PDA

View Full Version : Mousasi Re-Signs 2-Year Deal with Strikeforce



Slome
17-04-2010, 05:46
Mousasi Re-Signs 2-Year Deal with Strikeforce

http://www.cdn.sherdog.com/thumbnail_crop/600/_images/pictures/20100411061719_g1962.JPG

Strikeforce light heavyweight champion Gegard Mousasi has signed a four-fight minimum, two-year contract renewal, the promotion’s CEO Scott Coker confirmed on Friday.

The 24-year-old Armenian-Dutch fighter expressed his intention to re-sign with Strikeforce on Sirius satellite radio’s “The Fight Show” on Thursday. Mousasi, who left M-1 Global’s management last February, has declined to identify his new representation at this time.

Mousasi defends his title against undefeated Muhammed “King Mo” Lawal at Strikeforce “Nashville” at the Bridgestone Arena in Nashville, Tenn. The bout, and two others, will air live on CBS starting at 9:00 p.m. EST.

Mousasi won the Strikeforce light heavyweight title last August with a speedy one-minute technical knockout against Renato Sobral. Mousasi earned a second-round TKO over Cameroon judoka Rameau Thierry Sokoudjou in a non-title bout last November, which was also broadcasted live on CBS. He is undefeated in 15 fights.

micha
17-04-2010, 10:43
Mooi!

el bastardo
17-04-2010, 11:03
En na die 2 jaar naar de UFC... Goeie keus denk ik. WAR Gegard!

Marquis
17-04-2010, 11:13
Mooi!

Vind je,..

Ik vind het een slechte zaak.. stelletjes clowns die SF organisatie.

kentaro
17-04-2010, 11:20
Hoezo slechte zaak?!
welke andere mma organisatie brengt 2 kampioenen van verschillende organisatie's bij elkaar om te vechten (aoki - melendez)
De UFC niet.....
Doet co-promotions met Dream en M-1!!
Ik vind dat Strikeforce het heel goed doet met TV deals met CBS!!
Opkomende PS3/Xbox game enzo
Ik denk dat het voor ons de liefhebbers van MMA alleen maar beter wordt zo!!

TOON
17-04-2010, 11:27
alleen maar goed als strikeforce een wat groter aandeel kan verwerven in de MMA wereld....alleen maar goed voor ons 'de fans' dat de UFC wellicht weer serieuze concurrentie krijgt.....en als ze straks een solide basis topvechters onder contract hebben en meewerken met co-promoties dan zijn ze op de goede weg om iets te kunnen bereiken....

maar een lange weg zal het zijn denk ik zo....

iconian
17-04-2010, 11:38
jammer, hij legt zich wel erg lang vast. wie weet had de UFC een veel betere aanbieding aan het eind van het jaar, als hij klaar was met zijn Dream avontuur. Dana White wil hem na Fedor het liefste tekenen, en die had er vast wel veel voor over om hem bij SF weg te krijgen.

Nog jammer is het dat er echt geen enkele grote naam in de halfzwaar divisie zit, in de UFC kon hij zich eindelijk met de grote jongens in zijn gewichtsklasse meten

micha
17-04-2010, 11:48
Vind je,..

Ik vind het een slechte zaak.. stelletjes clowns die SF organisatie.


tja dat is een mening. maar de messte van ons zijn er blij mee SF is gewoon goed bezig. ik kijk er veel liever naar dan naar de UFC.

Marquis
17-04-2010, 11:51
Hoezo slechte zaak?!
welke andere mma organisatie brengt 2 kampioenen van verschillende organisatie's bij elkaar om te vechten (aoki - melendez)
De UFC niet.....
Doet co-promotions met Dream en M-1!!
Ik vind dat Strikeforce het heel goed doet met TV deals met CBS!!
Opkomende PS3/Xbox game enzo
Ik denk dat het voor ons de liefhebbers van MMA alleen maar beter wordt zo!!

Ik vind dat hij zijn mogelijkheden zo beperkt door zich 2 jaar te binden.
Hij is op dit moment een vechter die veel in de belangstelling staat..
Competitief zie ik aan de overkant (ufc) interesantere tegenstanders voor deze man.

Harrie Nak
17-04-2010, 12:12
Waarschijnlijk zal de hoofdreden zijn dat hij bij Strikeforce rustig kan opbouwen naar HW (zoals ook zijn intentie is). Iets wat ik bij de UFC niet zo gauw zou zien gebeuren.

lopez86
17-04-2010, 12:24
tja dat is een mening. maar de messte van ons zijn er blij mee SF is gewoon goed bezig. ik kijk er veel liever naar dan naar de UFC.

Omdat Alistair er kampioen is en er momenteel geen GG vechters actief zijn in UFC ja :rolleyes:

fear factory
17-04-2010, 12:35
mousasi en fedor zijn de enige twee vechters waar strikforce mee kan schowen,daarom denk ik dat strikeforce ze zo lang mogelijk proberen vast te houden.Ik denk daarom ook dat ze veel meer betaald krijgen dan jij en ik denken.Maar het houdt een keer op fedor is ook al aan het aftakelen met dat dubieuze gedoe om hem heen.

Marquis
17-04-2010, 12:43
mousasi en fedor zijn de enige twee vechters waar strikforce mee kan schowen,daarom denk ik dat strikeforce ze zo lang mogelijk proberen vast te houden.Ik denk daarom ook dat ze veel meer betaald krijgen dan jij en ik denken.Maar het houdt een keer op fedor is ook al aan het aftakelen met dat dubieuze gedoe om hem heen.


x2

Ik vind het ook maar dubieus..

Sendur
17-04-2010, 12:46
Ik vind het jammer, ze redde het elke keer net weer door zulke cards neer te zetten.
3 title fights op 1 avond is wel vet maar wel typisch SF.

Anders komen ze er niet aan, de UFC heeft dit niet nodig en denk dat Gegard daar beter thuis hoort.

Stel je eens voor: Gegard vs Shogun, Machida, Anderson Silva etc.

Damn lijkt me de droom van elke fan.

YoMarK
17-04-2010, 13:22
mousasi en fedor zijn de enige twee vechters waar strikforce mee kan schowen
Mwah, wat denk je van Dan Henderson, Jake Shields, Andrei Arlovski, Werdum, Mayhem Miller, Shinya Aoki. Dat zijn toch serieuze namen hoor.
De UFC heeft natuurlijk veruit de meeste grote namen, maar bij strikeforce word het wel beetje bij beetje steeds beter vind ik. Daarnaast moeten ze ergens beginnen, ze hebben ook een boel onbekende namen onder contract, maar zekers te weten zit daar talent bij.