noemen uit de buurt komen, maar is toch ook niet echt slecht, ik wou de vergelijking met Glory ook helemaal niet trekken. Glory is op eigen kracht al veel verder in de laatste drie evenementen als M-1 in drie jaar! Goed werk Martijn, Ron en Bert!
Door hard werken en veel investeren en dat zonder andere organisaties of investeerders het vel over de oren te trekken!

mean machine
17-04-2010, 17:03
Als Overeem die Rogers sloopt (en dus niet via decision), dan kan Vadim na verloop van tijd natuurlijk niet meer onder Fedor vs. Overeem uit. Door alle kritiek van zowel de liefhebber als de pers gooit ie dan namelijk zijn eigen M-1 glazen in.


dat denk ik ook
maar iedereen wil tegen fedor vechten dat zie je bij strikeforce ook ,king mo ,henderson, het gaat maar om een ding payday
en ook al is het voor ons een topwedstrijd ao vs fedor je moet wel realistisch blijven

mean machine
17-04-2010, 17:15
Eens kijken, Alexey Ignashov, Gary Goodridge, Tony Sylvester, Hamid Corrasami, Stefan Leko, Hesdy, Braddock Silva, kijk anders even op deze site: http://www.ultimateglory.com

Ok ik weet wel dat Errol en Nieky, Semmy Schilt en Alistair Overeem, Siyar om er een paar te noemen uit de buurt komen, maar is toch ook niet echt slecht, ik wou de vergelijking met Glory ook helemaal niet trekken. Glory is op eigen kracht al veel verder in de laatste drie evenementen als M-1 in drie jaar! Goed werk Martijn, Ron en Bert!
Door hard werken en veel investeren en dat zonder andere organisaties of investeerders het vel over de oren te trekken!


heb je het nu over kickboksen of mma ?
iedereen zn eigen mening maar ik kijk de live streams op sherdog ,extream channel,en vind het niet te vergelijken maargoed als je alles op eigen kracht moet doen is het ook een stuk moeilijker dat geloof ik heus wel.
maar als je de totale show en fightcard ziet en de reacties op sherdog leest over m1 zie ik er nooit wat over glory staan dus jou mening is mij te gekleurd wat ook normaal is.

anoniem gg
17-04-2010, 17:23
bas je had zo een grote mond moeten hebben toen die veel lichtere apy jou uitdaagte op mma regels
toen durfte je niet(nu zeker wel he)
ik ben er twee keer mee bezig geweest om deze partij rond te maken en kreeg twee keer nul op recest.(en nu wil hij ineens tegen vadim vechten ) dus bas ga je nu ook tegen de rest van de wereld die iets over alistair zn dieet wat zegt de aanval openen dan ben je nog wel even bezig
en heel veel plezier er mee (je zal wel tijd over hebben)
love peace

hey Joopie

Ik weet niet wanneer Appy mij officieel heeft uitgedaagd (lijkt wel de middeleeuwen of niet Iconian), maar ik ben wel ingegaan toen op het verzoek van een forumwarrior (hey was jij dat)! Ik zei toen dat ik het geen probleem vondt maar dan eerst k-1 regels omdat ik dat knuffelen niet echt zo zie zitten, helemaal niet as je elkaar echt niet moet! Appy was een karate kampioen dus dat zou toch moeten kunnen? Nooit niks van gehoord, van de forumwarroir dan, want officeel van Appy heb ik nooit iets vernomen!
Overigens is dat niet helemaal correct want als Appy veel lichter is gaat iedereen achteraf weer janken als die helemaal gek wordt geslagen, ja dat kwam omdat die Boon een zwaargewicht was!
Misschien had hij wel een foto van mij genomen en zou Appy die naar Rusland mailen als ik hem niet liet winnen?
Ik daag Vadim uit omdat hij gewoon een lafaard is , altijd verschuilen, ikke niet weet ikke niet zus en zo en dan in de russische media dingen roepen over GG en Alistair, maar wel willen vechten tegen drievoudig steroide betrapte Barnett met Fedor, dan ben je gewoon een hypocriet. Ik had een afspraak met hem dat we onze geschillen niet meer op het forum zouden uitvechten en huppa Vadim begint weer, of hij daar nu een reden voor had of niet , hij had mij ook gewoon kunnen bellen of mailen, jij hebt mijn nummer ook! Dat is de hoofdreden van mijn schrijven op het forum, de man houdt gewoon zijn afspraken niet, die hij met mij persoonlijk had gemaakt en dat was zeker niet de eerste keer!
Zoals je ziet zijn veel Russen hem ook kotsend beu, ook het Rusische forum Valetudo.ru - ‘ои без п€авил (http://www.valetudo.ru) wordt regelmatig bedreigd en zijn de M-1 bende meer dan zat! Overigens waren het degen van Valetudo.ru - ‘ои без п€авил (http://www.valetudo.ru) die mij op de hoogte brachten van het feit dat Vadim aan het vuurspuwen was in de russische media over GG en dat zij dat zeer onproffesioneel en belachelijk vonden, zie quote in eerste post!
Ik ben nu eenmaal iemand die daar op reageerd op mijn eigen "sierlijke' manier!

anoniem gg
17-04-2010, 17:32
heb je het nu over kickboksen of mma ?
iedereen zn eigen mening maar ik kijk de live streams op sherdog ,extream channel,en vind het niet te vergelijken maargoed als je alles op eigen kracht moet doen is het ook een stuk moeilijker dat geloof ik heus wel.
maar als je de totale show en fightcard ziet en de reacties op sherdog leest over m1 zie ik er nooit wat over glory staan dus jou mening is mij te gekleurd wat ook normaal is.

Wij kijken Glory gewoon op tv SBS6 wel te verstaan (kijk op de site http://www.ultimateglory.com laatse twee gevechten van Alistair bij Glory waren op MMA regels), ik hoor nooit iets over M-1 op TV in Nederland, sterker nog in heel europa merk je nauwelijks wat van M-1, dat M-1 de naam op een aantal grote shows hebben geplakt als Affliction en Bodog (in de USA) die nu failliet zijn. moet je niet in de vergelijking meenemen. Je kan ook geen stream met nationale TV vergelijken, die kwaliteit van een zender als SBS6 vergelijken met een stream, tja dan krijg je wel kleurverschil om maar in jouw termen te spreken!
Overigens vindt ik de stream op de SBS6 site met MMA gevechten een van de beste streams die ik tot nu toe heb gezien!

iconian
17-04-2010, 17:42
M-1 challenge is op HDnet te zien, zelfs herhalen ze elke maandag oude m1 nations events van een paar jaar terug

liever op HDnet dan op SBS om 1 uur 's nachts

Jason Jones redde het niet bij de m1, daarom is hij maar op glory gaan vechten

bladetrinity
17-04-2010, 17:42
Anders gaan Appy en Bas Boon een knikker wedstrijd aan!

wrestler_nl
17-04-2010, 17:46
Laat Overeem nou maar eerst tegen Rogers vechten, dan mogen alistair en bas boon zeuren dat Fedor's management overeem ontwijkt.
ROGERS FTW!!

anoniem gg
17-04-2010, 17:53
M-1 challenge is op HDnet te zien, zelfs herhalen ze elke maandag oude m1 nations events van een paar jaar terug

liever op HDnet dan op SBS om 1 uur 's nachts

Jason Jones redde het niet bij de m1, daarom is hij maar op glory gaan vechten

Hey Iconian, hoe is ut in de middeleeuwen.
Wij hoorde van Jason dat hij elke keer voor een drol vocht, daar kon hij zijn reiskosten nog niet van betalen, die is zelf weggegaan, hij werdt nog wel een paar keer bedreigd maar dat is standaard bij M-1!
Waarom geef je nu af op SBS6? Ik denk dat er met mij veel blij zijn met de uitzendingen op SBS6, dat Appy naar SBS6 is geweest met het M-1 circus en een heel verhaal over mij vertelde en toen eigenlijk letterlijk de deur werdt gewezen, zal toch niet mee spelen, wel?
De M-1 challenge is een joke, informeer even bij de "bloedende/ financieel bedoel ik daarmee" russische zakenman of hij er nog even een seizoentje tegenaan gooit? Er zullen weinig promotors meer zijn wereldwijd die een co -promotie M-1 willen, want we weten nu allemaal wel hoe het met al die voorgangers is verlopen
Glory is overigens ook op datzelfde HD net te zien en die kijkcijfers waren aanzienlijk hoger! Maar voor de nederlandse fans is natuurlijk SBS6 nogaltijd het beste of eurosport, hd kent geen hond in Nederland!

Petrosyan188
17-04-2010, 20:00
Hoe staat GG/ Bas Boon eigenlijk tegenover UFC contracten? Oftewel; is er een kans dat we Overeem ooit in de UFC zien knokken?

ben ik ook wel benieuwd naar... verder het zal allemaal wel kan me geen *** schelen wie wat waar en hoeveel cash en wie z'n schuld allemaal is ik wil gewoon nadat fedor gehakt heeft gemaakt van werdum en als overeem wint van rogers, fedor vs overeem zien

lopez86
17-04-2010, 20:08
Noem eens zo een leuk M-1 evenement op dan (niet die co-promoties)?
Iets bekent van de gages die al deze M-1 "kampioenen" en of teams verdienen, ik zie het hier nooit op TV, hoor er niks over wel veel klagende vechters?
Welke buitenlandse M-1 "toppers" komen hier of ergens anders in europa dan vechten voor $1000.-?

Even goed lezen Bas, ik heb nergens wat geschreven over M-1 kampioenen, gages, teams of tv of wat dan ook wat je nu noemt.
Ik zeg gewoon dat ik vind dat M-1 leuke evenementen heeft, en dan doel ik op de M-1 events die in NL waren.
Dat waren gewoon goede evenementen met leuke partijen en goed voor de MMA ontwikkeling in Europa.

Verder vind ik je manier van aanpak nogal onprofessioneel maar goed, dat denk ik niet alleen geloof ik en weet je zelf ook wel.
Vadim doet het ook dus nanananana, :cry2: en :guru: right?
Im out, s6 ermee !


Hahahahahahahahahahahahahahaha


Marquis gaat nu op zijn terras zitten en mooie fles rose open laten trekken.

Fijne zaterdag nog !

Net een klein kind jij, en dan noem je mij naef.

jesselaar
17-04-2010, 20:12
hey Joopie

Ik weet niet wanneer Appy mij officieel heeft uitgedaagd (lijkt wel de middeleeuwen of niet Iconian), maar ik ben wel ingegaan toen op het verzoek van een forumwarrior (hey was jij dat)! Ik zei toen dat ik het geen probleem vondt maar dan eerst k-1 regels omdat ik dat knuffelen niet echt zo zie zitten, helemaal niet as je elkaar echt niet moet! Appy was een karate kampioen dus dat zou toch moeten kunnen? Nooit niks van gehoord, van de forumwarroir dan, want officeel van Appy heb ik nooit iets vernomen!
Overigens is dat niet helemaal correct want als Appy veel lichter is gaat iedereen achteraf weer janken als die helemaal gek wordt geslagen, ja dat kwam omdat die Boon een zwaargewicht was!
Misschien had hij wel een foto van mij genomen en zou Appy die naar Rusland mailen als ik hem niet liet winnen?
Ik daag Vadim uit omdat hij gewoon een lafaard is , altijd verschuilen, ikke niet weet ikke niet zus en zo en dan in de russische media dingen roepen over GG en Alistair, maar wel willen vechten tegen drievoudig steroide betrapte Barnett met Fedor, dan ben je gewoon een hypocriet. Ik had een afspraak met hem dat we onze geschillen niet meer op het forum zouden uitvechten en huppa Vadim begint weer, of hij daar nu een reden voor had of niet , hij had mij ook gewoon kunnen bellen of mailen, jij hebt mijn nummer ook! Dat is de hoofdreden van mijn schrijven op het forum, de man houdt gewoon zijn afspraken niet, die hij met mij persoonlijk had gemaakt en dat was zeker niet de eerste keer!
Zoals je ziet zijn veel Russen hem ook kotsend beu, ook het Rusische forum Valetudo.ru - Бои без правил (http://www.valetudo.ru) wordt regelmatig bedreigd en zijn de M-1 bende meer dan zat! Overigens waren het degen van Valetudo.ru - Бои без правил (http://www.valetudo.ru) die mij op de hoogte brachten van het feit dat Vadim aan het vuurspuwen was in de russische media over GG en dat zij dat zeer onproffesioneel en belachelijk vonden, zie quote in eerste post!
Ik ben nu eenmaal iemand die daar op reageerd op mijn eigen "sierlijke' manier!

bassie
juist om het gewicht verschil en jou grote vechtsportverleden had ik aan jou en de grote glory president deze partij op mma regels tot twee keer aan toe aangeboden maar je wou inderdaad alleen op kickboks regels .
over afspraken gesproken heb je deze afschuif techniek goed afgekeken en laat nu anderen je valse spelletjes doorzetten .
verder niks dan ouwe koeien lekker belangrijk
adriaantje mineminmimimimimimimi

jesselaar
17-04-2010, 20:16
Hey Iconian, hoe is ut in de middeleeuwen.
Wij hoorde van Jason dat hij elke keer voor een drol vocht, daar kon hij zijn reiskosten nog niet van betalen, die is zelf weggegaan, hij werdt nog wel een paar keer bedreigd maar dat is standaard bij M-1!
Waarom geef je nu af op SBS6? Ik denk dat er met mij veel blij zijn met de uitzendingen op SBS6, dat Appy naar SBS6 is geweest met het M-1 circus en een heel verhaal over mij vertelde en toen eigenlijk letterlijk de deur werdt gewezen, zal toch niet mee spelen, wel?
De M-1 challenge is een joke, informeer even bij de "bloedende/ financieel bedoel ik daarmee" russische zakenman of hij er nog even een seizoentje tegenaan gooit? Er zullen weinig promotors meer zijn wereldwijd die een co -promotie M-1 willen, want we weten nu allemaal wel hoe het met al die voorgangers is verlopen
Glory is overigens ook op datzelfde HD net te zien en die kijkcijfers waren aanzienlijk hoger! Maar voor de nederlandse fans is natuurlijk SBS6 nogaltijd het beste of eurosport, hd kent geen hond in Nederland!


jason is nooit bedreigt en we spreken elkaar nog regelmatig dus ook weer een loos bericht van de grote bose bas .
probeer je fantasie in je films te verwerken kan je er nog wat mee verdienen
het moet niet gekker worden
lol

Petrosyan188
17-04-2010, 20:18
hoe komt het dat ik meer vertrouwen heb in jesselaar dan basboon... oja ik weet het weer omdat basboon gewoon een aandachtloze jankerd is die de schuld in andermans schoenen wil schuiven

8701.
17-04-2010, 21:35
hoe komt het dat ik meer vertrouwen heb in jesselaar dan basboon... oja ik weet het weer omdat basboon gewoon een aandachtloze jankerd is die de schuld in andermans schoenen wil schuiven

x2

micha
17-04-2010, 21:57
onzin

Petrosyan188
17-04-2010, 22:03
o god, micha vindt het onzin. hij zal wel gelijk hebben ik neem m'n woorden terug het is inderdaad onzin :mfblowup:

micha
17-04-2010, 22:16
[quote=Petrosyan188;906004]o god, micha vindt het onzin. hij zal wel gelijk hebben ik neem m'n woorden terug het is inderdaad onzin

goed zo jongen

jesselaar
17-04-2010, 22:53
Fedor is vooral aan het trainen in de middle of nowhere samen met zijn priester.


nee hoor hij is zich klaar aan het maken want we vertrekken volgende week naar japan als er wat nieuws is laat ik het weten
ps ik kan je wel verklappen dat het niet over alistair gaat(hoe zal dat nou komen?)

Thebadguy
18-04-2010, 00:04
Neem dat maar met een korreltje zout.
Fedor is niet de zakenman achter M-1, en zit overdag echt niet achter zijn kantoortje te werken aan M-1 events.
Er werkt een groot team achter de schermen aan de (overigens leuke) M-1 events en management.
Maar je denkt hoop ik niet dat de insprake en inzage die Fedor misschien wel heeft ook zo reel is dat hij degene is die het laatste woord heeft?



hee bass ga jij nou maar visums regelen ofzo , dat doet een manager toch ?

mean machine
18-04-2010, 01:05
x2
x 3

michaell
18-04-2010, 02:10
Zoals je ziet zijn veel Russen hem ook kotsend beu, ook het Rusische forum Valetudo.ru - ‘ои без п€авил (http://www.valetudo.ru/) wordt regelmatig bedreigd en zijn de M-1 bende meer dan zat!Bullshit. Valetudo.ru is eigendom van iemand die persoonlijke ruzie had met voormalige medewerker van M-1 (ongeveer 4-5 jaar geleden). Daarna heeft die eigenaar heilige oorlog tegen M-1 (en mixfight.ru) verklaard. Wist je misschien niet maar een van zijn mannen heeft zelfs klacht bij Zuffa ingediend dat op mixfight.ru site eenmalig geschreven werd dat op de forum een UFC evenement bekeken werd. Dat noemen we Russen "een rat"/ oftewel hypocriet omdat ze op valetudo.ru altijd BANNER zetten met reclame van illegale stream van elke UFC. Ik kreeg later (keurig in mijn PM opgeslagen) een brief met duizend excuses van hem dat hij "niet wist wat hij deed".
Dat is dus een heel goede forum om samen te werken.
En "hun site bedreigd door M-1"? Heeft iemand daar een bewijs van of is dat hetzelfde als "Fedor's management heeft de Couture partij geweigerd"???
Lees maar dat: Randy Couture Turned Down Three Million From Bodog To Fight Fedor - FightLine.com (http://www.fightline.com/news/2007/1025/randy_couture_306559.shtml)
Couture was degene die geweigerd had.

spen
18-04-2010, 02:11
wat blijft die Bas toch een ontzettende clown en zichzelf en de hele organisatie waar hij voor staat voor lul zetten... niet te geloven

mean machine
18-04-2010, 02:58
Bullshit. Valetudo.ru is eigendom van iemand die persoonlijke ruzie had met voormalige medewerker van M-1 (ongeveer 4-5 jaar geleden). Daarna heeft die eigenaar heilige oorlog tegen M-1 (en mixfight.ru) verklaard. Wist je misschien niet maar een van zijn mannen heeft zelfs klacht bij Zuffa ingediend dat op mixfight.ru site eenmalig geschreven werd dat op de forum een UFC evenement bekeken werd. Dat noemen we Russen "een rat"/ oftewel hypocriet omdat ze op valetudo.ru altijd BANNER zetten met reclame van illegale stream van elke UFC. Ik kreeg later (keurig in mijn PM opgeslagen) een brief met duizend excuses van hem dat hij "niet wist wat hij deed".
Dat is dus een heel goede forum om samen te werken.
En "hun site bedreigd door M-1"? Heeft iemand daar een bewijs van of is dat hetzelfde als "Fedor's management heeft de Couture partij geweigerd"???
Lees maar dat: Randy Couture Turned Down Three Million From Bodog To Fight Fedor - FightLine.com (http://www.fightline.com/news/2007/1025/randy_couture_306559.shtml)
Couture was degene die geweigerd had.


net zoals dat matijn wel over fedor mag zeiken maar dan is het de reporter
als alistair straks verliest weet ik ook al wat ze gaan zeggen het is allemaal zo voorspelbaar maar goed het komt de vechter niet ten goede met al die onzin uitspraken

8701.
18-04-2010, 03:45
ooh ooh ooh bassie toch

andere met leugens omlaag willen halen terwijl de feiten anders zeggen..

anoniem gg
18-04-2010, 04:23
Bullshit. Valetudo.ru is eigendom van iemand die persoonlijke ruzie had met voormalige medewerker van M-1 (ongeveer 4-5 jaar geleden). Daarna heeft die eigenaar heilige oorlog tegen M-1 (en mixfight.ru) verklaard. Wist je misschien niet maar een van zijn mannen heeft zelfs klacht bij Zuffa ingediend dat op mixfight.ru site eenmalig geschreven werd dat op de forum een UFC evenement bekeken werd. Dat noemen we Russen "een rat"/ oftewel hypocriet omdat ze op valetudo.ru altijd BANNER zetten met reclame van illegale stream van elke UFC. Ik kreeg later (keurig in mijn PM opgeslagen) een brief met duizend excuses van hem dat hij "niet wist wat hij deed".
Dat is dus een heel goede forum om samen te werken.
En "hun site bedreigd door M-1"? Heeft iemand daar een bewijs van of is dat hetzelfde als "Fedor's management heeft de Couture partij geweigerd"???
Lees maar dat: Randy Couture Turned Down Three Million From Bodog To Fight Fedor - FightLine.com (http://www.fightline.com/news/2007/1025/randy_couture_306559.shtml)
Couture was degene die geweigerd had.

Hoe kan je nu ruzie krijgen met een M-1 medewerker? Volgens iemand anders op dit forum zijn dat allemaal leuke en aardige mensen.
Verder een vreemd verhaal jij werkt voor M-1 neem ik aan of was jij die klokkenluider? Want waarom deze quote van jouw: Ik kreeg later (keurig in mijn PM opgeslagen) een brief met duizend excuses van hem dat hij "niet wist wat hij deed"? Waarom moest hij aan jouw een brief schrijven als hij een stream van de UFC zette op een site waar jullie een heilge oorlog mee hebben? Vreemd verhaal, was je undercover daar samen met die klokkenluider of was jij zelf die rat?
Wow, wat een nieuws zijn er illegale streams te zien en illegale youtube videos op het internet? Nooit geweten man, nou ga het ze maar vertellen. Een heilige oorlog verklaard? Oeps, nu zullen er met al die radicale en maffia van M-1 wel aardig wat gebouwen de lucht in zijn gegaan, wat een toestand, vertel..... Nee Vadim die werkt samen met het grootste rusissche sport forum, maar dan wel met een laster compagne tegen GG, dan ben je professioneel bezig. Die mail heb ik van valetudo.ru gehad over die bedreigingen en wat er over GG werdt gezegd in de media door Vadim.
Couture kreeg 3 miljoen aangeboden , maar ging toch maar voor een paar ton weer bij de ufc vechten, klinkt dit enigsinds vreemd in de oren? Zal wel zoiets zijn geweest net als met Appy en Vadim die met Pride verder wilden en toen 4.1 miljoen dollar aanbieding lieten zitten naar Fedor (waren ze vergeten,kan gebeuren), die ging gewoon voor 450.000 tegen Zulu vechten bij Pride (en ja daar is bewijs van) logisch, omdat de heren Appy en Vadim nog een paar rekeningen bij de Ahoy hadden openstaan! Of misschien had Couture wel een hele goede advocaat en wist hij dat overal waar M-1 een co-promotie aan het doen was de organisaties ter ziele gingen!

