PDA

View Full Version : Leeft Buakaw nog ???



Ironmike.
17-04-2010, 11:53
Ik heb al zolang niks meer gehoort van de " in mijn ogen" mooiste vechter van k1-max Buakaw por pramuk.

Vecht hij nog wel ?? Zou het jammer vinden als hij niet meer in de k1 max zit !!!
Had hem graag nog 1 x tegen petrosyan zien vechten...

iconian
17-04-2010, 11:54
hij zei een tijdje geleden dat hij genoeg had van die corrupte beslissingen in de max, maar ik denk dat hij het geld toch wel mist en er gewoon weer bij is dit jaar

Slome
17-04-2010, 12:43
k heb geen overleidings bericht gehoord, dus 't zal vast wel....

Anderson
17-04-2010, 12:55
Hopelijk gaat WMC snel weer een evenement organiseren zodat Bukuaw snel weer aan de bak moet om z'n titel te verdedigen.

Bukuaw - Saiyok

Eukelboom - Aussi

Yod - Sem Braam

Bartju
17-04-2010, 13:32
Ik hoop het wel dat hij nog leeft!
Zou tog wat zijn potjandrie dubbeltjes!
mss iets voor its showtime dan?

Harrie Nak
17-04-2010, 14:26
k heb geen overleidings bericht gehoord, dus 't zal vast wel....Nee, hij is nog aan het lijden met lange ij voordat het over en uit is. ;)

payap
17-04-2010, 14:37
Buakaw is alive and kicking. Het ziet er na uit dat hij langzamerhand ook terug aan het gaan is naar zijn roots. verleden jaar vocht hij nog een full muaythai partij tegen John Wayne Parr op Jamaica.

En op 29 mei komt Buakaw weer in actie. Nee, niet in de Arena, maar in Engeland staat hij al een tijd gepland voor een partij! Op full muaythai rules!!!!

http://img40.imageshack.us/img40/1457/excel2010msathailegends.jpg

iconian
17-04-2010, 14:54
thanks, buakaw op fmt is de echte buakaw

Djani
17-04-2010, 16:56
hij zei een tijdje geleden dat hij genoeg had van die corrupte beslissingen in de max, maar ik denk dat hij het geld toch wel mist en er gewoon weer bij is dit jaar

Ik las dat de K-1 hem al jaren kwijtwilde omdat de manager van por. Pramuk gym zo'n balhaar is om mee te werken. Maar hij zal die japanners en hun jury niet missen nee. Bij It's Showtime zou hij in de eerste instantie ook in de ArenA vechten dit jaar maar zijn manager kon geen toezeggingen doen ofzo?

Irishrover
17-04-2010, 18:24
Pramuk is een hele mooie sierlijke vechter, een echte muay thaier.
Een pracht om naar hem te kijken, ik kan begrijpen dat hij zat is/was.

In mijn ogen is hij vaak genoeg benadeeld door de jury.

Hoop ooit weer eens een Pramuk VS Giorgio.

Petrosyan188
17-04-2010, 19:07
op wikipedia staat dat hij gewoon meedoet en aan de MAX Finals en tegen Y.Sato moet, maar of dat 100% waar is weet ik niet

edit: stond dus, is nu weg dus...

phranq
17-04-2010, 20:19
Ik las dat de K-1 hem al jaren kwijtwilde omdat de manager van por. Pramuk gym zo'n balhaar is om mee te werken. Maar hij zal die japanners en hun jury niet missen nee. Bij It's Showtime zou hij in de eerste instantie ook in de ArenA vechten dit jaar maar zijn manager kon geen toezeggingen doen ofzo?

Dat is ook een rare man... ik heb 'm 2x 1,5 uur in de auto gehad en het leek wel alsof ie een stok had ingeslikt.. heeft niet 1 woord gezegd en geen spier vertrokken.

A-team
18-04-2010, 01:51
De laatste 2 jaar mis ik zijn boksen en combo's een beetje! Het is en blijft een absolute topper!