PDA

View Full Version : Brahim Azoum KB-Arnhem Highlights



jerome-lebanner
17-04-2010, 22:20
9 mei zal deze onverslagen strijder zijn eerste A-klasse partij vechten bij het gala van de "belt van elderveld" in arnhem.


http://www.youtube.com/watch?v=4UWx1cDqCgA

Hendy
17-04-2010, 22:27
Die gast kan behoorlijk trappen!

1 van Fred's grootste talenten.

Kemal
17-04-2010, 22:34
wat een bikkel

jerome-lebanner
17-04-2010, 22:47
Die gast kan behoorlijk trappen!

1 van Fred's grootste talenten.






Brahim is ook zeer blij met zijn team, om maar een paar trainings partners te noemen: Khalid bourdif,jimmy eimers,germaine de randammie,mesut derin,tarik mokhtar,andre gutch,(william diender helaas niet meer) en ga zo maar door...

Brahim heeft 11 B partijen gedraaid 10 gewonnen 1 onbeslist op een gegevenmoment werd het moeilijk om hem te matchen als B klasser dus vecht hij binnenkort zijn eerste A partij.

Hendy
17-04-2010, 22:53
Nale.. ook zo'n talent!

rafi
17-04-2010, 23:35
brahim is niet onverslagen. ik heb hem wel eens zien verliezen in arnhem.

jerome-lebanner
17-04-2010, 23:43
dat klopt dat was in de nieuweling geloof ik. vanaf de c is brahim onverslagen

marster
18-04-2010, 00:27
Is Diender weer weg bij Fred dan

maartenjackie
18-04-2010, 00:53
Snelle gast man echt goed, Beetje badr lichaam toen ie 19 was,

jerome-lebanner
18-04-2010, 12:53
Is Diender weer weg bij Fred dan



ja weet ook niet hoe het precies zit? maar mischien gaat hij weer binnenkort a trainen bij kb-arnhem

lolo-bo-ta
19-04-2010, 00:37
Brahim Azoum de arnhemse killer gaat het nog een hoop toppers moeilijk maken in de koningsklasse!
Met zijn techniek ,conditie en siesa's gaat hij nog velen verrassen!
Brahim "de mokerslag" Azoum klaart tegenstanders keer op keer en doet de harten van de dames in Gelderland sneller kloppen!
In september neemt hij het op tegen Superpiele en dat is ook zeker niet de minste!

KB.Arnhem
19-04-2010, 14:03
Brahim Azoum de arnhemse killer gaat het nog een hoop toppers moeilijk maken in de koningsklasse!
Met zijn techniek ,conditie en siesa's gaat hij nog velen verrassen!
Brahim "de mokerslag" Azoum klaart tegenstanders keer op keer en doet de harten van de dames in Gelderland sneller kloppen!
In september neemt hij het op tegen Superpiele en dat is ook zeker niet de minste!




vet man! wist helemaal niet dat hij daar tegen henry moest. train nog notebene bij kb:lol:

brahim is zeer goed moeilijk om mee te sparren! je krijgt ze van alle kanten, ik denk dat henry echt z'n borst nat kan gaan maken voor deze nieuw komer

KB.Arnhem
19-04-2010, 23:18
Nale.. ook zo'n talent!




Nale is hardcore die man blijft maar komen!

Irishrover
19-04-2010, 23:41
Kijk, dit noem je een talent.

Lekker explosief & krachtig, harde stoten & trappen in huis.
Voor de rest kun je niet al te veel zien, omdat het een highlight is.

Wil wel weten of hij technisch, tactisch is.
Dat zijn 1 van de belangrijkste aspecten.

jerome-lebanner
20-04-2010, 00:20
Kijk, dit noem je een talent.

Lekker explosief & krachtig, harde stoten & trappen in huis.
Voor de rest kun je niet al te veel zien, omdat het een highlight is.

Wil wel weten of hij technisch, tactisch is.
Dat zijn 1 van de belangrijkste aspecten.