Jesselaar: ik heb nooit gezegd dat ik niet op MMA regels zou vechten maar dat ik liever eerst K-1 zou doen vanwege dat geknuffel, niet mijn post verdraaien. In eerste instantie vertelde jij recentelijk op dit forum zoals een echte liegende forumwarrior dat doet, dat ik twee keer had geweigerd. Nu is het al alleen K-1 wat ik zou hebben gezegd, dat is dus al helemaal geen 2 x weigeren. En als je goed leest staat er: kunnen we niet eerst K-1 regels doen, dat is meer een voorstel van mijn kant en dat nog wel naar een forumwarrior als jezelf en niet eens de persoon in kwestie! Hij zou als oud europees karate kampioen toch ook gewoon ja hebben kunnen zeggen, waarom deed hij dat niet? En waarom hebben jullie toen als het toch zo serieus was dit niet officieel gedaan en erbij gemeld alleen op MMA regels. Hey, ik heb een goed idee laten we er NHB regels van maken, ik hoorde op een van die tapes dat Appy een bekende vechtsporter in de strot had gebeten of af had gebeten, toen deze gigant verhaal kwam halen (de man wist van niks en moest dit horen van geluidsopnamens die waren gemaakt) waarom Appy dat gezegd had? Ging Appy met een staart tussen zijn benen het land uit, heeft hij heel lang wakker van gelegen!
Ooh ja en Michaell, je was je toen aan het opwinden over TV rechten van M-1, nou die liggen gewoon bij mij (jawel 16 jaar geleden al zo wijs om het op papier te laten zetten, dat was zelfs nog voor GG) op papier gezet die overeenkomst en door Vadim ondertekend wereldwijd, dus ook Rusland. Ik vondt het namenlijk dat er nogal aan mij gemelkt werd en voordat ik een slachtoffer zou worden alla Bodog, Affliction heb ik de rechten naar mij toe getrokken. Er stond zelfs in de Vadim gratis reclame mocht maken tijdens de uitzendingen in Rusland, hij wist ervan dus!
Toen erna M-1 beelden op TV verschenen en bij free record begon Appy te schreeuwen en te vloeken, hij moest ook de helft contract of niet, tja zo werkt het natuurlijk niet! Ik probeerde dat dan op een zakenlijke manier op te lossen, maar dat is bij Appy hetzelfde als vragen aan Noord Korea om hun grenzen op te zetten en hun kernbommen in te leveren.

Ga je naar Japan op vacantie met Fedor Joopie, of is hij echt weer in de voorbereiding en onderhandling om weer eens te gaan vechten? Volgens jouw laatste reactie was Fedor nog op vacantie als Alistair op 15 Mei in strikeforce zijn tietel zou verdedigen, jij vertelde ons dat Fedor altijd hele lange vacanties heeft!
Ik ga maar weer aan het werk hier, druk met de nieuwe GG Pattaya gym, we kunnen niet allemaal zo lang op vacantie als Fedor, doe Fedor de groeten!

Love and Peace

jesselaar
18-04-2010, 07:04
Hoe kan je nu ruzie krijgen met een M-1 medewerker? Volgens iemand anders op dit forum zijn dat allemaal leuke en aardige mensen.
Verder een vreemd verhaal jij werkt voor M-1 neem ik aan of was jij die klokkenluider? Want waarom deze quote van jouw: Ik kreeg later (keurig in mijn PM opgeslagen) een brief met duizend excuses van hem dat hij "niet wist wat hij deed"? Waarom moest hij aan jouw een brief schrijven als hij een stream van de UFC zette op een site waar jullie een heilge oorlog mee hebben? Vreemd verhaal, was je undercover daar samen met die klokkenluider of was jij zelf die rat?
Wow, wat een nieuws zijn er illegale streams te zien en illegale youtube videos op het internet? Nooit geweten man, nou ga het ze maar vertellen. Een heilige oorlog verklaard? Oeps, nu zullen er met al die radicale en maffia van M-1 wel aardig wat gebouwen de lucht in zijn gegaan, wat een toestand, vertel..... Nee Vadim die werkt samen met het grootste rusissche sport forum, maar dan wel met een laster compagne tegen GG, dan ben je professioneel bezig. Die mail heb ik van valetudo.ru gehad over die bedreigingen en wat er over GG werdt gezegd in de media door Vadim.
Couture kreeg 3 miljoen aangeboden , maar ging toch maar voor een paar ton weer bij de ufc vechten, klinkt dit enigsinds vreemd in de oren? Zal wel zoiets zijn geweest net als met Appy en Vadim die met Pride verder wilden en toen 4.1 miljoen dollar aanbieding lieten zitten naar Fedor (waren ze vergeten,kan gebeuren), die ging gewoon voor 450.000 tegen Zulu vechten bij Pride (en ja daar is bewijs van) logisch, omdat de heren Appy en Vadim nog een paar rekeningen bij de Ahoy hadden openstaan! Of misschien had Couture wel een hele goede advocaat en wist hij dat overal waar M-1 een co-promotie aan het doen was de organisaties ter ziele gingen!

Jesselaar: ik heb nooit gezegd dat ik niet op MMA regels zou vechten maar dat ik liever eerst K-1 zou doen vanwege dat geknuffel, niet mijn post verdraaien. In eerste instantie vertelde jij recentelijk op dit forum zoals een echte liegende forumwarrior dat doet, dat ik twee keer had geweigerd. Nu is het al alleen K-1 wat ik zou hebben gezegd, dat is dus al helemaal geen 2 x weigeren. En als je goed leest staat er: kunnen we niet eerst K-1 regels doen, dat is meer een voorstel van mijn kant en dat nog wel naar een forumwarrior als jezelf en niet eens de persoon in kwestie! Hij zou als oud europees karate kampioen toch ook gewoon ja hebben kunnen zeggen, waarom deed hij dat niet? En waarom hebben jullie toen als het toch zo serieus was dit niet officieel gedaan en erbij gemeld alleen op MMA regels. Hey, ik heb een goed idee laten we er NHB regels van maken, ik hoorde op een van die tapes dat Appy een bekende vechtsporter in de strot had gebeten of af had gebeten, toen deze gigant verhaal kwam halen (de man wist van niks en moest dit horen van geluidsopnamens die waren gemaakt) waarom Appy dat gezegd had? Ging Appy met een staart tussen zijn benen het land uit, heeft hij heel lang wakker van gelegen!
Ooh ja en Michaell, je was je toen aan het opwinden over TV rechten van M-1, nou die liggen gewoon bij mij (jawel 16 jaar geleden al zo wijs om het op papier te laten zetten, dat was zelfs nog voor GG) op papier gezet die overeenkomst en door Vadim ondertekend wereldwijd, dus ook Rusland. Ik vondt het namenlijk dat er nogal aan mij gemelkt werd en voordat ik een slachtoffer zou worden alla Bodog, Affliction heb ik de rechten naar mij toe getrokken. Er stond zelfs in de Vadim gratis reclame mocht maken tijdens de uitzendingen in Rusland, hij wist ervan dus!
Toen erna M-1 beelden op TV verschenen en bij free record begon Appy te schreeuwen en te vloeken, hij moest ook de helft contract of niet, tja zo werkt het natuurlijk niet! Ik probeerde dat dan op een zakenlijke manier op te lossen, maar dat is bij Appy hetzelfde als vragen aan Noord Korea om hun grenzen op te zetten en hun kernbommen in te leveren.

Ga je naar Japan op vacantie met Fedor Joopie, of is hij echt weer in de voorbereiding en onderhandling om weer eens te gaan vechten? Volgens jouw laatste reactie was Fedor nog op vacantie als Alistair op 15 Mei in strikeforce zijn tietel zou verdedigen, jij vertelde ons dat Fedor altijd hele lange vacanties heeft!
Ik ga maar weer aan het werk hier, druk met de nieuwe GG Pattaya gym, we kunnen niet allemaal zo lang op vacantie als Fedor, doe Fedor de groeten!

Love and Peace


nou aan je post te zien ben je er maar weer druk mee
gelukkig kan ik niet zo snel typen als jou ,maarja zo lekker aan je zwembad in thailand zit je gewoon veel lekkerder en daar heb je er ook meer tijd voor,je bent toch niet stiekum een thaise zwaargewicht aan het kweken he?

anoniem gg
18-04-2010, 10:17
Heb je nu al spionnen geinfiltreerd in het thaise gg camp? We zijn nog niet eens officieel open, wtf?

Hans Vos
18-04-2010, 12:23
geweldig dit !! leest weg als een jongensboek waarbij bas tot nu toe als de slimste eruit komt . gewoon alles op papier en komen met feiten , daar hou ik van . morgen weer een hoofdsuk ?/ groet hans

ICON
18-04-2010, 13:20
als de slimste?

wellicht als de minst domme maar daar is ook niet iedereen het over eens :D

TOON
18-04-2010, 13:28
als de slimste?

wellicht als de minst domme maar daar is ook niet iedereen het over eens :D

minst domme hahahahaha zo kun je het ook bekijken idd hahahahah

spen
18-04-2010, 14:24
Je bent gewoon een kneus als je dit soort zaken zo openbaar maakt op een openbaar forum, los van het feit wie er gelijk heeft. En ach gos, als je het er niet mee eens bent daag je toch gewoon iemand uit? Bas is een kleuterschool clown.

Marquis
18-04-2010, 14:38
geweldig dit !! leest weg als een jongensboek waarbij bas tot nu toe als de slimste eruit komt . gewoon alles op papier en komen met feiten , daar hou ik van . morgen weer een hoofdsuk ?/ groet hans



Hans jou neem ik al een tijdje niet serieus meer hier.


Topic/onderwerp is wel interesant by the way.

jesselaar
18-04-2010, 17:53
Hans jou neem ik al een tijdje niet serieus meer hier.


Topic/onderwerp is wel interesant by the way.


en ik ook niet ,ach ja hij mag af en toe mee trainen dan moet je wel loyaal blijven ,moet je daar ook % voor afstaan ?
maargoed als ik op zoek ben naar feiten kunnen we altijd hans nog raad plegen wel makkelijk zo een allesweter

Marchant
18-04-2010, 17:54
Hans jou neem ik al een tijdje niet serieus meer hier.


Topic/onderwerp is wel interesant by the way.

En gelukkig interesseert het hier niemand wie jij wel of niet serieus neemt.

spen
18-04-2010, 18:06
En gelukkig interesseert het hier niemand wie jij wel of niet serieus neemt.

hij is alleen niet de enige...

Marquis
18-04-2010, 18:13
En gelukkig interesseert het hier niemand wie jij wel of niet serieus neemt.


Praat voor jezelf wil je.

En wat jij vind is voor mij niet van toepassing huilie

jesselaar
18-04-2010, 19:00
Heb je nu al spionnen geinfiltreerd in het thaise gg camp? We zijn nog niet eens officieel open, wtf?


had ik van hans gehoord de feiten koning
lol

Marquis
18-04-2010, 19:17
had ik van hans gehoord de feiten koning
lol


Hehe :lol:

Dave72
18-04-2010, 20:39
Originally Posted by Marquis http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=906576#post906576)
Hans jou neem ik al een tijdje niet serieus meer hier.


Marquis ik lees nu best een tijdje mee hier op het forum, ben nu wel benieuwd of je zelf wedstrijdervaring hebt.
Zo ja waarin, en heb je daarin iets bereikt.

Even kijken of wij jou serieus moet nemen.

mokumnised
18-04-2010, 21:07
Marquis ik lees nu best een tijdje mee hier op het forum, ben nu wel benieuwd of je zelf wedstrijdervaring hebt.
Zo ja waarin, en heb je daarin iets bereikt.

Even kijken of wij jou serieus moet nemen


Dus je moet ringervaring hebben om hier een menig te mogen hebben of om serieus te worden genomen? Sorry hoor, maar wat een bullshit.

O.t: Dat het niet botert tussen GG/BB en Finkelstein en Echteld is ondertussen wel duidelijk. Wel erg onverstandig, onvolwassen en onprofessioneel van beide kanten om de boel op verschillende fora neer te kwakken.

Ik blijf me er verder wel keer op keer over verbazen dat mensen zoals Micha geen enkele gelegenheid ongebruikt laten om te laten zien hoe diep ze in de kont van een ander kunnen kruipen. Zulk glibberig gedrag vind ik persoonlijk nog veel hindelijker dan het onvolwassen en domme gedrag van BB, die heeft tenminste nog een eigen mening.

Dave72
18-04-2010, 21:15
Zijn wel vaak dezelfde mensen hier die altijd kritiek hebben, en dan vind ik het wel van belang of je zelf ooit in de ring hebt gestaan, of ben je zelf ook een prater ipv een doener dat je het bullshit vind.

spen
18-04-2010, 21:24
Zijn wel vaak dezelfde mensen hier die altijd kritiek hebben, en dan vind ik het wel van belang of je zelf ooit in de ring hebt gestaan, of ben je zelf ook een prater ipv een doener dat je het bullshit vind.

tuurlijk man, zo werkt het. alleen als je ringervaring hebt mag je je mening uiten en ben je een doener. klappie te veel gekregen in de ring davy?

Marquis
18-04-2010, 21:34
Originally Posted by Marquis http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=906576#post906576)
Hans jou neem ik al een tijdje niet serieus meer hier.


Marquis ik lees nu best een tijdje mee hier op het forum, ben nu wel benieuwd of je zelf wedstrijdervaring hebt.
Zo ja waarin, en heb je daarin iets bereikt.

Even kijken of wij jou serieus moet nemen.




Dave volgens mij ben jij niet echt de slimste hier h ? Te veel in de ring gestaan?

Wat heeft wedstrijdervaring met deelnemen aan een forum met elkaar te maken. Als jij je hersencellen voldoende hebt gekraakt dan hoor ik graag jouw antwoord.

Bvd

M.

mokumnised
18-04-2010, 21:35
Zijn wel vaak dezelfde mensen hier die altijd kritiek hebben, en dan vind ik het wel van belang of je zelf ooit in de ring hebt gestaan, of ben je zelf ook een prater ipv een doener dat je het bullshit vind.Ik ben ondernemer, dus dat is het antwoord op jouw vraag of ik een doener ben. Als de mods of de eigenaar de zelfde mening als jou zouden hebben dan konden ze de boel wel dichtgooien hier. Ik volg muay thai en kickboksen al vanaf '83 en heb zelf ook een paar jaar getraind. Heb alleen nooit in de ring gestaan omdat ik stappen en feesten belangrijker vond toen. Dit is een forum, een openbaar forum waar iedereen zijn mening kan geven. Miljoenen mensen hebben een mening over voetbal, zullen die allemaal kunnen voetballen?

Marquis
18-04-2010, 21:41
Ik ben ondernemer, dus dat is het antwoord op jouw vraag of ik een doener ben. Als de mods of de eigenaar de zelfde mening als jou zouden hebben dan konden ze de boel wel dichtgooien hier. Ik volg muay thai en kickboksen al vanaf '83 en heb zelf ook een paar jaar getraind. Heb alleen nooit in de ring gestaan omdat ik stappen en feesten belangrijker vond toen. Dit is een foren, een openbaar forum waar iedereen zijn mening kan geven. Miljoenen mensen hebben een mening over voetbal, zullen die allemaal kunnen voetballen?

Bepaalde mensen hier voelen zich zo persoonlijk aangevallen als 1 van hun vriendjes worden aangepakt dat ze automatisch een beperkte denkwijze krijgen en de drang hebben om hun toetsenbord te verkrachten. :whistling:


Het valt mij op dat Hans altijd mee lult met BB en wat er dan uit zijn toetsenbord komt naar stront ruikt...

Mijn mening mensen deal with it !!

(sommige mensen zijn ook geen fan van Marquis ! Dat kan :D )

Dit is trouwens geen aanval op BB trouwens ik vind zijn topic namelijk uiterst vermakelijk in positieve zin.

Dave72
18-04-2010, 22:03
Dave volgens mij ben jij niet echt de slimste hier h ? Te veel in de ring gestaan?

genoeg in de ring gestaan ja , met een hbo opleiding en werkzaam bij een bank.

In veel van je mails voel je jezelf enorm verheven boven anderen, waarschijnlijk ben je in real life het pispaaltje

spen
18-04-2010, 22:09
davy davy, je snapt het echt niet...

adenane
18-04-2010, 22:10
genoeg in de ring gestaan ja , met een hbo opleiding en werkzaam bij een bank.



:eek: Dave is Remy Bonjasky??!!


:lol:

Petrosyan188
18-04-2010, 22:15
Dave volgens mij ben jij niet echt de slimste hier h ? Te veel in de ring gestaan?

genoeg in de ring gestaan ja , met een hbo opleiding en werkzaam bij een bank.

In veel van je mails voel je jezelf enorm verheven boven anderen, waarschijnlijk ben je in real life het pispaaltje

verkeerde sport gekozen denk ik dan, hockey,golf en/of korfbal had denk ik beter bij je gepast

Marquis
18-04-2010, 22:20
Dave volgens mij ben jij niet echt de slimste hier h ? Te veel in de ring gestaan?

genoeg in de ring gestaan ja , met een hbo opleiding en werkzaam bij een bank.

In veel van je mails voel je jezelf enorm verheven boven anderen, waarschijnlijk ben je in real life het pispaaltje


Je bent zo slim dat je niet eens weet te quoten. :fp:

Ben je interieurverzorger bij die bank ? Moet ook gebeuren h op zo een bank :thup:

Ik voel me ook niet beter dan anderen ik geef gewoon ongezouten mijn mening hier..

Daarnaast zit ik hier niet om vrienden te maken.

micha
18-04-2010, 22:25
Ik blijf me er verder wel keer op keer over verbazen dat mensen zoals Micha geen enkele gelegenheid ongebruikt laten om te laten zien hoe diep ze in de kont van een ander kunnen kruipen. Zulk glibberig gedrag vind ik persoonlijk nog veel hindelijker dan het onvolwassen en domme gedrag van BB, die heeft tenminste nog een eigen mening.
[/quote]




en ik heb geen eigen mening? zoals ik al vaker heb aangegeven :"Ik heb niks met Bas Boon te maken". Geen afspraken over posten geen gebel en kijk ff op MF. Ik ben van GG en kruip in niemands kont (iig niet hier).
Glibberig en hinderlijk ? dan zet je me toch op ignore! kneus

Thebadguy
18-04-2010, 22:26
Je bent zo slim dat je niet eens weet te qouten. :fp:

Ben je interieurverzorger bij die bank ? Moet ook gebeuren h op zo een bank :thup:

Ik voel me ook niet beter dan anderen ik geef gewoon ongezouten mijn mening hier..

Daarnaast zit ik hier niet om vrienden te maken.



fedor = BAAS . ALLISTAIR IS BREED EN BAS IS ZIELIG

PIJPERT lol

micha
18-04-2010, 22:26
[quote=Marquis;906800]Je bent zo slim dat je niet eens weet te qouten. :fp:


nieuwe sig?

uit eigen werk?

Dave72
18-04-2010, 22:29
Je geeft af op bb, die tigggg x meer heeft betekend voor de vechtsport dan jij, die beste vechters onder zijn hoede heeft, en je kan alleen maar zeiken op wat hij schrijft ipv wat hij voor de vechtsport betekend.

Boeiend zo'n mening van een nitswit

spen
18-04-2010, 22:33
Ik blijf me er verder wel keer op keer over verbazen dat mensen zoals Micha geen enkele gelegenheid ongebruikt laten om te laten zien hoe diep ze in de kont van een ander kunnen kruipen. Zulk glibberig gedrag vind ik persoonlijk nog veel hindelijker dan het onvolwassen en domme gedrag van BB, die heeft tenminste nog een eigen mening.





en ik heb geen eigen mening? zoals ik al vaker heb aangegeven :"Ik heb niks met Bas Boon te maken". Geen afspraken over posten geen gebel en kijk ff op MF. Ik ben van GG en kruip in niemands kont (iig niet hier).
Glibberig en hinderlijk ? dan zet je me toch op ignore! kneus[/quote]


dus je wilt beweren dat je het niet fijn vindt in het donkere holletje te kruipen van alles wat met GG te maken heeft?

Marquis
18-04-2010, 22:34
Je geeft af op bb, die tigggg x meer heeft betekend voor de vechtsport dan jij, die beste vechters onder zijn hoede heeft, en je kan alleen maar zeiken op wat hij schrijft ipv wat hij voor de vechtsport betekend.

Boeiend zo'n mening van een nitswit


Hey slimmerd heb je problemen met lezen ?

Ik gaf net aan dat ik dit een goede topic is van BB.

Heb je even achter je oren gekrabbeld en ingezien dat je toch niet zo
slim uit de hoek kwam dat je nu met bovenstaande dooddoener aan komt zetten ?

Ahhhh zo schattig :thup:

Wel lief van je hoor om het op te nemen voor BB. Volgens mij is BB prima in staat om zich zelf te verdedigen hier indien nodig. En volgens mij vind hij het helemaal niets als er mannen in zijn hol kruipen.

Dus beste Dave kruip jij er is heel snel uit :lol:

Petrosyan188
18-04-2010, 22:36
dave=basboon....

spen
18-04-2010, 22:39
dave=basboon....

intellect van de twee komt wel erg overeen ja. of moet ik zeggen gebrek aan?

Dave72
18-04-2010, 22:58
Omdat ik vind dat bas meer betekend heeft dan de meeste hier op het forum (feitelijk te bewijzen) denken jullie dat ik bas zelf ben.
Hoe dom moet je dan zijn.

Marquis
18-04-2010, 22:59
dave=basboon....


Nee onze Dave komt uit Eindhoven.. en begint meestal met ;

Ik lees al een tijdje mee hier en uhh bla bla bla

Marquis
18-04-2010, 23:00
Omdat ik vind dat bas meer betekend heeft dan de meeste hier op het forum (feitelijk te bewijzen) denken jullie dat ik bas zelf ben.
Hoe dom moet je dan zijn.


Fijn voor jou dat jij dat denkt van BB.. vraag is of het ons intereseert wat jij denkt Davie ?

spen
18-04-2010, 23:01
Omdat ik vind dat bas meer betekend heeft dan de meeste hier op het forum (feitelijk te bewijzen) denken jullie dat ik bas zelf ben.
Hoe dom moet je dan zijn.


nee omdat je net zo slap uit je nek ouwehoerd davyboy

Petrosyan188
18-04-2010, 23:08
Nee onze Dave komt uit Eindhoven.. en begint meestal met ;

Ik lees al een tijdje mee hier en uhh bla bla bla

dan schaam ik me diep dat ik in dezelfde stad woon als die baskontenlikker

blackadder
18-04-2010, 23:14
:fp:
God damn...

iconian
18-04-2010, 23:27
ontopic: alistair moet nu maar beter winnen, neerlands eer rust nu bij hem

kan na al dit gepraat niet wachten om weer een paar KO's uitgedeeld te zien worden op amerikaanse bodem

micha
18-04-2010, 23:27
idd

ongelooflijk wat een stel mafkezen die op het grootste forum van nederland onze eigen toppers gaat lopen afzeiken. ik kan er gewoon echt niet bij. Grijp de kans aan om iets aanvullends te doen. Maar nee we gaan lekker mensen afzeiken die echt iets betekenen in de wereld waar we allemaal iedere dag naar kijken en volgen.
Mensen die de moeite nemen op iets mee te delen of hun mening te geven. Wat is een forum zonder dat daar wordt gereageerd door mensen uit de sport?

Dave72
18-04-2010, 23:29
dan schaam ik me diep dat ik in dezelfde stad woon als die baskontenlikker

Zeg even waar je traint in eindhoven

micha
18-04-2010, 23:30
nikko sports op de geldropseweg is iedereen welkom

stelletje pannekoeken

spen
18-04-2010, 23:33
dan schaam ik me diep dat ik in dezelfde stad woon als die baskontenlikker

Zeg even waar je traint in eindhoven

begin je weer met je in-de-ring-staan-de-doeners-stoerdoenerij?

edit: en leer nou eens quoten bankbediende

Marquis
18-04-2010, 23:34
Zo schattig we hebben een setje hier op MF.

Dave & Micha :thup:


Ik wens jullie veel geluk en veel liefde toe in de toekomst samen.

Love & Peace

Marquis
18-04-2010, 23:35
begin je weer met je in-de-ring-staan-de-doeners-stoerdoenerij?



Hahahahahahahaha

iconian
18-04-2010, 23:39
teveel mensen posten hier enkel om anderen te irriteren, te praten over mma alleen is kennelijk niet genoeg voor hun, of ze vinden mma helemaal niet zo interessant, en vinden hun eigen geruzie veel leuker en komen hier ook alleen daarvoor.

ze schrikken mma fans die hier komen om over hun sport te praten alleen maar af, een postlimiet voor dat soort mensen van max 2 per dag is dan ook een uitkomst

blackadder
18-04-2010, 23:45
teveel mensen posten hier enkel om anderen te irriteren, te praten over mma alleen is kennelijk niet genoeg voor hun, of ze vinden mma helemaal niet zo interessant, en vinden hun eigen geruzie veel leuker en komen hier ook alleen daarvoor.
Amen.

spen
18-04-2010, 23:57
teveel mensen posten hier enkel om anderen te irriteren, te praten over mma alleen is kennelijk niet genoeg voor hun, of ze vinden mma helemaal niet zo interessant, en vinden hun eigen geruzie veel leuker en komen hier ook alleen daarvoor.

ze schrikken mma fans die hier komen om over hun sport te praten alleen maar af, een postlimiet voor dat soort mensen van max 2 per dag is dan ook een uitkomst

Dat irriteert me ook wel aan Bas idd

Marquis
19-04-2010, 00:00
teveel mensen posten hier enkel om anderen te irriteren, te praten over mma alleen is kennelijk niet genoeg voor hun, of ze vinden mma helemaal niet zo interessant, en vinden hun eigen geruzie veel leuker en komen hier ook alleen daarvoor.

ze schrikken mma fans die hier komen om over hun sport te praten alleen maar af, een postlimiet voor dat soort mensen van max 2 per dag is dan ook een uitkomst


Topic is nou niet echt gemaakt om het gezellig te maken hier.. er word een hoop af gegeven aan het management van Fedor.

De toon maakt de muziek :)

mokumnised
19-04-2010, 02:14
met een hbo opleiding

Dan zou ik je poen snel even terugvragen, je komt niet echt bijdehand over.


dan zet je me toch op ignore! kneus

Zo zo Micha... Spierballentaal, kneus, pannekoeken.
En waar baseer je dat op Micha? wat je daar allemaal roept.

Wat ik over jou schrijf in mijn vorige post beste Micha is namelijk uitstekend te onderbouwen. Het enige wat je hoeft te doen is je postgeschiedenis in te duiken waar zo langzamerhand honderden zo niet duizenden posts te vinden zijn waar je achter alles aanglibbert dat met GG te maken heeft. dat bedoel ik ook met het volledig ontbreken van een eigen mening. Je bent gewoon een groupie niets meer niets minder. Jouw opmerking stap ik verder maar overheen als een drol op straat, al heeft die waarschijnlijk meer inhoud dan jij.

michaell
19-04-2010, 02:44
Hoe kan je nu ruzie krijgen met een M-1 medewerker? Volgens iemand anders op dit forum zijn dat allemaal leuke en aardige mensen.
Verder een vreemd verhaal jij werkt voor M-1 neem ik aan of was jij die klokkenluider? Want waarom deze quote van jouw: Ik kreeg later (keurig in mijn PM opgeslagen) een brief met duizend excuses van hem dat hij "niet wist wat hij deed"? Waarom moest hij aan jouw een brief schrijven als hij een stream van de UFC zette op een site waar jullie een heilge oorlog mee hebben? Vreemd verhaal, was je undercover daar samen met die klokkenluider of was jij zelf die rat?
Wow, wat een nieuws zijn er illegale streams te zien en illegale youtube videos op het internet? Nooit geweten man, nou ga het ze maar vertellen. Een heilige oorlog verklaard? Oeps, nu zullen er met al die radicale en maffia van M-1 wel aardig wat gebouwen de lucht in zijn gegaan, wat een toestand, vertel..... Nee Vadim die werkt samen met het grootste rusissche sport forum, maar dan wel met een laster compagne tegen GG, dan ben je professioneel bezig. Die mail heb ik van valetudo.ru gehad over die bedreigingen en wat er over GG werdt gezegd in de media door Vadim.
Couture kreeg 3 miljoen aangeboden , maar ging toch maar voor een paar ton weer bij de ufc vechten, klinkt dit enigsinds vreemd in de oren? Zal wel zoiets zijn geweest net als met Appy en Vadim die met Pride verder wilden en toen 4.1 miljoen dollar aanbieding lieten zitten naar Fedor (waren ze vergeten,kan gebeuren), die ging gewoon voor 450.000 tegen Zulu vechten bij Pride (en ja daar is bewijs van) logisch, omdat de heren Appy en Vadim nog een paar rekeningen bij de Ahoy hadden openstaan! Of misschien had Couture wel een hele goede advocaat en wist hij dat overal waar M-1 een co-promotie aan het doen was de organisaties ter ziele gingen!
Heb je niets meer te doen maar alleen zoveel schrijven?
Ik probeer het kort te houden, omdat het Nederlands niet mijn moedertaal is(((
1.Ruzie kreeg hij, stel deze vraag aan hem dus. Dat is gewoon het feit.
2.Ik weet niet wat de klokkenluider betekent. Ik werk niet meer voor M-1, nee.
3.Hij heeft de klacht bij Zuffa ingediend alsof er op mixfight.ru iets illegaals was terwijl zij zelf op valetudo.ru altijd de illegaal PPV niet alleen streamen maar ook er reclame dmv een grote banner van maken. Is het nu duidelijker? Daarom noem ik dat hypocriet. Je doet iets constant maar probeer anderen (zonder bewijs) van hetzelfde te beschuldigen. Dat ging gewoon over welke site de meest bezocht werd. Niets meer. Net als mixfight.nl vs. fighttalk. Waarom zouden ze anders je briefje publiceren)))
Aan mij heeft ie brief geschreven omdat hij gelijk na het klacht indienen zich niet goed voelde (ik was toen moderator van mixfight.ru en nog steeds de admin van forum.mixfight.ru) en wou sorry zeggen.
4.Die mail heb je van valetudo gehad. Oh ja, die vertellen je vast alleen maar de waarheid))) Kleine slachtoffertjes zeker. Is er een bewijs van bedreigengen?
5. Wat Couture betreft, Waarom ben je zelf zo hypocriet? Je gelooft alle americaanse websites niet (ik kan je van nog veel meer URL's voorzien) maar die valetudo en "bedreigengen door M-1" wel)?
6. Waar is in God's naam de PR-manager van GG gebleven? Zelfmoord gepleegd ofzo?

anoniem gg
19-04-2010, 04:25
dan schaam ik me diep dat ik in dezelfde stad woon als die baskontenlikker

Woon je ook in Pattaya en Dave ook, gezellig, wist ik helemaal niet, kom een keeer mijn ... bekijken mischien vinden jullie het wel een prachtig h.l.t.e.
En moderators hoe zat dat ook alweer met ontopic blijven?

Ik zie niemand reageren op de leugens van jesselaar, die gewoon eerst post dat ik niet op een uitdaging ben ingegaan om daarna doodleuk te zeggen dat ik wel op die uitdaging was ingegaan (nadat ik dat aanhaalde in een reply) maar alleen op K-1 regels om daarna toen ik zei dat hij voor de derde keer de boel verdraaide, omdat ik ook dat niet geschreven had: ik zijn namenlijk: kunnen we niet eerst keer op K-1 regels doen al dat knufffelen als je elkaar niet moet vindt ik maar niks? Deze Jesselaar/Joopie is de zoveelste " aardige" liegende medewerker van het wegzinkende M-1 circus. Hij gaat binnekort mee op "vacantie" met Fedor naar Japan. Vroeger was jesselaar gewoon een fan , leuk ging altijd mee naar Japan naar een aantal pride evenementen, gezellig, hij zat in een bepaalde " handel " dat hij zich dat kon veroorloven. Toen hebben we um drie jaar niet gezien nadat hij enorm gedupeerd was door Appie (investeerde bergen geld in verliezende Ahoy evenementen) werd hij ook deels manager. Daar had hij drie jaar de tijd voor gehad om te studeren waar hij naar toe was geweest! Via het management zou dat geld terug komen, dat er nog enkele wachtende voor Joopie waren wist hij wel van, maar daar had de kersverse "mede manager" natuurlijk geen boodschap aan dat paste niet in zijn straatje!

Ik hoor niemand over 4.1 miljoen die Fedor misloopt (daar is schriftenlijk bewijs van van die aanbieding) omdat Appy en Vadim een rekening nog hadden openstaan in de Ahoy! Verder denk ik dat het belangrijk is om het begin van de post te lezen: dit gaat namelijk over een Russisch forum dat konstant moet " knokken " tegen M-1 in Rusland omdat met M-1 met alle middelen dit forum wil sluiten. Ze kwamen met nieuws en vragen. Ook kun je lezen dat toen ik de afspraak maakte met Vadim (nadat ik Vadim moest bellen) om onze geschillen niet meer over het internet te gooien ik mij hieraan gehouden heb. Kijk Vadim belde omdat hij schade aan het oplopen was door dat russische forum kon men nu ook de andere kant lezen in eigen taal dat Appy en Vadim gewoon oplichters waren. Die berichten hielpen M-1 niet in Rusland en de investeerders nog minder. die gingen vragen bij Vadim wat is dit allemaal? Recentelijk ging Vadim weer rotzooi verkondigen in interviews met de pers, dus kwam ik met een reactie nadat mij die werdt gevraagd door het grootste Russische vechtsportforum.

Ik hoor hier veel over kontekruipers, holletjes, wat mensen wel of niet voor de vechtsport betekenen, voor en tegenstanders van BB.
Marquis en Hans vonden het een goede topic, ik ben blij dat ik daar mensen nmee kan berijken, die inhoudenlijk blijkbaar toch interresse tonen voor deze toch wel heel kwalijke zaak!

blackadder
19-04-2010, 04:28
Uummm..wil je nu wel of niet met Vadim de ring in? Ik ben een beetje de draad kwijtgeraakt.

anoniem gg
19-04-2010, 05:01
Heb je niets meer te doen maar alleen zoveel schrijven?
Ik probeer het kort te houden, omdat het Nederlands niet mijn moedertaal is(((
1.Ruzie kreeg hij, stel deze vraag aan hem dus. Dat is gewoon het feit.
2.Ik weet niet wat de klokkenluider betekent. Ik werk niet meer voor M-1, nee.
3.Hij heeft de klacht bij Zuffa ingediend alsof er op mixfight.ru iets illegaals was terwijl zij zelf op valetudo.ru altijd de illegaal PPV niet alleen streamen maar ook er reclame dmv een grote banner van maken. Is het nu duidelijker? Daarom noem ik dat hypocriet. Je doet iets constant maar probeer anderen (zonder bewijs) van hetzelfde te beschuldigen. Dat ging gewoon over welke site de meest bezocht werd. Niets meer. Net als mixfight.nl vs. fighttalk. Waarom zouden ze anders je briefje publiceren)))
Aan mij heeft ie brief geschreven omdat hij gelijk na het klacht indienen zich niet goed voelde (ik was toen moderator van mixfight.ru en nog steeds de admin van forum.mixfight.ru) en wou sorry zeggen.
4.Die mail heb je van valetudo gehad. Oh ja, die vertellen je vast alleen maar de waarheid))) Kleine slachtoffertjes zeker. Is er een bewijs van bedreigengen?
5. Wat Couture betreft, Waarom ben je zelf zo hypocriet? Je gelooft alle americaanse websites niet (ik kan je van nog veel meer URL's voorzien) maar die valetudo en "bedreigengen door M-1" wel)?
6. Waar is in God's naam de PR-manager van GG gebleven? Zelfmoord gepleegd ofzo?

2 Een klokkenluider is iemand die aan de bel trekt hahahahaha, ok kon het niet laten het is een ander woord voor iemand die iets ondekt wat stil wordt gehouden en het dan bekend maakt door bv de media te gebruiken!
2/3 Michael als jij actief was als moderator op het russische forum van M-1 had je dus een egien belang is het niet zo dat M-1 jouw salaris betaalde? En nu maak je me wel nieuwschierig, je schrijft dat je niet meer voor M-1 werkt? Ontslagen? Kreeg je geen salaris meer? ben je achter de waarheid gekomen?
De wereld is niet eerlijk een klacht indienen en dan hetzelfde doen, niet netjes maar helaas aan de orde van de dag!
4 Wat vale tudo mij te vertellen had heb ik eerst zelf nagekeken, of ga jij mij nu beweren dat Vadim dat niet heeft gezegd daar in de pers? Jij kan Russisch, doe eens research zou ik zo zeggen! ik geef je een tip hoef je niet zo lang te zoeken: SPORT.RU / / Sport – , , , , , , , (http://www.sport.ru)
In nederland was er zeker bewijs van bedreigingen buiten veel peroonlijk bedreigingen een hele tape vol!
5 Ik geloof mijn gezond verstand, als iemand 3 miljoen krijgt aangeboden en hij is free agent in dit geval Couture maar hij slaat die aanbieding af (als die er al is geweest) en Couturre gaat toch weer terug naar zijn oude promotor en gaat vechten waar hij tien keer minder verdiend, zal daar wel een goede reden voor zijn. Zoals ik al vermelde dat klinkt hetzelfde als Fedor die tegen Zulu en Coleman vecht voor 9 ton om dan 4.1 miljoen te laten liggen dat jaar, maar goed daar heb ik een bewijs van die aanbieding en die heb ik persoonlijk aan Appie en Vadim gegeven (en gepost op K-1 Legend site)dus daarom weten we de reden waarom Fedor koos voor 4.1 miljoen minder. Ik weet zeker dat Couture ook een goede reden heeft gehad, niet lang erna was Affliction failiet!
6 Wat bedoel je daarmee Michael een PR manager: dat GG de enige is die altijd verhalen schrijft over GG resultaten? Foto's bewerkt, de pers uitnodigd zoals telegraaf of panorama om mee te gaan naar Japan. SBS6 erbij heeft gehaalt en nu ook duitse TV, een GG website in Japans en Engels, Facebook, Myspace, 44 verschillende vechtsportbalden waar elke maand artiekelen verchijnen en een superteam dat al 10 jaar bij elkaar is, hollywood movies, videospelletjes, ik noem er nu maar een paar op zo uit mijn hoofd! Ik draai de vraag om ik zie M-1 nagenoeg nooit in de door mij genoemde media, doe eens wat aan je PR man! Of zijn jullie te druk met concurentie forums en bedreigingen, want dat lees en hoor ik geregeld over M-1. Zoals de laatste keer in Seattle weer (Appie bedreige daar de promotor weer eens ) en nu weer een bericht uit Rusland van valetudo.ru! Het kost ook veel tijd al die rechtzaken, talloze malen failiet gaan, advocaten, Appie constant in nieuws met bedreigingen, man je zou een PR team nodig hebben alleen al om 24 uur al die negatieve rotzooi te moeten opruimen!

jesselaar
19-04-2010, 05:10
Woon je ook in Pattaya en Dave ook, gezellig, wist ik helemaal niet, kom een keeer mijn ... bekijken mischien vinden jullie het wel een prachtig h.l.t.e.
En moderators hoe zat dat ook alweer met ontopic blijven?

Ik zie niemand reageren op de leugens van jesselaar, die gewoon eerst post dat ik niet op een uitdaging ben ingegaan om daarna doodleuk te zeggen dat ik wel op die uitdaging was ingegaan (nadat ik dat aanhaalde in een reply) maar alleen op K-1 regels om daarna toen ik zei dat hij voor de derde keer de boel verdraaide, omdat ik ook dat niet geschreven had: ik zijn namenlijk: kunnen we niet eerst keer op K-1 regels doen al dat knufffelen als je elkaar niet moet vindt ik maar niks? Deze Jesselaar/Joopie is de zoveelste " aardige" liegende medewerker van het wegzinkende M-1 circus. Hij gaat binnekort mee op "vacantie" met Fedor naar Japan. Vroeger was jesselaar gewoon een fan , leuk ging altijd mee naar Japan naar een aantal pride evenementen, gezellig, hij zat in een bepaalde " handel " dat hij zich dat kon veroorloven. Toen hebben we um drie jaar niet gezien nadat hij enorm gedupeerd was door Appie (investeerde bergen geld in verliezende Ahoy evenementen) werd hij ook deels manager. Daar had hij drie jaar de tijd voor gehad om te studeren waar hij naar toe was geweest! Via het management zou dat geld terug komen, dat er nog enkele wachtende voor Joopie waren wist hij wel van, maar daar had de kersverse "mede manager" natuurlijk geen boodschap aan dat paste niet in zijn straatje!

Ik hoor niemand over 4.1 miljoen die Fedor misloopt (daar is schriftenlijk bewijs van van die aanbieding) omdat Appy en Vadim een rekening nog hadden openstaan in de Ahoy! Verder denk ik dat het belangrijk is om het begin van de post te lezen: dit gaat namelijk over een Russisch forum dat konstant moet " knokken " tegen M-1 in Rusland omdat met M-1 met alle middelen dit forum wil sluiten. Ze kwamen met nieuws en vragen. Ook kun je lezen dat toen ik de afspraak maakte met Vadim (nadat ik Vadim moest bellen) om onze geschillen niet meer over het internet te gooien ik mij hieraan gehouden heb. Kijk Vadim belde omdat hij schade aan het oplopen was door dat russische forum kon men nu ook de andere kant lezen in eigen taal dat Appy en Vadim gewoon oplichters waren. Die berichten hielpen M-1 niet in Rusland en de investeerders nog minder. die gingen vragen bij Vadim wat is dit allemaal? Recentelijk ging Vadim weer rotzooi verkondigen in interviews met de pers, dus kwam ik met een reactie nadat mij die werdt gevraagd door het grootste Russische vechtsportforum.

Ik hoor hier veel over kontekruipers, holletjes, wat mensen wel of niet voor de vechtsport betekenen, voor en tegenstanders van BB.
Marquis en Hans vonden het een goede topic, ik ben blij dat ik daar mensen nmee kan berijken, die inhoudenlijk blijkbaar toch interresse tonen voor deze toch wel heel kwalijke zaak!


het word toch nog gekker ,lol
ik heb nog nooit zo een gek mee gemaakt
DE GROTE NARCIST BASSIE DE CLOWN

Tony
19-04-2010, 09:46
Ok ,mannen...

Vanaf nu ontopic blijven.... Ik heb geen zin om met slotjes te gaan gooien.

Hou deze discussie ontopic en ga alstublieft niet op de man spelen en lopen schelden. Want dan ben ik genoodzaakt infractions uit te delen.

anoniem gg
19-04-2010, 12:51
Michaell is een van de weinige die nog enigsinds ingaat op een aantal punten. Het probleem voor de vele "aardige en vriendelijke" medewerkers van M-1 is dat ze weten dat ik de waarheid schrijf. Veel heeft GG met bewijs naar buitengebracht en ander bewijs omtrent M-1 duistere praktijken is bv op tape te horen, andere contracten staan gewoon op papier en zijn ondertekend. En dan heb je de persoonlijke ervaringen door de jaren heen.