Als je zin hebt kijk deze film, partij van Brahim vs Alva remor, deze alva remor had toen 17 partijen gevochten en 16 op ko gewonnen brahim was de gene die hem gestopt heeft! en in de achteruit wist te zetten, want normaal gesproken kent alva alleen maar 1 richtings verkeer:D




deel 1: http://www.youtube.com/watch?v=WsINYh__3U0





deel 2: http://www.youtube.com/watch?v=QuZOoZdQwMo&feature=related

biggz
20-04-2010, 00:31
Goede vechter, mooie techniek ook.
Maar ik denk dat hij tegen superpiele tekort gaat komen.
Superpiele is de minste niet plus het feit dat piele laatste tijd goed in vorm is en gigantisch ervaring voordeel heeft

Joop Ubeda
20-04-2010, 03:25
ik heb brahim nog gescheids in de nw kl, ook in de c en b kl.
in het begin moest je als scheids bij wijze van spreken bijna knokken in de ring met hem wilde altijd doorgaan na de break.
niks verkeerd over omar (zijn vorige trainer).
maar sinds hij bij fred traint heeft hij zich goed leren beheersen en is een vechter geworden die mijn inziens straks een topper word in de 76 kl.
heb hem echt zien groeien.:thup:

grt joop ubeda

Irishrover
20-04-2010, 06:51
Als je zin hebt kijk deze film, partij van Brahim vs Alva remor, deze alva remor had toen 17 partijen gevochten en 16 op ko gewonnen brahim was de gene die hem gestopt heeft! en in de achteruit wist te zetten, want normaal gesproken kent alva alleen maar 1 richtings verkeer:D
]

Bedankt voor de filmpjes, net even gekeken.

Een veelbelovende vechter met goede techniek & flinke dosis explosiviteit.
Het mooie is dat hij dit gewoon in zich heeft.
Dat maakt hem al sowieso talentvol, verder is hij snel & bewegelijk.

Een goed begin naar de top heeft hij zeker, we zullen vast vaker van hem horen.

Mattie73
20-04-2010, 09:36
ik heb brahim nog gescheids in de nw kl, ook in de c en b kl.
in het begin moest je als scheids bij wijze van spreken bijna knokken in de ring met hem wilde altijd doorgaan na de break.
niks verkeerd over omar (zijn vorige trainer).
maar sinds hij bij fred traint heeft hij zich goed leren beheersen en is een vechter geworden die mijn inziens straks een topper word in de 76 kl.
heb hem echt zien groeien.:thup:
grt joop ubeda

Hoi Joop,

Even een off topic vraagje over Khalid Bourdif (trainingsmaatje van Brahim). Ik hoorde laatst een verhaal over Khalid Bourdif. Kun jij bevestigen of dit verhaal klopt of niet?

Hij was destijds 3 jaar gestopt vanwege een hardnekkige blessure. Op een gegeven moment wilde hij graag weer gaan kickboksen en melde hij zich aan bij jouw zoon Perry in Nijmegen. Maar helaas had Perry het of te druk of hij had al te veel studenten of iets dergelijks.... Toen gaf Perry hem het advies om naar Fred Royers in Arnhem te gaan.

Klopt dit verhaal Joop? En zo ja, had Perry later geen spijt dat hij zo'n topper heeft laten gaan? Temeer omdat een jaar later Khalid een kampioen van jullie sportschool versloeg (ik kan even niet op z'n naam komen.)

Groetjes,

MMAFAN-1122
20-04-2010, 09:53
Hoi Joop,

Even een off topic vraagje over Khalid Bourdif (trainingsmaatje van Brahim). Ik hoorde laatst een verhaal over Khalid Bourdif. Kun jij bevestigen of dit verhaal klopt of niet?

Hij was destijds 3 jaar gestopt vanwege een hardnekkige blessure. Op een gegeven moment wilde hij graag weer gaan kickboksen en melde hij zich aan bij jouw zoon Perry in Nijmegen. Maar helaas had Perry het of te druk of hij had al te veel studenten of iets dergelijks.... Toen gaf Perry hem het advies om naar Fred Royers in Arnhem te gaan.