Marquis, Petrosyan, mokumnised, spen om maar altijd dezelfde te noemen die hebben wat met mijn persoonlijkheid, vandaar dat er ook geen fatsoenlijke inhoudelijke reactie komt. Wat ik ook schrijf er komt altijd kritiek in de zin van , Bassie de clown, narcist, dom, stoerdoenerij, nekouwehoere, baskontelikker etc.......
Probeer je er niet teveel aan te ergeren Tony, ze weten niet beter, er is weinigs positiefs in het leven van deze internet warriors en op deze manier hebben ze toch nog de illusie een beetje iemand te zijn die ook wat durft en kan.
Het is ok, laat ze maar, wij bij GG gaan gewoon door en we zien het schip zinken bij M-1. Dat doen ze zelf, vanwege een slecht immago, leugens, bedriegers, oplichters de lijst is eindeloos, we hebben dit zien aankomen bij GG en daarom concentrerren we ons op ons eigen succes, dat neemt niet weg dat de waarheid gezegd mag worden!

Marquis
19-04-2010, 13:00
Hey hou mij is er buiten.

Bromios
19-04-2010, 14:03
Ik heb dit hele topic eens even rustig doorgelezen, en ben tot de conclusie gekomen dat vadim geen rus is maar een eskimo :)

Die kunnen namelijk niet tellen, maar kennen alleen 1 en veel :whistling:.

Reformer
19-04-2010, 15:51
Bullshit. Valetudo.ru is eigendom van iemand die persoonlijke ruzie had met voormalige medewerker van M-1 (ongeveer 4-5 jaar geleden). Daarna heeft die eigenaar heilige oorlog tegen M-1 (en mixfight.ru) verklaard. Wist je misschien niet maar een van zijn mannen heeft zelfs klacht bij Zuffa ingediend dat op mixfight.ru site eenmalig geschreven werd dat op de forum een UFC evenement bekeken werd. Dat noemen we Russen "een rat"/ oftewel hypocriet omdat ze op valetudo.ru altijd BANNER zetten met reclame van illegale stream van elke UFC. Ik kreeg later (keurig in mijn PM opgeslagen) een brief met duizend excuses van hem dat hij "niet wist wat hij deed".
Dat is dus een heel goede forum om samen te werken.
En "hun site bedreigd door M-1"? Heeft iemand daar een bewijs van of is dat hetzelfde als "Fedor's management heeft de Couture partij geweigerd"???
Lees maar dat: Randy Couture Turned Down Three Million From Bodog To Fight Fedor - FightLine.com (http://www.fightline.com/news/2007/1025/randy_couture_306559.shtml)
Couture was degene die geweigerd had.


De eigenaar van Valetudo.ru vroeg me, of ik zijn post wou vertalen van russisch naar nederlands en wou het posten op dit forum, want hij weet dat er een discussie gaande is op dit forum.
En dus hieronder de woorden van de eigenaar van valetudo.ru:


"Ik heb met Michaell maar een keer een gesprek gehad, toen hij zijn moderator-plaats kwijt was op valetudo.
Ik had tegen Michaell gezegd, dat hij niet meer bij moderators kan op valetudo, omdat hij een directe relatie heeft met M1.
Michaell had gezegd, dat hij kan persoonlijk "meehelpen" in het goed maken tussen valetudo.ru en mixfight.ru, ik antwoordde hem, dat zijn aanbod om "mee te helpen" klinkt als een ultimatum.
Later heb ik met Michaell gesprek gehad via Skype, en heb nogmaals herhaald, dat hij van niemand weg moet van forum, maar hij zal geen moderator meer zijn.. hij mag posten het nieuws zoveel hij wilt, maar als een gewone user.
Daar antwoordde Michaell op met een bijbedoeling, dat als valetudo hem gaat betalen, dan is hij niet tegen is om een mma-nieuws te posten op het forum.
Over de rattenheid gesproken dan.
Op dat moment was onze contact verbroken, en heb ik niets meer met Michaell mee te maken gehad.

En betreft bedreigingen:

1. In november voor het event van Strikeforce, bij het office van Infobox, waar tot 2007 was hosting van valetudo (let op! wij zaten er al 2 jaar niet meer daar, maar daar gingen de klachten over ons naar toe.. dit is over de slimmigheid gesproken van de mensen die bij M1 werken) is een klacht ingedient wegens "voorbehoud van rechten op M1 producten".
2. Op mijn naam zijn brieven aangekomen van een of ander Grigorij G. en Dmitrij K. (De laatste is trouwens een forumlid, maar ook een of andere belangrijke persoon bij M1), samen met die brieven was ook een brief van dat ondertekend was door Vadim, waarin hij nadrukkelijk aangaf dat ik moet "de rechten van M" niet schenden.
3. Daarna heb ik een "officile" brief ontvangen vaan een of ander advokatenkantoor, met daarin waarschuwing dat wij worden aangeklaagd.
4. Novemer vorig jaar heb ik een telefoontje ontvangen van een man, die zichzelf heeft voorgesteld (hij heeft zijn voor-en achternaam vermeld) als generaal van SBU (zoiets als de amerikaanse FBI). Hij heeft tegen me gezegd, dat zijn vrienden uit Saint Petersburg hebben hem gevraagd of hij wou even praten met me, en als ik het niet zal begrijpen "met woorden", dan zit ik morgen bij hem in de office.. en overmorgen nog ergens anders! (Met "ergens anders" wordt in dit geval zeker geen 5-sterren hotel bedoeld).
Het gesprek heeft hij beindigd met woorden "gedraag je normaal, anders is het volgende gesprek wordt gehouden in het office van officier van justitie".
Dus in dit geval waren de bedreigingen van elke vorm, van brieven tot bellen op het vaste nummer via de onbekende nummers.
De telefoontjes krijg ik nog steeds, maar in dit geval zijn het geen bedreigingen, maar gewoon kleine "huligans acties".

micha
19-04-2010, 16:33
das lekker dan

Sjaak
19-04-2010, 16:51
Leuk topic, hoog vermakelijksheidsfactor, leest leuk weg

anoniem gg
19-04-2010, 18:06
De eigenaar van Valetudo.ru vroeg me, of ik zijn post wou vertalen van russisch naar nederlands en wou het posten op dit forum, want hij weet dat er een discussie gaande is op dit forum.
En dus hieronder de woorden van de eigenaar van valetudo.ru:


"Ik heb met Michaell maar een keer een gesprek gehad, toen hij zijn moderator-plaats kwijt was op valetudo.
Ik had tegen Michaell gezegd, dat hij niet meer bij moderators kan op valetudo, omdat hij een directe relatie heeft met M1.
Michaell had gezegd, dat hij kan persoonlijk "meehelpen" in het goed maken tussen valetudo.ru en mixfight.ru, ik antwoordde hem, dat zijn aanbod om "mee te helpen" klinkt als een ultimatum.
Later heb ik met Michaell gesprek gehad via Skype, en heb nogmaals herhaald, dat hij van niemand weg moet van forum, maar hij zal geen moderator meer zijn.. hij mag posten het nieuws zoveel hij wilt, maar als een gewone user.
Daar antwoordde Michaell op met een bijbedoeling, dat als valetudo hem gaat betalen, dan is hij niet tegen is om een mma-nieuws te posten op het forum.
Over de rattenheid gesproken dan.
Op dat moment was onze contact verbroken, en heb ik niets meer met Michaell mee te maken gehad.

En betreft bedreigingen:

1. In november voor het event van Strikeforce, bij het office van Infobox, waar tot 2007 was hosting van valetudo (let op! wij zaten er al 2 jaar niet meer daar, maar daar gingen de klachten over ons naar toe.. dit is over de slimmigheid gesproken van de mensen die bij M1 werken) is een klacht ingedient wegens "voorbehoud van rechten op M1 producten".
2. Op mijn naam zijn brieven aangekomen van een of ander Grigorij G. en Dmitrij K. (De laatste is trouwens een forumlid, maar ook een of andere belangrijke persoon bij M1), samen met die brieven was ook een brief van dat ondertekend was door Vadim, waarin hij nadrukkelijk aangaf dat ik moet "de rechten van M" niet schenden.
3. Daarna heb ik een "officile" brief ontvangen vaan een of ander advokatenkantoor, met daarin waarschuwing dat wij worden aangeklaagd.
4. Novemer vorig jaar heb ik een telefoontje ontvangen van een man, die zichzelf heeft voorgesteld (hij heeft zijn voor-en achternaam vermeld) als generaal van SBU (zoiets als de amerikaanse FBI). Hij heeft tegen me gezegd, dat zijn vrienden uit Saint Petersburg hebben hem gevraagd of hij wou even praten met me, en als ik het niet zal begrijpen "met woorden", dan zit ik morgen bij hem in de office.. en overmorgen nog ergens anders! (Met "ergens anders" wordt in dit geval zeker geen 5-sterren hotel bedoeld).
Het gesprek heeft hij beindigd met woorden "gedraag je normaal, anders is het volgende gesprek wordt gehouden in het office van officier van justitie".
Dus in dit geval waren de bedreigingen van elke vorm, van brieven tot bellen op het vaste nummer via de onbekende nummers.
De telefoontjes krijg ik nog steeds, maar in dit geval zijn het geen bedreigingen, maar gewoon kleine "huligans acties".

Eens kijken hoe heet die criminele organisatie ook alweer die begint met een M die veel met duistere praktijken bezig is?

1 afpersing en leugens: Fedor laat 4.1 miljoen zitten voor de ahoy schuld van Vadim en Appy, om er maar eentje op te noemen.
2 witwassen: Dream kampioen Mousasi die officieel voor $ 2000.- vecht by strikeforce voor een tietel en natuurlijk wordt voorgelogen in de beruchte UFC aanbieding, Appy E kon zich niet meer herinneren met wie die daar had gesproken bij de UFC.
3 opdracht geven tot moord: Appy E caught on tape
4 bedreigingen: recentelijk nog de M-1 promotor van Seattle en zie hierboven
5 red devil russia (vadim) gym in nieuws voor omkatten auto's en bomaanslag
6 oplichting: Ernesto Hoost voor dubbele laten vechten in Ahoy maar oorspronkelijk maar de helft betalen. Dus zogenaamde partners 50% meer laten betalen, appy samen met een ander zakenvriendje wiens naam ook begint met een M! Niet nakomen van afspraken en getekende overeenkomsten.
7 drugs, Appy E gebruike en jesselaar zo kan ik een heel boek vol schrijven........................

het gerucht gaat dat de echte man achter M-1 Sergey Matvienko zoon van govenor van St petersburg Valetina Matvienko is, deze man is voor bakken geld het schip in gegaan en krijgt nu eindelijk de waarheid te horen en daardoor zal de geldkraan snel dicht gaan. Zoiets als Pride Yakuza schandaal met Fuji Tv en zo herhaalt zich de geschiedenis.
Vadim heeft zijn aandeel in M-1 moeten opgeven vanwege een enorme persoonlijke schuld.

Ach zo kan ik nog wel even doorgaan, zoals jullie kunnen lezen is het schip al half gezonken.

Als klap op de vuurpijl is Appy aan het vechten voor zijn leven in het ziekenhuis vanwege een ernstige hersenzieke (beterschap, je bent een etter maar dat gun ik niemand), Vadim is alzwaar aan de alchol volgens vele Rusissche getuige (kan ik zelf niet bevestigen), die is dus zijn schuld aan het verdrinken. En Fedor is heel erg het geloof aan het beoefenen en heeft het licht gezien, die vecht maximaal misschien nog een of twee keer om zijn contract te volbrengen en zal dan zich nog meer bezighouden met geloof!
Wat over blijft is nog wat zwervend "aardig en vriendelijk M-1 personeel" maar volgens de laatste berichten hoort zelfs Michaell ook niet meer tot die catagorie!

Als ze gewoon samen hadden gewerkt met mensen die hier al heel lang mee bezig waren GG/UFC/K-1 dan had dit allemaal niet hoeven te gebeuren. We hadden met zijn allen een enorm kasteel kunnen bouwen. Helaas konden Appy en Vadim dat niet begrijpen en wilden alleen op de hoogste berg zitten vooral ten kosten van anderen vele gingen failliet en verloren bergen met geld, tja dan val je vroeg of laat heel hard naar beneden!

Love and Peace

Harrie Nak
19-04-2010, 18:10
Eens kijken hoe heet die criminele organisatie ook alweer die begint met een M die veel met duistere praktijken bezig is?

1 afpersing en leugens: Fedor laat 4.1 miljoen zitten voor de ahoy schuld van Vadim en Appy, om er maar eentje op te noemen.
2 witwassen: Dream kampioen Mousasi die officieel voor $ 2000.- vecht by strikeforce voor een tietel en natuurlijk wordt voorgelogen in de beruchte UFC aanbieding, Appy E kon zich niet meer herinneren met wie die daar had gesproken.
3 opdracht geven tot moord: Appy E caught on tape
4 bedreigingen: recentelijk nog de M-1 promotor van Seattle en zie hierboven
5 red devil russia (vadim) gym in nieuws voor omkatten auto's en bomaanslag
6 oplichting: Ernesto Hoost voor dubbele laten vechten in Ahoy maar oorspronkelijk maar de helft betalen. Dus zogenaamde partners 50% meer laten betalen, appy samen met een ander zakenvriendje wiens naam ook begint met een M! Niet nakomen van afspraken en getekende overeenkomsten.
7 drugs, Appy E gebuike en jesselaar zo kan ik een heel boek vol schrijven........................

het gerucht gaat dat de echte man achter M-1 Sergey Matvienko zoon van govenor van St petersburg Valetina Matvienko is, deze man is voor bakken geld het schip in gegaan en krijgt nu eindelijk de waarheid te horen en daardoor zal de geldkraan snel dicht gaan. Zoiets als Pride Yakuza schandaal met Fuji Tv en zo herhaalt zich de geschiedenis.
Vadim heeft zijn aandeel in M-1 moeten opgeven vanwege een enorme persoonlijke schuld.

Ach zo kan ik nog wel even doorgaan, zoals jullie kunnen lezen is het schip al half gezonken.

Als klap op de vuurpijl is Appy aan het vechten voor zijn leven in het ziekenhuis vanwege een ernstige hersenzieke (beterschap, je bent een etter maar dat gun ik niemand), Vadim is alcholist volgens vele Rusische getuige (kan ik zelf niet bevestigen), die is dus zijn schuld aan het verdrinken. En Fedor is heel erg het geloof aan het beoefenen en heeft het licht gezien, die vecht maximaal misschien nog een of twee keer om zijn contract te volbrengen en zal dan zich nog meer bezighouden met geloof!
Wat over blijft is nog wat zwervend "aardig en vriendelijk M-1 personeel" maar volgens de laatste berichten hoort zelfs Michaell ook niet meer tot die catagorie!

Als ze gewoon samen hadden gewerkt met mensen die hier al heel lang mee bezig waren GG/UFC/K-1 dan had dit allemaal niet hoeven te gebeuren. We hadden met zijn alle een enorm kasteel kunnen bouwen. Helaas konden Appy en Vadim dat niet begrijpen en wilden alleen op de hoogste berg zitten vooral ten kosten van anderen vele gingen failliet en verloren bergen met geld, tja dan val je vroeg of laat heel hard naar beneden!

Love and PeaceKudo's voor deze uiteenzetting!

Harrie Nak
19-04-2010, 18:50
Oh en Bas, Sergei Matvienko lijkt (http://www.sherdog.net/forums/f61/vadims-m1-partner-sergei-matvienko-1193222/) nog genoeg geld over te hebben!

http://www.youtube.com/watch?v=DLRcZnrcQ6w

anoniem gg
19-04-2010, 19:14
Oh en Bas, Sergei Matvienko lijkt (http://www.sherdog.net/forums/f61/vadims-m1-partner-sergei-matvienko-1193222/) nog genoeg geld over te hebben!

http://www.youtube.com/watch?v=DLRcZnrcQ6w

Fuji Tv had en heeft nog steeds bergen geld, maar toen het yakuza verhaal kwam trokken ze de stekker eruit bij Pride! We zullen zien wat vader governor of St Petersburg ervan vindt dat zijn zoon omgaat met dit soort figuren en hoe die figuren constant in de pers komen. En niet te vergeten hoe al die beloftes bergen geld kosten en de kosten alleen maar meer worden!

We zullen zien!

marrilia
19-04-2010, 19:19
heerlijk..kom thuis van een dag werk ,bakkie koffie erbij,laptop aan en mixfight checken.

en even ontspannen met een onderwereldverhaal,of is het toch meer een whodunnit?

een ding is zeker:de pot verwijt de ketel......:whistling:

goro
19-04-2010, 19:26
7 drugs, Appy E gebruike en jesselaar zo kan ik een heel boek vol schrijven........................


Love and Peace
Is dat Jessy Gibs?

Guile
19-04-2010, 20:29
:fp:
God damn...

Idd, wat een topic weer. Bepaalde figuren vuren op alles wat BB post of op wat met GG te maken heeft. In plaats van dat je blij bent dat BB hier komt posten en eens een kijk geeft in wat andere zaken. Beter iedereen die BB of GG enigszins positief benadert een groupie noemen of erger.
Daarnaast, als je het nodig acht om mensen te beledigen op een MMA forum dan kun je de vraag verwachten of het niet op een andere manier kan worden opgelost. Daar draait dit topic toch ook om? Maar ja achter de comp. is zo makkelijk als forum warrior :D

Fightfan
19-04-2010, 20:29
Wanneer wordt er een film van gemaakt?

cholitzu
19-04-2010, 20:54
Is dat Jessy Gibs?


Echt niet.

Marquis
19-04-2010, 21:12
Idd, wat een topic weer. Bepaalde figuren vuren op alles wat BB post of op wat met GG te maken heeft. In plaats van dat je blij bent dat BB hier komt posten en eens een kijk geeft in wat andere zaken. Beter iedereen die BB of GG enigszins positief benadert een groupie noemen of erger.
Daarnaast, als je het nodig acht om mensen te beledigen op een MMA forum dan kun je de vraag verwachten of het niet op een andere manier kan worden opgelost. Daar draait dit topic toch ook om? Maar ja achter de comp. is zo makkelijk als forum warrior :D


Wat maakt het van jou een anti-forum warrior ? :sleep1:

Voor alles heb je een oplossing en daar heb jij zeker gelijk in ..zelfs jij kan opgelost worden :thup:

Marquis
19-04-2010, 21:14
Eens kijken hoe heet die criminele organisatie ook alweer die begint met een M die veel met duistere praktijken bezig is?

1 afpersing en leugens: Fedor laat 4.1 miljoen zitten voor de ahoy schuld van Vadim en Appy, om er maar eentje op te noemen.
2 witwassen: Dream kampioen Mousasi die officieel voor $ 2000.- vecht by strikeforce voor een tietel en natuurlijk wordt voorgelogen in de beruchte UFC aanbieding, Appy E kon zich niet meer herinneren met wie die daar had gesproken bij de UFC.
3 opdracht geven tot moord: Appy E caught on tape
4 bedreigingen: recentelijk nog de M-1 promotor van Seattle en zie hierboven
5 red devil russia (vadim) gym in nieuws voor omkatten auto's en bomaanslag
6 oplichting: Ernesto Hoost voor dubbele laten vechten in Ahoy maar oorspronkelijk maar de helft betalen. Dus zogenaamde partners 50% meer laten betalen, appy samen met een ander zakenvriendje wiens naam ook begint met een M! Niet nakomen van afspraken en getekende overeenkomsten.
7 drugs, Appy E gebruike en jesselaar zo kan ik een heel boek vol schrijven........................

het gerucht gaat dat de echte man achter M-1 Sergey Matvienko zoon van govenor van St petersburg Valetina Matvienko is, deze man is voor bakken geld het schip in gegaan en krijgt nu eindelijk de waarheid te horen en daardoor zal de geldkraan snel dicht gaan. Zoiets als Pride Yakuza schandaal met Fuji Tv en zo herhaalt zich de geschiedenis.
Vadim heeft zijn aandeel in M-1 moeten opgeven vanwege een enorme persoonlijke schuld.

Ach zo kan ik nog wel even doorgaan, zoals jullie kunnen lezen is het schip al half gezonken.

Als klap op de vuurpijl is Appy aan het vechten voor zijn leven in het ziekenhuis vanwege een ernstige hersenzieke (beterschap, je bent een etter maar dat gun ik niemand), Vadim is alzwaar aan de alchol volgens vele Rusissche getuige (kan ik zelf niet bevestigen), die is dus zijn schuld aan het verdrinken. En Fedor is heel erg het geloof aan het beoefenen en heeft het licht gezien, die vecht maximaal misschien nog een of twee keer om zijn contract te volbrengen en zal dan zich nog meer bezighouden met geloof!
Wat over blijft is nog wat zwervend "aardig en vriendelijk M-1 personeel" maar volgens de laatste berichten hoort zelfs Michaell ook niet meer tot die catagorie!

Als ze gewoon samen hadden gewerkt met mensen die hier al heel lang mee bezig waren GG/UFC/K-1 dan had dit allemaal niet hoeven te gebeuren. We hadden met zijn allen een enorm kasteel kunnen bouwen. Helaas konden Appy en Vadim dat niet begrijpen en wilden alleen op de hoogste berg zitten vooral ten kosten van anderen vele gingen failliet en verloren bergen met geld, tja dan val je vroeg of laat heel hard naar beneden!

Love and Peace


Thanks voor de info.. ik ben aan het mee schrijven als je het niet erg vind.

:thup:

Harrie Nak
19-04-2010, 21:15
Marquis, effe zonder gekheid, ook jij zal moeten kunnen concluderen dat we het wel mogen waarderen dat Bas hier vaak openheid van zaken geeft. Of alles waar is en of men het er mee eens moet zijn is een tweede (we horen immers maar een kant van de verhalen), maar disussiewaardig is het wel.

Marquis
19-04-2010, 21:23
Harrie mijn reactie was alles behalve sarcastisch.. Bas weet half niet hoe blij ik ben dat ik deze info heb gekregen.Waar MF zich niet voor laat lenen :D

Italian*Berlusconi*
19-04-2010, 21:59
laatste 2 paragrafen zijn wel weer wat aannames bas... even ter info....










;)

micha
19-04-2010, 22:13
dit is echt Hollywood materiaal Bas. Ik voel een film aankomen Reps voor degene die met een goede titel komt.

The MMA Conspiracy.

Finkelstein Lord of the Ring

The Russian Connection

Fyodor
19-04-2010, 22:34
dit is echt Hollywood materiaal Bas. Ik voel een film aankomen Reps voor degene die met een goede titel komt.

The MMA Conspiracy.

Finkelstein Lord of the Ring

The Russian Connection

Totally offtopic, maar hier ook een paar titels:



Once upon a time in M-1
One flew over M-1's nest
Finkelstein's list
Saving Private Fedor (gesponsord door Dana White)
M-1 Confidential

cholitzu
19-04-2010, 22:35
dit is echt Hollywood materiaal Bas. Ik voel een film aankomen Reps voor degene die met een goede titel komt.

The MMA Conspiracy.

Finkelstein Lord of the Ring

The Russian Connection



The Boon Whisperer, ;)

TOON
19-04-2010, 22:36
Ramboon!

Bromios
19-04-2010, 22:45
Pinkelstein :santa: & de gouden Boon

Bromios
19-04-2010, 22:54
Even back on-topic en eigenlijk ook niet:

Ik ken je niet Bas, maar je lijkt me geen vervelende vent, en je doet ook ergens wat goed met Golden Glory, en dat is goed voor de sport.

Maar wat is de winst om een vete met een paar russen op een forum uit te knokken ? Het feit dat zij dat ook doen ?
Mijn moeder zei altijd: als hij van een flat afspringt. spring je er dan achteraan ?
Ik heb zwaar het vermoeden dat dat overal in de vechtsport wel zo is.

Ik vind het een uiterst vermakelijk topic, ik denk ook dat je een goed onderbouwd betoog hebt gehouden waarvan (helaas) een heleboel zal kloppen, maar zie niet goed wat de winst is om het op deze manier uit te knokken.

De ene helft van de mensen hier vindt toch al dat je gelijk hebt, en de andere helft wordt bevestigd in het feit dat ze je een clown vinden. (Mijn advies in deze: laat die finkelstein lekker lullen en geef jamilla een tientje meer in de maand als ze haar mond houd ;).)

Aangezien deze reactie een beetje off-topic is mag het ook via de pm uiteraard.

gr.
Bram

Tony Galento
19-04-2010, 23:04
Ramboon!


Boondock Saint?

micha
19-04-2010, 23:42
Kom op Bas make it happen. titels genoeg

blackadder
20-04-2010, 00:23
dit is echt Hollywood materiaal Bas. Ik voel een film aankomen Reps voor degene die met een goede titel komt.

The MMA Conspiracy.

Finkelstein Lord of the Ring

The Russian Connection
Stargate: M-1
Dirty Fedor: M-1 Force
M1ssion: Impossible
Diary of a MMA addict.

mean machine
20-04-2010, 01:24
Eens kijken hoe heet die criminele organisatie ook alweer die begint met een M die veel met duistere praktijken bezig is?

1 afpersing en leugens: Fedor laat 4.1 miljoen zitten voor de ahoy schuld van Vadim en Appy, om er maar eentje op te noemen.
2 witwassen: Dream kampioen Mousasi die officieel voor $ 2000.- vecht by strikeforce voor een tietel en natuurlijk wordt voorgelogen in de beruchte UFC aanbieding, Appy E kon zich niet meer herinneren met wie die daar had gesproken bij de UFC.
3 opdracht geven tot moord: Appy E caught on tape
4 bedreigingen: recentelijk nog de M-1 promotor van Seattle en zie hierboven
5 red devil russia (vadim) gym in nieuws voor omkatten auto's en bomaanslag
6 oplichting: Ernesto Hoost voor dubbele laten vechten in Ahoy maar oorspronkelijk maar de helft betalen. Dus zogenaamde partners 50% meer laten betalen, appy samen met een ander zakenvriendje wiens naam ook begint met een M! Niet nakomen van afspraken en getekende overeenkomsten.
7 drugs, Appy E gebruike en jesselaar zo kan ik een heel boek vol schrijven........................

het gerucht gaat dat de echte man achter M-1 Sergey Matvienko zoon van govenor van St petersburg Valetina Matvienko is, deze man is voor bakken geld het schip in gegaan en krijgt nu eindelijk de waarheid te horen en daardoor zal de geldkraan snel dicht gaan. Zoiets als Pride Yakuza schandaal met Fuji Tv en zo herhaalt zich de geschiedenis.
Vadim heeft zijn aandeel in M-1 moeten opgeven vanwege een enorme persoonlijke schuld.

Ach zo kan ik nog wel even doorgaan, zoals jullie kunnen lezen is het schip al half gezonken.

Als klap op de vuurpijl is Appy aan het vechten voor zijn leven in het ziekenhuis vanwege een ernstige hersenzieke (beterschap, je bent een etter maar dat gun ik niemand), Vadim is alzwaar aan de alchol volgens vele Rusissche getuige (kan ik zelf niet bevestigen), die is dus zijn schuld aan het verdrinken. En Fedor is heel erg het geloof aan het beoefenen en heeft het licht gezien, die vecht maximaal misschien nog een of twee keer om zijn contract te volbrengen en zal dan zich nog meer bezighouden met geloof!
Wat over blijft is nog wat zwervend "aardig en vriendelijk M-1 personeel" maar volgens de laatste berichten hoort zelfs Michaell ook niet meer tot die catagorie!

Als ze gewoon samen hadden gewerkt met mensen die hier al heel lang mee bezig waren GG/UFC/K-1 dan had dit allemaal niet hoeven te gebeuren. We hadden met zijn allen een enorm kasteel kunnen bouwen. Helaas konden Appy en Vadim dat niet begrijpen en wilden alleen op de hoogste berg zitten vooral ten kosten van anderen vele gingen failliet en verloren bergen met geld, tja dan val je vroeg of laat heel hard naar beneden!

Love and Peace


afpersing ,drugs,moorden ,bomaanslagen ,witwassen wat komt me dat toch bekend voor.
ben je niet in de war met iemand anders ?

michaell
20-04-2010, 01:52
@ basboon, hoewel er redenen zijn, ben ik niet de enige die gaat zeuren en verzinnen om mijn oude werkegever te beledigen. MMA is altijd mijn passie geweest. Helaas, is het bij M-1 opeens gestopt maar ik had er veel van kunnen genieten. Noem me werkloos.
Voor de rest: Vadim heeft nooit officiel Alistair een steroid bully genoemd. Ik denk dat je ook af en toe harde woorden heeft voor sommigen maar dan off the record. Zaken doen is iets anders dan prive spreken. Daarom werd dit stuk text binnen een paar uur weggehaald (het was nooit door Vadim goedgekeurs).

Kijk, nog een academische voorbeeld: op vele website stond onlgangs dat Fedor tegen Antonio Silva wil gaan vechten ALS het met Werdum mislukt. Toen ik dat las, wist ik meteen - bullshit, reporter's foutje of misverstand. En ik had gelijk. Die reporter was in de war met de namen van de voor hem "onbekende Brazilianen"...Helaas werd dat "nieuws" door iemand vertaald en gepost. Maar dat was nooit waar. Hetzelfde geldt voor het onderwerp van deze topic.
En wat PR betreft: het woord "clown" en dergelijke heb ik hier best vaak kunnen lezen en in andere topics die door je gestart werden in het verleden...Toeval?
Mislukte PR is dat ik meerdere malen interviews met Alistair Overeem en Sergey Kharitonov probeerde te maken maar ik werd op een of een andere manier afgewezen. Ruzie maken is niet belangrijk voor mij - ik wou gewoon de vechters bekender maken maar GG is bang voor mixfight.ru.

Slome
20-04-2010, 01:56
bedankt voor de openhartigheid....

michaell
20-04-2010, 02:10
De eigenaar van Valetudo.ru vroeg me, of ik zijn post wou vertalen van russisch naar nederlands en wou het posten op dit forum, want hij weet dat er een discussie gaande is op dit forum.
En dus hieronder de woorden van de eigenaar van valetudo.ru:


"Ik heb met Michaell maar een keer een gesprek gehad, toen hij zijn moderator-plaats kwijt was op valetudo.
Ik had tegen Michaell gezegd, dat hij niet meer bij moderators kan op valetudo, omdat hij een directe relatie heeft met M1.
Michaell had gezegd, dat hij kan persoonlijk "meehelpen" in het goed maken tussen valetudo.ru en mixfight.ru, ik antwoordde hem, dat zijn aanbod om "mee te helpen" klinkt als een ultimatum.
Later heb ik met Michaell gesprek gehad via Skype, en heb nogmaals herhaald, dat hij van niemand weg moet van forum, maar hij zal geen moderator meer zijn.. hij mag posten het nieuws zoveel hij wilt, maar als een gewone user.
Daar antwoordde Michaell op met een bijbedoeling, dat als valetudo hem gaat betalen, dan is hij niet tegen is om een mma-nieuws te posten op het forum.
Over de rattenheid gesproken dan.
Op dat moment was onze contact verbroken, en heb ik niets meer met Michaell mee te maken gehad.
Deze nog))) Het gaat echt te ver hier want hier kan ook een boek geschreven worden hoe de nuttigste (ik had de hoogste reps daar en meer posts dan iemand) moderator (ikke) zijn plaats kwijt was op valetudo zonder enige waarschuwing.
Het woord "ultimatum" - dat heeft Alex NOOIT gezegd. I swear. Zijn reactie in feite: "We kunnen ook goed zonder jullie". Niets meer. Ik wou echt gewoon helpen om de relatie te herstellen hoewel ik een paar dagen daarvoor mijn moderator-plaats kwijtraakte. En dat in Skype. Via PM wou hij NIET reageren.
Over geld betalen - daar schrijf ik in het Engels om onduidelijkheid te voorkomen: I put my mother's health on the line to state that never in my life have I tried to ask for some money from valetudo and Alex will burn in hell for what he said. I've never gotten a cent from valetudo, the only cooperation was my whole free time that was invested in helping valetudo grow. I swear. Our last contact was around the first week of May 2009 when we once talked in Skype. Wow, it's just disgusting for Alex who's 15 years older than me to act like that.

jesselaar
20-04-2010, 02:13
@ basboon, hoewel er redenen zijn, ben ik niet de enige die gaat zeuren en verzinnen om mijn oude werkegever te beledigen. MMA is altijd mijn passie geweest. Helaas, is het bij M-1 opeens gestopt maar ik had er veel van kunnen genieten. Noem me werkloos.
Voor de rest: Vadim heeft nooit officiel Alistair een steroid bully genoemd. Ik denk dat je ook af en toe harde woorden heeft voor sommigen maar dan off the record. Zaken doen is iets anders dan prive spreken. Daarom werd dit stuk text binnen een paar uur weggehaald (het was nooit door Vadim goedgekeurs).

Kijk, nog een academische voorbeeld: op vele website stond onlgangs dat Fedor tegen Antonio Silva wil gaan vechten ALS het met Werdum mislukt. Toen ik dat las, wist ik meteen - bullshit, reporter's foutje of misverstand. En ik had gelijk. Die reporter was in de war met de namen van de voor hem "onbekende Brazilianen"...Helaas werd dat "nieuws" door iemand vertaald en gepost. Maar dat was nooit waar. Hetzelfde geldt voor het onderwerp van deze topic.
En wat PR betreft: het woord "clown" en dergelijke heb ik hier best vaak kunnen lezen en in andere topics die door je gestart werden in het verleden...Toeval?
Mislukte PR is dat ik meerdere malen interviews met Alistair Overeem en Sergey Kharitonov probeerde te maken maar ik werd op een of een andere manier afgewezen. Ruzie maken is niet belangrijk voor mij - ik wou gewoon de vechters bekender maken maar GG is bang voor mixfight.ru.


op al die beschuldigingen is al lang in gegaan in de vorige topic het gaat maar om een ding daar is hij op sherdog wat duidelijker over

het heet valse spelletjes hij is hier al maanden mee bezig .


Further more its rumoured that Lorenzo from the UFC has recently been seen in Russia (some fan recognized him at the airport in Russia), this would be very interesting if this was true!!
It will be very interesting to see if Fedor knows he lost huge opportunities worldwide not to mention Fedor lost $4.100.000 dollars in 2006. Gerard Mousasi is finding himself in a similar position now, Mousasi knows App and Vadim lied to him and its time to change camp and


snap je het nu?

Joop Ubeda
20-04-2010, 02:30
Bepaalde mensen hier voelen zich zo persoonlijk aangevallen als 1 van hun vriendjes worden aangepakt dat ze automatisch een beperkte denkwijze krijgen en de drang hebben om hun toetsenbord te verkrachten. :whistling:


Het valt mij op dat Hans altijd mee lult met BB en wat er dan uit zijn toetsenbord komt naar stront ruikt...

ben ik ff blij dat ik nog een ouderwets toetsenbord heb, en niet zun modern geur verspreidend bord.

joop ubeda:thup:

Mijn mening mensen deal with it !!

(sommige mensen zijn ook geen fan van Marquis ! Dat kan :D )

Dit is trouwens geen aanval op BB trouwens ik vind zijn topic namelijk uiterst vermakelijk in positieve zin.

Joop Ubeda
20-04-2010, 03:07
ik heb dit boek overigens wel in een ruk uit gelezen.

grt joop ubeda.:pimp:

anoniem gg
20-04-2010, 03:58
Even back on-topic en eigenlijk ook niet:

Ik ken je niet Bas, maar je lijkt me geen vervelende vent, en je doet ook ergens wat goed met Golden Glory, en dat is goed voor de sport.

Maar wat is de winst om een vete met een paar russen op een forum uit te knokken ? Het feit dat zij dat ook doen ?
Mijn moeder zei altijd: als hij van een flat afspringt. spring je er dan achteraan ?
Ik heb zwaar het vermoeden dat dat overal in de vechtsport wel zo is.

Ik vind het een uiterst vermakelijk topic, ik denk ook dat je een goed onderbouwd betoog hebt gehouden waarvan (helaas) een heleboel zal kloppen, maar zie niet goed wat de winst is om het op deze manier uit te knokken.

De ene helft van de mensen hier vindt toch al dat je gelijk hebt, en de andere helft wordt bevestigd in het feit dat ze je een clown vinden. (Mijn advies in deze: laat die finkelstein lekker lullen en geef jamilla een tientje meer in de maand als ze haar mond houd ;).)

Aangezien deze reactie een beetje off-topic is mag het ook via de pm uiteraard.

gr.
Bram

De winst izou verdeeld moeten worden tussen GG en M-1 omtrent het management van Fedor, die russen hadden de helft omtrent de inkomsten met Fedor moeten delen met GG die afspraak was gemaakt (GG die zorgde namenlijk voor dat Fedor veel meer ging verdienen en de sprong maakte naar een nieuw management), maar daar moet je wat meer geschiedenis voor kennen. En nee net zoals Pride betrekkingen had tot de yakuza is het niet goed voor de sport maar wel de waarheid.
Deze man Vadim ontwijkt Alistair en beschuldigd hem van zaken die nooit zijn bewezen maar wil wel Fedor laten vechten tegen drie keer steroide veroordeelde Barnett , andere op het forum denken ook dat Vadim zijn verstand heeft verloren: vadim calls alistair overeem steroid bully - Bing (http://www.bing.com/search?q=vadim+calls+alistair+overeem+steroid+bull y&src=IE-SearchBox&FORM=IE8SRC)
Natuurlijk kom ik als Manager op voor GG en dus ook Alistair Overeem. Vadim had gezegd dat we onze geschillen niet meer op het forum zouden uitvechten (die afspraak hield hij zich een tijdje aan), toch kon hij het recentelijk dus niet laten en dus reageer ik op wat hij op het grootste Russische sport site beweerde over een GG vechter.
De winst is: Als M-1 er niet meer is, is er aan de andere kant ook niemand meer die iets verdient, als je weet dat M-1 toch niet deelt en geen afspraken nakomt moet je stappen ondernemen. Omdat deze post ook in Rusland wordt vertaald en gelezen vindt de investeerder en met name governor papa de waarheid helemaal niet leuk. De meeste mensen die legaal biljoenen verdienen blijven weg bij dit soort M praktijken! Als die geld kraan dichtgaat kun je mij geloven is M-1 onderwater, geloof mij het is nog watertrappelen en dan blub blub blub

Joop Ubeda
20-04-2010, 04:16
nou ik ben geen bb aanhanger, hebben zelfs vaak verschil van mening.
maar wat ik bas moet na geven is dat hij vaak met de op hem eigenzinnigen manier, naar buiten komt met meningen die onderbouwd zijn.
dat hij wel eens doordraaft als gg word aangevallen kan ik goed begrijpen.
want ik word zelf ook wel eens op de schop genomen, en dan reageer ik ook nogal heftig.
maar dat heeft meer te maken dat ik en bas mss ook niet tegen onwaarheden kunnen.

grt joop ubeda.

anoniem gg
20-04-2010, 04:55
op al die beschuldigingen is al lang in gegaan in de vorige topic het gaat maar om een ding daar is hij op sherdog wat duidelijker over

het heet valse spelletjes hij is hier al maanden mee bezig .


Further more its rumoured that Lorenzo from the UFC has recently been seen in Russia (some fan recognized him at the airport in Russia), this would be very interesting if this was true!!
It will be very interesting to see if Fedor knows he lost huge opportunities worldwide not to mention Fedor lost $4.100.000 dollars in 2006. Gerard Mousasi is finding himself in a similar position now, Mousasi knows App and Vadim lied to him and its time to change camp and


snap je het nu?

Originally Posted by michaell
@ basboon, hoewel er redenen zijn, ben ik niet de enige die gaat zeuren en verzinnen om mijn oude werkegever te beledigen. MMA is altijd mijn passie geweest. Helaas, is het bij M-1 opeens gestopt maar ik had er veel van kunnen genieten. Noem me werkloos.
Voor de rest: Vadim heeft nooit officiel Alistair een steroid bully genoemd. Ik denk dat je ook af en toe harde woorden heeft voor sommigen maar dan off the record. Zaken doen is iets anders dan prive spreken. Daarom werd dit stuk text binnen een paar uur weggehaald (het was nooit door Vadim goedgekeurs).

Kijk, nog een academische voorbeeld: op vele website stond onlgangs dat Fedor tegen Antonio Silva wil gaan vechten ALS het met Werdum mislukt. Toen ik dat las, wist ik meteen - bullshit, reporter's foutje of misverstand. En ik had gelijk. Die reporter was in de war met de namen van de voor hem "onbekende Brazilianen"...Helaas werd dat "nieuws" door iemand vertaald en gepost. Maar dat was nooit waar. Hetzelfde geldt voor het onderwerp van deze topic.
En wat PR betreft: het woord "clown" en dergelijke heb ik hier best vaak kunnen lezen en in andere topics die door je gestart werden in het verleden...Toeval?
Mislukte PR is dat ik meerdere malen interviews met Alistair Overeem en Sergey Kharitonov probeerde te maken maar ik werd op een of een andere manier afgewezen. Ruzie maken is niet belangrijk voor mij - ik wou gewoon de vechters bekender maken maar GG is bang voor mixfight.ru.

Bas Boon:

Nu wordt het gewoon ronduit zielig????
Vadim heeft Alistair nooit een steroid bully genoemd????????????????????????
Kijk en huiver mensen:
vadim calls alistair overeem steroid bully - Bing (http://www.bing.com/search?q=vadim+calls+alistair+overeem+steroid+bull y&src=IE-SearchBox&FORM=IE8SRC)

Michaell kom nu niet dat al die sites Mr. Vadim verkeerd begrepen hebben en dat ze allemaal een vergissing maakte?

Kijk Vadim was gewoon emotioneel, hij heeft midden in de nacht naar die Tribuna Sport gebeld waar Vadim eerder die dag een interview had gegeven, toen Vadim ondekte dat wat hij had gezegd in de headlines stond moest het worden weggehaalt , maar ja toen was het al overgenomen door tientallen internationale sites (zie links) en had hij zichzelf heel M-1 en Fedor voor lul gezet (mischien had hij teveel gedronken? sommige weten dan niet helemaal precies meer wat ze hebben gezegd, overigens vergeten zo ook heel veel hoor bij M-1, denk maar aan Appy die niet meer wist met wie de had gesproken bij de UFC omtrent Gegard). Niet alleen dat hij zichzelf voor lul zette om in hetzelfde stuk 3 voudig betrapte steroide vechter Barnet als mogelijke tegenstander te noemen voor Fedor ipv Alistair. Vadim wist dat de reactie van GG niet lang zou uitblijven en die kwam dus ook als een enorme lawine!

Michaell kun je even je reden geven waarom je passie bij M-1 in een keer is gestopt? Kun je misschien niet goed zwemmen, zijn de zwemmende "lieve en vriendelijke medewerkers van M-1" minder lief geworden, nu ze aan het verzuipen zijn?
Zaken doen is je afspraken nakomen iets wat bij M-1 wordt vertaald als ikke niet begrijp, ikke niet weet, alles voor mij!
Hoe zou het komen Michael dat ik iemand uit het M-1 kamp geen interviews laat doen met Kharitonov, Alistair of andere GG vechters? Denk eens diep na, denk je echt dat ik op jouw gemanipuleerde PR van M-1 zit te wachten?
Kijk nu even wat volgens jouw per ongeluk gebeurde en waar operhoofd Vadim geen goedkeuring aan had gegeven? Ik zit helemaal niet op foute vertalingen te wachten en al helmaal niet door een M-1 aanhanger (sterker nog lees nu dat je er zelfs werkte, overigens waarom ben je nu werkenloos?), wij bij GG benaderen zelf wel de Russische media zonder imput van M-1. Daarom hebben jullie een pleuris hekel aan bv Valetudo.ru - ‘ои без п€авил (http://www.valetudo.ru) en een aantal andere Russen met wie wij zaken doen, die niet vatbaar zijn voor de dreigementen van M-1!
Stel je voor zeg als ik M-1 iets zou laten doen voor de PR voor GG, krijg je gelijk allemaal verhalen dat mensen in de war zijn, Brazilianen, mensen die dingen verkeerd begrijpen en op schrijven, moet er niet aan denken, reporter's foutjes, misverstanden, het trademerk van M-1!