Klopt dit verhaal Joop? En zo ja, had Perry later geen spijt dat hij zo'n topper heeft laten gaan? Temeer omdat een jaar later Khalid een kampioen van jullie sportschool versloeg (ik kan even niet op z'n naam komen.)

Groetjes,

Dat was Karapet volgens mij!

connect
20-04-2010, 10:01
ohja karapet goeie vechter vecht hij nog die heeft al een tijd niet in de ring gestaan of wel?

Mattie73
20-04-2010, 10:13
Dat was Karapet volgens mij!

Het was inderdaad Karapet van wie Khalid toen won.

KB.Arnhem
20-04-2010, 18:43
in iedergeval heel loyaal van perry dat hij hem het advies gegeven heeft om bij fred te trainen! ik denk dat fred hem heel dankbaar is voor deze aanwinst voor het team.

Irishrover
20-04-2010, 18:45
in iedergeval heel loyaal van perry dat hij hem het advies gegeven heeft om bij fred te trainen! ik denk dat fred hem heel dankbaar is voor deze aanwinst voor het team.

Wat is de lengte van Brahim Azzoum?

Mattie73
20-04-2010, 18:50
Wat is de lengte van Brahim Azzoum?

Hoi Irishrover, die laatste opmerking ging over Khalid Bourdif (was off topic).

Hendy
20-04-2010, 18:51
Fred is een topper.. als trainer en als mens.

Denk dat Diender er goed aan zal doen om terug naar Fred te gaan.. sterker nog, volgens mij had hij daar nooit weg moeten gaan;)

Hendy
20-04-2010, 18:52
Hoi Irishrover, die laatste opmerking ging over Khalid Bourdif (was off topic). Foei Irishrover..:lol:

Irishrover
20-04-2010, 19:13
Hoi Irishrover, die laatste opmerking ging over Khalid Bourdif (was off topic).

He mattie, haha foutje..

Maar weet je alsnog hoe lang Brahim is ?

Irishrover
20-04-2010, 19:13
Foei Irishrover..:lol:

What a mistake! Haha, dit moet gevolgen hebben.

Mattie73
20-04-2010, 19:25
He mattie, haha foutje..

Maar weet je alsnog hoe lang Brahim is ?

No problem :).
Geen idee hoelang Brahim is.

Irishrover
20-04-2010, 19:26
No problem :).
Geen idee hoelang Brahim is.

Ok no problem ! Zoek wel ff op google.

Had ik ook meteen kunnen doen haha.

KB.Arnhem
21-04-2010, 13:58
He mattie, haha foutje..

Maar weet je alsnog hoe lang Brahim is ?

Irishrover
21-04-2010, 14:13
Ik zie niks staan K.B Arnhem.

KB.Arnhem
21-04-2010, 18:44
Brahim is ongeveer 1.85m

Irishrover
21-04-2010, 19:10
Brahim is ongeveer 1.85m

Die heeft z'n lengte dus mee, kan een goeie worden als je hij meedoet in de -70 kilo klasse ( als dit mogelijk is )
Als powerpuncher/kicker maak je sowieso wat meer kans.

jerome-lebanner
22-04-2010, 15:15
Goede vechter, mooie techniek ook.
Maar ik denk dat hij tegen superpiele tekort gaat komen.
Superpiele is de minste niet plus het feit dat piele laatste tijd goed in vorm is en gigantisch ervaring voordeel heeft



ik zou jou wel eens graag willen spreken na deze partij:D

jerome-lebanner
26-01-2011, 23:09
Goede vechter, mooie techniek ook.
Maar ik denk dat hij tegen superpiele tekort gaat komen.
Superpiele is de minste niet plus het feit dat piele laatste tijd goed in vorm is en gigantisch ervaring voordeel heeft




ik weet dat het een beetje te laat is met reageren op jou maar kon het niet laten;)

alles wat jij beweerde is eigenlijk het tegenovergestelde gebeurd Brahim heeft hem 5 rondes lopen slopen sterker gezegd. hij heeft piele in de eerste ronde bijna ko geslagen. kortom een flinke mishandeling