Jesselaar, je hebt mij maanden niet gehoord over M-1, nu wel, doordat het grote operhoofd van M-1 zijn gefrusteerde waffel voorbij praate en GG belachelijk probeerde te maken. Daarom reageer ik nu, geef mij een post waaruit blijkt dat ik al maanden bezig was?
Ik reageer omdat Vadim zich gewoon voor de zoveelste keer niet aan zijn afspraak kan houden!

blub blub blub

Love and Peace

Joop Ubeda
20-04-2010, 04:57
nou ik ben geen bb aanhanger, hebben zelfs vaak verschil van mening.
maar wat ik bas moet na geven is dat hij vaak met de op hem eigenzinnigen manier, naar buiten komt met meningen die onderbouwd zijn.
dat hij wel eens doordraaft als gg word aangevallen kan ik goed begrijpen.
want ik word zelf ook wel eens op de schop genomen, en dan reageer ik ook nogal heftig.
maar dat heeft meer te maken dat ik en bas mss ook niet tegen onwaarheden kunnen.

grt joop ubeda.

(maar ik ben ook zeker geen vriend van bas) maar heb wel respect voor zijn lange nek.:pimp:

jesselaar
20-04-2010, 05:14
Originally Posted by michaell
@ basboon, hoewel er redenen zijn, ben ik niet de enige die gaat zeuren en verzinnen om mijn oude werkegever te beledigen. MMA is altijd mijn passie geweest. Helaas, is het bij M-1 opeens gestopt maar ik had er veel van kunnen genieten. Noem me werkloos.
Voor de rest: Vadim heeft nooit officiel Alistair een steroid bully genoemd. Ik denk dat je ook af en toe harde woorden heeft voor sommigen maar dan off the record. Zaken doen is iets anders dan prive spreken. Daarom werd dit stuk text binnen een paar uur weggehaald (het was nooit door Vadim goedgekeurs).

Kijk, nog een academische voorbeeld: op vele website stond onlgangs dat Fedor tegen Antonio Silva wil gaan vechten ALS het met Werdum mislukt. Toen ik dat las, wist ik meteen - bullshit, reporter's foutje of misverstand. En ik had gelijk. Die reporter was in de war met de namen van de voor hem "onbekende Brazilianen"...Helaas werd dat "nieuws" door iemand vertaald en gepost. Maar dat was nooit waar. Hetzelfde geldt voor het onderwerp van deze topic.
En wat PR betreft: het woord "clown" en dergelijke heb ik hier best vaak kunnen lezen en in andere topics die door je gestart werden in het verleden...Toeval?
Mislukte PR is dat ik meerdere malen interviews met Alistair Overeem en Sergey Kharitonov probeerde te maken maar ik werd op een of een andere manier afgewezen. Ruzie maken is niet belangrijk voor mij - ik wou gewoon de vechters bekender maken maar GG is bang voor mixfight.ru.

Bas Boon:

Nu wordt het gewoon ronduit zielig????
Vadim heeft Alistair nooit een steroid bully genoemd????????????????????????
Kijk en huiver mensen:
vadim calls alistair overeem steroid bully - Bing (http://www.bing.com/search?q=vadim+calls+alistair+overeem+steroid+bull y&src=IE-SearchBox&FORM=IE8SRC)

Michaell kom nu niet dat al die sites Mr. Vadim verkeerd begrepen hebben en dat ze allemaal een vergissing maakte?

Kijk Vadim was gewoon emotioneel, hij heeft midden in de nacht naar die Tribuna Sport gebeld waar Vadim eerder die dag een interview had gegeven, toen Vadim ondekte dat wat hij had gezegd in de headlines stond moest het worden weggehaalt , maar ja toen was het al overgenomen door tientallen internationale sites (zie links) en had hij zichzelf heel M-1 en Fedor voor lul gezet (mischien had hij teveel gedronken? sommige weten dan niet helemaal precies meer wat ze hebben gezegd, overigens vergeten zo ook heel veel hoor bij M-1, denk maar aan Appy die niet meer wist met wie de had gesproken bij de UFC omtrent Gegard). Niet alleen dat hij zichzelf voor lul zette om in hetzelfde stuk 3 voudig betrapte steroide vechter Barnet als mogelijke tegenstander te noemen voor Fedor ipv Alistair. Vadim wist dat de reactie van GG niet lang zou uitblijven en die kwam dus ook als een enorme lawine!

Michaell kun je even je reden geven waarom je passie bij M-1 in een keer is gestopt? Kun je misschien niet goed zwemmen, zijn de zwemmende "lieve en vriendelijke medewerkers van M-1" minder lief geworden, nu ze aan het verzuipen zijn?
Zaken doen is je afspraken nakomen iets wat bij M-1 wordt vertaald als ikke niet begrijp, ikke niet weet, alles voor mij!
Hoe zou het komen Michael dat ik iemand uit het M-1 kamp geen interviews laat doen met Kharitonov, Alistair of andere GG vechters? Denk eens diep na, denk je echt dat ik op jouw gemanipuleerde PR van M-1 zit te wachten?
Kijk nu even wat volgens jouw per ongeluk gebeurde en waar operhoofd Vadim geen goedkeuring aan had gegeven? Ik zit helemaal niet op foute vertalingen te wachten en al helmaal niet door een M-1 aanhanger (sterker nog lees nu dat je er zelfs werkte, overigens waarom ben je nu werkenloos?), wij bij GG benaderen zelf wel de Russische media zonder imput van M-1. Daarom hebben jullie een pleuris hekel aan bv Valetudo.ru - Бои без правил (http://www.valetudo.ru) en een aantal andere Russen met wie wij zaken doen, die niet vatbaar zijn voor de dreigementen van M-1!
Stel je voor zeg als ik M-1 iets zou laten doen voor de PR voor GG, krijg je gelijk allemaal verhalen dat mensen in de war zijn, Brazilianen, mensen die dingen verkeerd begrijpen en op schrijven, moet er niet aan denken, reporter's foutjes, misverstanden, het trademerk van M-1!

Jesselaar, je hebt mij maanden niet gehoord over M-1, nu wel, doordat het grote operhoofd van M-1 zijn gefrusteerde waffel voorbij praate en GG belachelijk probeerde te maken. Daarom reageer ik nu, geef mij een post waaruit blijkt dat ik al maanden bezig was?
Ik reageer omdat Vadim zich gewoon voor de zoveelste keer niet aan zijn afspraak kan houden!

blub blub blub

Love and Peace


@bas maakt mij niet uit bassie ik heb weer van je genoten
ik denk dat ik ook op typles ga want ik heb het gevoel dat ik er net zo lang over doe met mn korte berichtjes als jij (je zal maar zoveel tijd over hebben)ik ben blij dat we zulke goeie "kijkcijfers" hebben als al die mensen nou straks een kaartje bijj gg of m1 halen hebben we er toch nog wat mee bereikt
laterssssssss plonsssssssssssssssssssssssssss

Slome
20-04-2010, 05:32
ik heb thuis nog een M-1 t-shirt, staat me goed. maar of ik die nog in't openbaar aantrek...denk dat ik er maar in ga slapen....

BJJCORE
20-04-2010, 08:41
Dit is echt perfect leesvoer voor in de vroege ochtend :-) wat een rattengate maarja teminste leuk om te lezen

micha
20-04-2010, 09:17
@ basboon, hoewel er redenen zijn, ben ik niet de enige die gaat zeuren en verzinnen om mijn oude werkegever te beledigen. MMA is altijd mijn passie geweest. Helaas, is het bij M-1 opeens gestopt maar ik had er veel van kunnen genieten. Noem me werkloos.
Voor de rest: Vadim heeft nooit officiel Alistair een steroid bully genoemd. Ik denk dat je ook af en toe harde woorden heeft voor sommigen maar dan off the record. Zaken doen is iets anders dan prive spreken. Daarom werd dit stuk text binnen een paar uur weggehaald (het was nooit door Vadim goedgekeurs).

Kijk, nog een academische voorbeeld: op vele website stond onlgangs dat Fedor tegen Antonio Silva wil gaan vechten ALS het met Werdum mislukt. Toen ik dat las, wist ik meteen - bullshit, reporter's foutje of misverstand. En ik had gelijk. Die reporter was in de war met de namen van de voor hem "onbekende Brazilianen"...Helaas werd dat "nieuws" door iemand vertaald en gepost. Maar dat was nooit waar. Hetzelfde geldt voor het onderwerp van deze topic.
En wat PR betreft: het woord "clown" en dergelijke heb ik hier best vaak kunnen lezen en in andere topics die door je gestart werden in het verleden...Toeval?
Mislukte PR is dat ik meerdere malen interviews met Alistair Overeem en Sergey Kharitonov probeerde te maken maar ik werd op een of een andere manier afgewezen. Ruzie maken is niet belangrijk voor mij - ik wou gewoon de vechters bekender maken maar GG is bang voor mixfight.ru.





klopt je wou Sergei Kharitonov interviewen en ik heb dat aan hem gevraagd en hij vroeg voor wat het is was. Hij had er geen zin in.
Bas zei toen dat je de vragen naar hem kon doorsturen maar dat heb ik nooit aan je door gegeven omdat ik begreep dat je het telefonisch wou.
Waarom zou iemand meewerken aan een interview als je bij voorbaat weet dat mensen het niet goed met jou of je team voorhebben.

anoniem gg
20-04-2010, 10:50
klopt je wou Sergei Kharitonov interviewen en ik heb dat aan hem gevraagd en hij vroeg voor wat het is was. Hij had er geen zin in.
Bas zei toen dat je de vragen naar hem kon doorsturen maar dat heb ik nooit aan je door gegeven omdat ik begreep dat je het telefonisch wou.
Waarom zou iemand meewerken aan een interview als je bij voorbaat weet dat mensen het niet goed met jou of je team voorhebben.

Snap je nu waarom ik wilde dat men mij schriftelijk de vragen mailde? Zo heb ik altijd een bewijs en inzage wat er echt is gezegd! Maar dat wilde men niet, zou je je af kunnen gaan vragen waarom?

Blackadder: M1ssion imppossible vindt ik wel een goeie tietel voor eventuele verfilming, ga ik serieus over nadenken!

ondiep
20-04-2010, 12:52
Mooi topic was er wel ff zoet mee, thx voor alle info! voor de mensen die niks toe te voegen hebben los van beledegingen GET A LIFE :twak:

jesselaar
20-04-2010, 14:29
Snap je nu waarom ik wilde dat men mij schriftelijk de vragen mailde? Zo heb ik altijd een bewijs en inzage wat er echt is gezegd! Maar dat wilde men niet, zou je je af kunnen gaan vragen waarom?

Blackadder: M1ssion imppossible vindt ik wel een goeie tietel voor eventuele verfilming, ga ik serieus over nadenken!


bassie en adriaan" en de gemene russen" dat is mischien een leuke titel voor je nieuwe film ,ik geloof er in bas en je mag zoveel fantaseren als je wil en dat kan je heel goed (en lang typen natuurlijk)
plonsssss

Sendur
20-04-2010, 14:40
bassie en adriaan" en de gemene russen" dat is mischien een leuke titel voor je nieuwe film ,ik geloof er in bas en je mag zoveel fantaseren als je wil en dat kan je heel goed (en lang typen natuurlijk)
plonsssss


hahahaha :thup:

Sendur
20-04-2010, 14:41
Appy en the wing chun assassin.

Marquis
20-04-2010, 14:53
Mooi topic was er wel ff zoet mee, thx voor alle info! voor de mensen die niks toe te voegen hebben los van beledegingen GET A LIFE :twak:


Ik ben blij dat jij wat wist toe te voegen hier.

Wat een prachtig leven heb jij ook h :sleep1:

sterrenkijker
20-04-2010, 15:05
wtf is dit zeg? zoek een kroeg, bestel een biertje en praat het uit..

ondiep
20-04-2010, 15:16
Ik ben blij dat jij wat wist toe te voegen hier.

Wat een prachtig leven heb jij ook h :sleep1:

Ojee zonder namen genoemd te hebben voel jij je toch aangesproken ;)

Ik heb niets te klagen in mijn leven :thup:

Marquis
20-04-2010, 15:23
Ojee zonder namen genoemd te hebben voel jij je toch aangesproken ;)

Ik heb niets te klagen in mijn leven :thup:


Ik ben blij voor je man,. :thup:

Bobson
20-04-2010, 16:30
Wat is sport toch mooi. :whistling:

michaell
20-04-2010, 16:58
Michaell kom nu niet dat al die sites Mr. Vadim verkeerd begrepen hebben en dat ze allemaal een vergissing maakte?Hm, Weet je wat repost betekent? Overal is de bron sports.ru. Daar moet je je vragen stellen of ze in feite dat van Vadim gehoord hadden en of ze 100% goed zijn woorden postten en of dit interview door Vadim goedgekeurd werd.
Trouwens, Vadim heeft al "excuses" gezegd als Alistair dat misverstand ook had kunnen lezen.
: , "" MMA (http://mixfight.ru/news/2010/4/20/Vadim_Finkelstein_ob_Overeeme_Bas_Bune_i_SMI/)
Volgens mij zou het ook op m-1global.com gepost worden

Kijk Vadim was gewoon emotioneel, hij heeft midden in de nacht naar die Tribuna Sport gebeld waar Vadim eerder die dag een interview had gegeven Midden in de nacht? Echt waar? Weet je dat zeker?

Vadim wist dat de reactie van GG niet lang zou uitblijven en die kwam dus ook als een enorme lawine! Nu even logica inschakelen. Waarom zou Vadim dat willen zeggen dan?

Michaell kun je even je reden geven waarom je passie bij M-1 in een keer is gestopt?Zoals Gegard en M-1. Verschillende paden gegaan, amicable.

Hoe zou het komen Michael dat ik iemand uit het M-1 kamp geen interviews laat doen met Kharitonov, Alistair of andere GG vechters? Ik wou gewoon een interview doen. punt. Ik wil buiten die kutpolitiek blijven. Elk interview wordt goedgekeurd en kan simpel door je gecontroleerd worden dus mijn voorstel blijft toch open.

Brazilianen, mensen die dingen verkeerd begrijpen en op schrijven Over Brazilianen: dat was maar een reporter die niets met M-1 te maken had.


Bas zei toen dat je de vragen naar hem kon doorsturen maar dat heb ik nooit aan je door gegeven omdat ik begreep dat je het telefonisch wou.
Waarom zou iemand meewerken aan een interview als je bij voorbaat weet dat mensen het niet goed met jou of je team voorhebben.Kan ook schriftelijk gedaan worden. Ik heb niets tegen GG. Heb zelfs enkele malen op mixfight.ru reports over GG gedaan zoals deze
Golden Glory (http://www.mixfight.ru/info/overviews/2008/2/10/Dutch-gyms-4-Golden-Glory/)
en
Golden Glory Strikeforce (http://www.mixfight.ru/news/2009/7/4/Overim-Coenen-at-Strikeforce/)

Maar dat wilde men niet, zou je je af kunnen gaan vragen waarom?Niet waar. Dat heeft Wheelie (als ik me niet vergis) mij voorgesteld. Ik zei "OK, aangezien Russisch mijn moedertaal is, kan het heel simpel telefonisch gebeuren". Daarna heb ik nix gehoord.

Harrie Nak
20-04-2010, 17:22
Gefeliciteerd Bas, het nieuws heb je in ieder geval gehaald (http://www.mixedmartialarts.com/mma.cfm?go=news.detailv2&gid=231199). :)

8701.
20-04-2010, 17:49
Gefeliciteerd Bas, het nieuws heb je in ieder geval gehaald (http://www.mixedmartialarts.com/mma.cfm?go=news.detailv2&gid=231199). :)

en daar geilt Bas altijd op

jammer genoeg voor hem is Fedor/M1 hotter

Slome
20-04-2010, 17:54
is toch goed...alles in het openbaar....

Kemal
20-04-2010, 20:24
is toch goed...alles in het openbaar....

idd ook goed dat mixfight genoemd wordt!;)

mean machine
20-04-2010, 22:08
en daar geilt Bas altijd op

jammer genoeg voor hem is Fedor/M1 hotter



dat niet alleen strikeforce is ook niks zonder fedor kijk maar wat voor fantastiese ratings ze hadden zonder fedor /m1 over feiten gesproken.
ik vraag me af of cbs dit nog een keer gaat doen?

Petrosyan188
20-04-2010, 22:37
kortom als Fedor naar UFC gaat, kunnen ze SF/M1 en alle andere instanties op het gebied van mma sluiten, ik zou het wel weten als ik dana white was gewoon akkoord gaan met wat fedor wil!!

mean machine
20-04-2010, 22:49
kortom als Fedor naar UFC gaat, kunnen ze SF/M1 en alle andere instanties op het gebied van mma sluiten, ik zou het wel weten als ik dana white was gewoon akkoord gaan met wat fedor wil!!


er blijven natuurlijk ook klienere promoties actief maar dan is ufc niet meer in te halen ..... hoewel glory is mischien de enige die een kans maakt maar voor de rest blub blub blub

Slome
21-04-2010, 02:13
hoelaat is bas wakker?! ben benieuwd!

mean machine
21-04-2010, 02:55
hoelaat is bas wakker?! ben benieuwd!


die is nu de aanval op bret rogers aan het openen na zn laatste interview
die heeft waarschijnlijk ook nog eens bij het a team gezeten en dat zijn ook geen frisse jongens

anoniem gg
21-04-2010, 05:03
bassie en adriaan" en de gemene russen" dat is mischien een leuke titel voor je nieuwe film ,ik geloof er in bas en je mag zoveel fantaseren als je wil en dat kan je heel goed (en lang typen natuurlijk)
plonsssss

Niet slecht: maar ik zou de tietel iets veranderen

Bassie en Adriaan en de implosie van het M-1 circus.

het script gaat zo: naar een waargebeurt verhaal.

GG begint 11 jaar geleden een zeer succesvol vecht team dat over de hele wereld geweldige succesen behaald.
De slechte Appy E probeert door gemanipuleer en oplichting ook een plaats in vechtsportland te veroveren en vindt een partner in crime in de joods russische Vadim. Samen richten zij het red devil fight team op (appy wil na al die jaren van mislukt organiseren ook een team) een gepaste naam bij een criminele organisatie. Het red devil team wordt regelmatig in elkaar geslagen door GG vechters, zo wordt Fatih en Chalid kampioen in een kooi in Rusland.
Aangezien red devil op de voorpagina van een paar Russische kranten met criminele zaken wordt genoemd zoals omkatten van auto's etc, wordt voor een andere naam gekozen het Russische M-1 cirucus, toen alleen naam voor de vechtshows zal vanaf nu ook de naam voor het team worden. Sterker nog nadat GG een japanse delegatie naar St petersburg heeft gehaald en GG ervoor zorgt dat Fedor veel meer gaat verdienen en opstapt bij zijn toenmallige manager Pogodin, ruiken Appy en Vadim het grote geld.
Van een team is niet veel sprake en er wordt ook niks voor een team gedaan en geen stuiver in geinvesteerd, want grootheden als Semenov en Amar liggen al snel overhoop met het illustere duo Appy en Vadim. Wat rest is Fedor, aangezien Vadim russisch spreekt duurt het niet lang en ze zetten GG op een zijspoor, GG die al enorm veel geld moest ophoesten vanwege de eerste japanse promotor die er vandoor ging zonder te betalen (Bombaye 2003 waar GG wel zorgde dat alle Russen toen gelijk werden betaald en GG vechters werden zelfs uit eigen zak betaald). Appy en Vadim roken hun kans en in minder dan een jaar gingen ze het allemaal zelf doen. Dit zal leiden tot een spoor van vernieling, Alexander de broer van Fedor verlaat het M-1 circus en eigenlijk iemand anders dan Fedor is er niet, Pride gaat failiet, Bo Dog, Affliction allemaal ellende. Een andere russische zakenman investeerd miljoenen en uiteindelijk zal deze een paar vriendjes inschakelen om de aan de alcohol verslaafde Vadim uit de weg te ruimen voor de torenhoge schulden die hij heeft opgebouwd. Appy lijd aan een verschrikkelijke ziekte, Jesselaar komt weer in de bajes te zitten aangezien Fedor niet meer vecht en hij niks meer kan afromen. Recentelijk hoor ik van Michaell dat Gegard zijn eigen weg is gegaan (wat??? da's nogal nieuws vertel? dus Fedor is nu alleen over?) En zo blijft Fedor moederziel alleen over, hij heeft zich bekeerd tot de kerk en zal van af 2011 alleen nog als priester te bewonderen zijn, een juiste beslissing wat als beste vechter in de wereld omringt met zulke parasieten kun je helmaal gek worden en dat zou niet de juiste prijs zijn voor deze ongeloofelijk goede vechter! Al wat overblijft (was ook logisch Bassie en Adriaan hadden internationaal succes maarliefst 144 afleveringen) is GG die als trouwe orca's bij elkaar blijven!
Het M-1 circus is naar de bodum gezonken want op een vechter die niet eens meer traint of vecht kun je geen organisatie bouwen en al helemaal geen co-promoties opdringen aan andere.

Jammer dat we een geweldenaar als Fedor niet langer kunnen zien, maar in deze staat zal een nederlaag niet lang uitblijven, de parasieten proberen Fedor nog we over te halen om te vechten, maar Fedor heeft er genoeg van, hij wil rust en heeft dit gevonden dmv geloof!

En zo is de laatste vechter (ik hoot van Michaell dat Gegard zijn eigen weg is gegaan) fedor niet meer actief en dooft het kaarsje.

GG gaat gewoon de komende 10 jaar nog door en Bas van het team GG wordt 104 met zijn lieftallige prinses uit Mexico

Love and Peace

jesselaar
21-04-2010, 05:26
Niet slecht: maar ik zou de tietel iets veranderen

Bassie en Adriaan en de implosie van het M-1 circus.

het script gaat zo: naar een waargebeurt verhaal.

GG begint 11 jaar geleden een zeer succesvol vecht team dat over de hele wereld geweldige succesen behaald.
De slechte Appy E probeert door gemanipuleer en oplichting ook een plaats in vechtsportland te veroveren en vindt een partner in crime in de joods russische Vadim. Samen richten zij het red devil fight team op (appy wil na al die jaren van mislukt organiseren ook een team) een gepaste naam bij een criminele organisatie. Het red devil team wordt regelmatig in elkaar geslagen door GG vechters, zo wordt Fatih en Chalid kampioen in een kooi in Rusland.
Aangezien red devil op de voorpagina van een paar Russische kranten met criminele zaken wordt genoemd zoals omkatten van auto's etc, wordt voor een andere naam gekozen het Russische M-1 cirucus, toen alleen naam voor de vechtshows zal vanaf nu ook de naam voor het team worden. Sterker nog nadat GG een japanse delegatie naar St petersburg heeft gehaald en GG ervoor zorgt dat Fedor veel meer gaat verdienen en opstapt bij zijn toenmallige manager Pogodin, ruiken Appy en Vadim het grote geld.
Van een team is niet veel sprake en er wordt ook niks voor een team gedaan en geen stuiver in geinvesteerd, want grootheden als Semenov en Amar liggen al snel overhoop met het illustere duo Appy en Vadim. Wat rest is Fedor, aangezien Vadim russisch spreekt duurt het niet lang en ze zetten GG op een zijspoor, GG die al enorm veel geld moest ophoesten vanwege de eerste japanse promotor die er vandoor ging zonder te betalen (Bombaye 2003 waar GG wel zorgde dat alle Russen toen gelijk werden betaald en GG vechters werden zelfs uit eigen zak betaald). Appy en Vadim roken hun kans en in minder dan een jaar gingen ze het allemaal zelf doen. Dit zal leiden tot een spoor van vernieling, Alexander de broer van Fedor verlaat het M-1 circus en eigenlijk iemand anders dan Fedor is er niet, Pride gaat failiet, Bo Dog, Affliction allemaal ellende. Een andere russische zakenman investeerd miljoenen en uiteindelijk zal deze een paar vriendjes inschakelen om de aan de alcohol verslaafde Vadim uit de weg te ruimen voor de torenhoge schulden die hij heeft opgebouwd. Appy lijd aan een verschrikkelijke ziekte, Jesselaar komt weer in de bajes te zitten aangezien Fedor niet meer vecht en hij niks meer kan afromen. Recentelijk hoor ik van Michaell dat Gegard zijn eigen weg is gegaan (wat??? da's nogal nieuws vertel? dus Fedor is nu alleen over?) En zo blijft Fedor moederziel alleen over, hij heeft zich bekeerd tot de kerk en zal van af 2011 alleen nog als priester te bewonderen zijn, een juiste beslissing wat als beste vechter in de wereld omringt met zulke parasieten kun je helmaal gek worden en dat zou niet de juiste prijs zijn voor deze ongeloofelijk goede vechter! Al wat overblijft (was ook logisch Bassie en Adriaan hadden internationaal succes maarliefst 144 afleveringen) is GG die als trouwe orca's bij elkaar blijven!
Het M-1 circus is naar de bodum gezonken want op een vechter die niet eens meer traint of vecht kun je geen organisatie bouwen en al helemaal geen co-promoties opdringen aan andere.

Jammer dat we een geweldenaar als Fedor niet langer kunnen zien, maar in deze staat zal een nederlaag niet lang uitblijven, de parasieten proberen Fedor nog we over te halen om te vechten, maar Fedor heeft er genoeg van, hij wil rust en heeft dit gevonden dmv geloof!

En zo is de laatste vechter (ik hoot van Michaell dat Gegard zijn eigen weg is gegaan) fedor niet meer actief en dooft het kaarsje.

GG gaat gewoon de komende 10 jaar nog door en Bas van het team GG wordt 104 met zijn lieftallige prinses uit Mexico

Love and Peace

jesselaar
21-04-2010, 05:30
bas kijk eerst eens naar de geschiedenis van je eigen team voor dat je jezelf weer zo op de borst klopt.dan valt het bij de rest allemaal nog wel mee .plonssssssss
nou bassie zet hm op he

Slome
21-04-2010, 05:34
klinkt als een goed jongensboek...:thup:

wat is jesselaar z'n positie tov deze situatie? iemand? bas, jesselaar?

en ja Gegard is al paar maanden ze eigen weg.


wil ff kwijt dat ik michaell heel helder vindt typen. duidelijke taal.
Bas ook duidelijk, maar soms beetje a la assepoester.. haha. vooral je laatste betoog@!

Slome
21-04-2010, 05:35
bas kijk eerst eens naar de geschiedenis van je eigen team voor dat je jezelf weer zo op de borst klopt.dan valt het bij de rest allemaal nog wel mee .plonssssssss
nou bassie zet hm op he

dat heeft de revu al vaak genoeg gepasseerd.. lijkt me niet nodig; dit is nu actueel.

Is er al een reactie van M-1 kant?

jesselaar
21-04-2010, 05:39
dat heeft de revu al vaak genoeg gepasseerd.. lijkt me niet nodig; dit is nu actueel.

Is er al een reactie van M-1 kant?

dit niet dan?
moet je die vorige topic van het grote kabouterbos maar eens terug lezen weet je meteen hoe het zit .
lol

Slome
21-04-2010, 05:44
jesselaar, van bb weet ik dat hij manager is van GG,
wat is jouw verhouding tot M-1/Vadim/Fedor/GG? or what else...

btw: ik ben aan t refreshe in t kabouter topic

Slome
21-04-2010, 05:49
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=96744&highlight=kabouter

anoniem gg
21-04-2010, 09:51
jesselaar, van bb weet ik dat hij manager is van GG,
wat is jouw verhouding tot M-1/Vadim/Fedor/GG? or what else...

btw: ik ben aan t refreshe in t kabouter topic

Een van de managers!
Ja, jesselaar vertel even hoe jij erin ben gerolt of geluisd en wat voor "rol" jij speelt, als het niet klopt zal ik je wel verbeteren!

Love and Peace

Dave72
21-04-2010, 10:04
He Bas het valt me op dat er nu zo weinig (onderbouwde ) tegen reacties zijn van het bekende groepje (zoals marquis, alias de Johan Derksen van mixfight).
O, nee ik mag dit niet zeggen,dan ben ik weer een hielenlikker.

Ps nen nu wel benieuwd naar het verhaal van Jesselaar.

goro
21-04-2010, 10:18
Jammer van Fedor! Waar rook is is vuur!

Tony Galento
21-04-2010, 10:22
Wel grappig dat Bas eerst vraagtekens zet bij Finkelstein's Russische identiteit, in eerste instantie omdat deze een lafaard is om vervolgens te wijzen op z'n joodse afkomst.

Dat lijkt me iets over the top voor een ruzietje binnen de MMA-wereld.

Marquis
21-04-2010, 10:27
He Bas het valt me op dat er nu zo weinig (onderbouwde ) tegen reacties zijn van het bekende groepje (zoals marquis, alias de Johan Derksen van mixfight).
O, nee ik mag dit niet zeggen,dan ben ik weer een hielenlikker.

Ps nen nu wel benieuwd naar het verhaal van Jesselaar.

Davie doe nou niet zo zielig... in deze topic heb ik op geen enkele wijze BB zijn posts hier ondermijnt. Enkelt een paar holbewoners zoals jij Davie ff op de kast gejaagt omdat jij en je metgezellen altijd zo openlijk laten merken hier dat jullie een dikke snikkel krijgen van Bas.

Maar goed Davie wat ik al zei,. Bas kan heel goed zijn boontjes doppen hier. Daar heeft hij jou niet voor nodig.
En als ik weer in discussie wil gaan met Bas dan doe ik dat hoor dus maak je daar maar niet druk om.

Ondertussen lees ik met veel belangstelling deze topic.

Ben je al klaar trouwens met het verzorgen van het interieur op die bank waar jij werkt ? :thup:

ps. Trakteer jezelf is op een lapdance .. daar word je meer ontspannen van haha

Ivo C.
21-04-2010, 10:30
http://250kb.de/u/100326/j/uRcNjhgXk2nO.jpg

761217186
21-04-2010, 11:05
mooie Tread.. Komt hier ook nog een verfilming van? Drommels, ik wist wel dat die clown en die acrobaat hier iets mee te maken hadden...

bananenplukster
21-04-2010, 11:35
Wel grappig dat Bas eerst vraagtekens zet bij Finkelstein's Russische identiteit, in eerste instantie omdat deze een lafaard is om vervolgens te wijzen op z'n joodse afkomst.

Dat lijkt me iets over the top voor een ruzietje binnen de MMA-wereld.

Joodse afkomst doet er wel toe, dat zijn namelijk meester oplichters, kijk alleen naar madoff:thup:

Kemal
21-04-2010, 11:35
Bas kan heel goed zijn boontjes doppen hier

haha leuke woordspeling Marquis!;)

8701.
21-04-2010, 11:56
heb wat oude treads doorgelezen en kom tot de conclusie:

Bas baalt er nog steeds stevig van dat ie Fedor niet onder zich heeft en sindsdien verklaart ie M1 de oorlog.

Bas wil alles voor zichzelf en steelt van zijn eigen vechters

Prof. Bas Boon Meestermanipulator en doctorandus in het liegen en bedriegen

Marquis
21-04-2010, 12:41
TOPIC GAAT DICHT !!





Wheelie27-01-2010, 11:40

De eigenaren van Mixfight.nl zijn van mening dat de topic mogelijk (onterecht) een groot imagoprobleem kan opleveren

















:thup::thup::thup:

jesselaar
21-04-2010, 13:05
Een van de managers!
Ja, jesselaar vertel even hoe jij erin ben gerolt of geluisd en wat voor "rol" jij speelt, als het niet klopt zal ik je wel verbeteren!

Love and Peace


moet je die ouwe topic openen kan je alles in terug vinden
ik ben er nooit ingeluist dat kan je daar ook in lezen de enige die spelletjes speelt ben jij en ik wens je veel plezier er mee.
je moet voor de gein is een opinie peiling houden onder je eigen team en vragen hoe ze over je denken? (moeten de antwoorden ook via jou voor dat je ze publiceerd zeker)
en over tien jaar moet ik nog maar es zien of je nog steeds het opperhoofd bent (of is je plaats dan ingenomen).
bas ik ken een hoop mensen maar ik heb nog nooit zo een kleuter als jou gezien die als hij zijn zin niet krijgt zo gaat huilen .
mimimimimimimimimimii

Marquis
21-04-2010, 13:12
moet je die ouwe topic openen kan je alles in terug vinden
ik ben er nooit ingeluist dat kan je daar ook in lezen de enige die spelletjes speelt ben jij en ik wens je veel plezier er mee.
je moet voor de gein is een opinie peiling houden onder je eigen team en vragen hoe ze over je denken? (moeten de antwoorden ook via jou voor dat je ze publiceerd zeker)
en over tien jaar moet ik nog maar es zien of je nog steeds het opperhoofd bent (of is je plaats dan ingenomen).
bas ik ken een hoop mensen maar ik heb nog nooit zo een kleuter als jou gezien die als hij zijn zin niet krijgt zo gaat huilen .
mimimimimimimimimimii


Vertel is in jouw eigen woorden zonder in te gaan wat Bas zegt hier hoe jij het ziet? Als je dat wilt tenminste.

jesselaar
21-04-2010, 13:16
heb wat oude treads doorgelezen en kom tot de conclusie:

Bas baalt er nog steeds stevig van dat ie Fedor niet onder zich heeft en sindsdien verklaart ie M1 de oorlog.

Bas wil alles voor zichzelf en steelt van zijn eigen vechters

Prof. Bas Boon Meestermanipulator en doctorandus in het liegen en bedriegen


het leuke was dat hij me na deze oude topic opbelde en zij dat we er beter mee konden stoppen
zijn letterlijke woorden waren "straks denken ze allemaal dat ik een slechte manager ben" en nu apy niet kan reageren en hij ruikt bloed weet hij zn moment wel uit te kiezen ,
ZIELIG HOOR

steftheboxer
21-04-2010, 13:57
Zo mijn lunchpakketje naar binnen gewerkt en heerlijk dit topic doorgelezen!

wat een verhaal, als 20% waar is wat hier wordt verteld kan je er inderdaad een film overmaken.

Ik ga weer lekker in mijn hoekje zitten te F5n

steftheboxer
21-04-2010, 13:58
Wheelie heb je toevallig al mixfightweekend.nl, mixfightstory.nl en mixfightparty.nl vastgelegd?

Leventdepevent
21-04-2010, 14:03
hahah wat een topic weer zeg

Kemal
21-04-2010, 14:34
hahah wat een topic weer zeg

prachtig idd he.. die f5 knop is helemaal grijs

Petrosyan188
21-04-2010, 14:44
Bas baalt er nog steeds stevig van dat ie Fedor niet onder zich heeft en sindsdien verklaart ie M1 de oorlog.

Bas wil alles voor zichzelf en steelt van zijn eigen vechters

Prof. Bas Boon Meestermanipulator en doctorandus in het liegen en bedriegen

x2

mean machine
21-04-2010, 14:55
heb wat oude treads doorgelezen en kom tot de conclusie:

Bas baalt er nog steeds stevig van dat ie Fedor niet onder zich heeft en sindsdien verklaart ie M1 de oorlog.

Bas wil alles voor zichzelf en steelt van zijn eigen vechters

Prof. Bas Boon Meestermanipulator en doctorandus in het liegen en bedriegen



zo zie ik het ook en als b1 weer terug is ,is hij gewoon weer b2
en moet ik nog maar zien of ze hem allemaal nog zo aardig vinden.
maar goed dat die oude topic weer terug te zien is
wel jammer dat alistair vs fedor nu verder weg is dan ooit ,het zal je manager maar zijn

micha
21-04-2010, 15:02
het leuke was dat hij me na deze oude topic opbelde en zij dat we er beter mee konden stoppen
zijn letterlijke woorden waren "straks denken ze allemaal dat ik een slechte manager ben" en nu apy niet kan reageren en hij ruikt bloed weet hij zn moment wel uit te kiezen ,
ZIELIG HOOR

Volgens krekel ben jij de zielepiet,
. die niet eens zijn eigen cel kan managen

Petrosyan188
21-04-2010, 15:04
nou lekker zeg bas verneukt behalve een partij die heel veel mensen willen zien ook nog eens de kansen van overeem, goed bezig man hoop dat er geen mma-vechter van naam nog bij jouw tekent want we willen nog wel knokken zien en geen jongens die zich moeten weerleggen naar een andere tak van sport omdat je het daar aan het verneuken bent en we al 2 jaar geen SF HW title gevecht hebben gezien... ga zo door zou ik zeggen, aub weg met die vent daar zoek een andere hobby ofzo

jesselaar
21-04-2010, 15:20
Volgens krekel ben jij de zielepiet,
. die niet eens zijn eigen cel kan managen


maak je over mij maar niet druk ,en doe krekel ff groetjes van me
imimimimimimimi

anoniem gg
21-04-2010, 15:25
nou lekker zeg bas verneukt behalve een partij die heel veel mensen willen zien ook nog eens de kansen van overeem, goed bezig man hoop dat er geen mma-vechter van naam nog bij jouw tekent want we willen nog wel knokken zien en geen jongens die zich moeten weerleggen naar een andere tak van sport omdat je het daar aan het verneuken bent en we al 2 jaar geen SF HW title gevecht hebben gezien... ga zo door zou ik zeggen, aub weg met die vent daar zoek een andere hobby ofzo

Beste Petrosyan

Ik ben blij dat jij er eindelijk ook zo over denkt dat mensen de partij Overeem tegen Fedor willen zien. Helaas gaat Fedor heel veel op vacantie met Jesselaar en is zijn nieuwe passie geloof. GG knokt overal en veel en niet een wedstrijd per jaar zoals Fedor nu doet!
Wij zijn bereid in de USA tegen Fedor te vechten maar nu we naar de USA gaan heeft Vadim een nieuwtje hij vecht niet tegen Alistair Overeem want........ Fedor Emelianenko's Manager Calls Alistair Overeem A 'Steroid Bully' - FightLine.com (http://www.fightline.com/fl/news/2010/0302/485774/fedor-emelianenko/index.shtml)
Maar wil wel vechten tegen drie keer op doping betrapte Barnett met Fedor!
Ga nu proberen goed te lezen, er is maar een partij die half zinkend en proestend probeert niet tegen Alistair te vechten en dat is M-1!
Ik ben blij dat je door mij ook mee doet aan de hype, goed voor de kijkcijfers!

anoniem gg
21-04-2010, 15:32
heb wat oude treads doorgelezen en kom tot de conclusie:

Bas baalt er nog steeds stevig van dat ie Fedor niet onder zich heeft en sindsdien verklaart ie M1 de oorlog.

Bas wil alles voor zichzelf en steelt van zijn eigen vechters

Prof. Bas Boon Meestermanipulator en doctorandus in het liegen en bedriegen

Nee GG gaf de mogelijkheid om veel meer geld te verdienen dan Fedor ooit had verdient als kampioen door gewoon het werk als manager goed te doen.
M-1 belazerd de boel en ja de meeste die mij kennen weten dan dat ik het er niet bij laat zitten!
Jouw aanamens zijn niet onderbouwd en geven een aardige frustratie weer! Mag je van je vrouw niet meer? Ben je jaloers op GG? Heb je toevallig de GWK'r gesproken in het grote sprookjesbos die nog steeds helemaal daar verscholen zit? Voel je door dit soort uitspraken dat je ook ergens bijhoort?

Love and Peace

jesselaar
21-04-2010, 15:32
Beste Petrosyan

Ik ben blij dat jij er eindelijk ook zo over denkt dat mensen de partij Overeem tegen Fedor willen zien. Helaas gaat Fedor heel veel op vacantie met Jesselaar en is zijn nieuwe passie geloof. GG knokt overal en veel en niet een wedstrijd per jaar zoals Fedor nu doet!
Wij zijn bereid in de USA tegen Fedor te vechten maar nu we naar de USA gaan heeft Vadim een nieuwtje hij vecht niet tegen Alistair Overeem want........ Fedor Emelianenko's Manager Calls Alistair Overeem A 'Steroid Bully' - FightLine.com (http://www.fightline.com/fl/news/2010/0302/485774/fedor-emelianenko/index.shtml)
Maar wil wel vechten tegen drie keer op doping betrapte Barnett met Fedor!
Ga nu proberen goed te lezen, er is maar een partij die half zinkend en proestend probeert niet tegen Alistair te vechten en dat is M-1!
Ik ben blij dat je door mij ook mee doet aan de hype, goed voor de kijkcijfers!


bassie als het bericht nou is terug gehaald van de site .
je weet wat er laatst bij martijn is gebeurd (reporter)die zn woorden verdraaiden over fedor ,hoe zie je dat dan?

blackadder
21-04-2010, 15:38
http://pix.motivatedphotos.com/2009/5/29/633792049107286450-FACEPALM.jpg

anoniem gg
21-04-2010, 15:59
het leuke was dat hij me na deze oude topic opbelde en zij dat we er beter mee konden stoppen
zijn letterlijke woorden waren "straks denken ze allemaal dat ik een slechte manager ben" en nu apy niet kan reageren en hij ruikt bloed weet hij zn moment wel uit te kiezen ,
ZIELIG HOOR

Jesselaar ik zie niets in de oude topic, maar omdat je niet zo snel kan typen zal ik voor de gewilde lezers van dit topic het wel even uitleggen.
Jesselaar ging wel eens mee als fan naar Japan, hij had wat centjes "gespaard" door een wat duister beroep. Uiteindelijk leerde hij Appy kennen die weer de zoveelste mede promotor nodig had. Toen de Ahoy weer een enorme zeperd werdt ging Jesselaar voor een pak geld het schip in (dat wou hijzelf hij was er immers niet ingeluisd , hij wist toen nog niet dat Appy al heel wat "mede" promotors had gehad). Het ging helemaal slecht toen justitie natuurlijk "onterecht" Jesselaar beschuldigde van iets wat je niet mag doen in Nederland en daarvoor moest hij een paar jaar achter de tralies "onschuldig" natuurlijk. Toen hij eruit kwam was de Fedor coup inmiddels gepleegd door Appy en Vadim en daar was geld te halen dus werdt Jesselaar een soort mede promotor die dan het percentage van Appie opslokte vanwege het tekort van de Ahoy. Hij werdt een "manager expert" en natuurlijk was alles wat Appy zei de waarheid terwijl hij wist dat GG de eerste in de rij stond die gewoon een percentage zouden moeten ontvangen wat was afgesproken omtrent Fedor (die Jesselaar nu gebruikte om zijn centen terug te halen terwijl GG had gezorgd dat Fedor de overstap maakte door hem veel meer geld aan te bieden en GG het schip in ging voor nog veel meer geld tijdens de BomBaye show in 2003 in Japan, maar wel zorgde dat iedereen werd betaald), ook al kwam dat uit eigen GG zak!
De hele trukendoos werdt opengegooid ik zou samen met Mijatovic de boel hebben opgelicht maar het enige wat GG ooit gedaan heeft is gezorgd dat Fedor meer geld ging verdienen. De genoemde Mijatovic en Kawamata zijn GG nog pakken met geld schuldig, GG betaalde de vechters uit eigen zak en zorgde zelfs dat de russen werden betaald! M-1 ging ook nog achter Kharitonov aan maar die kreeg drie keer zoveel bij GG, dus die keuze was snel gemaakt!

Niet nu zielige Appy erbij halen want ik reageer op een thread van Vadim, die heeft zijn woord verbroken en ik had samen met Vadim die afspraak gemaakt dat het niet goed was voor de sport om onze persoonlijke geschillen over forums uit te vechten, het beter was om ermee te stoppen , ik zou het doen als hij dat ook zou doen met M-1! Dit heb ik persoonlijk met hem besproken. Hij kon het dus afgelopen week weer niet laten en daarom deze reactie, heeft niks uit te staan met Appy (zoals ik al zei Appy een etter maar dit gun ik niemand en jawel zelfs ik wens hem beterschap)!

Jesselaar hou op over verdraaide woorden, het hele internet stond vol met die quote van Vadim en toen het kwaad al was geschied heeft Vadim opgebeld omde tietel te veranderen. Hij heeft het gewoon wel gezegd en dat is normaal als je gefrustreerd bent en de helft van de dag dronken rondloopt, je weet niet meer wat je zegt en kan de consequenties ook niet meer overzien, je hebt schulden en je laatste speeltje is aan het verzuipen dan ga je dingen roepen die je beter niet had kunnen roepen!

Love and Peace

goro
21-04-2010, 16:05
Succes Bas! Ik zou mijn mond niet eens durven open doen tegen iemand als Apy! Ik draai wit uit als hij nog maar spreekt!

8701.
21-04-2010, 16:05
Nee GG gaf de mogelijkheid om veel meer geld te verdienen dan Fedor ooit had verdient als kampioen door gewoon het werk als manager goed te doen.
M-1 belazerd de boel en ja de meeste die mij kennen weten dan dat ik het er niet bij laat zitten!
Jouw aanamens zijn niet onderbouwd en geven een aardige frustratie weer! Mag je van je vrouw niet meer? Ben je jaloers op GG? Heb je toevallig de GWK'r gesproken in het grote sprookjesbos die nog steeds helemaal daar verscholen zit? Voel je door dit soort uitspraken dat je ook ergens bijhoort?

Love and Peace

Fedor zal zn redenen hebben dat ie niet onder GG zit. En je zegt dat heel de wereld op de partij tegen Overeem zit te wachten..ja zodat we kunnen zien hoe AO bewerkt word en jouw mond gesnoerd word..maar er zijn ook genoeg mensen die vinden dat AO het niet eens verdiend om tegen Fedor te staan..geen topper verslagen in de HW en 2,5 jaar zijn gordel niet verdedigd. (die gordel die inmiddels geen shit waard meer is).

Ik jaloers op GG? nee nog niet een beetje..zitten een paar leuke vechters tussen (lees Nieky,Saki) maar voor de rest niks bijzonders..

Zonde dat veel fans (waaronder ik) AO niet supporten vanwege jouw gedrag..maargoed Bassie denkt niet aan zn vechters want bij Bassie is het ikke ikke ikke

Bas wil alles voor zichzelf en steelt van zijn eigen vechters

Prof. Bas Boon Meestermanipulator en doctorandus in het liegen en bedriegen

Slome
21-04-2010, 16:07
oke duidelijk, en dan nu de kant van Jesselaar?

Marquis
21-04-2010, 16:24
oke duidelijk, en dan nu de kant van Jesselaar?



x 2


Verhaal is te eenzijdig .. En Jesselaar is meer bezig zich aan het verdedigen dan zijn verhaal te vertellen aan ons..

Komop Jesse je kan ut !! :D

steftheboxer
21-04-2010, 16:24
Jerry, Jerry, Jerry, Jerry!!!

Dave72
21-04-2010, 16:24
Zonde dat veel fans (waaronder ik) AO niet supporten vanwege jouw gedrag


Dus omdat jij BB niet moet, support jij AO niet, dan hebben we hier te maken met een echte vechtsportliefhebber.
Ik support iemand om zijn daden niet om wat er omheen gebeurt, mischien ben ik nog wel een beetje vd oude stempel.

Kemal
21-04-2010, 16:25
Jerry, Jerry, Jerry, Jerry!!!

haha idd ja...

Mattie73
21-04-2010, 16:26
Effe wachte jongens, ik ben net door m'n popcorn heen. Ik ga nieuwe halen, ben zo terug.

jesselaar
21-04-2010, 16:42
Jesselaar ik zie niets in de oude topic, maar omdat je niet zo snel kan typen zal ik voor de gewilde lezers van dit topic het wel even uitleggen.
Jesselaar ging wel eens mee als fan naar Japan, hij had wat centjes "gespaard" door een wat duister beroep. Uiteindelijk leerde hij Appy kennen die weer de zoveelste mede promotor nodig had. Toen de Ahoy weer een enorme zeperd werdt ging Jesselaar voor een pak geld het schip in (dat wou hijzelf hij was er immers niet ingeluisd , hij wist toen nog niet dat Appy al heel wat "mede" promotors had gehad). Het ging helemaal slecht toen justitie natuurlijk "onterecht" Jesselaar beschuldigde van iets wat je niet mag doen in Nederland en daarvoor moest hij een paar jaar achter de tralies "onschuldig" natuurlijk. Toen hij eruit kwam was de Fedor coup inmiddels gepleegd door Appy en Vadim en daar was geld te halen dus werdt Jesselaar een soort mede promotor die dan het percentage van Appie opslokte vanwege het tekort van de Ahoy. Hij werdt een "manager expert" en natuurlijk was alles wat Appy zei de waarheid terwijl hij wist dat GG de eerste in de rij stond die gewoon een percentage zouden moeten ontvangen wat was afgesproken omtrent Fedor (die Jesselaar nu gebruikte om zijn centen terug te halen terwijl GG had gezorgd dat Fedor de overstap maakte door hem veel meer geld aan te bieden en GG het schip in ging voor nog veel meer geld tijdens de BomBaye show in 2003 in Japan, maar wel zorgde dat iedereen werd betaald), ook al kwam dat uit eigen GG zak!
De hele trukendoos werdt opengegooid ik zou samen met Mijatovic de boel hebben opgelicht maar het enige wat GG ooit gedaan heeft is gezorgd dat Fedor meer geld ging verdienen. De genoemde Mijatovic en Kawamata zijn GG nog pakken met geld schuldig, GG betaalde de vechters uit eigen zak en zorgde zelfs dat de russen werden betaald! M-1 ging ook nog achter Kharitonov aan maar die kreeg drie keer zoveel bij GG, dus die keuze was snel gemaakt!

Niet nu zielige Appy erbij halen want ik reageer op een thread van Vadim, die heeft zijn woord verbroken en ik had samen met Vadim die afspraak gemaakt dat het niet goed was voor de sport om onze persoonlijke geschillen over forums uit te vechten, het beter was om ermee te stoppen , ik zou het doen als hij dat ook zou doen met M-1! Dit heb ik persoonlijk met hem besproken. Hij kon het dus afgelopen week weer niet laten en daarom deze reactie, heeft niks uit te staan met Appy (zoals ik al zei Appy een etter maar dit gun ik niemand en jawel zelfs ik wens hem beterschap)!

Jesselaar hou op over verdraaide woorden, het hele internet stond vol met die quote van Vadim en toen het kwaad al was geschied heeft Vadim opgebeld omde tietel te veranderen. Hij heeft het gewoon wel gezegd en dat is normaal als je gefrustreerd bent en de helft van de dag dronken rondloopt, je weet niet meer wat je zegt en kan de consequenties ook niet meer overzien, je hebt schulden en je laatste speeltje is aan het verzuipen dan ga je dingen roepen die je beter niet had kunnen roepen!

Love and Peace


bassie je moet toch echt beter leren lezen
ik ben er allang op in gegaan kijk maar in het stuk met(pride naar europa halen)
wat vond je van martijn zn opmerking over fedor?
over frustratie gesproken.
en ik denk dat de lezers zelf wel kunnen bepalen wie er hier gefrustreerd is.
nou ik ga me koffer pakken voor astra want we gaan naar de afscheids wedstijd van yoshida en wie weet zijn er nog wat vechters te bewonderen van mn eigen team (staat los van m1 )voor het geval je iedereen en alles weer door elkaar haalt wens ik jou ook beterschap .kha phu dhi khap
en tot in de pruimentijd .
love peace

dirk5
21-04-2010, 17:03
Hello,
How bout that ride in. I guess that's why they call it sin city. Ha ha ha. You guys might not know this but I consider myself a bit of a loner. I tend to think of myself as a one man wolfpack. But when my sister brought Doug home I knew he was one of my own. And my wolfpack, it grew by one. So there were two of us in the wolfpack. I was alone first in the pack and then Doug joined in later. And 6 months ago, when Doug introduced me to you guys I thought, wait a second, could it be. And now I know for sure that I just added two guys to my wolfpack. Four of us wolves, running around the desert together in Las Vegas looking for strippers and cocaine.

oftewel, het gaat weer nergens over :)

anoniem gg
21-04-2010, 17:13
bassie je moet toch echt beter leren lezen
ik ben er allang op in gegaan kijk maar in het stuk met(pride naar europa halen)
wat vond je van martijn zn opmerking over fedor?
over frustratie gesproken.
en ik denk dat de lezers zelf wel kunnen bepalen wie er hier gefrustreerd is.
nou ik ga me koffer pakken voor astra want we gaan naar de afscheids wedstijd van yoshida en wie weet zijn er nog wat vechters te bewonderen van mn eigen team (staat los van m1 )voor het geval je iedereen en alles weer door elkaar haalt wens ik jou ook beterschap .kha phu dhi khap
en tot in de pruimentijd .
love peace

Wow, wat een engerd ben jij, je voormalige partner Appie knokt voor zijn leven in een ziekenhuis. Dan heb je Vadim die zwaar onder de invloed van alcohol en bedreigingen de laatste beetjes van M-1 overeind probeert te houden en jij begint nu al je eigen team? Over lijkenpikken gesproken, heb je al een verklaring voor jouw " nieuwe stal " met vechters waarom jij de states niet binnen mag en als " wannabe manager" er dan niet kan bij zijn?
Wat is de nieuwe naam team XTC? staat voor Extreme Talented Clowns voor degene die wat anders dachten, kan natuurlijk ook.

Love and Peace

8701.
21-04-2010, 17:37
Zonde dat veel fans (waaronder ik) AO niet supporten vanwege jouw gedrag


Dus omdat jij BB niet moet, support jij AO niet, dan hebben we hier te maken met een echte vechtsportliefhebber.
Ik support iemand om zijn daden niet om wat er omheen gebeurt, mischien ben ik nog wel een beetje vd oude stempel.

klopt, plus het feit dat Overeem al meer dan 2 jaar Amerika ontwijkt..elke keer een andere smoes heeft..

mischien dat je het nu wat beter begrijpt

Marquis
21-04-2010, 17:44
Wow, wat een engerd ben jij, je voormalige partner Appie knokt voor zijn leven in een ziekenhuis. Dan heb je Vadim die zwaar onder de invloed van alcohol en bedreigingen de laatste beetjes van M-1 overeind probeert te houden en jij begint nu al je eigen team? Over lijkenpikken gesproken, heb je al een verklaring voor jouw " nieuwe stal " met vechters waarom jij de states niet binnen mag en als " wannabe manager" er dan niet kan bij zijn?
Wat is de nieuwe naam team XTC? staat voor Extreme Talented Clowns voor degene die wat anders dachten, kan natuurlijk ook.

Love and Peace



http://www.televisioninternet.com/news/pictures/Natalie-Holloway.jpg

Mattie73
21-04-2010, 17:47
Hoe oud zijn Bas Boon en Jesselaar eigelijk ?????

anoniem gg
21-04-2010, 17:49
bassie als het bericht nou is terug gehaald van de site .
je weet wat er laatst bij martijn is gebeurd (reporter)die zn woorden verdraaiden over fedor ,hoe zie je dat dan?

Kijk dat terughalen zegt mij geen reet en zijn woorden zijn helmaal niet verdraait, ik kreeg overigens recent een audio file, Michaell kan jij (of iemand anders die Rusisch spreekt) vertalen wat deze rusische meneer zegt en wie dat is?
"С‚е€оидн‹й ዇а€а" €” на Яндекс.’идео (http://video.yandex.ru/users/art-pirojk/view/55)

Kijk Jesselaar Vadim begreep heel goed dat hij als manager een hele domme fout heeft gemaakt, ik begrijp dat wel omdat je onder de invloed van alcohol nu eenmaal dit soort dingen gaat zeggen! Nu niet zeggen dat het men het verkeerd heeft begrepen, gewoon achter je woorden staan hoe dom ze ook zijn of gewoon excusses zeggen en sorry! Maar dat kan bij M-1 niet, het is liegen en bedriegen en draaien en zo ook recentelijk zijn de twee stukken over wat ik heb gezegd als antwoord op de quote van Vadim op Valetudo.ru - ‘ои без п€авил (http://www.valetudo.ru) van de main page gehaald. Je raad het al, er is "netjes" gevraagd om dit te verwijderen want.......
Maar het kwaad is al geschied op alle forums en overal is het raak in Rusland. Natuurlijk leest ook de Russische zakenman (zoon van de governor van St petersburg) die de boel financiert, de idiote quotes van dronkenaard Vadim en wat Appy allemaal uitspookt. Niet tegen een steroide Bully als Alistair (Alistair vele malen op Eurosport en Russische TV te zien is geweest en een goede naam heeft opgebouwd in Rusland) die nog nooit op doping is betrapt, maar wel willen vechten tegen drie keer op doping veroordeelde Barnett??? Tja dan gaat je maag wel omdraaien om geld te pompen in mensen die zulke uitspraken doen.

En nu kan je wel achteraf zeggen ,ooh verkeerd verstaan of het is al wel weg, ze hebben het verkeerd verstaan, maar dat is het niet, het is dan al over het hele internet:
Fedor Emelianenko's Manager Calls Alistair Overeem A 'Steroid Bully' - FightLine.com (http://www.fightline.com/fl/news/2010/0302/485774/fedor-emelianenko/index.shtml) en deze link is helemaal niet weg, ook niet van de main page! Maar gelukkig geld dat ook voor alle stukken die door GG in het russisch zijn vertaald ook het is all over facebook, forums etc.

Vadim is een leugenaar en een dronkenaard en daarbij ook nog een lafaard, niet echt de ingredienten om een groote vechtsportorganisatie op te zetten. Daarbij zijn partner Appy E met hire to kill en veroordeelde jesselaar niet echt een team die een road tot succes zal hebben, dat is nu wel gebleken! M-1 miljoenen verslonden op beloftes van Vadim en Appy, ben benieuwd wanneer die mensen een gedeelte van het opgedronken geld gaan terug eisen van Vadim?
Jesselaar begint nu al zijn eigen team terwijl Appy vecht voor zijn leven en Vadim niet een dag nuchter de M-1 zaak nog kan runnen!
Ik begin waarempel bijna medelijden te krijgen, maar goed ik begrijp uit de taal van Jesselaar dat de volgende "tegenstander" team XTC gaat worden, another day at the office!

Love and Peace

Petrosyan188
21-04-2010, 17:50
misschien vecht overeem wel niet in vs omdat bas te druk heeft met posten hier, ik ben net een uurtje weg en jahoor!! slaap je ook ooit bas?

Marquis
21-04-2010, 17:55
Hoe laat is het in het zonnige Thailand Bas ?

8701.
21-04-2010, 17:59
maar goed ik begrijp uit de taal van Jesselaar dat de volgende "tegenstander" team XTC gaat worden,

XTC? is dat alweer een aanname van jouw kant Bassie?

je hebt het over Jesselaar die even vast heeft gezeten en Apy met zn hire to kill..

maar jij en Ron zijn wel rustige jongens?

Petrosyan188
21-04-2010, 17:59
ik zou het overigens wel weten als ik hem was wat ik nu in thailand zou doen, mooie dames voor niet veel geld:whistling:

ik zie overigens dat dit part1 is... kun je ons alvast een preview geven van part2 bas? ik neem ook aan dat de laatste part is met een eindscene dat die russische maffia jouw killt toch?

jake phuk
21-04-2010, 18:00
Wat is de nieuwe naam team XTC? staat voor Extreme Talented Clowns voor degene die wat anders dachten, kan natuurlijk ook.

Love and Peace

Hai Bassie,
Het is 'Extremely Talented Clowns'
Groet.:lol::D

anoniem gg
21-04-2010, 18:03
Hoe laat is het in het zonnige Thailand Bas ?

10 uur in de avond, laptop bij het zwembad, alles goed onder de as daaro?

Overeem vecht zo verschrikkenlijk veel dat hij af en toe gewoon om rust moet vragen, de aanbiedingen vliegen hem om zijn oren!

Petrosyan en 8701 misschien weet ik wel wie jullie zijn? Dus ik vraag nogmaals, denk je wel dat dit verstandig is om te doen (aannamens, niet onderbouwde "anonieme" beschuldigingen)? Ik heb een afspraak gemaakt met iemand die jullie goed kennen, maar net zoals Vadim die breekt, begin ik zo weer een andere directie op te gaan, weet waar je aan begint!
Ik ontmaskerde de wannabe kabouter en ook Jesselaar en twee andere forum warriors, ik loop veel verder vooruit dan jullie denken.

8701 Als je iets over mij hebt laat het even weten , kijk even onder mijn The Internet Movie Database (IMDb) (http://www.imdb.com)

Love and Peace

baraa_a
21-04-2010, 18:04
Hoe oud zijn Bas Boon en Jesselaar eigelijk ?????

Goeie vraag, Ben ook wel benieuwd.:confused:

761217186
21-04-2010, 18:09
10 uur in de avond, laptop bij het zwembad, alles goed onder de as daaro?

Overeem vecht zo verschrikkenlijk veel dat hij af en toe gewoon om rust moet vragen, de aanbiedingen vliegen hem om zijn oren!

Petrosyan en 8701 misschien weet ik wel wie jullie zijn? Dus ik vraag nogmaals, denk je wel dat dit verstandig is om te doen (aannamens, niet onderbouwde "anonieme" beschuldigingen)? Ik heb een afspraak gemaakt met iemand die jullie goed kennen, maar net zoals Vadim die breekt, begin ik zo weer een andere directie op te gaan, weet waar je aan begint!
Ik ontmaskerde de wannabe kabouter en ook Jesselaar en twee andere forum warriors, ik loop veel verder vooruit dan jullie denken.

Love and Peace

Geweldig dit.. vanavond eet ik met de laptop op mijn schoot en liggend op de bank deze roddel-oorlog door.. Het kan niet anders of er komen nog wel nieuwe dingen boven.. xtc, vrouwenhandel, coke, er is vast nog veel meer te vertellen over elkaar.. ga door, ga door..

8701.
21-04-2010, 18:16
10 uur in de avond, laptop bij het zwembad, alles goed onder de as daaro?

Overeem vecht zo verschrikkenlijk veel dat hij af en toe gewoon om rust moet vragen, de aanbiedingen vliegen hem om zijn oren!

Petrosyan en 8701 misschien weet ik wel wie jullie zijn? Dus ik vraag nogmaals, denk je wel dat dit verstandig is om te doen (aannamens, niet onderbouwde "anonieme" beschuldigingen)? Ik heb een afspraak gemaakt met iemand die jullie goed kennen, maar net zoals Vadim die breekt, begin ik zo weer een andere directie op te gaan, weet waar je aan begint!
Ik ontmaskerde de wannabe kabouter en ook Jesselaar en twee andere forum warriors, ik loop veel verder vooruit dan jullie denken.

8701 Als je iets over mij hebt laat het even weten , kijk even onder mijn The Internet Movie Database (IMDb) (http://www.imdb.com)

Love and Peace

Bassie, als je zelf constant mensen omlaag aan het halen bent kun je verwachten dat er iets gepost wat jij niet leuk zal vinden..en zie daar je reaktie..

je hebt een afspraak gemaakt met iemand die mij goed kent?haha..stel em eens voor, mischien leer ik hem dan ook een keer kennen..

weet waaraan je begint? hebben we het hier over een bedreiging?

en even over je filmcariere, beoordelingen van de kijkers:

How it al went down 6.1/10 magertjes maar wel voldoende

Shut up and shoot 3.2/10 in de zin van als je echt niks te doen hebt

Bad guys 4.5/10 beter als je vorige film..je hebt de weg omhoog gevonden

Zombie Farm beoordeling pas te zien als minimaal 5 mensen de film beoordelen..deel em uit onder GG en laat ze de film beoordelen joh!

:thup:

Petrosyan188
21-04-2010, 18:18
nou ben ik wel benieuwd wie jij kent die mij zou kennen?? ik weet ook niet of je me nu soms probeert te dreigen ofzo?? maar als je me wil leren kennen ik zou zeggen stuur de yet van je maar naar eindhoven en we will meet in thailand :D

Reformer
21-04-2010, 18:19
Michaell kan jij (of iemand anders die Rusisch spreekt) vertalen wat deze rusische meneer zegt en wie dat is?Ik spreek wel russisch. Deze meneer, oftewel Vadim Finkelstein geeft een telefonische interview aan Andrej Ivancov, die werkt als journalist op een site dat sports.ru heet.
Op deze tape vraagt die Ivancov hoe zit het nou met Overeem, waarom verdedigt hij zijn titel niet (strikeforce)?
Vadim antwoord heel duidelijk "Omdat hij niets te zoeken heeft in Amerika, kijk naar hem, hij is een steroide stier, in Amerika is het doping controle. Waarschijnlijk wacht ie tot hij "schoon wordt". Hij kan toch niet zo opgepomt zijn als een stier. Hij is Fedor niet waard. Werdum heeft 4 of zo van zijn laatste partijen in Amerika gedraaid, hij is tenminste wat bekend in Amerika, en deze (Overeem) heeft 1 partij gedraaid, heeft titel van Buentello gewonnen.. dit is gewoon grappig."